hmm dan maar eens klanten service gaan bellen want kan nog steeds niet bellenquote:Op maandag 7 juni 2004 12:08 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Het kan maximaal 24 uur duren, het kan ook binnen 5 minuten gepiept zijn, zoals wellicht bij die vriend van je. Dat wil niet zeggen dat het bij jou even lang duurt. Als je na 24 uur nog niet kunt bellen -> KS bellen. Binnen die 24 uur even geduld hebben
doet je personeels abo het trouwens nog?quote:Op woensdag 9 juni 2004 14:54 schreef Marvin het volgende:
Vandaag mailtje terug gekregen dat ook mijn tweede nummer omgezet gaat worden naar Ready.. en die was pas 2 maanden oud
Ik werkte via een uitzendbureau, dus neequote:Op woensdag 9 juni 2004 14:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
doet je personeels abo het trouwens nog?
het enige waarin Orange duurder is dan haar concurrenten (uitgezonderdquote:Op woensdag 9 juni 2004 15:39 schreef Nolius het volgende:
Orange --> prutsers. Ze neppen je echt. Ze zijn in verhouding veel duurder dan alle concurrenten.
je zegt het zelf al!quote:Op woensdag 9 juni 2004 16:09 schreef Adelante het volgende:
het enige waarin Orange duurder is dan haar concurrenten (uitgezonderd
KPN Mobile) is bellen naar andere mobiele netwerken en sms-en...
bellen naar vaste lijnen, orange "vrienden" en orange world/gprs is
goedkopr dan bij de meeste andere aanbieders!
zinloos is anders.. ik heb alleen waardevolle reacties geleverd... op deze naquote:Op woensdag 9 juni 2004 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
Spooky, volgens mij ging het topic niet over die zinloze opmerkingen van jou.....
volgens mij zitten er ook call centra van Orange in Vleuten en IJsselsteinquote:Op vrijdag 11 juni 2004 16:54 schreef RubberenRobbie het volgende:
Callcenter van Orange zit in Arnhem, 026 dus
opzeggen kan tot 21 juni....quote:Op zondag 13 juni 2004 11:04 schreef Rex_Hunt het volgende:
is het nog mogelijk om het 5 dagen na de prijswijziging op te zeggen?
ja als het goed is tot ergens rond de 20e kan je opzeggen (volgens de klantenservice)quote:Op zondag 13 juni 2004 11:04 schreef Rex_Hunt het volgende:
is het nog mogelijk om het 5 dagen na de prijswijziging op te zeggen?
huh??quote:Op dinsdag 15 juni 2004 16:26 schreef Marvin het volgende:
Dat moet je dan ook aanpassen naar per direct/omgaande
moet dan worden:quote:Ik wil u bij deze laten weten dat ik niet akkoord ga met deze wijziging. Ik wil mijn abonnement dan alsnog en kosteloos opzeggen per ingang van deze tariefswijziging (7 juni 2004).
En je moet natuurlijk ook even veranderen; per 7 juni verandert naar per 7 juni heeft verandert..quote:Ik wil u bij deze laten weten dat ik niet akkoord ga met deze wijziging. Ik wil mijn abonnement dan alsnog en per direct kosteloos opzeggen.
Als jij dat wilt, doe je dat lekker.. Het zal zo'n Orange medewerker een rotzorg zijn hoe die brief eruit ziet, als er maar duidelijk in staat wat je wil. En dat staat er..quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:26 schreef Exterminator het volgende:
brief
maar moet dat adres van orange bovenaan deze brief??
maar de rest klopt nu dus wel?quote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:47 schreef Marvin het volgende:
[..]
Als jij dat wilt, doe je dat lekker.. Het zal zo'n Orange medewerker een rotzorg zijn hoe die brief eruit ziet, als er maar duidelijk in staat wat je wil. En dat staat er..
Natuurlijk niet vergeten het adres van Orange op de enveloppe te zetten
laat effe weten wanneer je brief terug hebtquote:Op dinsdag 15 juni 2004 17:30 schreef 4nima het volgende:
ik heb hem vandaag op de bus gedaan.. wel jammer dat ik zo laat achterkwam ivm stage in engeland.. hopen dat ze em nog behandelen (op tijd)
kevin lastig he een brief typen, moet je maar is wat beter opletten onder nederlandsquote:Op dinsdag 15 juni 2004 18:22 schreef Exterminator het volgende:
[..]
maar de rest klopt nu dus wel?
ja best wel jack :p, moet jij me ook maar niet zoveel afleiden onder nederlands, steeds in m'n armen knijpen. viezerikquote:Op woensdag 16 juni 2004 11:56 schreef Jaak16 het volgende:
[..]
kevin lastig he een brief typen, moet je maar is wat beter opletten onder nederlands![]()
![]()
zal ik doenquote:Op woensdag 16 juni 2004 08:19 schreef Exterminator het volgende:
[..]
laat effe weten wanneer je brief terug hebt
ik ga 'm vandaag op de bus gooien
hehe je moet toch iets te doen hebben onder die saaie nl lessen maarjaquote:Op woensdag 16 juni 2004 12:01 schreef Exterminator het volgende:
[..]
ja best wel jack :p, moet jij me ook maar niet zoveel afleiden onder nederlands, steeds in m'n armen knijpen. viezerik
Handtekening van je ouders kun je er bij zetten, voor de zekerheid. Je ouders hebben bij het afsluiten van het abonnement mee moeten tekenen. Dit doet Orange om de zekerheid te hebben dat je ouders het abonnement niet kunnen vernietigen, want zij hebben het 'mede ondertekend'. Daarnaast zet Orange er expliciet in die machtiging dat ze je ouders aansprakelijk kunnen stellen wanneer jij in gebreke blijft. Desalniettemin ben jij de contractant en zul jij het contract op moeten zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 12:32 schreef Exterminator het volgende:
Marvin nog 1 vraag voor jou,
Omdat ik nog geen 18 ben, is m'n moeder dus mee moeten gaan, om het abbonement af te sluiten.
Maar alle rekeningen die ik krijg staan gewoon op mijn naam. En dus niet op die van m'n moeder.
namens wie moet deze brief nou gestuurd worden + welke kopie van identiteitskaart van m'n moeder of van mij??
bij 2 vrienden van me (oa die jaak16 hierboven) is een van de ouders ook moeten mee gaan om abbonement af te sluiten, maar bij hun zijn de rekeningen wel op de naam van de ouders.
dat is vrij snel gegaan dan, hopen dat ze t bij mij vandaag doen, zal wel nie omdat 't zaterdag is. Anders hoop ik dat t maandag word, iig hoop ik voor de 30stequote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:12 schreef 4nima het volgende:
ik ben vandaag afgesloten, heb ondertussen ook een abo en een samsung e600 jahoo
ik ookquote:ik ben vandaag afgesloten, heb ondertussen ook een abo en een samsung e600 jahoo
al 2x gedaan, maar dan krijg je te horen dat het omzetten automatisch gebeurt, en hun daar niks aan kunnen dan. En dat het systeem vertraging heeft omdat er veel reacties op de tariefswijziging zijn binnen gekomen.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:12 schreef hila het volgende:
Misschien bellen?
Mijn vriendin heeft een E600 gehaald + abbo en toen gelijk de abbo opgezegd ...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:12 schreef nikky het volgende:
ik heb nu twee jaar een abbo bij orange.... en eerlijk gezegd snap ik jullie moeilijke gedoe niet helemaal
ik heb drie maanden gelden gebeld met de vraag of ik een nieuw toestel kon krijgen. en dat kon. ik zei dat ik de nokia 3200 wou hebben... contractje verlengt en klaarbinnen 7 dagen had ik mijn nieuwe telefoon
- moeilijke gedoe? Tis een fukin briefje uitprinten, ondertekenen en op de post doen.. poeh poeh wat een gedoe!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 14:12 schreef nikky het volgende:
ik heb nu twee jaar een abbo bij orange.... en eerlijk gezegd snap ik jullie moeilijke gedoe niet helemaal
ik heb drie maanden gelden gebeld met de vraag of ik een nieuw toestel kon krijgen. en dat kon. ik zei dat ik de nokia 3200 wou hebben... contractje verlengt en klaarbinnen 7 dagen had ik mijn nieuwe telefoon
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |