had je eerder moeten zeggen of aan een mod vragenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:22 schreef =HellFire= het volgende:
Die overgang is nou net hetgene wat zo anders is... zo'n beetje t enige BR nummer wat dat heeft. Sterker nog... welke heeft dat ook.
En je mist m'n naam nog in de TT.![]()
It's my religion!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:20 schreef Da_DvD het volgende:
Tss egotripper, hoe on-BR van je ;-)
waarom niet? argumentenquote:Op zondag 20 juni 2004 18:48 schreef AirRaidSiren het volgende:
Bij nader inzien vind ik de nieuwe plaat toch nog niet overtuigend genoeg....
In m'n lokale cdshop stond er ook geen versie met dvd in de computer. En dat terwijl het meest obscure spul er vaak toch wel in staat.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:44 schreef againstthegrain het volgende:
Ja kut. Ik zie die cd + bonus dvd gewoon nergens in een winkel liggen...
Bestellen bij Large vind ik zo omslachtig.
Ja ik vind em vet maar goed heel AtG is vet. En REV is ook leuk, maar niet te vergelijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 10:53 schreef Kletz het volgende:
heej nog iemand die the positive aspect of negative thinking vet vind.. zou ie ook van Ten foot Pole - REV houden?
Zie post-icon. Dat van mij was ook niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:03 schreef Kletz het volgende:
eej f. Et was niet negatief bedoeld ofzo!!
damn seborik had et er ook al over.. ik moet toch eens meer op die post-icons gaan lettenquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:04 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Zie post-icon. Dat van mij was ook niet zo bedoeld.
Ja, scheelt heel veel ergernissen in ONZ heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:05 schreef Kletz het volgende:
[..]
damn seborik had et er ook al over.. ik moet toch eens meer op die post-icons gaan letten
Wat was het precies?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:17 schreef Kletz het volgende:
tja wat ze daar doen ben ik er absoluut niet mee eens..
¤15,99 bij de largequote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:11 schreef =HellFire= het volgende:
euh, 35 dollar is ie voor de Amerikanen. Het nummer Surface of Me staat er extra op...
en je hebt nog een andere versie met 20 minuten aan Along the Way DVD materiaal erbij. Geen idee hoe duur die is...
Je hoort het verschil pas echt goed als je eerst de oude hoort of in den treure kent, en daarna de nieuwe, op een STEREO.quote:Op woensdag 7 juli 2004 21:19 schreef Ixnay het volgende:
Ik heb in de winkel 2 van die vernieuwde BR cd's geluisterd, maar ik vind het verschil niet het geld waard.
Het blijven natuurlijk goeie cd's, ook de oude versie.
HOE VET!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:51 schreef Kiff het volgende:
Geniale piano cover uitvoeringen van Los Angeles Is Burning en To Another Abyss!
http://mitglied.lycos.de/terrornetzwerk/laib.html
http://mitglied.lycos.de/terrornetzwerk/to%20another%20abyss.html
Ook heel goed, best goede zanger, beetje gladjes, mis de rauwe stem van Greg wel, maar goed. Goede poging!quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:11 schreef Kiff het volgende:
En nu heeft iemand To Another Abyss ingezongen... nog vetter!
http://www.btlink.net/~bt(...)ce%20cover%20%29.mp3
Met een goeie koptelefoon hoor je de muziekpas echt stereo hoor, beter dan als je 2 meter van een stereoinstallatie afstaat.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:22 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Je hoort het verschil pas echt goed als je eerst de oude hoort of in den treure kent, en daarna de nieuwe, op een STEREO.
Heb ik wel gemerkt.
En es ff luisteren wat die links te bieden heeft.
Hmmm, dat klopt wel, maar niet in een winkel denk ik zo. Al dat geluid op de achtergrond... het verschil is er duidelijk wel.quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:57 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Met een goeie koptelefoon hoor je de muziekpas echt stereo hoor, beter dan als je 2 meter van een stereoinstallatie afstaat.
Idd, weet je hoe handig dit is om bij mee te zingen (kan ik gelijk mijn moeder laten zien hoe melodisch BR is, ze zit op zang :p)quote:Op woensdag 7 juli 2004 22:36 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
HOE VET!![]()
DIe periode is gewoon de beste BR-periode en ATG springt boven de anderen uit. Gewoon de meeste goeie nummersquote:Op donderdag 8 juli 2004 13:59 schreef Kletz het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat against the grain zo bijzonder maakt t.o.v. de andere platen van ze?
TWEE EXTRA TRACKS??!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 13:51 schreef againstthegrain het volgende:
Wel leuk trouwens dat Generator nog twee extra tracks heeft
Yep die heb ik, best aparte DVD eigenlijk.. Waarom? Nou, ze hebben de beelden van 4 á 5 opnames van optredens door elkaar gemixed, Je hoort dus het audiospoor van één van die opnames, maar kwa beeld wordt steeds gewisseld tussen die 5 opnames. Je ziet Bad Religion dus telkens met andere kleren aan, best geinig eigenlijk..(dit gebeurt dus gewoon tijdens de liedjes).quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:09 schreef Ixnay het volgende:
Heeft er iemand hier Along The Way DVD, zo ja: wat staat er allemaal op en is ie het geld waard?
Het is een opname van een concert uit '89 en dus alleen maar oudere nummers ± wat interviews. Denk alleen voor de liefhebbers de moeite waard...quote:Op donderdag 8 juli 2004 23:09 schreef Ixnay het volgende:
Heeft er iemand hier Along The Way DVD, zo ja: wat staat er allemaal op en is ie het geld waard?
quote:This digitally re-mastered version of "Generator" contains two bonus tracks for "Heaven Is Falling" and "Fertile Crescent" that originally appeared on the split 7" with Noam Chomsky put out by Maximum Rock'N Roll in '91
ja ok dat is waar maar Recipe vind ik veel matige nummers hebben en die 3 nummers die ik al noemde zijn vrij slecht, vind ikquote:Op maandag 12 juli 2004 00:03 schreef Ixnay het volgende:
Op iedere BR cd staan betere en slechtere nummers.
The Gray Race heb ik ook altijd erg goed gevonden, alleen die wordt door de echte BR fans niet vaak genoemd.
voor een band die je de beste ter wereld vindt ben je niet op de hoogte he?quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:13 schreef Orealo het volgende:
Ah, gevonden via de search!
Bad Religion is echt de beste band ooit!
niet alleen omdat de liedjes goed klinken, het mooi is en lekker om mee te zingen, maar vooral om de text![]()
Hun laatste album (The Process Of Belief dacht ik) is in 2002 uitgekomen..
Maken ze nog nieuwe liedjes? komen ze hier binnenkort ergens op een tour?![]()
![]()
Heel Stranger than Fiction is gewoon bruutquote:
Als ze Television hadden weggelaten wel ja.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:11 schreef Tomek het volgende:
[..]
Heel Stranger than Fiction is gewoon bruut![]()
Hehehe.quote:Op donderdag 26 mei 2005 23:26 schreef Tokus het volgende:
[..]
voor een band die je de beste ter wereld vindt ben je niet op de hoogte he?
The Empire Strikes First is hun laatste album, en kwam vorig jaar uit.
Daarna pleegden ze collectief zelfmoord.
Dude, ik was al BR-liefhebber toen jij er waarschijnlijk nog nooit van gehoord had.quote:Op zaterdag 9 juli 2005 23:58 schreef =HellFire= het volgende:
Ik dacht dat je geen BR-liefhebber was?
Anyways, ze komen ook 22 augustus in de melkweg, ik heb al tickets.
Come join us!
Erg mooi nummer! Met Lowlands zal ik er ook zeker bij zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef Ixnay het volgende:
Het beste album bedoel ik dan.
Het beste nr is bij mij veruit I Want To Conquer The World.
Fuck that attitudequote:Op zondag 10 juli 2005 14:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dude, ik was al BR-liefhebber toen jij er waarschijnlijk nog nooit van gehoord had.
Misschien heb ik eens kritiek gegeven op een aantal dingen die me niet bevielen.
Ik heb nog geen kaartjes voor dat concert trouwens wel voor pukkelpop dus, en dat is 18 t/m 20 augustus (op 19 augustus BR), misschien dat ik ook nog 22 augustus naar BR ga.
JAAAAAAAAAAAA Brett is er!! Eindelijk. Die kerel komt nooit, lui als ie is blijft ie liever thuis om op Epitaph te passen.quote:MIN:
Het ontbreken van gitarist Brett Gurewitz, de na een periode van afwezigheid weer tot de band toegetreden oprichter van Bad Religion. Hoewel een derde gitarist natuurlijk meer power geeft, maakt het voor de sound van de band niet al te veel uit. Maar het was natuurlijk helemaal af geweest als Gurewitz de terugkeer van de oerpunkers op Lowlands had kunnen opluisteren. Hij is overigens wellicht wel van de partij als Bad Relegion komende maandag in de Amsterdamse Melkweg speelt, maar daar heeft de Lowlands-bezoeker natuurlijk niets aan.
hooftpijn is echt matig idd. Emanuel komt ook, dat is wel aardig geloof ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Nitro_YE het volgende:
as maandag het concert, ik heb er zin in
btw Hooftpijn als voorprogramma...
Zie mijn links een paar posts hierboven, het hele optreden en 1 nummer met video.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe was BR op Lowlands?
Muhaha, met grindcore bands hun hele repetoire.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef Tokus het volgende:
oh en in 5 minuten kunnen er makkelijk 3 nummers voorbij komen
Die DVD Along The Way is opzich best goed, aleen jammer dat het een oude opname is en veel van de goeie cd's toen nog uit moesten komen.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 18:42 schreef FoxmanF1 het volgende:
Ik heb bijna alle cds van Bad Religion (behalve New America), maar nog geen DVD.
Op verschillende internetsite worden zowel "Riot" als "Along the way" aangeboden.
Wie heeft ze gezien en wat is de kwaliteit van de DVD?
Beter laten inlichten voortaan.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:47 schreef Sylvana het volgende:
gvd, echt kut dat ik er nu pas achter kom dat ze in Nederland speelden
Een PS2 is gewoon een DVD speler hoor.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:21 schreef =HellFire= het volgende:
PS2 dvds kijken is echt te belabberd, niet doen dus.![]()
DVD is inderdaad erg goed, ook de hele avond zoet mee geweest.
Ja dat was Tim van Rise Against! Goeie stem ook, nummer is erg vet zo live. Cease is idd ook goed gedaan, zo zie je dat Greg echt een goede artiest is, veel te goed voor een simpele punkrockband. Kudos dus dat-ie wat dat betreft ook niet mainstream(er) gaat!
Microfoonstukje zal wel Amerikaanse humor zijn... gelukkig maakt het nummer Fuck Armageddon dat stukje zoveel beter.
Ja maar brakke interface en de DVD-lade zelf vind ik ook niet bijster goed werken, wil nog wel eens moeite hebben met lezen etc.quote:Op donderdag 9 maart 2006 23:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Een PS2 is gewoon een DVD speler hoor.
Nooit problemen mee gehad, alleen nu zwart-wit bij 1 DVD.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:17 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ja maar brakke interface en de DVD-lade zelf vind ik ook niet bijster goed werken, wil nog wel eens moeite hebben met lezen etc.
op eBay, voor honderden dollars misschien!quote:Op maandag 5 juni 2006 18:06 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand waar ik nog Into The Unknown kan bemachtigen?
Heb alle cd's van BR bijna compleet.
Yep, jammer genoeg, een van de slechste albums, en toch zoveel waard.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:09 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
op eBay, voor honderden dollars misschien!
Die is niet op cd uitgebracht denk.... minimaal 150 dollar er voor uit trekken dan kan het wel op lp op ebay.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:06 schreef Ixnay het volgende:
Weet iemand waar ik nog Into The Unknown kan bemachtigen?
Heb alle cd's van BR bijna compleet.
zo'n grote prestatie is dat toch niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:06 schreef Ixnay het volgende:
Als van Into The Unknown geen cd is, kan ik zeggen dat ik alle cd's van BR heb.![]()
Niet echt, je vindt die platen overalquote:
New Americaquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:48 schreef Orealo het volgende:
Van welke liedjes zijn er eigenlijk allemaal clips gemaakt?
Ik heb gezien :
American Jesus
Atomic Garden
Punk Rock Song
Broken
Sorrow
Los Angeles is Burning
Struck a Nerve
21st Century Digital Boy
10 in 2010
Misschien dat ik er 1 of 2 ben vergeten, maar welke zijn er nog meer?
The New America heb ik 2 versies van, die uit jouw post en deze:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:33 schreef Sjizzel het volgende:
[afbeelding]
good 'old' days
had ook een paar andere cd's; No Substance, Gray Race, Recipe For Hate, Stranger Than Fiction, No Control en Process Of Belief.
Maaarrr die heb ik op 1 na allemaal verkocht![]()
Behalve American Jesus, Atomic Garden en Broken, die 3 vind ik echt tofquote:Op donderdag 8 juni 2006 22:53 schreef =HellFire= het volgende:
Oja, raise your voice ook idd.
En alle clips zijn maar matig trouwens![]()
Das waar, die zijn iets minder matig.quote:Op donderdag 8 juni 2006 23:03 schreef Orealo het volgende:
[..]
Behalve American Jesus, Atomic Garden en Broken, die 3 vind ik echt tof![]()
Meeste songs doen dat inderdaad!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:04 schreef Ixnay het volgende:
Atomic Garden rockt zonder goeie clip al hard genoeg.
Of je het nou gelooft of niet, dezelfde beelden staan ook op de DVDquote:Op dinsdag 13 juni 2006 18:22 schreef arjanarchy het volgende:
O dus toch op die nieuwe DVD, bedankt, die moet ik dan maar snel ff aanschaffen. Ik ben ook erg benieuwd naar de nieuwe van Graffin, vorige was wel mooi, nog ff geduld.
Weet jij waar ik die oude beelden (uit 1984 dacht ik) waar je het over had kan bekijken?
Melkweg 2002 was erg goed, 013 in 2004 was zoniet nog beter en melkweg 2005 was ook wel te pruimen (zeker als je dan met Hetson en Jay kunt pratenquote:Nieuw onderwerp maar doen: wat was jullie leukste/ indrukwekkendste/beste optreden dat jullie heben gezien van Bad Religion?
Vorig jaar augustus in de Melkweg staat voor mij i.i.g. hoog op m'n lijstje (op Lowlands '05 had ik ze toen niet gezien). Was echt vet, o.a. toen het basintro van 'Part III' werd ingezet werd de zaal echt gek. Het is sowieso altijd een supervette greatest hits show, met de gebruikelijke rustnummertjes tussendoor. De eerste keer dat ik ze zag was volgens mij op Lowlands in '98 (m'n eerste keer Lowlands, op m'n 16e) als onderdeel van de Vans Warped Tour met verder Lagwagon, MxPx, Unwritten Law, CIV en nog een paar (verder dat jaar op Lowlands: the Donna's, Undeclinable, Beastie Boys, Hellacopters, Green Day, Deftones, Rancid en de Toy Dolls). Ja mensen dat waren nog eens tijden, als je dat vergelijkt met de line-up van dit jaar, die gewoon om teis (als je van punk/HC houdt). Als ik het nu herlees kan ik het bijna niet geloven dat al die bands toen op hetzelfde festival stonden. Maar goed, dit gaat een beetje off topic. Waren er nog andere mensen bij Bad Religion op Lowlands '98??
Dat je van dat optreden op Lowlands weinig herinnert, dat herken ik maar al te goed… Ik heb toen ook iets teveel van die groene rommel gerookt, dan krijg je dat!quote:
waar had je het over met ze / wat zeiden ze?quote:
Ik heb ook wel eens videos van optredens van ze gezien. Ik weet wel hoe ze live zijn.quote:Op woensdag 14 juni 2006 10:23 schreef =HellFire= het volgende:
Groezrock was driewerf ruk, jammer dat jij daar hen voor het eerst zag Ixnay (je hebt het over Groez 06 right?), slechte indruk krijg je dan.
Ahhhhhhhh but a video is no real experience @ a clubshow, monsieur Ixnay! Maakt verder ook niet uit.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:30 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens videos van optredens van ze gezien. Ik weet wel hoe ze live zijn.
Hell no! SOIA is toch een stukkie intenser. Misschien wel stukkie of 20.quote:Op donderdag 15 juni 2006 22:51 schreef Ixnay het volgende:
Ik vind ze ook niet slecht, het klinkt gewoon minder overtuigend dan op cd.
Het is iig geen SOIA show.
quote:Op maandag 5 juni 2006 19:12 schreef Kiff het volgende:
[..]
Die is niet op cd uitgebracht denk.... minimaal 150 dollar er voor uit trekken dan kan het wel op lp op ebay.
toch een bootleg denk ik;quote:Op zondag 2 juli 2006 18:09 schreef Ixnay het volgende:
Maar is hij orgineel van Epitaph?
Aangezien iemand anders beweerde dat hij alleen op LP is uitgebracht.
quote:Bad Religion have disowned this record, refusing to reissue it on CD (making bootleggers happy fellows in the process), but AS MUSIC, it's not bad!
Zo heb je ook cease in een wat 'softere' sfeer.quote:Op donderdag 6 juli 2006 20:49 schreef Ixnay het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-5073150089960593915&q=bad+religion
Suffer acoustisch, hoe verzin je het?
Wel hendig goed.
Geniaal!quote:Op donderdag 6 juli 2006 23:53 schreef Ixnay het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=-oNGCoOEUdw&search=Graffin
Dit blijft ook een klassieker. Moet je zien hoe lang Greg vriendelijk blijft doen tegen die gast.
Een normaal iemand had hem al 5 keer van het podium gekickt.
Volgens mij een Engelse of Amerikaan die in Japan woont ofzo.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:53 schreef Ixnay het volgende:
Ik kan het nauwelijks volgen wat die Jap verteld, is dat nou Engels of Japans?
Waar?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:44 schreef Orealo het volgende:
Ik heb trouwens een acoustische solo versie gevonden van 1000 more fools!
Die mij erg bevalt!.
Limewire.quote:
Ik ook, maar ik gok dat zo voorlopig niet meer komenquote:Op zondag 24 december 2006 21:27 schreef crossover het volgende:
Nog nieuws hier? Ik wil ze wel weer eens live zien
quote:Op maandag 26 maart 2007 22:26 schreef Ixnay het volgende:
Bad Religion - New Maps Of Hell
01. New Dark Ages
02. Grains of Wrath
03. Fields of Mars
04. Germs of Perfection
05. Requiem
06. Submission Complete
07. The Grand Delusion
08. Honest Goodbye
09. Prodigal Son
10. Before You Die
11. Lost Pilgrim
12. Heroes and Martyrs
13. Dearly Beloved
14. New Chapter
15. Murder
16. 52 Seconds
17. Scrutiny
10 juli zal hij uitkomen. Epitaph uiteraard.
Absoluut.. is voor mij ook weer een tijdje geleden. Ik weet zeker dat ze me niet teleurstellen, kan gewoon niet.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:38 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Eindelijk komt er weer eens een cd uit om naar uit te kijken.
Als ze een "No Substance" uit zouden brengen zou ik wel teleurgesteld zijn, maar Mr. Brett doet mee, dus daar hoeven we niet bang voor te zijn.quote:Op maandag 26 maart 2007 22:39 schreef crossover het volgende:
[..]
Absoluut.. is voor mij ook weer een tijdje geleden. Ik weet zeker dat ze me niet teleurstellen, kan gewoon niet.
Op de vorige cd ging 1 nr over LA. Verder nog nooit gebeurd.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:30 schreef =HellFire= het volgende:
Leuk artwork. Wel weer over LA allemaal... die stad is niet het middelpunt van de wereld, hoe hard ze het ook proberen met hun "media mekka" zoals BR het zelf zegt.Hopelijk vervallen ze niet weer in hetzelfde trucje van de vorige plaat (die wel erg goed was, maar tmag wel weer wat diverser na zoveel jaar).
Was wel gelijk een van de saaiere nummers van die plaat. Niet slecht, maar wel saai en ik had er ook helemaal niets mee. Ik zie die cover, ik denk aan Los Angeles is Burning en ik denk, mmmmwah...quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:49 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Op de vorige cd ging 1 nr over LA. Verder nog nooit gebeurd.
Ik vind de hele cd goed, incl. LA is Burning.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 14:52 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Was wel gelijk een van de saaiere nummers van die plaat. Niet slecht, maar wel saai en ik had er ook helemaal niets mee. Ik zie die cover, ik denk aan Los Angeles is Burning en ik denk, mmmmwah...
maar goed, das de kritische lul in mij.
In ieder geval wel DE punkrockbandquote:Op zondag 27 mei 2007 22:54 schreef OFfSprngr het volgende:
DE Punk band?, leuk maar niet DE, eerder Crass en gelijke Anarcho bands.
Ik bedoelde ook eigenlijk 'moderne' poppy punkrock.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Gezien de Amerikaanse bands zou ik dan nog steeds meer naar een andere band neigen, wellicht DK.
Ja en nee. In ieder geval wint Bad Religion het qua leeftijd.quote:Op maandag 4 juni 2007 13:59 schreef OFfSprngr het volgende:
Gezien de Amerikaanse bands zou ik dan nog steeds meer naar een andere band neigen, wellicht DK.
Oei!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:01 schreef Ixnay het volgende:
Dead Kennedy's zijn belangrijk geweest voor de 90's punkrock en hebben goeie muziek, maar hebben te weinig gemaakt en te kort bestaan. Ze mogen in het rijtje van BR staan wat al eer genoeg is.
Epitaph is niet relevant voor de punkmuziek. Het heeft in het verleden een paar goede releases opgeleverd, maar de laatste Epitaph-release die ik heb gekocht? Ik zou het zo echt niet weten. Misschien was het voor de poppunk anders geweest zonder Epitaph, maar wat mij betreft is Epitaph één van de velen, maar wel met een held als labelbaasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:04 schreef Ixnay het volgende:
BR en DK zijn niet echt met elkaar te vergelijken, klopt.
Maar zonder BR was er ook geen Epitaph en dan was alles anders geweest.
Cool to be You is anders wel tof! En wat dacht je van de band All?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:44 schreef Nitro_YE het volgende:
en The Descendents zijn alleen maar in de jaren 80 goed geweest, daarna is er niet veel meer uitgekomen. Bij BR wel
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:23 schreef Ixnay het volgende:
Normaal stuurt Epitpah de cd's al op naar verschillende doelen zodat die een preview kunnen schrijven.
Dit keer doen ze dat niet en zal de cd pas op de releasedag op internet staan. Jay zei dat.
Nee. Maar ik bewonder je eerlijkheid om het niet gelijk te rippen. Ik zelf rip ook geen games (doe zelf reviews e.d. voor een grote Nederlandstalige gameswebsite).quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:54 schreef vingerplant het volgende:
[..]
![]()
Heb ik nu een fake in de cd-speler zitten?
Denk het wel ja. Luisterbeurt 2 heeft me net iets meer overtuigd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:17 schreef Ixnay het volgende:
Als je Process en Empire goed vindt, vind je deze ook goed.
Ken ik ook, maar zij gaan meer de kant uit van de mindere Descendents nummers. Van die vage nummers, maar rare riffjes, dat gaat echt nergens meer over. De cd's van All en Descendents hebben dan nog wel een paar goede nummers, maar over het algemeen vind ik het maar matig, zeker als je de jaren 80 nummers luistert die bijna stuk voor stuk geweldig zijn!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:53 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Cool to be You is anders wel tof! En wat dacht je van de band All?
Vooruit ik geef je je zin. Ik verhoog naar 7,5 want ik ben hem na bijna 3 weken nog niet zat. Het cijfer wordt niet hoger meer aangezien ik toch wat teleurgesteld ben als ik hem draai NA Against The Grain.quote:Op zondag 24 juni 2007 15:08 schreef =HellFire= het volgende:
Ik vind em zeker beter dan een 7! Gaat al richting de 8,5/9 toch wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |