Eigelijk moet zo'n caravan best wel groter kunnen hè... Als je nou die beide zijkanten helemaal laat openschuiven en het dak omhoog laat komen bij een standaard formaat oplegger heb je toch een gigantische caravan lijkt me, met 2 verdiepingen zelfs, of mag dit niet of zou het gewoon te duur zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:47 schreef Ronneman18 het volgende:
[[url=http://img240.exs.cx/img240/5747/dsc005740nz.jpg]afbeelding][/URL]
Als je dit voor elkaar krijgt doe je het best wel goed eigenlijk![]()
(genomen op mega trucks festival 2004, tering wat was het nat daar)
Ik weet vrij zeker dat de jongens die bij ons zuurstof stikstof en ethyleen lossen, met 13.60m trailers rijden eigenlijk. Daarnaast word de trailer en de trekker apart gekeurd, dus inspectie voor het feitelijk de weg op gaan is er niet. En daarom vraag ik me af wat een beetje RVI gast er van vindquote:Op zondag 20 februari 2005 13:56 schreef Klonk het volgende:
tanktrailers zijn geen 13.60 en als de RVD het niet goed vind komt zo'n combinatie de weg niet op, dus alles is legaal.
Daar zit wat in ja, deze bewuste trailer zal wel korter zijn. Maar ik heb wel eens gewone 13.60 vleestrailers achter torpedo's zien hangen bijvoorbeeld, en volgens mij moet dat toch te lang zijnquote:Op zondag 20 februari 2005 14:23 schreef Klonk het volgende:
de trailer die achter deze combi hangt is zijn vaste trailer, schat zelf maar eens in, kijk eens hoe weinig trailer er nog overblijft vanaf de 3 assen naar voren, das niet veel meer, met zo'n combinatie rij je jezelf behoorlijk in de kijker ik kan me niet voorstellen dat je dan ook nog eens met een te lange combi rond gaat rijden, als ie voorbij komt is het ook bijna opvallend dat de trekker voor je gevoel langer is dan de oplegger.
en idd het spul wat ze bij jou komen lossen is meer volume dan gewicht dus die hebben de lengte nodig, maar eikelenboom doet volgens mij vloeistoffen dus die halen op de maximumlengte het maximumgewicht toch nooit
Ik moet binnenkort al afrijden, de keuring was het enige wat nog moest gebeuren...quote:Op maandag 21 februari 2005 12:33 schreef vdo28 het volgende:
Nu kun je dus beginnen aan je lessen!
Gefeliciteerd...
Ritchies is een leuke veiling om eens rond te kijken ja. Er zullen ook best wat koopjes te vinden zijn.Die dumper lijkt overigens verdacht veel op een Bell dumper. Waarschijnlijk is er gewoon een ander stickertje opgeplakt dusquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Een pet doet wonderen
Even wat dingen van de site van Ritchie afgevist. Er is nu een veiling in Florida gaande, dit komt uit de catalogus
[afbeelding]
John Deere. Nooit geweten dat die dmpers maakten
He ja, nu je het zegt.. Ik zal eens bij Bell en JD gaan vissenquote:Op zondag 27 februari 2005 08:39 schreef Areteq het volgende:
[..]
Ritchies is een leuke veiling om eens rond te kijken ja. Er zullen ook best wat koopjes te vinden zijn.Die dumper lijkt overigens verdacht veel op een Bell dumper. Waarschijnlijk is er gewoon een ander stickertje opgeplakt dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |