ikke ook vervelenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:05 schreef GewoneMan het volgende:
yep alleen leintje en wij... leintje en ik vervelen ons![]()
arme zielquote:Op maandag 21 juni 2004 22:44 schreef Leintjeuh het volgende:wachten op mannen is nooit leuk... of goed... of prettig....
hoe kan jij je nou vervelen je hebt zoveel te doen ivm je verhuizingquote:Op maandag 21 juni 2004 22:16 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
ikke ook vervelen
Ja, ik heb ook echt zin om nou een uur te gaan fietsen en in het donker mn muren te schilderenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:51 schreef GewoneMan het volgende:
hoe kan jij je nou vervelen je hebt zoveel te doen ivm je verhuizing![]()
trustequote:Op maandag 21 juni 2004 22:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga proberen te slapen. Hopen dat ik vannacht geen nachtmerries krijg over mn ex-vriend en zn nieuwe vriendin... En al helemaal niet over die twee die bij elkaar zijn
Trusten menschen
spullen inpakken? of ehhhh fokkenquote:Op maandag 21 juni 2004 22:52 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook echt zin om nou een uur te gaan fietsen en in het donker mn muren te schilderen
die kip lag in de vriezer... en die papegaai was bang dat hem dat ook zou overkomen DAAROM deed hij ineens zo braafquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp 'm niet... Waar komt die kip vandaan???
kan gebeurenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:40 schreef Copycat het volgende:
Aha!
Ik heb 'm...
Ben geloof ik nog niet echt wakker...
oh...die ligt natuurlijk in de koelkast voor het kerstdiner!!!! .....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:37 schreef Copycat het volgende:
Ik begrijp 'm niet... Waar komt die kip vandaan???
Tja, ik durfde het weer aan de titel te veranderen, dat had ik al een tijdje terug geprobeert, maar dat werd toen niet op prijs gesteld, vind het ook beter staan, want er wordt toch de hele week door over gepraat....quote:Op maandag 21 juni 2004 22:07 schreef Byte_Me het volgende:
ha ik zie dat mijn topictitel-wijzigings-voorstel is overgenomen:
Het grote geilheids topic deel 6
LOL...je hebt gisteren vast een goeie avond gehad als je zo je bedje uit stapt...quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:33 schreef GewoneMan het volgende:
morguh all daaaaaaaaaaaar is ie weer en ik begin met een mop![]()
mopje....
nee helaas was het maar waar... maar ach niets zo nauw als je eigen klauwquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:18 schreef Sannetie het volgende:
[..]
LOL...je hebt gisteren vast een goeie avond gehad als je zo je bedje uit stapt...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |