ik weet niet of dat een straf voor hem isquote:Op zondag 20 juni 2004 17:10 schreef melanie_the_miss het volgende:
uhm zich voor alijd in de kont laten nemen....
in onz kan je er nog lekker onzinnig en onnozel op ingaan,bij ek niet daar is het te serieus.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:10 schreef Insomaniac het volgende:
ONZ>>EK
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:11 schreef nikky het volgende:
[..]
ik weet niet of dat een straf voor hem is
EK is niet te serieus. Dit is het teletoeterforum.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:11 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
in onz kan je er nog lekker onzinnig en onnozel op ingaan,bij ek niet daar is het te serieus.
quote:Op zondag 20 juni 2004 17:11 schreef nikky het volgende:
[..]
ik weet niet of dat een straf voor hem is
in onz liep ie wel beterquote:Op zondag 20 juni 2004 17:14 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
EK is niet te serieus. Dit is het teletoeterforum.. VBL is serieus.
aan zen kop te zien zal die transplantatie niet ver weg zijnquote:Op zondag 20 juni 2004 17:16 schreef HeyFreak het volgende:
bj zijn volgende haartransplantatie de laser op 100% zetten
of derksen ... dan weet je zeker dat er een escalatie komtquote:Op zondag 20 juni 2004 17:24 schreef sir_dalord het volgende:
hem verplicht 3 uur lang laten discusieren met johan cruijf
Jan Mulder.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:29 schreef ronduit84 het volgende:
[..]
of derksen ... dan weet je zeker dat er een escalatie komt
* Zarc.oh denkt aan Celebrity Deatchmatchquote:Op zondag 20 juni 2004 17:32 schreef Vision het volgende:
hem die scheids kapot laten schieten.
Zijn we meteen van 2 tyfuslijers af.
nee dat helpt,al die nederlanders missen de strafschop altijd,dan leert die lul er nog niks van.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:40 schreef fOubie het volgende:
hem aan een paal binden en iedereen in NL een strafshop laten trappen ofzo :p
eerder in dit topic is al te zien dat dick het niet erg vind anaal genomen te worden. meer suggesties???quote:Op zondag 20 juni 2004 17:43 schreef Guitarmaistro1 het volgende:
Hem in een hokje stoppen met de doelman van Rusland
Yo, homodating is de andere kant op.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:45 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
eerder in dit topic is al te zien dat dick het niet erg vind anaal genomen te worden. meer suggesties???
of ontharingscremequote:Op zondag 20 juni 2004 18:00 schreef ASroma het volgende:
Hem als proefdier te gebruiken om nieuwe deo's te testen
ieder zijn meug natuurlijk maar er zijn ook regels waar iedereen zich aan moet houden.. heel simpel toch?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:39 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Oi Justme
Kan je de mensen niet hun frustraties op hun eigen manier laten uiten?
of mag dat niet soms
quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:53 schreef Boomstam het volgende:
kut topic advocaat![]()
doe niet zo serieus men. ik heb dit topic in onz gezet omdat ik er 1 dikke onzinshit van wilde maken. hij is verplaatst naar ek. niks hiervan is gemeend ofzo hoor het is gewoon ff beetje met je mede forummers kloten. sjeezjquote:Op woensdag 23 juni 2004 10:18 schreef MyMilkshake het volgende:
dit gaat echt te ver.
Een beetje respect voor die man opbrengen mag ook wel hoor.
Het was de scheids die ons naaide NIET advocaat. Ook Cocu trouwens die ineendook toen die bal langs 'm scheerde het NL doel in.
Als we straks richting huis moeten kunnen we dat met opgeheven hoofd doen.
ja. maar daar wilden ze het niet hebben staanquote:Op woensdag 23 juni 2004 13:51 schreef MyMilkshake het volgende:
ok, verkeerde plaatsing dus. Had dus duidelijk in onzin motten blijven staan.
ik wil hem hier eigenlijk ook niet hebbenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 08:59 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
ja. maar daar wilden ze het niet hebben staan
Denk dat Advocaat genoeg gewezen is op zijn foutquote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:44 schreef just me het volgende:
[..]
ik wil hem hier eigenlijk ook niet hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |