quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]aai, das waar ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
ja ik zat gisteren de extra`s op de S3 dvd`s te kijken en daar stond ook n "preview" van S4 op. idd stond er bij januari 2005. dan moeten we nog zo lang wachten op de dvd`squote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:42 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
zoals je waarschijnlijk zelf inmiddels al wel gevonden had, begint alias s4 in januari 2005, maar dan wel (zo goed als) onafgebroken. De geruchten gaan dat alias naar de woensdagavond gaat, na Lost, omdat 'The Bachelor' toch slechte ratings haalt. dan krijg je dus een mooi JJ Abrams blok daar :-)
(die mogelijke verplaatsing heeft te maken met de enorme ratings die de nieuwe serie 'Desperate Housewives' nu haalt in het timeslot van Alias, 2 weken achter elkaar meer dan 20 miljoen kijkers, ABC heeft zelfs de zondagavond 'gewonnen' wat ze al heeeel lang niet meer gelukt is)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens heb ik per ongeluk de eerste regel van de synopsis van de aflevering die zo begint in de VS gelezen, dus mensen, als je dit niet wilt lezen, stop dan NU!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:21 schreef Roa het volgende:
[..]
Overigens heb ik per ongeluk de eerste regel van de synopsis van de aflevering die zo begint in de VS gelezen, dus mensen, als je dit niet wilt lezen, stop dan NU!!!Klinkt gaaf! De ep. komt momenteel mijn computer binnen... Heb er zin in! (De vierde aflevering is trouwens geschreven door David Fury, die voorheen voor Angel schreef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:26 schreef HarigeKerel het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
quote:Op maandag 18 oktober 2004 08:54 schreef Mighty_Mike het volgende:
van het weekend ff allle 4 de eps gekeken, leuke serie, ben nu wel erg benieuwd wat er met dat eiland aan de hand is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand denkt antwoorden te weten, hoor ik ze graag.
Mijn theorieën over het eiland:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op maandag 18 oktober 2004 16:04 schreef Zhenar het volgende:
Ik vond de vierde aflevering wel weer erg vet! Zo langzamerhand begint men te beseffen dat ze echt vast zitten op dat eiland. Ik ben benieuwd wanneer ze een dorpje gaan bouwen; lijkt me grappig als ze een soort nieuwe society beginnen met allemaal eigen (weirde) regels/wetten enzo...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Maar het wordt allemaal dus alleen maar vager. Even een paar onbeantwoorde vragen op een rijtje gezet:Antwoorden voor zover ik ze weet/denk te weten staan onder de vragen in het spoiler gedeelteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iemand denkt antwoorden te weten, hoor ik ze graag.
In ieder geval ben ik weer benewd naar Aflevering 6
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.lostfansite.com/news-oct16i.html
Best een intressante theorie.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het persoonlijk om te kijken voordat ik spoilers lees. Dan kan je tenminste zelf nog speculeren hoe een aflevering zich ontwikkeld.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 08:38 schreef Faith5321 het volgende:
Niet dat ik niet bij ben aangezien ik toch overal spoilers lees maar toch, heb vanaf 4 nog nix gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Locke zei in Ep6 trouwens iets dat volgens mij van groot belang is, namelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Eens lees je een spoiler waarvan je wenst dat je deze nooit gelezen had... maar dan is het te laat!quote:Op maandag 1 november 2004 11:44 schreef Faith5321 het volgende:
Ja deze serie is het leukst als je niet eerst de samenvattingen op abc leest, maar hallo probeer eens niet de spoilers te lezen als je de afleveringen nog niet kunt downloaden, dat is voor mij als spoilerfreak toch te moeilijk haha, nu lees ik alleen een kleine omschrijving. heb dit weekend 4 t/m 6 gekeken. 6 was echt geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, Locke is cool
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
quote:Op donderdag 4 november 2004 14:56 schreef khazad het volgende:
Net 1x07 gezien en het wordt alleen maar beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oja, Locke is coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
quote:Op donderdag 4 november 2004 15:39 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
[..]dat denk ik eigenlijk ook, maar ik hoop het niet :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Not that we needed all that for the trip, but once you get into a serious drug collection, the tendency is to push it as far as you can.
[..]Lijkt mij niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij niet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mkay...ik volg iets niet?quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:36 schreef danni het volgende:
Offtopic: Amy Acker is zoooo cool!....................
quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:43 schreef Faith5321 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
Hehe... "strandwandeling"...quote:Op zaterdag 6 november 2004 01:49 schreef Roa het volgende:
[..]
[spoiler]
En ik erger me echt aan Jack en Kate, damn, ik kan daar niet tegen, ga gewoon even lekker..uhm..ja...een strandwandeling maken ofzo, maar dit gedoe de hele tijd... Pfffff
quote:Op vrijdag 5 november 2004 10:15 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Lijkt mij niet:Goed punt, dat ik dat zomaar vergeten ben zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Pim Fortuyn was een Cylon" - Theo van Gogh te Amsterdam 5-8-2005
Mjah, dat wist ik ook eigenlijk wel, ik haalde wat dingen door elkaar en het feit dat er een post tussen stond hielp ook niet bij de verduidelijkingquote:Op zaterdag 6 november 2004 04:09 schreef danni het volgende:
[...]
youre right about that! icoontje van faith5431,
amy acker speelt de rol van .. in de serie Angel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |