abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20041579
De forums van Gmail zijn aardig vol door mensen (waaronder ik ) die een gmail adress willen bemachtigen. En de lijsten groien gestaag met de minuut.
Aan de andere kant worden die invites op een nog onbekende basis doorgegeven naar de huidige gebruikers van Gmail.
Mijn conclusie is dat Google heel slim bezig is. Hier onder zijn mijn beweeg redenen. Ik hoor graag reactie:
1- Een kleine groepje mensen kan op deze manier niet alle makkelijkere email adressen bezetten
2- Het melden door bots wordt ook tegen gegaan
3- mond op mond reclame is de beste reclame, je vertrouwt je vrienden makkelijker en neemt hun advies eerder op
4- Er ontstaat een Hype waardoor in een korte tijd meer mensen zullen zich aanmelden . Let op niet meer accounts maar meer mensen.
5- Een groot gedeelte van de internet community wordt er mee bezig gehouden waardoor het woord zich snel verspreidt
6- mensen zullen hun accounts actieve gaan gebruiken , minstens in het begin zodat ze invites kunne door sturen
7- Google blijft controle houden op aantal gebruikers, zonder mensen teleur te stellen, het is immers zogenaamd betá versie

Tozz :
8- Op deze manier weet Google precies wie vriend(in) is van wie, en hebben dus een redelijk beeld van je vriendenkring. Dat samen met alle informatie die ze al over je bijhouden zoals staat in hun gebruiksovereenkomst.
__Saviour__:
9- En ook briljant is dat ze het nieuws op 1 april naar buiten brachten. Veel media meldden erover (denkend dat het een geintje was), fantastische reclame!

10-...

Coclusie:
In een korte tijd zijn er veel actieve gebruikers waardoor het groei geregeld en exponentieel is. Hierbij zijn hotmail en dergelijken naar de geschiedenis boeken verwezen. Eerst google en nu Gmail , als alle monopoly activiteiten zo uitpakken als google TOT NU TOE dan maar hulde aan MONOPOLY.

En nu ff checken hoe hoog ik in de wacht lijst voor een Gmail Invitation sta

[ Bericht 5% gewijzigd door PuRGaToR op 20-06-2004 16:18:43 ]
To lose is to win. Even in defeat, we will win in the end. We will be patient until patience is patient.
pi_20041762
quote:
Op zondag 20 juni 2004 15:59 schreef indahnesia.com het volgende:
L vergeten
Ja zag ik net te laat, hoe kan ik dat veranderen?
To lose is to win. Even in defeat, we will win in the end. We will be patient until patience is patient.
pi_20041772
niet, dat moet een modje doen
Oké doei.
pi_20041774
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:01 schreef PuRGaToR het volgende:

[..]

Ja zag ik net te laat, hoe kan ik dat veranderen?
Heel lief naar een mod kijken.
Learn the rules and break them.
pi_20041814
ben ik wel met je eens inderdaad. Zijn wel aspecten om uiteindelijk alles overzichtelijk te houden.
Official Weblog Fok Crew :)
|| Gmail || Graag, mail maar naar nospam@mailunite.com zuo 't graag willen hebben! heel graag.
  zondag 20 juni 2004 @ 16:03:39 #7
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_20041827
Ik wil het best veranderen, al gedaan zelfs.
pi_20041879
En de belangrijkste: Op deze manier weet Google precies wie vriend(in) is van wie, en hebben dus een redelijk beeld van je vriendenkring. Dat samen met alle informatie die ze al over je bijhouden zoals staat in hun gebruiksovereenkomst.
pi_20041893
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:03 schreef Slarioux het volgende:
Ik wil het best veranderen, al gedaan zelfs.
Thnx dude
pi_20041927
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:05 schreef Tozz het volgende:
En de belangrijkste: Op deze manier weet Google precies wie vriend(in) is van wie, en hebben dus een redelijk beeld van je vriendenkring. Dat samen met alle informatie die ze al over je bijhouden zoals staat in hun gebruiksovereenkomst.
Juist, netzoals dat orkut ofzo van ze, daar krijgen ze ook vrolijk te zien, wie vriend van wie is.... gaat trouwens ook via INVITE systeem
pi_20041947
over paranoia gesproken zeg....... maar jammer genoeg heeft tozz wel gelijk
  zondag 20 juni 2004 @ 16:08:31 #12
39059 QOnline
Jolijt alom
pi_20041955
Dan neem je in de tussentijd toch een gratis 1GB Spymac adres
  Donald Duck held zondag 20 juni 2004 @ 16:09:10 #13
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_20041978
Het hype effect is idd erg goede reclame. Google is goed bezig
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Donald Duck held zondag 20 juni 2004 @ 16:10:50 #14
46149 __Saviour__
pi_20042025
en ook briljant is dat ze het nieuws op 1 april naar buiten brachten. Veel media meldden erover (denkend dat het een geintje was), fantastische reclame!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_20042106
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:09 schreef __Saviour__ het volgende:
Het hype effect is idd erg goede reclame. Google is goed bezig
Precies, het is gewoon een Hype en het gaat allemaal de goede kant op zo . Een invite systeem is best goed doordacht, want je stuurt geen invite weg naar anderen als je die Gmail niet bevalt, want ik zie het als een soort van be-oordeling vooraf, is het ruk dan ga je je vrienden en kennissen ook niet aanraden om een Gmail te maken... Maar ja deze reeksen met lijsten met gegadigden is natuurlijk een ander verhaal .
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_20043039
Op deze manier kan Google zodra ze krap zitten in de beschikbare data-opslag besluiten om (tijdelijk) minder invites uit te delen. Oftewel de aantal users-beschikbare data verhouding beter beïnvloeden.

Dat van die 1GB is ook briljant. Het is natuurlijk een mooi lokmiddel terwijl het gemmidelde van alle users veel en veel lager zal liggen als die 1GB.
pi_20043050
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:05 schreef Tozz het volgende:
LOL de Fok!vriendenkring
Nu gaan we dus allemaal dezelfde spam krijgen enzo
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  Donald Duck held zondag 20 juni 2004 @ 16:51:36 #18
46149 __Saviour__
pi_20043070
Het hele GMail is gewoon briljant.
Ben benieuwd hoe Hotmail gaat reageren op deze nieuwe concurrent, die wel eens een grote bedreiging kan gaan vormen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_20043086
Eigenlijk moeten we een enorme flashmob opzetten en massaal mp3's gaan uploaden.
Kijken wanneer gmail gaat flippen
'And I called your name,
pi_20043925
quote:
Op zondag 20 juni 2004 16:51 schreef Me_Wesley het volgende:
Eigenlijk moeten we een enorme flashmob opzetten en massaal mp3's gaan uploaden.
Kijken wanneer gmail gaat flippen
En ze dan na 10 minuten weer verwijderen, want dat is toch waar het om draait bij een Flashmob, een moment van verbijstering veroorzaken en dan opeens doen alsof er niets aan de hand was.
https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_20044826
quote:
Op zondag 20 juni 2004 17:24 schreef D-Devil het volgende:

[..]

En ze dan na 10 minuten weer verwijderen, want dat is toch waar het om draait bij een Flashmob, een moment van verbijstering veroorzaken en dan opeens doen alsof er niets aan de hand was.
Hmm.. eigenlijk zijn reallife flashmobs leuker ja
'And I called your name,
  zondag 20 juni 2004 @ 18:06:48 #22
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_20044969
Goede marketingstechniek idd...tis inmiddels een hype.

het is wachten op gmail-messenger
  zondag 20 juni 2004 @ 21:29:42 #23
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_20049886
quote:
Op zondag 20 juni 2004 17:24 schreef D-Devil het volgende:

[..]

Het lullige is dat Gmail niks verwijderd en dat ze het toch terugvinden
pi_20050276
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:06 schreef Tiemie het volgende:
Goede marketingstechniek idd...tis inmiddels een hype.

pi_20050514
quote:
Op zondag 20 juni 2004 18:06 schreef Tiemie het volgende:
Als je je gmail-account even aanmeld bij MSN kun je ook gewoon via MSN-messenger MSN'en

Maar dat wist je waarschijnlijk al
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')