Inderdaad, of misschien een Frits. Snotverdomme, wat schattig. Ik krijg dit voorjaar ook een kitten, maar die moet nog geboren worden. Ik maak me wel een beetje zorgen over hoe het zal gaan tussen mijn andere kat, uit het asiel, en mijn nieuwe.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:49 schreef ZX9R het volgende:
Tis een Fred!
Boris is zo afgezaagd; Boaz daarentegen weer reteorigineel... hahahaquote:Op zondag 20 juni 2004 14:03 schreef Chirma het volgende:
Ik vind hem idd echt een kleine Boris!
Dat is de manier waarop Nelson eetquote:Op zondag 20 juni 2004 21:17 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Inderdaad, of misschien een Frits. Snotverdomme, wat schattig. Ik krijg dit voorjaar ook een kitten, maar die moet nog geboren worden. Ik maak me wel een beetje zorgen over hoe het zal gaan tussen mijn andere kat, uit het asiel, en mijn nieuwe.
Trouwens, Nelson is ook erg leuk. Waarom staat die met zijn voorpoten in zijn etensbak?
Zo heet mijn katquote:Op zondag 20 juni 2004 23:48 schreef Aventura het volgende:
Ozzy![]()
leuke namenquote:Op maandag 21 juni 2004 10:51 schreef daeri het volgende:
[..]
Zo heet mijn kat
En de andere zeven heten: Lucky, Pebbles, Gozer, Casper, Tibor, Sverre en Jippe...
Jair?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:37 schreef freaky-me het volgende:
kyara....... mooi
zo'n soort naam zoek ik dus ook
Dat denk ik ook jaquote:Op donderdag 17 augustus 2006 16:36 schreef Vlindur het volgende:
* Vlindur gokt dat ie al lang een naam heeft.
Alleen fijn dat het niet ff wordt meegedeeld..
Naah dat is een naam voor een kikkerquote:Op donderdag 17 augustus 2006 17:38 schreef AcidBurner het volgende:
Sjonnie! of Sjon. JA de echte ja :p
Katten die ik ken heten: Eek, Sharky, Sammy, Zoey, Moppie, Noppie, Jean-pluce, whitesox, binkie, Figaro, Bella, etc.quote:Op donderdag 17 augustus 2006 23:19 schreef Jurk het volgende:
Katten die ik ken heten: Joepie, Plurk, Rebel, Jynx, Chippie, Kees, Tommie, Snoet, Pootjes en Diesel
Klopt!quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:20 schreef So_Addictive het volgende:
Even tussendoor: Ik heb ergens gelezen dat katten een naam met één lettergreep en een naam dat eindigd op een "ie"-klank beter kunnen herkennen.
Oedi(poes)quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 16:14 schreef Melusine het volgende:
De beste naam ooit vind ik de naam die vrienden aan 1 van hun katten hebben gegeven: Oedi.
Het is humor maar ook schattig en klinkt leuk.
Hoe heet ie?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:50 schreef Marjolijnnn het volgende:
Waarom reageert mijn kat niet op haar naam?
Prospalovozichakich.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |