Inderdaad, of misschien een Frits. Snotverdomme, wat schattig. Ik krijg dit voorjaar ook een kitten, maar die moet nog geboren worden. Ik maak me wel een beetje zorgen over hoe het zal gaan tussen mijn andere kat, uit het asiel, en mijn nieuwe.quote:Op zondag 20 juni 2004 13:49 schreef ZX9R het volgende:
Tis een Fred!
Boris is zo afgezaagd; Boaz daarentegen weer reteorigineel... hahahaquote:Op zondag 20 juni 2004 14:03 schreef Chirma het volgende:
Ik vind hem idd echt een kleine Boris!
Dat is de manier waarop Nelson eetquote:Op zondag 20 juni 2004 21:17 schreef Sasandra het volgende:
[..]
Inderdaad, of misschien een Frits. Snotverdomme, wat schattig. Ik krijg dit voorjaar ook een kitten, maar die moet nog geboren worden. Ik maak me wel een beetje zorgen over hoe het zal gaan tussen mijn andere kat, uit het asiel, en mijn nieuwe.
Trouwens, Nelson is ook erg leuk. Waarom staat die met zijn voorpoten in zijn etensbak?
Zo heet mijn katquote:Op zondag 20 juni 2004 23:48 schreef Aventura het volgende:
Ozzy![]()
leuke namenquote:Op maandag 21 juni 2004 10:51 schreef daeri het volgende:
[..]
Zo heet mijn kat
En de andere zeven heten: Lucky, Pebbles, Gozer, Casper, Tibor, Sverre en Jippe...
Jair?quote:Op maandag 21 juni 2004 12:37 schreef freaky-me het volgende:
kyara....... mooi
zo'n soort naam zoek ik dus ook
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |