abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20064388
In navolging van
De KUNST van het loslaten van een ex #10
gaan we weer 'vrolijk' verder..
Triumph starts with a try and ends with an oempfh
pi_20064493
quote:
Milagro schreef:
precies en dan hij achteraf kunnen zeggen "ik zei toch dat ik alleen vriendschap wilde, voor mij zat er niets meer bij, ik kan niet helpen dat jij er meer achterzocht, sorry..." etc.. dus je kunt hem dan niets verwijten, en dat is driedubbel frustrerend
Zeker, je hebt gelijk.. Maar voorlopig ga ik het risico proberen te nemen.. Je hebt wel gelijk.. Hij heeft zaterdag tijdens dat gesprek ook vijftig keer gezegd, ik kan je niks garanderen.. Dus, ik ben gewaarschuwd..
  maandag 21 juni 2004 @ 14:08:56 #3
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_20064634
quote:
Op maandag 21 juni 2004 14:03 schreef Aphrodite het volgende:

[..]

Zeker, je hebt gelijk.. Maar voorlopig ga ik het risico proberen te nemen.. Je hebt wel gelijk.. Hij heeft zaterdag tijdens dat gesprek ook vijftig keer gezegd, ik kan je niks garanderen.. Dus, ik ben gewaarschuwd..
Precies!

En wij waarschuwen "gezellig" mee... een gewaarschuwed mens telt voor??!!??
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_20064781
In dit geval al voor 4, 5?

Ach, die roze bril zit zo lekker..
pi_20064788
quote:
Op maandag 21 juni 2004 14:03 schreef Aphrodite het volgende:

[..]

Ik werd ook zo 3 jaar lang gewaarschuwd, door hemzelf en door iedereen om me heen.
Luisterde ik? Neeeeee

Nee ik ging lekker mee op vakantie, mee stappen, mee shoppen, mee naar de bios, mee naar hem thuis. En wat leverde het op, 3 jaar van mijn leven verspild, die ik beter had kunnen gebruiken om aan mezelf te werken, m'n studie af te maken, op mezelf te gaan wonen.

En dan ook nog weken in de put, ondanks dat ik zelf besloten had dat ik de situatie zoals die was niet meer aan kon.

Ik weet dus als geen ander dat het geen zin heeft om tegen je te zeggen dat je het dus niet zo moet doen als ik, maar ik hoop dat jij er sneller een punt achter kan zetten als je vindt dat je het nu lang genoeg geprobeerd hebt met 'm.

bv. overmogen al ofzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_20064874
quote:
Op maandag 21 juni 2004 14:14 schreef Aphrodite het volgende:
In dit geval al voor 4, 5?

Ach, die roze bril zit zo lekker..
ZES!

Oja, gister triatlon in het durrep, ik moest er werken (filmen voor lokale omroep) en ik was er al sinds half tien en pas rond 3 uur 's middags schoot me te binnen dat ik nog niet panisch om me heen had gekeken of *hij* er mischien ook was ! En nadat ik me dat realiseerde, dacht ik ook nog: Het kan me geen ene ruk schelen eigenlijk of ie er is of niet. Of dat ik hem ooit nog zie of niet.

Misschien ben ik toch rijp voor opname dan....*hehehehe*
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_20064968
Ik ga geen drie jaar achter hem aan lopen zeg ik nu.. Maar tot die vakantie zeg maar. Als er dan van zijn kant geen schot in de zaak zit, geef ik het op Help me eraan herinneren En als dat gebeurt, zal dat een harde klap worden..
pi_20066748
Ik beheers de kunst ook nog niet Ben weliswaar zover dat ik geinteresseerd kan raken in andere mannen, maar het is nog lang niet zover dat ik niet warm of koud van hem word. Heb al een maand geleden met wat vriendinnen afgesproken te gaan kijken naar een optreden van een bandje...groot was mijn schrik toen ik vandaag ontdekte dat het bandje van mijn ex in het voorprogramma staat. Dat zou me natuurlijk geen barst uit moeten maken, maar ik wil 1) hem niet tegenkomen en 2) niet dat een deel van mijn entreegeld naar die schoft gaat. Principekwestie Maar goed, het maakte me wel weer even pijnlijk duidelijk dat hij me dus nog wel hartstikke veel doet. Zijn bandje is nog lang niet zomaar een willekeurig bandje.
pi_20067000
quote:
Op maandag 21 juni 2004 15:30 schreef thaleia het volgende:
Ik beheers de kunst ook nog niet Ben weliswaar zover dat ik geinteresseerd kan raken in andere mannen, maar het is nog lang niet zover dat ik niet warm of koud van hem word. Heb al een maand geleden met wat vriendinnen afgesproken te gaan kijken naar een optreden van een bandje...groot was mijn schrik toen ik vandaag ontdekte dat het bandje van mijn ex in het voorprogramma staat. Dat zou me natuurlijk geen barst uit moeten maken, maar ik wil 1) hem niet tegenkomen en 2) niet dat een deel van mijn entreegeld naar die schoft gaat. Principekwestie Maar goed, het maakte me wel weer even pijnlijk duidelijk dat hij me dus nog wel hartstikke veel doet. Zijn bandje is nog lang niet zomaar een willekeurig bandje.
Ik wil 'm eigenlijk ook liever niet dan wel tegenkomen. Eigenlijk.
Gelukkig kwam ik hem voordat we wat kregen maar zeer zeer zelden tegen.
En ik haat voetbal (zijn werk & hobby). Dus tenzij mijn nieuwe luvver ook een voetballer is ( , voetballers, jammer dat ze ook echt voetballen ) zal ik hem wel niet vaak tegenkomen.

Ik kan trouwens niet echt naar die nieuwe Sanexreclame kijken, die met die vent met die lekkere borstkas. Is precies de borstkas van ex, oke, dan wel wat jaren jonger, maar toch
  maandag 21 juni 2004 @ 16:47:11 #10
23233 Hihat
Hoo! Gehoed.
pi_20068767
Terugvindpost nummer 11
Een pauw is een kip die in bloei staat
pi_20068781
quote:
Op maandag 21 juni 2004 14:18 schreef Syrena het volgende:
Oja, gister triatlon in het durrep, ik moest er werken (filmen voor lokale omroep) en ik was er al sinds half tien en pas rond 3 uur 's middags schoot me te binnen dat ik nog niet panisch om me heen had gekeken of *hij* er mischien ook was ! En nadat ik me dat realiseerde, dacht ik ook nog: Het kan me geen ene ruk schelen eigenlijk of ie er is of niet. Of dat ik hem ooit nog zie of niet.
Hmm, heb je de kunst nu te pakken?

offtopic, heeft die omroep van jullie vorig jaar ook op Lovefields opnamens gemaakt? Had n.l opeens een limburger met camera voor m'n neus. Wat we zo leuk vonden aan Lovefields Ik 'ehhh..ehhh..bloos.. ehh.. ja het is gewoon leuk hier'..
pi_20068785
..oeps
pi_20068952
Het is zo kut, elke keer als ik uitga, kom ik hem tegen. Hij gaat dan altijd wel ff naar me toe, maar vraagt dan altijd hele debiele dingen met een big smile, die ik dan helemaal niet wil horen en dan ga ik me alleen maar super erg irriteren. Vandaag gingen we weer fitnessen en ik vroeg wat dingen maar hij wou geen antwoord geven vond dat ik zeur,toen ging ik irritant doen, kregen we ruzie. Ik had al eerder gezegd dat hij beloofd had dat we nog samen op vakantie zouden gaan en dat wil die dus niet meer. Maar hij gaat nu wel 2 weken met z'n vrienden met de auto. Ik vind dit echt zo laf van hem. Ik erger me dood aan hem, ik wou dat hij er niet meer was want hij maakt me kapot.
pi_20069180
quote:
Op maandag 21 juni 2004 16:47 schreef tekkno het volgende:
..oeps
Nou, dat was misschien L1, wij zijn echt heel erg lokaal. De dorpsomroep, met de bijbehorende vrijwilligers.

Al waren dat vrijdag en zondag meer NIETwilligers. Moet ik daar, als jonge blom van 27, mannen commanderen van 55-60 jaar. Dove mannen. Mannen zonder enig filmisch inzicht. Mannen die het presteren om tijdens een interview alleen een wang te filmen, en dan ook nog totaal uit focus.

Eigenlijk jammer dat mijn ex er niet was, had ie me eindelijk eens echt booz kunnen zien
pi_20069220
quote:
Op maandag 21 juni 2004 17:05 schreef Syrena het volgende:
Eigenlijk jammer dat mijn ex er niet was, had ie me eindelijk eens echt booz kunnen zien
Hmm nee, kunst dus nog niet onder de knie
pi_20069271
quote:
Op maandag 21 juni 2004 16:55 schreef Salie het volgende:
Ik wou dat hij er niet meer was want hij maakt me kapot.
Ehh.. Misschien handiger om dan ff ergens anders uit te gaan en niet meer samen te sporten?
Als het contact je alleen maar dit soort gevoelens geeft lijkt het me beter om (even?) geen contact meer te hebben
pi_20069299
quote:
Op maandag 21 juni 2004 16:55 schreef Salie het volgende:
Het is zo kut, elke keer als ik uitga, kom ik hem tegen. Hij gaat dan altijd wel ff naar me toe, maar vraagt dan altijd hele debiele dingen met een big smile, die ik dan helemaal niet wil horen en dan ga ik me alleen maar super erg irriteren. Vandaag gingen we weer fitnessen en ik vroeg wat dingen maar hij wou geen antwoord geven vond dat ik zeur,toen ging ik irritant doen, kregen we ruzie. Ik had al eerder gezegd dat hij beloofd had dat we nog samen op vakantie zouden gaan en dat wil die dus niet meer. Maar hij gaat nu wel 2 weken met z'n vrienden met de auto. Ik vind dit echt zo laf van hem. Ik erger me dood aan hem, ik wou dat hij er niet meer was want hij maakt me kapot.
Hij kan niets zomaar, jij laat hem en jij zoekt op.
Dan moet je ook niet zeuren.

Loop weg als je zijn verhalen niet wilt horen en vraag niets want de antwoorden bevallen je toch niet.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_20069359
quote:
Op maandag 21 juni 2004 17:07 schreef tekkno het volgende:

[..]

Hmm nee, kunst dus nog niet onder de knie
Nee. Ik dacht een paar posts geleden van wel, maar te vroeg gejuicht
pi_20069387
quote:
Op maandag 21 juni 2004 17:10 schreef milagro het volgende:

[..]

Hij kan niets zomaar, jij laat hem en jij zoekt op.
Dan moet je ook niet zeuren.

Loop weg als je zijn verhalen niet wilt horen en vraag niets want de antwoorden bevallen je toch niet.
Mee eens.

Maar doodwensen en fantaseren over stenen door ruiten mag wel even, woede helpt
pi_20069463
Woede vreet op en verbittert.. Gooi die steen nou maar, dan ben je er van af
pi_20069778
quote:
Op maandag 21 juni 2004 17:17 schreef tekkno het volgende:
Woede vreet op en verbittert.. Gooi die steen nou maar, dan ben je er van af
Ik ben een schijtebroek.
En ik weet ook wel dat die steen echt gooien niet helpt, of nachtelijke castratie
(vergiftiging, auto onklaar maken, z'n sletterige gedrag in het huis-aan-huis-blaadje zetten, hem lid maken van de PABO, proberen of ik die naaktfoto's die ik heb gewist uit m'n camera niet toch kan terughalen en dan afdrukken en dan aan elke boom hangen van het bos waar ie woont)

Eh nee, ik moet duidelijk aan mezelf en aan mijn aanhankelijke/ontwijkende persoonlijkheidsstoornis werken. Dan heb ik dit soort kerels bij de tweede zin al door, zie ik meteen dat ze ook maar sneu zijn... etc.

En dan ga ik eens een mooi boekske schrijven
pi_20070000
quote:
Op maandag 21 juni 2004 14:22 schreef Aphrodite het volgende:
Ik ga geen drie jaar achter hem aan lopen zeg ik nu.. Maar tot die vakantie zeg maar. Als er dan van zijn kant geen schot in de zaak zit, geef ik het op Help me eraan herinneren En als dat gebeurt, zal dat een harde klap worden..
Spaar je de moeite van het met hem op vakantie gaan, het geeft jou valse hoop want hij is niet verliefd.
Alle argumenten zoals druk met van alles en nog wat gaat niet op, als hij nog gevoelens voor je had dan staat dat niets in de weg.
Dit gaat niet werken, en geloof me maar, ik spreek uit ervaring
// Je bent zo mooi Anders
Niet meer of minder Anders
Maar zo mooi Anders.//
pi_20070265
*newbie-in-dit-topic*
Na meer dan een jaar heb ik nog steeds stiekem hoop dat het nog goed zal komen, ik zie hem gelukkig bijna nooit meer, maar toch voel ik nog 'dingen'. Vind hem zelfs niet eens echt leuk meer, maar als ik hem zie word ik weer helemaal Heel raar, want door hem ben ik al een hele tijd een emotioneel wrak en verdrietig, was daarvoor ook al zo, maar gebroken hart heeft die gevoelens versterkt, maar toch, als hij voor mijn deur zou staan en vragen of ik met hem mee zou gaan zou ik het zo doen En daar wil ik van af. Nu. Voor altijd.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_20072091
quote:
Op maandag 21 juni 2004 17:09 schreef tekkno het volgende:

[..]

Ehh.. Misschien handiger om dan ff ergens anders uit te gaan en niet meer samen te sporten?
Als het contact je alleen maar dit soort gevoelens geeft lijkt het me beter om (even?) geen contact meer te hebben
nahja dat uitgaan, dat is zeg maar de enige kroeg die ik echt leuk vindt, ik hoop ook steeds echt dat hij er NIET is. en fitness moet ik even mijn abonnement opmaken
pi_20072625
quote:
Op maandag 21 juni 2004 19:02 schreef Salie het volgende:

[..]

nahja dat uitgaan, dat is zeg maar de enige kroeg die ik echt leuk vindt, ik hoop ook steeds echt dat hij er NIET is. en fitness moet ik even mijn abonnement opmaken
kutsmoesjes
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')