Je impliceert hier dus dat Sil een domme muts is?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:01 schreef Dagonet het volgende:
Door een domme fout van een dommere muts een paar autos voor haar reed ze haar auto total loss.
Ik implicier *daar* dat de muts nog dommer was dan de fout.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:05 schreef NiNi het volgende:
Je impliceert hier dus dat Sil een domme muts is?![]()
paracetamolquote:Op maandag 21 juni 2004 11:05 schreef FlyingFox het volgende:
Welke pijnstillers gebruik je?
Was het een Belg die niet oplette?
Heb je al een andere datum geprikt om naar Elf Fantasie Fair te gaan?
Vragen, vragen...
Right. Zou ik ook zeggen.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik implicier *daar* dat de muts nog dommer was dan de fout.
en niet all risk verzekert en niet mijn schuld en nu auto loosquote:Op maandag 21 juni 2004 11:05 schreef NiNi het volgende:
[..]
Je impliceert hier dus dat Sil een domme muts is?![]()
Maar mooi klote Sil, auto's moeten niet stuk gaan. Sterkte dr'mee.
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
en niet all risk verzekert en niet mijn schuld en nu auto loos
Het leven is kut het ergste is dat ik niet lang achter de pc mag zitten want dan wordt knut boos
Maar dan krijg je toch gewoon vergoed? Als het niet jouw schuld was, dokt haar verzekering toch?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:08 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
en niet all risk verzekert en niet mijn schuld en nu auto loos
Oeh, de Toorn van Knut!quote:Het leven is kut het ergste is dat ik niet lang achter de pc mag zitten want dan wordt knut boos
Hoed u voor de toorn van Knut want zij is recht evenredig aan zijn gramschap.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:12 schreef NiNi het volgende:
Oeh, de Toorn van Knut!![]()
nope.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:12 schreef NiNi het volgende:
[..]
Maar dan krijg je toch gewoon vergoed? Als het niet jouw schuld was, dokt haar verzekering toch?
[..]
Oeh, de Toorn van Knut!![]()
Luisteren naar Knut!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:09 schreef Knut het volgende:
Doen wat de dokter zegt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |