quote:Op vrijdag 25 juni 2004 08:35 schreef Jump het volgende:
goeiemorgen
* Jump gaat op zen uitslag
denk paar herexamens, hopelijk niet te veel
heb herexamens.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:27 schreef SHERMAN het volgende:
Slecht nieuws?
Ach in nederland moet bijna iedere student wel eens herexamens doen tijdens zijn studie. Ik heb ook 3 keer een herexamen gehad. Kun je nou niet op vakantie?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:35 schreef Jump het volgende:
heb herexamens.
Ach Jump toch, kom op. Gewoon een beetje pech gehad.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:35 schreef Jump het volgende:
[..]
heb herexamens.
Wiskunde, gewoon gans het jaar
mechanica, fysica, elentricieit en electronica zijn semester vakke, maar ook
ik ben gewoon zéér slecht student
inderdaadquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:39 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ach Jump toch, kom op. Gewoon een beetje pech gehad.
Een reden om nog beter je best te gaan doen
jawel.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach in nederland moet bijna iedere student wel eens herexamens doen tijdens zijn studie. Ik heb ook 3 keer een herexamen gehad. Kun je nou niet op vakantie?
Kop op, lekker op vakantie en met goede moed verderquote:Op vrijdag 25 juni 2004 12:42 schreef Jump het volgende:
Maar: eerst vakantie !!!
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:28 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Kop op, lekker op vakantie en met goede moed verder![]()
Alvast een leuke vakantie gewenst![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:22 schreef QuietGuy het volgende:
Effe patsen hoor:
[afbeelding]
Software heb ik dus al gedownload, hopelijk bezorgen ze 'm snel
Hij zal trouwens maandag of dinsdag binnenkomenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 13:22 schreef QuietGuy het volgende:
Effe patsen hoor:
[afbeelding]
Software heb ik dus al gedownload, hopelijk bezorgen ze 'm snel
hoeveel kost een postpakket van nederland naar belgie ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 15:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hij zal trouwens maandag of dinsdag binnenkomen
Van mij mag 't morgen al(via http://www.divxplayer.nl/ besteld)
ain't she a beauty?
Geen idee, maar hun bezorgkosten naar belgië zijn 8 euro als je dat bedoeltquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:23 schreef Jump het volgende:
[..]
hoeveel kost een postpakket van nederland naar belgie ?
bedoel voor zo'n doosje ter grootte van die KISS spelerquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:26 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Geen idee, maar hun bezorgkosten naar belgië zijn 8 euro als je dat bedoelt
Volgens mij gewoon 8 euro dusquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:30 schreef Jump het volgende:
[..]
bedoel voor zo'n doosje ter grootte van die KISS speler
natuurlijk niet leeg
Alléén maar spare-ribs bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef NiteSpeed het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
Ik kan anders natuurlijk ook UPS bellen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef NiteSpeed het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
Helemaal niks bij mij in de buurtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:43 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Alléén maar spare-ribs bij mij in de buurt!
Broodjesquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef NiteSpeed het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:37 schreef mvdlubbe het volgende:
En hij is nog niet bezorgd...
ze leveren niet tot in vlaanderenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef NiteSpeed het volgende:
www.thuisbezorgd.nl
Indonesischquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:43 schreef NiteSpeed het volgende:
Alléén maar spare-ribs bij mij in de buurt!
Nee. Ik heb een kwatro vomaggi besteld.quote:
ik ben morgen wel thuis, maar niet aanwezig in buurt van pc. gans de dag helpen in keuken, neit koken, verbouwenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:06 schreef devzero het volgende:
jump, ik ben vanaf morgen op nerd boyscout camp maar als ik nog gmail invites heb zal ik ze naar je doorsturen.
Your search - kwatro vomaggi - did not match any documentsquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:07 schreef mvdlubbe het volgende:
Nee. Ik heb een kwatro vomaggi besteld.
welk icoon ?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:47 schreef NiteSpeed het volgende:
Nieuw icoon!
Ik mag niet op je stemmenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:55 schreef Lucille het volgende:
Ik kan nog wel wat votes gebruiken in het crew tournament, de tweede ronde is best zwaar met Vork als tegenstander
Waar kan ik stemmen?quote:Op zondag 27 juni 2004 15:11 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik mag niet op je stemmen
Ik zit nu in een draadloze vloerloze meubelloze kamer met wifi op m'n flaptop eten te bestellen...quote:Op zondag 27 juni 2004 17:20 schreef Marty26 het volgende:
En QG hoe loopt de nieuwe vloer? is het nog een beetje gelukt allemaal?
hahah ja je dvd speler ben wel benieuwd.quote:Op zondag 27 juni 2004 18:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik zit nu in een draadloze vloerloze meubelloze kamer met wifi op m'n flaptop eten te bestellen...
't schiet op maar nog een hoop te doen.
Ik voel me trouwens net een kind op 3 december; op 5 december komt m'n nieuwe DVD-speler![]()
ook aan het vloeren ?quote:Op zondag 27 juni 2004 18:08 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ik zit nu in een draadloze vloerloze meubelloze kamer met wifi op m'n flaptop eten te bestellen...
't schiet op maar nog een hoop te doen.
Ik voel me trouwens net een kind op 3 december; op 5 december komt m'n nieuwe DVD-speler![]()
Wie/wat/waarquote:Op zondag 27 juni 2004 19:15 schreef Renesite het volgende:
Misschien je FTP vol met DVDtjes?
mja er komt komende week laminaat te liggen bij ons, maar de woonkamer+keuken+gang moesten helemaal leeg + de huidige vloerbedekking moest er uit. Best een klus.quote:Op zondag 27 juni 2004 20:24 schreef Jump het volgende:
[..]
ook aan het vloeren ?
QuietGuy/mod/nederland ?quote:Op zondag 27 juni 2004 22:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Wie/wat/waar
hier gaan we de keuken veranderen. gisteren oude vloer eruit, nieuwe elektriciteit, waterleiding aangepast. vandaag helft gevloerd en volgende week keuken tijdelijk verlaatsen.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:14 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
mja er komt komende week laminaat te liggen bij ons, maar de woonkamer+keuken+gang moesten helemaal leeg + de huidige vloerbedekking moest er uit. Best een klus.
Mja ik heb geen ftp vol met dvd'tjes... wel een boekenkast... al zitten ze nu in een paar dozen...quote:Op zondag 27 juni 2004 22:16 schreef Jump het volgende:
[..]
QuietGuy/mod/nederland ?
Idd, ik ken het. De keuken wordt hier ook helemaal vervangen. Dit gaat donderdag gebeuren, als de vloer er eenmaal ligt.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:16 schreef Jump het volgende:
[..]
hier gaan we de keuken veranderen. gisteren oude vloer eruit, nieuwe elektriciteit, waterleiding aangepast. vandaag helft gevloerd en volgende week keuken tijdelijk verlaatsen.
ook best veel werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |