*noteer*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:14 schreef Nuvole het volgende:
Sepo!
en je moet niet alleen snapshots kijken maar de hele serie SFU.
Ja lul me eens de oren van me kop!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
Is hier nog wat leuks?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:30 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja lul me eens de oren van me kop!
En als je toch op zieken bezoek komt neem dan een fruitmand mee.![]()
Ja, Beav, dan kun je toch best doen voor je medemestreechteneer?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:30 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja lul me eens de oren van me kop!
En als je toch op zieken bezoek komt neem dan een fruitmand mee.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:33 schreef Nuvole het volgende:
psst freek, maak dan een foto van beav, kunnen we ook eens zien hoe weinig of veel dat ie op jude law lijkt
*noteer*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, Beav, dan kun je toch best doen voor je medemestreechteneer?
psst freek, maak dan een foto van beav, kunnen we ook eens zien hoe weinig of veel dat ie op jude law lijkt
hee!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan moet je je geheime berichtjes maar versturen via MSN/ICQ/IRC/Postduif/Rennende Ethiopiërquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
hee!dat was een geheim berichtje voor freek, dat mocht jij helemaal niet lezen!
![]()
Je mag wel reageren op wat erboven staat allemaal.![]()
Jij hebt ook overal een oplossing voor, he. maar ik heb freek niet op msn en de ethiopiërs van vandaag die heb ik allemaal weggestuurd en die zijn nog niet teruggekomen, dus daarom dacht ik het even in kleine gecodeerde letterkes te doen, maar blijkbaar kun jij die toch ook nog lezenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dan moet je je geheime berichtjes maar versturen via MSN/ICQ/IRC/Postduif/Rennende Ethiopiër
Ja en de postduif dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:47 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Jij hebt ook overal een oplossing voor, he. maar ik heb freek niet op msn en de ethiopiërs van vandaag die heb ik allemaal weggestuurd en die zijn nog niet teruggekomen, dus daarom dacht ik het even in kleine gecodeerde letterkes te doen, maar blijkbaar kun jij die toch ook nog lezen![]()
![]()
dat heb ik ook een keer geprobeerd, maar als ze niks te doen hadden dan scheten ze de hele auto onder wat ook weer een hoop extra werk gaf, want als je het laat zitten dan komt er weer een lekker doffe plek in de lak.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:49 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja en de postduif dan?
Sommige dingen zijn toch zo simpelquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:52 schreef Nuvole het volgende:
dus nu maar digitaal via msn enzo.![]()
Twaalluf!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:51 schreef Twaalfje het volgende:
*ook weer es binnen komt waaien*
HOI!!
Toch fijn he, de digitale techniek!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
dat heb ik ook een keer geprobeerd, maar als ze niks te doen hadden dan scheten ze de hele auto onder wat ook weer een hoop extra werk gaf, want als je het laat zitten dan komt er weer een lekker doffe plek in de lak.![]()
dus nu maar digitaal via msn enzo.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:51 schreef Twaalfje het volgende:
*ook weer es binnen komt waaien*
HOI!!
Zeker, behalve als msn je er weer eens uitkickt midden in een belangrijke conversatie, dan piepen we wel anders...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:56 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Toch fijn he, de digitale techniek!![]()
M'n msn wat doe je?!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zeker, behalve als msn je er weer eens uitkickt midden in een belangrijke conversatie, dan piepen we wel anders...
Ja daar moet je met leren leven.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:01 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Zeker, behalve als msn je er weer eens uitkickt midden in een belangrijke conversatie, dan piepen we wel anders...
Ja, guess so.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:03 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja daar moet je met leren leven.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, guess so.
Maar nu ga ik mezelf weer eens van fok af en in bed kicken.
Jullie welterusten allemaal, tot weer eens hier, op msn, via een postduif of waar dan ook![]()
![]()
![]()
Beide twaalfje beide.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:08 schreef Twaalfje het volgende:
Hoi freek_mst
Hier is ook niet veel te doen hè? Of ben ik weer te laat?
Trustequote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:10 schreef beaverhausen het volgende:
*ook slapen ga*
Ik laat mijn contacten bij de AIVD wel eens een foto van Beav makenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:33 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Ja, Beav, dan kun je toch best doen voor je medemestreechteneer?
Het zál ook eens niet hequote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:16 schreef Twaalfje het volgende:
Ik blijf gewoon hoor. Ben nog klaarwakker.
Jij en contacten bij de AIVDquote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:16 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik laat mijn contacten bij de AIVD wel eens een foto van Beav maken
I've always thought a good lashing with a buggy whip would benefit you immensely.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:18 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Jij en contacten bij de AIVD
Ja ben ook nog klaarwakker heb al de heledag in mn bed gelegen.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:16 schreef Twaalfje het volgende:
Ik blijf gewoon hoor. Ben nog klaarwakker.
Tsja, dat schiet niet echt op hequote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:19 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook nog klaarwakker en heb al de hele dag in m'n bed gelegen.![]()
Ik heb enorme buikgriep!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:23 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Tsja, dat schiet niet echt op he
Hoe kwam het?
wat naar.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:24 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ik heb enorme buikgriep!![]()
Ja dat is ook naar!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
wat naar.
SIELUG!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:34 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja dat is ook naar!
Vertel mij watquote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:34 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Ja, dat is ook naar!
Nee kotsen niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:38 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
SIELUG!!
Mot je nou de hele dag kotsen?
Ow.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:41 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nee kotsen niet!
Zélfs niet door je avatar?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:41 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nee kotsen niet!
Wat heb jij tegen mijn avatar!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:45 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Zélfs niet door je avatar?
Oh, niks hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:48 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Wat heb jij tegen mijn avatar!!![]()
Moet jij ervan kotsen ofzo?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Oh, niks hoor
Ikke niet hoor. Word d'r hooguit epileptisch van.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:51 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Moet jij ervan kotsen ofzo?![]()
Dan pak je maar wat valium.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:58 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Ikke niet hoor. Word d'r hooguit epileptisch van.
Weljaah, laat ons maar weer alleen zitten hierow.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:07 schreef freek_mst het volgende:
Zo ik ga mn bedje maar weer eens opzoeken.![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 03:09 schreef Twaalfje het volgende:
[..]
Weljaah, laat ons maar weer alleen zitten hierow.
Omdat het allemaal weer fucked up is bij de radio...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:11 schreef ysklontje2000 het volgende:
Grrrr, waarom word ik tegenwoordig wakker met Stenders op YorinFM?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 01:12 schreef ikbengeweldig het volgende:
... they're everywhere!
Dag poepescheetje van mequote:Op vrijdag 18 juni 2004 08:29 schreef tech het volgende:
Oh ja... Mogguh!
PAR-TAY!!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 10:45 schreef Cybart het volgende:
wieeeeeej
en dan kom ik vanavond thuis
en dan zijn pa en ma op vakantie
en dan ligt dit tussen de post
[afbeelding]
Coupling - The Complete Third Series
en die kan ik dan morgen overdag lekker gaan kijken
maar heb dan nog geen vakantie
Hertentamen dan maar?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:09 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
PAR-TAY!!!!!
en als jij denkt dat je het erg hebt, ik kan verdomme niet naar Wimbledon. Gratis reis naar London, top-plaatsen op Wimbledon, Centre-Court, een dag winkelen in London, gratis hotel, gratis eten... en ik moet verdomme thuisblijven vanwege 1 miezerig kut-tentamen!
![]()
Ik doe't ook gewoon niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:26 schreef DennisMoore het volgende:
Vakantie is overrated..
wat vaak gezegd wrodt door mensen die niet op vakantie kunnenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:26 schreef DennisMoore het volgende:
Vakantie is overrated..
grmbl...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:23 schreef Cybart het volgende:
dit jaar weer lekker zuipen/bakken/lol trappen in spanje
dus je geeft toe dat je volkomen bent uitgeluld en geen argumenten meer kunt aandragen?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:27 schreef SHE het volgende:
Schatjes,
Ik heb weer een mop:
Tja, heb al eens harder moeten lachen! maar toch bedanktquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:27 schreef SHE het volgende:
Schatjes,
Ik heb weer een mop:
Een jongen loopt op straat en komt een oude bekende van vroeger tegen, hee zegt ie hoe is het met jou?
Ja, goed en jij? Ja goed joh, en wat doe jij nou tegenwoordig? Nou, zegt ie ik studeer logica. Zegt die
andere logica? Wat is dat dan? Nou zegt ie dat zal ik je vertellen, heb jij een aquarium thuis? Zegt ie andere ja
die heb ik. Nou zegt die andere weer dan heb je ook vissen. Ja dat klopt.
Nou zegt ie dat is nou bijvoorbeeld logica, nou en een vis is dier dus je hou je van dieren.
En als je van dieren houdt dan hou je ook van mensen.
En ik ken je al een hele tijd ik weet dat je alleen van vrouwen houdt.
Dus als je alleen van vrouwen houdt ben je geen homo.Dat is dus allemaal logica vraagd ie?
Ja, zegt ie dat leer ik allemaal op die school.
Ze praten nog even verder, en nemen afscheid.
Loopt diezelfde jongen de volgende dag weer over straat komt ie toevallig een jongen tegen uit diezelfde klas.
Ze raken aan de praat. En hoe is het met jou? Ja, goed en met jou? Ja ook goed. Hij zegt je raad nooit wie ik gisteren tegen kwam?
Wie dan? Ja die en die. Ja zegt ie en hoe was het met hem?
Ja goed. En wat doet ie tegenwoordig? Nou zegt ie (krabbend op zijn hoofd) hij studeerde logica!
Zegt die andere logica, wat is dat dan? Nou dat zal ik je vertellen.
Heb je een aquarium thuis?Hij zegt nee die heb ik niet.
Nou zegt ie dan ben jij dus hartstikke gay.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:30 schreef wizarddragon het volgende:
Sow..mogguh/middag/whatever.. beetje ziekjes...maar wat ben ik uberblij![]()
lekkere ventjes!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:31 schreef Markie-Mark het volgende:
mark en ik zijn wakker.
zo ff ontbijten en relaxen met de meiden en daarna naar school, alwaar ik mijn cijfer terugkrijg van multi!!!.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:31 schreef Markie-Mark het volgende:
mark en ik zijn wakker.
zo ff ontbijten en relaxen met de meiden en daarna naar school, alwaar ik mijn cijfer terugkrijg van multi!!!.
als je even geduld hebt, en even de illusie loslaat dat de wereld om jou draait..dan zie je dat er vanzelf elders een reply op je stompzinnigheid komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dus je geeft toe dat je volkomen bent uitgeluld en geen argumenten meer kunt aandragen?
want die "mop" slaat echt nergens op.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:31 schreef Cybart het volgende:
kug is weer lekker kug
waar?? *om zich heen kijkt*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
lekkere ventjes!
moguh
*wederom verveel*
spelletje loopt steeds vast
dat is met een groep van 6 personen een gebouw ontwerpenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]goedemiddag...
Multi? wat voor vak is dat nou?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:33 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
waar?? *om zich heen kijkt*
welk spelleke?.
bartjuh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
is marc trouwens geslaagd of niet?.
haha snel!!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:35 schreef Cybart het volgende:
[..]![]()
daar...bij jullie
wanneer is de threemeet?
ik was titanic aan het spelen (best een cool spel wat compleet los staat van de film)
thee mietquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:36 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
haha snel!!!!!.
mark las theemeet!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
dat is met een groep van 6 personen een gebouw ontwerpen
owja, ik ben jerre.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:37 schreef Cybart het volgende:
[..]
thee miet
haha welke complete hetero heeft ie proberen te versieren?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]!!!!
nee jij!.
oeh tim had wijn gezopen zei ie hahaha
hij dirnkt NOOIT!!!
nu wil mark typen.
pasterop!
Mark: Jerre's gaydar is kapoet
nee hoor, gewoon teleurgesteld dat mijn leven een uitzichtloze drerrie is vol met verslagen en tentamens die niet opschieten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:31 schreef Cybart het volgende:
kug is weer lekker sjaggie
ehm, een hele lekkere jongen die eigenlijk best dom en stom isquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:39 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha welke complete hetero heeft ie proberen te versieren?
tell me everything!
zucht....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:41 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
ehm, een hele lekkere jongen die eigenlijk best dom en stom is.
dat zeg ik!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:39 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
nee hoor, gewoon teleurgesteld dat mijn leven een uitzichtloze drerrie is vol met verslagen en tentamens die niet opschieten.
wouter R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
zucht....
schop jer maar naar school...dan kan ie weer op de eye-contact-bloke wachten
wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:44 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
wouter R!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
neeheequote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:45 schreef Cybart het volgende:
[..]
wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
jaaahaaa....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
neehee
wouter R.
wouter is liefselig geloof ikquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:48 schreef Cybart het volgende:
[..]
jaaahaaa....
wouterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRrrrrrrrrrrrrrrr
of is het geen kakker
dan is het idd Wouter R
en wat gaat ons aller Markie vandaag nog doen?
wat was de rede?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
wouter is liefselig geloof ik
althans schattig
en mark, die heb ik zojuist van het balkon gegooid
*wieeeej*
Er zijn nog andere topics hoor...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:27 schreef freek_mst het volgende:
*steeds maar op f5 drukt*![]()
Ja dat is bekend! maar bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:28 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er zijn nog andere topics hoor....
Dat was vroeger wel anders he Waxjequote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:59 schreef Waxxer het volgende:
Coooolll Marcje!!! Gefeli
citeerd!
!!!!! Wat een goede cijfers, en wat veel vakken btw
tering!
dit waren er slechts 12, ik heb er 15 gedaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:59 schreef Waxxer het volgende:
Coooolll Marcje!!! Gefeli
citeerd!
!!!!! Wat een goede cijfers, en wat veel vakken btw
tering!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:43 schreef Marc_mga het volgende:
Marcjuh is geslaagd
Algemene natuurwetenschappen: 7
Culturele en kunstzinnige vorming: Goed
Engels: 8
Lichamelijke opvoeding: Goed
Letterkunde: 8
Maatschappijleer1: 7
Nederlands: 7
Duits: 6
Economie1: 7
Geschiedenis: 7
Muziek: 6
WiskundeA1: 6
Biologie: 6
Muziek ga ik herkansen
Ik gewoon 7. Er was in ons jaar maar één die 8 vakken deed...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:10 schreef blublub het volgende:
dit waren er slechts 12, ik heb er 15 gedaan
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat was vroeger wel anders he Waxje
Zo, kroegtijgerinquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:10 schreef blublub het volgende:
[..]
dit waren er slechts 12, ik heb er 15 gedaan
ik heb ook maar 6 examens hoeven doenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oftewel, ik word weer eens met mezelf geconfronteerd?Op de havo hoefde ik "maar" 6 examens te doen
dat kan tegenwoordig geloof ik helemaal niet meerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:12 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik gewoon 7. Er was in ons jaar maar één die 8 vakken deed...
kroegtijgerin?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:14 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zo, kroegtijgerin
15 examenvakken?????
Wat is dan het verschil tussen nu en het antieke vroeger, waartoe ik nog behoorde?? Of het je het hier over hechte, snije, snoeie, prate?Vijftien examenvakken, dan kon je me echt afvoeren, qua examenvrees
Nederlands Frans Duits Engels Econimie Biologiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik heb ook maar 6 examens hoeven doen
Ja, kroegtijgerinquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:21 schreef blublub het volgende:
[..]
kroegtijgerin?
tjah, we hadden er gewoon heel veel verplicht vakken bij zoals KCV (CKV voor de niet gymnasiasten, ANW (algemene natuur wetenschap), frans1, duits 1(alleen leesvaarigheid) geschiednis1 (deel vak), maatschappijleer, nederlands, engels, en dan nog je profielvakken erbij. en voor de gymnasiasten nog grieks en/of latijn. dan zit je al snel aan de 15 hoor
Ik had Nederlands, Engels, Frans, Aardrijkskunde, Geschiedenis en Kunstgeschiedenisquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:25 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nederlands Frans Duits Engels Econimie Biologie
Nederlands Engels Economie Tekenn/Kunstgeschiedenis Management Grafische Vormgeving
Ik wilde iets met communicatie gaan doen of iets creatiefsDus voordat ik pretpakketvooroordelen krijg......
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:29 schreef Waxxer het volgende:
Volgens mij hou je wel om een paar keer per week even volledig lam thuis te komen en dat je dan de volgende dag denkt oh jee wat voor drankjes heb ik gehad en hoeveel en wat heb ik allemaal gedaan en heb ik gedanst en zo [...] ik dan zoveel gedaan heb waarvan ik nu niet eens meer weet of niet wil weten dat ik het gedaan heb.... Dat zo'n beetje
hahaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:29 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, kroegtijgerin
Volgens mij hou je wel om een paar keer per week even volledig lam thuis te komen en dat je dan de volgende dag denkt oh jee wat voor drankjes heb ik gehad en hoeveel en wat heb ik allemaal gedaan en heb ik gedanst en zo ja hoe en hoe ga ik dat vandaag managen op college en kan ik nu nog wel naar huis bellen of zullen ze horen dat blubje het er flink van neemt in utrecht en dan worden ze boos en dan krijg ik geen toelage meer en dan zit ik gewoon vet in de problemen weet je puur omdat ik dan zoveel gedaan heb waarvan ik nu niet eens meer weet of niet wil weten dat ik het gedaan heb.... Dat zo'n beetje
Maarrreeehm.... KCV? Kampeer en Caravan Vaardigheden?
CKV? Caravan en Kampeer Vaardigheden?
jajajajajaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik...euhm...ik ehh..weet niet waar je het over hebtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:45 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jajajajaja
Je lunch is je ontbijt?
boeie, das toch niet iets om je voor te schamen dude!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik...euhm...ik ehh..weet niet waar je het over hebt
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:36 schreef blublub het volgende:
[..]
hahawat een beeld heb jij van mij zeg
![]()
maar nee, ik hou wel van stappen, maar niet van stevig drinken. ik ben zelf zelden of nooit aangeschoten, laat staan zo dronken dat ik niet meer weet wat ik doe
en ik woon nog thuis (in Utrecht) dus naar huis bellen, dat gaat niet echt, en mn ouders vinden het allemaal wel best zolang ik maar geen rare dingen doe en mn studie er niet onder lijdt
haha, dus je beeld klopt niet echt helemaal, maar vindt t wel geniaal
KCV = klassieke culturele vorming = de klassieken/oudheid in de kunst en de kunst in de oudheid
CKV= culturele kunstzinnige vorming = over kunst enzo
Haai! Wat cool dat je dat gedaan hebt!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:48 schreef Nuvole het volgende:
Haai!
Marc, gefeliciteerd!![]()
En Waxxer,
ik heb de telegraaf nog even gecheckt. Mocht je het nog willen weten, dat stukje over die twintig dinxperlose oranjefans die met een vuilniscontainer de auto van een duits gezin tot stoppen hadden gedwongen stond in/onder het stukje over de mishandeling van duitsers in slagharen.
Omdat je het gisteren niet kon vinden.
papablub woont wel ergens anders, maar niet in Zeeuws-Vlaanderenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:56 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ik had idd een heel ander beeld, ik dacht dat pappablub ergens in Zeeuws-Vlaanderen gemeentesecretaris was ofzo of chirurg in Zundert maar dat klopt dus niet
Dus je hebt altijd al in Utrecht gewoond???? Mijn droomstad toen ik journalistiek ging studeren :'(
Dus dan kom je te laat thuis van stappen terwijl ze weten dat jij gewoon naar college moet en dan worden ze boos en dan krijg jij een driftaanval en dan ga je weer met je scooter naar 't Neude en dan ga je daar met je maten wat chillen en er skaten er een paar en er zijn al vaker discussies thuis geweest over dat opvoersetje maar dan word jij tegen je zere been geschopt en dan is het weer mis en dan ga je weer de stad in en dan weten ze niet waar jij blijft en toen je voor het eerst een mobieltje had duurde het een maand of drie voordat je thuis je nr gaf want je wilde dus echt ff niet hebben dat als jij in de stad was met je vrienden en vriendinnen dat mamma belde of je op tijd thuis kwam om te eten en als je dan thuis kwam hadden zij hun bord al leeg kortom drama drama drama en het heeft veel moeite gekost om je op het gym te houden want je had bijna een terugval naar de havo maar door strenge opvoeding waar je nu nog van baalt maar later op terugkijkt als ware het goed voor je geweest heb je dat wel gehaald en doe je nu deze studie en komt alles goed
Was een kleine moeite, het stond trouwens op bladzijde 8, dus geen oneven zoals ik gisteren zei. De Duitsers werden belaagd, maar zagen uiteindelijk kans om te vluchten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Haai! Wat cool dat je dat gedaan hebt!!!![]()
Ik ga eens even checken op school of ik dat kan vinden
en ik cruise dit weekend weer naar de 8erhoek, hopelijk kom ik het daar nog ergens tegen! 20 oranjefans???? Wat lomp
![]()
En toch vertrouw ik die Dinxperdingese mensen niet. Hooligans zijn het!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:09 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Was een kleine moeite, het stond trouwens op bladzijde 8, dus geen oneven zoals ik gisteren zei. De Duitsers werden belaagd, maar zagen uiteindelijk kans om te vluchten.
Maar dit is toch geen typisch Dinxpers gedrag zeker?![]()
ik heb hem gebruikt!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:05 schreef beaverhausen het volgende:
Je ontkomt er niet aan blubje, ook jij bent nu gewaxxeriseerd!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:00 schreef blublub het volgende:
[..]
papablub woont wel ergens anders, maar niet in Zeeuws-Vlaanderen
hahaha, nee hoor, ik mag gewoon laat gaan stappen enzo, dat was de voorwaarde dat ik als ik thuis bleef wonen ik dan wel genoeg vrijheid zou hebben.
en scootersen skaten op t Neude, jij bent daar duidelijk nog niet vaak geweest
niet echt skatebaar ofzo lijkt me
haha wat een ideeen heb je allemaal over mij
ik ben eigenlijk heel braaf ende lief hoor soms
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb hem gebruikt!
zie onder![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:05 schreef beaverhausen het volgende:
Je ontkomt er niet aan blubje, ook jij bent nu gewaxxeriseerd!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
je zegt het alsof het een ontmaagding is
![]()
![]()
Introverte mensen die na twee biertjes een agressieve grot waffel krijgenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:10 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En toch vertrouw ik die Dinxperdingese mensen niet. Hooligans zijn het!.
ik ben dan ook bijzonder, ik ben een keilief en haske schattig meisje mênquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nou, je komt er nog goed vanaf vind ik, je wil niet weten wat onze Peter R Waxxer over anderen (Present company included) heeft geschreven
hahahah aawwwwquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:13 schreef blublub het volgende:
[..]
ik heb hem gebruikt!
zie onder![]()
haha ik vind t wel prima hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
heeeeerrrlijke hobby
Ik ben een keer bewust op 't Neude geweest, dat was met de meeten er stond toen een of andere tent met american football geloof ik
en JIJ had mij gewoon gezien!!!
![]()
![]()
![]()
echt nie! ik ben al keilang niet meer in een kroeg geweest!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
hahahah aawwwwer zit dus toch een kern van waarheid in he
![]()
Dat zeg ik. Dinxperdingese hooligans zijn hetquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Introverte mensen die na twee biertjes een agressieve grot waffel krijgenen als er wat gebeurde toen er nog geen chp was, pappawax en zijn collegae lastigvallen
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:18 schreef beaverhausen het volgende:
[..]Tis toch een soort ontmaagding in dit topic? Iedereen heeft wel eens een verhaaltje van jou gehad geloof ik
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:21 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
Nou, Nathan niet (hai als je meeleest) en nog een hele rij uit het topic
maar daar durf ik het niet zo goed bij en kan ik niet omdat ze weinig van zichzelf laten zien, spreekwoordelijk, hier
![]()
Juist.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:21 schreef Waxxer het volgende:![]()
Nou, Nathan niet (hai als je meeleest) en nog een hele rij uit het topic
maar daar durf ik het niet zo goed bij en kan ik niet omdat ze weinig van zichzelf laten zien, spreekwoordelijk, hier
![]()
Skaters zien overal mogelijkheden om aan de gang te gaanquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:20 schreef blublub het volgende:
[..]
haha ik vind t wel prima hoor
ohw jah die stomme tenten altijd op t neude, er is daar standaard wel wat in de zomer (zoals bv een kermis met koninginnedag) jaha ik heb jou gezien, maar jij mij niet
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:23 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar bij mij heb je het wel gedaan en je zei pas nog dat je methet mysterie van fok vond!
[DM verhaal]quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Juist..
Freek is toch een groter mysterie vind ik eigenlijkquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:26 schreef Waxxer het volgende:
[..]Ja maar dat is omdat er geen foto staat en dan lees je wel wat dingetjes die jij doet maar als je hier wat vertelt zijn dat altijd halve verhalen, dus de rest moet je er zelf bij bedenken
vandaar
Bier is liev.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:27 schreef beaverhausen het volgende:
[DM verhaal]
Bier
[/DM verhaal]
Niet iedereen er bij betrekken he?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:27 schreef DennisMoore het volgende:
Bij beaverhausen denkt men denk ik vooral aan cheerleaders.
jah maar ik heb geen scooterquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:24 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Skaters zien overal mogelijkheden om aan de gang te gaan
en scooters staan ook altijd op de plekken waar je ze niet zo willen of zou verwachten
Jamaar ik weet helega niet hoe Blubje eruit ziet!!
Dat ziet er uit als een intieme langdurige relatiequote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:31 schreef Jerruh het volgende:
*op school, finally*.
swak feest was gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vaanvond weer feest.
Ah!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:23 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Juist..
en waarom ing je nie?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:32 schreef blublub het volgende:
[..]daar was ik ook nog bijna heen gegaan
ik had niet kaartjes en ik was keimoe mênquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
en waarom ing je nie?.
Ik ga denk ik maar niet verder vragenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:35 schreef blublub het volgende:
ik ga denk ik maar even mn schoen ophalen, tot zo
het was wel egzellig hgeur, maar de groep maakt het altij gezelligquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:35 schreef blublub het volgende:
[..]
ik had niet kaartjes en ik was keimoe mên
sowwy ofzo![]()
aan uw waanzinnge typgedrag mag ik opmaken dat de alcohol nog niet volledig uit uw bloed verwijdert is?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
het was wel egzellig hgeur, maar de groep maakt het altij gezellig.
met zijn driejen achter een lekkere jongen, amai.
schoenmaker enzo hoor, jesus wat denken jullie allemaal wel niet van mijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:36 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga denk ik maar niet verder vragen.
Das gewoon brabants typenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:37 schreef blublub het volgende:
[..]
aan uw waanzinnge typgedrag mag ik opmaken dat de alcohol nog niet volledig uit uw bloed verwijdert is?![]()
Hak eraf??quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:38 schreef blublub het volgende:
[..]
schoenmaker enzo hoor, jesus wat denken jullie allemaal wel niet van mij
typdyslexiequote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Das gewoon brabants typen
nee de punt en rits kapotquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hak eraf??![]()
*strompel*strompel* langs de grachten
zie je wel!!
Das mij nog nooit gebeurdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hak eraf??![]()
*strompel*strompel* langs de grachten
zie je wel!!
maar waar was t nou ook alweer, de Arena?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
typdyslexie
oeh en ik heb de hele avond aan de cola gezeten
ik zit alleen heel raar met mijn laotop op de bank.
neijent, ast in ut broabants ha gemoete, ha't wel zo gegonquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:40 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Das gewoon brabants typen
nee, city hallquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:42 schreef blublub het volgende:
[..]
maar waar was t nou ook alweer, de Arena?
Haaaiii!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:43 schreef Markie-Mark het volgende:
Franz Ferdinand
bwuh straks eerst werken
Maar daarna verder feesten
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Das mij nog nooit gebeurd
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:49 schreef Waxxer het volgende:
[..]ben jij stiekem Nicky Nicole?
ohw ok, das zeg maar ongeveer t zelfde, alleen dat de Arena los zit, maar wel bij de City Hall hoort, soort van ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:44 schreef Jerruh het volgende:
[..]
nee, city hall
Tja, dat doen ze he?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:02 schreef Waxxer het volgende:
sow hee, het gaat hier opeens enooooorrrrrm regenen
Blubje!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:16 schreef blublub het volgende:
Gerdo
hou eens op met me stalken
focking 14 keer idioot!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:25 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Blubje!.
Ik heb maar een...eh...paar keer gebeld!.
14x? Ik?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:26 schreef blublub het volgende:
[..]
focking 14 keer idioot!
dat zijn geen grappen jah
nee dat komt omdat je zo veel gezopen had idiootquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:27 schreef Gerdo het volgende:
[..]
14x? Ik?
Ik weet van niks!.
Je zou ook kunnen stellen dat ik niet zo kieskeurig ben en dat is wel weer een beetje sneu dan...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:29 schreef Gerdo het volgende:
Ik ben stalker van meerdere mensen!.
nog kanslozerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:29 schreef Gerdo het volgende:
Overigens heb ik ook een klasgenote van me proberen te bellen zaterdagnacht hoorde ik vanmorgen, is dat een troost lief Blubje van me?
Ik ben stalker van meerdere mensen!.
Ow, was ik dronken. In dat geval ben ik onschuldig, we gooien het op overmacht!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:31 schreef blublub het volgende:
[..]
nee dat komt omdat je zo veel gezopen had idioot
jah hoor geef de drank maar de schuld. maar nummer 2 heeft mij heel interessante dingen verteld over jou hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:31 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ow, was ik dronken. In dat geval ben ik onschuldig, we gooien het op overmacht!.
What de fok!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:34 schreef blublub het volgende:
[..]
jah hoor geef de drank maar de schuld. maar nummer 2 heeft mij heel interessante dingen verteld over jou hoor
hihi jij bent verliefd op mijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:37 schreef Gerdo het volgende:
[..]
What de fok!.
Wat? Wat een klootzak is het ook!.
Hem kennende zal het iig niet veel goeds zijn....
Jah?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:38 schreef blublub het volgende:
[..]
hihi jij bent verliefd op mij
jah dat zei iequote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:39 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Jah?.
Einde Blubje, eindelijk kan ik het eruit gooien! Ik hou van je, je bent de vrouw van m'n dromen!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:40 schreef blublub het volgende:
[..]
jah dat zei ie
geef het maar toe, kom er maar voor uit, je bent gewoon verliefd op me
nee een liefdesverklaringquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:52 schreef Andyvie het volgende:
Hebben we een relletje?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:51 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Einde Blubje, eindelijk kan ik het eruit gooien! Ik hou van je, je bent de vrouw van m'n dromen!.
*sucht*
Ik wil met je trouwen, en babies maken, en met de caravan op vakantie naar Zuid-Frankrijk, en een labrador, een een voetballend jongetje, en een meisje dat aan ballet doet, en een vervelende schoonmoeder!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:53 schreef blublub het volgende:
[..]
nee een liefdesverklaring
Nog beter!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:53 schreef blublub het volgende:
[..]
nee een liefdesverklaring
*kust*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:55 schreef blublub het volgende:
[..]![]()
smakelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:00 schreef Gerdo het volgende:
Nu moet je date van vnv natuurlijk niet té leuk zijn hé Blub!.
*eten gaat*.
Veel plezier met je date vanavond blublub!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:04 schreef blublub het volgende:
[..]
smakelijk
hmm we zullen t wel zien he
Beavesquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:33 schreef beaverhausen het volgende:
*ook maar zwaai*
Beestjeswinkeltoverdingesmeneerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:33 schreef Timmah het volgende:
[..]
Beaves
*zich afvraagt waarom*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:53 schreef DennisMoore het volgende:
*banaan door het water teken*
*antwoord geef*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:58 schreef Sunjammer het volgende:
*zich afvraagt waarom*
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:47 schreef Sunjammer het volgende:
* Timmah playing Nightwish - Nemo
*meeblèr*
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 20:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
*antwoord geef*
Paint hier een banaan door het water!
Je hebt vrije tijd zát.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik overweeg om mij op te geven voor theatersport*peins*
nahquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:19 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je hebt vrije tijd zát.
Theatersport is gaaf!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:14 schreef Waxxer het volgende:
Ik overweeg om mij op te geven voor theatersport*peins*
HOMO!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:20 schreef Waxxer het volgende:
Trouwens, ik kan niet eens ruitensproeiervloeistof bijvullenik ging naar een tanstation en daar hebben ze het voor me gedaan
Dat lijkt mij dus ookquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:24 schreef Timmah het volgende:
[..]
Theatersport is gaaf!![]()
Nou dat valt op zich best meequote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
HOMO!
Mij lijkt het ontzettend leuk om te doen, maar dan het liefst zonder mensen die kijken...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:27 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ookIk heb al iets op een site gelezen en het lijkt me echt heel cool
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:38 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo richting Regenboog.. en dan ga ik gelijk door naar Delft vannacht
Komt goedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
veel plezier!
Nou ik heb toch het idee dat er veel meer mensen MET condoon neuken dan een aantal jaren geleden!?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
*moraal-ridder uithangt in SEX*
niet om vervelend te doen hoor, maar er zijn maar weinig mensen die met condoom neuken, en voldoende mensen die er op los neuken met jan en alleman, als ik SEX bezoek dan zie ik het somber in voor de toekomst, casual sex zonder bescherming, en mensen vragen zich maar af hoe het komst dat er steeds meer mensen met HIV worden besmet enzo.
![]()
Tussen zeggen en ook daadwerkelijk doen zit nog wel een verschilquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:45 schreef freek_mst het volgende:
[..]
Nou ik heb toch het idee dat er veel meer mensen MET condoon neuken dan een aantal jaren geleden!?![]()
Ja daar heb je ook wel weer gelijk in, alleen niet echt slim dan.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Tussen zeggen en ook daadwerkelijk doen zit nog wel een verschil.
Ja is vrijdagavond he!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:17 schreef Timmah het volgende:
Wat een topdrukte weer hier zeg...
ik heb m'n foto op gay.nl verandert en nog steeds krijg ik geen berichtjes van mensen... grmblquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
*nog steeds op Gmail wacht*
* Nu ook meewacht *quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:23 schreef beaverhausen het volgende:
*nog steeds op Gmail wacht*
We gaan door tot het bittere eind.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:31 schreef Timmah het volgende:
[..]
* Nu ook meewacht *
Het nieuwe Mailsysteem van Google..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:39 schreef Waxxer het volgende:
wat........ is Gmail nu dan weer?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:50 schreef Waxxer het volgende:
PETER R DE VRIES ZONDER SNOR!!! Op RTL 4....
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:40 schreef Timmah het volgende:
[..]
Het nieuwe Mailsysteem van Google..1000 MB en gratis.
Voor een journalist ben je niet echt snel. Dat heb ik gisteren al gezienquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:50 schreef Waxxer het volgende:
doe maar aanmeldenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]![]()
ow dat klinkt wel heel goed!
We wisten niet eens dat je ooit niet M-loos bent geweestquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Peter R snorloos is lang niet zo belangrijk als Kugari-Ken M-loos
ik ook niet...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
We wisten niet eens dat je ooit niet M-loos bent geweest.
Hij schaamt zich nog een beetje hihihiquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:52 schreef Timmah het volgende:
[..]
* aanzet *
Wat een hoofd heeft ie zo zeg...
Ja... gisteren bij Villa BVD was ie er ook. Geen gezichtquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:50 schreef Waxxer het volgende:
Ik deel het medequote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Voor een journalist ben je niet echt snel. Dat heb ik gisteren al gezien.
aaaaawww....... sssshhhhhhquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Peter R snorloos is lang niet zo belangrijk als Kugari-Ken M-loos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |