Je kan iemand een uitnodiging sturen als de volgende link er staat:quote:Wat is Gmail en waarom zijn jullie allemaal zo vrolijk met dat emailadres?
Gmail is een nieuwe service van Google. Je krijgt namelijk 1000 MB ruimte voor je email! Dat is niet alleen erg rieleks, maar Google beloofd een erg goed spamfilter, is bovendien ontzettend snel (in tegenstelling tot Hotmail), en tja, het is gewoon errug stoer.Maar wat is er nou zo speciaal? Ik kan me toch gewoon op die site registreren en dan heb ik er ? toch?
Nee. Gmail werkt met een "invite-systeem".
Huh?
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten. Je kan je niet registreren. Je moet dus door andere mensen worden uitgenodigd. Voorbeeldje: Ik heb een Gmail adres. En nu mag ik drie mensen uitnodigen om ??een Gmail-adres te nemen. Nu kan ik natuurlijk alle kanten op met die drie invites.
Ik kan ze verkopen op Ebay
Ik kan ze ruilen voor Limburgse kaas of eeuwige liefde op Gmail Swap
Of ik zoek de bovenste drie leden van Fok! op het Gmail lijstje op, en stuur ze een uitnodiging!
Zo zitten wij hier dus. Er staan een heleboel mensen geduldig in de rij. Zij wachten op een uitnodiging. Heb je er dus ? of meer over, kan je die hier weggeven.
Het leuke is dat de nieuwe mensen ook weer invites krijgen. Zo kan dus iedereen een GMail account krijgen, zonder veel $$$ te betalen of mensen hun teennagels op te sturen.Ja maar wat moet je in hemelsnaam met 1 GB mailruimte?
Dat is gewoon gaaf.
SpyMac biedt dat ook aan!
Maar Spymac is niet Gmail, of wel?
Jullie zijn echt dom zeg.![]()
![]()
Wij ook van jou
Ok. Maar dan is dit toch weleens in het nieuws geweest?
Ja hoor, check onderstaande links maar eens:
Google's pressrelease
Tweakers.net over Gmail
Webwereld dacht dat het een 1 april grap was
Spymac, de lang niet zo stoere concurrent, doet zijn intrede op Webwereld.nl
Slashdot meldt het ook
Invites
De invites, hier is het allemaal om te doen. Iedere gebruiker van Gmail krijgt invites waarmee hij andere gebruikers uit kan nodigen. Wanneer en hoeveel hij er krijgt is helaas niet te zeggen. Het lijkt er in iedergeval op dat het niet afhankelijk is van de registratietijd, maar waarschijnlijk geeft Gmail eens in de zoveel tijd een aantal invites weg onder de gebruikers om de database te vegroten.
Hoe groot mogen de mails zijn
GMail laat bijlagen toe tot 10 MB. Dit wil niet zeggen dat je een 10 MB grootte mail naar hotmail kan sturen. Wel ontvangen.
Kan ik GMail via POP3 laten verlopen
Ja, het is mogelijk. Daarvoor moet je wel een extra programmatje installeren dat terug te vinden is op http://jaybe.org/info.htm
Op de betreffende site zijn ook screenshots terug te vinden van hoe je je mailcli? moet instellen.![]()
Heb je dit weleens gelezen? Gmail is too creepy! ?
Yep, dat hebben we. De site rept over enge conspiracy dingen, en de privacy policy van Gmail. Want wat doet Gmail? Hun text-ad systeem zoals je ook op sommige sites ziet, leest je emailtjes en plaatst er relevante advertenties bij. Dat is het feitelijk. En sop zei hierover:
" En jij denkt dat hotmail, yahoo, etc niet in jouw email kan kijken? Of MSN Gesprekken kan volgen? Technisch is het allemaal mogelijk. En waarschijnlijk wordt dat ook wel gedaan om aan de hand van je profiel je interesses te bepalen. Niet persoonlijk, maar statistisch.
Waar het Google om draait is het automatisch relevante advertenties aanbieden bij de inhoud van de mail. Daar is geld mee te verdienen. De email adressen zullen nooit aan derden worden gegeven. Dat zou een instant death van Google in zijn algemeenheid zijn."
drelletje had te melden:
"alle mensen hier weten dat wel enzo en ik heb de privacy policy al door gelezen enz. En mij maakt het niet uit! Alles wat je doet en invult op google wordt toch ook geregistreerd en voor altijd opgeslagen. En jij googled toch ook? ofnie soms?"
Ik kan je alleen achteraan neerpoten. Zodra Jump er weer is, kom je bovenaan te staan.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:07 schreef speezend het volgende:
Da koen heeft zich na mij opgegeven, maar ik ben over het hoofd gezien. In vorige topic stond een linkje naar mijn aanmeldpost, zou je mij er alsnog tussen kunnen zetten, slarioux?
Oke prima, bedanktquote:Op zondag 20 juni 2004 14:07 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik kan je alleen achteraan neerpoten. Zodra Jump er weer is, kom je bovenaan te staan.
helaas zijn ze hier niet alziend en bovendien zijn het mensen.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:08 schreef saban het volgende:
Ik stond gister nog op 63, nu op 165, haal me er eens uit, ik heb al een Gmail, heb ik ookal vermeld in een ander deel.
Is niet sneller. Batch processing is niet per definitie sneller. Bovendien MOET dit lijstje bij elke refresh up to date zijn om dubbele invites te voorkomen.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:11 schreef PuRGaToR het volgende:
Beste Op's misschien een ideetje om de lijst tijdsgebonden te updaten (bijv iedere uur of haluur) dat is minder werk voor jullie, aangezien patch processing sneller gaat en minder verwarrend jullie en de rest. Wel die tijden noteren anders iedereen slaat op de hol
true, respectquote:Op zondag 20 juni 2004 14:15 schreef sleepflower het volgende:
Arme Slarioux, ik zou helemaal gek worden van dit gezeik.
Oeh, waar kun je dat zien?quote:Op zondag 20 juni 2004 14:08 schreef Nuongirl het volgende:
Woei 165 al in 1 dag
Enne Jump, Slar en Quietguy![]()
zie de op:quote:Op zondag 20 juni 2004 14:17 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Oeh, waar kun je dat zien?
http://fok.internix.be/gmail_g3.phpquote:Overzicht alle wachtenden
Er staan 3 gigantisch lange lijstjes in de openingspost.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:17 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Oeh, waar kun je dat zien?
Dan maar ..^O^quote:Op zondag 20 juni 2004 14:13 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Is niet sneller. Batch processing is niet per definitie sneller. Bovendien MOET dit lijstje bij elke refresh up to date zijn om dubbele invites te voorkomen.
Kwestie van gevoel en wat Fok! tooltjes. Maar het is een tering werkquote:Op zondag 20 juni 2004 14:19 schreef Psycho_Flip het volgende:
Kijk je ook nog bij iedere gebruiker die je toevoegt hoeveel posts hij/zij al heeft?? Zo ja.. Bwoah.. wat een teringwerk.. Maareh..![]()
![]()
Klopt, maar op een gegeven moment kreeg ik er echt genoeg vanquote:Op zondag 20 juni 2004 14:19 schreef MentalDerf het volgende:
hmmm, ik zie er toch mensen tussen staan die zich vandaag hebben aangemeld (geregistreerd op Fok bedoel ik)....
mja, anders wordt het nog meer werk voor jullie. goed bezig iig!
en begrijpelijkquote:Op zondag 20 juni 2004 14:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Klopt, maar op een gegeven moment kreeg ik er echt genoeg van
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:21 schreef indahnesia.com het volgende:
Het grote bedank Slarious voor zijn Gmail inzet topic
Nu blijven het er even 10. Als Jump er weer is kunnen we dit veranderen.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:21 schreef fikkie_84 het volgende:
is maar een idee van mij maar zou het niet handiger zijn om meer dan tien mensen vanboven in de lijst te zetten met hun emailadres, aangezien sommige mensen nu al zes mensen kunnen uitnodigen kunnen deze dus in theorie de helft van deze lijst inviten ...
Mag ik QG en Jump erbij zetten?quote:Op zondag 20 juni 2004 14:22 schreef indahnesia.com het volgende:
en nog een typefout ook
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:22 schreef ondeugend het volgende:
384 406 wachtenden !
Jullie verdienen een lintje !
doe maar!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mag ik QG en Jump erbij zetten?
nu wel!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:26 schreef erikkll het volgende:
euh. ik ga zo beginnen met mijn dagelijkse invites. klopt 't lijstje?
omdat je het topic niet leest voordat je gaat blatenquote:Op zondag 20 juni 2004 14:28 schreef Wokker het volgende:
Waarom ben ik niet toegevoegd ?
whehe.. ik denk dat ik zo een account heb..quote:Op zondag 20 juni 2004 14:28 schreef Mex_ het volgende:
nou ik zal er heel hard over nadenken
ik wil natuurlijk niet dat door mijn toedoen het lijstje niet meer zou kloppen
Ah geeft niet er zijn er weer 20 gelukigen bij ( hmm netto is percentueel expolosief aan het dalenquote:Op zondag 20 juni 2004 14:27 schreef TC03 het volgende:
Jezus, 200 wachtenden in 1 dag tijd erbij...
DUS het ligt aan JOUW dat het lijst niet korter wordtquote:Op zondag 20 juni 2004 14:30 schreef tonks het volgende:
ik kan nog steeds niet inviten!
Gewoon op de link klikken en dan volgt de rest vanzelf...quote:Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef neffu het volgende:
Ik heb een invite gekregen maar waar moet ik ergens op gmail dat invullen en zo?
ik denk dat je op die link moet drukkenquote:Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef neffu het volgende:
Ik heb een invite gekregen maar waar moet ik ergens op gmail dat invullen en zo?
Weten wij veel, wij hebben nog geen accountquote:Op zondag 20 juni 2004 14:33 schreef neffu het volgende:
eeh.. nee, dat zal niet lukken ben ik bangquote:Op zondag 20 juni 2004 14:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
eerder dan dat ik een account heb ja????????????????????????????????????????????????triljoen vraagtekens?
je hebt een voorstander hier als het mogelijk is iig..quote:Op zondag 20 juni 2004 14:34 schreef Alcatraz het volgende:
Als ik het goed begrijp kun je invites doorsturen? Zou het dan niet handig zijn om alle users die invites hebben die te sturen naar één mailadres (bijvoorbeeld die van Slarioux of Jump) waarna diegene die dat mailadres beheert de lijst netjes afwerkt door de invites door te sturen? Zo zou je veel onduidelijkheid en gestress kunnen voorkomen en hoeven de 'beheerders' niet 24/7 online te zijn om alles goed te laten verlopen..
dan sta ik nu op 2!!!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:34 schreef erikkll het volgende:
ik heb t/m harmvantol uitgenodigd
altijd moeilijk doen jij he!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
slarioux, maak daar ff m_wolting@wanadoo.nl van, dus met underscore ip.v een streepje
Als Jump er weer is, schiet hem even aan.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:36 schreef paarse_paashaas het volgende:
slarioux, maak daar ff m_wolting@wanadoo.nl van, dus met underscore ip.v een streepje
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Weten wij veel, wij hebben nog geen account
vinnik ook best wel een goed planquote:Op zondag 20 juni 2004 14:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt een voorstander hier als het mogelijk is iig..
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:35 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Weten wij veel, wij hebben nog geen account
nu hoeven de modjes alleen maar 't lijstje te updaten. het is veel meer werk om iedereen die invites te gaan sturen.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:34 schreef Alcatraz het volgende:
Als ik het goed begrijp kun je invites doorsturen? Zou het dan niet handig zijn om alle users die invites hebben die te sturen naar één mailadres (bijvoorbeeld die van Slarioux of Jump) waarna diegene die dat mailadres beheert de lijst netjes afwerkt door de invites door te sturen? Zo zou je veel onduidelijkheid en gestress kunnen voorkomen en hoeven de 'beheerders' niet 24/7 online te zijn om alles goed te laten verlopen..
amarantoquote:Op zondag 20 juni 2004 14:39 schreef amaranta het volgende:
ik denk dat ik mezelf lekker onder 12 namen aanmeldt (hahaha)
heb ik alle mogelijke combi's met mijn naam
ik denk dat je daar al te laat mee bent..quote:Op zondag 20 juni 2004 14:44 schreef erikkll het volgende:
alleen voornaam natuurlijk, want die zijn altijd 't snelste bezet, en dan is 't wel heel 1337 als jij 'm hebt!
precies...quote:Op zondag 20 juni 2004 14:46 schreef amaranta het volgende:
hoewel
maria-elena zal nog niemand hebben
maria is te kort, 't minimum is 6 tekens.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:46 schreef amaranta het volgende:
hmmm ik heet maria
ik denk dat er met mij miljoenen maria's zijn
zouden die al gmail hebben?
slecht idee.. je woont vlakbij, altijd gevaarlijkquote:Op zondag 20 juni 2004 14:46 schreef amaranta het volgende:
of ik registreer gewoon een ubervette naam zoals indahnesia dot com
en dan verkoop ik dat account gewoon
bovenste uit 't lijstjequote:Op zondag 20 juni 2004 14:47 schreef TC03 het volgende:
Ik wil iemand inviten. Wie moet ik doen?.
mailtje sturen naar de eerste in de lijst.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:47 schreef TC03 het volgende:
Ik wil iemand inviten. Wie moet ik doen?.
ik ben reeds verhuisd hoorquote:Op zondag 20 juni 2004 14:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
slecht idee.. je woont vlakbij, altijd gevaarlijk
ontopic: ik hoop dat de enviters van heden morgen nu terugkomen om hun envites uit te delen.
serieusquote:Op zondag 20 juni 2004 14:48 schreef erikkll het volgende:
maria is te kort, 't minimum is 6 tekens.
ik vind het belachelijk maar goedquote:Op zondag 20 juni 2004 14:50 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
serieusNou, dan is er nog niemand met maria
Gelukkig is mijn naam 6 letters
Underscores mogen niet bij GMail, punten wel. Gewone streepjes weet ik niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:49 schreef amaranta het volgende:
bij hotmail mag je juist geen - gebruiken maar alleen _
maar gmail is geen hotmail, of wel?quote:Op zondag 20 juni 2004 14:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
bij hotmail mag je juist geen - gebruiken maar alleen _
belachelijk eigenlijkquote:Op zondag 20 juni 2004 14:50 schreef erikkll het volgende:
[..]
of erik
hoezo?quote:Op zondag 20 juni 2004 14:51 schreef Slarioux het volgende:
amaranta: leer de editknop eens gebruiken
passwoord weet ik niet, m'n standaard wachtwoord is 6 tekens en die werkt.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
belachelijk eigenlijk
en je passwoord moet zeker 14 tekens zijn
Ik vind het een beetje overdreven om 14 posts nodig te hebben om er collectief achter te komen dat Gmail een minimum van 6 tekens hanteerd.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:52 schreef amaranta het volgende:
[..]
hoezo?
oke sorrie, het zijn de zenuwenquote:Op zondag 20 juni 2004 14:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje overdreven om 14 posts nodig te hebben om er collectief achter te komen dat Gmail een minimum van 6 tekens hanteerd.
goed antwoord!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:54 schreef amaranta het volgende:
[..]
oke sorrie, het zijn de zenuwen
Als het goed is heb je er eentje...quote:Op zondag 20 juni 2004 14:50 schreef irule25 het volgende:
Dan sta ik nu bovenaan...........
kom maar, kom maar, kom maar!!!!!
![]()
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 14:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Als het goed is heb je er eentje...
Je staat al op de lijst, op het moment dat ik dit post positie 367!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:57 schreef jpzegthallo het volgende:
jpzegthallo
gmail@janpietergroot.nl
Mag ik ook meespelen?
Daarom maken ze dacht ik ook muizen en toetsenborden...quote:Op zondag 20 juni 2004 14:57 schreef erikkll het volgende:
[..]
ja die! zouden ze nog niet failliet zijn?
edit:
want in software zit toch geen business? hardware is de shit!
Oepsie!quote:Op zondag 20 juni 2004 14:58 schreef Lorax het volgende:
[..]
Je staat al op de lijst, op het moment dat ik dit post positie 367!
zie: http://fok.internix.be/gmail_g3.php
maar er zijn al zoveel fabrikanten van toetsenborden en muizen! ik geef ze nog 5 jaar, dan is 't wel over denk ik zo.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:59 schreef Lorax het volgende:
[..]
Daarom maken ze dacht ik ook muizen en toetsenborden...
de invite hoort gewoon direct aan te komen. Kijk eens in je spam / ongewenste post map?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:09 schreef Psycho_Flip het volgende:
Hoe lang duurt het eigenlijk voordat degene naar wie zo'n invite is gestuurd dat ding ook daadwerkelijk heeft?? Kheb nog steeds niks gehad en toch sta ik bij de "gelukkigen"...![]()
Staat niks in... :'(quote:Op zondag 20 juni 2004 15:11 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
de invite hoort gewoon direct aan te komen. Kijk eens in je spam / ongewenste post map?
stuur een mailtje naar degene die je de invite verstuurd heeft, om te vragen om hij/zij het invitationmailtje nog eens kan forwarden.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:13 schreef Psycho_Flip het volgende:
[..]
Staat niks in...![]()
Mocht je niks krijgen, dan stuur ik je er een.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:13 schreef Psycho_Flip het volgende:
[..]
Staat niks in...![]()
Wordt moeilijk als ik geen invite-mailtje gehad heb he.. Maar ik heb mijn post beetje aangepast.. Ik dacht dat Slarioux me dat zou sturen, dus ff wachten of hij nog iets ervan weet..quote:Op zondag 20 juni 2004 15:15 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
stuur een mailtje naar degene die je de invite verstuurd heeft, om te vragen om hij/zij het invitationmailtje nog eens kan forwarden.
Mensen vermelden hier aan wie ze een invite verstuurd hebben. Dus zo kun je achter het email-adres komen. Maar om nou terug te gaan zoeken wie je het gestuurd zou moeten hebben, zou wel ff duren (alles doorlezen, duurt lang)quote:Op zondag 20 juni 2004 15:16 schreef Psycho_Flip het volgende:
[..]
Wordt moeilijk als ik geen invite-mailtje gehad heb he.. Maar ik heb mijn post beetje aangepast.. Ik dacht dat Slarioux me dat zou sturen, dus ff wachten of hij nog iets ervan weet..
ik heb dat niet gedaan. ik heb steeds gezegd tot waar ik heb geinvite.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:20 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Mensen vermelden hier aan wie ze een invite verstuurd hebben. Dus zo kun je achter het email-adres komen. Maar om nou terug te gaan zoeken wie je het gestuurd zou moeten hebben, zou wel ff duren (alles doorlezen, duurt lang)
Supersnel. Sneller kan bijna niet, serieusquote:Op zondag 20 juni 2004 15:23 schreef WauseWillem het volgende:
Hoe snel is dat gmail nou eigenlijk in de praktijk?
(nee, ik heb niet alle achttien topics doorgespit)
Gewoon geduld hebbenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:24 schreef Byte_Me het volgende:
waar blijven mijn invites nou
dinsdag mijn account gekregen, nog steeds geen invites.
is dit normaal?
Snel. En het werkt erg fijn, met die conversationstijl en alles. Prachtig, dat GMailquote:Op zondag 20 juni 2004 15:23 schreef WauseWillem het volgende:
Hoe snel is dat gmail nou eigenlijk in de praktijk?
(nee, ik heb niet alle achttien topics doorgespit)
Als ik rond 18.00u of zo nog niks in mijn mail zie, meld ik me wel ff en geef ik wel ff een ander mailadres dat zeker wel werkt....quote:Op zondag 20 juni 2004 15:17 schreef Slarioux het volgende:
Ik wou nog ff wachten, maar alst niks wordt, stuur ik hem zo
Forward de invite eens, en zet erbij wat voor een mailadres je wilt (en een paar alternatieven)? Mocht het me lukken om erop te komen ga ik mn uiterste best doenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:26 schreef Arinna het volgende:
Vraagje (misschien is het al eens gesteld maar om al die topics doorte spitten):
Ik heb gistermorgen mijn invite gehad, ben niet meer thuis geweest en wil nu eens gaan kijken. Klik op het linkje: niks, hij werkt niet.
Link knippen en plakken ook geen succes... hebben meer mensen dit? En wat nu?
is er geen andere manier?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:28 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Forward de invite eens, en zet erbij wat voor een mailadres je wilt (en een paar alternatieven)? Mocht het me lukken om erop te komen ga ik mn uiterste best doen
Volgens mij niet, maar er zijn allerlei redenen waarom het niet zou kunnen lukken, dus het is lastig om te bepalen hoe het komt. Gooi je cache eens leeg, en kijk eens of je een proxy hebt?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:30 schreef Arinna het volgende:
[..]
is er geen andere manier?
ik kan um wel ff forwarden maar heb nog niet nagedacht over mailadres enzo... ga ik nu ff doen
Maar zijn er al meer mensen geweest met dit probleem?
Bewerking is afgebrokenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:32 schreef __Saviour__ het volgende:
wat werkt er niet aan de link? page not found error of krijg je de melding dat de invite ongeldig is?
Nou , de meeste mensen hebben toch een andere probleempje, :quote:Op zondag 20 juni 2004 15:30 schreef Arinna het volgende:
[..]
is er geen andere manier?
ik kan um wel ff forwarden maar heb nog niet nagedacht over mailadres enzo... ga ik nu ff doen
Maar zijn er al meer mensen geweest met dit probleem?
Jip, zo ene is het.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:35 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb zojuist een invite naar iemand verstuurd en deze is geactiveerd, dus aan hun kant werkt het nog iig.
Is de link van deze stijl: http://gmail.google.com/gmail/a-a6d7bded57-07d1a3bdbd ?
je nieuwe email kun je hier niet kiezen, pas als je je gaat aanmelden.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:49 schreef remb0 het volgende:
=edit= lijkt me wel gek!
mij ook op de lijst aub!
mijn email is nu nog: =edit=
alvast bedankt..
Juist niet, en het vakje leeg.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:52 schreef Arinna het volgende:
Iemand nog ideetjes, of toch maar even doorsturen?
Is dat van die proxy goed of moet hij juist wel aangevinkt staan?
dus ook al staattie niet aangevinkt, moet ik um evengoed leegmaken?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:53 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Juist niet, en het vakje leeg.
Cool en als jij dan snel je account aanmaakt kan ik je één plekje boven je direct Gmailenquote:Op zondag 20 juni 2004 14:08 schreef Nuongirl het volgende:
Woei 165 al in 1 dag
Enne Jump, Slar en Quietguy![]()
hoeveel vroeg de nieuwsgierige?quote:Op zondag 20 juni 2004 15:57 schreef kree het volgende:
heeej ik heb weer invitations te vergeven
5 maar ik geef er 4 op fokquote:Op zondag 20 juni 2004 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hoeveel vroeg de nieuwsgierige?
dat lijstje klopt idd want 1 heeft er al 1 gehad.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:58 schreef kree het volgende:
kan ik er 1 sturen naar:
Ultimora
wendigo
heyfreak
nimitz
???
k denk van wel, metalbat heeft er iig al eentjequote:Op zondag 20 juni 2004 15:58 schreef kree het volgende:
kan ik er 1 sturen naar:
Ultimora
wendigo
heyfreak
nimitz
???
wie dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat lijstje klopt idd want 1 heeft er al 1 gehad.
OKE ik ga nu een invite sturen naar de bovenstaande personenquote:Op zondag 20 juni 2004 15:58 schreef kree het volgende:
kan ik er 1 sturen naar:
Ultimora
wendigo
heyfreak
nimitz
???
metalBat, de 1e in de lijst had al.. je lijstje klopt dus..quote:Op zondag 20 juni 2004 16:01 schreef kree het volgende:
[..]
wie dan?
Toegevoegd.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:02 schreef Weppel het volgende:
Iedereen praat erover, en ik ben ook erg benieuwt wat het nu eigenlijk allemaal is. Zou iemand me op die lijst kunnen zetten? Bedankt!
usernaam moet minimaal 6 tekens zijn, en volgens mij kom je niet op de lijst met 1 post......quote:Op zondag 20 juni 2004 15:49 schreef remb0 het volgende:
remb0@gmail.com lijkt me wel gek!
mij ook op de lijst aub!
mijn email is nu nog: r_v_geel@hotmail.com
alvast bedankt..
Er staat ook geen "toegevoegd" in zn post.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:07 schreef irule25 het volgende:
[..]
usernaam moet minimaal 6 tekens zijn, en volgens mij kom je niet op de lijst met 1 post......
Als ik eenmaal kan klikken dan kan ik hem uiteraard gebruiken. Dus roep maarquote:Op zondag 20 juni 2004 16:08 schreef Arinna het volgende:
Slarioux, ik forward m'n mailtje wel ff want hier wordt het niks meer geloof ik. Als het dan lukt denk ik wel na over namen enzo.
en terecht, stelletje profiteursquote:Op zondag 20 juni 2004 16:07 schreef irule25 het volgende:
en volgens mij kom je niet op de lijst met 1 post......
gelukkig nietquote:Op zondag 20 juni 2004 16:08 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Er staat ook geen "toegevoegd" in zn post.
G-Bas, zou je even de openingspost willen lezen? Door een boel warorde hebben een paar mensen driedubbele invites gekregen, bla bla.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:10 schreef G-Bas het volgende:
Volgens het lijstje zou ik nu ook voorzien moeten zijn van gmail. Ik heb echter dus geen mailtje gehad op mijn mail joeriebas (at) hotmail punt com
Geen idee wie mij een invite heeft gestuurd......maar daar zal wel iets mis zijn gegaan
Ik heb hem, en Arinna is beschikbaar! Doen?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:08 schreef Arinna het volgende:
Slarioux, ik forward m'n mailtje wel ff want hier wordt het niks meer geloof ik. Als het dan lukt denk ik wel na over namen enzo.
In je ongewenste post dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:10 schreef G-Bas het volgende:
Volgens het lijstje zou ik nu ook voorzien moeten zijn van gmail. Ik heb echter dus geen mailtje gehad op mijn mail joeriebas (at) hotmail punt com
Geen idee wie mij een invite heeft gestuurd......maar daar zal wel iets mis zijn gegaan
Sorry, heb de OP inderdaad niet doorgelezen, ben een beetje gehaast vandaag....;)quote:Op zondag 20 juni 2004 16:11 schreef Slarioux het volgende:
[..]
G-Bas, zou je even de openingspost willen lezen? Door een boel warorde hebben een paar mensen driedubbele invites gekregen, bla bla.
In ieder geval, ik heb een invite voor je klaarliggen. Ik stuur hem vanavond of morgen naar je toe, zodra ik zeker weet dat er geen dubbele invites jouw kant meer opkomen.
Neee, liever niet... Ik mail je wel...quote:Op zondag 20 juni 2004 16:12 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik heb hem, en Arinna is beschikbaar! Doen?
Ok, kom maarquote:Op zondag 20 juni 2004 16:15 schreef Arinna het volgende:
[..]
Neee, liever niet... Ik mail je wel...
hulp nodig? ik heb nog een map met files met referers van mijn website, ong 2 mb per file..quote:Op zondag 20 juni 2004 16:15 schreef D-Devil het volgende:
Ik krijg mijn mailbox maar niet vol.
Ik kan wel een paar speed tests sturen van 10 mbquote:Op zondag 20 juni 2004 16:15 schreef D-Devil het volgende:
Ik krijg mijn mailbox maar niet vol.
hee, profiteur, ga ergens anders vragen met je nul posts hier..,. tsssk..quote:Op zondag 20 juni 2004 16:22 schreef Thafreeze het volgende:
yo, voeg mij ook maar toe aan het lijstje
username : thafreeze
e-mail. thafreeze@cncinsight.com
welkom terug!quote:Op zondag 20 juni 2004 16:24 schreef Jump het volgende:
terug, ik heb gewoon een deel gemist
is volgens mij niet mogelijkquote:Op zondag 20 juni 2004 16:26 schreef Ultimora het volgende:
zal degene die mij heeft aangemeld met Gmail, nog een keer het betreffende mailtje linkje willen sturen, volgens mij heb ik em per ongeuk gewist. bvd.
Dat gaat dus niet. Je kan niet attachments met meer dan 6.95 sturen aangezien de attachment eerst geencrypt wordt ( waarschijnlijk) en daardoor ongeveer 33% groter wordt dus reken niet op 10 MB , Alhoewel ze dat beweren. Verder heeft het weinig met cluster size van Linux servers van de Google te maken. Maar ja +-7 MB is ook goed genoeg voor MP'3quote:Op zondag 20 juni 2004 16:21 schreef FunzoneQ het volgende:
[..]
Ik kan wel een paar speed tests sturen van 10 mb(das toch de max van je attachments
)
jawel, de gestuurde invitation komt gewoon bij Sent Mail te staanquote:Op zondag 20 juni 2004 16:27 schreef Jump het volgende:
[..]
is volgens mij niet mogelijk
ahja, maar ik nog alitjd gee invitesquote:Op zondag 20 juni 2004 16:28 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
jawel, de gestuurde invitation komt gewoon bij Sent Mail te staan
groot gelijkquote:Op zondag 20 juni 2004 16:29 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm, ik heb een invite verstuurd die nog altijd niet gebruikt is. Als dat vanavond nog steeds zo is, stuur ik hem door.
Kom op man.. Zolang iedereen netjes achteraan aansluit is er niets aan t handje...quote:Op zondag 20 juni 2004 16:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hee, profiteur, ga ergens anders vragen met je nul posts hier..,. tsssk..
http://fok.internix.be/webalizer/usage_200406.html men statsquote:Op zondag 20 juni 2004 16:28 schreef indahnesia.com het volgende:
hee Jump, kun je ook zien hoevaak je lijstjes zijn opgevraagd en wat het dataverkeer is?
Hoe groot is je harde schijf danquote:Op zondag 20 juni 2004 16:30 schreef Spiller het volgende:
Zijn er al mooie scriptjes waarmee je van ftp's je gmail account kan volgooien? Hier mee bedoel ik natuurlijk geen warez, maar bijvoorbeeld backup's van je HD?
Je staat al op de lijst nummer 386 op dit moment. Je bent er makkelijk uit de lijst te halen, want je hebt de langste username op de hele lijst.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:24 schreef rechtsheeftvoorrang het volgende:
ik had mn naam er al bijgezet in deeltje 17 ofzo, maar k had ergens gelezen dat t nog een keer moest:
giepman16@hotmail.com
GOOD luck!!.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:30 schreef Jump het volgende:
[..]
http://fok.internix.be/webalizer/usage_200406.html men stats
ik ga eens 2 volle topics overlopen, wish me luck
Jump, Slarioux heeft alles al gedaan voor jequote:Op zondag 20 juni 2004 16:30 schreef Jump het volgende:
[..]
http://fok.internix.be/webalizer/usage_200406.html men stats
ik ga eens 2 volle topics overlopen, wish me luck
thnx, toch wel genaaid als je er straks opeens niet opstaatquote:Op zondag 20 juni 2004 16:31 schreef Tarak het volgende:
[..]
Je staat al op de lijst nummer 386 op dit moment. Je bent er makkelijk uit de lijst te halen, want je hebt de langste username op de hele lijst.![]()
Mijn totale schijfruimte is 700GB, maar ik hoef natuurlijk alleen een beperkt aantal files op te slaan; denk aan mn schoolwerk enz.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:30 schreef PuRGaToR het volgende:
[..]
Hoe groot is je harde schijf dan![]()
ja, maar heb nog paar mailtjes ivm wijzigingen enzoquote:Op zondag 20 juni 2004 16:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jump, Slarioux heeft alles al gedaan voor je
dank voor de stats, wel interesting.
dat geloof ik wel ja..quote:Op zondag 20 juni 2004 16:35 schreef Jump het volgende:
[..]
ja, maar heb nog paar mailtjes ivm wijzigingen enzo
Zouten proffiteurquote:Op zondag 20 juni 2004 16:22 schreef Thafreeze het volgende:
yo, voeg mij ook maar toe aan het lijstje
username : thafreeze
e-mail. thafreeze@cncinsight.com
Beveiliginsinstellingen denk ik. GMail heeft ActiveX nodig.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:33 schreef Arinna het volgende:
Slarioux: te gek, dank je!!!
En volgens mij weet ik nu ook ongeveer waar het probleem zit: ik kan ook niet op de gmail-homepage... Enig idee wat ik daaraan kan doen?
Mmmm, surf eens naar Gmail.google.com? Ik heb er ook last van gehad. Kwestie van een dagje wachtenquote:Op zondag 20 juni 2004 16:33 schreef Arinna het volgende:
Slarioux: te gek, dank je!!!
En volgens mij weet ik nu ook ongeveer waar het probleem zit: ik kan ook niet op de gmail-homepage... Enig idee wat ik daaraan kan doen?
Niks van gemerkt hoor? Firefox doet niks met ActiveX en hij doet het perfect.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Beveiliginsinstellingen denk ik. GMail heeft ActiveX nodig.
Misbruik maken van 'members-only' faciliteiten is helaas niet toegestaanquote:Op zondag 20 juni 2004 16:30 schreef mien-moeke het volgende:
Kom op man.. Zolang iedereen netjes achteraan aansluit is er niets aan t handje...
hmm, in Opera krijg ik deze melding:quote:Op zondag 20 juni 2004 16:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Niks van gemerkt hoor? Firefox doet niks met ActiveX en hij doet het perfect.
het is zo aantrekkelijk he...quote:Op zondag 20 juni 2004 16:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Misbruik maken van 'members-only' faciliteiten is helaas niet toegestaan
Heb ik ook al geprobeerd.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:37 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mmmm, surf eens naar Gmail.google.com? Ik heb er ook last van gehad. Kwestie van een dagje wachten
In dat geval moeten ze aan bv. Mozilla een andere versie leveren (geen activex-ondersteuning uiteraard), dus zou je het even met een andere browser kunnen proberen. http://www.mozilla.org/quote:Op zondag 20 juni 2004 16:36 schreef __Saviour__ het volgende:
Beveiliginsinstellingen denk ik. GMail heeft ActiveX nodig.
Wel dus.Lees de topics esquote:Op zondag 20 juni 2004 16:30 schreef mien-moeke het volgende:
[..]
Kom op man.. Zolang iedereen netjes achteraan aansluit is er niets aan t handje...
En als je Opera laat vertellen dat-ie Opera heet, of Netscape (via [F12]) ipv het standaard IE?quote:Op zondag 20 juni 2004 16:39 schreef __Saviour__ het volgende:
hmm, in Opera krijg ik deze melding:
Gmail requires ActiveX controls to be enabled
je mailadres is gewijzigd in de databasequote:Op zondag 20 juni 2004 16:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wel dus.Lees de topics es
He, dat werkt. Min of meerquote:Op zondag 20 juni 2004 16:43 schreef Zpottr het volgende:
[..]
En als je Opera laat vertellen dat-ie Opera heet, of Netscape (via [F12]) ipv het standaard IE?
dankuquote:Op zondag 20 juni 2004 16:40 schreef Jump het volgende:
thafreeze
REFUSED
Pharrell
Friebo
Cazman
aemkei
toegevoegd
Nee, maar dat iemand nog geen posts heeft hoeft niet te betekenen dat diegene misbruik er van maakt. Bekijk het zo: FOK! heeft er een nieuw lid bij. Deze topic kan net datgene zijn wat mensen op FOK! en/of op het FOK!Forum wijst. Dus wel nieuw maar niet alleen voor de Gmail zooi.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:37 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Misbruik maken van 'members-only' faciliteiten is helaas niet toegestaan
Mwa. Uit de ervaringen van Slarioux Saviour blijkt volgens mij dat er geklaagd wordt als Activex niet aan staat in IE, niet dat er een time-out optreedt. Het kan natuurlijk nooit kwaad het eens in een andere browser te proberen, maar ik zet er mijn geld niet op dat dat iets oplost. Zie de laatste link in mijn .sig.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:47 schreef Arinna het volgende:
Heeft dat activex verhaal nog gevolgen voor mij? Of is het echt gewoon een kwestie van dagje wachten?
Heb een * achter zen naam gezet, heb dat gisteren bij nog 2 gedaan achteraf. maar heb er ene tijdje niet opgelet. Heb geen idee hoe het in het vorige topic gegaan is want dat heb ik zelf helemaal gemistquote:Op zondag 20 juni 2004 16:47 schreef Psycho_Flip het volgende:
@Jump: Kijk jij niet hoeveel posts een gebruiker heeft of maakt het jou niet uit dat er mensen zich alleen voor een gmail-account hier aanmelden?? Ik zie nl. dat je ThaFreeze hebt toegevoegd terwijl er toch behoorlijk wat kritiek op hem is omdat ie pas 2 posts (misschien nu al wat meer) heeft.. (Dit is niet lullig bedoelt, maar ik denk dat de meeste mensen hier wel van mening zijn dat die mensen die alleen voor een gmail-account komen niet in de lijst hoeven te komen.)
Ik denk dat jij met opzet bent genegeerd omdat je op dat moment pas 1 post had gedaan (en nu dus 2) en dat alleen om een gmail-account te krijgen..quote:Op zondag 20 juni 2004 16:50 schreef fredllorett het volgende:
Hey slarioux!
inderdaad heb je mij even niet gezien in : Gmail van Google [Deel 17]
daarom meld ik me nog even aan:
Nick: Fredllorett
mail: xxxxx
Volgens mij heeft Slarioux de mensen met maar 1 of 2 posts compleet genegeerd en dus ook niet in de lijst erbij gezet..quote:Op zondag 20 juni 2004 16:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb een * achter zen naam gezet, heb dat gisteren bij nog 2 gedaan achteraf. maar heb er ene tijdje niet opgelet. Heb geen idee hoe het in het vorige topic gegaan is want dat heb ik zelf helemaal gemist
En meer zelfsquote:Op zondag 20 juni 2004 16:58 schreef DJ_Clean het volgende:
jump wel je signature updaten he we zitten al in deel 18 en als eht zo door gaat deel 19
Welke users precies??quote:Op zondag 20 juni 2004 16:50 schreef Dubbeldrank het volgende:
Weer 7 man een invite gestuurd
De 7 bovenste van het lijstjequote:Op zondag 20 juni 2004 16:59 schreef Tarak het volgende:
[..]
Welke users precies??
(Namen, we willen namen!!)![]()
Slarioux heeft deze NIET toegevoegd.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:53 schreef Jump het volgende:
[..]
Heb een * achter zen naam gezet, heb dat gisteren bij nog 2 gedaan achteraf. maar heb er ene tijdje niet opgelet. Heb geen idee hoe het in het vorige topic gegaan is want dat heb ik zelf helemaal gemist
ze staan al bij de gelukkigen zequote:Op zondag 20 juni 2004 17:00 schreef funmaster het volgende:
[..]
De 7 bovenste van het lijstje
gewoon doorsturen, anders komt hij wel weer bovenaan de lijst. Hij laat ook niets horen, dus het zal wel goed zitten.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Schwa78 heeft door de chaos van vanmorgen al tig invites ontvangen. Aan degenen die hem er eentje gestuurd hebben: heeft hij al één van die invites gebruikt?
want dan stuur ik de invite door.
choas van deze morgen. zeg eensquote:Op zondag 20 juni 2004 16:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Schwa78 heeft door de chaos van vanmorgen al tig invites ontvangen. Aan degenen die hem er eentje gestuurd hebben: heeft hij al één van die invites gebruikt?
want dan stuur ik de invite door.
een stuk of 4/5 mensen lazen het topic niet en gingen vrolijk de eersten enviten, die hebben er dus een flink aantal gehad i.p.v. 1.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:03 schreef Jump het volgende:
[..]
choas van deze morgen. zeg eens
De mensen bovenaan het lijstje kregen allemaal tig invites, omdat het lijstje niet up2date was. Schwa heeft er al op z'n minst 3 of 4 denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:03 schreef Jump het volgende:
[..]
choas van deze morgen. zeg eens
aah, de niet-lezers-die-toch-meewillen-doen usersquote:Op zondag 20 juni 2004 17:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een stuk of 4/5 mensen lazen het topic niet en gingen vrolijk de eersten enviten, die hebben er dus een flink aantal gehad i.p.v. 1.
Toen kwam Slarioux en ruimde alles op.
Wat is dat nou voor een lamme instellingquote:ik gans den dag buiten moeten helpen, kon lijst niet up to date houden
Jah tactisch om te zeggen.......nu komen we natuurlijk nooit meer aan de beurt...quote:Op zondag 20 juni 2004 17:03 schreef Thafreeze het volgende:
als iemand nog een account wil kopen ofzo.. moet je is op e-bay kijken..niet normaal gewoon wat je daar aan treft.. bedragen das echt gewoon
![]()
whehe... die koop ik ook nietquote:Op zondag 20 juni 2004 17:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor een lamme instelling
ik heb al lang een account waar ik voornamelijk mee op de FP post (pietjeaap). ik wist niet dat deze ook op het forum werkte.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:54 schreef Psycho_Flip het volgende:
[..]
Ik denk dat jij met opzet bent genegeerd omdat je op dat moment pas 1 post had gedaan (en nu dus 2) en dat alleen om een gmail-account te krijgen..
[..]
Volgens mij heeft Slarioux de mensen met maar 1 of 2 posts compleet genegeerd en dus ook niet in de lijst erbij gezet..
wat is usernummer van pietjeaap? anders kan je ook zeverenquote:Op zondag 20 juni 2004 17:07 schreef fredllorett het volgende:
[..]
ik heb al lang een account waar ik voornamelijk mee op de FP post (pietjeaap). ik wist niet dat deze ook op het forum werkte.
@slarioux:
user "fredllorett" kan weg
maak daar maar "pietjeaap" van.
email adres blijft xxxx
ikke dus!quote:Op zondag 20 juni 2004 17:09 schreef Jump het volgende:
[..]
wat is usernummer van pietjeaap? anders kan je ook zeveren
er zijn nog meerdere manieren om aan een account te komen hoorquote:Op zondag 20 juni 2004 17:06 schreef Tarak het volgende:
[..]
Jah tactisch om te zeggen.......nu komen we natuurlijk nooit meer aan de beurt...![]()
Ik zie een hoop vierkantjes, ik zal wel een font missen ofo. Maar wat ik ook zie is dat je je registreerd voor gmail.cn , misschien een na-aper?quote:Op zondag 20 juni 2004 17:11 schreef Thafreeze het volgende:
[..]
er zijn nog meerdere manieren om aan een account te komen hoor![]()
je kan het ook proberen via blogger
en als je chinees kan dan heb je ook mazzel
http://gmail.cn/gmail_signup.pl?/a-2jhj65922-1c351de2
Johquote:Ik zie een hoop vierkantjes, ik zal wel een font missen ofo. Maar wat ik ook zie is dat je je registreerd voor gmail.cn , misschien een na-aper?
dat krijg je als je je niet inleestquote:Op zondag 20 juni 2004 17:16 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |