Zeker, je hebt gelijk.. Maar voorlopig ga ik het risico proberen te nemen.. Je hebt wel gelijk.. Hij heeft zaterdag tijdens dat gesprek ook vijftig keer gezegd, ik kan je niks garanderen.. Dus, ik ben gewaarschuwd..quote:Milagro schreef:
precies en dan hij achteraf kunnen zeggen "ik zei toch dat ik alleen vriendschap wilde, voor mij zat er niets meer bij, ik kan niet helpen dat jij er meer achterzocht, sorry..." etc.. dus je kunt hem dan niets verwijten, en dat is driedubbel frustrerend
Precies!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:03 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Zeker, je hebt gelijk.. Maar voorlopig ga ik het risico proberen te nemen.. Je hebt wel gelijk.. Hij heeft zaterdag tijdens dat gesprek ook vijftig keer gezegd, ik kan je niks garanderen.. Dus, ik ben gewaarschuwd..
Ik werd ook zo 3 jaar lang gewaarschuwd, door hemzelf en door iedereen om me heen.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:03 schreef Aphrodite het volgende:
[..]
Zeker, je hebt gelijk.. Maar voorlopig ga ik het risico proberen te nemen.. Je hebt wel gelijk.. Hij heeft zaterdag tijdens dat gesprek ook vijftig keer gezegd, ik kan je niks garanderen.. Dus, ik ben gewaarschuwd..
ZES!quote:Op maandag 21 juni 2004 14:14 schreef Aphrodite het volgende:
In dit geval al voor 4, 5?
Ach, die roze bril zit zo lekker..
Ik wil 'm eigenlijk ook liever niet dan wel tegenkomen. Eigenlijk.quote:Op maandag 21 juni 2004 15:30 schreef thaleia het volgende:
Ik beheers de kunst ook nog nietBen weliswaar zover dat ik geinteresseerd kan raken in andere mannen, maar het is nog lang niet zover dat ik niet warm of koud van hem word. Heb al een maand geleden met wat vriendinnen afgesproken te gaan kijken naar een optreden van een bandje...groot was mijn schrik toen ik vandaag ontdekte dat het bandje van mijn ex in het voorprogramma staat. Dat zou me natuurlijk geen barst uit moeten maken, maar ik wil 1) hem niet tegenkomen en 2) niet dat een deel van mijn entreegeld naar die schoft gaat. Principekwestie
Maar goed, het maakte me wel weer even pijnlijk duidelijk dat hij me dus nog wel hartstikke veel doet. Zijn bandje is nog lang niet zomaar een willekeurig bandje.
Hmm, heb je de kunst nu te pakken?quote:Op maandag 21 juni 2004 14:18 schreef Syrena het volgende:
Oja, gister triatlon in het durrep, ik moest er werken (filmen voor lokale omroep) en ik was er al sinds half tien en pas rond 3 uur 's middags schoot me te binnen dat ik nog niet panisch om me heen had gekeken of *hij* er mischien ook was ! En nadat ik me dat realiseerde, dacht ik ook nog: Het kan me geen ene ruk schelen eigenlijk of ie er is of niet. Of dat ik hem ooit nog zie of niet.
Nou, dat was misschien L1, wij zijn echt heel erg lokaal. De dorpsomroep, met de bijbehorende vrijwilligers.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:47 schreef tekkno het volgende:
..oeps
Hmm nee, kunst dus nog niet onder de kniequote:Op maandag 21 juni 2004 17:05 schreef Syrena het volgende:
Eigenlijk jammer dat mijn ex er niet was, had ie me eindelijk eens echt booz kunnen zien
Ehh.. Misschien handiger om dan ff ergens anders uit te gaan en niet meer samen te sporten?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:55 schreef Salie het volgende:
Ik wou dat hij er niet meer was want hij maakt me kapot.
Hij kan niets zomaar, jij laat hem en jij zoekt op.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:55 schreef Salie het volgende:
Het is zo kut, elke keer als ik uitga, kom ik hem tegen. Hij gaat dan altijd wel ff naar me toe, maar vraagt dan altijd hele debiele dingen met een big smile, die ik dan helemaal niet wil horen en dan ga ik me alleen maar super erg irriteren. Vandaag gingen we weer fitnessen en ik vroeg wat dingen maar hij wou geen antwoord geven vond dat ik zeur,toen ging ik irritant doen, kregen we ruzie. Ik had al eerder gezegd dat hij beloofd had dat we nog samen op vakantie zouden gaan en dat wil die dus niet meer. Maar hij gaat nu wel 2 weken met z'n vrienden met de auto. Ik vind dit echt zo laf van hem. Ik erger me dood aan hem, ik wou dat hij er niet meer was want hij maakt me kapot.
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:07 schreef tekkno het volgende:
[..]
Hmm nee, kunst dus nog niet onder de knie
Mee eens.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:10 schreef milagro het volgende:
[..]
Hij kan niets zomaar, jij laat hem en jij zoekt op.
Dan moet je ook niet zeuren.
Loop weg als je zijn verhalen niet wilt horen en vraag niets want de antwoorden bevallen je toch niet.
Ik ben een schijtebroek.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:17 schreef tekkno het volgende:
Woede vreet op en verbittert.. Gooi die steen nou maar, dan ben je er van af
Spaar je de moeite van het met hem op vakantie gaan, het geeft jou valse hoop want hij is niet verliefd.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:22 schreef Aphrodite het volgende:
Ik ga geen drie jaar achter hem aan lopen zeg ik nu.. Maar tot die vakantie zeg maar. Als er dan van zijn kant geen schot in de zaak zit, geef ik het op Help me eraan herinnerenEn als dat gebeurt, zal dat een harde klap worden..
nahja dat uitgaan, dat is zeg maar de enige kroeg die ik echt leuk vindt, ik hoop ook steeds echt dat hij er NIET is. en fitness moet ik even mijn abonnement opmakenquote:Op maandag 21 juni 2004 17:09 schreef tekkno het volgende:
[..]
Ehh.. Misschien handiger om dan ff ergens anders uit te gaan en niet meer samen te sporten?
Als het contact je alleen maar dit soort gevoelens geeft lijkt het me beter om (even?) geen contact meer te hebben
kutsmoesjesquote:Op maandag 21 juni 2004 19:02 schreef Salie het volgende:
[..]
nahja dat uitgaan, dat is zeg maar de enige kroeg die ik echt leuk vindt, ik hoop ook steeds echt dat hij er NIET is. en fitness moet ik even mijn abonnement opmaken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |