Klote voor jequote:Die van mij maakt het niet zoveel uit, mijzelf raakt het harder helaas.. Ik ben op een Renault Premium gedumpt, 't hele bedrijf waar ik werk stapt over op Premiums, je meot al die andere chauffeurs eens horen die allemaal op een daf reden, god zou meteen de hemelpoorten voor ze sluiten..
Ikzelf zou ook van die Renault af willen, maar helaas, ik heb het er maar mee te doen.. de bak is absoluut niet fijn om mee te schakelen.. Ik heb liever de versnellingsbak vn een Daf en Volvo..
Ik heb helaas nog niet op een Renault mogen rijden, maar ik moet wel zeggen dat de bak van een daf ook niet alles is.quote:Op zondag 5 december 2004 23:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
LOL
Ikzelf zou ook van die Renault af willen, maar helaas, ik heb het er maar mee te doen.. de bak is absoluut niet fijn om mee te schakelen.. Ik heb liever de versnellingsbak vn een Daf en Volvo..
Volgens mij zijn (bijna) alle torpedo's simpelweg frontstuurcabs met een aangeplakte neus, ook de FH12. Wat ik eigenlijk mis op de weg is een XF met neusjequote:Op woensdag 15 december 2004 01:21 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wat vind ikdie Scania Torpedo van het nieuwe type toch lelijk zeg
Het model klopt echt niet, jammer, het idee is super. Echt een front-stuur met een neus eraan geplakt.
Die 'nieuwe' Volvo FH12 kan er aardig mee door, toch moeten ze nog maar eens flink naar de Amerikanen kijken...
Dan moeten ze die compleet veranderen, want volgens mij lijkt het voor geen meter....quote:Op woensdag 15 december 2004 17:32 schreef glasbak het volgende:
[..]
Volgens mij zijn (bijna) alle torpedo's simpelweg frontstuurcabs met een aangeplakte neus, ook de FH12. Wat ik eigenlijk mis op de weg is een XF met neusje
quote:Op dinsdag 4 januari 2005 07:24 schreef Tha_T het volgende:
Theorie C heb ik binnenWeer een stukje dichterbij
Kijk, da's goed nieuws, ik heb nl. 1 oog ook -5, is ook nog een lui oog.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 11:47 schreef Klonk het volgende:
voor zover ik weet weinig, ik ben er met jampotjes van brilleglazen (-5) probleemloos door heengekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |