abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:11:16 #1
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_19983566
Nou, ik liet mijn at eens even binnen want hij was al een nacht buiten. En wat zie ik? zijn voorpoot is gebroken
Nu schijnt hij hard door iemand geschopt te zijn (wie dat zou doen weet ik niet)
Maar als het zo is: Je wordt bedankt!
Vamiddag ff naar arts dus.
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:15:46 #2
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_19983585
Hoe weet je nou dat die kat geschopt is? Ik neem aan dat de kat je dat niet zelf heeft verteld?

Wel zielig voor je kat natuurlijk, maar euh.....vannacht is zijn pootje gebroken en vanmiddag pas
naar de arts???

Wacht je voor jezelf ook zolang voor je naar de Eerste Hulp gaat als je iets gebroken hebt?
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:30:59 #3
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_19983668
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:15 schreef Faat het volgende:
Hoe weet je nou dat die kat geschopt is? Ik neem aan dat de kat je dat niet zelf heeft verteld?

Wel zielig voor je kat natuurlijk, maar euh.....vannacht is zijn pootje gebroken en vanmiddag pas
naar de arts???

Wacht je voor jezelf ook zolang voor je naar de Eerste Hulp gaat als je iets gebroken hebt?
Mja, ik zij dat hij al een nacht buiten was dus het kan ook om 12 uur gebeurd zijn..
Maar ik zal zo wel ff gaan
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_19983671
Als je kat inderdaad geschopt is, diegene die dat gedaan heeft ook ff gebroken poot schoppen, en helemaal de touwtering intrappen.
Hoop dat het goedkomt met je beestje.

Michael, Dierenambulance medewerker en kattenliefhebber
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:36:05 #5
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983689
Moet je je beest maar niet los laten lopen.

Als ik een kat in mijn tuin zie dan smijt ik er de eerste keer een schoen naar toe (maat 46) en de tweede keer zet ik de hond erop.

Kutkatten scheiten altijd in je tuin...
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_19983699
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:36 schreef Pikkebaas het volgende:

Als ik een kat in mijn tuin zie dan smijt ik er de eerste keer een schoen naar toe (maat 46) en de tweede keer zet ik de hond erop.

vrijdag 18 juni 2004 @ 07:47:45 #7
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983735
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:39 schreef Silven het volgende:

[..]

Nee, ben je lekker in je tuin bezig zit je in zo'n gore kattedrol te graaien.

Kutbeesten
pi_19983740
quote:

O jij grote stoere vent! Daar kijk ik zoooooooo tegen op he, tegen die "mensen" die wel eventjes een dier mishandelen! Echt, je bent gewelddddddddddddddig!

NOT

Je hoeft niet van katten, honden, whatever te houden en als ze in je tuin zitten kan je ook een bak koud water gebruiken om ze weg te jagen
Ze kwaad willen doen (er er dan ook nog eens mee lopen patsen hier)... Wat kan ik zeggen...
Je bent de lucht niet waard die je inademd!
"Must... resist... urge... to... kill.... luser.."
  vrijdag 18 juni 2004 @ 07:52:16 #9
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983758
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:48 schreef mr_koffie het volgende:

[..]

O jij grote stoere vent! Daar kijk ik zoooooooo tegen op he, tegen die "mensen" die wel eventjes een dier mishandelen! Echt, je bent gewelddddddddddddddig!

NOT

Je hoeft niet van katten, honden, whatever te houden en als ze in je tuin zitten kan je ook een bak koud water gebruiken om ze weg te jagen
Ze kwaad willen doen (er er dan ook nog eens mee lopen patsen hier)... Wat kan ik zeggen...
Je bent de lucht niet waard die je inademd!
Ik ben dol op honden. Alleen katten vind ik smerig. Als ik er een schoen naar smijt en het beest komt terug om tussen mijn hortensia's te scheiten dan gaat de hond er achter aan.
Katten leren een stuk beter als ze een stuk staart missen.

Verder ben ik eigenlijk best wel dol op dieren maar ik beschouw het als overlast als andere mensen niet verantwoordelijk met hun dieren omgaan waardoor ze op mijn grond overlast gaan veroorzaken.
pi_19983804
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:52 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ik ben dol op honden. Alleen katten vind ik smerig. Als ik er een schoen naar smijt en het beest komt terug om tussen mijn hortensia's te scheiten dan gaat de hond er achter aan.
Katten leren een stuk beter als ze een stuk staart missen.

Verder ben ik eigenlijk best wel dol op dieren maar ik beschouw het als overlast als andere mensen niet verantwoordelijk met hun dieren omgaan waardoor ze op mijn grond overlast gaan veroorzaken.
ik zou zeggen: ik stuur mijn hond wel ff op je af, leer je het zelf ook af. die kat kan er niets aan doen dat ze in een andere tuin komen, maar de baasjes wel, dus ga daar dan mee praten en rot toch op met je stoere gepraat.

voor de topicstarter, sterkte met de kat
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:02:49 #11
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983814
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:00 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

ik zou zeggen: ik stuur mijn hond wel ff op je af, leer je het zelf ook af. die kat kan er niets aan doen dat ze in een andere tuin komen, maar de baasjes wel, dus ga daar dan mee praten en rot toch op met je stoere gepraat.

voor de topicstarter, sterkte met de kat
Ik weet toch niet van welk onverantwoordelijk mens die kat is. Denk je dat ik alle katten uit m'n buurt ken.

Trouwens, misschien is de kat van TS wel gewoon gevallen ofzo. Weet ik veel.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:07:22 #12
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983838
Overigens was dit niet met de kat van TS gebeurt als hij het beestje binnen had gehouden. Ik laat mijn hond ook niet los buiten lopen. Ik vind het van de zotte dat mensen hun katten gewoon los laten lopen waar ze overlast veroorzaken door in tuinen te scheiten en allerlei andere diertjes te verminken en te doden.
pi_19983847
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:02 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ik weet toch niet van welk onverantwoordelijk mens die kat is. Denk je dat ik alle katten uit m'n buurt ken.

Trouwens, misschien is de kat van TS wel gewoon gevallen ofzo. Weet ik veel.
maar je moet wel meteen alle katten over een kam scheren, net alsof katten weten waar een stoep voor is, waar een straat voor is en waar een tuin voor is. gewoon dierenmishandeling vind ik dat. als er bij ons een kat in de tuin is dan loop ik er gewoon op af, dan zijn ze snel genoeg weg. en anders een bakje water (hoef je maar een keer te doen, en dan weten ze het voor de rest van hun leven). das een veel betere oplossing dan je schoenen gooien, of je hond erachter aan sturen.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_19983894
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:07 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik vind het van de zotte dat mensen hun katten gewoon los laten lopen waar ze overlast veroorzaken door in tuinen te scheiten en allerlei andere diertjes te verminken en te doden.
Ik ben absoluut een dieren liefhebber maar hier ben ik het wel mee eens eigenlijk.

Als je zo graag een kat wilt, prima, maar hou hem dan idd waar hij/zij niemand lastig valt.

D-Devil heeft 2 lieve katten, die blijven gewoon thuis..
RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:16:58 #15
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983910
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:08 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

maar je moet wel meteen alle katten over een kam scheren, net alsof katten weten waar een stoep voor is, waar een straat voor is en waar een tuin voor is. gewoon dierenmishandeling vind ik dat. als er bij ons een kat in de tuin is dan loop ik er gewoon op af, dan zijn ze snel genoeg weg. en anders een bakje water (hoef je maar een keer te doen, en dan weten ze het voor de rest van hun leven). das een veel betere oplossing dan je schoenen gooien, of je hond erachter aan sturen.
Thuis houden is het allerbeste voor ze !!
pi_19983931
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:07 schreef Pikkebaas het volgende:
Overigens was dit niet met de kat van TS gebeurt als hij het beestje binnen had gehouden. Ik laat mijn hond ook niet los buiten lopen. Ik vind het van de zotte dat mensen hun katten gewoon los laten lopen waar ze overlast veroorzaken door in tuinen te scheiten en allerlei andere diertjes te verminken en te doden.
aha..... en dat vindt JIJ genoeg reden om DE KATTEN maar te verminken en te doden?

het is mij helemaal duidelijk!
pi_19983957
O god, weer zo'n: "als ik een kat zie maak ik em dood-topic"
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:22:41 #18
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_19983962
Toch lullig voor Pikkebaas dat katten niet overal in het wild schijten, maar een keurig kuiltje graven, een drolletje ter grote van 2 peuken naast elkaar legt en weer weg is.

En als je zit wat honden doen met eenden / zwanen in het park wordt je ook niet blij
pi_19983971
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:14 schreef HellaHard-OG het volgende:

[..]

Ik ben absoluut een dieren liefhebber maar hier ben ik het wel mee eens eigenlijk.

Als je zo graag een kat wilt, prima, maar hou hem dan idd waar hij/zij niemand lastig valt.

D-Devil heeft 2 lieve katten, die blijven gewoon thuis..
dus jij vindt overlast voldoende reden om te verminken en te doden?
(want daar gaat het dus hier om!)
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:24:35 #20
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983978
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:19 schreef mr_koffie het volgende:

[..]

aha..... en dat vindt JIJ genoeg reden om DE KATTEN maar te verminken en te doden?

het is mij helemaal duidelijk!
Tsja, dat is nou eenmaal het gevolg. De oorzaak is dat mensen hun dieren gewoon los laten lopen.
Ik weet niet van wie een kat is. Ik zie alleen de overlast die ik er van heb. Gravende en scheitende katten.
JIj zou het ook niet leuk vinden als mijn hond 'savonds jouw perkje kwam doorploegen om z'n botten te begraven. Daar heb jij ook last van. Daarom hou ik mijn dieren thuis.
pi_19983980
Ik heb eens een kat gehandicapt gegooid met een appel .

Moeten die kutbeesten maar niet in m'n tuin komen...
Mijn hond schijt toch ook niet jouw tuin onder?
Hij moet zelfs aangelijnd blijven .
Heeft speciale plekken om te schijten .
Moet regelmatig uitgelaten worden .
Tegenwoordig moet je zelfs een poepschepje meenemen .
En dat terwijl het in principe toch een zelfde soort dieren zijn...

Maar nee hoor, de katten "liefhebbers" zijn te lui om zoveel zorg aan hun dier te besteden, willen het beest zelf snachts niet in huis hebben en gooien hem dan maar naar buiten, zodat andere mensen die niet gevraagd hebben om zo'n kutkat, er last van hebben....
Als je niet bereid bent de verantwoordelijk voor zo'n beest te nemen, neem dan lekker een pluche knuffelkat en anders moet je niet zeuren als mensen het heft in eigen handen nemen...
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:25:40 #22
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19983985
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:16 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Tja sommige mensen kun je ook beter binnen houden. (zonder internet.)
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:26:03 #23
38056 uniekje
blond... en trots ook
pi_19983988
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:16 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ik vind katten die alleen maar binnen zitten altijd een beetje zielig... Soms kan het niet anders maar toch.
We must believe in luck. For how else can we explain the success of those we don't like?
De Rukkers van het Zuiden!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:26:38 #24
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19983992
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:24 schreef kastanova het volgende:

Maar nee hoor, de katten "liefhebbers" zijn te lui om zoveel zorg aan hun dier te besteden, willen het beest zelf snachts niet in huis hebben en gooien hem dan maar naar buiten, zodat andere mensen die niet gevraagd hebben om zo'n kutkat, er last van hebben....
Als je niet bereid bent de verantwoordelijk voor zo'n beest te nemen, neem dan lekker een pluche knuffelkat en anders moet je niet zeuren als mensen het heft in eigen handen nemen...
Heb jij midden in de nacht last van katten?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:27:00 #25
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19983998
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:22 schreef Slarioux het volgende:
Toch lullig voor Pikkebaas dat katten niet overal in het wild schijten, maar een keurig kuiltje graven, een drolletje ter grote van 2 peuken naast elkaar legt en weer weg is.

En als je zit wat honden doen met eenden / zwanen in het park wordt je ook niet blij
Mijn hond is getraind en gaat nergens op af tenzij ik het zeg.
Het is mij weleens overkomen dat ik de tuin bezig was met een plantje en dat ik in een kattedrol greep.

De discussie is heel simpel. Hou je dieren bij je of aanvaard de consequenties als ze op mijn gebied komen. Ik sta overigens ook in mijn recht. Het is mijn grond en volgens de flora en fauna wet mogen katten niet loslopen. Ze mogen zelfs worden afgeschoten alleen heb ik geen jachtvergunning. Schieten zou genadiger zijn dat is waar.
pi_19984017
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:23 schreef mr_koffie het volgende:

[..]

dus jij vindt overlast voldoende reden om te verminken en te doden?
(want daar gaat het dus hier om!)
Nee absoluut, ik zou nooit un diertje iets aandoen..

Maar ook ik erger me wel uns aan los lopende dieren, kan net zo goed een hond zijn hoor.. MAAR IK DOE ZE NIETS AAN !!
RaDa 4 life!! Ready 2 make an entrance so back on up!!!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:29:42 #27
63036 Mons
Opgezwolle de Volle
pi_19984019
quote:

precies
"Even langs de kapper, hij pakt de tondeuze, shit is simpel plus gewoon goedkoopste keuze"
pi_19984042
toch blijft het vreemd dat mensen dieren in hun huis nemen.
Die beesten horen in de vrije natuur, en niet gefokt te worden voor huishoudelijk gebruik.
in feiten is een huisdier nemen ook een soort van dieren mishandeling.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:35:41 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19984061
klote voor je kat ts en voor jou natuurlijk. voor alle poepluiers die beweren dat katten dikke vette drollen in je tuin achterlaten heb ik nieuws. ik gebruik sinds jaar en dag hills en daardoor poepen mijn katten alleen maar harde keuteltjes ter groote van een kokindje. bovendien wordt 80% van het voer opgenomen en heb je dus maar heel weinig keuteltjes. als je niet blij bent met een kat zet je hooguit de tuinslang erop. je gaat ze dus niet invalide gooien kastanova. je mag god op je bloote knietjes bedanken dat ik je adres niet heb. maar ik hou je op fok in de gaten, hopelijk praat je je mond voorbij.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_19984071
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:35 schreef zoalshetis het volgende:
je gaat ze dus niet invalide gooien kastanova. je mag god op je bloote knietjes bedanken dat ik je adres niet heb. maar ik hou je op fok in de gaten, hopelijk praat je je mond voorbij.
Gloriantdreef 361 te Utrecht, pisnicht .
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:37:14 #31
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19984075
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
toch blijft het vreemd dat mensen dieren in hun huis nemen.
Die beesten horen in de vrije natuur, en niet gefokt te worden voor huishoudelijk gebruik.
in feiten is een huisdier nemen ook een soort van dieren mishandeling.
katten worden net als honden al eeuwen en eeuwen lang gehouden. het is een soort van dieren mishandeling als je katten invalide gooit omdat ze in je tuin poepen. of door ze altijd binnen te houden.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:37:26 #32
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19984079
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:37:31 #33
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19984081
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:36 schreef kastanova het volgende:

[..]

thanks dude
pi_19984084
Is die kat niet gewoon aangereden of van een te hoog dakje gesprongen?
pi_19984089
Wat een trieste mensen in dit topic.
pi_19984095
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

thanks dude
Te herkennen aan de opgezette katten voor de deur .
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:39:51 #37
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19984099
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:39 schreef kastanova het volgende:

[..]

Te herkennen aan de opgezette katten voor de deur .
lach nog maar even je tanden bloot zou ik zeggen.
pi_19984116
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:39 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lach nog maar even je tanden bloot zou ik zeggen.
Ach jochie, wat ga je doen? De dierenbescherming op me af sturen? .
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:42:20 #39
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19984119
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:41 schreef kastanova het volgende:

[..]

Ach jochie, wat ga je doen? De dierenbescherming op me af sturen? .
ken je pistolen paultje? ik wel
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:42:28 #40
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_19984120
Onze kitten komt gewoon binnen naar de kattenbak!
Dierenmishandeling is strafbaar, en terecht!
(katten los laten lopen is trouwens OOK verboden, net als honden los laten lopen...)

En een gebroken pootje is heel zielig
censuur :O
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:43:32 #41
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19984128
go Pikkebaas, go pikkebaas...

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:44:59 #42
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_19984139
Rotbeest liep tegen me aan te rijen... flink geschopt
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:45:03 #43
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19984140
quote:

[..]

Leuk ik kom wel een keer bij je op de koffie
[..]
pi_19984151
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Pistolen Paultje Zou bijna bang voor hem worden.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:47:51 #45
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19984157
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:46 schreef Youssef het volgende:

[..]

Pistolen Paultje Zou bijna bang voor hem worden.
hij is oud, maar zijn "team" niet.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:48:02 #46
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19984160
@TS, sorry ik wilde enkel even kijken of katten van 6 hoog ook nog gewoon op hun pootjes terecht kwamen

en ja, dat komen ze idd

[..]
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:48:19 #47
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984164
quote:

[..]

Als je rottweiler bewaking nodig hebt met een grote neger erbij dan hoor ik het wel
pi_19984169
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

katten worden net als honden al eeuwen en eeuwen lang gehouden. het is een soort van dieren mishandeling als je katten invalide gooit omdat ze in je tuin poepen. of door ze altijd binnen te houden.
wat een kromme redenatie is dat zeg. omdat het al eeuwen gebeurd is het goed
Dat is hetzelfde als onderdrukking van vrouwen in de moslim cultuur goedkeuren omdat dat al eeuwen ze gaat.

Als mensen stoppen met huisdieren kopen, worden ze ook niet meer voor die reden gefokt.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:49:33 #49
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984172
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Pistolen Paulie, ja die ken ik ook. Maar ken je ook "Machinegun Pikkebaas" ??
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:50:29 #50
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19984179
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:49 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

vrijdag 18 juni 2004 @ 08:51:05 #51
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19984183
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:48 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Als je rottweiler bewaking nodig hebt met een grote neger erbij dan hoor ik het wel
met maat 46!
[..]
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:51:21 #52
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984189
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Onze kitten komt gewoon binnen naar de kattenbak!
Dierenmishandeling is strafbaar, en terecht!
(katten los laten lopen is trouwens OOK verboden, net als honden los laten lopen...)
1) Volgens de Flora en de Fauna wet mag een loslopende kat worden afgemaakt.
2) Volgens diverse wetten heb ik het recht om op mijn terrein (eigen grond) dit soort overlast te bestrijden.
3) Er staat een bord dat er op mijn terrein een loslopende hond is. De kat betreedt dus op eigen risico.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:53:30 #53
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984213
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:50 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Never fuck with a brother !
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:54:19 #54
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_19984221
Reageer normaal verdomme

Het is nu al een flamewar, die nogal offtopic is. Kunnen kattenhaters gewoon niet ergens anders heel zielig gaan doen? Dank u. Laat dit topic gewoon voor wat het is.
pi_19984230
antraxx
Doubt whom you will, but never yourself.
Christine Bovee
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:56:00 #56
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19984237
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:54 schreef Anthraxx het volgende:
Reageer normaal verdomme

Het is nu al een flamewar, die nogal offtopic is. Kunnen kattenhaters gewoon niet ergens anders heel zielig gaan doen? Dank u. Laat dit topic gewoon voor wat het is.
ik vind het eigenlijk best een goed topic, daar niet van
[..]
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:56:09 #57
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984238
quote:
Reageer normaal verdomme

Beste Anthraxx,

Ik betreur hetgeen dat het huisdier van TS is overkomen ten zeerste. Wat ik probeerde te beargumenteren is dat het krokedilletranen zijn. Dat dit niet was gebeurd als TS zijn verantwoordelijkheid had genomen door zijn huisdier binnen te houden.

DAT probeerde ik te beargumenteren !
pi_19984241
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:48 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Zeg, als jij in je tuin in een drol graaft, hoe weet jij eigenlijk dat die drol van een kat is en niet van een egel, of een mol, of een (...) (vul hier ieder in het wild voorkomend dier in)?

Vervelend hè, dieren waar je geen controle over kunt uitoefenen...

Wat doe je met die vogels die op je auto schijten? Oh, daar stuur je zeker ook je getrainde rottweiler op af, wat van jou is daar moet de natuur zich niet mee bemoeien.

Katten veroorzaken wat mij betreft heel wat minder overlast als ze hun behoefte doen dan honden, want honden hebben de onbedwingbare neiging hun vaak enorme hoeveelheden ontlasting op plekken te deponeren waar iedereen er last van heeft, terwijl een kat altijd zijn best doet om het "netjes" te doen.
pi_19984242
quote:
Reageer normaal verdomme

....maar pistolen paultje
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:56:54 #60
26844 ThaGerbil
1 + 1 = 3 ;-)
pi_19984244
quote:

Ja en die kuthonden ook (zelfs als het baasje er naast staat) no offence, ik zeg niet dat jij het doet. Ik heb zelf ook een hond en 2 katten, maar schoppen of de hond er op afsturen is nooit goed... pak dan de tuinslang / waterpistool of een emmertje water.
pi_19984258
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:56 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Beste Anthraxx,

Ik betreur hetgeen dat het huisdier van TS is overkomen ten zeerste. Wat ik probeerde te beargumenteren is dat het krokedilletranen zijn. Dat dit niet was gebeurd als TS zijn verantwoordelijkheid had genomen door zijn huisdier binnen te houden.

Met krokodilletranen... "Als ik in mijn tuin graaf dan grijp ik zo maar eens in kattepoep, o wat is het erg dat er een huisdier van een ander in mijn tuin loopt, al heb ik van alle andere loslopende wilde dieren nóóit last"

Wat een beargumentatie.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 08:59:53 #62
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19984268
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:56 schreef Youssef het volgende:

[..]

....maar pistolen paultje :')
ja het klinkt kinderachtig, maar dat is ie niet. het zal niet de eerste keer zijn dat een dierenbeul paralized geschopt zou worden.
pi_19984273
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:56 schreef ThaGerbil het volgende:

[..]

Ja en die kuthonden ook (zelfs als het baasje er naast staat) no offence, ik zeg niet dat jij het doet. Ik heb zelf ook een hond en 2 katten, maar schoppen of de hond er op afsturen is nooit goed... pak dan de tuinslang / waterpistool of een emmertje water.
Precies, diervriendelijk en effectief.

Overigens is de beste remedie tegen kattenoverlast in je tuin... zelf een kat nemen!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:00:15 #64
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984277
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:56 schreef Jalu het volgende:

[..]

Zeg, als jij in je tuin in een drol graaft, hoe weet jij eigenlijk dat die drol van een kat is en niet van een egel, of een mol, of een (...) (vul hier ieder in het wild voorkomend dier in)?

Vervelend hè, dieren waar je geen controle over kunt uitoefenen...

Wat doe je met die vogels die op je auto schijten? Oh, daar stuur je zeker ook je getrainde rottweiler op af, wat van jou is daar moet de natuur zich niet mee bemoeien.

Katten veroorzaken wat mij betreft heel wat minder overlast als ze hun behoefte doen dan honden, want honden hebben de onbedwingbare neiging hun vaak enorme hoeveelheden ontlasting op plekken te deponeren waar iedereen er last van heeft, terwijl een kat altijd zijn best doet om het "netjes" te doen.
Zeg, ik loop met een schepje achter m'n hond z'n reet aan en ik moet iedere keer die warme drollen oprapen. En dat doe ik. Omdat dat mijn verantwoordelijkheid is.
En als mensen last hebben van mijn huisdier dan trek ik me dat aan en doe ik er iets aan. Ik heb zelfs een muilkorf bij me omdat sommige keffertjes mijn hond gaan irriteren en ik niet wil dat hij ze bijt.
Dat is je verantwoordelijkheid nemen voor je huisdier, los laten lopen is dat niet !
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:01:19 #65
13783 Anthraxx
pi_19984293
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:56 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Beste Anthraxx,

Beste pikkebaas,

Wat mij zo irriteerd aan dit soort topics is het volgende: als er ook maar over 1 kat met een gekneusde poot, gebroken staart, missend oog of een aan gort gereden kat een topic wordt besteed, dan vliegen de kattenhaters direct op dit topic af. Binnen 1,5 uur is dit topic verzand in 1 grote flamewar; toen ik wegging van huis was er nog niets aan de hand. Dat vind ik jammer. Zeer jammer. Ik zeg niet dat je braaf moet gaan lopen doen of medeleven tonen (alhoewel de TS dat zeker verwacht), maar enigzins normaal reageren mag wel. Daar gaat het me om.

Hoogachtend,
Uw klaagbaak dictator.

( )
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:01:23 #66
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19984295
best goed dat men een te-veel-voorkomend huisdier (al is het meer een in-andermans-tuindier)vergelijkt met kleine wilde dieren als een egel of mol...
[..]
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:01:59 #67
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19984301
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:08 schreef gothic-blackie het volgende:
maar je moet wel meteen alle katten over een kam scheren,
Inderdaad. Ook hier worden katten weer allemaal over een kam geschoren, terwijl we allemaal weten dat de AltHuHrnAtJiEvUh KatTuh gewoon vrolijk LoWliEwZ zitten te eten en nooit bij iemand in de tuin schijten, terwijl de duistere Gothickatten het te druk hebben met het zichzelf van flatgebouwen gooien. (Damn that "Een kat komt altijd op zijn pootjes terecht"!)

Kutgegeneraliseer! Zal ook eens niet op FOK! zijn he! !
Ik ga naar huis.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:02:55 #68
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984314
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja het klinkt kinderachtig, maar dat is ie niet. het zal niet de eerste keer zijn dat een dierenbeul paralized geschopt zou worden.
Hahahahahaha, dat is toch die joker met die snor ???

Enne, ik ben trouwens donateur van het Wereld Natuurfonds, De dierenambulance en ik gebruik alleen FSCK hout. Paulie loves me !!
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:04:05 #69
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19984333
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:02 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Hahahahahaha, dat is toch die joker met die snor ???

Enne, ik ben trouwens donateur van het Wereld Natuurfonds, De dierenambulance en ik gebruik alleen FSCK hout. Paulie loves me !!
dat is de joker met die snor ja. maar hij maakt maar weinig grappen voor een joker.
pi_19984345
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:00 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Zeg, ik loop met een schepje achter m'n hond z'n reet aan en ik moet iedere keer die warme drollen oprapen. En dat doe ik. Omdat dat mijn verantwoordelijkheid is.
En als mensen last hebben van mijn huisdier dan trek ik me dat aan en doe ik er iets aan. Ik heb zelfs een muilkorf bij me omdat sommige keffertjes mijn hond gaan irriteren en ik niet wil dat hij ze bijt.
Dat is je verantwoordelijkheid nemen voor je huisdier, los laten lopen is dat niet !
En wie neemt dan de verantwoordelijkheid voor alle andere loslopende dieren? Wie kun je daar "be-zondebokken" omdat jij last hebt van een gebrek aan tolerantie voor de natuur?

Ik heb respect voor het feit dat je met een schepje rondloopt om de hondedrollen op te ruimen. Maar ik heb geen respect voor het feit dat je voorbijgaat aan het feit dat veel katten gewoon niet binnen te houden zijn, een kat is een ander dier als een hond. En die hond van jou veroorzaakt gegarandeerd ook weleens overlast voor andere mensen. Of blaft hij ook nooit? (om maar eens iets te noemen)

Nogmaals, als je last hebt van katten, neem er zelf één, je zult zelden of nooit meer andermans kat in je tuin zien.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:06:38 #71
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984364
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:01 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Beste pikkebaas,

Wat mij zo irriteerd aan dit soort topics is het volgende: als er ook maar over 1 kat met een gekneusde poot, gebroken staart, missend oog of een aan gort gereden kat een topic wordt besteed, dan vliegen de kattenhaters direct op dit topic af. Binnen 1,5 uur is dit topic verzand in 1 grote flamewar; toen ik wegging van huis was er nog niets aan de hand. Dat vind ik jammer. Zeer jammer. Ik zeg niet dat je braaf moet gaan lopen doen of medeleven tonen (alhoewel de TS dat zeker verwacht), maar enigzins normaal reageren mag wel. Daar gaat het me om.

Hoogachtend,
Uw klaagbaak dictator.

( )
Antraxx,

Je standpunt is begrijpelijk en zoals ik al eerder vermelde voel ik mee met de TS. Ik zou het ook niet waarderen als iemand mijn huisdier mishandelde. Echter zou ik het me wel aantrekken als dit door mijn onverantwoordelijkheid zou gebeuren. Ik blijf van mening dat dit hier het geval is.
Laten we het breder trekken. Ik zie een tendens in de maatschappij waarbij mensen hun eigen verantwoordelijkheid afwentelen op de maatschappij. Uiteraard kun je daar zelf legio voorbeelden van bedenken.
Ik ben een voorstander van eigen verantwoordelijkheid. En zoals ik al een eerder heb vermeld is verantwoordelijkheid voor mij vrouwelijk. Dat neem je.

Groetjes,

Pikko
pi_19984384
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 08:51 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

1) Volgens de Flora en de Fauna wet mag een loslopende kat worden afgemaakt.
2) Volgens diverse wetten heb ik het recht om op mijn terrein (eigen grond) dit soort overlast te bestrijden.
3) Er staat een bord dat er op mijn terrein een loslopende hond is. De kat betreedt dus op eigen risico.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:08:04 #73
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19984389
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:01 schreef Anthraxx het volgende:
Wat mij zo irriteerd aan dit soort topics is het volgende: als er ook maar over 1 kat met een gekneusde poot, gebroken staart, missend oog of een aan gort gereden kat een topic wordt besteed, dan vliegen de kattenhaters direct op dit topic af.
moeten ze die beesten ook maar binnen houden...

[..]
pi_19984392
Wat en gedoe, honden en katten zijn totaal verschillende beesten. Katten kan je leren op een ielig klein bakje te schijten en honden niet. Dat ze beesten vangen is niet leuk om te zien, maar dat instinct groeit er nog wel uit ergens in de komende 100.000 jaar.
Als katten bij een ander in de tuin schijten is dat kwalijk, maar als honden op de stoep schijten is dat de sculd van het baasje?? Die logica zie je wel vaak bij hondenbezitters.

Trouwens ik houd van zowel honden als katten.

En om een kat af te gaan schieten om dat die in je tuin schijt is echt te dom voor woorden. Gooi er desnoods een emmer water overheen, dan heb je er echt geen last meer van.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:08:27 #75
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19984396
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:05 schreef Jalu het volgende:
Maar ik heb geen respect voor het feit dat je voorbijgaat aan het feit dat veel katten gewoon niet binnen te houden zijn,
Dan moet je op een boerderij gaan wonen.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:08:36 #76
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984398
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:05 schreef Jalu het volgende:

[..]

En wie neemt dan de verantwoordelijkheid voor alle andere loslopende dieren? Wie kun je daar "be-zondebokken" omdat jij last hebt van een gebrek aan tolerantie voor de natuur?

Ik heb respect voor het feit dat je met een schepje rondloopt om de hondedrollen op te ruimen. Maar ik heb geen respect voor het feit dat je voorbijgaat aan het feit dat veel katten gewoon niet binnen te houden zijn, een kat is een ander dier als een hond. En die hond van jou veroorzaakt gegarandeerd ook weleens overlast voor andere mensen. Of blaft hij ook nooit? (om maar eens iets te noemen)

Nogmaals, als je last hebt van katten, neem er zelf één, je zult zelden of nooit meer andermans kat in je tuin zien.
Ik neem de verantwoordelijkheid voor mijn huisdier. De hond is goed getraind en blaft niet. Volgt altijd keurig en luistert.
Als een kat niet binnen kan blijven dan is een kat simpelweg niet geschikt als huisdier.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:09:41 #77
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19984414
Ik stel voor het vervod op allochtonentopics in KLB uit te breiden naar een verbod op kattentopics.
[..]
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:09:49 #78
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984417
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:07 schreef Conflict het volgende:

[..]

Zoals uitgezocht door mijn raadsman na een eerdere aanvaring met een katteliefhebber die het ook niet kon hebben.
Je hebt geen enkele kans in de rechtbank en er is jurisprudentie.
Het is een andere zaak als het buiten mijn tuin gebeurd.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:10:44 #79
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984424
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:08 schreef Dalamar het volgende:
Als katten bij een ander in de tuin schijten is dat kwalijk, maar als honden op de stoep schijten is dat de sculd van het baasje?? Die logica zie je wel vaak bij hondenbezitters.
Inderdaad, en dan kan de hondeneigenaar bekeurd worden als hij het niet opruimt;
pi_19984446
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:09 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Zoals uitgezocht door mijn raadsman na een eerdere aanvaring met een katteliefhebber die het ook niet kon hebben.
Je hebt geen enkele kans in de rechtbank en er is jurisprudentie.
Het is een andere zaak als het buiten mijn tuin gebeurd.
Dierenmishandeling is verboden bij wet. En er staan terecht hoge straffen op. Ook als je het in je eigen tuin doet.
pi_19984510
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:08 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dan moet je op een boerderij gaan wonen.
Wat een flauwekul. Een egel of mol houdt zich ook niet aan de grenzen van de bewoonde wereld, heb je daar last van, dan doe je toch ook zelf iets om te proberen dat te voorkomen? En dat zal ook niet altijd lukken, hoort bij de facts of life. Net zoals ik weleens last heb van de perfect getrainde hond van de buren die toch midden in de nacht blaft als hij iets hoort. Is ook een fact of life.

Ik wil al die hondenliefhebbers weleens horen als ik ga roepen: ik schiet je hond af als hij blaft, want anders heb ik er last van.

Vooral omdat gemiddeld genomen honden VEEL meer overlast veroorzaken dan katten, want lang niet alle honde-eigenaren hebben zo'n schepje en hebben zo'n perfect getrainde hond die niet ongevraagd midden in de nacht een hele buurt wakker houdt door uren achtereen te blaffen. Etc.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:16:47 #82
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984521
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:12 schreef Jalu het volgende:

[..]

Dierenmishandeling is verboden bij wet. En er staan terecht hoge straffen op. Ook als je het in je eigen tuin doet.
Maar het is geen dierenmishandeling als je volgens de flora en de faunawet handelt. En het is eigen afgeschermd terrein met een waarschuwing. De kat pleegt dus erfvredebreuk en negeert de waarschuwing voor de hond. Op dat ogenblik is het eigen risico.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:19:21 #83
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984566
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:16 schreef Jalu het volgende:
Ik wil al die hondenliefhebbers weleens horen als ik ga roepen: ik schiet je hond af als hij blaft, want anders heb ik er last van.
Als mijn dier op jouw terrein is en overlast veroorzaakt heb je mijn begrip.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:19:50 #84
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_19984573
Ik ben meer een kattenliefhebber. Maar kattenschijt in je tuin is inderdaad irritant. Ik jaag de katten altijd weg met water, da's beter dan het breken van pootjes enzo. Nog vervelender vind ik echter mensen die hun hond uitlaten, zien dat dat beest staat te schijten en de hoop gewoon laten liggen. Laatst lag er weer een hoop precies voor mijn voordeur. En in het donker had ik het natuurlijk niet zien liggen, dus schoenen vies, vloer in huis vies Gatver, daar heb ik zo'n hekel aan.
pi_19984585
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:16 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Maar het is geen dierenmishandeling als je volgens de flora en de faunawet handelt. En het is eigen afgeschermd terrein met een waarschuwing. De kat pleegt dus erfvredebreuk en negeert de waarschuwing voor de hond. Op dat ogenblik is het eigen risico.
Ga jij de rechter maar vertellen dat je een kat gedood hebt omdat hij het bordje "hier waak ik" heeft genegeerd. Wat zal hij lachen.

De flora- en faunawet is nogal streng hoor, en ik denk dat jij in een woonwijk vrijwel onmogelijk een kat volgens die wet kunt doden zonder een stuk of wat andere wetten te overtreden...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:20:54 #86
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_19984594
quote:
Wat een flauwekul. Een egel of mol houdt zich ook niet aan de grenzen van de bewoonde wereld, heb je daar last van, dan doe je toch ook zelf iets om te proberen dat te voorkomen?
dab heb je het over dieren ter grote van een of 2 vuisten die zo nu en dan eens langs komen in de tuin... itt de katten van de buren (en dat zijn er best veel) die dagelijks langskomen
[..]
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:22:25 #87
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984612
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:20 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ga jij de rechter maar vertellen dat je een kat gedood hebt omdat hij het bordje "hier waak ik" heeft genegeerd. Wat zal hij lachen.

De flora- en faunawet is nogal streng hoor, en ik denk dat jij in een woonwijk vrijwel onmogelijk een kat volgens die wet kunt doden zonder een stuk of wat andere wetten te overtreden...
Zoals ik al zei is het een en ander uitgezocht door een raadsman. Ik ben bereid om hiermee voor de rechter te verschijnen en als het moet ga ik tot aan de raad van state.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:23:07 #88
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984626
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:20 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

dab heb je het over dieren ter grote van een of 2 vuisten die zo nu en dan eens langs komen in de tuin... itt de katten van de buren (en dat zijn er best veel) die dagelijks langskomen
Overigens is een mol ook de lul.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:23:35 #89
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19984633
quote:
Wat een flauwekul. Een egel of mol houdt zich ook niet aan de grenzen van de bewoonde wereld, heb je daar last van, dan doe je toch ook zelf iets om te proberen dat te voorkomen?
Egels en mollen zijn dieren die voorkomen in den vrije natuur, en maken deel uit van het biologisch evenwicht. Een kat doet dat niet. Een kat verstoort dit evenwicht.
quote:
Vooral omdat gemiddeld genomen honden VEEL meer overlast veroorzaken dan katten, want lang niet alle honde-eigenaren hebben zo'n schepje en hebben zo'n perfect getrainde hond die niet ongevraagd midden in de nacht een hele buurt wakker houdt door uren achtereen te blaffen. Etc.
En daarom krijgt een ongetrainde hond net zo goed een schoen tegen zijn kop aan als 'ie zijn bek niet houd.

Mijn God, wat een irritante kutblaffers zitten er toch tussen. En de mijne trekt zijn vreet nooit open.
Ik ga naar huis.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:24:38 #90
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19984659
quote:
Vreemde huiskat die onder de flora en faunawet valt. .
Ik ga naar huis.
pi_19984674
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 07:48 schreef mr_koffie het volgende:

Die beesten van jou horen helemaal niet in mijn tuin...

Afschaffen die huisdieren
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:26:30 #92
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984691
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:24 schreef nietzman het volgende:

[..]

Er staat in de wet dat loslopende katten mogen worden gedood omdat ze het evenwicht verstoren. Dat die kat dan net een huiskat is kan ik ook niks aan doen.
Er is jurispredentie die mijn gelijk aantoont.

Overigens mag dit de discussie niet afleiden van het feit dat mensen gewoon hun beesten binnen moeten houden !
pi_19984702
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:19 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Als mijn dier op jouw terrein is en overlast veroorzaakt heb je mijn begrip.
En als hij niet op mijn terrein is maar in de tuin van de buren? En blaft bij het minste of geringste? Zou ik flink last van kunnen hebben, geluid houdt niet echt op bij een erfafscheiding. Toch zal ik nooit dreigen het beest iets aan te doen omdat het beest er niets aan kan doen, die weet niet beter.

Een beetje overlast van huisdieren is wat mij betreft een onderdeel van het leven in onze maatschappij, we leven nu eenmaal met zestien miljoen mensen(en de huisdieren daarvan, en -tig wilde dieren) op een relatief kleine oppervlakte.

Loopt het echt de spuigaten uit, dan biedt de wet voldoende manieren op een volwassen manier de problemen te beëindigen, en het op een kat afsturen van een getrainde rottweiler of het schieten op een kat is in mijn ogen bepaald geen volwassen manier.
pi_19984738
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:24 schreef nietzman het volgende:

[..]

Als dat niet zo is, dan klopt het verhaal van kattenhater Pikkenbaas al helemaal niet meer.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:30:49 #95
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984770
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:26 schreef Jalu het volgende:

[..]

En als hij niet op mijn terrein is maar in de tuin van de buren? En blaft bij het minste of geringste? Zou ik flink last van kunnen hebben, geluid houdt niet echt op bij een erfafscheiding. Toch zal ik nooit dreigen het beest iets aan te doen omdat het beest er niets aan kan doen, die weet niet beter.

Een beetje overlast van huisdieren is wat mij betreft een onderdeel van het leven in onze maatschappij, we leven nu eenmaal met zestien miljoen mensen(en de huisdieren daarvan, en -tig wilde dieren) op een relatief kleine oppervlakte.

Loopt het echt de spuigaten uit, dan biedt de wet voldoende manieren op een volwassen manier de problemen te beëindigen, en het op een kat afsturen van een getrainde rottweiler of het schieten op een kat is in mijn ogen bepaald geen volwassen manier.
Als een kat mauwt, daar kan ik niks aan doen. Als mijn hond blaft (wat 'm is afgeleerd) kan ik me voorstellen dat mensen daar last van hebben. Maar zoals je zegt is geluid nu eenmaal lastig te verhinderen.
Als mijn huisider echter ongecontroleerd op andermans terrein loopt dan aanvaard ik de consequenties. Moet ik 'm maar beter in de gaten houden.
En mijn hond is zo getraind dat hij 'savonds (hij slaapt vaak buiten) alles pakt wat er binnen komt. Hij blaft niet namelijk, hij bijt gelijk. Daarom heb ik ook verlichte bordjes waar dat op staat.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 09:32:25 #96
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19984797
btw, wanneer je een huis koopt is de grond waar het op staat niet van jou!!!!!
Je moet het pachten van de gemeente, dus pachtgeld betalen...
Dus dat verhaal gaat ook niet meer op pikkebaas...
Jammer maar helaas...
Dus dat ge-eikel met die flora en founa wet gaat niet op in je "eigen" tuin....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:33:23 #97
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984810
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer maar helaas...
Welke twee woorden van "Eigen Grond" begreep je niet ?? Mijn grond heb ik in volledig eigendom. Gekocht van de gemeente. Ik betaal GEEN erfpacht.
pi_19984828
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:23 schreef nietzman het volgende:

[..]

Egels en mollen zijn dieren die voorkomen in den vrije natuur, en maken deel uit van het biologisch evenwicht. Een kat doet dat niet. Een kat verstoort dit evenwicht.
Biologisch evenwicht in een woonwijk? Nee hoor, de mens heeft daar helemaal geen invloed op maar een loslopende kat wel.
pi_19984831

Pistolen Paultje... whehe
quote:
Pistolen Paul is vorig jaar door de Dierenbescherming uitgeroepen tot 'dierenbeschermer van het jaar'. Dit heeft hem een borstbeeld opgeleverd, dat nu een centrale plek heeft gekregen in zijn kantoor op de Van Breestraat.
Al in 1968 vond Pistolen Paul dat de Nederlandse justitie volslagen achterlijke opvattingen had op het gebied van dierenmishandeling. Daarom besloot hij toen samen met een paar jongens een soort strijdgroep op te richten. De Organisatie ter Bestrijding van Wreedheden jegens het dier.
De club kreeg een dertigtal geheime leden, niet meer, want anders zou het ten koste gaan van het operationele element. Paultje: Kijk en als we dan in de krant lazen dat een of andere godverlaten boerekinkel in Schoorl z'n paard achter de tractor had gebonden, belegden wij eerst een vergadering en dan besloten we- nadat we er eerst netjes over hadden gestemd- of die man in aanmerking komt voor een persoonlijk bezoek. Als dat zo was benoemden we een commissie van een man of tien, die die man eerst horendol sloeg zodat-ie nooit meer in zijn leven een paard durfte aanraken.
En daarna deden we met die man precies hetzelfde als-ie met het betreffende mishandelde dier had gedaan; in dit geval werd hij ook driemaal de wei doorgesleept
Kasta, vraag je zijn handtekening voor me nadat je met appels invalide bekogeld bent?

Overigens kan de dierenbescherming wat mij betreft zijn subsidie inleveren wanneer het dit soort criminelen kadotjes blijft geven...

PS: Op zijn mooie site staat meer informatie. Check vooral de namen van foto's zoals "avont" en "diere". Klinkt alsof hij het IQ van een halve vistick heeft...
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:35:21 #100
13783 Anthraxx
pi_19984838
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:06 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Antraxx,

Ik ben een voorstander van eigen verantwoordelijkheid. En zoals ik al een eerder heb vermeld is verantwoordelijkheid voor mij vrouwelijk. Dat neem je.

Groetjes,

Pikko

Nou ja, ok. Ik hou het in de gaten. Als er gewoon gediscussieerd wordt ben ik in ieder geval de beroerdste niet om het open te laten
pi_19984852
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:30 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

En mijn hond is zo getraind dat hij 'savonds (hij slaapt vaak buiten) alles pakt wat er binnen komt. Hij blaft niet namelijk, hij bijt gelijk. Daarom heb ik ook verlichte bordjes waar dat op staat.
En toen kwam de tweejarige peuter van de buren per ongeluk op jouw terrein terecht...

"Eigen schuld buurvrouw, had u het kind maar binnen moeten houden..."

Of:

's Morgens blijkt dat je hond een ooievaar die het lef had om op jouw terrein te landen, heeft doodgebeten. Leg dat maar eens uit aan de dierenbescherming...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 09:36:51 #102
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19984857
Dus je mag er op bouwen wat je wilt???
Zo ja, dan is het idd eigen grond...
Wanneer je toestemming moet hebben is het in principe niet van jou omdat je nog steeds toestemming moet hebben van een gemeente raad of wat dan ook....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:37:54 #103
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984885
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:35 schreef El_Nino het volgende:
Kasta, vraag je zijn handtekening voor me nadat je met appels invalide bekogeld bent?

Overigens kan de dierenbescherming wat mij betreft zijn subsidie inleveren wanneer het dit soort criminelen kadotjes blijft geven...

PS: Op zijn mooie site staat meer informatie. Check vooral de namen van foto's zoals "avont" en "diere". Klinkt alsof hij het IQ van een halve vistick heeft...
Overigens zul je het niet geloven maar ik heb de beste man wel eens ontmoet op een benefietgala van het wereld natuurfonds.
Aardige man, overdrijft soms wat.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 09:38:15 #104
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19984894
Dus alles wat niet bij hoort wordt afgeschoten...
lekkere instelling...
Dan hoop ik niet dat je nog eens per ongeluk een agent afschiet omdat hij/zij per ongeluk een voet op "jouw" grond zet....
pi_19984912
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:37 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Aardige man, overdrijft soms wat.
* Jalu mompelt iets over een pot en een ketel...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:40:02 #106
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984922
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:36 schreef Jalu het volgende:

[..]

En toen kwam de tweejarige peuter van de buren per ongeluk op jouw terrein terecht...

"Eigen schuld buurvrouw, had u het kind maar binnen moeten houden..."

Of:

's Morgens blijkt dat je hond een ooievaar die het lef had om op jouw terrein te landen, heeft doodgebeten. Leg dat maar eens uit aan de dierenbescherming...
Cru, maar waar. Er staan waarschuwingen. Het terrein is zo ingericht dat de hond er niet uit kan. Ik maak echt geen grapje als ik zeg dat het juridisch staat. Er wordt bij ons in de wijk wel eens ingebroken en daarom slaapt de hond in de achtertuin.
pi_19984944
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:32 schreef Netsplitter het volgende:
Jammer maar helaas...
Koop en pacht zijn twee juridisch op zichzelfstaande vormen van bezitverkrijging

Maar even over de Flora- en Faunawet:
Uit de wet blijkt dat de eigenaar van de grond (en overigens ook pachter) gerechtigd is jachthouder te zijn. Echter: er mag alleen op wild worden geschoten en onder wild vallen
quote:
Als wild worden de volgende diersoorten aangewezen: haas (Lepus europaeus), fazant (Phasianus colchicus), patrijs (Perdix perdix), wilde eend (Anas platyrhynchos), konijn (Oryctolagus cuniculus) en houtduif (Columba palumbus).
Overigens is ook een jachtakte vereist Op zondagen mag je trouwens niet jagen, net als op tweede pinkersdag en beide kerstdagen. Logisch, dan hoort dat konijn allang op je bord te liggen

Maar: een wet is een wet niet zonder uitzonderingen Er kan ontheffing worden verleend voor niet bedreigde diersoorten die schade aanrichten, maar Gedeputeerde Staten moeten die ontheffing verlenen. Ik kan me niet voorstellen dat dat m.b.t. huiskatten is gedaan.

Mocht pikkebaas echter een concreet artikel hebben, dan hoor ik het graag
pi_19984951
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:40 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Cru, maar waar. Er staan waarschuwingen. Het terrein is zo ingericht dat de hond er niet uit kan. Ik maak echt geen grapje als ik zeg dat het juridisch staat. Er wordt bij ons in de wijk wel eens ingebroken en daarom slaapt de hond in de achtertuin.
Ik hoop dat jij je veilig voelt dan. Ik voel me meestal niet veiliger in wijken waar op "bijten niet blaffen" getrainde rottweilers lopen.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:42:35 #109
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984960
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:38 schreef Netsplitter het volgende:
Dus alles wat niet bij hoort wordt afgeschoten...
lekkere instelling...
Dan hoop ik niet dat je nog eens per ongeluk een agent afschiet omdat hij/zij per ongeluk een voet op "jouw" grond zet....
Ook grappig. In principe moet hij zich eerst als een wetsdienaar kenbaar maken. Elke clown kan natuurlijk zo'n pak aantrekken. En als ze zonder zich kenbaar te maken het hek over klimmen dan maken ook zij zich schuldig aan erfvredebreuk.
Het feit dat ze de wet handhaven wil nog niet zeggen dat ze er boven staan.
pi_19984965
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:41 schreef ChrisJX het volgende:

Maar: een wet is een wet niet zonder uitzonderingen Er kan ontheffing worden verleend voor niet bedreigde diersoorten die schade aanrichten, maar Gedeputeerde Staten moeten die ontheffing verlenen. Ik kan me niet voorstellen dat dat m.b.t. huiskatten is gedaan.
Of binnen de bebouwde kom...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:43:26 #111
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_19984973
Ik vind het héél erg zielig voor de kat van de TS. Ik woon zelf in Amsterdam en heb regelmatig overlast van katten, die door hun baasjes de straat worden opgeschopt, zodat ze de hele dag er geen omkijken naar hebben.
Ik ken echter ook mensen die wel degelijk hun verantwoordelijkheid nemen en hun kat goed africhten.
Ik sla of schop katten niet, maar begrijp de beweegredenen van de mensen die het wel doen.

Van mijn part mogen alle katten morgen uitgestorven zijn in de grote steden, maar ik gun iedereen zijn plezier en zijn huisdier.

Verder wil ik iedereen nog attenderen op een topic: Foto's van dode huisdieren

Tabé
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:44:35 #112
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_19984993
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:35 schreef El_Nino het volgende:
[afbeelding]

Pistolen Paultje... whehe
[..]

uit betrouwbare bron weet ik dat die jongen alleen nog maar kan eten met een rietje.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:44:36 #113
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19984994
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:34 schreef Jalu het volgende:
Biologisch evenwicht in een woonwijk? Nee hoor, de mens heeft daar helemaal geen invloed op maar een loslopende kat wel.
"Als de huizen het doen mag mijn kat het ook!"
Ik ga naar huis.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:44:37 #114
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19984995
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:41 schreef Jalu het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij je veilig voelt dan. Ik voel me meestal niet veiliger in wijken waar op "bijten niet blaffen" getrainde rottweilers lopen.
Dat heb je als in je nette villawijken woont. Dat trekt gajes aan. Helaas, maar het is niet anders.
pi_19985022
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:42 schreef Pikkebaas het volgende:
Ook grappig. In principe moet hij zich eerst als een wetsdienaar kenbaar maken. Elke clown kan natuurlijk zo'n pak aantrekken. En als ze zonder zich kenbaar te maken het hek over klimmen dan maken ook zij zich schuldig aan erfvredebreuk.
Dat weet ik nog net zo niet. Ik geloof dat het in principe niet verboden is om op iemands anders grond te komen, tenzij er uitdrukkelijk het bordje 'Verboden voor onbevoegden, artikel nogwat Sr.' bijhangt.

Alleen dat over het hek klimmen... dat zou als een implictie betredingsverbod opgevat kunnen worden. Ken de jurisprudentie er niet over
pi_19985037
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:43 schreef RigorMortis het volgende:

Ik ken echter ook mensen die wel degelijk hun verantwoordelijkheid nemen en hun kat goed africhten.
Feit blijft dat geen enkel dier 100% af te richten is, er zullen zich zelfs met getrainde huisdieren momenten voordoen dat ze die training vergeten.

En ik heb een grotere hekel aan rottweilers die dat éne momentje hebben dat ze de training vergeten dan aan een kat die even vergeet dat de tuin van de buren geen kattebak is.

Nogmaals, heb je zo'n hekel aan andermans katten in je tuin, neem er zelf een, en je zult zien dat het "probleem" zich niet meer voordoet.
pi_19985053
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:44 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Dat heb je als in je nette villawijken woont. Dat trekt gajes aan. Helaas, maar het is niet anders.
Een op bijten getrainde rottweiler roept bij mij geen associaties op met nette villawijken...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:48:32 #118
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19985069
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:42 schreef Jalu het volgende:

[..]

Of binnen de bebouwde kom...
Helaas is mijn erf niet groot egnoeg om er een jachtvergunning op aan te vragen.
Toch heb ik het volste vertrou.wen in mijn raadsman. Ik sta er echt achter. Het is mijn terrein en mijn hond loopt daar. Als iemand erop komt zonder op de waarschuwingen acht te slaan dan is dat eigen risico. Helemaal als een kat onder het hek doorkruipt.

De kat heeft dan letterlijk en figuurlijk geen poot meer om op te staan.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 09:48:54 #119
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19985072
Dus wanneer jou hond een keertje per ongeluk op de stoep poept mag ik 'm een rot schop geven???
Niet dat ik dat van plan ben, zo laag ga ik niet....

De meeste dieren kunnen zich niet verweren, dus ben je een gigantische lafaard wanneer je een dier te grazen neemt....
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:49:06 #120
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_19985080
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:46 schreef Jalu het volgende:
Nogmaals, heb je zo'n hekel aan andermans katten in je tuin, neem er zelf een, en je zult zien dat het "probleem" zich niet meer voordoet.
Jawel, maar in de tuin van iemand anders. En dan moet die gast zeker weer kuttopics op FOK gaan openen zeker?
Ik ga naar huis.
pi_19985084
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:44 schreef nietzman het volgende:

[..]

"Als de huizen het doen mag mijn kat het ook!"
Zo was het niet bedoeld, maar het is nogal flauw om een kat aan te wijzen als verstoorder van een biologisch evenwicht in een gebied (woonwijk) waar biologisch evenwicht allang niet meer bestaat.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:50:40 #122
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19985110
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:45 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Dat weet ik nog net zo niet. Ik geloof dat het in principe niet verboden is om op iemands anders grond te komen, tenzij er uitdrukkelijk het bordje 'Verboden voor onbevoegden, artikel nogwat Sr.' bijhangt.

Alleen dat over het hek klimmen... dat zou als een implictie betredingsverbod opgevat kunnen worden. Ken de jurisprudentie er niet over
Check. Met een lampje erboven voor in de nacht. Bovenkant van het hek is van schrikdraad voorzien.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 09:51:48 #123
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19985138
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:47 schreef Jalu het volgende:

[..]

Een op bijten getrainde rottweiler roept bij mij geen associaties op met nette villawijken...
En hekken met punten en alarminstallaties. In het weekende hebben we een particuliere bewaker. Helaas kan men in deze tijd geen onderscheid meer maken tussen mijn en dijn.
pi_19985145
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:49 schreef nietzman het volgende:

[..]

Jawel, maar in de tuin van iemand anders. En dan moet die gast zeker weer kuttopics op FOK gaan openen zeker?
Nee, want niet iedereen heeft zo'n hekel aan katten.

Zelf heb ik er bijvoorbeeld helemaal niet zoveel moeite mee als de kat van de buren eens een keer zijn behoefte doet in mijn tuin. Het is niet te voorkomen, net als het niet is te voorkomen dat er weer eens een laag vogelpoep op mijn auto zit. Vind ik niet leuk hoor, maar ik kan er toch niets tegen doen. Hoort bij het leven, er zijn zaken waar je geen invloed op kunt uitoefenen.
pi_19985167
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:50 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Check. Met een lampje erboven voor in de nacht. Bovenkant van het hek is van schrikdraad voorzien.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij dan niet vaak een kat in je tuin ziet...
pi_19985183
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:44 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

uit betrouwbare bron weet ik dat die jongen alleen nog maar kan eten met een rietje.
Wie? Kasta of Pistolen Paultje? In dat laatste geval is het niet eens zo vreemd dat hij die appels naar Kasta gaat gooien, ze zijn immers niet vloeibaar?
黑 ¦ Links tot en met...
pi_19985213
Ach, in ieder geval houdt hij de Amsterdamse hangjeugd bezig...

黑 ¦ Links tot en met...
pi_19985283
Als een vreemde kat in mijn tuin zou rondlopen en vuilniszakken kapot zou krabben zou ik die kat ook lens schoppen...
pi_19985285
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:50 schreef Pikkebaas het volgende:

Okee, dan is het erfvredebreuk
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:01:18 #130
62583 RigorMortis
Ik ben een fokker.
pi_19985301
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:51 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

En hekken met punten en alarminstallaties. In het weekende hebben we een particuliere bewaker. Helaas kan men in deze tijd geen onderscheid meer maken tussen mijn en dijn.
Zinloos, je staat voor 100% volkomen in je recht!
Al bijt jouw rottweiler iedere dag een dozijn katten dood op jouw eigen terrein, dan ben je niet aansprakelijk. Je hond is namelijk ook een dier, en bijt net zo goed een kat dood, dan die kat een muis, merel, mus, duif of eekhoorn. Oog om oog - tand om tand.
Als iemand zijn kat lief heeft, laat hij hem niet loslopen in een omgeving met rottweilers.

Succes! En wat betreft je rottweiler ->
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:01:33 #131
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19985302
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:55 schreef El_Nino het volgende:
Ach, in ieder geval houdt hij de Amsterdamse hangjeugd bezig...

[afbeelding]
HE, niet elke neger is een hangjongere !!!
Net zoals elke blanke geen skinhead is !!
pi_19985310
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 09:59 schreef Xalted_One het volgende:
Als een vreemde kat in mijn tuin zou rondlopen en vuilniszakken kapot zou krabben zou ik die kat ook lens schoppen...
Vuilniszakken?

In welke tijd leef jij?

Inmiddels heeft toch elk huishouden wel een kunstof vuilcontainer?

En als je schopt, doe je aan dierenmishandeling. Wordt je daar eens voor gepakt, dan zul je schrikken van de mogelijke consequenties...
pi_19985339
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:01 schreef RigorMortis het volgende:

[..]

Zinloos, je staat voor 100% volkomen in je recht!
Al bijt jouw rottweiler iedere dag een dozijn katten dood op jouw eigen terrein, dan ben je niet aansprakelijk. Je hond is namelijk ook een dier, en bijt net zo goed een kat dood, dan die kat een muis, merel, mus, duif of eekhoorn. Oog om oog - tand om tand.
Als iemand zijn kat lief heeft, laat hij hem niet loslopen in een omgeving met rottweilers.

Succes! En wat betreft je rottweiler ->
Je bent als huisdiereigenaar wel degelijk verantwoordelijk voor (de daden van) je huisdier, dat is wat Pikkebaas tenminste steeds verkondigt...

Was de rottweiler trouwens niet een van de rassen die als "gevaarlijk want onvoorspelbaar" te boek staan?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:05:06 #134
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19985358
pi_19985368
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:01 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

HE, niet elke neger is een hangjongere !!!
Net zoals elke blanke geen skinhead is !!
Je hebt gelijk, die op de foto dus niet! Dankzij onze Paul...

Le-zen

(sorry hoor, ik vond de suggestie Paultje in te roepen een beetje lachwekkend...)
黑 ¦ Links tot en met...
pi_19985393
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:05 schreef Pikkebaas het volgende:
Meer info:

http://home.hiwaay.net/~keiper/indoors.htm

[afbeelding]
Hehe, lees op die site voor kat maar eens kind, dan gaat vrijwel alles wat er staat nog steeds op. Toch houdt niemand zijn kinderen binnen, gek hè?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:08:14 #137
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19985420
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:03 schreef Jalu het volgende:

[..]

Je bent als huisdiereigenaar wel degelijk verantwoordelijk voor (de daden van) je huisdier, dat is wat Pikkebaas tenminste steeds verkondigt...

Was de rottweiler trouwens niet een van de rassen die als "gevaarlijk want onvoorspelbaar" te boek staan?
mbt overlast ja. Rottweilers zijn hele lieve mooie dieren. Maar door sommige plurken worden ze onverantwoord getraind. Mijn hond is getraind tot een niveau waarbij Commisaris Rex een puppy is. En omdat sommige keffertjes het toch blijven proberen en in z'n poten gaan bijten (tot bloedens toe) moet ik 'm soms uit voorzorg muilkorven. Omdat ik niet wil dat hij iets doet waar we allebei spijt van krijgen. Verantwoordelijkheid heet dat.
Het is in feite een sport om de hond te trainen en de hond vind het schitterend. We gaan regelmatig naar wedstrijden. Helaas is de hond ongschikt om vee op te drijven want dat vind ik het leukste !

pi_19985436
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:07 schreef Jalu het volgende:

[..]

Hehe, lees op die site voor kat maar eens kind, dan gaat vrijwel alles wat er staat nog steeds op. Toch houdt niemand zijn kinderen binnen, gek hè?
Je gaat me niet vertellen dat je binnen 2 minuten de text van Pikkebaas hebt gelezen, je eigen geschreven en de site nog 2 keer gelezen hebt wel?
黑 ¦ Links tot en met...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:10:35 #139
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19985468
Leuk topic.
I'm getting too old for this....
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:13:19 #140
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19985524
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:08 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

mbt overlast ja. Rottweilers zijn hele lieve mooie dieren.
Rottweilers zijn kut beesten, onbetrouwbaar en veel te ver doorgefokt. Ze zouden net zoals de pitbulls gewoon afgemaakt moeten worden. Als een kind een rottweiler pest en dat beest heeft de pest er een keer heb je een dood kind.
pi_19985538
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:09 schreef El_Nino het volgende:

[..]

Je gaat me niet vertellen dat je binnen 2 minuten de text van Pikkebaas hebt gelezen, je eigen geschreven en de site nog 2 keer gelezen hebt wel?
Zou het kunnen dat ik de site al kende? Doe het nou maar eens, het gaat niet altijd letterlijk op maar de vergelijking is toch niet onterecht, als je je kind buiten laat stel je hem ook bloot aan allerlei risico's die binnen niet bestaan, toch is er niemand die zijn kinderen daarom binnenhoudt.

En ja, ik heb ook weleens last van andermans kinderen. Misschien moet ik de ouders dan ook maar gaan vertellen dat ik wil dat ze hun kinderen binnenhouden...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:14:17 #142
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19985548
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:13 schreef Havoc het volgende:

[..]

Rottweilers zijn kut beesten, onbetrouwbaar en veel te ver doorgefokt. Ze zouden net zoals de pitbulls gewoon afgemaakt moeten worden. Als een kind een rottweiler pest en dat beest heeft de pest er een keer heb je een dood kind.
Kwestie van training. De mijne schrikt niet eens van vuurwerk !!
pi_19985610
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:13 schreef Havoc het volgende:

[..]

Kinderen horen huisdieren niet te pesten, in een vroeg stadium is het al zaak om kinderen te leren respect te hebben voor dieren(iets wat getuige dit topic, de laatste jaren weleens vergeten wordt in de opvoeding...). Maar ik zou als ik kinderen had desondanks geen rottweiler willen.
pi_19985667
Valt het jullie ook op dat we sinds pagina 1 niks meer van Kasta horen? Zou "zoalshetis" dan toch een klokkie van ome Paul verdiend hebben?
黑 ¦ Links tot en met...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:21:20 #145
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_19985711
Ik vind sommige reacties hier echt ver buiten normaal en ik vind het al helemaal te gek voor woorden dat de mod van kb (antraxx) sommige reacties niet eens edit. 3 doodsverwensingen en de gruwelijkste dingen zeggen over katten.

Ik zelf ben als kind enorm gebeten door een hond maar de gedachten om een dier te mishandelen zou nooit en te nimmer in mij op komen.

Katten zijn buiten dieren en kunnen gewoon buiten rondlopen. Je blijft gewoon van zon beestje af en erger je je er echt aanz et je sateprikkers in de grond strooit koffieprut in je tuin en hou je een emmer water gereed.

Daarbij komt nog dat katten tenminste hun stront begraven en bij honden trap je er net zo ranzig elke keer in.
pi_19985747
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:21 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind sommige reacties hier echt ver buiten normaal en ik vind het al helemaal te gek voor woorden dat de mod van kb (antraxx) sommige reacties niet eens edit. 3 doodsverwensingen en de gruwelijkste dingen zeggen over katten.

Ik zelf ben als kind enorm gebeten door een hond maar de gedachten om een dier te mishandelen zou nooit en te nimmer in mij op komen.

Katten zijn buiten dieren en kunnen gewoon buiten rondlopen. Je blijft gewoon van zon beestje af en erger je je er echt aanz et je sateprikkers in de grond strooit koffieprut in je tuin en hou je een emmer water gereed.

Daarbij komt nog dat katten tenminste hun stront begraven en bij honden trap je er net zo ranzig elke keer in.
* Jalu helemaal mee eens is
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:23:01 #147
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19985750
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:14 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Kwestie van training. De mijne schrikt niet eens van vuurwerk !!
Fijn voor je hond, maar rottweilers blijven onbetrouwbaar. Afmaken die hap.
pi_19985832
En weer een doodverwensing...

*zucht
黑 ¦ Links tot en met...
pi_19985897
quote:
als je niet blij bent met een hond zet je hooguit de tuinslang erop. je gaat ze dus niet invalide gooien ventje. je mag god op je bloote knietjes bedanken dat ik je adres niet heb. maar ik hou je op fok in de gaten, hopelijk praat je je mond voorbij.
Dusse geen doodverwensingen naar rotweilers meer...
黑 ¦ Links tot en met...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 10:30:12 #150
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19985915
Ze moeten de bazen afmaken die hun hond vals maakt of verkeerd africht....
Zo kan je van een tekkel ook een aardige kluif hebben wanneer die agressief worden....

Je kan ook niet verwachten dat de gemeente alle vogels gaan laten afmaken omdat er iemand last van heeft....
pi_19985936
Tis maar een beest, stel je niet aan
pi_19985950
quote:
Gewoon niet. Die wetsbepaling geldt alleen maar buiten de bebouwde kom.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:33:14 #153
13783 Anthraxx
pi_19985973
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:21 schreef Silmarwen het volgende:

Sorry hoor, dat ik ook wat anders te doen heb buiten het modden om, namelijk een project voor mijn werk af zien te krijgen. Ik kan hier niet altijd alles lezen, op wat oppervlakkige dingen na. En als jij die doodsverwensingen aangeeft dan kan ik er wat aan doen. Ik heb net weer het hele topic gelezen en naar mijn mening verloopt het gewoon goed. Ja, het gaat er fel aan toe. Ja, ik heb ook al gevraagd of mensen op hun reacties willen letten. En nee, ik heb nergens een doodsverwensing gezien. Of ik nu blind ben of niet, maar geef het dan even aan ipv meteen zo te reageren, Dank u.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 10:33:22 #154
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19985979
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:30 schreef ChrisJX het volgende:
Tis maar een beest, stel je niet aan
Voor sommige mensen niet dus....
pi_19986007
Netsplitter, nog een keer een doodverwensing enne...

Kuch, kuch
黑 ¦ Links tot en met...
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 10:38:24 #156
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986102
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Sorry hoor, dat ik ook wat anders te doen heb buiten het modden om, namelijk een project voor mijn werk af zien te krijgen. Ik kan hier niet altijd alles lezen, op wat oppervlakkige dingen na. En als jij die doodsverwensingen aangeeft dan kan ik er wat aan doen. Ik heb net weer het hele topic gelezen en naar mijn mening verloopt het gewoon goed. Ja, het gaat er fel aan toe. Ja, ik heb ook al gevraagd of mensen op hun reacties willen letten. En nee, ik heb nergens een doodsverwensing gezien. Of ik nu blind ben of niet, maar geef het dan even aan ipv meteen zo te reageren, Dank u.
Misschien dan beter om helemaal niet te reageren???
Dan houdt je weer tijd over voor je project...

voor de rest valt het me op dat sommige dieren zien alszijnde een lagere levensvorm...
Wat denk je dat je zelf bent???
Laatste keer dat ik op zat te letten bij biologie behoren wij, als mensen, nog steeds tot het dierenrijk...
Maar omdat we kunnen denken, de meeste dan, zien we onszelf meteen als superieur...
Is dat arrogantie of ontwetendheid???
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 10:39:16 #157
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986121
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:34 schreef El_Nino het volgende:
Netsplitter, nog een keer een doodverwensing enne...

[afbeelding]

Kuch, kuch
Ik beef, ik beef....
pi_19986136
quote:

eensch.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:40:20 #159
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19986142
Goed,

Ik ga stoppen met deze discussie.

Nog een keer mijn standpunten:

Als je van je kat houdt dan hou je 'm binnen.
Doe je dat niet, aanvaard dan de consequenties.
Ik heb het grecht om op mijn eigen terrein mijn hond los te laten.
Ook heb ik het recht om op mijn terrein overlast veroorzakende dieren weg te jagen.

Dus als JOUW kat op MIJN terrein komt dan is dat JOUW probleem. Simpel.

Groet.

vrijdag 18 juni 2004 @ 10:40:52 #160
54772 Silmarwen
pi_19986154
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:33 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Als je ziet dat een topic enorm fel is dan lees je het toch even door.
Dat je niet 24 uur mod snap ik maar je post zelf mee man!

Doodsverwensingen:
Mr_Koffie -> Je bent de lucht niet waard die je inademd!
Zoalshetis -> ken je pistolen paultje? ik wel
Bijvoorbeeld.

Verder vind ik het niet normaal hier openlijk te zeggen dat een kat mishandelen normaal is.

Mij wij verschillen duidelijk nogal van mening wat normaal is en wat niet. Bovendien was dit topic niet bedoeld voor een discussie maar om te zeiken. Zoals alle topic in KLAAGbaak.
pi_19986156
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:38 schreef Netsplitter het volgende:
voor de rest valt het me op dat sommige dieren zien alszijnde een lagere levensvorm...
Wat denk je dat je zelf bent???
Laatste keer dat ik op zat te letten bij biologie behoren wij, als mensen, nog steeds tot het dierenrijk...
Maar omdat we kunnen denken, de meeste dan, zien we onszelf meteen als superieur...
Is dat arrogantie of ontwetendheid???
Acceptatie van een feit. Of wij nu superieur zijn of niet (dat is discutabel), wij zijn in de positie om beslissingen te nemen over dieren en niet andersom. Dat daar niet altijd verantwoordelijk mee omgegaan wordt is nou eenmaal de menselijke (dierlijke) natuur.
pi_19986161
Jemig wat een sneue mensen hier op dit forum.
Wij hebben ook een kat en die hebben ze dus ook een bebroken heup geschopt..
Hoe ik dat weet dat ze hem hebben geschopt ?
Kat van achterburen , pootje gebroken
Kat van andere achterburen , ook pootje gebroken.
Als ik die kerel tegenkom die dat doet ....

Onze kat heeft sinds kort ook een lekke hartklep maar ik weet niet of dat daarvan kan komen (
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
pi_19986192
En hou je het beest nu binnen?
pi_19986200
LAAT JE ROTKAT DAN GEWOON THUIS, JE GAAT TOCH OOK JE HOND NIET ZOMAAR LOS LATEN LOPEN IN IEMAND ANDERS ZIJN TUIN.

pi_19986233
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:43 schreef Markster het volgende:
LAAT JE ROTKAT DAN GEWOON THUIS, JE GAAT TOCH OOK JE HOND NIET ZOMAAR LOS LATEN LOPEN IN IEMAND ANDERS ZIJN TUIN.
Dat klopt. Daarentegen is er geen enkele reden om overmatig geweld te gebruiken bij het verjagen van de kat, anders dan onmacht en frustratie.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 10:45:15 #166
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986241
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:40 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Doodsverwensingen:
Mr_Koffie -> Je bent de lucht niet waard die je inademd!
Zoalshetis -> ken je pistolen paultje? ik wel
Bijvoorbeeld.
Wanneer je dat als doodsverwensingen ziet wat mag je dat nog wel zeggen??
Het is niet zo dat iemand roept, ik ga je afmaken...
Of kijk morgen maar uit bij het oversteken van een straat???

Wanneer je een voorbeeld neemt, pak dan wel de goede en geen loze kreten....
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:45:59 #167
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_19986255
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10...

*alt+F4*
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 10:47:02 #168
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986279
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:43 schreef Markster het volgende:

Heb je kinderen???
Zo ja, houdt je die ook binnen???
Zo nee, waarom niet??
Die kunnen toch iemand anders zijn spullen slopen???
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:47:56 #169
54772 Silmarwen
pi_19986295
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:45 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Wanneer je dat als doodsverwensingen ziet wat mag je dat nog wel zeggen??
Het is niet zo dat iemand roept, ik ga je afmaken...
Of kijk morgen maar uit bij het oversteken van een straat???

Wanneer je een voorbeeld neemt, pak dan wel de goede en geen loze kreten....
Dit zijn gewoon verkapte doodsverwensingen. Je kunt het wel even vragen aan wat andere modjes hoor die wel wat strenger zijn en zulke dingen dus wel verwijderen ipv elke user hier zijn gang te laten gaan, openlijk zeggen dat je dieren mishandelt en of pistole paultje op je agf wilt sturen en dat toelaten.

Ach boeie ook, ik post hier toch nooit, als klaagbaak verziekt wordt, tja niet mijn probleem he.
pi_19986296
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:44 schreef Litpho het volgende:

Dat klopt. Daarentegen is er geen enkele reden om overmatig geweld te gebruiken bij het verjagen van de kat, anders dan onmacht en frustratie.
Hoewel mensen wat sneller geneigd zullen zijn hun kat in het vervolg binnen te houden, wanneer deze een keer met een gebroken poot thuiskomt, dan wanneer de kat nat thuiskomt.
pi_19986299
quote:
Havoc -> Fijn voor je hond, maar rottweilers blijven onbetrouwbaar. Afmaken die hap
Netsplitter -> Ze moeten de bazen afmaken die hun hond vals maakt of verkeerd africht....
Deze beter?
黑 ¦ Links tot en met...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:49:13 #172
54772 Silmarwen
pi_19986317
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:48 schreef El_Nino het volgende:

[..]

Deze beter?
thnx die heb ik gemist!
pi_19986324
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:47 schreef DennisMoore het volgende:
Hoewel mensen wat sneller geneigd zullen zijn hun kat in het vervolg binnen te houden, wanneer deze een keer met een gebroken poot thuiskomt, dan wanneer de kat nat thuiskomt.
Klopt. Weet je zeker dat de hint niet nog beter overkomt als je de kat vangt, vilt en de nog bloedende huid aan hun voordeur spijkert? .
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 10:51:17 #174
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986359
quote:

[..]

Deze beter?
Die is beter...
Maar is het tot nu toe niet zo dat wanneer een hond een persoon bijt of wat dan ook dat dan meteen die hond afgemaakt moet worden???
Je kan dan zeggen dat het in het aard van het beestje zit, maar dan moet je iedereen die iemand vermoord heeft ook meteen afmaken...
Maar dat wordt niet gedaan omdat het niet humaan is...
Hoort het dan ook niet zo te zijn dat wanneer een hond de fout in gaat dat het baasje ook meteen de sigaar is qua straf???
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:51:40 #175
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19986369
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:40 schreef Pikkebaas het volgende:
Ook heb ik het recht om op mijn terrein overlast veroorzakende dieren weg te jagen.
wegjagen is iets anders als moedwillig het dier leed aandoen
quote:
Dus als JOUW kat op MIJN terrein komt dan is dat JOUW probleem. Simpel.
Als ik een dier heb dat op jouw terrein komt (immers het dier kan ook niet lezen) en jouw hond of jij doet dat dier moedwillig pijn, dan ga jij ook pijn beleven (je hond knuppel ik dan maar dood, lijkt me wel zo humaan). En dan wordt het ineens jouw probleem .

geen doodverwensing overigens. Na de behandeling ben je nog steeds in staat te ademen. Of dat zelfstandig is of met behulp van apparatuur laat ik even in het midden
pi_19986381
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:49 schreef Litpho het volgende:

Klopt. Weet je zeker dat de hint niet nog beter overkomt als je de kat vangt, vilt en de nog bloedende huid aan hun voordeur spijkert? .
Mja, dat is op zich ook een idee.
Het is wel veel werk.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:53:02 #177
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19986401
quote:

[..]

Ideetje. Hoewel je dan wel hun voordeur beschadigd, daar kun je last mee krijgen.

Misschien dat ik eens een jas ga maken van kattebont dat ik zelf ga vangen. Geweldig. Al die huilende kinderen als ze het vachtje van poekie in mijn jas zien. En dan maak ik een pet met allemaal staarten eraan.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:53:33 #178
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_19986414
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:51 schreef Havoc het volgende:

[..]

[..]

Als ik een dier heb dat op jouw terrein komt (immers het dier kan ook niet lezen) en jouw hond of jij doet dat dier moedwillig pijn, dan ga jij ook pijn beleven (je hond knuppel ik dan maar dood, lijkt me wel zo humaan). En dan wordt het ineens jouw probleem .

geen doodverwensing overigens. Na de behandeling ben je nog steeds in staat te ademen. Of dat zelfstandig is of met behulp van apparatuur laat ik even in het midden
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:53:39 #179
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19986418
quote:

[..]

Deze beter?
Is een mening, geen verwensing. Goed blijven lezen hè. Ik ben van mening dat Rottweilers dienen afgemaakt te worden vanwege hun onbetrouwbare karakter. Tis hier godverdomme de EO niet.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 10:53:55 #180
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986420
quote:

[..]

Ze zullen jou dieren maar is op die manier behandelen...
Wanneer je die niet hebt vervang dieren met je naaste, zelfde effect...

Sommige idioten snappen niet helemaal hoe belangrijk een huisdier voor iemand kan zijn...
Voor sommige mensen even dierbaar als een eigen kind....
pi_19986426
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:52 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, dat is op zich ook een idee.
Het is wel veel werk.
Klopt, maar dan ben je tenminste zeker dat de boodschap bij de eigenaar aankomt. Elk ander doel is er alleen maar op gericht de kat zoveel mogelijk pijn te doen.
pi_19986431
quote:

Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 10:55:24 #183
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986446
quote:

[..]

[..]

pi_19986449
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:53 schreef Pikkebaas het volgende:

Ideetje. Hoewel je dan wel hun voordeur beschadigd, daar kun je last mee krijgen.

Misschien dat ik eens een jas ga maken van kattebont dat ik zelf ga vangen. Geweldig. Al die huilende kinderen als ze het vachtje van poekie in mijn jas zien. En dan maak ik een pet met allemaal staarten eraan.
What to do with your cat?

pi_19986450
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:53 schreef Netsplitter het volgende:
Sommige idioten snappen niet helemaal hoe belangrijk een huisdier voor iemand kan zijn...
Sommige idioten snappen ook niet helemaal hoe effectief een stelling in het belachelijke trekken kan zijn. Dat er vervolgens mensen het daar mee eens zijn, ach, ik hoorde net een woord beginnend met een 'i' wat wel redelijk van toepassing is.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:56:39 #186
97761 Mete
Vrijheid en Gelijkheid!
pi_19986475
Op vrijdag 18 juni 2004 08:49 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Haha wat ben jij grappig bezig zeg...
Iedereen Moet Gelijk Behandeld Worden!
pi_19986486
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:53 schreef Netsplitter het volgende:

Voor sommige mensen even dierbaar als een eigen kind....
Als een kat zo dierbaar is, hou 'm dan binnen.
pi_19986514
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:53 schreef Havoc het volgende:

[..]

Is een mening, geen verwensing. Goed blijven lezen hè. Ik ben van mening dat Rottweilers dienen afgemaakt te worden vanwege hun onbetrouwbare karakter. Tis hier godverdomme de EO niet.
afmaken en godverdomme in een zin? Denk aan de handhaver van het gezag!

黑 ¦ Links tot en met...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:58:45 #189
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_19986526
quote:

Dat een hond behoefte heeft aan beweging en vrije ruimte snap je wel, maar dat een kat diezelfde behoeften heeft dat snap je niet?
Signature:
Maximaal
4
regels
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:58:57 #190
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19986531
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:57 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Als een hond zo dierbaar is, hou 'm dan binnen.
Rottweiler die 1 keer naar me gromt, schop ik meteen naar God. Ook maar beter binnen houden dan.

Nee nee ook geen verwensing, een belofte
  vrijdag 18 juni 2004 @ 10:59:59 #191
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19986554
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:58 schreef Havoc het volgende:
Rottweiler
Maar het mogen natuurlijk ook best andere rassen zijn.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 11:00:08 #192
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986558
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:55 schreef Litpho het volgende:

[..]

Sommige idioten snappen ook niet helemaal hoe effectief een stelling in het belachelijke trekken kan zijn. Dat er vervolgens mensen het daar mee eens zijn, ach, ik hoorde net een woord beginnend met een 'i' wat wel redelijk van toepassing is.
Wanneer iemand die verschrikkelijk veel van z'n kat/poes houdt en iemand schopt 'm dood, dan kan diegene gaan rennen voor z'n leven...
Of hij/zij vind z'n hond ineens dood langs de weg liggen...
Moeten ze ook niet maar spontaan oversteken....

Voor diegene die een dier iets aan doet, ik hoop dat je reincaneert als dier bij een slechte baas...
zo, is geen doodsverwensing, misschien iets verdekt, maar toch...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:00:23 #193
779 WaStEd
Hellaluha
pi_19986572
Het ligt niet aan die katten, het ligt aan die mensen die vertikken hun HUISdier onder controle te houden. Als je kat aan de wandel gaat, en eigenaar weet dat, dan moet ie maar zorgen dat ie binnen blijft.
Ik ben overigens meer van de laat die kat met rust en schop die eigenaar als ie nie wil luisteren..
too much is not enough....
pi_19986579
quote:

[..]

Rottweiler die 1 keer naar me gromt, schop ik meteen naar God. Ook maar beter binnen houden dan.

Zucht, naam en adres?
黑 ¦ Links tot en met...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:00:43 #195
13783 Anthraxx
pi_19986580
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:47 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Dit zijn gewoon verkapte doodsverwensingen. Je kunt het wel even vragen aan wat andere modjes hoor die wel wat strenger zijn en zulke dingen dus wel verwijderen ipv elke user hier zijn gang te laten gaan, openlijk zeggen dat je dieren mishandelt en of pistole paultje op je agf wilt sturen en dat toelaten.

Ach boeie ook, ik post hier toch nooit, als klaagbaak verziekt wordt, tja niet mijn probleem he.
Ik had het liever gehad in het Feedback topic, of nog beter op mijn MSN. Ja, ik lees deels mee maar kan ook niet alles lezen. Er zijn al vaker discussies geweest waar dieren betrokken waren. Ik ben er al vaker boos geworden. Hielp het? Nee, ze gingen gewoon door. Uiterste oplossing was een slotje. Een week later weer een nieuw topic. Moet ik dan alle topics gaan verbieden hier?

En op die laatste regel ga ik verstandig gewoon niet in.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:01:03 #196
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19986594
quote:

[..]

Rottweilers zijn trage en domme honden. De kans dat zo'n vetgemest huisvarken een kat vangt acht ik zeer klein.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 11:01:09 #197
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986597
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 10:57 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Als een kat zo dierbaar is, hou 'm dan binnen.
Wanneer je kinderen hebt zijn die je toch ook dierbaar???
Houdt je dan ook binnen???
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:01:10 #198
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19986599
quote:
Hahahaha, en ik laat dat over mijn kant gaan. Nee dus.

Hou je beest bij je en je hebt nergens last van.

pi_19986601
quote:

Zo'n beest hoort dan ook aangelijnd te zijn inderdaad.
(Overigens ben je dan waarschijnlijk je been kwijt, m'goed.)
quote:
Jajoh, je bent heel stoer en gevaarlijk, en we zijn allemaal zwaar onder de indruk nu. .
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:01:15 #200
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_19986602
quote:

Mee eens...nouja, behalve dat gooien van die appel dan. Maar inderdaad, honden moeten zich aan allerlei regels houden, waarom zouden kattenbezitters dan niet op hun huisdier hoeven te letten? Nou moet ik er wel bijzeggen dat lang niet alle hondenbezitters de regels naleven, met name die over het opruimen van de uitwerpselen....dus niet iedereen heeft recht om te klagen.
pi_19986613
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:00 schreef WaStEd het volgende:
Ik ben overigens meer van de laat die kat met rust en schop die eigenaar als ie nie wil luisteren..
Maar dat is dan ook volkomen acceptabel. Al heb je last van iemands goudvis .
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 11:02:05 #202
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986622
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:00 schreef El_Nino het volgende:

[..]

[afbeelding]
Zucht, naam en adres?
Jij hebt iets met pistolen paultje???
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:04:13 #203
54772 Silmarwen
pi_19986670
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik had het liever gehad in het Feedback topic, of nog beter op mijn MSN. Ja, ik lees deels mee maar kan ook niet alles lezen. Er zijn al vaker discussies geweest waar dieren betrokken waren. Ik ben er al vaker boos geworden. Hielp het? Nee, ze gingen gewoon door. Uiterste oplossing was een slotje. Een week later weer een nieuw topic. Moet ik dan alle topics gaan verbieden hier?

En op die laatste regel ga ik verstandig gewoon niet in.
Ik ga niet voor elk wissewasje een modje adden in mn msn. No offence verder.

En ja je kunt dit heel simpel verbieden. Zo'n topic? Slotje, is nog minder moeite ook hoef je al dat geijl niet door te lezen. Tenminste zodra het een flamewar wordt. Dan heb je toch al dat gezeik niet. Ik zie niet in waarom je er geen slotje op gooit. Maar goed jou forum.

En de laatste regel was wat cru. Mijn excuses.
pi_19986671
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef Netsplitter het volgende:

Wanneer je kinderen hebt zijn die je toch ook dierbaar???
Houdt je dan ook binnen???
Die voed je op, leer je dat ze moeten uitkijken bij het oversteken van de straat, dat ze geen kleine vogeltjes moeten vermoorden, dat ze niet moeten schijten in andermans tuin, en 's nachts slapen ze gewoon thuis.

Overigens vind ik de waarde-vergelijking tussen een kat en een kind zwaar belachelijk.
Iemand die een kind en een huisdier als gelijkwaardig ziet, heeft ze niet helemaal meer op een rijtje.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:04:25 #205
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19986673
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Rottweilers zijn trage en domme honden. De kans dat zo'n vetgemest huisvarken een kat vangt acht ik zeer klein.
Twee keer is het 'm gelukt. De gemiddelde huiskat is ook niet echt snel meer.
pi_19986686
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:02 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Jij hebt iets met pistolen paultje???
Volgens "zoalshetis" komt Pistolen Paultje naar je toe deze zomer!
Maarre, zal nu ophouden... Heb alle namen hier al opgeschreven. Mhuhahahaha...
黑 ¦ Links tot en met...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:05:50 #207
779 WaStEd
Hellaluha
pi_19986702
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef Litpho het volgende:

[..]

Maar dat is dan ook volkomen acceptabel. Al heb je last van iemands goudvis .
Verzuip die vis dan maar... uitzonderingetje
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:05:56 #208
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19986704
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Hahahaha, en ik laat dat over mijn kant gaan. Nee dus.

Hou je beest bij je en je hebt nergens last van.

[afbeelding]
Zelfde geldt voor de kattenbezitters hier. Die laten het ook niet over hun kant gaan.
Maar jij bent zo'n pisvlekje dat alleen aan zichzelf denkt met een totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Geeft niet hoor, moeten we ook in dit land hebben. Als ze die teringhonden nou maar eens gewoon allemaal een spuitje gaven dan was er een stuk minder schijt op de straten. En ach, die ene hond op de 100 die wel getraind is moeten we maar voor lief nemen.

wederom geen verwensing, slechts een idee
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:06:17 #209
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_19986715
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef Petra76 het volgende:

[..]

Mee eens...nouja, behalve dat gooien van die appel dan. Maar inderdaad, honden moeten zich aan allerlei regels houden, waarom zouden kattenbezitters dan niet op hun huisdier hoeven te letten? Nou moet ik er wel bijzeggen dat lang niet alle hondenbezitters de regels naleven, met name die over het opruimen van de uitwerpselen....dus niet iedereen heeft recht om te klagen.
Honden leveren dan ook aanzienlijk meer gevaar op voor de omgeving.
Een kat zal hoogstens een keer in je tuin schijten...
Signature:
Maximaal
4
regels
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:06:18 #210
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19986716
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:04 schreef Silmarwen het volgende:
Niet dat dit topic hoogstaand is, maar enkele posts lang in een topic zeuren over een slot, cq ingrijpen van een mod, werkt op geen enkele manier bevorderend. Dit kun je beter in het FB topic van KLB doen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 11:06:29 #211
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986720
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:01 schreef Petra76 het volgende:

[..]

Idd, hoeveel eigenaren van honden zie je met een schep en zakje lopen achter z'n hond???
Zolang als men zich kan herinneren schijten dieren op straat of voor je deur...
Je kan het gewoon accepteren en door gaan met je leven, of er tegen in gaan met het risico dat je vroeg of laat de verkeerde tegenkomt die je een paar flinke doodschoppen geeft...
En nee, dat is geen doodverwensing...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:06:46 #212
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_19986724
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:00 schreef WaStEd het volgende:
Het ligt niet aan die katten, het ligt aan die mensen die vertikken hun HUISdier onder controle te houden. Als je kat aan de wandel gaat, en eigenaar weet dat, dan moet ie maar zorgen dat ie binnen blijft.
Ik houd mijn kat binnen.. maar meer omdat ik direct aan een weg woon waar ze vaak achterlijk hard rijden Maar ik vind het doodzielig als hij bij de keukendeur op z'n achterpootjes staat te kijken naar katten die wel buitenspelen.
Hij is echt geen ongelukkig katje, maar ik gun het hem zo om lekker buiten te rennen..

Ik snap niet dat mensen zo kinderachtig zijn dat ze een weerloze kat bewust pijn doen terwijl ze eigenlijk boos zijn op de baas. Ik word ook wel eens gek van jankende kinderen. Die moeders hebben vaak hun kind ook totaal niet onder controle. Moet ik er dan op af stappen om dat kind een klap in z'n smoel te geven?
Ik heb ook vaak last van opdringerige mannen.. toch maar eens uzi shoppen..

dat laatste was niet naar jou gericht, maar meer tegen de heren die in ELK kattentopic trots zitten te blehren dat zij die katten ook wel even lam zouden trappen
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:07:01 #213
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19986730
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:04 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Twee keer is het 'm gelukt. De gemiddelde huiskat is ook niet echt snel meer.
Dat verbaast me echt serieus. Katten zijn vaak rap genoeg weg.
pi_19986735
Honden en kattenbelasting vertienvoudigen.
Dan gaan mensen bewuster met hun huisdieren om. .
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:07:42 #215
54772 Silmarwen
pi_19986741
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:06 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Niet dat dit topic hoogstaand is, maar enkele posts lang in een topic zeuren over een slot, cq ingrijpen van een mod, werkt op geen enkele manier bevorderend. Dit kun je beter in het FB topic van KLB doen.
Ik zeik niet om een slotje ik snap niet dat een mod een topic tot een flame war laat komen.

Maar ja zoals ik al zei waar maak ik me eigenlijk druk om.
pi_19986759
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:07 schreef DennisMoore het volgende:
Honden en kattenbelasting vertienvoudigen.
Dan gaan mensen bewuster met hun huisdieren om. .
Mag ik daar een mooie off-topic suggestie over kosten van kinderen bijdoen? .
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:08:57 #217
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19986761
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:05 schreef Havoc het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor de kattenbezitters hier. Die laten het ook niet over hun kant gaan.
Maar jij bent zo'n pisvlekje dat alleen aan zichzelf denkt met een totaal gebrek aan inlevingsvermogen. Geeft niet hoor, moeten we ook in dit land hebben. Als ze die teringhonden nou maar eens gewoon allemaal een spuitje gaven dan was er een stuk minder schijt op de straten. En ach, die ene hond op de 100 die wel getraind is moeten we maar voor lief nemen.

wederom geen verwensing, slechts een idee
Luister, ik reageerde op de opmerking dat je bij mij langs wilde komen om MIJ iets aan te doen. Dat laat ik uiteraard niet ongestraft gebeuren.
Mijn hond heeft al twee keer eerder een kat gevangen. De eerste keer was de kast slechts een stukje staart kwijt. De twee kat kon vluchten maar moest afgemaakt worden. De eigenaren vonden dit uiteraard niet leuk. Hele discussies, hou die kat dan bij je. De laatste is zelfs naar de politie geweest. Politie bij me langs geweest, leuk gesprek gehad, tuin en bordjes laten zien, hond laten zien, aangifte is niet in behandeling genomen.
pi_19986797
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef Litpho het volgende:

Mag ik daar een mooie off-topic suggestie over kosten van kinderen bijdoen? .
Op zich okay, in Zweden ofzo is er geloof ik een verplichte ouderschapscursus...
M'goed, in NL krijgen we al last van vergrijzing.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:10:51 #219
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19986805
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:07 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Dat verbaast me echt serieus. Katten zijn vaak rap genoeg weg.
Ze kunnen niet onder het hek door, ze klimmen er overheen. Dan zijn ze voor de hond.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 11:10:58 #220
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986808
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:04 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Die voed je op, leer je dat ze moeten uitkijken bij het oversteken van de straat, dat ze geen kleine vogeltjes moeten vermoorden, dat ze niet moeten schijten in andermans tuin, en 's nachts slapen ze gewoon thuis.

Overigens vind ik de waarde-vergelijking tussen een kat en een kind zwaar belachelijk.
Iemand die een kind en een huisdier als gelijkwaardig ziet, heeft ze niet helemaal meer op een rijtje.
Oh ja, las toch echt gister dat 3 gastjes stenen naar auto's aan het gooien waren die op de snelweg reden....
Hoe zijn die opgevoed???
Jij kan dat misschien niet begrijpen dat er mensen zijn die hun huisdier evenhoog zetten als kinderen...
Wat is daar mis mee???
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:11:41 #221
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19986820
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:08 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Luister, ik reageerde op de opmerking dat je bij mij langs wilde komen om MIJ iets aan te doen. Dat laat ik uiteraard niet ongestraft gebeuren.
Mijn hond heeft al twee keer eerder een kat gevangen. De eerste keer was de kast slechts een stukje staart kwijt. De twee kat kon vluchten maar moest afgemaakt worden. De eigenaren vonden dit uiteraard niet leuk. Hele discussies, hou die kat dan bij je. De laatste is zelfs naar de politie geweest. Politie bij me langs geweest, leuk gesprek gehad, tuin en bordjes laten zien, hond laten zien, aangifte is niet in behandeling genomen.
Ik had je hond afgemaakt en jou op de ICU geramd. Helaas waren die kattenbezitters niet echt standvastig.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:11:44 #222
779 WaStEd
Hellaluha
pi_19986823
...op een dakterras is het trouwens moeilijk graven voor een kat.....
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:11:51 #223
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19986827
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:10 schreef Netsplitter het volgende:
Jij kan dat misschien niet begrijpen dat er mensen zijn die hun huisdier evenhoog zetten als kinderen...
Wat is daar mis mee???
Het getuigt van een gebrek aan realiteitszin.
pi_19986842
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:10 schreef Netsplitter het volgende:

Oh ja, las toch echt gister dat 3 gastjes stenen naar auto's aan het gooien waren die op de snelweg reden....
Hoe zijn die opgevoed???
Bijzonder slecht blijkbaar.
Your point being?
quote:
Wat is daar mis mee???
Het is debiel.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 11:12:44 #225
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986851
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:07 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik zeik niet om een slotje ik snap niet dat een mod een topic tot een flame war laat komen.

Maar ja zoals ik al zei waar maak ik me eigenlijk druk om.
Welke flamewar???
Jij hebt volgens mij die kreet ook eens voorbij horen komen en probeerd 'm nu hier erin te gooien zonder suc6....
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:12:58 #226
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_19986857
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:11 schreef Havoc het volgende:

[..]

Ik had je hond afgemaakt en jou op de ICU geramd. Helaas waren die kattenbezitters niet echt standvastig.
Als de politie er ook niets aan doet wat moet je dan......
De agenten zeiden dat het gewoon het risico van de kat was. En dat de man hem beter voortaan binnen kon houden.
pi_19986860
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:11 schreef Havoc het volgende:

En dan hadden we jou lekker 20 jaar opgeborgen. .
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:13:59 #228
54772 Silmarwen
pi_19986884
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:12 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Welke flamewar???
Jij hebt volgens mij die kreet ook eens voorbij horen komen en probeerd 'm nu hier erin te gooien zonder suc6....
Ik had je hond afgemaakt en jou op de ICU geramd. Helaas waren die kattenbezitters niet echt standvastig

Bijvoorbeeld.

En vervolgens scheld de ander er net zo leuk op los.
Maar goed ik vind het wel weer genoeg geweest. Antraxx en Gelly moeten zelf weten wat ze hiermee doen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 11:14:42 #229
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986898
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:11 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Het getuigt van een gebrek aan realiteitszin.
Oh ja, wat gebeurd er wanneer er iemand jou hond afschiet???
Sta je er dan ook bij zovan, ach het is maar een hond???
Of wordt dan aardig gek en probeer je wraak te nemen????
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:14:48 #230
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19986902
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:13 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

En dan hadden we jou lekker 20 jaar opgeborgen. .
Tegenwoordig loop je met 2 jaar en goed gedrag al weer op straat in deze mooie maatschappij hoor. Ontoerekeningsvatbaar door het verlies van een geliefd dier.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:15:33 #231
25527 FallenAngel666
Think of the kittens!
pi_19986920
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:10 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ze kunnen niet onder het hek door, ze klimmen er overheen. Dan zijn ze voor de hond.
Dat ligt er aan de situatie.
Als een kat de neus van een hond flink openhaalt is die hond gelijk niet meer zo happig...
Heb dat een keer zien gebeuren bij een redelijk forse hond. Best humor.
Signature:
Maximaal
4
regels
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 18 juni 2004 @ 11:15:50 #232
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_19986928
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:13 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Ik had je hond afgemaakt en jou op de ICU geramd. Helaas waren die kattenbezitters niet echt standvastig

Bijvoorbeeld.

En vervolgens scheld de ander er net zo leuk op los.
Maar goed ik vind het wel weer genoeg geweest. Antraxx en Gelly moeten zelf weten wat ze hiermee doen.
Waarom maak je je nou gigantisch druk???
Het is dat we niet met z'n allen een biertje na afloop kunnen pakken...
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:15:54 #233
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_19986931
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:12 schreef DennisMoore het volgende:

Het is debiel.
Misschien... maar daar heb jij verder toch geen last van?
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:16:11 #234
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_19986934
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:13 schreef Silmarwen het volgende:
volgens scheld de ander er net zo leuk op los.
Mooi. Optiefen wannabe mod.
pi_19986954
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 11:14 schreef Havoc het volgende:

Tegenwoordig loop je met 2 jaar en goed gedrag al weer op straat in deze mooie maatschappij hoor. Ontoerekeningsvatbaar door het verlies van een geliefd dier.
Nee, want je kondigt het hier al aan.
Voorbedachte rade dus.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 11:17:53 #236
13783 Anthraxx
pi_19986986
Dit topic heeft wel lang genoeg geduurd. Er zit niets meer in; het ging nog normaal in het begin. Nu is het alleen hersenloos geflame naar elkaar door zowel kattenhaters als liefhebbers. Jammer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')