nooit over vliegroutes gehoord?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:41 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmmm... Als je die site bekijkt en sommige dingen leest ga je je idd wel afvragen of er echt iets aan de hand is...
Dit bijvoorbeeld, is een foto die boven Amsterdam genomen zou zijn. Iemand hier die dit OOIT eerder heeft gezien? Ik niet hoor...
[afbeelding]
Ja hoor... In zo'n perfect schaakbord patroon? Echt niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:44 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nooit over vliegroutes gehoord?
Een zonsondergang die condenssporen een mooi kleurtje geeft... Nee, nog noooooooooooooit gezien!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:41 schreef Laura 2000 het volgende:
Hmmmm... Als je die site bekijkt en sommige dingen leest ga je je idd wel afvragen of er echt iets aan de hand is...
Dit bijvoorbeeld, is een foto die boven Amsterdam genomen zou zijn. Iemand hier die dit OOIT eerder heeft gezien? Ik niet hoor...
[afbeelding]
ik zie in de zomer heel vaak van dit soort strepen die op dezelfde manier rood zijn als op die foto...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:50 schreef Dromenvanger het volgende:
ik heb een hemel gezien vol strepen, maar niet rood en zeker niet op de manier van hierboven.
Persoonlijk heb ik geen idee. Ik las dat deze vliegtuigen hun sproeiers vaak alleen boven steden aanzetten wat dus zou betekenen dat die contrails (chemtrails) een begin en een einde zouden moeten hebben. Hier in Rotterdam heb ik er een paar gezien, maar trek er nog geen conclusies aan. Toch zijn ze soms vervelend op een zonnige dag, ze blokkeren af en toe langdurig de zon op een windstille dag.quote:After multiple plumes appeared over Santa Fe, New Mexico, Clifford Carnicom pioneered the collection of government weather data from 30,000 to 38,000 feet.On days of intense aerial gridding, Carnicom found the temperatures and humidity at high altitudes to be only one-third as cold as the –40F and 70% humidity needed for contrails to form. Atmospheric scientists at the National Climate and Atmospheric Research Institute in Boulder say the only way to form contrails in such warm dry air is by adding tons of tiny particulates to the atmosphere. The smaller the particles for scant moisture to coalesce around, the more hazy clouds are formed.
quote:2000 - William Thomas - Chemtrails and population control - FiX.mp3
2004 04 19 - C2C - William Thomas - Chemtrails and some 911 - FiX.mp3
http://home.planet.nl/~re(...)7_exotic_weapons.htmquote:Space Preservation Act of 2001 (Introduced in the House)
107th CONGRESS
H. R. 2977
To preserve the cooperative, peaceful uses of space for the benefit of all humankind by permanently prohibiting the basing of weapons in space by the United States, and to require the President to take action to adopt and implement a world treaty banning space-based weapons.
ja, ik ben te lui om al die sites en teksten te bekijken en te lezen, kan je toch deze ff beantwoordenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:37 schreef MoonBaby het volgende:
Ben je sceptisch ok, maar als je dan te lui bent om wat sites te bekijken, wat teksten te lezen en wat onderzoeken van professionals (ja, het zijn echte professionals, maar niet van de CIA, FBI of RTL4) te bestuderen, hou dan ook je commentaar voor je.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:59 schreef The_Hives het volgende:
En waarom zouden ze chemicaliën verspreiden volgens jullie??
nee dat kan ik niet omdat ik het niet weet. Ik hou me er namelijk niet zoveel bezig omdat ik het zelf erg ver gezocht vind en ik heb simpelweg nog geen tijd gehad om me er verder in te verdiepen. Maar dat betekent nog niet automatisch dat het onzin is. Wees eens een keer niet lui, kies een interessant LIJKENDE conspiracy theorie uit (begin eens met 11 september dat is een leuke!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:45 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ja, ik ben te lui om al die sites en teksten te bekijken en te lezen, kan je toch deze ff beantwoorden![]()
![]()
[..]
Hij gooit me teveel met "uit zeer betrouwbare bron" en "het is een feit" als onderbouwing.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:37 schreef MoonBaby het volgende:
De ene scepticus klaagt over bronnen: Ja ik wil bronnen en E-mail adressen bla bla bla, de andere vind juist weer dat er veel te veel gegooid wordt met plaatjes en links. Het is dan ook nooit goed.
Slaap lekker!![]()
Daar heb je zeker gelijk in. Aan de andere kant is het zo dat vrijwel alles wat je uberhaupt onder woorden kunt brengen door iemand al wel gezegd is, en geponeerd als waarheid.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:37 schreef MoonBaby het volgende:
Maar is het niet HEEL erg makkelijk om het meteen af te doen als "gelul" en "bangmakerij" zonder ook echt verder de achtergrond te onderzoeken? De ene scepticus klaagt over bronnen: Ja ik wil bronnen en E-mail adressen bla bla bla, de andere vind juist weer dat er veel te veel gegooid wordt met plaatjes en links. Het is dan ook nooit goed.
Eerst komt de conspiracy theorie van Kurt Cobain aan de beurtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:53 schreef MoonBaby het volgende:
Wees eens een keer niet lui, kies een interessant LIJKENDE conspiracy theorie uit (begin eens met 11 september dat is een leuke!!!) en bezoek eens wat sites.
Volgens mij was JIJ het die mijn topic ooit over zeechemtrails op slot flikkerdequote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:07 schreef iteejer het volgende:
[..]
Je jat mijn idee!
Maar ik ben serieus jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:06 schreef MoonBaby het volgende:
Ik ga trouwens niet meer verder in discussie met sceptici die zich overduidelijk niet serieus willen verdiepen alvorens een oordeel te vellen. Dat heeft geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |