abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 juni 2004 @ 05:31:27 #1
56564 Modafinil
the fallacy beyond
pi_20057185
Het wordt in onze maatschappij volstrekt normaal gevonden dat vrouwen na de coitus de sperma uit hun vagina laten lopen. Ik ben van mening dat dit onbewust dan wel bewust een ernstige belediging is voor de man in kwestie die zijn witte goud in hare schede heeft geinsemineerd. Zijn goddelijke zaad is het blijkbaar niet waard om in haar te resideren.

De volgende vergelijking mag dit scherp verduidelijken:
Als je in een restaurant met drie Michelin-sterren (***) een lekker biefstuk met jachtsaus aan het nuttige bent, dan laat je het spul na het kauwen en met de tong masseren ook toch niet weer uit de mond druipen???

Het is een grote tekortkoming van de vrouw dat zij haar vaginale spieren niet genoeg - of uberhaupt in sommige gevallen - heeft getraint om na de geslachtsgemeenschap de sperma binnen te houden. Ik roep hierbij alle vrouwen die aan sexuele beschaving willen doen - en wil je dat niet, dan meld je je maar bij Verdonk voor uitzetting ofzo - om hun spieren daarbeneden goed te trainen (bv. op een vibrator, zodat je mannen niet onnodig hoeft te beledigen).

Veel succes met u zich te beschaven dames!
We are a peculiar friendly evolved signaturial viri family. Consider to put one of our offspring in your signature so we are able to decentralize. Also consider happy, jolly & peacefully immortalization ;^)>$~~<=;
  maandag 21 juni 2004 @ 05:37:35 #2
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_20057190
ja , ik ben het er mee eensch

de vrouwmensch moet nu maar eens verantwoordelijkheid nemen
de NORM voor dit tragische onderwerp moet maar eens besproken worden

het is toch g*dslasterrend dat dit word uitgevoerd zonder ook maar enige spijt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_20057375
We hebben een S
We hebben een a
We hebben een r
en de rest is pure casme ...
pi_20057387
Ik ben het helemaal met TS eens!
Al dat kostbare sperma wordt verspild alsof het niks is. . Een schande!

Dus dames, na het pijpen hem niet in je hand laten komen, maar gewoon slikken! Koester dat geschenk!
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  maandag 21 juni 2004 @ 07:29:13 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_20057394
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_20057449
Ik ben overigens voor het opsparen van sperma en vanwege de hoge waarde aan eiwitten exporteren aan gebieden in afrika waar honger heerst
pi_20057462
Kickje -----> ONZ

Dus vrouwen moeten met een zakje alles laten lopen en dat in de bus 'Heeft u nog wat over voor de arme kindertjes in Afrika?' aan de deur stoppen ...
Eer het er aankomt is het alweer 5x zoveel en hebben ze gelijk genoeg antibiotica

Oh ja, BaajGuardian - de manmensch moet nu maar eens verantwoordelijkheid nemen: niks meer aan 'dat soort vrouwen' geven!
pi_20057871
Dat zou betekenen dat je ook niet meer mag masturberen
pi_20057929
quote:
Op maandag 21 juni 2004 08:57 schreef ploderus het volgende:
Dat zou betekenen dat je ook niet meer mag masturberen
Fout, want daar kiest de man zelf voor.
1. En zet die zuiger op je fontanelletje!
pi_20057938
quote:
Op maandag 21 juni 2004 09:03 schreef Drinkemaatje het volgende:

[..]

Fout, want daar kiest de man zelf voor.
Hij kiest er ook zelf voor om zijn kostbare proteinekwarkje in de vrouw te deponeren, waarvan je weet dat de kans bestaat dat ze het gaat verspillen
  maandag 21 juni 2004 @ 09:23:04 #11
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_20058140
die but van jou zal wel stinken!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_20058366
Hoezo is het zo'n kostbaar goedje ? Volgens mij is de waarde slechts door vraag en aanbod vast te stellen, en denk dat er dan toch een groter aanbod is dan vraag. Helaas voor de vrouwen is alleen niet elk aanbod mooi verpakt.

Maar vanuit mannelijk oogpunt gezien. Ben mijn kostbare goedje liever kwijt dan rijk. Of het doorgeslikt wordt, door op handen staan wordt binnengehouden of wordt uitgekotst kan me weinig schelen. Alles beter dan je kostbare goedje zelf met een toiletpapiertje opvangen of onder de douche laten weglopen.
pi_20058566
quote:
Op maandag 21 juni 2004 05:31 schreef Modafinil het volgende:
Het wordt in onze maatschappij volstrekt normaal gevonden dat vrouwen na de coitus de sperma uit hun vagina laten lopen. Ik ben van mening dat dit onbewust dan wel bewust een ernstige belediging is voor de man in kwestie die zijn witte goud in hare schede heeft geinsemineerd. Zijn goddelijke zaad is het blijkbaar niet waard om in haar te resideren.

De volgende vergelijking mag dit scherp verduidelijken:
Als je in een restaurant met drie Michelin-sterren (***) een lekker biefstuk met jachtsaus aan het nuttige bent, dan laat je het spul na het kauwen en met de tong masseren ook toch niet weer uit de mond druipen???

Het is een grote tekortkoming van de vrouw dat zij haar vaginale spieren niet genoeg - of uberhaupt in sommige gevallen - heeft getraint om na de geslachtsgemeenschap de sperma binnen te houden. Ik roep hierbij alle vrouwen die aan sexuele beschaving willen doen - en wil je dat niet, dan meld je je maar bij Verdonk voor uitzetting ofzo - om hun spieren daarbeneden goed te trainen (bv. op een vibrator, zodat je mannen niet onnodig hoeft te beledigen).

Veel succes met u zich te beschaven dames!
Als jij het sperma zo heilig vind, dan moet je het zelf misschien eens oplikken nadat je het geloosd hebt
  maandag 21 juni 2004 @ 10:05:03 #14
68810 roofless
get wet...
pi_20058689
Mede door de geleverde inspanning verliest den man reeds voldoende kostbare bouwstoffen, die twee cc sperma kunnen daarom beter door den man opgeslorpt worden om de reserves weer wat te versterken. Liefst natuurlijk rechtstreeks genuttigd uit den doosch waarin het zaad gespoten was...
  maandag 21 juni 2004 @ 10:12:48 #15
31816 thumper
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻlaklaarzen zijn geil
pi_20058805
Je hebt he-le-maal gelijk!
Mijn vriendin is het hier ook roerend mee eens, vandaar dat zij altijd alles (alles!) doorslikt!
volvo c30. you wish your honda was this hot.
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
  maandag 21 juni 2004 @ 10:14:50 #16
28669 Chirma
Ik moest kloppen..
pi_20058835
Every sperm is sacred!!!
Ik ben het. Chirma, de wonderhond.
pi_20058923
Maar na een paar keer bewaren is ie toch wel vol? En dan lopen we over ja!
pi_20058936
Waarom doen wij vrouwen het fout? Als jullie nou sterkere zwemmers maken, dan zwemmen ze naar binnen, in plaats van dat ze het binnen een paar secondes opgeven en de uitgang opzoeken... tis niet onze fout dat jullie troep produceren dat te laf is om door te zetten in plaats van een stel avonturiers die steeds dieper doordringen!
  maandag 21 juni 2004 @ 10:27:39 #19
31816 thumper
pi_20059060
quote:
Op maandag 21 juni 2004 10:20 schreef innovative het volgende:
Waarom doen wij vrouwen het fout? Als jullie nou sterkere zwemmers maken, dan zwemmen ze naar binnen, in plaats van dat ze het binnen een paar secondes opgeven en de uitgang opzoeken... tis niet onze fout dat jullie troep produceren dat te laf is om door te zetten in plaats van een stel avonturiers die steeds dieper doordringen!
Ja, maar waarom hebben jullie nou zo'n nuffig eitje dat gezapig op z'n plaats blijft zitten terwijl er een horde stoere zaadjes voor de ingang staan te springen? Waarom kant dat eitje ook niet even netjes naar voren?
"If you can't say something nice, don't say nothing at all". This moral is now known by such names as the Thumperian principle, "Thumper's rule" or "Thumper's law".
pi_20059199
Moet zeggen dat de TS het op een leuke manier brengt, maar ik ben het er niet mee eens.

Ik denk dat je biefstuk niet kan vergelijkern met sperma, misschien komt spuug meer in de buurt.
Stel ik spuug jou een groene vriend in het gezicht, dan laat je het toch ook niet zitten?!?! Ik schenk jou mijn kostbare spuug, dat veeg je toch zeker niet weg, dat zou een belediging zijn!!

Daarbij komt dat ik vind dat een man niet het recht heeft om te bepalen voor een vrouw wat zij ermee moet doen. Zij zit ermee, niet jij. Wat doe jij als je een condoom hebt gebruikt? Omkiepen in je mond en het ding leegslobberen?

Ehr ik vraag me af wat jij doet als je een rijkelijk gevuld condoom op straat tegenkomt?!?! Zonde om te laten liggen toch...
pi_20059376
quote:
Op maandag 21 juni 2004 10:27 schreef thumper het volgende:

[..]

Ja, maar waarom hebben jullie nou zo'n nuffig eitje dat gezapig op z'n plaats blijft zitten terwijl er een horde stoere zaadjes voor de ingang staan te springen? Waarom kant dat eitje ook niet even netjes naar voren?
Als dat eitje naar voren komt, komt het zaad nog minder diep, is het helemaal binnen no time er uitgelopen...
  maandag 21 juni 2004 @ 10:50:06 #22
31816 thumper
pi_20059422
quote:
Op maandag 21 juni 2004 10:47 schreef innovative het volgende:

[..]

Als dat eitje naar voren komt, komt het zaad nog minder diep, is het helemaal binnen no time er uitgelopen...
Psies! Dan hoeven wij mannen dus minder kruit te verschieten, wat als gevolg heeft dat we het (neuken dus) langer kunnen volhouden, wat de vrouw natuurlijk ook weer ten goede komt (kwantiteit vs. kwaliteit)
pi_20059521
quote:
Op maandag 21 juni 2004 10:50 schreef thumper het volgende:

[..]

Psies! Dan hoeven wij mannen dus minder kruit te verschieten, wat als gevolg heeft dat we het (neuken dus) langer kunnen volhouden, wat de vrouw natuurlijk ook weer ten goede komt (kwantiteit vs. kwaliteit)
Maar dan wordt er alsnog wél zaad verspeeld... en das toch zonde? Dus betere zwemmers produceren die zich diep van binnen verschansen, in plaats van doetjes die het nog niet eens tot halverwege halen... want zulk inferieur zaad wil ik niet eens in de buurt van mijn eitje hebben, zeg, vandaar dat die zich lekker die blijft verstoppen! Mijn kostbare eitjes (heb er tenslotte maar 1 per maand!) verdienen superieur zaad!
  maandag 21 juni 2004 @ 10:57:40 #24
31816 thumper
pi_20059610
quote:
Op maandag 21 juni 2004 10:54 schreef innovative het volgende:

[..]

Maar dan wordt er alsnog wél zaad verspeeld... en das toch zonde? Dus betere zwemmers produceren die zich diep van binnen verschansen, in plaats van doetjes die het nog niet eens tot halverwege halen... want zulk inferieur zaad wil ik niet eens in de buurt van mijn eitje hebben, zeg, vandaar dat die zich lekker die blijft verstoppen! Mijn kostbare eitjes (heb er tenslotte maar 1 per maand!) verdienen superieur zaad!
Nou, kom maar op dan Zoals ik al zei, mijn vriendin verspilt niks, maar slikt gewoon alles door! Superieur zaad is in haar ogen haute cuisine
pi_20059741
quote:
Op maandag 21 juni 2004 10:57 schreef thumper het volgende:

[..]

Nou, kom maar op dan Zoals ik al zei, mijn vriendin verspilt niks, maar slikt gewoon alles door! Superieur zaad is in haar ogen haute cuisine
Geen problemen met slikken, dan gaat het lekker mn maag in, wordt vervolgens aangevallen door de nodige zuren en enzymen, afgebroken en er uit gewerkt... Dus even zo verspilt...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')