Erg mooi nummer! Met Lowlands zal ik er ook zeker bij zijnquote:Op zondag 5 juni 2005 16:32 schreef Ixnay het volgende:
Het beste album bedoel ik dan.
Het beste nr is bij mij veruit I Want To Conquer The World.
Fuck that attitudequote:Op zondag 10 juli 2005 14:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dude, ik was al BR-liefhebber toen jij er waarschijnlijk nog nooit van gehoord had.
Misschien heb ik eens kritiek gegeven op een aantal dingen die me niet bevielen.
Ik heb nog geen kaartjes voor dat concert trouwens wel voor pukkelpop dus, en dat is 18 t/m 20 augustus (op 19 augustus BR), misschien dat ik ook nog 22 augustus naar BR ga.
JAAAAAAAAAAAA Brett is er!! Eindelijk. Die kerel komt nooit, lui als ie is blijft ie liever thuis om op Epitaph te passen.quote:MIN:
Het ontbreken van gitarist Brett Gurewitz, de na een periode van afwezigheid weer tot de band toegetreden oprichter van Bad Religion. Hoewel een derde gitarist natuurlijk meer power geeft, maakt het voor de sound van de band niet al te veel uit. Maar het was natuurlijk helemaal af geweest als Gurewitz de terugkeer van de oerpunkers op Lowlands had kunnen opluisteren. Hij is overigens wellicht wel van de partij als Bad Relegion komende maandag in de Amsterdamse Melkweg speelt, maar daar heeft de Lowlands-bezoeker natuurlijk niets aan.
hooftpijn is echt matig idd. Emanuel komt ook, dat is wel aardig geloof ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef Nitro_YE het volgende:
as maandag het concert, ik heb er zin in
btw Hooftpijn als voorprogramma...
Zie mijn links een paar posts hierboven, het hele optreden en 1 nummer met video.quote:Op zondag 21 augustus 2005 11:43 schreef =HellFire= het volgende:
Hoe was BR op Lowlands?
Muhaha, met grindcore bands hun hele repetoire.quote:Op zondag 21 augustus 2005 16:59 schreef Tokus het volgende:
oh en in 5 minuten kunnen er makkelijk 3 nummers voorbij komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |