Nee dat niet en daarom schat ik de kans dat ik zwanger ben ongeveer 0%quote:Op vrijdag 18 juni 2004 om 16:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Bovendien is het maar een gemiddelde. Heb je het 'onveilig' gedaan dan?
Ik moet daarnaast wel bekenen dat ik goed ziek ben geweest van die eerste keer ongesteld. Zo ziek dat ik niet kon werkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:56 schreef beefcake het volgende:danosa
gelukkig maar
Nee, dan hoef je je ook geen zorgen te maken, we zitten je maar te pestenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:33 schreef beefcake het volgende:
Nee dat niet en daarom schat ik de kans dat ik zwanger ben ongeveer 0%Maar ja, jullie stoppen die enge gedachten in mijn hoofd
![]()
Was ik net weer blij...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:01 schreef danosa het volgende:
[..]
Ik moet daarnaast wel bekenen dat ik goed ziek ben geweest van die eerste keer ongesteld. Zo ziek dat ik niet kon werkenIk wist ineens weer hoe die rugweeen voelden en ik lekte continu door, zelfs met super plus tampons en nachtmaandverband! Niet normaal dus! Op advies van de HA heb ik toen de pil iedere dag dubbel geslikt, damn de hormonen vlogen door mijn lijf.
Ik ook, terwijl ik nog steeds borstvoeding geefquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:50 schreef danosa het volgende:
Beefcake, ik werd pas na 13 weken ongi, terwijl ik helemaal geen borstvoeding heb gegeven.
Om een lang verhaal kort te makenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:33 schreef beefcake het volgende:Okee er is dus gewoon geen peil op te trekken en ik wacht gewoon lekker af!
Hee wat gek joh!?quote:Op zondag 20 juni 2004 18:47 schreef bixister het volgende:
aah tom, niet alweer ziek worden hoor!(misschien zijn 't alleen nieuwe tanden/kiezen?)
meaghan, wij hadden ook zo'n zwemband mee, maar ik vond 'm vreselijk instabiel. als we Piet niet vasthielden kieperde hij toch zo om met dat ding, dus daar hebben we niet veel aan vrees ik.
Hahahaha ik kom er zo aan hoor!! (moet iemand wel even hier komen om bij Bram te blijven).quote:Op maandag 21 juni 2004 20:18 schreef Lois het volgende:
Bright wat een leuk cadeautje!
Belana, beterschap
Iris hier is stront en stront verkouden. Het prut stroomt zelfs uit haar oogjes, ik blijf ze maar schoonmaken anders plakken ze dicht. Daarnaast heeft ze een schimmeltje in haar luieruitslag (dezelfde als Eva, zie ook het dreumestopic) en dus jeuk. Dat heeft tot gevolg dat ze voor 11 uur 's avonds zeker niet slaapt en de hele toko bij elkaar krijst als we het wel proberen. Ze heeft maar 1 avond van de hele afgelopen week vroeg geslapen en dat was vrijdag toen Karin haar in bed had gelegd.
Inmiddels hoor ik haar alweer krijsen, ik ben bijna in staat Karin weer te bellen of zij het nog eens wil proberen.
Mijn man is nu aan het overleggen met de huisarts. Ben benieuwd of hij de dokter zelf te spreken krijgt..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Zou je voor je eigen gemoedsrust niet vandaag even langs de huisarts of Eerste Hulp? Ze hebben er vast begrip voor hoor!
Ik denk dat je dan zeker even langs mag komen... niet omdat er iets aan de hand is, maar om dingen uit te sluiten. Dikkequote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:24 schreef Meaghan het volgende:
[..]
Mijn man is nu aan het overleggen met de huisarts. Ben benieuwd of hij de dokter zelf te spreken krijgt..
Maar mijn man heeft twee maal een epileptische aanval gehad en ik moest meteen aan een absence(lichte vorm van ep.) denken, maar ze heeft dit nog niet eerder gehad. Ik heb als kind ook wel eens van die afwezige momenten gehad en ik dacht me te herinneren dat kinderen dit wel vaker hebben en er overheen groeien, maar dat weet ik dus ook niet zeker. Weet iemand daar mss iets meer over?
Doe eens niet zo eng johquote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:32 schreef Bright het volgende:
Meaghan, hoe was haar kleur? (zuurstof-tekort)
Is het erg warm en/of is ze flink aangekleed? Misschien is haar temperatuur te hoog, waardoor ze stopte met bewegen/ademhalen (hoofdje bedekt enzo verhoogt de temperatuur)
Stuipjes? Het kan een epileptische aanval zijn, maar daar moet je niet te snel vanuit gaan .
Waarom laten we dat niet lekker aan de dokter over?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:32 schreef Bright het volgende:
Meaghan, hoe was haar kleur? (zuurstof-tekort)
Is het erg warm en/of is ze flink aangekleed? Misschien is haar temperatuur te hoog, waardoor ze stopte met bewegen/ademhalen (hoofdje bedekt enzo verhoogt de temperatuur)
Stuipjes? Het kan een epileptische aanval zijn, maar daar moet je niet te snel vanuit gaan .
En wat dan nog, dit komt zo meer over als opnaaierij. Of ben je ook (kinder)arts?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:43 schreef Bright het volgende:
nou zeg, 'k probeer alleen maar behulpzaam te zijn, maar dit zijn vast de vragen die de HA ook zal stellen.
maar ik hou m'n mond wel even en ga in lurk-stand
Maar daarom nog niet minder eng als ze die voor de eerste keer krijgt, toch?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 14:51 schreef Meaghan het volgende:
Nou de huisarts denkt dus ook aan een absence. Het hoeft echter niets te betekenen en het kan gewoon bij deze ene keer blijven. Mocht het nog een keer voorkomen dan krijgt ze een neurologisch onderzoek, maar nu doen ze er verder niks mee. Tja ergens wel begrijpelijk, maar ik maak me wel wel flink zorgen. Stel dat ze epilepsie heeft..![]()
En Moussy, je weet pas hoe je reageert als je zelf in zo'n situatie zit. Ik spreek over een gebeurtenis die slechts enkele seconden heeft geduurd, daarna was ze weer bij. Ze lachte weer en ging de hele kamer door en dat gaf mij de gerustheid dat er niks levensbedreigend aan de hand is. Ik moest ook meteen aan een absence denken en die zijn nou niet acuut levensbedreigend.
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 15:34 schreef bixister het volgende:
he meaghan, wat een schrik. [afbeelding] maar wat is precies een absence? mijjn broertje heeft als klein kind wel een aantal keren een stuip gehad, en was dan ook even helemaal weg. maar dat was altijd nadat ie zich flink bezeerd had. hij moest dan zo hard huilen dat ie als 't ware in die ademhaling bleef stokken. ik vond het er altijd erg eng uitzien. hij liep dan ook wat blauwig aan en werd helemaal slap. (ik vond Brights vragen dan ook niet zo vreemd eigenlijk). na korte tijd kwam hij dan altijd vanzelf weer een beetje bij, en was dan ook inderdaad heel moe. maar zo te lezen was dit toch een beetje anders.
kusje voor Pascalle en hopelijk was dit een eenmalig voorval... sterkte met bijkomen van de schrik!
Dylan doet dit als hij lol heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:07 schreef Meaghan het volgende:
Hebben jullie kindjes ook de gewoonte om geluiden te maken terwijl ze inademen? Ze kan er geen genoeg van krijgenHet lijkt net soms een hinnekend paard
![]()
Wow, wat vroegquote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:24 schreef Jessicaa het volgende:
Even een trotse mamma. Janneke loopt achter haar wagentje(loop auto) zo de kamer door!!! Big smile erbij. Ongeloofelijk he. Ze moet nog 10 maanden worden. Het is ook geen gezicht.
Dat is meer waggelen dan lopen . . .quote:Op dinsdag 22 juni 2004 20:24 schreef Jessicaa het volgende:
Even een trotse mamma. Janneke loopt achter haar wagentje(loop auto) zo de kamer door!!! Big smile erbij. Ongeloofelijk he. Ze moet nog 10 maanden worden. Het is ook geen gezicht.
Foto'squote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:28 schreef E.T. het volgende:
Nou moet ze 't natuurlijk ook nog zelf gaan doen.![]()
Maar ik ga haar de komende tijd natuurlijk veel op het kleed op de grond leggen, lekker de ruimte..
Dat snappen jullie natuurlijk wel he
Dat gaat wat lastig als ze mij steeds vast wil houdenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Foto's![]()
En daar hebben we nou papa's voorquote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Dat gaat wat lastig als ze mij steeds vast wil houden
Wou ik net zeggen . . .quote:Op dinsdag 22 juni 2004 23:00 schreef Meaghan het volgende:
En daar hebben we nou papa's voor
Ik kan me heel goed voorstellen dat je blij bent dat je haar nu niet alleen hoeft te laten... wat een schrik he, pfffquote:Op woensdag 23 juni 2004 22:05 schreef Meaghan het volgende:
Lief dat je er naar vraagt Miss_d
Met Pascalle gaat het gelukkig nog steeds goed hoor. En ja, we hebben wel redelijk kunnen slapen. Nu slaapt ze ook nog steeds bij ons op de kamer, dus als er iets is dan sta ik meteen naast haar en dat geeft natuurlijk wel wat geruststelling. Ik hoop zo dat het iets incidenteels is geweest en dat ons meisje er verder geen last meer van zal krijgen. Ondertussen houd ik haar extra goed in de gaten, zodat niks me ontgaat en ik zo snel mogelijk kan ingrijpen als het nodig is. Wat dat betreft ben ik ontzettend blij dat ik altijd bij haar ben en haar niet uit handen hoef te geven.
quote:Op donderdag 24 juni 2004 14:44 schreef dutchie het volgende:
Kom alleen maar even heel trots melden, dat Léon nu in slaap gevallen is door het liedje te draaien wat ik tijdens de zwangerschap ook afspeelde.![]()
moest jij niet voor donker binnen zijn?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:11 schreef Tomas123 het volgende:
sjezes hoe verzinnen jullie het ... een Fok! baby... mijn god....... dan ben je blij.. als je kunt zeggen ik ben een fokbaby...
nee hoor mijn computer staat dan ook buitenquote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:14 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
moest jij niet voor donker binnen zijn?
Oke, applicaties, opdrukjes, stiksels, de meeste zijn er niet in de vorm die ik leuk vind.quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:58 schreef Meaghan het volgende:
Melonovy, tis geen opdruk als in letterlijk er op gedrukt. Het is een applicatie van leer die er op is gestikt.
Klein detail
ik kan de foto niet zienquote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:42 schreef melonovy het volgende:
[afbeelding] Chiara dr schoentjes, ook haar papa heeft er op gelopen
Bij de HEMA hebben ze ook leren slofjes, die heeft Chiara dus gehad, en bevielen prima.
Bij Turkse klerenmakers kun je zo nog wel eens vinden. En nog goedkoop ook!
Edit, die bedrukte zootjes zijn niet mijn style. Ik hou niet zo van opdrukjes, maar das mijn smaak...
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:26 schreef moussy het volgende:
[..]
ik kan de foto niet zien
ik ook nietquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:26 schreef moussy het volgende:
[..]
ik kan de foto niet zien
Ik zie ze alleen als ik hem klik en daarna nog eens ververs. Wel heel mooie schoentjes!quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:42 schreef melonovy het volgende:
Afbeelding Chiara dr schoentjes, ook haar papa heeft er op gelopen
Bij de HEMA hebben ze ook leren slofjes, die heeft Chiara dus gehad, en bevielen prima.
Bij Turkse klerenmakers kun je zo nog wel eens vinden. En nog goedkoop ook!
Edit, die bedrukte zootjes zijn niet mijn style. Ik hou niet zo van opdrukjes, maar das mijn smaak...
Jongens dragen ze volgens mij ook toch (kleuters dan in elk geval)? Zijn die schoentjes ook verplicht bij het uniform dan?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 21:59 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Hahaha ja Rewimo, daar zie je hier bijna alle meiden meelopen. Ze hebben ook allemaal uniformen. Zoiets zots, alleen helaas zal ik daar dan over 4 jaar ook aan moeten. De reden dat ze die uniformen hebben is omdat iedereen er dan hetzelfde uitziet en je geen verschil ziet van arm en rijke kindertjes. Zit opzich wel wat in natuurlijk.
Ik ook hoor, maar je ziet ze daar bij kleuters bij zowel jongens als meisjes. Grappig, in de serie van De Vijf (van Enid Blyton) lopen er ook veel oudere kinderen nog op (speelt in de jaren 40/50 schat ik), zelfs tot een jaar of 15!quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:37 schreef bixister het volgende:
rewimo, die 'engelse' schoentjes vind ik ook meer iets voor meiden hoor.
quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:37 schreef bixister het volgende:
beefcake hoe ging het zwemmen met Dylan? wat een gedoe met omkleden he?
quote:Op donderdag 1 juli 2004 08:12 schreef beefcake het volgende:
Hee bedankt Lady-wrb
Maar ik ga vandaag toch maar niet, ik vloei te hevig. Volgende week nieuwe ronden, nieuwe kansen
Dylan dwaalde ook vroeg zijn hele bed door, maar niet na een week al. Twee weken ofzo! Beweeglijke tante heb je, succes ermeequote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:20 schreef _-rally-_ het volgende:
Hm.. verrassing na verrassing: eergisteren zag ze voor het eerst kans zich van haar buik op haar rug te draaien, vandaag vond ik haar na 10 minuten aan de andere kant van het bed, een halve meter verwijderd van waar ze ingestopt was.
Is dat normaal voor een baby van net een week ?
hier mocht je de maxi-cosi gewoon mee naar het zwembad nemen hoor. werden gewoon onder de tafels met aankleedkussens gezet.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ja ik vroeg me trouwens al af hoe dat gaat als ik me ga omkleden!Ik kan Dylan niet ff daar op de grond neerleggen ofzo! In de maxicosi kan, maar waar laat je dat ding dan weer, strax wordt ie gejat? Bij het zwembad hebben ze allemaal aankleedkussens dus Dylan omkleden dat gaat daar wel makkelijk. Misschien kan de maxi-cosi daar wel blijven, maar ik weet niet of dat mag...
Beetje toevalstreffers waarschijnlijk, en anders is het voor jullie misschien een prettiger idee om haar in een slaapzakje te laten slapen, kan ze iig niet onder de dekens terecht komen?quote:Op vrijdag 2 juli 2004 22:20 schreef _-rally-_ het volgende:
Hm.. verrassing na verrassing: eergisteren zag ze voor het eerst kans zich van haar buik op haar rug te draaien, vandaag vond ik haar na 10 minuten aan de andere kant van het bed, een halve meter verwijderd van waar ze ingestopt was.
Is dat normaal voor een baby van net een week ?
oe!quote:Op zondag 4 juli 2004 00:00 schreef Belana het volgende:
Liam heeft het "praten" ontdektAls ie zielig is of honger heeft gaat het nu van: bababa baaaaabababaaaaaaaaaa wabawabaaa
Het is echt heeeeel schattig om te horen!
Hier in het zwembad mogen bij het babyzwemmen ook gewoon de maxi-cosi's meequote:Op zaterdag 3 juli 2004 22:23 schreef beefcake het volgende:
[..]
[..]
![]()
Ja ik vroeg me trouwens al af hoe dat gaat als ik me ga omkleden!Ik kan Dylan niet ff daar op de grond neerleggen ofzo! In de maxicosi kan, maar waar laat je dat ding dan weer, strax wordt ie gejat? Bij het zwembad hebben ze allemaal aankleedkussens dus Dylan omkleden dat gaat daar wel makkelijk. Misschien kan de maxi-cosi daar wel blijven, maar ik weet niet of dat mag...
Dutchie wat lastig die spruw! En helemaal als je kindje zo reageert op het middel dat het moet genezen!
Oe ja, dat gillen, dat is geweldig! Dat doet ie idd al een hele tijd, in alle toonsoorten! Geweldig!quote:Op zondag 4 juli 2004 00:02 schreef E.T. het volgende:
[..]
oe!
wij denken sinds een paar dagen steeds dat er een krolse kat voor de deur staat.. het blijkt Saskia te zijn
die heeft het hard gillen (in alle toonsoorten) ontdekt. Ik lig af en toe helemaal in een deuk
Geen toeval, het omdraaien doet ze elke keer als je haar op haar buik legt. En we hebben de dekentje netjes correct heel kort opgemaakt, dus kan ze er niet onder komen.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 23:59 schreef Belana het volgende:
[..]
Beetje toevalstreffers waarschijnlijk, en anders is het voor jullie misschien een prettiger idee om haar in een slaapzakje te laten slapen, kan ze iig niet onder de dekens terecht komen?
Nee hoor, er zijn heel wat kindertjes die lopen in gympies. Ook de meiden. En ze lopen inderdaad in sweaters rond en de jongens in blouse met stropdasje. Sommige scholen hebben dat ook voor de meiden, van die hele kleine stropdasjes.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jongens dragen ze volgens mij ook toch (kleuters dan in elk geval)? Zijn die schoentjes ook verplicht bij het uniform dan?
En tegenwoordig lopen ze toch meestal in schoolsweaters, of zie je die vreselijke ruitjesjurkjes ook nog steeds?
Vindt je dat niet eng om haar nu al op haar buik te leggen?quote:Op zondag 4 juli 2004 05:59 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Geen toeval, het omdraaien doet ze elke keer als je haar op haar buik legt. En we hebben de dekentje netjes correct heel kort opgemaakt, dus kan ze er niet onder komen.
Vrouwlief had ergens gelezen dat dat nog wel eens wilde helpen tegen krampjes. En aangezien we het alleen doen als we erbij zijn, zie ik er geen probleem in.quote:Op zondag 4 juli 2004 09:48 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[..]
Vindt je dat niet eng om haar nu al op haar buik te leggen?
Ik zal eens zien wat ik kan doenquote:Op zondag 4 juli 2004 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft er niemand geluidsfragmentjes??
Mijn bemoeizucht, sorry. Dan is er niks aan de hand als je erbij bent.quote:Op zondag 4 juli 2004 10:22 schreef _-rally-_ het volgende:
[..]
Vrouwlief had ergens gelezen dat dat nog wel eens wilde helpen tegen krampjes. En aangezien we het alleen doen als we erbij zijn, zie ik er geen probleem in.
En gisteren leek het ook te helpen: toen we haar op haar buik legden, trok ze haar benen op, liet een dikke scheet, en draaide pas erna weer op haar rug.
ze stond er ook wel naast en ze kon dus niet van die tafel afvallen, maar ze schrok er wel van dat ze toch nog beter moest opletten.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:18 schreef Bright het volgende:
E.T. wat een *&%(*$! Stel dat Saskia echt dreigt te gaan rollen en er daadwerkelijk afrolt! Dat mens kan toch nooit weten welke baby dat wanneer doet? Ik hoop wel dat ze voor de tafel blijft staan hoor!
edit: Wel goed van Saskia en prima op lengte/gewicht
Mijn vader werd dus ooit voor leugenaar uitgemaakt en is net zo lang blijven zitten tot ik mijn kunstje deedquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:17 schreef E.T. het volgende:
Ik vind dat altijd wel grappig, als ze eerst een beetje glazig en ongelovig kijken en \'t dan gewoon gedemonstreerd krijgen. Alsof ik uberhaupt om zoiets zou liegen![]()
Yep, ze heeft er nu 2 gehad en 2 keer helemaal nergens last van gehad.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:47 schreef poemojn het volgende:
Jullie gaven toch de DaKTP? Bevalt dat? En loopt dat bij jullie gewoon via de huisarts?
Ja, dat doe ik ook. Ik ben gaan schrijven vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was. Eerst over alle bezoekjes aan de vlos, en hoe het met me ging, het bevallingsverhaal natuurlijk en nu schrijf ik zo om de paar dagen op wat Ilse allemaal al kan en doet. Ik vrees dat het een behoorlijk boekwerk gaat worden, maar ik denk wel dat dat leuk is voor later.quote:Doen jullie dat eigenlijk ook, dingen over de ontwikkeling van je kinderen in een schrift o.i.d. schrijven voor later?
Mijn cb arts zei dat ik om een rontgenfoto ipv een echo moest vragen omdat dat beter was. Heel vaag, ze zei dat mijn dokter ws ook een echo zou willen laten doen en dat ik daar dan tegen in moest gaan ??? Liet de arts bij Janneke ook die plooitjes zien dat die niet gelijk zaten? Want dat hoeft dus niets te betekenen?quote:Ezzi, bij janneke dachten ze het ook. Ze is ook voor een echo geweest maar er was gelukkig niks aan de hand
Dat doet Dylan ook! Maar ik zijn slaap draait hij ook gewoon weer terug!quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:39 schreef moussy het volgende:
Ik zag in het fototopic ook dat ze duimt, als ze duimt met 1 duim is het ook wel logisch dat ze die kant op draait, lijkt mij hoor.
Een echo is wat kindvriendelijker, net als jessie al zei, met een röntgenfoto moeten de eierstokjes worden afgeplakt. Mocht er inderdaad wat mis zijn dan nemen ze alsnog een foto. Ik weet niet of je meteen een foto kan eisen als een echo standaard is.quote:Op donderdag 8 juli 2004 09:16 schreef ezzi het volgende:
Mijn cb arts zei dat ik om een rontgenfoto ipv een echo moest vragen omdat dat beter was. Heel vaag, ze zei dat mijn dokter ws ook een echo zou willen laten doen en dat ik daar dan tegen in moest gaan ??? Liet de arts bij Janneke ook die plooitjes zien dat die niet gelijk zaten? Want dat hoeft dus niets te betekenen?
De arts zei inderdaad dat ilse's voorkeurshouding ermee te maken kon hebben.
Poemojn, ja ik heb ook behoorlijk pech gehad met borstontstekingen toen Daan geboren was (zie hier:quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:02 schreef poemojn het volgende:
Weer wat nieuws omtrent mijn situatie: gisteravond had ik ineens weer bijna 40 graden koorts; weer een borstontsteking, de derde in een week tijd. Alleen kwamen er nu slierten pus uit ipv melk. Weer de huisartsenpost gebeld, langsgegaan, antibiotica gekregen. Ik schijn behoorlijk pech te hebben. Als de ontstekingen vrijdag nog niet weg zijn moet ik naar de huisarts. Het kan zijn dat zich dan abcessen vormen die operatief verwijderd moeten worden.![]()
Gelukkig is de koorts in elk geval weer afgezakt... Is her toevallig nog iemand die dit heeft meegemaakt? Hoe lang duurde dat?
Dat wist ik allemaal niet! Judith heeft dus een rontgenfoto gehad. Ik kreeg een loodschort om, omdat ik haar moest vasthouden en dat was alles, volgens mij.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:00 schreef Jessicaa het volgende:
Ezzi bij ons kon de CB arts zien dat dr ene beentje langer was, maar dat was achteraf dus toch niet zo. Ook haar bilnaadje leek ongelijk.
Hier adviseren ze juist weer een echo. Een rontgefoto is slecht voor de eierstokjes enzo die in aanleg zijn! Je moet dan om een loodschortje vragen voor de kleine en dan kunnen ze daardoor de foto weer niet goed doen en dus willen ze liever dat je geen loodschortje doet met alle gevolgen van dien. Dus ik zou echt zeggen ga voor de echo. Ze zien het er prima op. Janneke ging ook met 4 maanden.
regeldagen? die komen ook voor zo rond de zes weken. (vijf weken kan ook..maar 7 ook)quote:Op vrijdag 9 juli 2004 13:02 schreef dutchie het volgende:
Jeetje Poemojn, het gaat maar door zeg!![]()
Léon heeft alweer zijn dag niet. Sinds gister jammert hij maar door. Dan is het moeilijk om rustig te blijven. Hij heeft geen koorts, darmpjes zijn het ook niet. Gewoon jammeren en vooral niet willen slapen. Ik merk dat ik nu dus zelf ook slaaptekort krijg.![]()
Zijdelings ook nog wel over wat andersquote:Op zondag 11 juli 2004 21:23 schreef Lois het volgende:
Hebben jullie het alleen maar over Saskia gehad (zoals ik ken van zoveel ouders als ze de eerste keer alleen weggaan) of viel het mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |