Omdat ze wil weten of er meer mensen last van hebben..quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:37 schreef Bioslock het volgende:
Waarom open je een topic in plaats van te bellen met die Orange vent?
ff kijken of er meer mensen zijn met dat probleeem...quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:42 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar nou weer aan?
Zodat ze weet of het probleem mogelijk bij haar provider ligt.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:55 schreef Bioslock het volgende:
[..]
Wat heeft hij daar nou weer aan?
Heb ik uiteraard bekeken maar zie geen hele gekke dingen. Behalve dan, dat het heel veel telefoontjes zijn, meer dan gewoonlijk. Ja heel veel afgeschermde nummers zitten ertussen. Ik vind dat wel raar.quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:59 schreef blackie007 het volgende:
Je kan bij www.orange.nl je telefoonrekening bekijken, inclusief de nummers die je gebeld heb.
even bellen met de helpdesk?quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard bekeken maar zie geen hele gekke dingen. Behalve dan, dat het heel veel telefoontjes zijn, meer dan gewoonlijk. Ja heel veel afgeschermde nummers zitten ertussen. Ik vind dat wel raar.
erg herkenbaar helaas..quote:Op woensdag 19 mei 2004 09:48 schreef Aventura het volgende:
heb helpdesk trouwens al gebeld, die kunnen niks voor je doen, 'het staat zo geregeistreerd dus je zult het wel verbeld hebben', zeggen ze dan.
Als je ergens moeite mee hebt ofzo, waarom meldt je het niet even in het Feedback topic? Net een burger, altijd kankeren, maar meer dan een vage aanwijzing krijg je niet.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:08 schreef donald_dick het volgende:
fijn als zo;n moderator een topic opent dat er wel meteen gemodereerd wordt...
net de politie, dan kan het wel ineens snel
als ik ga kankerenin het feedback topic, heb ik ook zo een ban aan me broek.quote:Op woensdag 19 mei 2004 17:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Als je ergens moeite mee hebt ofzo, waarom meldt je het niet even in het Feedback topic? Net een burger, altijd kankeren, maar meer dan een vage aanwijzing krijg je niet.
Nee, met prepaid bel je lekker goedkoopquote:Op zondag 23 mei 2004 13:55 schreef pieter_pontiac het volgende:
Wen er maar vast aan, ik kreeg bij Dutchtone ook altijd de grootste rekeningen terwijl ik amper belde. Die lui bedonderen de boel gewoon. Nu zit ik bij Vodafone en is het al een stukje goedkoper, maar ik neem straks mooi beltegoed. Abo = genaaid worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |