De woorden "ik wil" komen vaker in je verhaal voor dan gezond is..dus ik denk dat je toch wat eerlijker moet zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:48 schreef BBQ-kip het volgende:
Ja, da's echt geen optie voor me, ik vind sex belangrijk, maar niet het belangrijkste in een relatie
We hebben nu ruim 3 jaar wat en het gaat echt top, ik wil alleen wat meer
Zeer zeker! Maar ik zou dat dus nooit goedkeuren.... Als mijn vriendin dat wil moet ze het maar uitmaken en een andere zwans opzoeken...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lachen met jou![]()
Tja, iedereen wil wel eens buiten de deur neuken, zeker?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Het lijkt mij erg spannend om een keertje sex te hebben met een andere man dan mijn vriend.
Mijn vriend echter ziet dit helemaal niet zitten, hij vindt dat dan een deel van de basis voor onze relatie weg is, ook geeft hij aan het geen prettig idee te vinden en jaloers te zijn dan.
Wat moet ik hiermee?
Ik wil het gewoon graag, beetje experimenteren, ben nog jong
Ik wil niet de rest van mijn leven hetzelfde sexleven behouden, mag wel een beetje wisseling in zitten, maar ik wil ook niet bij mijn vriend weg ofzo...
Tips, ideetjes, ervaringen zijn welkom.
(geen lompe/zinloze reacties, dan krijg je een digitale klomp tegen je kop)
Stiekem... ook wel een lekkere tip he? Ik vind dat vooral erg laag en laf. Als je al weet dat je niet monogaam kunt/wilt zijn, ga een open relatie aan of ga helemaal geen relatie aan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:43 schreef Keios het volgende:
[..]
Tja, iedereen wil wel eens buiten de deur neuken, zeker?
Het ligt aan jou of je je relatie ervoor over hebt. Ofwel doe je het stiekem...
Precies! Een relatie bent verplichtingen met zich mee, als je je daar niet aan kunt c.q. wilt houden moet je geen vaste relatie nemen, simpel. Zoals jij het wilt vind ik het niet gek dat mensen je slet noemen eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Stiekem... ook wel een lekkere tip he? Ik vind dat vooral erg laag en laf. Als je al weet dat je niet monogaam kunt/wilt zijn, ga een open relatie aan of ga helemaal geen relatie aan.
In dit geval, pushen heeft geen zin, dan duw je hem alleen maar van je af. Iemand die monogame gevoelens heeft en jaloezie kent, zal niet snel veranderen. Daar zul je je bij neer moeten leggen als je bij je partner wilt blijven. Wil je toch meer seks, dan zul je met je relatie moeten stoppen. It's simple as that.
Naruurlijk is vreemdgaan niet goed te praten maar als ze echt sex wil met iemand anders en ze mag niet van haar vriend,..........quote:Op zaterdag 19 juni 2004 09:17 schreef innovative het volgende:
[..]
Stiekem... ook wel een lekkere tip he? Ik vind dat vooral erg laag en laf. Als je al weet dat je niet monogaam kunt/wilt zijn, ga een open relatie aan of ga helemaal geen relatie aan.
In dit geval, pushen heeft geen zin, dan duw je hem alleen maar van je af. Iemand die monogame gevoelens heeft en jaloezie kent, zal niet snel veranderen. Daar zul je je bij neer moeten leggen als je bij je partner wilt blijven. Wil je toch meer seks, dan zul je met je relatie moeten stoppen. It's simple as that.
I know.. ik ben ook te jaloers om het niet erg te vinden als mijn vriend sex met een ander zou hebben voor een keertje. Maar jaloezie komt meestal wel ergens vandaan (verlatingsangst en dat komt weer o.a door onzekerheid)quote:Je praat er naar mijn mening te makkelijk over, dat soort gevoelens is weinig aan te doen, er zijn zat mensen die echt monogaam zijn, die echt niet anders kunnen en willen en ook dat moet geaccepteerd worden, net zoals dat iemand die niet monogaan is niet raar of gek is is iemand die wel monogaam is ook niet raar of gek...
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 23:08 schreef Keios het volgende:
[..]
Naruurlijk is vreemdgaan niet goed te praten maar als ze echt sex wil met iemand anders en ze mag niet van haar vriend,..........
Ze moet zelf weten hoeveel ze voor haar relatie over heeft en of ze het wil riskeren.
En je rijdt zeker in een Golf, hebt een huis zoals de rest van de wijk en gaat alleen met Kerst en Pasen naar de kerk...quote:Op zondag 20 juni 2004 23:58 schreef Scorpie het volgende:
ik lees hier eigenlijk het volgende;
ik wil me relatie houden maar toch sex met anderen....
je wilt van 2 walletjes eten jongedame. En dat gaat niet. Dus of je maakt het uit en gaat spannende dingen met andere jongens doen of je blijft bij je vriend.
Het leven is zo simpel he.
En daarmee gaat ze mee in de meerderheid die wel slecht wil, maar nog zoekt naar iemand die zegt 'ja, doe maar'.quote:Op maandag 21 juni 2004 18:05 schreef Ahura het volgende:
Zij wilt alleen maar iets wat heel veel mensen willen maar niet doen of niet over praten...
iets willen is wat anders dan het daadwerkelijk doen...quote:Op maandag 21 juni 2004 18:08 schreef -Lotte- het volgende:
[..]
En daarmee gaat ze mee in de meerderheid die wel slecht wil, maar nog zoekt naar iemand die zegt 'ja, doe maar'.
Dan heb je sommige reacties echt niet goed gelezen... In geen van de gevallen man of vrouw is dit goed... Dus nee, als je een man was geweest en dit gezegd had was het niet prima, ook al praten sommige mannen dit graag goed (vraag je alleen af waarom)... Als jouw vriendje voor zou stellen met iemand anders de koffer in te duiken (visualiseer dat plaatje van hem en een ander meteen maar ff voor jezelf), en jij zou nee zeggen zou je wel de onzekerheid hebben dat ie dat dan achter je rug om gaat doen, omdat je dan simpelweg zou weten dat hij de behoefte heeft om dat te doen... Die onzekerheid is echt heel slecht voor je relatie, en tast het vertrouwen aan, geeft hem het gevoel dat hij niet genoeg voor je is... Btje erg onnadenkend en respectloos om zoiets ook voor te stellen bij je vriendje... Natuurlijk is het normaal om nieuwschierig te zijn en/of fantasien te hebben, dan kan je 2 dingen doen die imho in de relatie correct zouden zijn om te doen::quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik lees hier echt de meest vreselijke reacties, maar de laatste posters zijn weer wat beter
Ik denk inderdaad dat dat best een punt is Erodome en Exit, als ik een man was geweest en dit had gezegd was het prima...
Maar goed, ik heb wel door welk soortige mensen die reacties gaven, niet serieus nemen dus
Mensenkennis zekerquote:Op maandag 21 juni 2004 12:52 schreef Ahura het volgende:
[..]
En je rijdt zeker in een Golf, hebt een huis zoals de rest van de wijk en gaat alleen met Kerst en Pasen naar de kerk...![]()
Wat voor opties zie je zelf nog?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vriend echter ziet dit helemaal niet zitten, maar ik wil ook niet bij mijn vriend weg ofzo...
Voeg nog een optie toequote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:10 schreef B-FliP het volgende:
Natuurlijk is het normaal om nieuwschierig te zijn en/of fantasien te hebben, dan kan je 2 dingen doen die imho in de relatie correct zouden zijn om te doen::
-het voor jezelf houden, accepteren dat het niet kan nu je een relatie hebt en er met je vriendje voor
gaan...
-het uitmaken en die dingen proberen...
Lekker nutteloze repley ditquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:36 schreef k3vil het volgende:
In een relatie houd je de sex binnen de relatie
Foei!
Zijn het niet altijd en eeuwig diezelfde vrouwen die praten over liefde en sex en hoe onlosmakelijk die twee met elkaar verbonden zijn?quote:Op maandag 21 juni 2004 22:22 schreef erodome het volgende:
Mannen roepen erg vaak dat liefde en sex 2 verschillende dingen zijn, maar alleen als het hunzelf betrefd, als het om hun dame gaat is het ineens totaaaaaaaaaaaaaaaaaaal anders
Hulde! Helemaal mee eens!quote:(eigenlijk is het raar om sex en liefde op 1 hoop te gooien, er zijn zoveel vormen van liefde waar er echt geen sex bij komt kijken, dus liefde en sex zijn nu eenmaal 2 verschillende dingen).
Ik snap de mensen hier niet... Als ut haar nou spannend lijkt om ut eens te doen met een volstrekt onbekende die ze nooit weer ziet, laat haar die spanning hebben. Iedereen die zegt dat ie nooit fantaseert over een ander, over een trio of gefantaseerd heeft liegt dat ie barst... makkelijk zat.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik lees hier echt de meest vreselijke reacties, maar de laatste posters zijn weer wat beter
Ik denk inderdaad dat dat best een punt is Erodome en Exit, als ik een man was geweest en dit had gezegd was het prima...
Maar goed, ik heb wel door welk soortige mensen die reacties gaven, niet serieus nemen dus
Het is niet zo dat als het er nooit van komt, mijn wereld dan vergaat en ik nooit meer gelukkig ben ofzo, ik ben gewoon benieuwd hoe het is om sex te hebben met iemand anders.
Een onbekende voor mij, die ik daarna ook nooit meer zie ofzo.
Voorlopig gaat dit niet gebeuren, het zij zo, ik ga er niet dood van hoor
Misschien ooit, misschien nooit, who knows?
100 % scorequote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:12 schreef erodome het volgende:
Wat mij betrefd geld ook wat ik mag mag mijn partner ook, dat lijkt me vrij logisch eigenlijk, maarja zo werkt het in de praktijk toch vaak niet zie ik veelste vaak...
Ik ben het hier ook helemaal mee eens. Sex & liefde kan ik echt helemaal los van elkaar zien. Als je een relatie hebt met iemand dan houdt het niet in dat je minder van diegene houdt als je een keer met ander naar bed gaat. Gewoon lekkere sex, verder niks. En ja, ik zou het dus dan ook van m'n partner accepteren. Maar ja, blijkbaar ben ik daar ook te modern in. Het meerendeel van de mensen denkt er jammer genoeg toch anders overquote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:47 schreef Ahura het volgende:
[..]
Hulde! Helemaal mee eens!
Ik zeg niet dat je het perse moet doen ofzo, maar waarom kijken mensen zo verschrikkelijk bijna ouderwets naar een relatie? Als je vriend(in) het een keer met een ander wilt doen, denk je dan soms dat ie minder van je houdt ofzo??? Als je een échte goeie relatie hebt dan moet het gewoon mogelijk te zijn. Je moet alleen jezelf zo ver krijgen dat je het realiseert
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:03 schreef barbabientje het volgende:
hai zou je me een keer willen emailen?
barbabientje@hotmail.com
thanx
gedeeltelijk eens..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:12 schreef erodome het volgende:
Verschilt van vrouw tot vrouw hoor....
Ik ken zat vrouwen die sex en liefde prima kunnen scheiden(eigenlijk is het raar om sex en liefde op 1 hoop te gooien, er zijn zoveel vormen van liefde waar er echt geen sex bij komt kijken, dus liefde en sex zijn nu eenmaal 2 verschillende dingen).
Maar als een vrouw daar idd anders over denkten een vreemdganger als partner heeft en het ook doet is het huis ineens te klein, want dat is anders...
Dat gebeurt zo ontzettend vaak...
Wat mij betrefd geld ook wat ik mag mag mijn partner ook, dat lijkt me vrij logisch eigenlijk, maarja zo werkt het in de praktijk toch vaak niet zie ik veelste vaak...
Ben het met Jo79 eens.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:50 schreef Jo79 het volgende:
Ik denk dat als hij nu zo denkt, dat je het toch zal moeten accepteren. Hij denkt er zo over en ik denk niet dat erover rpaten zijn gedachtes zullen veranderen. De enige optie dan is stiekem doen, maar dat zal geen optie zijn denk voor je.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |