We hebben genoeg vertrouwen in Advocaat gehad.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:03 schreef Oot het volgende:
De negativiteit ook... Waarom krijgt de bondscoach nooit steun en vertrouwen van het land waarvan hij bondscoach is. Als je als volk niet achter hem staat, heb je ook geen recht om te zeuren alstie iets fout dan, want iedereen kan wijzen en roepen dat iets fout is.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:45 schreef Doc het volgende:
Topic weer met een schop geopend en "eventuele" verwijderd.
Nah,quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:50 schreef Doc het volgende:
Mag Advocaat NU alsjeblieft al weggestuurd worden?
Zo klopt-iequote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:49 schreef Ulx het volgende:
Een tussenpaus om NL naar Duitsland te loodsen. En dan Hiddink Cruijff om het af te maken.
Dat is inderdaad zo als Advocaat aan het stuur zit.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Nah,
alleen goed presterende figuren gaan er voortijdig uit.
Was dat nog niet duidelijk?
Precies. WIJ EISEN MUITERIJ!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:53 schreef Ulx het volgende:
IK EIS MUITERIJ!!!!!!!!!!!
Idd, maar dat zal Cruijff denk ik niet doen, kan ie namelijk geen commentaar meer leveren. Maar lijkt me echt geweldig als hij het wordt.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:19 schreef HeyFreak het volgende:
Ik hoop Cruijff met naast hem Van Basten....
*gruw*quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:26 schreef Doc het volgende:
Cruijff en Van Basten. That's it
De hele riedel moet ophoeren. Inclusief Van Hanegem en Wouters.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 22:50 schreef Doc het volgende:
Mag Advocaat NU alsjeblieft al weggestuurd worden?
Rudi+frankquote:Op zondag 20 juni 2004 10:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
De hele riedel moet ophoeren. Inclusief Van Hanegem en Wouters.
En een buitenlander aan het roer.
die speelt helemaal te verdedigend en dat kunnen we juist NIET.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:59 schreef RedGuy het volgende:
Hector Cuper, dat lijkt me een mooie.
Yep, laten we weer vergane glorie aanstellenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:12 schreef superarvid het volgende:
Guus hiddink
yeah clownen teamquote:Op zondag 20 juni 2004 12:08 schreef scanman01 het volgende:
Laat Jan Mulder maar bondscoach worden
Voor.quote:Op zondag 20 juni 2004 14:20 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, wat denken we van een buitenlandse bondscoach?
Is Ernst Happel ook geen coach geweestquote:Op zondag 20 juni 2004 15:37 schreef methodmich het volgende:
Doe maar eens een buitenlander. Lijkt me best eens goed. Die heeft geen vooroordelen en weet niks van lijntjes en intriges.
--edit: Dubbel------quote:Op zondag 20 juni 2004 15:37 schreef methodmich het volgende:
Doe maar eens een buitenlander. Lijkt me best eens goed. Die heeft geen vooroordelen en weet niks van lijntjes en intriges.
En George Knobel. Althans als je Limburg als het buitenland ziet.quote:Op zondag 20 juni 2004 16:13 schreef methodmich het volgende:
Ja en Fadrhonc. Is niets nieuws, wel tijden geleden.
Jan Wouters alsjeblieft zegquote:Op zondag 20 juni 2004 18:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
En George Knobel. Althans als je Limburg als het buitenland ziet.
Na Advocaat moet Co het maar gaan doen. Maar helaas zal de KNVB voor Jan Wouters kiezen.![]()
Nederland heeft wel vaker een buitenlandse coach gehad ...quote:Op zondag 20 juni 2004 14:26 schreef _Administr8or_ het volgende:
Een buitenlandse coach is zowieso belachelijk..
het is het NATIONALE elftal...
Spelers moeten toch ook de nationaliteit hebben van het land waarvoor ze spelen..
Buitenlandse trainer lijkt mij ook een goed idee.quote:Op zondag 20 juni 2004 15:37 schreef methodmich het volgende:
Heb ik ook al eens geopperd een maand of wat terug. Een buitenlander trekt zich iig van niemand wat aan. Wat kan hem al die kaaskoppen nou schelen. Die doet gewoon wat ie wil.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:59 schreef RedGuy het volgende:
Hector Cuper, dat lijkt me een mooie.
Nu heb ik je - en hier blijven jijquote:Op maandag 21 juni 2004 11:44 schreef Speed1971 het volgende:
Co Adriaanse moet Advocaat opvolgen!
Als het een Nederlander wordt, dan idd hij.quote:Op maandag 21 juni 2004 11:44 schreef Speed1971 het volgende:
Co Adriaanse moet Advocaat opvolgen!
Ja wat!?quote:Op maandag 21 juni 2004 11:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nu heb ik je - en hier blijven jij![]()
Laat me eens goed naar je kijkenquote:Op maandag 21 juni 2004 11:53 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja wat!?
Dat nooitquote:Op maandag 21 juni 2004 12:33 schreef paultjuhhh het volgende:
ja het wordt gewoon Co Adriaanse *klaar*
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:18 schreef tong80 het volgende:
Dan Marco maar als verlosser.
Nemen we Cruijff als assistent.quote:Op maandag 21 juni 2004 14:25 schreef SCH het volgende:
[..]Die heeft idd genoeg ervaring
Dat is de ubergeldwolf van het voetbal. Overal waar een land in nood is en geld te verdienen valt duikt Bora op. Neemt niet weg dat het een goede coach kan zijn, maar volgens mij heeft hij ook wel eens gefaald (met Nigeria of zo)quote:Op maandag 21 juni 2004 12:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik denk aan Bora Milutinovic. Op 5 wk's aanwezig geweest. Met de USA tot de kwartfinale gekomen in 94. Bora zou die beker met de selectie van Nederland wel eens kunnen winnen.
Geld mag een drijfveer zijn, als de prestaties de beloning maar rechtvaardigen. En Bora levert altijd goede prestaties. Met Nigeria plaatste hij zich ook. Maar ging het fout omdat de vedettes niet naar Bora luisterde. Met Nederland zou Bora best wel eens een echt succes kunnen halen bijv. de wereldtitel. Leuk voor NL en leuk voor Bora. Marco van Basten en Petrovic zijn wel goede assistenten voor Bora. Marco met het voetbalintellect en Petro als de vrolijke praatpaal die ook nog eens als tolk voor Bora fungeren.quote:Op maandag 21 juni 2004 17:45 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dat is de ubergeldwolf van het voetbal. Overal waar een land in nood is en geld te verdienen valt duikt Bora op. Neemt niet weg dat het een goede coach kan zijn, maar volgens mij heeft hij ook wel eens gefaald (met Nigeria of zo)
Westerhof revisted dus.quote:Op maandag 21 juni 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
Bora faalde bij Nigeria. Ze wilden hem er uit trappen nog voor het WK. Hij discrimineerde bij het leven.
Nee hoor, hij mag van mij nog steeds oprotten.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:11 schreef RedGuy het volgende:
Slotje..
Van mij ook stiekem.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, hij mag van mij nog steeds oprotten.
Dat was de vraag niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Nee, na de EK-uitschakeling morgen stapt Dick op.
Pijnlijk momentquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Nee, na de EK-uitschakeling morgen stapt Dick op.
Wel in de post er boven beste Zwitserse vriend.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:33 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat was de vraag niet.
Speelt altijd 4-3-3, spreekt de taal... Morten is de man.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:58 schreef Duiveltja het volgende:
Morten is wel de laatste die ze moeten aanstellen
Berry van Aerlequote:Op maandag 28 juni 2004 20:08 schreef popolon het volgende:
't Zal me een biet wezen.
Ten Cate als onverwachte kandidaat.
Of Rene van der Gijp.
Dan verlangt iedereen binnen drie wedstrijden weer terug naar Ädvocaat, wat een eerherstel zou dat zijnquote:Op dinsdag 29 juni 2004 17:09 schreef Hyard het volgende:
Co Adriaanse!
Moet je niet op rekenen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan verlangt iedereen binnen drie wedstrijden weer terug naar Ädvocaat, wat een eerherstel zou dat zijn
Niet mee eens dus. Adriaanse zou een grote verbetering zijn voor het Nederlands elftal. Misschien niet de beste keuze, maar alles is op dit moment beter dan Advocaat, die de ene kapitale blunder na de andere maakt.quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Co maakt in de belangrijkste wedstrijden de grootste fouten. Denk aan Celtic thuis. Hij kan van middenmoters subtoppers maken, maar met topspelers kan hij niet werken. Adriaanse als coach zou de doodsteek zijn voor het Nederlands Elftal
Eensch.quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, hij mag van mij nog steeds oprotten.
Wat gebeurde er ook alweer bij Celtic thuis?quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:50 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Co maakt in de belangrijkste wedstrijden de grootste fouten. Denk aan Celtic thuis. Hij kan van middenmoters subtoppers maken, maar met topspelers kan hij niet werken. Adriaanse als coach zou de doodsteek zijn voor het Nederlands Elftal
Het vooraf onderschatte Celtic speelde realistisch het kansloze ajax onder leiding van Adriaanse van de mat. Co dacht dat je met open voetbal iedere tegenstander aankon. Met 1-3 mochten ze in Amsterdam nog in hun handen knijpen.quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:58 schreef Sloggi het volgende:
Wat gebeurde er ook alweer bij Celtic thuis?
Een beetje het verhaal van tegen Roda met AZ, bedoel je?quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het vooraf onderschatte Celtic speelde realistisch het kansloze ajax onder leiding van Adriaanse van de mat. Co dacht dat je met open voetbal iedere tegenstander aankon. Met 1-3 mochten ze in Amsterdam nog in hun handen knijpen.
Op een blauwe maandag is hij trainer van ajax geweest. De bepalende spelers in de selectie namen hem nooit serieus. Adriaanse is de meest domme beslissing die je kan nemen of is iedereen het fiasco van zijn grote voorbeeld Van Gaal al vergeten..?quote:Op donderdag 1 juli 2004 14:08 schreef MaxPower het volgende:
Hoezo kan Co niet met topspelers overweg? Hij heeft volgens mij nog nooit topspelers getraint dus het is een hypothetische stelling. Laat het hem maar bewijzen die grote bek van hem!
Compleet niet naar de tegenstander kijken en helemaal van eigen kunnen uitgaan, compleet onrealistisch dusquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:03 schreef Sloggi het volgende:
Een beetje het verhaal van tegen Roda met AZ, bedoel je?
Gewoon vol op de aanval?
Roda dus. Met 5-1 verliezenquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Compleet niet naar de tegenstander kijken en helemaal van eigen kunnen uitgaan, compleet onrealistisch dus
Ja goed van Celtic; nu we t toch over Celtic hebben; Martin O'Neillquote:Op donderdag 1 juli 2004 14:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Het vooraf onderschatte Celtic speelde realistisch het kansloze ajax onder leiding van Adriaanse van de mat. Co dacht dat je met open voetbal iedere tegenstander aankon. Met 1-3 mochten ze in Amsterdam nog in hun handen knijpen.
Dus Adriaanse kan volgens jou nooit bondscoach worden vanwege het feit dat hij jaren terug in een CL-voorronde Ajax te aanvallend liet spelen tegen Celtic en toen de deksel op de neus kreeg?quote:Op donderdag 1 juli 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Co en Celtic thuis was met 2 middenvelders die nog in A1 hadden mogen spelen en 4 spitsen proberen enkele Schotse reuzen te verslaan en bovendien je langzaamste verdediger als back tegen Agathe op stellen. Nog steeds de geniaalste vondst van een Ajax-trainer ooit.
Nee, hij maakt die fouten keer op keer. Met Willem II tegen Sparta Praag, met AZ tegen Roda en vergeet ook niet de fantastische thuiswedstrijd tegen PSV, daar heb ik persoonlijk héél erg van genotenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:26 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
Dus Adriaanse kan volgens jou nooit bondscoach worden vanwege het feit dat hij jaren terug in een CL-voorronde Ajax te aanvallend liet spelen tegen Celtic en toen de deksel op de neus kreeg?
Lekker kortzichtig....
Ten eerste is het exemplarisch voor zijn foute werkwijze en ten tweede was dit slechts één van de vele voorbeelden.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:26 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:
[..]
Dus Adriaanse kan volgens jou nooit bondscoach worden vanwege het feit dat hij jaren terug in een CL-voorronde Ajax te aanvallend liet spelen tegen Celtic en toen de deksel op de neus kreeg?
Lekker kortzichtig....
Op deze manioer kun je elke coach de grond in trappen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 15:18 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ten eerste is het exemplarisch voor zijn foute werkwijze en ten tweede was dit slechts één van de vele voorbeelden.
Net weg uit Honduras, dus het kanquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:11 schreef tong80 het volgende:
Milutinovic zeker ?
Nee dat is Boris Milutinovic.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:27 schreef methodmich het volgende:
Co zal spelers die het volkslied niet meezingen verplicht mee laten doen aan Idols 3.
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:32 schreef manny het volgende:
Aad de Mos ?
Inderdaad. Frits werkt te kort met ze om het Korbacheffect uit te laten werken.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:37 schreef tong80 het volgende:
Frits korbach zou het moeten worden.
Fritz gaat naar Kadaffiquote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:37 schreef tong80 het volgende:
Dan heeft hij zijn eerste fout alweer gemaakt door hem überhaupt te selecteren.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:46 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Rinus Israel
Die dreigt Mandy overhoop te schieten als hij niet beter gaat spelen, dat kan alleen maar positief werken
Nee we hebben al een hockeyer in de persoon van Bert van Lingen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:46 schreef Suijk het volgende:
En doe Tom v. 't Hek er dan ook maar bij.
Anton Geessink als ordedienst. Als hij Kluivert uit het hotel ziet sneaken om te gaan stappen moet hij hem even in de houdgreep nemen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:50 schreef tong80 het volgende:
Erica terpstra als verzorgster. Dan simuleren ze iig geen blessures.
Dat kan. Co kreeg 30% van de stemmen, dus 2 van de 3 zien liever iemand andersquote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:17 schreef PogueMahone het volgende:
ik zie Co niet zitten, maarja wie ben ik
Dat zou idd niet eens zo gek zijn. Van mij mag er best eens een buitenlandse bondscoach komen.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:51 schreef pfaf het volgende:
Morten Olsen lijkt me top.
Menotti is wel vrij.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:27 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Dat zou idd niet eens zo gek zijn. Van mij mag er best eens een buitenlandse bondscoach komen.
Is Scolari vrij na dit EK?. Of anders Bruckner.
.
Denk dat dat vooral bij de wat oudere voetbal-fans nogal gevoelig ligt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:29 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Menotti is wel vrij.
Misschien wel. Maar het gaat om die jongens of zij zich goed bij hem voelen. Menotti is een sociaal mens maar kon ook lastpakken als Maradona en Houseman in toom houden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:37 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Denk dat dat vooral bij de wat oudere voetbal-fans nogal gevoelig ligt..
Das waar, en wel iemand die tot het uiterste ging om te winnen en nooit tevreden is. Dat zie ik bij Advocaat niet terug, die legt zich er te snel bij neer als ze niet kunnen winnen. Met 1-1 tegen Duitsland tevreden zijn :quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:38 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar het gaat om die jongens of zij zich goed bij hem voelen. Menotti is een sociaal mens maar kon ook lastpakken als Maradona en Houseman in toom houden.
Wat vind je van Christopher Daum?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:42 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Das waar, en wel iemand die tot het uiterste ging om te winnen en nooit tevreden is. Dat zie ik bij Advocaat niet terug, die legt zich er te snel bij neer als ze niet kunnen winnen. Met 1-1 tegen Duitsland tevreden zijn :.
Jammer dat Hiddink en Rijkaard bezet zijn, dat zijn de 2 beste kandidaten in NL.
Maar nu wilden ze hem toch weer, maar had ie geweigerd? Of was dat iemand anders?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:49 schreef mr_anonimous het volgende:
Daum liet al zijn ploegen behoorlijk onDuits spelen. Daarom wou de bond hem ook als bondscoach tot ze achter zijn cokegebruik kwamen.
Dat weet ik niet. Ik misschien moet Aad het eens doen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:50 schreef RuudGullit het volgende:
[..]
Maar nu wilden ze hem toch weer, maar had ie geweigerd? Of was dat iemand anders?
Aadje heeft wel voetbal know-how maar in Nederland is hij een beetje een running gag geworden.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:00 schreef RuudGullit het volgende:
Dat zou lachen worden..
Coachen en trainen is gewoon niet echt z'n beste kant, hij moet gaan scouten ofzo.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 20:03 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Aadje heeft wel voetbal know-how maar in Nederland is hij een beetje een running gag geworden.
Alleen heeft Co aangegeven dat hij geen bondscoach wil worden, hij wil als hij trainer is elke dag op het veld staan, en niet een paar weken per jaar. Plus dat AZ in principe zijn laatste club waar hij als trainer werkzaam is en als hij nadat hij bij AZ weg is als trainer nog ergens aan de slag gaat gaat zijn voorkeur uit naar een andere functie dan trainer, technisch directeur of hoofd jeugdopleidingen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 19:15 schreef scanman01 het volgende:
Uit de enquete van Villa BvD blijkt dat een dikke meerderheid Co Adriaanse wil als coach. Dus die zal het (hopelijk) dan ook worden. van Basten lijkt me nog wat te onervaren, Cruijff wil niet en Koeman wil niet.... dus dan lijkt me Co de enige juiste op dit moment.
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:41 schreef Johannes82 het volgende:
[..]
Alleen heeft Co aangegeven dat hij geen bondscoach wil worden, hij wil als hij trainer is elke dag op het veld staan, en niet een paar weken per jaar. Plus dat AZ in principe zijn laatste club waar hij als trainer werkzaam is en als hij nadat hij bij AZ weg is als trainer nog ergens aan de slag gaat gaat zijn voorkeur uit naar een andere functie dan trainer, technisch directeur of hoofd jeugdopleidingen bijvoorbeeld.
Daar stond ik vorige week mee op het station. Gozer stonk ontiegeiljk naar drank, lijkt me geen goede kanidaat.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 17:37 schreef tong80 het volgende:
Daar heb ik nog niets over gehoord. Lijkt me ook sterk dat hij liever bij AZ blijft dan bondscoach worden. Ik denk dat Co het wel wil doen en tijdens zijn interviews op tv daarover leek dat er ook sterk op.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:41 schreef Johannes82 het volgende:
[..]
Alleen heeft Co aangegeven dat hij geen bondscoach wil worden
Maar dan als Advocaatquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:20 schreef tong80 het volgende:
Eric van Muiswinkel.
Wacht maar af. Een overgrote meerderheid van het publiek wil Co en ik denk dat de spelers het stiekem ook wel eens waren met zijn uitspraken tijdens dit EK. Ik zet nog steeds mijn geld op Adriaanse.quote:Op woensdag 7 juli 2004 05:13 schreef popolon het volgende:
Co zal het nooit worden.
Wat het publiek wil, daaraan heeft de KNVB (lees: Kesler) geen enkele boodschap, dat is al vaak bewezen. Bovendien is het publiek nogal verdeeld, zoals uit de discussie hier al blijkt, hetgeen de KNVB bij voorbaat een smoes geeft om te doen wat hij wil. En tja, wat wil de KNVB? Meestal een meeloper, die het de heren niet al te lastig maakt (dat is het voornaamste criterium). Jan Wouters? Wim Jansen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 09:04 schreef scanman01 het volgende:
Een overgrote meerderheid van het publiek wil Co.
Niks aan toe te voegen.quote:Op woensdag 7 juli 2004 05:13 schreef popolon het volgende:
Co zal het nooit worden.
Ik vind het een prachtvent maar zal nooit als bondscoach serieus genomen worden, zowel door spelers, bond als media niet.
Vooral niet na de akkefietjes van dit EK.
Olsen is een voorstander van het in Nederland zo heilig verklaarde 4-3-3, spreekt de taal, kent de spelers goed, heeft nog iets recht te zetten in Nederland en presteert met Denemarken zeer goed.quote:Op woensdag 7 juli 2004 10:33 schreef Reya het volgende:
Nu denkt dus iedereen dat Morten Olsen een wondercoach is die het Nederlands Elftal wel even beter gaat maken. Het is een uiterst capabele trainer, en Ajax had hem nooit moeten ontslaan, maar is dit niet een beetje te makkelijk gedacht?
Alles is beter dan Coquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:06 schreef Suijk het volgende:
De enige speler die wel graag wil dat Co het wordt, is vdv.
In SW werd zelfs Houllier genoemd!
Raffie was één van de weinigen die heel erg te spreken was over Co en die het jammer vond dat hij weg moest bij Ajax.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:12 schreef methodmich het volgende:
Wil Raffie dat?
Dan mag ie van Co niet meer aan de borsten van Sylvie zitten elke 14 dagen voor én na een interland, dus dat lijkt me niet slim van hem.
Cool, kick hem vlak voor die tijd even omhoogquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:19 schreef SCH het volgende:
Om half 2 op radio 1 komt mijn Foppe in mijn programma praten over deze heikele kwestie.
Kijk vanaf 12.30 uur op www.stand.nl voor de stelling en stem.
Ik snap niks van deze opmerkingen?quote:Op woensdag 7 juli 2004 05:13 schreef popolon het volgende:
Co zal het nooit worden.
Ik vind het een prachtvent maar zal nooit als bondscoach serieus genomen worden, zowel door spelers, bond als media niet.
Vooral niet na de akkefietjes van dit EK.
De enige die te spreken was over Co dan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Raffie was één van de weinigen die heel erg te spreken was over Co en die het jammer vond dat hij weg moest bij Ajax.
Bij een deel wel, bij een ander deel niet. Ik wil iig geen 2e periode Van Gaal meemakenquote:Op woensdag 7 juli 2004 11:21 schreef SCH het volgende:
Bij het publiek heeft hij enorm veel krediet,
Dat kan natuurlijk iedere dag omslaan. Hiddink was in '96 een waardeloze coach die niemand onder controlle kon houden en twee jaar later was hij een held. Co bij ajax was een waardeloze trainer en bij AZ is hij een soort god. Krediet bij de pers (vooral VI, de Telegraaf en het AD) zegt mij weinigquote:bij de media redelijk veel
Hiddink is er tijdens het WK 2006 sowieso bij.quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:32 schreef methodmich het volgende:
Ik zou een rentree van ome Guus wel zien zitten. Die is geknipt voor zo'n baan!
quote:AD-poll: ruim kwart wil Adriaanse
Co Adriaanse moet de gisteren opgestapte Dick Advocaat opvolgen als bondscoach van het Nederlands elftal. Dat vindt 28% van de bijna 8000 stemmers op www.ad.nl op de vraag wie Oranje naar het WK 2006 in Duitsland moet leiden.
Na Adriaanse, hoofdtrainer van AZ, wordt Bert van Marwijk (Borussia Dortmund, ex-Feyenoord) het vaakst genoemd: 18%. Vervolgens Johan Cruijff (15%) en oer-Heerenvener Foppe de Haan (8%), nu coach van Jong Oranje.
Marco van Basten, onervaren als coach, staat op 7 procent. De stemmers zien het blijkbaar minder zitten in oud-bondscoaches. Louis van Gaal (5%), Guus Hiddink (3%) en Frank Rijkaard (1%) kregen maar een fractie van de stemmen.
Ook de huidige assistent Willem van Hanegem (6%) heeft niet de voorkeur van de stemmers. De AD-lezers zien weinig in een buitenlandse leider van Oranje. Morten Olsen kreeg slechts 3% van de stemmen.
Voor wat het waard isquote:Meeste stemmen voor Van Basten als bondscoach
HAARLEM - Nederlanders kiezen voor Marco van Basten als bondscoach van het Nederlands voetbalelftal als opvolger voor Dick Advocaat, die dinsdag zijn ontslag heeft ingediend bij de KNVB. De trainer/coach van Ajax 2 heeft de meeste stemmen gekregen in een verkiezing op de speciale website www.wiewordtdenieuwebondscoach.nl.
Van de 26.000 uitgebrachte stemmen kreeg Van Basten 52 procent. Dit is bijna vier keer zoveel als Ronald Koeman van Ajax 1 met 14 procent. Op de derde plaats eindigde de gepensioneerde Rinus Michels met 7 procent. Vierde werd de Duitser Rudi Völler, die na het Europees kampioenschap voetbal opstapte als coach van Die Mannschafft, eveneens met 7 procent en vijfde Johan Cruijff met 6 procent.
De vertrokken Advocaat haalde in de internetverkiezing toch nog de zesde plaats met 5 procent van de stemmen. Assistent Willem van Hanegem kreeg nog 2 procent, Guus Hiddink (PSV) en Ruud Gullit (Feyenoord) ieder 1 procent. Louis van Gaal (ex-bondscoach) en Bert van Marwijk (Borussia Dortmund) eindigden onderaan met 0 procent.
Heb jij echt zo'n Stasi-schema?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:24 schreef methodmich het volgende:
Ga jij met hem kletsen dus SCH? Dan horen we jou praten? Tot hoe laat, want ik moet boodschappen doen om 13.00.
Nee je hoort mj niet. Die boodschappen kunnen toch wel even wachten of heb je een meet met het kassameisje bij de appelmoes?quote:Op woensdag 7 juli 2004 12:24 schreef methodmich het volgende:
Ga jij met hem kletsen dus SCH? Dan horen we jou praten? Tot hoe laat, want ik moet boodschappen doen om 13.00.
Dat risico gaat Kesler niet nemen denk ik.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:04 schreef Nyluzzz het volgende:
Van Basten moet het worden
Dat was het zeker, maar wie zegt dat dit ook goed gaat uitpakken.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:10 schreef gras het volgende:
Bij gebrek aan geschikte en beschikbare kandidaten misschien wel.
Sloggi, was Rijkaard toendertijd ook geen risico?
Ik zie het al voor me, dat wordt prachtig.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:12 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik ben voor Co.
Je kan Kluivert ook gewoon niet selecterenquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:15 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, dat wordt prachtig.
Co: Nu gaan jullie gvd eieren zoeken!
Patrick: Nee
Co: Patrick, jij gaat nu eieren zoeken of je kan vertrekken!
Co: Rot dan maar op en kom hier nooit weer terug!
Clarance: Respect Co, respect.
NIET Houllier!quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:18 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[Houllier ipv Co]
Alles is beter dan Co
Die heeft het nu al aan zijn hart, die gaat er bij het nederlands elftal helemaal aan onderdoorquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:34 schreef Doc het volgende:
[..]
NIET Houllier!
Kluivert zit de komende jaren, als hij een club vindt, heus wel bij de selectie.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:24 schreef ErikT het volgende:
[..]
Je kan Kluivert ook gewoon niet selecteren
Het is al een tijdje betermet z'n hart hoor ...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:36 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Die heeft het nu al aan zijn hart, die gaat er bij het nederlands elftal helemaal aan onderdoor
Ik geloof dat je de portee van Nyluzzz' opmerking mist, Doc.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:54 schreef Doc het volgende:
Het is al een tijdje betermet z'n hart hoor ...
Ik geloof dat je mijn portee mist, da's namelijk dat ik Nyluzzzzzz opmerking misplaatst vind.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:02 schreef pyl het volgende:
[..]
Ik geloof dat je de portee van Nyluzzz' opmerking mist, Doc.![]()
Dat had ik er inderdaad niet in gelezen. Het klonk nogal bits en betweterig, vandaar.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:06 schreef Doc het volgende:
Ik geloof dat je mijn portee mist, da's namelijk dat ik Nyluzzzzzz opmerking misplaatst vind.
Het was misschien niet helemaal netjes geformuleerd. Maar het lijkt me toch niet echt verstandig om een coach met gezondheidsproblemen te nemen op zo'n stressvolle job. Komt bij dat hij me ook niet de aangewezen persoon lijkt.quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:06 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik geloof dat je mijn portee mist, da's namelijk dat ik Nyluzzzzzz opmerking misplaatst vind.
Mee eens.quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:38 schreef DIGGER het volgende:
Als beste trainer voor het Oranje van dit moment, zou ik Morten Olsen nemen, die weet toch vaak het zo goed als maximale te halen uit een zeer middelmatige spelersgroep, en dat laatste is precies wat Nederland momenteel heeft, en hij is goed bekend met de NL school/speelstijl.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:34 schreef Doc het volgende:
NIET Houllier!
quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar heb ik nog niets over gehoord. Lijkt me ook sterk dat hij liever bij AZ blijft dan bondscoach worden. Ik denk dat Co het wel wil doen en tijdens zijn interviews op tv daarover leek dat er ook sterk op.
Scandinavisch georienteerd bedoel je denk ik...quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:29 schreef Gelderland het volgende:
ik wil geen foppe, veel te fries georiënteerd...doe mij maar Co Adriaanse....
Foppe........ brrrrrrrrr dan moeten strax alle spelers naar de kapper.....quote:Op woensdag 7 juli 2004 17:47 schreef Reya het volgende:
Foppe de Haan + Van Basten/Blind is trouwens nog een best redelijke combinatie. De beste Nederlandse oplossing die ik me kan bedenken.
Moet alles dan bestaan uit feiten?quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik snap niks van deze opmerkingen?
Bij het publiek heeft hij enorm veel krediet, bij de media redelijk veel ---> over de spelers kan ik niet oordelen.
Waar baseer je het op?
Da's ook iemand die vanuit de verdediging denkt, goede keus dusquote:Op woensdag 7 juli 2004 17:29 schreef rubbereend het volgende:
tijd om de juiste man te noemen: Martin O'Neill
en dan rijdt Kluivert hem kapot :')quote:Op woensdag 7 juli 2004 13:15 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, dat wordt prachtig.
Co: Nu gaan jullie gvd eieren zoeken!
Co: Patrick, jij gaat nu eieren zoeken of je kan vertrekken!
Co: Rot dan maar op en kom hier nooit weer terug!
Clarance: Respect Co, respect.
Ja, en bij Co moet iedereen paaseieren zoeken en naar huis lopen. En hij selecteert vast en zeker allerlei tweederangs spelers. Met wie ben je nou beter af? Hiddink zal wel niet willen, en daar geef ik hem honderd procent gelijk in.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Foppe........ brrrrrrrrr dan moeten strax alle spelers naar de kapper.....
nog liever co dan foppe!
Shauku, Endbringer?...Cool!quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:29 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, en bij Co moet iedereen paaseieren zoeken en naar huis lopen. En hij selecteert vast en zeker allerlei tweederangs spelers. Met wie ben je nou beter af? Hiddink zal wel niet willen, en daar geef ik hem honderd procent gelijk in.
Hij vond dat Landzaat en Meerdink bij de selectie behoorden te zittenquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:29 schreef Reya het volgende:
. En hij selecteert vast en zeker allerlei tweederangs spelers.
Ben benieuwd welke argumenten jij kunt aanvoeren dat Guus de perfecte bondscoach is.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:22 schreef methodmich het volgende:
Gewoonweg Guus. Ik ga er een column over schrijven.
Dat was door de sponsor boven het rugnummer bedacht.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Foppe........ brrrrrrrrr dan moeten strax alle spelers naar de kapper.....
nog liever co dan foppe!
Ik denk dan opzich wel weer dat Co meer lachwekkende dingen doet dan Advocaat.quote:Op woensdag 7 juli 2004 20:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hij vond dat Landzaat en Meerdink bij de selectie behoorden te zitten :')
Nee nu hadden we een lekkere rechtsbuiten meequote:Op woensdag 7 juli 2004 20:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Hij vond dat Landzaat en Meerdink bij de selectie behoorden te zitten
Waar maak je dat uit op? Misschien maakt hij zich best zorgen...quote:Op donderdag 8 juli 2004 04:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kesler is ervan overtuigd dat iedereen hem gaat complimenteren met zijn keuze..
Inderdaad een flut postquote:Op donderdag 8 juli 2004 04:08 schreef Spineles het volgende:
VEEEEELS te veel AJAX georienteerd en dus geen nederlandse spelers in een elftal kunnen passen.
(misschien een beetje overdreven post maar dan hebben de flamers weer wat te doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |