Ik wilde even.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:38 schreef Adelante het volgende:
altijd makkelij afgeven op de scheids
eerst maar eens hand in eigen boezem
Eerst maar eens kijken en daarna pas reageren op dingen waar je geen verstand van hebt...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:38 schreef Adelante het volgende:
vergelijk:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:38 schreef Adelante het volgende:
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:40 schreef Adelante het volgende:
dan had Robben ook een rode kaart verdiend
en die gaf ie toch niet volgens mij
Hij durfde gewoon niet meer na al dat baggergefluit van hem.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:40 schreef Adelante het volgende:
dan had Robben ook een rode kaart verdiend
en die gaf ie toch niet volgens mij
Nou, aan mij lag het in ieder geval niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:43 schreef martinuhhh het volgende:
Makkelijk é, een ander de schuld geven!?
2 -2 was eerlijk.....quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:43 schreef martinuhhh het volgende:
Makkelijk é, een ander de schuld geven!?
Mooi gezegd.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:44 schreef majic het volgende:
Wat een KUTSCHEIDS inderdaad...ik heb me zelden zo geergerd aan de arbitrage..
Alsjeblieft....!! Nistelrooy werd met 3 handen vastgehouden, BEN JE BLIND OFZO ...aaargg niks!
Vervolgens wordt nistelrooy bij elke actie scheef aangekeken door Gonzalez zo van he geen schwalbes he? blaat... en dan krijgen we ook nog een onterechte rode kaart en mogen we met 10-11 gaan spelen....komop, nedved werd niet eens aangeraakt zag je duidelijk in de replay.
Fucking toneel, en dit had gewoon 2-2 moeten zijn ...teams waren aan elkaar gewaagd.
WAAROM IS ER GEEN INSTANT REPLAY FEEDBACK NAAR DE SCHEIDS TOE VOOR DIT SOORT BESLISSINGEN IN EEN MILJARDENBUSINESS ???
Waarom is heel voetballend aarde nog niet massaal aan de live-feedback van mensen die van alle kanten alle hoeken kunnen zien als zulke KNULLIGE arbitrage het totaal verneukt ???
Ik ben geen voetbalfan, ik kijk dit voor de lol omdat ik een nationalist ben, maar hier erger ik me dood aan continue (niet alleen vandaag)
Wat ik zegquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:47 schreef Mr. Orange het volgende:
Die Nl'er had rood moeten krijgen na die sliding van achter
daar kwam 'ie idd goed weg... Maar staat dat in verhouding met de dingen die de scheids het Nederlandse team daarna afpakte?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:47 schreef Mr. Orange het volgende:
Die Nl'er had rood moeten krijgen na die sliding van achter
Als Robben er daar af had gemoeten, was in ieder geval Bosvelt niet in het spel gekomenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:54 schreef Jordy-B het volgende:
daar kwam 'ie idd goed weg... Maar staat dat in verhouding met de dingen die de scheids het Nederlandse team daarna afpakte?
Volgens mij niet.
EENSquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:44 schreef majic het volgende:
Wat een KUTSCHEIDS inderdaad...ik heb me zelden zo geergerd aan de arbitrage..
Alsjeblieft....!! Nistelrooy werd met 3 handen vastgehouden, BEN JE BLIND OFZO ...aaargg niks!
Vervolgens wordt nistelrooy bij elke actie scheef aangekeken door Gonzalez zo van he geen schwalbes he? blaat... en dan krijgen we ook nog een onterechte rode kaart en mogen we met 10-11 gaan spelen....komop, nedved werd niet eens aangeraakt zag je duidelijk in de replay.
Fucking toneel, en dit had gewoon 2-2 moeten zijn ...teams waren aan elkaar gewaagd.
WAAROM IS ER GEEN INSTANT REPLAY FEEDBACK NAAR DE SCHEIDS TOE VOOR DIT SOORT BESLISSINGEN IN EEN MILJARDENBUSINESS ???
Waarom is heel voetballend aarde nog niet massaal aan de live-feedback van mensen die van alle kanten alle hoeken kunnen zien als zulke KNULLIGE arbitrage het totaal verneukt ???
Ik ben geen voetbalfan, ik kijk dit voor de lol omdat ik een nationalist ben, maar hier erger ik me dood aan continue (niet alleen vandaag)
Ik bedoel maar. over die foute beslissingen van DICK ADVOCAATquote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
vergelijk:
knuffel met van Nistelrooij
en
2e gele kaart van Heitinga.
Meld zich ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:56 schreef _Mal_ het volgende:
[..]
EENS
Ik zal hem een knuffel tussen zijn ribben geven.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:11 schreef nietzman het volgende:*Knuffelkroelkusscheids.*
.
* Xtreem mompelt iets over een nekschot enzoquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:32 schreef Deadre het volgende:
Hup hup Tsjechie![]()
![]()
Bij deze dan!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:45 schreef DjDev het volgende:
Waarom is robben opeens goed ik had nooit van hem gehoord!
man of the match???quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij deze dan!
Man of the match
Kan je nagaan!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:52 schreef DjDev het volgende:
[..]
man of the match???
hij ging er na 10 minuten uit![]()
Leer eerst eens postenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:52 schreef Aikido het volgende:
Scheidsrechter ok olé olé [image]http://images.fok.nl/s/static.gif[/image]
hij ging er vast uit omdat ie slecht was...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Kan je nagaan!!
Waarschijnlijk ja! Gelukkig had Dick een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede reden om'em eruit te halen...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:55 schreef DjDev het volgende:
[..]
hij ging er vast uit omdat ie slecht was...
we zullen het nooit weten...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ja! Gelukkig had Dick een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele goede reden om'em eruit te halen...
Opeens? Uh dan heb jij toch niet opgelet.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:45 schreef DjDev het volgende:
Waarom is robben opeens goed ik had nooit van hem gehoord!
En je hebt ook zeker zo'n 50 min van de wedstrijd gemist?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:52 schreef DjDev het volgende:
hij ging er na 10 minuten uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |