Alleen het feit dat ze het durven uit te brengen betekend dus haast dat het briljant moet wezen... anders is er geen verklaring voor...quote:Op donderdag 24 juni 2004 09:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ribbit King
Euh... Golfen met een kikker
Eerst zelda, nu mario? Teh Maturequote:From August's EGM:
"I want another Mario--I want a Mario that's relevant to today's teens."--Nintendo Executive Vice President of Sales and Marketing Reggie Fils-Aime
please?
kep me post geeditquote:Op donderdag 24 juni 2004 10:24 schreef MeZZiN het volgende:
Resi 4 blijft er eng mooi uit zien
Rebel Strike is een best aardige game. Vooral de multiplayer modie zijn erg goed.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb al die budget games al, op Starwars na, maar goed, ik heb het niet op Starwars
Zeker, net zoals er nog een plaats moet zijn voor goede 2D games.quote:Op donderdag 24 juni 2004 10:13 schreef BMH het volgende:
Het voorbeeld dat ook games zonder shine-mapping & overtollig bump-mapping mooi kunnen zijn. Art boven effecten. Prachtig.
Waar waar waar? Voor die prijs wil ik SC2 wel.quote:Budget titels die je MOET kopen (dankzij mezzin):
Klopt, maar ik wacht tot RE4 om een Freeloader te kopen. Weet ik tenminste zeker dat hij het doet.quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Een Freeloader kost 15 euro, en je kan alles veel eerder en goedkoper gamen dan... Eén game uit de US en je hebt je Freeloader eruit...
Je kan je freeloader toch terug sturen als hij niet werkt met bepaalde gamesquote:Op donderdag 24 juni 2004 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wacht tot RE4 om een Freeloader te kopen. Weet ik tenminste zeker dat hij het doet.
en lelijk... hij kan toch wel een beetje recht zagen....quote:Op donderdag 24 juni 2004 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
http://w1.346.telia.com/~u34604620/woodcube/pictures.htmlDit is echt extreem suf
![]()
Strolie kwam met de link btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |