Ja, dat roep ik altijd na de uitslag van het songfestival.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:01 schreef Verbal het volgende:
Get a grip, please.
V.
Is het Songfestival ook voetbal dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:03 schreef plugger het volgende:
[..]
Ja, dat roep ik altijd na de uitslag van het songfestival.
Zoals ik al zei: get a grip.quote:En nou oprotten!
Ophoere!!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:01 schreef Verbal het volgende:
Get a grip, please.
V.
en voetbal is emotie..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:04 schreef 456 het volgende:
Voetbal is oorlog...
Tuttuttut, zeg...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:06 schreef EmjaY het volgende:
Smoel dicht, fag![]()
Inderdaad.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:01 schreef Verbal het volgende:
Get a grip, please.
V.
Nee, ga je druk maken om voetbal. Levenloze.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:06 schreef EmjaY het volgende:
Smoel dicht, fag![]()
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:07 schreef Lamon het volgende:
Zelfs als niet-fan, vond ik het erg leuk om naar te kijken. Genoeg reden tot vrolijkheid.
Mogen wij ook bepalen of we daar kritiek op uiten?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:08 schreef SplashJoin het volgende:
mogen wij aub zelf bepalen of we ons druk moeten maken over voetbal
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Volgens mij is het merendeel van de zogenaamde voetbalsupporter helemaal geen fan van het voetbal op zich, maar zijn ze gewoon dol op massahysterie.
voetbal is groter dan je kennelijk denkt..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook zo. Jammer dat Nederland verloren heeft, maar het was een geweldige wedstrijd.
Maar: het is slechts voetbal.
V.
jup, dat mogen julliequote:Op zondag 20 juni 2004 00:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mogen wij ook bepalen of we daar kritiek op uiten?
Idd.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:08 schreef SplashJoin het volgende:
mogen wij aub zelf bepalen of we ons druk mogen maken over voetbal
Jazeker. Maar ik bied slechts een vriendelijk bedoeld advies over hoe druk tè druk zou kunnen zijn.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:08 schreef SplashJoin het volgende:
mogen wij aub zelf bepalen of we ons druk mogen maken over voetbal
Nog een keer?O.k.:quote:Op zondag 20 juni 2004 00:09 schreef TimmyAsd het volgende:
Nee, voetbal wordt groter gemaakt dan het is.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:10 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
voetbal is groter dan je kennelijk denkt..
Eensch. Wij haten slechts Advocaat, niet het voetbal of Oranje. Maar dat is een te ingewikkelde materie om uit te leggen. Daar moet je man en hetero voor zijn om dat te snappen. Sorry, V.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ook zo. Jammer dat Nederland verloren heeft, maar het was een geweldige wedstrijd.
V.
wat is jouw associatie met Tjechie?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Mogen wij ook bepalen of we daar kritiek op uiten?
Niettemin zou een logische reactie zijn, allereerst teleurstelling voor de Nederland supporters, maar daarna toch wel het besef dat dit een hele leuke spannende wedstrijd was.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:10 schreef TimmyAsd het volgende:
voetbal is groter dan je kennelijk denkt..
Voetbal is al ruim 100 jaar een manier van leven..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, voetbal wordt groter gemaakt dan het is.
V.
Nedved komt uit Tsjechiequote:Op zondag 20 juni 2004 00:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wat is jouw associatie met Tjechie?
Morgen zal dat besef er zeker komen.. tis alleen verdomde klote om, juist als je goed speelt, alsnog te verliezen.. Zie graag dat ze winnen, niet altijd, maar vaak wel..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niettemin zou een logische reactie zijn, allereerst teleurstelling voor de Nederland supporters, maar daarna toch wel het besef dat dit een hele leuke spannende wedstrijd was.
Als iedereen alleen maar plezier kan hebben, wanneer Nederland wint (ipv echt goed speelt, zoals vanavond), dan valt er bitter weinig te genieten, lijkt me zo..
Ga jij 'ns met je poppen spelen, homoquote:Op zondag 20 juni 2004 00:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, voetbal wordt groter gemaakt dan het is.
V.
Ja, ongeveer net zo belangrijk als de inhoud vh toilet dus.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:15 schreef jpzegthallo het volgende:
Máar voetbal?
Dus? Waarom wel Tjechie en niet Nederland? Weer een manier om dwars te liggen?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:16 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nedved komt uit Tsjechie.
En jij ziet uiteraard zelf niet in dat jij het beeld van de gemiddelde stupide, talentloze voetballoser bevestigt door niets beters te kunnen verzinnen dan de aloude homofobe verwensing?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:13 schreef plugger het volgende:
Daar moet je man en hetero voor zijn om dat te snappen.
Nee, The Usual Suspects is een geweldige film.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:14 schreef tong80 het volgende:
Verbal die het relativeren propageert.
Verbal, Usual Suspects is een kut-film.
En jij bent zo zeker over jouw kennis van zaken?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
En jij ziet uiteraard zelf niet in dat jij het beeld van de gemiddelde stupide, talentloze voetballoser bevestigt door niets beters te kunnen verzinnen dan de aloude homofobe verwensing?
Ben je zo onzeker over je eigen seksualiteit? Gecondoleerd, dan.
V.
Nee, ik hoop gewoon dat Nederland zsm wordt uitgeschakeld. Anders heb je altijd van die mensen die aan je kop gaan zeuren over voetbal, en voetbal is iets waar ik dus 0,0 interesse voor heb.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:16 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Dus? Waarom wel Tjechie en niet Nederland? Weer een manier om dwars te liggen?
Waarschijnlijk hebben mensen ook 0,0 interesse in jou?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ik hoop gewoon dat Nederland zsm wordt uitgeschakeld. Anders heb je altijd van die mensen die aan je kop gaan zeuren over voetbal, en voetbal is iets waar ik dus 0,0 interesse voor heb.
Nog zo éénquote:Op zondag 20 juni 2004 00:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Ga jij 'ns met je poppen spelen, homo.
Ok wat een geweldige wedstrijd. Ik heb genoten vooral van de verdedigende blunders en de fouten in de passing.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:14 schreef Lamon het volgende:
[..]
Niettemin zou een logische reactie zijn, allereerst teleurstelling voor de Nederland supporters, maar daarna toch wel het besef dat dit een hele leuke spannende wedstrijd was.
Als iedereen alleen maar plezier kan hebben, wanneer Nederland wint (ipv echt goed speelt, zoals vanavond), dan valt er bitter weinig te genieten, lijkt me zo..
Get a grip please, dramaqueen. Het is maar een geaardheid.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:16 schreef Verbal het volgende:
[..]
En jij ziet uiteraard zelf niet in dat jij het beeld van de gemiddelde stupide, talentloze voetballoser bevestigt door niets beters te kunnen verzinnen dan de aloude homofobe verwensing?
Ben je zo onzeker over je eigen seksualiteit? Gecondoleerd, dan.
V.
als je echt geen interesse zou tonen, zou je dit niet hopen..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ik hoop gewoon dat Nederland zsm wordt uitgeschakeld. Anders heb je altijd van die mensen die aan je kop gaan zeuren over voetbal, en voetbal is iets waar ik dus 0,0 interesse voor heb.
Nee, veel meer. Reflecteer svp niet je eigen situatie op mij.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben mensen ook 0,0 interesse in jou?
Maar de teleurstelling was bij lange na niet zo groot als de verloren halve finale op 't WK 1998, toch?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:20 schreef tong80 het volgende:
Ok wat een geweldige wedstrijd. Ik heb genoten vooral van de verdedigende blunders en de fouten in de passing.
Ook heb ik genoten van het wedstrijd verloop dat een ploeg met 2-0 achterstaat en met 3-2 wint deed me juichen.
Verder was het hardverwarmend dat de oude krijger Bosvelt nog mee deed liet m'n bloed harder stromen.
Heerlijk om te zien dat ie jong talent zoals Sneyder en van der Vaart niet opstelde.
Ik hoop dit, zodat het EK-avontuur voor NL zo snel mogelijk afgelopen is en ik er dus van af ben. Duidelijk zo?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:20 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
als je echt geen interesse zou tonen, zou je dit niet hopen..
Kennis van zakenquote:Op zondag 20 juni 2004 00:18 schreef Frasier het volgende:
[..]
En jij bent zo zeker over jouw kennis van zaken?
Je spreekt je zelf tegen ik heb je anders zien reageren.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:18 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, The Usual Suspects is een geweldige film.
Maar het is maar een film.
V.
Zeg dat effe tegen die knaapjesquote:Op zondag 20 juni 2004 00:20 schreef plugger het volgende:
[..]
Get a grip please, dramaqueen. Het is maar een geaardheid.![]()
Jij voelt de behoefte om die bi-curious jochies belachelijk te maken?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kennis van zaken
Ik bespeur een paar bi-curious jochies die menen hun mannelijkheid te bewijzen door iemand voor homo uit te schelden.
V.
Nee, maar dat was de kwestie niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:21 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar de teleurstelling was bij lange na niet zo groot als de verloren halve finale op 't WK 1998, toch?
En overdreven soms.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:16 schreef Frasier het volgende:
Voetbal opzich is een simpel spelletje. De hele voetbal-wereld er omheen is veel groter.
'stoken'quote:Op zondag 20 juni 2004 00:22 schreef Toewan het volgende:
Kan Verbal the TROLL niet ff een voetbal ip ban krijgen, ik word ZO ziek van die irritante bijdehandjes die lopen te stoken.
Je houdt niet van voetbal, wilt er niets mee te maken hebben, dus steun je je eigen land NIET..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:21 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik hoop dit, zodat het EK-avontuur voor NL zo snel mogelijk afgelopen is en ik er dus van af ben. Duidelijk zo?
Daar hebben ze mij niet voor nodig, en het feit dat ze bi-curious zijn maakt ze niet belachelijk, dat is nou nèt dat misplaatste andere gedrag van ze.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:23 schreef Frasier het volgende:
[..]
Jij voelt de behoefte om die bi-curious jochies belachelijk te maken?
Ja, dat zou kunnen. Of je post zelf ff een beetje normaal. Dat kan ook.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:22 schreef Toewan het volgende:
Kan Verbal the TROLL niet ff een EK 2004 ip ban krijgen (zodat ie alleen maar Soaps, Showbizz & Sterren kan), ik word ZO ziek van die irritante bijdehandjes die lopen te stoken.
Niks mis met heftig reageren op iets dat je aan het hart ligt. Als je dat niets kan is er iets flink mis met je.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
'stoken'
Het enige dat ik aangeef is dat men wel heel erg overtrokken reageert. En wat doet men? Men laat zien hoe reëel men is door mijn gelijk te bewijzen...
Dus ik re-itereer: get a grip, people. Het is maar voetbal.
V.
Ik ook!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:10 schreef Brennie het volgende:
Ik ben er echt zoooooooooooooo ziek van.![]()
![]()
![]()
Ik reageer op je standpunt maar dat laat je links liggen.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
'stoken'
Het enige dat ik aangeef is dat men wel heel erg overtrokken reageert. En wat doet men? Men laat zien hoe reëel men is door mijn gelijk te bewijzen...
V.
Nee, ik wil dat iedereen zsm kapt met dat stomme geblaat over dit EK, ik ervaar dat namelijk als buitengewoon storend. Dus hoop ik dat Nederland wordt uitgeschakeld en de mensen een stuk minder geinteresseerd zijn in het EK. Duidelijk, of behoeft meneertje nog meer uitleg?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:25 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je houdt niet van voetbal, wilt er niets mee te maken hebben, dus steun je je eigen land NIET..
duidelijk
Welke dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik reageer op je standpunt maar dat laat je links liggen.
Wat moet ik daar dan op reageren, dan? Dat is jouw analyse van de wedstrijd. Prima.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok wat een geweldige wedstrijd. Ik heb genoten vooral van de verdedigende blunders en de fouten in de passing.
Ook heb ik genoten van het wedstrijd verloop dat een ploeg met 2-0 achterstaat en met 3-2 wint deed me juichen.
Verder was het hardverwarmend dat de oude krijger Bosvelt nog mee deed liet m'n bloed harder stromen.
Heerlijk om te zien dat ie jong talent zoals Sneyder en van der Vaart niet opstelde.
Je spreekt je zelf een klein beetje tegen, en je laat andere mensen niet in hun waarde..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat iedereen zsm kapt met dat stomme geblaat over dit EK, ik ervaar dat namelijk als buitengewoon storend. Dus hoop ik dat Nederland wordt uitgeschakeld en de mensen een stuk minder geinteresseerd zijn in het EK. Duidelijk, of behoeft meneertje nog meer uitleg?
Waarom besteedt je dan tijd aan dit EK-forum?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ik wil dat iedereen zsm kapt met dat stomme geblaat over dit EK, ik ervaar dat namelijk als buitengewoon storend. Dus hoop ik dat Nederland wordt uitgeschakeld en de mensen een stuk minder geinteresseerd zijn in het EK. Duidelijk, of behoeft meneertje nog meer uitleg?
Het blijkt niet tot je door te dringen dat het voor velen hier niet maar "een spelletje" is. Dat er meer bij komt kijken dan jij (blijkbaar) begrijpt.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:24 schreef Verbal het volgende:
[..]
'stoken'
V.
Waar dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je spreekt je zelf een klein beetje tegen,
Omdat ik voor Tsjechie was? Dus mensen die voor Oranje waren lieten anderen ook niet in hun waarde?quote:en je laat andere mensen niet in hun waarde..
om maar ff nog uit dat andere topic te reageren..quote:In jouw geval is dat zo onterecht niet.
Wie ben jij om dat op die manier als storend te ervaren?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
je wilt niets met voetbal te maken hebben, maar doet het toch..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Waar dan?
dus toch.. waar is je desinteresse gebleven?quote:Omdat ik voor Tsjechie was? Dus mensen die voor Oranje waren lieten anderen ook niet in hun waarde?
vreemd bierquote:Op zondag 20 juni 2004 00:13 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wat is jouw associatie met Tjechie?
Ik houd niet van voetbal, dus ervaar ik mensen die aan mijn kop zeuren over voetbal als storend.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Wie ben jij om dat op die manier als storend te ervaren?
De achter liggende gedachte waarom jij voor Tsjechie was staat een beetje tegen bij de meeste.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:30 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Omdat ik voor Tsjechie was? Dus mensen die voor Oranje waren lieten anderen ook niet in hun waarde?
Die is nog steeds prominent aanwezigquote:Op zondag 20 juni 2004 00:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je wilt niets met voetbal te maken hebben, maar doet het toch..
op zijn minst vreemd
[..]
dus toch.. waar is je desinteresse gebleven?
Dat is dan eigenlijk meer jouw probleem.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik houd niet van voetbal, dus ervaar ik mensen die aan mijn kop zeuren over voetbal als storend.
Je houdt niet van voetbal, dus ga je maar voor tjechie zijn? In de hoop dat Nederland eruit vliegt?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ik houd niet van voetbal, dus ervaar ik mensen die aan mijn kop zeuren over voetbal als storend.
Simpele gedachte.. wow.. hij heeft een paar oneliners. Big fucking deal. Ben je lekker onder de indrukquote:Op zondag 20 juni 2004 00:32 schreef Internationalist het volgende:
aaahahahaah
Verbal 0wnt jullie allemaal
waarom niet? Ow ja.. meneer staat boven mensenquote:Op zondag 20 juni 2004 00:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Die is nog steeds prominent aanwezig.
En nu ga ik niet meer op jou in.
Exact, en dat Nederlanders eindelijk eens hun mond houden over voetbal.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Je houdt niet van voetbal, dus ga je maar voor tjechie zijn? In de hoop dat Nederland eruit vliegt?
Schattig hequote:Op zondag 20 juni 2004 00:32 schreef Internationalist het volgende:
aaahahahaah
Verbal 0wnt jullie allemaal
Ik begrijp de emoties an sich prima. De teleurstelling ook.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:30 schreef Toewan het volgende:
[..]
Het blijkt niet tot je door te dringen dat het voor velen hier niet maar "een spelletje" is. Dat er meer bij komt kijken dan jij (blijkbaar) begrijpt.
Ik zeg nergens dat het maar een spelletje is. Ik zeg dat het maar voetbal is. En dat is het ook.quote:En iemand die na een belangrijke nederlaag met de term "het is maar een spelletje" komt is imo aan het stoken.
Jij woont in het verkeerde land denk ik.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Exact, en dat Nederlanders eindelijk eens hun mond houden over voetbal.
Laatste post hierover.
Hallo, de pils is daar uitgevonden, hoor...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:32 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
vreemd bier
Dus je toont wel interesse voor voetbal..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:34 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Exact, en dat Nederlanders eindelijk eens hun mond houden over voetbal.
Laatste post hierover.
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:35 schreef Verbal het volgende:
Er worden meisjes verkracht die zes jaar oud zijn. Dat is erg. Dit is voetbal erger.
Nietwaar:quote:Op zondag 20 juni 2004 00:34 schreef tong80 het volgende:
Tong wordt genegeert.
V.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:29 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welke dan?
Deze? :
[..]
Wat moet ik daar dan op reageren, dan? Dat is jouw analyse van de wedstrijd. Prima.
Ik vond het een spannende wedstrijd, lekker aanvallend voetbal. Nederland heeft verloren, bummer.
Maar het blijft maar voetbal.
V.
quote:Op zondag 20 juni 2004 00:19 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben mensen ook 0,0 interesse in jou?
NIET.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:01 schreef Verbal het volgende:
Get a grip, please.
V.
Niet waar. Verbal was al op je vraag in gegaan.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:34 schreef tong80 het volgende:
Tong wordt genegeert.
*zucht*quote:Op zondag 20 juni 2004 00:36 schreef Cheiron het volgende:
Drogredenering. Een meisje van 6 wordt verkracht is erg dus mogen wij ons hier niet druk om maken?!
Ah, gelukkig, een reactie.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:36 schreef Verbal het volgende:
Nietwaar:
Schattig hequote:Op zondag 20 juni 2004 00:37 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]Wat een loze uitspraak.
Ow ja ....quote:Op zondag 20 juni 2004 00:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hallo, de pils is daar uitgevonden, hoor...
V.
Kijk dan wat beterquote:Op zondag 20 juni 2004 00:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig, een reactie.
Jij noemt het overreageren, ik niet. Ieder zijn mening. Zoals je kunt zien zijn er genoeg mensen die dit als desdandig frustrerend ervaren dat zij er op moeten reageren.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:38 schreef Verbal het volgende:
[..]
*zucht*
Dat zeg ik dus niet
Ik zeg alleen dat je het druk maken kunt overdrijven. Waarvan ruimschoots akte.
V.
Mag ik ook ergens overheen lezen.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Kijk dan wat beter
Ik had jou niet ingeschat als het rood-waas-voor-de-ogen-type
V.
"Durf duidelijke taal te vragen"quote:Op zondag 20 juni 2004 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens alle Nederlanders die relativeren moeten dood.
Ho ho... ik doe een vriendelijke oproep, word vervolgens voor rotte vis uitgemaakt, en dan moet IK het lekker latenquote:Op zondag 20 juni 2004 00:40 schreef Cheiron het volgende:
JIJ vindt dat je er niet zo druk om moet maken, wij niet, laat het lekker
zullen we de doodverwensingen maar ff achterwege laten?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik ook ergens overheen lezen.
Trouwens alle Nederlanders die relativeren moeten dood.
Leef je uit.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mag ik ook ergens overheen lezen.
Dat dan weer wel...quote:Trouwens alle Nederlanders die relativeren moeten dood.
Dat kun je enigzins verwachten als je dergelijk topic opent in dit sub-forum.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ho ho... ik doe een vriendelijke oproep, wordt vervolgens voor rotte vis uitgemaakt, en dan moet IK het lekker laten
Sjongejonge. Draai nog eens wat om, zeg.
V.
Dat is ook weer waar. Dus ik heb toch wel gelijk, wil je zeggen.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:44 schreef SCH het volgende:
als het echt belangrijk was, zouden de meeste mensen zich er niet zo druk over maken
Je hebt gelijk. Maar het blijft een beetje onsportief, V., dat jij als sporadische VLB poster (jaja, ik kom hier langer dan je denkt) op zo'n pijnlijke dag als deze, op de ziel van de meelevende voetbalsupporters moet trappen met een verkapt zuigtopic. Zeg dan gewoon niks.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik begrijp de emoties an sich prima. De teleurstelling ook.
Alleen de massahysterie, het ge-dick-moet-dood begrijp ik niet. En mensen die dit niet als het eind van de wereld zien zijn geen landverraders of homo's. Vandaar mijn oproep.
[..]
Ik zeg nergens dat het maar een spelletje is. Ik zeg dat het maar voetbal is. En dat is het ook.
Er worden meisjes verkracht die zes jaar oud zijn. Dat is erg. Dit is voetbal.
V.
Ja maar natuurlijk maar je bent al net zo'n beroerde tacticus als advocaatquote:Op zondag 20 juni 2004 00:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Dus ik heb toch wel gelijk, wil je zeggen.
V.
Ga nou maar slapen...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:45 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Dus ik heb toch wel gelijk, wil je zeggen.
V.
Dat had je NOOOOOOIT verwacht natuurlijk. Ik heb wel meer posts van je gezien, en je bent echt geen domme lul die deze reacties niet had verwacht... Dus: een topic om reacties uit te lokken.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:43 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ho ho... ik doe een vriendelijke oproep, word vervolgens voor rotte vis uitgemaakt, en dan moet IK het lekker laten
Sjongejonge. Draai nog eens wat om, zeg.
V.
'Wil je dood gaan ?'quote:Op zondag 20 juni 2004 00:42 schreef Cheiron het volgende:
[..]
"Durf duidelijke taal te vragen"
Mwah, daarover kun je discussiëren. Maar ik vind dat mensen niet tegen MIJ moeten zeggen dat ik anderen hun mening moet laten als ik vanwege mijn mening, die ik niet onvriendelijk uitdraag, bijzonder onheus word bejegend.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:44 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat kun je enigzins verwachten als je dergelijk topic opent in dit sub-forum.
Neem ik aanquote:Op zondag 20 juni 2004 00:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Wil je dood gaan Mr. Gozales?'
Verbal toch.. er zijn er ook genoeg die je wel in je waarde laten...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mwah, daarover kun je discussiëren. Maar ik vind dat mensen niet tegen MIJ moeten zeggen dat ik anderen hun mening moet laten als ik vanwege mijn mening, die ik niet onvriendelijk uitdraag, bijzonder onheus word bejegend.
Maar zoals jij al impliceert: van voetbalvolk moet je dat blijkbaar verwachten.
V.
HAL-LO, kan het NOG dramatischer?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:45 schreef plugger het volgende:
op de ziel van de meelevende voetbalsupporters moet trappen met een verkapt zuigtopic.
Poehpoeh...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:50 schreef Riquelme het volgende:
Verbal smerige kankerhond....
Nonsens.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:44 schreef Frasier het volgende:
Dat kun je enigzins verwachten als je dergelijk topic opent in dit sub-forum.
En ook dat is waar.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:52 schreef SCH het volgende:
Verbal, het is maar een topic...........
Ik snap hem niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:50 schreef SCH het volgende:
Verbal zegt tegen zijn meisje dat weer geen orgasme heeft gehad
ach, het is maar neuken
Slotjequote:Op zondag 20 juni 2004 00:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
En ook dat is waar.
V.
Verder nog iets te melden of alleen maar aan het zuigen tyfuslijer???quote:Op zondag 20 juni 2004 00:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Poehpoeh...
V.
Dat is dus bullshit! Voetbal, vooral dit soort kampioenschappen is dus veel meer dan sport. Een Europees of Wereldkampioen kan een economie maken of breken. Als wij Europees kampioen worden zal de Nederlandse economie gigantisch aantrekking en minimaal een extra groei van 1 á 2 procent produceren! Alleen daarom al zou je dus rouwen om dit verleis!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
HAL-LO, kan het NOG dramatischer?
Wat ik zeg is: teleurstelling is prima. Helemaal goed. Ga ik in mee.
Maar de overdreven reacties die ik heb gezien liegen er toch echt niet om, vandaar mijn oproep. Vriendelijk.
Dat daarop horkerig wordt gereageerd en het een flame-topic wordt is dan echt mijn schuld, ja...
Sjongejonge.
V.
Precies!quote:Op zondag 20 juni 2004 00:53 schreef Lamon het volgende:
Maar als iemand toch zelf de wedstrijd gezien heeft, en wel in staat is om dat in context te bekijken, moet hij dat toch gewoon kunnen melden, zonder dat mensen beginnen te schelden.
Ben jij nu werkelijk boos door de voetbalwedstrijd van vanavond? Dat voetbal heeft kennelijk een erg slechte invloed op jequote:Op zondag 20 juni 2004 00:50 schreef Riquelme het volgende:
Verbal smerige kankerhond....
Relativeren is prima. MORGENVROEG!!!! NIET NU!
Het feit dat je gelijk na afloop zo'n kuttopic opent bewijst alleen maar dat je wil provoceren. Ga dat even ergens anders doen.
Nooit naar post-icons gekeken zeker...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:55 schreef tong80 het volgende:
Gadverdamme gaan ze om een slotje vragen.
Ja, en daar zijn die huilies in dit subforum mee bezig, wou je zeggenquote:Op zondag 20 juni 2004 00:54 schreef engessa het volgende:
[..]
Dat is dus bullshit! Voetbal, vooral dit soort kampioenschappen is dus veel meer dan sport. Een Europees of Wereldkampioen kan een economie maken of breken.
Kappen nouquote:Op zondag 20 juni 2004 00:54 schreef Riquelme het volgende:
[..]
Verder nog iets te melden of alleen maar aan het zuigen tyfuslijer???
Ik zou doorgaan, als ik jou was...quote:Op zondag 20 juni 2004 00:54 schreef Riquelme het volgende:
tyfuslijer???
Bull, frustratie is om te uiten. De een is daar heftiger in dan de ander. Als je dat niet niet door hebt ben je wereldvreemd.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:56 schreef SCH het volgende:
Verbal heeft helemaal gelijk, dat weet iedereen ergens wel
Zijn timing is alleen bagger.
Dit topic moet gewoon zo snel mogelijk op slotquote:Op zondag 20 juni 2004 00:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben jij nu werkelijk boos door de voetbalwedstrijd van vanavond? Dat voetbal heeft kennelijk een erg slechte invloed op jeof loop je altijd zo te schelden?
als jij nou ook ff kapt met uitlokken..quote:Op zondag 20 juni 2004 00:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zou doorgaan, als ik jou was...
V.
Nee, daar zijn niet alleen de huilies van dit forum mee bezig maar een mederheid van het Nederlands volk plus de nodige opinieleiders.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, en daar zijn die huilies in dit subforum mee bezig, wou je zeggen
V.
Tot ie op slot zit ja. Hond.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik zou doorgaan, als ik jou was...
V.
Je geeft geen antwoord op m'n vraagquote:Op zondag 20 juni 2004 00:58 schreef Riquelme het volgende:
Dit topic moet gewoon zo snel mogelijk op slot
wat een hoeretiming om nu zo'n tyfustopic te openen.
Weet jij van ophouden?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:58 schreef Riquelme het volgende:
[..]
Tot ie op slot zit ja. Hond.
Omdat je lekker selectief leest zoals je altijd doet.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:59 schreef SCH het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat Verbal gelijk heeft
knap dat je zonder spelfouten al die ziektes kunt typenquote:Op zondag 20 juni 2004 00:58 schreef Riquelme het volgende:
[..]
Dit topic moet gewoon zo snel mogelijk op slot
wat een hoeretiming om nu zo'n tyfustopic te openen.
Voor het eerst in 15 jaar dat ik zo teleurgesteld ben na een voetbalwedstrijd, dat klopt wel ja. En ik heb er al heel wat gezien.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:59 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op m'n vraag.
Jij moet ook dood.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:59 schreef SCH het volgende:
Ik begin steeds meer te denken dat Verbal gelijk heeft
En hij vindt het ook wel lekker denk ik, onze reacties.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:56 schreef SCH het volgende:
Verbal heeft helemaal gelijk, dat weet iedereen ergens wel
Zijn timing is alleen bagger.
What else is new?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Weet jij van ophouden?
Of ben je echt op zoek naar een ban?
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:01 schreef Verbal het volgende:
Nou, lieve mensen,
ik ga maar eens slapen.
Het was oprecht mijn bedoeling niet om te zuigen, ik dacht alleen: kom laat ik de boel wat relativeren. Bekijk het anders zo: nu hebben we tenminste nog een spannende woensdag voor de boeg.
Toen ik het topic opende onderschatte ik blijkbaar hoe erg het eigenlijk was, en overschatte ik 'de voetbalfan'. Jammer.
Welterusten dan maar.
V.
Ok, je geeft je fout toe. Respect. Bedankt en slaap lekker.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:01 schreef Verbal het volgende:
Nou, lieve mensen,
ik ga maar eens slapen.
Het was oprecht mijn bedoeling niet om te zuigen, ik dacht alleen: kom laat ik de boel wat relativeren. Bekijk het anders zo: nu hebben we tenminste nog een spannende woensdag voor de boeg.
Toen ik het topic opende onderschatte ik blijkbaar hoe erg het eigenlijk was, en overschatte ik 'de voetbalfan'. Jammer.
Welterusten dan maar.
V.
Trustequote:Op zondag 20 juni 2004 01:01 schreef Verbal het volgende:
Nou, lieve mensen,
ik ga maar eens slapen.
Welterusten dan maar.
V.
Bedankt voor het vertrouwen. Maar je zit ernaast.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:01 schreef Cheiron het volgende:
Je weet precies waar je mee bezig bent
OK, dan weltrustenquote:Op zondag 20 juni 2004 01:02 schreef Verbal het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen. Maar je zit ernaast.
V.
Wie ben JIJ om iemand op deze manier te commanderen?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Kappen nou
Welke fout?quote:Op zondag 20 juni 2004 01:02 schreef Riquelme het volgende:
[..]
Ok, je geeft je fout toe.
Jammer dat je alleen op fok! zit om te trollenquote:Op zondag 20 juni 2004 01:01 schreef Riquelme het volgende:
[..]
What else is new?
Ja wereldvreemde, er zijn mensen die wedstrijden niet beleven als een emotieloze zoutzak (en zodoende boos kunnen worden na een verloren wedstrijd met blunders van zowel de arbitrage als de coach). En die boosheid gaat wel eens gepaard met scheldwoorden.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:55 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ben jij nu werkelijk boos door de voetbalwedstrijd van vanavond? Dat voetbal heeft kennelijk een erg slechte invloed op jeof loop je altijd zo te schelden?
Is daar dan iets mis mee?quote:Op zondag 20 juni 2004 00:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Of ben je echt op zoek naar een ban?
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Wie ben JIJ om iemand op deze manier te commanderen?
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Welke fout?
V.
quote:Toen ik het topic opende onderschatte ik blijkbaar hoe erg het eigenlijk was, en overschatte ik 'de voetbalfan'. Jammer.
quote:Op zondag 20 juni 2004 01:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jammer dat je een forum als fok! niet serieus neemt..quote:Op zondag 20 juni 2004 01:04 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Is daar dan iets mis mee?
Dat is niet mijn fout.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:04 schreef Riquelme het volgende:
[..]
[..]
Nee, maar daar heb jij toch niets mee te maken? Houd je mond dan ook.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:04 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]je zou me toch niet meer spreken..
je bent echt niet helemaal lekker in je bol dora..
of is schelden wel normaal..
Ik heb al een leven ,een heel goed leven zelfs, nu jij nog. En ik ga zeker niet alleen maar tegen de stroom in, let maar eens een keer goed op.quote:zoek aub een leven ipv alleen maar tegen de stroom in te gaan..
Jongens, het is maar Fok...quote:Op zondag 20 juni 2004 01:05 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Jammer dat je een forum als fok! niet serieus neemt..
Tyf lekker op naar een ander forumquote:Op zondag 20 juni 2004 01:03 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Van wie dan?quote:Op zondag 20 juni 2004 01:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is niet mijn fout.
V.
elke keer als ik wat zeg, spreek je dit tegen, probeer je me uit te lokken..quote:Op zondag 20 juni 2004 01:05 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, maar daar heb jij toch niets mee te maken? Houd je mond dan ook.
[..]
Ik heb al een leven ,een heel goed leven zelfs, nu jij nog. En ik ga zeker niet alleen maar tegen de stroom in, let maar eens een keer goed op.
Ik val huilend in slaap. Beloofd.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:07 schreef Riquelme het volgende:
Die fout reken ik je persoonlijk aan.
Nee, waarom zou ik?quote:Op zondag 20 juni 2004 01:06 schreef buzzer het volgende:
[..]
Tyf lekker op naar een ander forum
Nee hoor, niet altijd hoor. Ik kan er toch niets aan doen dat jij een selectief geheugen hebt? In de zaak-Erik O. heb ik je bijvoorbeeld gesteund.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
elke keer als ik wat zeg, spreek je dit tegen
Ach gossiequote:je bent werkelijk de grootste kut-user die er op fok rondloopt..
Kneus![]()
Nee, ik weet inmiddels dat hij geen moslim is.quote:Op zondag 20 juni 2004 01:08 schreef SCH het volgende:
Hij denkt dat je moslim bent Timmy
dan kan je dus beter niet denken..quote:Op zondag 20 juni 2004 01:08 schreef SCH het volgende:
Hij denkt dat je moslim bent Timmy
goezo!quote:Op zondag 20 juni 2004 01:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Nee, ik weet inmiddels dat hij geen moslim is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |