quote:Op zondag 20 juni 2004 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
'k Had een Duitstalige OP verwacht eigenlijk..
Jawohl, ich dachte, ach doch, um in der Stimmung zu bleiben...quote:Op zondag 20 juni 2004 19:32 schreef Ang3l het volgende:
*LOL* Was für ein ganz Schwules topic, mein Waxx-jungen!
Dankje, ik zat nog te denken, zal ik een mod inschakelen, maar ik dacht ook, die zitten er vast niet op te wachten zulke dingen zelf te wijzigenquote:Op zondag 20 juni 2004 19:50 schreef Insomaniac het volgende:
Ik maak van die ringel-s even een dubbele s. Replique snapt m niet..
Jasicher!!quote:Op zondag 20 juni 2004 19:36 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jawohl, ich dachte, ach doch, um in der Stimmung zu bleiben...![]()
Ik zal 't 'm doorgeven Kuchjequote:Op zondag 20 juni 2004 20:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
geile neef heb je Ang3l, daar kan ik het wel op.
*LOL* Ja neem ik meerdere vriendjes meequote:Op zondag 20 juni 2004 20:14 schreef Waxxer het volgende:![]()
Volgende keer wil ik meehee....!!! Cool!!
Hallo Liebchenquote:Op zondag 20 juni 2004 20:18 schreef wizarddragon het volgende:
ff tvp...en hallow iedereen
Hahaha die mensen weten dan niet wat ze meemakenquote:Op zondag 20 juni 2004 20:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Ja neem ik meerdere vriendjes meeKunnen we de Schwule poloniase door het dorp maken
In het roze i.p.v. oranje dan he... wat zullen die 150 man raar opkijken! (meer wonen er niet)
Ja das finde ich auch... und so viel!!quote:Op zondag 20 juni 2004 20:16 schreef Waxxer het volgende:
Eigentlich kann Man ja sehr gut essen in Deutschland.
Stapelbed?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:23 schreef Waxxer het volgende:
Bij wie mag ik dan in het stapelbed?
Die hadden ze speciaal voor ons op hele aparte wijze op het bord gedrapeerdquote:Op zondag 20 juni 2004 20:24 schreef Timmah het volgende:
Hallo!
Mochtest du mein Bratwurst sehen?![]()
![]()
Jaaaaaa hai!!! Ben je al wat meer happy?? Zullen we maar weer Nederlands gaan doen dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:24 schreef Markie-Mark het volgende:!
Es sieht aus das du den ganzen Speisekarte gegessen hast!!quote:Op zondag 20 juni 2004 20:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja das finde ich auch... und so viel!!Ich hate Rumpsteak mit Pfeffersosse und kokos
und Kartoffelsuppe, Jägerschnitzel, pommes frites mit Mayo bnd CurryWurst und Hühnebraten mit kartoffeln und .... Ich sehe aus wie ein fette Deutscher
Hey, hast du ach Sose auf der Bratwurst...?quote:Op zondag 20 juni 2004 20:26 schreef Timmah het volgende:
* zucht *
Dit topic doet mij verlangen naar Oostenrijk..
Braadworst met aardbei??quote:Op zondag 20 juni 2004 20:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die hadden ze speciaal voor ons op hele aparte wijze op het bord gedrapeerd![]()
[afbeelding]
Aber naturlich!quote:Op zondag 20 juni 2004 20:30 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hey, hast du ach Sose auf der Bratwurst...?![]()
En roerei met groene pepers... en dodelijke combi.. als ontbijtquote:Op zondag 20 juni 2004 20:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Braadworst met aardbei??
Oeh, ich bin gespannt welcher....quote:Op zondag 20 juni 2004 20:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
Aber naturlich!
Da's in het kader van de verbroedering met onze Schwule buurtjesquote:Op zondag 20 juni 2004 20:35 schreef beaverhausen het volgende:
Is dat Duits nog steeds aan de gang?.
hahahaha LOL wat gaaf!!quote:Op zondag 20 juni 2004 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En roerei met groene pepers... en dodelijke combi.. als ontbijtMaar het ging meer voor de gein om de vorm en hij had niet zo snel gehaktballetjes gedraaid
We hadden ook de vogeltjes test gedaan... moesten we gvd 80 vogels van het duits in het nederlands vertalen. Maar mijn neef's vriendin en ik wisten van toeten noch blazen en van tjilpen noch tjiftjaffen, dus we hadden de meest vreemde vogels verzonnen
Zo werd de Schwanzmeise de Piemelmees, want volgens ons was een Schwanz toch echt een piemel
Een Amstel werd een Pilsje... geen idee dat die konden vliegen
En de Holletauf werd de homosexuele Holduif
quote:Op zondag 20 juni 2004 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's in het kader van de verbroedering met onze Schwule buurtjes
We hebben zaterdag ook enorm knus met Duitsers naar Nederlands voetbal gekeken
Whehe, uh nee... niet bepaald. Ik heb echt een beetje een bourgondische alles kan en alles mag en we drinken d'r nog een familie. De neven gaan achter de eigenaresse van het hotel aan (Helgaaaaa!!) terwijl de vrouwen met rode wangetjes nog een dikke vette sigaar opsteken. En pupje ondertussen maar z'n ogen uitkijken... zeker toen schoonpapa in een strak zebrarokje de trap af kwam met 3 andere trava'squote:Op zondag 20 juni 2004 20:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahaha LOL wat gaaf!!Heb je zo te merken geen "oh wat zijn we netjes keurig en degelijk" familie
hahahaha geweldig, ik wil ook zo'n schoonfamiliequote:Op zondag 20 juni 2004 20:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whehe, uh nee... niet bepaald. Ik heb echt een beetje een bourgondische alles kan en alles mag en we drinken d'r nog een familie. De neven gaan achter de eigenaresse van het hotel aan (Helgaaaaa!!) terwijl de vrouwen met rode wangetjes nog een dikke vette sigaar opsteken. En pupje ondertussen maar z'n ogen uitkijken... zeker toen schoonpapa in een strak zebrarokje de trap af kwam met 3 andere trava's
Altijd wel iets te beleven. Verkleedpartijen, polonaises door het dorp, watergevechten, zingend en dansend op de bar, condoomsopblaaswedstrijden met zo'n ding om je hoofd heen (nee, ik bewaar de foto's veilig!) ... het is echt TE erg gewoon. Je kunt er nergens mee komen
![]()
Ja Pupje zat eigenlijk zo van "Damn, wat is mijn eigen familie eigenlijk toch saai vergeleken met dit". Zijn fam is meer rustig en... eh... gedistingeerd? Ja, zoiets. Ook leuk, maar anders. Ik denk dat je daar meer mee op cultuurweekend moet, en met de mijne meer op feestweekend, alhoewel het wel allemaal wandelaars zijn. Ik heb nog een beetje zere kuiten van het bergwandelenquote:Op zondag 20 juni 2004 20:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
hahahaha geweldig, ik wil ook zo'n schoonfamilie![]()
![]()
hahah relaxed. Mijn familie spoort niet dus ik hoop eigenlijk ook op een schoonfamilie die een beetje zo isquote:Op zondag 20 juni 2004 20:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Pupje zat eigenlijk zo van "Damn, wat is mijn eigen familie eigenlijk toch saai vergeleken met dit". Zijn fam is meer rustig en... eh... gedistingeerd? Ja, zoiets. Ook leuk, maar anders. Ik denk dat je daar meer mee op cultuurweekend moet, en met de mijne meer op feestweekend, alhoewel het wel allemaal wandelaars zijn. Ik heb nog een beetje zere kuiten van het bergwandelen
jaquote:Op zondag 20 juni 2004 19:40 schreef Waxxer het volgende:
Is iedereen weg of zoekt iedereen nu naar [HOMO] in de ONZ-lijst?
truste!quote:Op zondag 20 juni 2004 21:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga naar bed
hahahhaa aaawwwwwwwwquote:Op zondag 20 juni 2004 21:36 schreef WAik het volgende:
[..]
jazat een beetje met een duffe kop te denken dat 'iemand' al 3 uur bezig was na het vorige topic om een nieuwe op te maken :S
als je maar niet spettert.quote:Op zondag 20 juni 2004 21:53 schreef DennisMoore het volgende:
* beaverhausen laat zich met een ijskoud biertje in een loeiheet bad glijden..
quote:Op zondag 20 juni 2004 21:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahhaa aaawwwwwwww![]()
sorry dat ik dat ongevraagd deed
Maar bovenal sorry dan van dat schwul
* Hand opsteekt *quote:Op zondag 20 juni 2004 22:19 schreef ikbengeweldig het volgende:
Wie heeft er nog wat te vertellen?
Nou, kom maar op, wat heeft Timmah allemaal uitgespookt?quote:Op zondag 20 juni 2004 22:19 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Hand opsteekt *
Ik heeft gewerkt ..quote:Op zondag 20 juni 2004 22:20 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Nou, kom maar op, wat heeft Timmah allemaal uitgespookt?
Verbeter mijn zin eens niet. Dat is iets Zoans ofzo..quote:Op zondag 20 juni 2004 22:25 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wow!
Zoans... dat klinkt net als Braobantsquote:Op zondag 20 juni 2004 22:27 schreef Timmah het volgende:
[..]
Verbeter mijn zin eens niet. Dat is iets Zoans ofzo..
Wat is er mis met spetteren?quote:Op zondag 20 juni 2004 22:08 schreef beaverhausen het volgende:
als je maar niet spettert..
Heb je ook een eendje?quote:Op zondag 20 juni 2004 22:42 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Wat is er mis met spetteren?.
Ik ben zo iemand die nog graag duikbootje speelt in bad, bellen blaast, met een washandje vol luchtbellen speelt, rare geluiden maakt half onder water....
Nee.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:47 schreef beaverhausen het volgende:
Heb je ook een eendje?
dus raar?quote:Op zondag 20 juni 2004 22:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zoans... dat klinkt net als Braobants.
Zeg ik dat?quote:Op zondag 20 juni 2004 22:56 schreef ysklontje2000 het volgende:
[..]
dus raar?
Was het maar waar.quote:Op zondag 20 juni 2004 22:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Shake hands with the Sandman?quote:Op zondag 20 juni 2004 23:00 schreef ysklontje2000 het volgende:
Ik ga weer vrienden maken.![]()
Dankuquote:Op maandag 21 juni 2004 00:57 schreef XMN8R het volgende:
*zakdoekje aangeef*
*schrik*quote:Op maandag 21 juni 2004 00:59 schreef XMN8R het volgende:
*spelt laat vallen*
Molly waar ben je geblevenquote:Op maandag 21 juni 2004 01:00 schreef DennisMoore het volgende:
If I should die this very moment
I wouldn't fear
For I've never known completeness
Like being here
Wrapped in the warmth of you
Loving every breath of you
Still my heart this moment
Or it might burst
Could we stay right here
Until the end of time
'Til the earth stops turning
Wanna love you 'til the seas run dry
I've found the one I've waited for.
oei, ook al verliefd?quote:Op maandag 21 juni 2004 01:00 schreef DennisMoore het volgende:
If I should die this very moment
I wouldn't fear
For I've never known completeness
Like being here
Wrapped in the warmth of you
Loving every breath of you
Still my heart this moment
Or it might burst
Could we stay right here
Until the end of time
'Til the earth stops turning
Wanna love you 'til the seas run dry
I've found the one I've waited for.
Jij jij jij met je gemene plannetjes!!!quote:Op maandag 21 juni 2004 01:01 schreef XMN8R het volgende:
een spelt
wees maar blij dat ik de hooiberg nét buiten heb gezet
'm?quote:Op maandag 21 juni 2004 01:04 schreef Waxxer het volgende:
maar hou 'm uit de buurt van mijn achterwerk als het ff kan
Oeh, eh, beide graag, qua hooiberg heb ik beestjesangstquote:Op maandag 21 juni 2004 01:06 schreef XMN8R het volgende:
[..]
'm?
de speld of de hooiberg?
Nee, dat heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:04 schreef XMN8R het volgende:
oei, ook al verliefd?
och, het hooiberggebeuren is toch al achterhaald... het strand, dát is in tegenwoordig (geloof ik)quote:Op maandag 21 juni 2004 01:07 schreef Waxxer het volgende:
Oeh, eh, beide graag, qua hooiberg heb ik beestjesangstgeen ongediertje daaro
dus je prins op het witte strijkijzer is alweer ergens anders neergestreken?quote:Op maandag 21 juni 2004 01:08 schreef DennisMoore het volgende:
Nee, dat heb ik nog niet meegemaakt.
't Is gewoon een heel mooi nummer.
quote:Op maandag 21 juni 2004 01:11 schreef XMN8R het volgende:
dus je prins op het witte strijkijzer is alweer ergens anders neergestreken?
Hier zijn slechts bossen. De zee is ver, heel ver rijden..........quote:Op maandag 21 juni 2004 01:09 schreef XMN8R het volgende:
[..]
och, het hooiberggebeuren is toch al achterhaald... het strand, dát is in tegenwoordig (geloof ik)
ik hoorde laatst anders dat wat je van ver haalt lekker isquote:Op maandag 21 juni 2004 01:14 schreef Waxxer het volgende:
Hier zijn slechts bossen. De zee is ver, heel ver rijden..........
quote:Op maandag 21 juni 2004 01:11 schreef XMN8R het volgende:
[..]
dus je prins op het witte strijkijzer is alweer ergens anders neergestreken?
quote:Op maandag 21 juni 2004 01:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik hoorde laatst anders dat wat je van ver haalt lekker is
Nou, welke strandpaal is dan het cruisegebied daaro? Even de zweterige plakzak van een ander in m'n handen grijpenquote:Op maandag 21 juni 2004 01:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 juni 2004 01:21 schreef Waxxer het volgende:
zweterige plakzak van een ander in m'n handen grijpen
eeewwquote:Op maandag 21 juni 2004 01:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou, welke strandpaal is dan het cruisegebied daaro? Even de zweterige plakzak van een ander in m'n handen grijpen
wil je een strandpaal, of een plakzak? dat zijn twee verschillende stukken strand hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 01:21 schreef Waxxer het volgende:
Nou, welke strandpaal is dan het cruisegebied daaro? Even de zweterige plakzak van een ander in m'n handen grijpen
Hoe ver mag dát dan wel niet wezen zeg?quote:Op maandag 21 juni 2004 01:16 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, blijkbaar verder dan verwacht... niet meer aan te lopen waarschijnlijkquote:Op maandag 21 juni 2004 01:24 schreef ikbengeweldig het volgende:
Hoe ver mag dát dan wel niet wezen zeg?
Ik zal eens proberen de bus te pakken, misschien dat dát helpt!quote:Op maandag 21 juni 2004 01:26 schreef XMN8R het volgende:
[..]
tja, blijkbaar verder dan verwacht... niet meer aan te lopen waarschijnlijk
oeh! dat had ik zelf kunnen bedenkenquote:Op maandag 21 juni 2004 01:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
Ik zal eens proberen de bus te pakken, misschien dat dát helpt!
Misschien kan je met iemand meerijden.quote:Op maandag 21 juni 2004 01:26 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik zal eens proberen de bus te pakken, misschien dat dát helpt!
Waar zijn ze, uberhaupt?quote:Op maandag 21 juni 2004 01:27 schreef Waxxer het volgende:
Ja, ik heb nu eenmaal geen hoge pet op van cruisingplekken
A-ha! Dat klinkt ook niet gek!quote:Op maandag 21 juni 2004 01:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Misschien kan je met iemand meerijden.
"Hai, mag ik met jou mee? Gaan we samen ver weg iets lekker halen"quote:Op maandag 21 juni 2004 01:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
A-ha! Dat klinkt ook niet gek!
ik heb werkelijk geen idee...quote:Op maandag 21 juni 2004 01:29 schreef ikbengeweldig het volgende:
Waar zijn ze, uberhaupt?
of mis ik iets
nou dat denkt waxxer omdat je lekkers van ver moet halen en jij zei bij het strand, nou, als ik nu naar het strand zou gaan op zoek naar iets lekkers op dit tijdstip.... die mensen komen niet voor de zonquote:Op maandag 21 juni 2004 01:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ik heb werkelijk geen idee...
waarom denkt waxxer eigenlijk gelijk aan cruisegebieden?
Trusten Waxjequote:Op maandag 21 juni 2004 01:31 schreef Waxxer het volgende:
Nou, ik moet nodig naar bed....
Slaap lekker![]()
ja en de dievenklauwen allemaal op de deurquote:Op maandag 21 juni 2004 01:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Trusten Waxje
doe je het licht uit in Dinxperdinges?
niet voor de zon, maar waarschijnlijk voor de sterrenquote:Op maandag 21 juni 2004 01:32 schreef Waxxer het volgende:
nou dat denkt waxxer omdat je lekkers van ver moet halen en jij zei bij het strand, nou, als ik nu naar het strand zou gaan op zoek naar iets lekkers op dit tijdstip.... die mensen komen niet voor de zon
dievenklauwen zitten toch IN de deur?quote:Op maandag 21 juni 2004 01:33 schreef Waxxer het volgende:
ja en de dievenklauwen allemaal op de deur![]()
1-1quote:Op maandag 21 juni 2004 01:36 schreef Waxxer het volgende:
IN de deur dan
en spelt is met een d dus speld
Nou, nu echt weg, cccccccciiiiiaaaaaoooooo!!!![]()
Robben eruit?!quote:Op maandag 21 juni 2004 01:38 schreef XMN8R het volgende:
[..]
1-1
wisseeeeelll !!!!
zo'n stomme fout zou IK nooit maken.... nee, Robben blijft er zo lang mogelijk inquote:Op maandag 21 juni 2004 01:39 schreef beaverhausen het volgende:
Robben eruit?!
quote:Op maandag 21 juni 2004 02:44 schreef wizarddragon het volgende:
Goodnight
Zo jij bent vrolijk voor een maandagochtendquote:Op maandag 21 juni 2004 11:37 schreef wizarddragon het volgende:
Mogguh ja![]()
Ow niks hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 11:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Zo jij bent vrolijk voor een maandagochtend
vertel...quote:Op maandag 21 juni 2004 11:41 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow niks hoorik ben gewoon zo vrolijk...
![]()
Volgens mij heb ik gauw een vriendjequote:Op maandag 21 juni 2004 11:43 schreef WAik het volgende:
[..]
vertel...![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik gauw een vriendje.
[..]
[..]
ik gok jerruhquote:Op maandag 21 juni 2004 11:47 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
vertel vertel
Tis nog pril. Maar hij is gek op mij. En ik denk ook dat ik gek op hem word. Hij heet Guillaume. Franse roots ergens.. Maar we hebben al een afspraak gemaakt om samen naar Dancevalley te gaan en ik moet hem waarschuwen als ik weer in a'dam ben (met een aantal fokkers)...en dit gebeurt al gauw.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:47 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]![]()
vertel vertel
ah un garçon francais! quelle magnifinique chance!quote:Op maandag 21 juni 2004 11:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tis nog pril. Maar hij is gek op mij. En ik denk ook dat ik gek op hem word. Hij heet Guillaume. Franse roots ergens.. Maar we hebben al een afspraak gemaakt om samen naar Dancevalley te gaan en ik moet hem waarschuwen als ik weer in a'dam ben (met een aantal fokkers)...en dit gebeurt al gauw.
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:52 schreef WAik het volgende:
[..]
ik gok jerruh![]()
![]()
![]()
ohohquote:Op maandag 21 juni 2004 11:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat hij dit niet terugleest
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:57 schreef Cybart het volgende:
[edit]
toch niet zo heel aardig
Maar ik zag dat wel....niet leukquote:Op maandag 21 juni 2004 11:57 schreef Cybart het volgende:
[edit]
toch niet zo heel aardig
ach je hoort wel eens wat hier en ginderquote:Op maandag 21 juni 2004 11:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Maar ik zag dat wel....niet leuk
awwwquote:Op maandag 21 juni 2004 11:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik ben ervan op de hoogte hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 12:00 schreef Cybart het volgende:
[..]
ach je hoort wel eens wat hier en ginder
en het is al weggeedit
Waarom mis dat soort dingen nu altijdquote:Op maandag 21 juni 2004 11:59 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
zo boeiend was het nietquote:Op maandag 21 juni 2004 12:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Waarom mis dat soort dingen nu altijd
helaas was cybart te snel met zijn edit, anders had ie nog wel gequoted kunnen wordenquote:Op maandag 21 juni 2004 12:02 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Waarom mis dat soort dingen nu altijd
Van mij hoefde hij het eigenlijk niet eens te editten. Maar ja....quote:Op maandag 21 juni 2004 12:03 schreef WAik het volgende:
[..]
helaas was cybart te snel met zijn edit, anders had ie nog wel gequoted kunnen worden
zo blijven we in het ongewisse...![]()
ow, vertel dan maarquote:Op maandag 21 juni 2004 12:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Van mij hoefde hij het eigenlijk niet eens te editten. Maar ja....![]()
Welk een diepzinnigheidquote:Op maandag 21 juni 2004 12:08 schreef DennisMoore het volgende:
Die Wind hat sich gedräht, es ist zu spät.
Zuviel Rot auf deine Lippen.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:09 schreef Sunjammer het volgende:
Welk een diepzinnigheid
Iets in de trant van "Weer iemand anders"... wtf?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:08 schreef WAik het volgende:
[..]
ow, vertel dan maar![]()
Oh ja?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:13 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zuviel Rot auf deine Lippen.
ahahquote:Op maandag 21 juni 2004 12:14 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Iets in de trant van "Weer iemand anders"... wtf?
Nope niet zo boeiend dus, maar iemand vond het schijnbaar toch nodig genoeg om het toch te posten. Ach ja no hard feelingsquote:Op maandag 21 juni 2004 12:18 schreef WAik het volgende:
[..]
ahah
niet spannend dus
Und es began zu regnen. Zuviel Regen, über den Paradies.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:15 schreef Sunjammer het volgende:
Oh ja?
Apart...
Jah inderdaad... Grijzachtig, nattig en ook niet bewandelenswaardig zeg maarquote:Op maandag 21 juni 2004 12:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Und es began zu regnen. Zuviel Regen, über den Paradies.
Hey! Dat zijn geen lyrics!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:21 schreef Sunjammer het volgende:
Jah inderdaad... Grijzachtig, nattig en ook niet bewandelenswaardig zeg maar
Oh sorry...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hey! Dat zijn geen lyrics!.
ATB - Too much rain.mp3.
Fix the roof!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:23 schreef Sunjammer het volgende:
Oh sorry...
"Raindrops keep falling on my head..."
Liever door iemand anders eigenlijk.quote:Of heb je liever "Carried away by a moonlight shadow..."
Ja wie nietquote:Op maandag 21 juni 2004 12:26 schreef DennisMoore het volgende:
Eerst Too Much Rain, en nu ATB - Underwater World.mp3.
[..]
Fix the roof!
[..]
Liever door iemand anders eigenlijk..
I'm an ordinary guy... burning down the house.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:27 schreef Sunjammer het volgende:
En wat betreft the roof: It ain't on fire
"He said I'm going to buy this place and burn it downquote:Op maandag 21 juni 2004 12:36 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
I'm an ordinary guy... burning down the house.
En dat kan natuurlijk niet he...quote:Op maandag 21 juni 2004 12:48 schreef DennisMoore het volgende:
Hmm. Eén van m'n zusjes heeft een Kohlpencil laten liggen..
We zullen het meenemen in uw reanimatie plan.quote:Op maandag 21 juni 2004 12:51 schreef DennisMoore het volgende:
Het is gewoonweg onmogelijk om stil te blijven zitten bij
ATB vs James Brown - Funk on a roll.mp3
*hevig beweeg*
(Als ik ooit eens in een coma beland... dít nummer draaien dus.)
Puik!quote:Op maandag 21 juni 2004 12:57 schreef Sunjammer het volgende:
We zullen het meenemen in uw reanimatie plan.
Béquote:Op maandag 21 juni 2004 12:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Puik!
I'm off. Tá!
quote:Op maandag 21 juni 2004 11:56 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat hij dit niet terugleest
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]TE
LAAT
.
*waik afslacht*
haai ang3l, blublub, jerruhquote:Op maandag 21 juni 2004 13:17 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op maandag 21 juni 2004 13:20 schreef WAik het volgende:
[..]
op HOMOquote:Op maandag 21 juni 2004 13:13 schreef blublub het volgende:
SCHWUL, waar slaat dat nou weer op?
was door een verwarring denk ik: je was laatst bij markie-mark wezen slapen ofzo (daar dacht ik later pas aan, maar toen dacht ik dat het wiz was ipv mark)quote:Op maandag 21 juni 2004 13:27 schreef wizarddragon het volgende:
[..]... maar hoe kwam je eigenlijk op Jerruh??
volgende week is het al juliquote:Op maandag 21 juni 2004 13:27 schreef blublub het volgende:
het is echt te koud voor de tijd van het jaar mên
*Blof &couting crows - Holliday in Spain*
Uh?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:29 schreef WAik het volgende:
[..]
was door een verwarring denk ik: jerruh was laatst bij markie-mark wezen slapen ofzo (daar dacht ik later pas aan, maar toen dacht ik dat het wiz was ipv mark)![]()
ja kweet het, rare gedachtenkronkel...quote:Op maandag 21 juni 2004 13:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Uh?![]()
ohwquote:Op maandag 21 juni 2004 13:28 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
op HOMO
ik zit hier te rillen gewoonquote:Op maandag 21 juni 2004 13:29 schreef WAik het volgende:
[..]
volgende week is het al juli
Kan gebeuren.. ik ben het de laatste tijd toch wel gewend geraakt dat dingen opeens een apart leven gaan leiden.quote:Op maandag 21 juni 2004 13:33 schreef WAik het volgende:
[..]
ja kweet het, rare gedachtenkronkel...![]()
krijg je als je er net achterkomt dat je tentamen morgen is ipv volgende week, en je in lichte paniek ff hard gaat leren![]()
lul!!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
Schwul!!
idd, khad ook al een deja-vu gevoel...quote:Op maandag 21 juni 2004 13:44 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kan gebeuren.. ik ben het de laatste tijd toch wel gewend geraakt dat dingen opeens een apart leven gaan leiden.
same herequote:Ach ja..kheb deze week ook tentamens. Ik ga er maar 1 maken, vanwege solidariteit.
Blubje!quote:Op maandag 21 juni 2004 13:48 schreef blublub het volgende:
[..]
lul!!
studeren, met af en toe een studieontvluchtend snel kijken of er nog wat berichten zijn post plaatsquote:Op maandag 21 juni 2004 14:05 schreef ikbengeweldig het volgende:
en toen was iedereen ineens de afwas doen?
Oja, dat ga ik straks ook doenquote:Op maandag 21 juni 2004 14:07 schreef WAik het volgende:
[..]
studeren, met af en toe een studieontvluchtend snel kijken of er nog wat berichten zijn post plaats
schwull, lull...quote:Op maandag 21 juni 2004 13:51 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ja joh!
Beavje?quote:Op maandag 21 juni 2004 13:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Blubje!
Hmmz?quote:Op maandag 21 juni 2004 15:05 schreef blublub het volgende:
[..]
Beavje?
Ja hoor, ga maar naar huisquote:Op maandag 21 juni 2004 15:05 schreef Ang3l het volgende:
*danst zingt en springt*
Zo... weer genoeg leven in de brouwerij gebracht.
Nu ben ik moe
(mag ik al naar huis? Pleeeeaaaase?)
je zeiquote:Op maandag 21 juni 2004 15:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz?.
je zei lulquote:Op maandag 21 juni 2004 15:07 schreef blublub het volgende:
[..]
je zei![]()
oh jahquote:Op maandag 21 juni 2004 15:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
je zei lul
En meisjes met staartjes zeggen dat soort woordjes helemaal nietquote:Op maandag 21 juni 2004 15:13 schreef blublub het volgende:
[..]
oh jah
LULquote:Op maandag 21 juni 2004 15:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En meisjes met staartjes zeggen dat soort woordjes helemaal niet
Baaad blubje! Vewwy bad blubje!quote:
go ahead and spank me!!quote:Op maandag 21 juni 2004 15:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Baaad blubje! Vewwy bad blubje!
quote:Op maandag 21 juni 2004 15:49 schreef blublub het volgende:
[..]
go ahead and spank me!!
garpje! doe maar niet dus![]()
ik ben hitsig, nou goedquote:Op maandag 21 juni 2004 15:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag?!
Is Gerdoow ongesteld ofzo?
kweeniequote:Op maandag 21 juni 2004 15:51 schreef ysklontje2000 het volgende:
Jaaaa, waarom verbaast deze stilte me niet?
Kweenie. Vertel.....quote:Op maandag 21 juni 2004 15:51 schreef ysklontje2000 het volgende:
Jaaaa, waarom verbaast deze stilte me niet?
Doe maar lief kijkenquote:Op maandag 21 juni 2004 15:59 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben hitsig, nou goed
oh jah, en ik moet plassen
ik zou t niet weten, moet je hem vragen
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Doe maar lief kijken
Goh. Wat een verrassingquote:Op maandag 21 juni 2004 16:04 schreef blublub het volgende:
[..]
*in puberfase is blijven hangen*
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Goh. Wat een verrassing.
nee hoor, je ruikt slechts je bovenlipquote:Op maandag 21 juni 2004 16:12 schreef Aparteling het volgende:
Dieses Topic poept!
wat kijk jij nou weer vrolijkquote:Op maandag 21 juni 2004 16:18 schreef Waxxer het volgende:![]()
Haihaai!
is wreed vet gaaf man als jij boos doetquote:Op maandag 21 juni 2004 16:20 schreef blublub het volgende:
[..]
wat kijk jij nou weer vrolijk
ik ben heel niet boos mênquote:Op maandag 21 juni 2004 16:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
is wreed vet gaaf man als jij boos doet
hier regent het waterquote:Op maandag 21 juni 2004 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Sorry Beav, ben nog niet naar huis
En het regent verdorie pijpende stelen zeg
je hebt wel de groeten gedaan aan Mathijs he?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:36 schreef Jerruh het volgende:
bart!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb weer gefitnessed.
O... is het datquote:Op maandag 21 juni 2004 16:29 schreef Cybart het volgende:
[..]
hier regent het water
en waarom ben jij zo vrolijk?quote:Op maandag 21 juni 2004 16:37 schreef de_letter_J het volgende:
*meldt*
dan maakt een stortbui opeens helemaal niks meer uit hequote:Op maandag 21 juni 2004 16:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O... is het dat
En ik maar hopen dat het wodka was
jaaajaajaaquote:Op maandag 21 juni 2004 16:38 schreef Cybart het volgende:
[..]
je hebt wel de groeten gedaan aan Mathijs he?
Eeeeey!!!! *spring*quote:Op maandag 21 juni 2004 16:37 schreef de_letter_J het volgende:
*meldt*
*snel mailbox check*quote:Op maandag 21 juni 2004 16:39 schreef error het volgende:
en waarom ben jij zo vrolijk?
Heb je je mailbox al bekeken?
ok, dan is het goed...quote:Op maandag 21 juni 2004 16:40 schreef Jerruh het volgende:
[..]
jaaajaajaa.
oegh
Ik fiets met de mond open naar huisquote:Op maandag 21 juni 2004 16:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan maakt een stortbui opeens helemaal niks meer uit he
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:43 schreef Cybart het volgende:
[..]
ok, dan is het goed...
ben er weer vandoor, want met een beetje geluk heb ik dan mijn presentatie af, die ik donderdag moet geven
bis vanavond
Jerruh moet hebben aangevoeld dat ik online wasquote:Op maandag 21 juni 2004 16:44 schreef Waxxer het volgende:![]()
Wat ben jij scherp
Wat lief!! Jij fietst en pupje mag de auto meequote:Op maandag 21 juni 2004 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik fiets met de mond open naar huis
* poing * poing * poing *quote:Op maandag 21 juni 2004 16:42 schreef Ang3l het volgende:
Eeeeey!!!! *spring*
Hoe is ie!!!! Alles goed?
*dans*
beter kijken!quote:Op maandag 21 juni 2004 16:42 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
*snel mailbox check*
niks
Volgens mij ookquote:Op maandag 21 juni 2004 16:45 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
Jerruh moet hebben aangevoeld dat ik online was![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:47 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
* poing * poing * poing *
goed hoor! -meedans-
quote:Op maandag 21 juni 2004 16:47 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
* poing * poing * poing *
goed hoor! -meedans-
oeh! ik moet nog naar de AH... niet vergeten om een Allerhande mee te nemen danquote:Op maandag 21 juni 2004 16:50 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij ook
't zal aan de magnetische velden liggen die hij weer doorkijgt via zijn allerhande piercings![]()
Nehquote:Op maandag 21 juni 2004 16:46 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Wat lief!! Jij fietst en pupje mag de auto mee![]()
![]()
dat is allemaal in goed overleg gegaan zodat je dat even geregeld hebt en alles en dan moet je dansen en dan mag jij hem en gaat pupje playstationnen
*lamp van knar plukt*quote:Op maandag 21 juni 2004 16:53 schreef Ang3l het volgende:
*lamp op knar plant*
VERTEL OP!
*charlie's angel... nee herstel, Pupjes Ang3l pakje aantrek*quote:Op maandag 21 juni 2004 16:59 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
*lamp van knar plukt*
*haartjes goed doe*
kwestion?
it's me, Teigetjuhquote:Op maandag 21 juni 2004 17:01 schreef Ang3l het volgende:
*charlie's angel... nee herstel, Pupjes Ang3l pakje aantrek*
*karate kick schop plant doe*
TELL ME!!!!
Ja kom me maar eens ff lekker soppen hoor schatquote:Op maandag 21 juni 2004 17:04 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens Ang3l, keertje auto wassen dan?
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:04 schreef Waxxer het volgende:![]()
Ik ga weer richting Zwolle
en rij heeeeellll voorzichtig...
.....quote:Op maandag 21 juni 2004 17:06 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
it's me, Teigetjuh![]()
![]()
hmmz... nu al vergeten...![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja kom me maar eens ff lekker soppen hoor schat
Ja hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 17:07 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
![]()
[mamma-mode]
bel je even als je thuis bent schat?
[/mammamode]
diep, heeeeel diep!quote:Op maandag 21 juni 2004 17:08 schreef Ang3l het volgende:
.....
Uhm.... moet ik me schamen?
nee, vertel...quote:Op maandag 21 juni 2004 17:10 schreef Waxxer het volgende:
Ja hoor
Maar heb jij eigenlijk al wel eens gehoord van het Nieuwe Rijden?
Schat.... ik ben een danserquote:Op maandag 21 juni 2004 17:10 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
diep, heeeeel diep!
(ben je zo lenig?)
He pokkequote:Op maandag 21 juni 2004 17:09 schreef Waxxer het volgende:
Nou als je dan een zwembroekje aantrekt in bad dan doe ik je ---> rugje wel evenMaar meer kan e-c-h-t niet
oeh! een danser!quote:Op maandag 21 juni 2004 17:12 schreef Ang3l het volgende:
Schat.... ik ben een danser
(ahum, ik kan als ik buk m'n eigen tenen niet eens aanraken)
terug van verweggeweestquote:Op maandag 21 juni 2004 17:12 schreef beaverhausen het volgende:
Haaai letter_J!! Bent u er ook weer!
Het enige wat mij mij los zit of lenig is dat zijn m'n heupen. Die kunnen van hot naar her. Maar ruglenigheid is ver te zoekenquote:Op maandag 21 juni 2004 17:16 schreef de_letter_J het volgende:
[..]
oeh! een danser!![]()
maar, die kunnen toch heel ver bukken lenig zijn?
Ik kom nog niet tot m'n enkels man!quote:Op maandag 21 juni 2004 17:18 schreef Waxxer het volgende:
Ik kan m'n tenen wel aanraken als ik buk, net uitgeprobeerdDan moet Ang3l zijn ellebogen al bukkend op de grond moeten kunnen leggen
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:17 schreef Ang3l het volgende:
*shakes hips 'n ass*
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:18 schreef Waxxer het volgende:
Ik kan m'n tenen wel aanraken als ik buk, net uitgeprobeerd
Ja, dan moet je maar opletten hoorquote:Op maandag 21 juni 2004 17:46 schreef XMN8R het volgende:
Wat is het hier weer heerlijk stil
hmmz... ben ik Teigetjuh weer misgelopen?!
hmmz.. ik loop altijd de leuke momenten misquote:Op maandag 21 juni 2004 18:02 schreef error het volgende:
Ja, dan moet je maar opletten hoor
Nee, dat schiet lekker opquote:Op maandag 21 juni 2004 19:34 schreef Vlarp het volgende:
Poesje is kwijt, maar ik ben er nu....
Ik ookquote:Op maandag 21 juni 2004 19:56 schreef Andyvie het volgende:
Teigetje is een kloontje van iemand en ik weet van wie
Sssssssssst, niks zeggen! Anders krijgen we op ons lazerquote:Op maandag 21 juni 2004 19:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ook
Zeg!quote:Op maandag 21 juni 2004 19:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, dat schiet lekker op![]()
Zeg!quote:Op maandag 21 juni 2004 19:35 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Nee, dat schiet lekker op![]()
Dubbel!quote:Op maandag 21 juni 2004 20:00 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg!
Doe jij eens een keer lief tegen mij!