Uiteraard, Italië speelt vanavond pas.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Yup, maar d'r is nog niks aan de hand hoor, alles rustig.
3189 posts achter je.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:58 schreef mitt het volgende:
Mooi,
19999 post
This is the Endddd Doors
Als ik zo om mij heen kijk zullen ook zat autochtonen daar nog moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zware verplichte taaltoets voor allochtonenIk noem een VMBO-toets niet zwaar.
Allicht.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Als ik zo om mij heen kijk zullen ook zat autochtonen daar nog moeite mee hebben.
Hebben linkse vrouwen grotere schaamlippen? Dat heb ik wel eens gehoord.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:24 schreef FrankyMcG het volgende:
Vanavond verjaardagsBBQ van m'n oma, inclusief 2 hoogzwangere familieleden!
Morgen shoppen met m'n linkse meissie!
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:09 schreef DIGGER het volgende:
[* SCH is echt vreselijk sjachie vandaag]
Dit is nog wel een okee voorstel, niks racistisch aan en ook vooral goed voor die mensen zelfquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is ook niets mis mee, maar zwaar en VMBO past niet echt bij mij in 1 zin.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 11:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dit is nog wel een okee voorstel, niks racistisch aan en ook vooral goed voor die mensen zelf
Maar dat idee van die inburgeringssterren wat Verdonck eerst had was wel heel facistisch. Verdonck is ook bedreigd hoorde ik op de radio.
Voor jou en mij waarschijnlijk niet, maar voor dat is het niveau van de modale Nederlander en daar is niets mis mee. Voor de oudkomers is het weldegelijk een zware test. Stel je voor dat jij in het Spaans, Italiaans of Turks zo'n toets moest maken, dan zou het ook zwaar zijn.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ja ok.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Voor jou en mij waarschijnlijk niet, maar voor dat is het niveau van de modale Nederlander en daar is niets mis mee. Voor de oudkomers is het weldegelijk een zware test. Stel je voor dat jij in het Spaans, Italiaans of Turks zo'n toets moest maken, dan zou het ook zwaar zijn.
De gastarbeiders die eind jaren '60, begin jaren '70 hier gekomen zijn, waren grotendeels afkomstig van het achtergestelde platteland, dus van huis uit hebben ze weinig intellectuele bagage meegekregen. Je ziet het al aan de 2e en 3e generaties. Degenen wiens ouders totaal geen Nederlands spreken hebben het heel moeilijk (gehad) op school.
Daarom steun ik het initiatief in deze vorm wel, omdat ze er echt wat aan hebben. Alleen moet de overheid wel zorgen voor voldoende lesmateriaal....
LOI, NTI.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja ok.
Maar dan kom je weer bij het lesmateriaal, wel eisen dat je een toets moet halen, maar geen lessen aanbieden, dat is een beetje dom, denk ik, aangezien je zo'n toets als 'buitenstaander' niet kan halen, denk ik, zonder enige voorbereiding in de vorm van lessen.
Hopen dat de overheid zo slim is om wel lessen aan te bieden.
Betaalbaarheid?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:17 schreef zjroentje het volgende:
[..]
LOI, NTI.
Je krijgt er gratis een Senseo koffiemachine bij jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Betaalbaarheid?
Koffie.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:18 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Je krijgt er gratis een Senseo koffiemachine bij ja
Dan kun je het niet verplichten.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:17 schreef zjroentje het volgende:
LOI, NTI.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |