katten worden net als honden al eeuwen en eeuwen lang gehouden. het is een soort van dieren mishandeling als je katten invalide gooit omdat ze in je tuin poepen. of door ze altijd binnen te houden.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
toch blijft het vreemd dat mensen dieren in hun huis nemen.
Die beesten horen in de vrije natuur, en niet gefokt te worden voor huishoudelijk gebruik.
in feiten is een huisdier nemen ook een soort van dieren mishandeling.
thanks dudequote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Gloriantdreef 361 te Utrecht, pisnicht.
Te herkennen aan de opgezette katten voor de deurquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
thanks dude
lach nog maar even je tanden bloot zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:39 schreef kastanova het volgende:
[..]
Te herkennen aan de opgezette katten voor de deur.
Ach jochie, wat ga je doen? De dierenbescherming op me af sturen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lach nog maar even je tanden bloot zou ik zeggen.
ken je pistolen paultje? ik welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:41 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ach jochie, wat ga je doen? De dierenbescherming op me af sturen?.
Leuk ik kom wel een keer bij je op de koffiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Pistolen Paultjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ken je pistolen paultje? ik wel![]()
hij is oud, maar zijn "team" niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:46 schreef Youssef het volgende:
[..]
Pistolen PaultjeZou bijna bang voor hem worden.
Als je rottweiler bewaking nodig hebt met een grote neger erbij dan hoor ik het welquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
wat een kromme redenatie is dat zeg. omdat het al eeuwen gebeurd is het goedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
katten worden net als honden al eeuwen en eeuwen lang gehouden. het is een soort van dieren mishandeling als je katten invalide gooit omdat ze in je tuin poepen. of door ze altijd binnen te houden.
Pistolen Paulie, ja die ken ik ook. Maar ken je ook "Machinegun Pikkebaas" ??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ken je pistolen paultje? ik wel![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:49 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Pistolen Paulie, ja die ken ik ook. Maar ken je ook "Machinegun Pikkebaas" ??
met maat 46!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:48 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Als je rottweiler bewaking nodig hebt met een grote neger erbij dan hoor ik het wel![]()
![]()
1) Volgens de Flora en de Fauna wet mag een loslopende kat worden afgemaakt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Onze kitten komt gewoon binnen naar de kattenbak!
Dierenmishandeling is strafbaar, en terecht!
(katten los laten lopen is trouwens OOK verboden, net als honden los laten lopen...)
Never fuck with a brother !quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
ik vind het eigenlijk best een goed topic, daar niet vanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:54 schreef Anthraxx het volgende:
Reageer normaal verdomme
Het is nu al een flamewar, die nogal offtopic is. Kunnen kattenhaters gewoon niet ergens anders heel zielig gaan doen? Dank u. Laat dit topic gewoon voor wat het is.
Beste Anthraxx,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:54 schreef Anthraxx het volgende:
Reageer normaal verdomme
Het is nu al een flamewar, die nogal offtopic is. Kunnen kattenhaters gewoon niet ergens anders heel zielig gaan doen? Dank u. Laat dit topic gewoon voor wat het is.
Zeg, als jij in je tuin in een drol graaft, hoe weet jij eigenlijk dat die drol van een kat is en niet van een egel, of een mol, of een (...) (vul hier ieder in het wild voorkomend dier in)?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:48 schreef Pikkebaas het volgende:
[..]
Als je rottweiler bewaking nodig hebt met een grote neger erbij dan hoor ik het wel![]()
![]()
....maar pistolen paultjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:54 schreef Anthraxx het volgende:
Reageer normaal verdomme
Ja en die kuthonden ook (zelfs als het baasje er naast staat) no offence, ik zeg niet dat jij het doet. Ik heb zelf ook een hond en 2 katten, maar schoppen of de hond er op afsturen is nooit goed... pak dan de tuinslang / waterpistool of een emmertje water.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:36 schreef Pikkebaas het volgende:
Moet je je beest maar niet los laten lopen.
Als ik een kat in mijn tuin zie dan smijt ik er de eerste keer een schoen naar toe (maat 46) en de tweede keer zet ik de hond erop.
Kutkatten scheiten altijd in je tuin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |