quote:Op maandag 21 juni 2004 15:55 schreef HomerJ het volgende:
X-box lijkt me Live met RS3 zo cool
Mischien 2ehandsje denk ik.
Wario ware lijkt mij een stuk minder... De GBA versie was erg leuk en het is vast ook wel een heel leuk spel om met meerderen te spellen alleen hebben ze maar heel weinig nieuwe spelletjes erin gestopt en zijn het vooral dezelfde spellen als de gba versie. En een extra nadeel hiervan is ook dat je een groot aantal spelletjes om de beurt moet spelen..quote:Op maandag 21 juni 2004 15:57 schreef HomerJ het volgende:
Verder wacht ik op de Cube voor Wario ware en Pikmin 2
Volgens Cubezone releaselijst komt ie pas eind dit jaar, okt ofzo (zie OP)quote:Op maandag 21 juni 2004 16:12 schreef koei het volgende:
En donkey konga wil ik natuurlijk ook nog hebben! De releasedate staat bij dimensionplus nogsteeds op juli dus ik blijf hopen...
jij gebruikt je xbox ook aleen maar voor splintercell online voorderest doe je er nix mee....quote:Op maandag 21 juni 2004 10:57 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik adviseer je em nog niet te kopen. Als mede Nintendo fan zijn er te weinig goede exclusieve titels.
Ik alleen RS3 online, so be it. Wat maakt het uit waar je je console voor gebuikt?quote:Op maandag 21 juni 2004 18:30 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
jij gebruikt je xbox ook aleen maar voor splintercell online voorderest doe je er nix mee....
quote:[Nieuws] Gamer bijna dood door Super Mario Bros 3
Het scheelde maar een haartje of de Amerikaanse gamer Mark Fontes had dankzij Nintendo-klassieker Super Mario Bros 3 het loodje gelegd...
Super Mario Bros 3 lijkt een onschuldig spelletje, maar heeft in Amerika onlangs wel aan de basis gestaan van een levensgevaarlijke ruzie. De Amerikaan Mark Fontes was rustig met een stel vrienden in zijn woning de game aan het spelen.
Alles verliep rustig, totdat Fontes per ongeluk een vrouwelijke medespeler hinderde tijdens het spelen. Hierop brak een flinke ruzie uit, waarna de tevens aanwezige 24-jarige Adrian Rene Encinas een pistool trok.
Mark Fontes legde nog net niet het loodje doordat de politie op tijd lucht kreeg van de ruzie. Zij overmeesterden de agressieveling en klaagden hem aan wegens zwaar geweld met een dodelijk wapen. Zo zie je maar weer: zelfs de meest onschuldige games kunnen bij bepaalde mensen tot explosieve situaties leiden...
nee maar dan haal je ook niet alles uit wat erin zitquote:Op maandag 21 juni 2004 19:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik alleen RS3 online, so be it. Wat maakt het uit waar je je console voor gebuikt?
Dat gebeurt met alles. Er zijn maar weinig produkten die mensen ten volle gebruiken. Hoeveel mensen kijken teletxt op een TV? Hoeveel mensen gebruiken WAP op hun telefoon? Hoeveel mensen gebruiken hun PC voor meer dan Word en Internet en MSN?quote:Op maandag 21 juni 2004 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee maar dan haal je ook niet alles uit wat erin zit
(GameQube)quote:Amerikaanse rental TOP-10
1. Red Dead Revolver (PS2)
2. NBA Ballers (PS2)
3. Hitman: Contracts (PS2)
4. Chronicles of Riddick (Xbox)
5. Red Dead Revolver (Xbox)
6. Need for Speed Underground (PS2)
7. Syphon Filter: Omega Strain (PS2)
8. Shrek 2 (GCN)
9. MLB 2005 (PS2)
10. James Bond 007: Everything Or Nothing (PS2)
Famitsu Most-Wanted
1. Final Fantasy XII - (PlayStation 2, Square-Enix)
2. Dragon Quest VIII - (PlayStation 2, Square-Enix)
3. Metal Gear Solid 3 - (PlayStation 2, Konami)
4. Biohazard 4 - (GameCube, Capcom)
5. Tales of Rebirth - (PlayStation 2, Namco)
6. Jikkyou Powerful Pro Yakyuu 11 - (PlayStation 2, Konami)
7. Kingdom Hearts 2 - (PlayStation 2, Square-Enix)
8. Gran Turismo 4 - (PlayStation 2, Polyphony Digital)
9. Xenosaga II - (PlayStation 2, Namco)
10. Mother 3 - (GBA, Nintendo)
First day sales (17 juni)
1. Silent Hill 4: The Room (PS2, Konami) - 18,967 (33.2%)
2. Gunslinger Girl Vol. 2 (PS2, Bandai) - 9,999 (41.3%)
3. Espgaluda (PS2, Arika) - 7,204 (51.2%)
4. Slotter Up Core 3 (PS2, Dorart) - 5,591
5. Juuni Kuniki: Guren no Hyou Koujin no Uka (PS2, Konami) - 5,376
6. Sonic Advance 3 (GBA, Sega) - 2,727
7. Legend of Golfer (GC, Nintendo) - 878
Als dat niet doorgaat, mail je mij maar. Regelen we wel wat.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:31 schreef mordradead het volgende:
[..]
dan laat ik mijn bod op die van lexie staan.... ik moet 18 worden, kan ik eindelijk zo'n stomme krediet kaart halen
idd de marketing. zo hebben ze de Dreamcast ook uit de markt gedrukt.quote:Op zondag 20 juni 2004 00:50 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ps2 is net als de macdonalds. Veel te weinig voor teveel geld, maar wel een topmarketing.
tx, maar ik heb goede hoop hij loopt vanavond afquote:Op maandag 21 juni 2004 20:41 schreef Dromer het volgende:
[..]
Als dat niet doorgaat, mail je mij maar. Regelen we wel wat.
een kwart ken ik niet en de helft zou ik geeneens willenquote:Op maandag 21 juni 2004 19:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
(GameQube)Niet echt fantastisch ofzo
quote:Rumor: Silicon Knights working with Sega?
by Glen Bayer
In the latest issue of Electronic Gaming Monthly's "rumor" section, Silicon Knights - developer of Eternal Darkness and Metal Gear Solid: Twin Snakes - is said to be working with Sega on its next development project for the Xbox. Keep in mind this is only a "rumor" at the moment.
--------------------------------------------------------------------------------
Namco's GameCube-exclusive RPG "Tales of Symphonia" goes gold
by Glen Bayer
Namco Hometek said that its GameCube-exclusive RPG Tales of Symphonia has gone gold, which means development has been completed. Tales of Symphonia will be arriving in retailers on July 12, 2004. The title is said to contain a unique real-time battle system and feature more than 80 hours of game play.
klopt, maar kan em niet editenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 07:13 schreef P8R het volgende:
[..]
pssst.... f-zero?![]()
quote:De geruchtenrubriek van het Amerikaanse Electronic Gaming Monthly (EGM) draaide weer op volle toeren. Hier in het kort de meest opmerkelijke geruchten:
De opvolger van de GameCube zal backwards compatible zijn. Alle GameCube spellen zullen dus ook te spelen zijn op de volgende console van Nintendo.
Bron: insidegamer
quote:Worthplaying passes along word that Tales of Symphonia for the Gamecube has gone gold.
The perilous quest for survival will soon be a reality. Leading video games developer and publisher Namco Hometek Inc. announced today that its popular quest-driven role-playing game, Tales of Symphonia, has gone gold. Exclusively for Nintendo GameCube, Tales of Symphonia will lead players on an epic adventure filled with intrigue, sacrifice and surprises as it makes its way to retail outlets on July 13, 2004.
Dus nu hebben we geruchten over geruchten die al bestonden?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 07:31 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |