Precies zoals ik het schreef:quote:Op vrijdag 26 november 2004 12:53 schreef The_stranger het volgende:
[..]
[afbeelding]
beetje klein plaatje, maar duidelijk meerder onderbrekingen...
[..]
Wat is er dan precies anders? Wat klopt er niet?
Btw, hoe wil je deze effecten verklaren, hoe het ook wel eens is te zien:quote:ik blijf erbij, de lengte van die trails kloppen nooit in verhouding met de lengte van de vliegroutes (op zelfde hoogte/snelheid).
Sinds wanneer bestaat de term "Alto Cumulus", hoe zijn ze hier op gekomen en vanaf welke datum bestaat hiet info zwart op wit over?quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:02 schreef TheDeadGuy het volgende:
doe eens een image search op Alto Cumulus
[afbeelding]
australie, site van stormchasers bv
ho stop en halt, ik beschuldig je niet, ik constateer, je post te ervaren om een newbie te zijn en toch geeft je profiel aan dat je alleen nog maar in dit onderwerp hebt gepost, dat is een constatering geen beschuldigingquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:08 schreef T2012 het volgende:
[..]
Sinds wanneer bestaat de term "Alto Cumulus", hoe zijn ze hier op gekomen en vanaf welke datum bestaat hiet info zwart op wit over?
Vwb je andere post >> ik zou niet zo snel iemand vals beschuldigen, komt niet goed over. Ik ben benieuwd wat je van die docu vindt van Carnicom. Al gezien?
oh ja ik heb wel eens bij die sites gesnuffeld en daar kon je een cloudbuster kopen (niet meer kan een electrostaisch filter in mijn ogen, die veel en veel te duur verkocht wordt, maar dat terzijde) en daar werden allerhande kwaaltjes toegeschreven aan die chemtrails, ik had eigenlijk voor het gemak aangenomen dat de conspiracy-isten (ik lijk BSB wel) dachten dat ze chemisch werden beinvloed, maar als dat niet het geval is hoeft de ''emissie'' niet perse te leiden tot een gerichte ''immissie'', dat was een wilde aannamequote:Op vrijdag 26 november 2004 16:34 schreef T2012 het volgende:
Over de emissie, waarom ga je er vanuit dat deze moet neerdalen op de grond, terwijl wij het doel niet weten van de missies?
In ieder geval klopt mijn aanname wat deze man betreft weer wel want hij denkt dat het zin heeft om op 8 kilometer hoogte mensen te besproeien.quote:[url= http://www.workingtv.com/chemtrails.html ] bron [/url]
If you believed that aircraft, with secret government approval, had been spraying us with noxious chemicals developed in U.S. military biological warfare laboratories, would you be paranoid?
Or if you saw distinct plumes or "Chem Trails" left behind by the aircraft which did this spraying, yet were told by Transport Canada that no such spraying was taking place, would you be delusional? . . or a conspiracy theory lunatic?
Er zijn toch clubs van vliefgtuigspotters? Neem daar eens contact mee op. Die weten ongetwijfeld veel over vluchtroutes. Bovendien, als er mensen iets opgevallen moet zijn aan condenssporen dan zijn zij het wel.quote:Op zaterdag 27 november 2004 10:09 schreef T2012 het volgende:
De 'cloudbuster' is waarschijnlijk onzin, daar ben ik het mee eens. Maar daar gaat deze discussie niet over. Dat we 99% van de trails kunnen verklaren, daar ben ik het niet mee eens. Ook je wilde gok die je zeker weet, ik weet het niet. Weet je iets van William Thomas? Deze Canadese journalist, die wel eens een award heeft gewonnen, is gespecialiseerd in gezondheid en milieu. Hier kan je meer over hem lezen: http://www.willthomas.net/About_Thomas/index.htm
Zijn artikelen staan hier: http://www.willthomas.net/Chemtrails/Articles/index.htm
Waar deze discussie om gaat, is of de strepen die we dagelijks zien, normaal zijn of niet. Meer mensen die slechts hun geheugen gebruiken en terug denken aan de periode voor het chemtrailfenomeen, menen zich te herinneren dat contrails altijd vrijwel meteen verdwenen. De gemiddelde levensduur van een contrail was altijd tussen de 5-20 seconden. Daarom vind ik het niet raar dat er genoeg mensen bestaan, die het niet normaal vinden wanneer deze strepen niet alleen uren blijven hangen, maar ook nog eens lijken te groeien. Wanneer een contrail uitwaaiert, zou deze beetje bij beetje moeten verdwijnen, ipv groeien. Mee eens? Ook ik weet te herinneren dat contrails altijd vrijwel meteen verdwenen. Nu heb ik het vage vermoeden dat mensen als William Thomas wel zullen weten waar ze over schrijven. Hij heeft een leuke reputatie. Op deze site kan je een interview van hem zien: http://www.workingtv.com/chemtrails.html (in 4 delen, het hoort bij elkaar). Mensen in Amerika hebben met software genaamd 'Flight Explorer' onderzocht hoe het nu zit met het aantal commerciële routes en alles wat daar niet bij hoort. De commerciële toestellen lieten allemaal een contrail achter die een gemiddelde levensduur had van 15 seconden. De militaire toestellen lieten 'contrails' achter die uren bleven hangen. Als het goed is kunnen wij ook over vergelijkbare software beschikken. Misschien dat ik hier eens naar ga informeren, misschien dat ik hiermee anderen op een goed idee breng. Als contrails echt al zeer lang uren blijven hangen, dan zou imo dit fenomeen nooit zo groot zijn geworden en had het nog geen jaar stand kunnen houden.
Tot slot zou ik nogmaals willen vragen of je inmiddels al de documentaire van Carnicom hebt gezien? Ook hij heeft veel meer te vertellen dan hier wordt besproken.
Da seen combinatie van condens van de uitlaatgassen en de luchtstromen langs de vleugels. Die eerste is al lang uitgelegd hier. Dat tweede is standaard aerodynamica, subsone luchtstromen met verschillende de druk, temperatuur en snelheid. Zoek een student lucht- en ruimtevaarttechniek en laat het hem/haar maar eens uitleggen.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:20 schreef T2012 het volgende:
PS nog een mooi voorbeeld: [afbeelding]
"oud genoeg"...quote:Op zondag 28 november 2004 00:37 schreef T2012 het volgende:
oud genoeg
Hier kun je 100.000 topics over makenquote:Op zondag 28 november 2004 10:16 schreef T2012 het volgende:
Is dat alles?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |