Aha, die romeinen moet ook altijd moeilijk doen he.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:10 schreef dolle_hond het volgende:
42
ik wilde net openen en dan in gewone cijfers doen
begin jij?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:36 schreef twiFight het volgende:
ontopic graag
Ook geen ondertiteling gevonden?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:00 schreef sweek het volgende:
Double Idemnity (1944, USA)
Erg mooie fiilm-noir. Boeiend verhaal, leuke en best intelligente dialogen, en uiteindelijk lukte het toch wel om de film te volgen, ookal verstond ik af en toe eens iets niet..
Nee, alleen een Franse of Spaanse... en daar heb ik niet zo veel aan.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Ook geen ondertiteling gevonden?
Had ik ook, zeker in het begin was het ff inkomen. Maar uiteindelijk idd een leuke film
ik heb de dvd. zonder subsquote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:04 schreef Hare het volgende:
[..]
Ook geen ondertiteling gevonden?
Had ik ook, zeker in het begin was het ff inkomen. Maar uiteindelijk idd een leuke film
dat was wel mijn plan ja, maar ik moest uiteraard eerst een film kijken. En dat is geworden..quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:40 schreef Hare het volgende:
[..]
begin jij?
Heb hem ook net gezien, en ben het helemaal met je eens. Een soort van docu achtige vertelstijl. Heel dicht bij het echte leven. Kon ik wel zeer waarderen. Dat gozertje deed me trouwens soms denken aan Marlon Brando in On the Waterfrontquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
Les Quatre cent coups
Kijk, zoiets vind ik dan weer goed, een film over volwassen worden, zonder al te veel pretentieus of surrealistisch gezeik. Het verhaal draait rond Antoine, een jongen die door z'n moeder en z'n stiefvader vooral genegeerd wordt en zo op het slechte pad raakt. Soms grappig, soms ontroerend. De Engelse titel (the 400 blows) slaat trouwens nergens op.
En waarom dan wel niet? Het is toch echt de vertaling ervan hoorquote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:33 schreef SaintOfKillers het volgende:
De Engelse titel (the 400 blows) slaat trouwens nergens op
ahum.....imdb:quote:Op zondag 20 juni 2004 02:17 schreef twiFight het volgende:
[..]
En waarom dan wel niet? Het is toch echt de vertaling ervan hoor
Geen idee ook waarom deze film 400 blows is genoemdquote:The title of the film comes from the French idiom "faire les quatre cents coups", meaning "to raise hell".
En als je dan bedenkt dat die ene spin een Volkswagen is maakt dat de film alleen maar beterquote:Op zondag 20 juni 2004 08:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
The Giant Spider Invasion
Een 10-.
Ik vond vooral het interview met de regisseur op de Collector's Edition echt heel erg informatief en veel toevoegen aan de film. Vooral het stukje over de schrijver was gewoon zo mooiquote:Op zondag 20 juni 2004 10:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt dat die ene spin een Volkswagen is maakt dat de film alleen maar beter
![]()
Prachtig verwoord, zo voel ik ook over dit meesterwerkje.quote:Op zondag 20 juni 2004 08:55 schreef BlaatschaaP het volgende:
The Giant Spider Invasion
[afbeelding]
Gisteravond heb ik met wat #ftr'ers deze film mogen aanschouwen. De film, die over een invasie van gigantische spinnen gaat, heeft helemaal voldaan aan mijn verwachtingen. De special effects waren.... voortreffelijk. De acteerprestaties gewoon om te smullen. (Gary Oldman, wie is dat?
.) en het verhaal was misschien nog wel beter dan de special effects en prestaties bij elkaar. De personages zijn zo uitgewerkt dat je je erg goed kan inleven, waardoor je de film met nog meer spanning zit te bekijken. Maar het beste heb ik nog niet eens gehad.. de muziek. Echt, ik heb nog nooit zo'n gigantisch mooie soundtrack gehoord als in deze film.. Howard Shore is hier niets bij. In deze film hebben ze het voor elkaar gekregen om elke scene net met een kleine portie subtiliteit te versterken door fantastisch geluid en muziek.
Al met al een waar meesterwerk. Ik ben blij dat ik BS' Dracula heb gemist om deze film te kijken.
Een 10-.
Het is gewoon de letterlijke vertaling. Dat men in het engels "400 blows" niet met "to raise hell" associeert sja.. dat is hun probleem niet.quote:Op zondag 20 juni 2004 02:20 schreef Hare het volgende:
[..]
ahum.....imdb:
[..]
Geen idee ook waarom deze film 400 blows is genoemd
Ik begin weer helemaal verliefd op je te worden BSquote:Op zondag 20 juni 2004 13:40 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik vond vooral het interview met de regisseur op de Collector's Edition echt heel erg informatief en veel toevoegen aan de film. Vooral het stukje over de schrijver was gewoon zo mooi :').
Dat is juist hun probleem wel. Je gaat toch geen uitdrukking of zegswijze letterlijk vertalen als die in je eigen taal niet eens bestaat....;quote:Op zondag 20 juni 2004 14:37 schreef twiFight het volgende:
[..]
Het is gewoon de letterlijke vertaling. Dat men in het engels "400 blows" niet met "to raise hell" associeert sja.. dat is hun probleem niet.
[offtopic]quote:Op zondag 20 juni 2004 10:09 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En als je dan bedenkt dat die ene spin een Volkswagen is maakt dat de film alleen maar beter
![]()
Wat vond je ervan??????quote:Op zondag 20 juni 2004 15:11 schreef Together-Alone het volgende:
Lock Stock and Two Soking Barrels
Kill Bill
Matrix Revolutions
Die heb ik een keer in zeer dronken toestand gekeken en tijdens het einde lag ik al te tukken. Lekker wazig was dat.quote:Op zondag 20 juni 2004 17:32 schreef bartrid het volgende:
fear and loathing in las vegas. Hij blijft goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IMDB Cijfer: 2,6/10
Mijn Cijfer: 7,0/10
bedankt Kinky_Queen
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
Heb nog meer troep voor je hoor!quote:Op zondag 20 juni 2004 21:12 schreef Timo20 het volgende:
bedankt Kinky_Queen
Vond je het einde niet tegenvallen?quote:Op zondag 20 juni 2004 23:07 schreef Wepeel2 het volgende:
Kill Bill 2.
Gewoon erg goed weer. Zeker niet minder dan deel 1. Eigenlijk vond ik hem weer net wat meer sfeer hebben. Maar deel 1 was weer iets unieker misschien. Dus gewoon allebei zeer goed en een waardige afsluiting van het verhaal.
staat ie ook ertussen??quote:Op zondag 20 juni 2004 22:47 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Heb nog meer troep voor je hoor!
dat vond ik dus juist niet zo erg dat t zo snel ging. Heb m nu 2x gezien, en heb geen van beide keren eraan geergerd. Das juist typisch Tarantinesk IMHO.quote:Op zondag 20 juni 2004 23:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vond je het einde niet tegenvallen?
Ik vond dat het allemaal zo snel is gegaan tussen Bea en Bill
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
quote:Op zondag 20 juni 2004 23:17 schreef Timo20 het volgende:OMFG!!! IK heb daar zoooo hard om gelachen!! Echt typisch QT styleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit:
Niet dat ik het einde slecht vond of zo hoor. Ik vond alleen zo kort. Meer niet. Maar wel goed van QT omSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
ook net gezien, en je hebt helemaal gelijk. Zelfs Scarlett Johansson kan de film niet redden (al was het zonder haar vast erger geweest).quote:Op zondag 20 juni 2004 01:55 schreef JoleX het volgende:
Perfect Score, The (2004)
Tja, veel had ik hier niet van verwacht, en uit eindelijk is het ook niet zo'n goede film geworden. Zaten wel een paar leuke stukjes tussen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
quote:Op zondag 20 juni 2004 09:22 schreef martinuhhh het volgende:
Fucking Amal, voor de zoveelste keer.
Dus een film met een bep. einde krijgt van jou automatisch een slechter cijfer?quote:Op maandag 21 juni 2004 01:54 schreef twiFight het volgende:
Disco Pigs
Maar mede te wijten aan het einde (zie hieronder) krijgt de film van mij een 4,5
Het verhaal gaat wel degelijk over iets. Soms hebben films ook een diepere betekenis.quote:Combineer dat met het verhaal dat nergens over gaat...
Mooie special-effects en goede cast. Verhaal...moah...quote:Op maandag 21 juni 2004 09:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
The day after tomorrow![]()
Wat een mooie film![]()
Als het einde zoals bij deze film nergens op slaat dan zal ik die film een slechter cijfer geven ja. Nou hoeft van mij niet elke film het meest logische einde te hebben, er zijn zat fantasiefilms bijvoorbeeld waarbij ik het prima vind, maar bij deze film vond ik het een onnodig onterecht en belachelijk einde. Dat wil niet zeggen dat bij elke film waarbij aan het einde die gebeurtenis plaatsvind ik het slecht zal vinden. In de film House Of Sand and Fog bijvoorbeeld kijk ik er heel anders tegenaan.quote:Op maandag 21 juni 2004 04:18 schreef Price het volgende:Dus een film met een bep. einde krijgt van jou automatisch een slechter cijfer?
het verhaal weet ik ook wel en je laatste zin komt lichtelijk beledigend over.quote:Het verhaal gaat wel degelijk over iets. Soms hebben films ook een diepere betekenis
Bedankt voor je review. Smaken verschillen maar andermans meningen zijn altijd welkom.quote:Hier mijn review van 16 mei j.l. :
Disco Pigs
Deze Ierse speelfilm uit 2001 begint aardig en wekt de schijn dat alles met een vleugje humor vertoond gaat worden. Het gegeven, dat een buurmeisje en -jongen op hetzelfde tijdstip worden geboren en sindsdien onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, is een aardig uitgangspunt. In de film wordt dit voldoende benadrukt en de overtuigende hoofdrolspelers krijgen hiervoor alle kans. Centraal staat het verhaal, dat de pubertijd er voor zorgt dat de "tweeling" uit elkaar groeit. De vertelde flashbacks geven de film meer humor en daarmee wat meer charme. Dat neemt niet weg, dat het geheel een zwarte kijk is op twee adolescenten die zich in hun fantasiewereld terugtrekken en met alle gevolgen van dien.
Cijfer: 6,5
Neem dat met een korreltje zout. Ik ben zo nu en dan wat sarcastisch.quote:Op maandag 21 juni 2004 16:46 schreef twiFight het volgende:
[..]
het verhaal weet ik ook wel en je laatste zin komt lichtelijk beledigend over.[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke film dus
IMDB Cijfer: 4,2/10
Mijn Cijfer: 6,5/10How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
* eens is *quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:38 schreef Ultrawuft het volgende:
Mystic River
de laatste 15 minuten moesten eigenlijk weggelaten worden.
Vergeet de geniale plaat van Klear niet. Hij heet Beautiful End en wordt gedraaid tijdens de bar scene waar meneer lilliputter dronken is.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:05 schreef Hugo_ het volgende:
The Station Agent (2003)
Zeer boeiende, sfeervolle film over een lilliputter met een passie voor treinen die na het overlijden van zijn collega/baas een afgedankt treinhuisje erft. Hier besluit hij dan te gaan wonen en ontmoet dan ook allemaal nieuwe mensen. Verhaal stelt dus niet veel voor, maar door het goede acteerwerk (o.a. van Peter Dinklage) zeer vermakelijk om te kijken.
Aanrader. Zit te twijfelen tussen een 8 of een 9... 8.5 dan maar
quote:no fighing in the war room
Deel 2 schopt nog veel meer kont.quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:25 schreef hornage het volgende:
The Evil Dead
Ik had Army Of Darkness al eens gezien en dat vond ik wel een vermakelijke film dus ik wou de eerste twee ook maar eens zien. Vanavond dus de eerste. Ik vond de film een beetje Braindead/Bad Taste style aanvoelen. Low budget, veel ranzigheid en weinig acteerwerk of verhaal. Toch was het wel een vermakelijke film. De boom-rape scene was wel speciaal en origineel hoewel het wel een beetje hentai achtig was. Voor de rest goed uitgewerkte horror. Volgende keer deel 2! Een 6.
ah, dus dan begint Ash al wat meer stoere praat te krijgen ipv een sentimenteel mietje te wezen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:34 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Deel 2 schopt nog veel meer kont.![]()
Die ligt ook meer in de lijn van Army of Darkness.
Misschien met iets meer stoere praatjes ja. Maar blijft natuurlijk gewoon een egoistische hysterische droplul. Da´s nou eenmaal Ash.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:47 schreef hornage het volgende:
[..]
ah, dus dan begint Ash al wat meer stoere praat te krijgen ipv een sentimenteel mietje te wezen?
ik vind het lekker z'n bestequote:Op donderdag 24 juni 2004 22:08 schreef dolle_hond het volgende:
Rashomon
Laten we zeggen als rerun, want vroeger heb ik hem al eens gezien. Ondanks het feit dat ik de films van kurosawa doorgaans erg waardeer, kan ik het voor deze nu nog steeds niet opbrengen.
Hoe kom je in godsnaam toch aan al die smilies???quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:39 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
ik vind het lekker z'n beste
[afbeelding]
![]()
Man die is echt coolquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:41 schreef Ultrawuft het volgende:
Kung Pow: Enter the fist
De meest slechte film ooit. De film iszo slecht dat hij gewoon gaaf wordt.
quote:Wie-o-wie-o-wie-o
We've trained him wrong on purpose.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Man die is echt cool![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Ik vind het ook een van de coolste eindscenes uit een film inderdaad.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fight Club.
En dan die eindscene. Met. The Pixies.
. Het hoogtepunt van de film.
.
Ik vond 'm echt echt echt echt echt heel goed.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:59 schreef Tom_Tom- het volgende:
Fight Club.
En toch blijft Edward Norton een sulletje.
Dat heeft geen zin.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:21 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik moet 'm nog wat beter opvoeden, Mike.
Ik heb hem laatst op dvd gekocht. Bedenk me nu dat ik hem nog steeds moet kijken. Ik vond The Hills Have Eyes (de andere befaamde seventies horrorhit van Craven) wat minder dan ik verwacht had.quote:Op zondag 27 juni 2004 22:42 schreef Lambiekje het volgende:
Last house on the Left 1972
Brute verkrachtfilm van onze grote vriend Wes Craven... komt al zelfs al chainsaw gezwaai in voor voordat Texas Chain Saw Massacre uit was
De badguys hebben de naam die later weer wordt gebruikt voor Freddie in Nightmare Elmstreet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
quote:Op maandag 28 juni 2004 22:34 schreef MaPo het volgende:
Scary Movie 2![]()
is t zo moeilijk om erbij te vermelden wat je ervan vindt?quote:Op maandag 28 juni 2004 22:34 schreef MaPo het volgende:
Scary Movie 2![]()
Op een of andere manier vind ik 1 en 3 leukerquote:Op maandag 28 juni 2004 22:43 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Vind dat leuke films om een avondje te lachen
En deel 1 en 3 zijn totaal niet flauwquote:Op maandag 28 juni 2004 23:07 schreef DJ_Robbie het volgende:
[..]
Op een of andere manier vind ik 1 en 3 leuker
Net 2 gezien, sommige dingen zijn wel heel erg flauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
heheh ja goeie film vooral als iequote:Op woensdag 30 juni 2004 00:50 schreef hornage het volgende:
Evil Dead 2
Vorige week had ik The Evil Dead gezien en als logisch vervolg heb ik vandaag de tweede gezien. Het begin vond ik een beetje vreemd omdat je een samenvatting zou verwachten van deel 1, maar er wordt opeens op een andere manier uitgelegd hoe ze zo ver zijn gekomen. Ach, dat nemen we maar met de koop toe want daarna begint weer wat deel 1 zo leuk maakte. Lekkere fake monsters die vet gaaf zijn en Ash die helemaal beserk gaat. De nieuwe mensen die erbij kwamen waren voornamelijk nodig om ook weer dood te gaan omdat Ash anders de hele film in z'n eentje moest doen. Er zat btw ook al een leuke verwijzing naar deel 3 in. Voor de rest is hij natuurlijk ultiem cool als hij eindelijk de kettingzaag vast heeft gemaakt aan z'n arm en met z'n afgezaagde shotgun erbij schopt hij kont. Deze film heeft gewoon een aantal ideen die echt cool zijn en echt later overal in zijn gebruikt waarvan de beste naaper Duke Nukem was. Een 8 van mij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu ik toch melig ben. eens kijken of ik Deathstalker 2 kan volhouden na 3 liter bier.
Egads gaat niet lukken... dan maar wat Love Hina afleveringen tot ik in slaap val.
*wants his own Shinobu or Narusegawa*
[ Bericht 2% gewijzigd door Zeitgeist op 30-06-2004 01:45:49 ]The Light Is Leaving Us All
Dank jequote:Op woensdag 30 juni 2004 02:12 schreef Zeitgeist het volgende:
@ hare *bekijkt je DVD collectie...* indrukwekkend maar waarom geen Lilja 4-Ever... ook van Moodyson. Persoonlijk vind ik hem beter dan Fucking Amal. maar kan wat temaken hebben met het feit dat mijn vriendin dit soort dingen van dichtbij heeft gezien.
omdat je dan eerst de meer/minder trekbalk moet instellenquote:Op woensdag 30 juni 2004 12:49 schreef Durbin het volgende:
Waarom kan ik de eerdere topics niet vinden ?![]()
Het is ook een samenvatting van deel 1 eigenlijk, alleen er was geloof ik een probleem met de rechten waardoor ze de footage uit deel 1 niet mochten gebruiken. Toen hebben ze maar besloten om een zeer vrije samenvatting te doen.quote:Op woensdag 30 juni 2004 00:50 schreef hornage het volgende:
Evil Dead 2
Vorige week had ik The Evil Dead gezien en als logisch vervolg heb ik vandaag de tweede gezien. Het begin vond ik een beetje vreemd omdat je een samenvatting zou verwachten van deel 1, maar er wordt opeens op een andere manier uitgelegd hoe ze zo ver zijn gekomen.
(...)e nieuwe mensen die erbij kwamen waren voornamelijk nodig om ook weer dood te gaan omdat Ash anders de hele film in z'n eentje moest doen.
Maar hij was wel cooler dan deel 1 he?quote:Op woensdag 30 juni 2004 19:58 schreef hornage het volgende:
ah ok, ik vond het al zo vreemd
quote:Op donderdag 1 juli 2004 13:15 schreef Timo20 het volgende:
Daarmee komt mijn totaal aantal gekeken films in de maand juni op 22. Dat zijn er 13 minder dan vorige maand
Die film is een beetje langs mij heen gegaan geloof ik. Maar klinkt goed. Ik zal hem eens downloaden.quote:Op donderdag 1 juli 2004 22:04 schreef Stallion75 het volgende:
Vanavond Ju-on the Grudge 2 gezien.
Leuke creepy film met de bekende schrikmomenten die we kennen uit The Eye en Ju-on the Grudge.Zeker als je goede geluidsinstallatie hebt en je het DTS spoor flink opgooit dan is succes verzekerd dat je haren af en toe flink omhoog springen. Verhaal is bekend en beetje voorspelbaar natuurlijk maar daar moet je door heen kijken. Een echte aanrader voor iedereen die houd van films zoals The Eye , The Ring etc....
Vond hem persoonlijk wel beter als deel 1.
Nee, een stuk of 7 niet, waarvan ik er nog 4 hier heb liggen, dus daar kom ik misschien nog op tijd aan toe.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:44 schreef Hare het volgende:
[..]
Kan je nu op alle films stemmen?
Ik vond hem best aardig, maar toen veranderde opeens iedereen in zombies enzo en heb ik em uitgezetquote:Op vrijdag 2 juli 2004 00:06 schreef RemCOW het volgende:
From Dusk Till Dawn
Wat een vaaaaaaaaage film, maar wel lachen.
Het verhaal is langdraadig en achilles gaat op een achterlijk manier dood En die orlando bloom speelt een mietjequote:Op vrijdag 2 juli 2004 12:07 schreef Dizer het volgende:
Gisteren gezien:
[[url=http://troymovie.warnerbros.com/img/final_poster.jpg]afbeelding][/url]
Als je van Gladiator en dat soort films houdt, is dit een must see!! Fantastische film! Howel ik iets meer had verwacht van de vechtscenes en van de battles, blijft het een goede film! Vooral de acteerprestaties van de acteurs maakt deze film tot een van de toppers!!! Goed gespeeld, mooie effects en vermakend verhaal. Maar nogmaals, vond de battles ietsje tegenvallen. Netals met Return of the King. Ik had toen verwacht dat ze een uitgebreide battle zouden houden maar was een kleine tegenvaller. Hoewel The Two Towers de beste film is als het komt op Battles (aub..das een eigen mening).
Maar goed, een zeer mooie film voor 2 uur en 30 minuten!
IMDB cijfer 6.9/10![]()
Mijn cijfer 9.0/10
owke. Dat het verhaal langdradig was, moah. Vond ik meevallen. Achilles vond ik absoluut niet vreemd dood gaan. Maar dat Orlando Bloom een mietje speelt, ben ik het met je mee eensquote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:32 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Het verhaal is langdraadig en achilles gaat op een achterlijk manier dood En die orlando bloom speelt een mietje
Vergeet je Rodriquez niet? Die man verdient ook wel wat credits.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 13:50 schreef cemeteryslut het volgende:
gisteren....
FROM DUSK TILL DAWN
(du du dudu)
aaaaawesome, echt een geweldige cultfilm, van en met Quintin Tarantino... en jaja george Clooney, nee hetw as echt een geweldige horror film, lekker cult en met geweldige tarantino-dialogen
hulde
Geweldig stukje ook:quote:Op vrijdag 2 juli 2004 14:01 schreef Tom_Tom- het volgende:
From Dusk Till Dawn.
Ja, die was natuurlijk erg goed. Ik vond het eerste deel leuker dan het gedoe met die zombies, maar dat was ook erg vermakelijk. Dat meisje was leuk..
Pitch Black? Geil? Ik vond dat echt zo'n ontzettend "lege" film! Vreselijk! Heb 'm in de bios gezien. Enige wat ik gaaf vond was het geluid van de raptors (of hoe heetten die krengen ook alweer?) en het gevoel voor "angst". Voor de rest een echt hopeloze baggerfilm. Maar ieder z'n smaak.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 18:03 schreef kinky_queen het volgende:
THE CHRONICLES OF RIDDICK:DARK FURY
Jezus, wat een waardeloos stuk troep!!
![]()
PITCH BLACK was geil, maar dit is werkelijk waardeloos, ik hoop niet dat die live action sequel doorgaat waar dit ophield
![]()
whatever mofoquote:Op donderdag 1 juli 2004 13:35 schreef Eluc het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien was 'ie gisteravond om 22.00 wel op Veronica.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:51 schreef Hare het volgende:
Is het from dusk till dawn week ofzo?
Komt wel errug vaak voorbij deze dagen
Dat zou natuurlijk goed kunnenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:55 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Misschien was 'ie gisteravond om 22.00 wel op Veronica.
hier kun je het meestal wel ff checkenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:02 schreef Timo20 het volgende:
PS: als iemand weet over welke film ik het heb, meldt t dan ff,ok??
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:07 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
hier kun je het meestal wel ff checken
www.sneakpoint.nl
Les Choristes?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:02 schreef Timo20 het volgende:
PS: als iemand weet over welke film ik het heb, meldt t dan ff,ok??
quote:
maar is daardoor niet minder mooiquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:55 schreef Tokus het volgende:
The Girl Next Door
af en toe grappige film, maar Elisha Cuthbert komt zeker niet geloofwaardig over als (ex)pornoster.
je lijkt net zo'n wijf... een film kijken omdat er een lekker persoon in zit...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:56 schreef Timo20 het volgende:
[..]
maar is daardoor niet minder mooi![]()
quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
je lijkt net zo'n wijf... een film kijken omdat er een lekker persoon in zit...
geef mij 6 films met elisha en je hoort mij 3 dagen niet meerquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
Puss In Boots!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:02 schreef Hare het volgende:
Mooie avatar btw
Heb je iets tegen imdb ofzo?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:02 schreef kinky_queen het volgende:
THE PUNISHER
Ik ken de strip niet heel erg goed, maar ik weet wel dat The punisher een mannetje is die al mensen voor hun flikker schiet als ze door rood rijden en deze punisher is een watje, en acteren is meer dan alleen met je wenkbrouwen fronsen...
![]()
geen sequel a.u.b
[afbeelding]
hoezo dan?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:17 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
Daar staat nooit de review die ik gelijk vind aan mijn mening, en ik vind het alleen al een klote site omdat sommigen onder ons vinden dat een film geweldig is omdat hij een hoog cijfer krijgt op die site...quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:19 schreef Hare het volgende:
hoezo dan?
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Sterker nog, sommigen zeggen zelfs dingen als :"ik begrijp het hoge cijfer niet van die site... "
Hmm, over die reviews kan ik niet meepraten, die lees ik nu eenmaal nooit. Maar voor de rest is het volgens mij toch echt een geweldige site. Je vind er ten eerste echt alle info die je maar kunt wensen over welke film dan ook. Je kunt ff in het plot snel lezen waar het over gaat en door de cijfers die gegeven worden kun je een beetje selecteren welke film je nou wel en niet zien.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Daar staat nooit de review die ik gelijk vind aan mijn mening, en ik vind het alleen al een klote site omdat sommigen onder ons vinden dat een film geweldig is omdat hij een hoog cijfer krijgt op die site...
Sterker nog, sommigen zeggen zelfs dingen als :"ik begrijp het hoge cijfer niet van die site... "
![]()
Onzin. Per jaar worden er ongeveer evenveel films gemaakt. Per jaar zullen er dan ook ongeveer evenveel erg goed zijn en een hoog cijfer verdienen. De slechte films uit die jaren die gaan over het algemeen verloren of worden in elk geval vergeten, dus wij kennen over het algemeen de betere films uit die jaren. Als je de top 50's per decennium bekijkt zie je dat de nummer 50 bij elk decennium ongeveer een 7.8 is, dus dat oude films een voordeel zouden hebben is onzin.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:47 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
Oja, het valt me wel op dat veel buitenlands films en oude films bijna automatisch belachelijk hoge cijfers krijgen.
Had het niet beter kunnen zeggen zelf.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 11:51 schreef Hare het volgende:
[..]
Hmm, over die reviews kan ik niet meepraten, die lees ik nu eenmaal nooit. Maar voor de rest is het volgens mij toch echt een geweldige site. Je vind er ten eerste echt alle info die je maar kunt wensen over welke film dan ook. Je kunt ff in het plot snel lezen waar het over gaat en door de cijfers die gegeven worden kun je een beetje selecteren welke film je nou wel en niet zien.
En dat vind ik wel errug fijn. Met zoveel films die er zijn gemaakt en zoveel films die ik nog wil zien kan ik moeilijk alles gaan zien. Dan kan ik wel lukraak een film kiezen, maar naar mijn idee kun je dan beter ff checken of ie een beetje goed cijfer op imdb heeft.
Heb je iig meer kans op een goeie film, wil natuurlijk niet zeggen dat dat ook meteen waar is. Een film kan idd een hoog cijfer hebben op imdb, maar toch nog erg tegenvallen. Das het mooie van smaak.
Maar ik kan me toch niet echt voorstellen dat er mensen zijn die Citizen Kane een geweldige film vinden omdat ie zo hoog op imdb staat
Lijkt me wel de stomste reden om een film goed te vinden.
1. Ik zette het er ietwat overtrokken neer inderdaad.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 12:06 schreef Gorro het volgende:
[..]
Onzin. Per jaar worden er ongeveer evenveel films gemaakt. Per jaar zullen er dan ook ongeveer evenveel erg goed zijn en een hoog cijfer verdienen. De slechte films uit die jaren die gaan over het algemeen verloren of worden in elk geval vergeten, dus wij kennen over het algemeen de betere films uit die jaren. Als je de top 50's per decennium bekijkt zie je dat de nummer 50 bij elk decennium ongeveer een 7.8 is, dus dat oude films een voordeel zouden hebben is onzin.
Nouja, ik vind dat een oude film die ik geweldig knap vind gemaakt, met veel minder middelen dan waar we tegenwoordig verwend mee zijn, toch wel een extra pluspuntje verdiend, ook al scheelt het verhaal niet met een film van nu.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:30 schreef Wepeel2 het volgende:
[..]
1. Ik zette het er ietwat overtrokken neer inderdaad.
2. Ik vind dit een moeilijke discussie, zeker omdat je meteen met statistieken aan komt zetten. En misschien heb jij dus wel volkomen gelijk.
Maar ik bedoel ook niet dat ze gemiddeld hoger gewaardeerd worden, maar ik heb m'n twijfels bij de cijfers van sommige films. Ik denk dat bepaalde oudere films om nostalgische reden, of omdat men het ´cool´ vindt om een oudere film te zien, een hoger cijfer krijgen dan ze soms verdienen.
Een film als Nosferatu krijgt een 8,1. Als iemand tegenwoordig een vampierfilm uitbrengt die zo van de hak op de tak springt en het zo einde afraffelt zou uitbrengen, dan zou hij dat cijfer echt niet krijgen. Maar het maakt een belangrijk deel uit van de filmgeschiedenis en 'je moet het in die tijd zien'. Een dergelijke film krijgt echter dus gewoon een 8,1.
Ik ben er dus bijna van overtuigd dat mensen het verleden soms romantiseren en dat dit ook invloed heeft op de cijfers van sommige films. Al zullen veel klassiekers hun hoge cijfer echt wel verdienen.
Heb je deze ook al gezien?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:20 schreef SaintOfKillers het volgende:
Zatoichi meets Yojimbo
Oh dat kan ik zeker ook waarderen. Maar je moet het ook niet teveel romantiseren.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 13:46 schreef Hare het volgende:
[..]
Nouja, ik vind dat een oude film die ik geweldig knap vind gemaakt, met veel minder middelen dan waar we tegenwoordig verwend mee zijn, toch wel een extra pluspuntje verdiend, ook al scheelt het verhaal niet met een film van nu.
That's the spiritquote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:52 schreef Wepeel2 het volgende:
maar laat iedereen maar gewoon genieten van wat hij/zij leuke films vindt.
Me²... ze zetten Europa wel heeel stereotyp neer.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:20 schreef Najra het volgende:
Zo juist Eurotrip gezien. Niet erg goed, maar beter dan de gemiddelde roadtrip crap.
^ dat maakt een film al snel mooierquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:58 schreef Tokus het volgende:
[..]
kan t fout hebben, maar is Eurotrip niet min of meer n vervolg op Roadtrip??quote:Op zaterdag 3 juli 2004 17:20 schreef Najra het volgende:
Zo juist Eurotrip gezien. Niet erg goed, maar beter dan de gemiddelde roadtrip crap.
Nee, dat niet. De originele "roadtrip" ging over een maffe reis naar "het meisje". Eurotrip gaat over... eh... hetzelfde.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]
kan t fout hebben, maar is Eurotrip niet min of meer n vervolg op Roadtrip??
Das toch wat ik meen gelezen te hebben???
ah ok danquote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:10 schreef ernstig.com het volgende:
[..]
Nee, dat niet. De originele "roadtrip" ging over een maffe reis naar "het meisje". Eurotrip gaat over... eh... hetzelfde.'t Is wel dezelfde soort humor.
En alhoewel ik nooit geluidjes aan m'n mailprogramma heb hangen, heb ik nu al een weekje dat ik "MAIL MOTHERFUCKER" hoor als ik post heb.
Heb 'm wel gegoogled, maar hier staat 'ie effe op m'n eigen webspace.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:13 schreef Timo20 het volgende:
[..]
ah ok dan
dat geluidje wil ikmaar heb m nog niet kunnen vinden! linkje
[nOObmode]hoe kan ik die opslaan??[/nOObmode]quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:23 schreef ernstig.com het volgende:
[..]
Heb 'm wel gegoogled, maar hier staat 'ie effe op m'n eigen webspace.
[tutor-mode]quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:24 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[nOObmode]hoe kan ik die opslaan??[/nOObmode]
[offtopic mode]quote:Op zaterdag 3 juli 2004 21:26 schreef ernstig.com het volgende:
[..]
[tutor-mode]
Eh, rechtermuis-knop, "save as", "opslaan als"?
[/tutor-mode]
Hier heb je een lijstje:quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Kent iemand nog leuke films die over gijzelingen op scholen gaan? (Niet bowling for columbine, elephant en heart of america)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |