abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf donderdag 17 juni 2004 @ 19:34:22 #1
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_19973027
net een super meet achter de rug, en men is al weer aan het brainstormen voor een nieuwe meet.
en waarom ook niet? het was gezellig en er zijn mooie foto's geschoten

hier verder dus

in het vorige deel kon je al lezen dat men denk aan de Flevopolder,of ergens in flevoland.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 17 juni 2004 @ 19:37:25 #2
35485 rique
with Canon, I can
pi_19973105
Nadeel van de Flevopolder is wel de bereikbaarheid met het OV. De treinen kunnen het continent slechts via de hollandsche brug penetreren en de bussen zijn ook niet echt super moet ik zeggen, zeker niet op zondagen.

Maargoed, misschien kunnen we wat regelen met auto's die heen en weer rijden vanaf station Harderwijk ofzow. Ik heb iig vanaf september een auto waar 4 fokkers meer dan welkom in zijn.
verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_19973114
Moeten denk ik eerst een keuze maken van wat we willen gaan doen, want niet iedereen wil het zelfde. Ik kan me voorstellen dat het natuurpark voor de teletubbies -toeters is. Terwijl andere weer zin hebben in portretdinges.
Wel een weekendje kiezen met mooi weer
pi_19973216
gaat hard
  FOK!Fotograaf donderdag 17 juni 2004 @ 19:43:29 #5
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_19973245
liefst weer op een zondag
en ik heb niet echt een voorkeur voor portret of Flevo
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  donderdag 17 juni 2004 @ 19:49:09 #6
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_19973375
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:37 schreef rique het volgende:
Nadeel van de Flevopolder is wel de bereikbaarheid met het OV. De treinen kunnen het continent slechts via de hollandsche brug penetreren en de bussen zijn ook niet echt super moet ik zeggen, zeker niet op zondagen.

Maargoed, misschien kunnen we wat regelen met auto's die heen en weer rijden vanaf station Harderwijk ofzow. Ik heb iig vanaf september een auto waar 4 fokkers meer dan welkom in zijn.
Jij kan met mij meerijden,Rique!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_19973388
*OV afhankelijk is*
  donderdag 17 juni 2004 @ 19:57:09 #8
35485 rique
with Canon, I can
pi_19973567
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Jij kan met mij meerijden,Rique!
Gesjellig

Ik ben overigens van plan om binnenkort een minimeet te houden bij jou in de shop. Kom ik even op het fietsje langs om te kijken hoe mijn collega het doet
  donderdag 17 juni 2004 @ 19:58:59 #9
35485 rique
with Canon, I can
pi_19973603
Hoever zou het zijn met de uitkristallisatie van het workshop-idee van Ouwesok?

Dat vond ik ook best wel een goed idee, een educatief tintje geven aan de meet. Hoewel je dan natuurlijk wel tegen niveauverschillen aan gaat lopen denk ik.
  donderdag 17 juni 2004 @ 19:59:37 #10
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_19973615
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:57 schreef rique het volgende:

[..]

Gesjellig

Ik ben overigens van plan om binnenkort een minimeet te houden bij jou in de shop. Kom ik even op het fietsje langs om te kijken hoe mijn collega het doet
Als het maar niet waait dan
  donderdag 17 juni 2004 @ 20:01:10 #11
35485 rique
with Canon, I can
pi_19973655
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:59 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Als het maar niet waait dan
  donderdag 17 juni 2004 @ 20:02:02 #12
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_19973674
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:01 schreef rique het volgende:

[..]

pi_19974410
quote:
fotoloog schreef het volgende:
Ouwesok is oud,maar je hoeft het niet te herhalen
Ach soms denk ik wel eens, was ik nog maar zo jong als ouwesok!
Maar wat is oud, mijn lijf is oud, maar mijn geest niet! En ik zie ook uit naar weer een nieuwe meet, ik heb er erg van genoten! Voor mij heeft iets met de natuur wel de voorkeur.

[ Bericht 5% gewijzigd door Borelius op 18-06-2004 09:23:33 ]
...niet geschoten is altijd mis...
pi_19974483
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 19:58 schreef rique het volgende:
Hoever zou het zijn met de uitkristallisatie van het workshop-idee van Ouwesok?

Dat vond ik ook best wel een goed idee, een educatief tintje geven aan de meet. Hoewel je dan natuurlijk wel tegen niveauverschillen aan gaat lopen denk ik.
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.

Een tijdje terug was er op DPZ ook zo'n soort idee, toen hadden enkele fotografen een discotheek in Valkenswaard afgehuurd, evenals 9 modellen ofzo incl. visagie. Was toen alleen niet doorgegaan omdat er niet genoeg animo voor was (ze wilden toen minimaal 50 man halen, en dan nog waren de kosten ¤65, wat velen nogal veel vonden. Maar minder dan 50 man werd helemaal te duur).

Ik denk niet dat we het zo groots aan moeten pakken. Maar wellicht dat Ouwesok/fotoloog/rique/iemand anders hier betere ideeen over hebben, ik heb hier totaal geen ervaring mee. Heb ook geen idee waar te beginnen om zoiets te organiseren. Maar, ik kom er dan ook om te leren.
pi_19974518
Borelius: ik zie een kruisje. Wel een mooie trouwens.

Ik zie dat je de image probeert te hosten vanaf een 192.168 adres. Dat gaat niet werken, dat is een reserved range voor netwerkgebruik. Niet publiek enzo.
  donderdag 17 juni 2004 @ 20:36:41 #16
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_19974520
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:33 schreef Borelius het volgende:

[..]

Ach soms denk ik wel eens, was ik nog maar zo jong als ouwesok!
Maar wat is oud, mijn lijf is oud, maar mijn geest niet! En ik zie ook uit naar weer een nieuwe meet, ik heb er erg van genoten! Voor mij heeft iets met de natuur wel de voorkeur.

[afbeelding]
Even off-topic (excuses), maar staat hierboven voor jullie een plaatje of een kruisje?
Zo is het!,je bent zo jong als je je voelt
Ik zie een kruisje,Borelius!
  donderdag 17 juni 2004 @ 21:37:57 #17
20641 portier
Parkeer binnen de vakken!
pi_19976253
Je kan wel zien dat niemand op het linkje van Xilantof klikt .
GEILE VROUWPERSONEN!
Als je je doelen hebt bereikt heb je de lat te laag gelegd.
If a butterfly flaps its wings on one side of the world, the ripple effect could cause a tempest on the other --Chaos theory
pi_19976715
Voor dat workshop-idee wil ik in elk geval buiten gaan werken omdat elke vorm van studio onbetaalbaar is of geen faciliteit genoeg is voor meer dan drie deelnemers.

Wat we daarvoor nodig zijn:
  • een locatie
  • modellen(niet pea4fun of Offy, want die moeten plaatjesmaken)
  • wellicht visagie of andere ondersteuningstroepen
  • deelnemers (maar da's geen probleem lijkt me )
  • een datum (en een uitwijkdatum voor als het regent)
  • goed weer(lees: geen voortdurende regen)

Over die locatie kunnen we in elk geval nu al beginnen te soebatten, omdat die grotendeels bepaalt hoe de boel wordt opgezet. Er ligt al een idee om een locatie in Flevoland te pakken, maar er zijn wellicht nog andere mogelijkheden.

Bijzondere spullen zijn we niet nodig, behoudens wat reflectieschermen waarmee je met zonlicht echt kunt toveren.

Het weer hebben we op zich weinig invloed op, al kun je in de komende maanden zo ongeveer met elk soort licht werken zolang het maar niet regent.

Wanneer we een concept bij elkaar hebben is het voor een workshop misschien zinvol om met een klein groepje even een soort pilot te draaien om te kijken of het idee werkbaar is, dat komt de uitvoering van de uiteindelijke meet ten goedeen daar ging het toch allemaal om
  • pi_19977697
    Ik zou zeggen kwa locatie: Utrecht, aangezien dit mooi in het midden ligt van het land en goed te bereiken is met OV, misschien wel wat minder voor de autorijders.. drukke stad.
    pi_19977960
    Ten noorden van de stad Utrecht ligt ook de nodige natuur
      donderdag 17 juni 2004 @ 22:44:09 #21
    73096 Geminis
    iedereenheeftrechtopéénmening
    pi_19978207
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 21:54 schreef Ouwesok het volgende:
    Wanneer we een concept bij elkaar hebben is het voor een workshop misschien zinvol om met een klein groepje even een soort pilot te draaien om te kijken of het idee werkbaar is, dat komt de uitvoering van de uiteindelijke meet ten goedeen daar ging het toch allemaal om
    Dat klinkt wel heel erg goed eigenlijk, ik kan bijna zeker een reflectiescherm meenemen, die ik zelf eigenlijk nog te weinig gebruikt heb, ik zat ook al te denken hoe je zo'n ding goed kan gebruiken zonder assistent...

Conclusie van de meet voor Sixty4 en mijzelf:
    Wij vonden het (ik zeg het nog een keer maar) erg jammer dat we elkaar misgelopen waren het klinkt allemaal erg gezellig. Wij hadden dat gelukkig ook met ons groepje. Maar wat opvalt is het grote aantal 'dezelfde' inzendingen. Het zou misschien, in geval van een dierentuin misschien handiger om toch kleinere groepjes te maken, en elkaar in totaal 3x meeten. Bij het begin, in het midden en op het eind. Bij elk groepje hoort natuurlijk wel een 'pro' die tips geeft.

Tijdens de meets in het midden en aan het eind van de rit laat je elkaar je foto's zien (als dat kan, ahum) en wissel je tips uit over waar je geweest bent enzo. Het scheelt ook veel wachttijden.

Tenzij jullie het zo al gedaan hebben de afgelopen keer
    De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
    pi_19978435
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 22:44 schreef Geminis het volgende:

[..]

Het zou misschien, in geval van een dierentuin misschien handiger om toch kleinere groepjes te maken, en elkaar in totaal 3x meeten. Bij het begin, in het midden en op het eind. Bij elk groepje hoort natuurlijk wel een 'pro' die tips geeft.
    Het fotograferen in de dierentuin ging zonder enige structuur en waar nodig schoten er wel de nodige tips het zwerk in.

Het idee wat je geeft is exact wat iik voor een portret/model-workshop voor ogen had. Groepjes maken waarmee je de ouwe rotten en de noobz aan elkaar koppelt. Dat geeft de leukste resultaten (routine + onbevangenheid) en is voor alle partijen bijzonder leerzaam. Bij portret heb je daarbij het voordeel dat je erg gericht op één onderwerp bent.

In een situatie als de dierentuin is het wat lastiger werken op deze manier, je hebt daar te maken met een redelijke chaos aan onderwerpen.
    Bij de afgelopen meet had het groepjesidee misschien wel gewerkt, de groep was echter van meet af aan redelijk aan elkaar gehecht geraakten dat was wel zo gezellig
    pi_19978678
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 22:44 schreef Geminis het volgende:
    .... Maar wat opvalt is het grote aantal 'dezelfde' inzendingen......
    Je hebt daarmee wel gelijk, maar ik heb daar juist weer erg veel van geleerd omdat je de foto van jezelf dan mooi kunt vergelijken met die van de ander onder nagenoeg dezelfde omstandigheden en is dat ook niet één van de doelen van zo'n forum, dat je er wat van op steekt?

[ Bericht 6% gewijzigd door Borelius op 18-06-2004 09:24:06 ]
      donderdag 17 juni 2004 @ 23:05:56 #24
    73096 Geminis
    pi_19978785
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 22:52 schreef Ouwesok het volgende:
    en dat was wel zo gezellig
    en zo verklaar je in een keer kuddegedrag
    De waarde van deze post kan fluctueren. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
      donderdag 17 juni 2004 @ 23:15:05 #25
    73096 Geminis
    pi_19979041
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 23:02 schreef Borelius het volgende:

[..]

Je hebt daarmee wel gelijk, maar ik heb daar juist weer erg veel van geleerd omdat je de foto van jezelf dan mooi kunt vergelijken met die van de ander onder nagenoeg dezelfde omstandigheden en is dat ook niet één van de doelen van zo'n forum, dat je er wat van op steekt?

(Staat er bij mijn vorige bericht nog steeds een kruisje?)
    ja, er staat nog steeds geen foto...

Je hebt gelijk, maar het is ook maar een idee en je sluit uit dat mensen die te laat zijn de gezelligheid missen
    pi_19979198
    vanmiddag fotos gehaald, helaas die van de meet waren er nog niet, wel een previous rolletje die ik bij wijze van proberen bij krijdvat op CD had laten zetten. Mijn enthousiasme door een aantal afdrukken verdween als sneeuw voor de zon toen de digitale bvestanden op mijn scherm vertoonden. Ik hoop dat de hollandse eenheidsprijzen maatschapij fatsoenlijk scanned, want daar zijn dus de meetrolletjes heen.
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 23:02 schreef Borelius het volgende:
    (Staat er bij mijn vorige bericht nog steeds een kruisje?)
    nope, staat nu een 'powered by abyss' plaatje
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 21:37 schreef portier het volgende:
    Je kan wel zien dat niemand op het linkje van Xilantof klikt .
    had ik dus wel gedaan.... de enige link met dieren is konijnenvoer .....
    ( voor het geval die stiekemend edit: sla en salades )

[ Bericht 0% gewijzigd door Bowiefan op 17-06-2004 23:38:31 ]
    pi_19979233
    @Geminis
    Hoe laat waren jullie er eigenlijk, want we zijn best veel later naar binnen gegaan dan gepland, ik denk dat het al zeker kwart voor 12 was voor we naar binnen gingen.
      donderdag 17 juni 2004 @ 23:21:38 #28
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_19979255
    Doe de volgende meet maar in Utrecht , kom ik op het fietsje
    How I wish, how I wish you were here.
    We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
      donderdag 17 juni 2004 @ 23:26:14 #29
    73096 Geminis
    pi_19979401
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 23:20 schreef Borelius het volgende:
    @Geminis
    Hoe laat waren jullie er eigenlijk, want we zijn best veel later naar binnen gegaan dan gepland, ik denk dat het al zeker kwart voor 12 was voor we naar binnen gingen.
    Ongeveer zelfde tijd, trein had vertraging... maar ja, we zagen genoeg mensen met een camera alleen geen grote groep. Volgende keer maak ik ook persoonlijk naambordjes voor wie wil....
    pi_19979452
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef Geminis het volgende:
    Volgende keer maak ik ook persoonlijk naambordjes voor wie wil....
    Ik had toch duidelijk naambordje aangetrokken
    pi_19979667
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 23:27 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

Ik had toch duidelijk naambordje aangetrokken
    Ik wel twee, maar daar bleek ik ook de enige niet mee
    pi_19979823
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef Geminis het volgende:
    Ongeveer zelfde tijd, trein had vertraging... maar ja, we zagen genoeg mensen met een camera alleen geen grote groep. Volgende keer maak ik ook persoonlijk naambordjes voor wie wil....
    Naambordjes, je bedoelt zoiets als dit:

pi_19979866
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 23:41 schreef Borelius het volgende:

[..]

[afbeelding]

En dat er dan van een stuk of drie forums mensen voor de poort staan......
    pi_19979918
    quote:
    [afbeelding]

Nou zit ik toch echt te wachten op een foto van die sokken van ouwe....
    pi_19980886
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 23:45 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

Nou zit ik toch echt te wachten op een foto van die sokken van ouwe....
    pi_19981009
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 00:22 schreef Ouwesok het volgende:
    ik tel in elke hand 5 rooie sokken
    maar waarom boos bij kijken.....
    quote:
    [afbeelding]
    * Bowiefan is wel benieuwd wat er bezorgt is door de volkskrant op huisnummer 45 in Hoorn
      vrijdag 18 juni 2004 @ 00:51:05 #37
    73096 Geminis
    pi_19981566
    quote:

[..]

[afbeelding]
    bewaar die maar even voorlopig
      vrijdag 18 juni 2004 @ 01:28:42 #38
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_19982246
    Potver! Ik heb mijn rommel nog niet eens gepost of jullie zijn alweer de volgende meet aan het plannen!!! schan-de!!

Xilantof in actie

woestijn

T-Rex fossiel

rubberduckey (toch?) bijna op de korrel van mijn film

de witte neushoorn

Robertje en Pea

De panda, ik denk dat ik deze ga insturen

Een kudde FOTFok!ers in het wild

Flamingo's

De oh zo vaak geschoten Caracara

Ik heb nog enkele dia's maar het rolletje is nog niet vol.. waarschijnlijk post ik die volgende week ofzo. Ik heb niet veel foto's gemaakt, maar dit waren de interessantste/ leukste

[ Bericht 0% gewijzigd door Shark.Bait op 18-06-2004 09:13:36 ]
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
    pi_19983590
    quote:
    Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef NiXz het volgende:
    *OV afhankelijk is*
    pi_19983605
    quote:

[..]

[afbeelding]
    pi_19983623
    @Shark.Bait: Leuk om te zien wat jou weer heeft geboeid en hoe jij dat hebt vastgelegd.
    @BowieFan: Het was informatie over een digitale versie van de Volkskrant waar je voor zou moeten betalen en die je dan op internet kunt lezen.
      vrijdag 18 juni 2004 @ 09:12:19 #42
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_19984450
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 07:23 schreef Borelius het volgende:
    @Shark.Bait: Leuk om te zien wat jou weer heeft geboeid en hoe jij dat hebt vastgelegd.
    Een aantal foto's die ik heb geschoten lijken heel veel op wat anderen al gepost hebben, dus dat voegt geen meerwaarde toe.
    Van de door mij gemaakte foto's vond ik die flamingo's wel een van de leukere.
    Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
      vrijdag 18 juni 2004 @ 11:32:26 #43
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_19987429
    Ik vind een portretworkshop echt wel heel erg interessant klinken, vooral ook omdat dat iets is wat ik heel erg graag goed onder de knie wil krijgen. Vooral het belichtingsgedeelte en het spelen met licht lijkt me heel erg leuk en dan is het altijd handig om een groepje fokkers als assistent te hebben en een doorgewinterde expert die alles stuurt.

In principe kan ik denk ik wel voor een redelijke prijs aan studioruimte komen, ik ken aantal wat fotografen in Haarlem die op een zondag voor een zacht prijsje hun studio wel ter beschikking willen stellen. Vraag is alleen of ze dat ook willen aan een groep van 30 beginnende onbekende Fok!kers. Ik denk dat ze daar toch wat meer moeite mee hebben. Bovendien heb je, zoals ouwesok al zei, een capaciteitsprobleem in een studio.

Waar ik aan zat te denken is een binnenruimte die lekker groot is en als provisorische studio in te richten is, een oude fabriekshal ofzow of een ander bouwvallige ruimte waar je de invloed van het weer een beetje kan uitschakelen.

Qua buitenlocaties heb je in centraal nederland natuurlijk genoeg, mooie natuurgebieden in het gooi, de prachtige bossen op de heuvelrug, het begin van de veluwe, etc, etc... Voordeel van buiten de workshop houden is dat je steeds kleine groepjes kan laten workshoppen en de rest stuur je gewoon het bos in voor de nodige natuurfotografie. Elke 2uur komt er dan een nieuw groepje workshoppen en zo kan je het leuk afwisselen.

Hm, het workshopideetje bevalt me wel...
      vrijdag 18 juni 2004 @ 12:06:17 #44
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_19988557
    goede ideeen rique

zijn we er al uit wanneer of gaan we eerst maar eens hoe/wat/waar doen?
    04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
      FOK!Fotograaf vrijdag 18 juni 2004 @ 12:41:11 #45
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_19989458
    Re ik denk eerst dat we alles goed op een rijtje moeten hebben
    maar als je zo veel personen moet regelen (voor make-up oid), dan moet je ook kunnen zeggen wanneer..

en Shark.Bait: leuke foto's
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      vrijdag 18 juni 2004 @ 13:45:10 #46
    52657 pea4fun
    valt geen soep van te maken
    pi_19991493
    @ Ymke, Utrecht is natuurlijk voor iedereen redelijk gunstig, dus weet jij niet een leuke lokatie in de buurt? Is er niet een leuk toegankelijk kasteel met mooie tuinen eromheen ofzo? Of is dat niks?

@Sharky, Je flamingo's vind ik erg mooi gelukt. Jammer van al die ruggen op de kudde FOTfokkers
    http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
      vrijdag 18 juni 2004 @ 14:14:18 #47
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_19992455
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 13:45 schreef pea4fun het volgende:
    @Sharky, Je flamingo's vind ik erg mooi gelukt. Jammer van al die ruggen op de kudde FOTfokkers
    Bespaart me de "hee, ik wil niet op de foto want" repliek
    Als ik nu een lief klein onschuldig vogeltje zou zijn....
      vrijdag 18 juni 2004 @ 14:28:46 #48
    49850 RubberDuckey
    de Treinenman
    pi_19992986
    Wtf waarom ik op een foto Shark.Bait.....
    Naja hij mag blijven staan, doe er nie moeilijk over. Maar volgens mij is het "fotoquesten" in Burgers ook aardig gedaan, hoeven we nie eens naar een bos toe ofzo
      vrijdag 18 juni 2004 @ 15:35:29 #49
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_19995338
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 14:28 schreef RubberDuckey het volgende:
    Wtf waarom ik op een foto Shark.Bait.....
    Naja hij mag blijven staan, doe er nie moeilijk over. Maar volgens mij is het "fotoquesten" in Burgers ook aardig gedaan, hoeven we nie eens naar een bos toe ofzo
    Je zat mij ook al een paar keer te schieten had ik het idee.. de foto was groter, maar er stonden niet-fokkers op... Ik schiet wel graag candids voor de lol.. soms zitten er leuke bij....
      vrijdag 18 juni 2004 @ 15:54:42 #50
    49850 RubberDuckey
    de Treinenman
    pi_19995945
    Naja 1 keer, ik moest even kijken wie je ook alweer was maar jij was de raoul heertje.
    Ik heb je 1 keer op de foto, of je moet ergens anders ook nog in de groep staan van de Fok!'ers
      vrijdag 18 juni 2004 @ 16:02:51 #51
    52657 pea4fun
    pi_19996196
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 15:54 schreef RubberDuckey het volgende:
    Naja 1 keer, ik moest even kijken wie je ook alweer was maar jij was de raoul heertje.
    Ik heb je 1 keer op de foto, of je moet ergens anders ook nog in de groep staan van de Fok!'ers
    Ik heb em nog ergens op een foto....maar daar kijkt ie boos
      FOK!Fotograaf vrijdag 18 juni 2004 @ 16:04:56 #52
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_19996249
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 16:02 schreef pea4fun het volgende:

[..]

dan had je goed getimed
    ik heb hem nergens boos gezien namelijk
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      vrijdag 18 juni 2004 @ 16:15:31 #53
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_19996577
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 16:02 schreef pea4fun het volgende:

Je gromde nl niet

En je burka had je ook al niet aan
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 16:04 schreef Xilantof het volgende:
    dan had je goed getimed
    McDonnals
      FOK!Fotograaf vrijdag 18 juni 2004 @ 16:17:10 #54
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_19996630
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 16:15 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

McDonnals
    "happy" meals
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      vrijdag 18 juni 2004 @ 16:17:40 #55
    52657 pea4fun
    pi_19996647
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 16:04 schreef Xilantof het volgende:

[..]

dan had je goed getimed
    Jij staat daar ook nog bij...kijkt ook niet echt vrolijk, maar dat is verborgen achter een onbekende mevrouw...
      FOK!Fotograaf vrijdag 18 juni 2004 @ 16:18:19 #56
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_19996662
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 16:17 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Jij staat daar ook nog bij...kijkt ook niet echt vrolijk, maar dat is verborgen achter een onbekende mevrouw...

gelukkig dan maar
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      vrijdag 18 juni 2004 @ 16:20:45 #57
    52657 pea4fun
    pi_19996732
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 16:15 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Je gromde nl niet

En je burka had je ook al niet aan
    [..]

McDonnals
    Toen ik gromde was je te lui om op te staan voor de goede afstand

FOK!Fotograaf vrijdag 18 juni 2004 @ 16:26:58 #58
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_19996936
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 16:20 schreef pea4fun het volgende:

[..]

[afbeelding]

en bij mij is het duidelijk een twijfel geval
    ik kijk niet boos
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      vrijdag 18 juni 2004 @ 16:29:36 #59
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_19997020
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 16:20 schreef pea4fun het volgende:

[afbeelding]

Ik kijk niet boos, ik ben aan het nadenken

Burka meet... jij, ik, en 1 camera
    pi_19998494
    Tomtidom, ik vind wel dat rique, fotoloog, m-niki, Ymke, Rewimo, NiXz (en al wie ik vergeten ben) de volgende meet ook zeker aanwezig moeten zijn!

[ Bericht 1% gewijzigd door dawg op 18-06-2004 19:17:01 ]
      vrijdag 18 juni 2004 @ 18:34:25 #61
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20000162
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 17:28 schreef dawg het volgende:
    Tomtidom, ik vind wel dat rique, fotoloog, m-niki, Ymke, Rewimo (en al wie ik vergeten ben) de volgende meet ook zeker aanwezig moeten zijn!
    Ik ga zeker proberen om aanwezig te zijn, ik was afgelopen zondag wel behoorlijk aan het balen op mijn werk
    pi_20000797
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 17:28 schreef dawg het volgende:
    Tomtidom, ik vind wel dat rique, fotoloog, m-niki, Ymke, Rewimo (en al wie ik vergeten ben) de volgende meet ook zeker aanwezig moeten zijn!
    je vergeet mij

nog naar Volkel geweest? Ik ga morgen rond de middag.. (hopen dat het droog blijft)
    pi_20000948
    Je staat erbij.
    Ik ga morgenvroeg. Hopen dat iedereen morgen lekker uitslaapt zodat het dan nog niet zo druk is.
    pi_20001031
    wel zwaaien als je me ziet he
    (ook teletoeter heeft, en minitrekker tas)
      vrijdag 18 juni 2004 @ 21:44:21 #65
    52657 pea4fun
    pi_20003996
    Voorproefje van vliegtuigjes....gilze 2002

Dit krijg je zonder tele

Thank god for heli's

Niet echt denderende foto's...kijken of ik ondertussen wat bijgeleerd heb
    pi_20006783
    Ben vandaag geweest. Ik vond het al redelijk druk. Als het morgen nog een keer zo druk is dan berg je maar als je weggaat. Met z'n allen in de file op de kleine toegangs weggetjes. Het weer was prima tot ongeveer 16.30. Tijdens de show van de red arrows begon het te hozen en kon ik het fotograferen wel vergeten.
    Ik zag veel mensen met prachtige camera's en enorme toeters erop. Denk je toch onwillekeurig, zou die.............
    'k heb de foto's nog niet kunnen bekijken
      FOK!Fotograaf vrijdag 18 juni 2004 @ 23:27:26 #67
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20006821
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 23:26 schreef The_Frog het volgende:
    Ik zag veel mensen met prachtige camera's en enorme toeters erop. Denk je toch onwillekeurig, zou die.............
    gewoon vragen de volgende keer
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20006924
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 23:26 schreef The_Frog het volgende:
    Ben vandaag geweest. Ik vond het al redelijk druk. Als het morgen nog een keer zo druk is dan berg je maar als je weggaat. Met z'n allen in de file op de kleine toegangs weggetjes. Het weer was prima tot ongeveer 16.30. Tijdens de show van de red arrows begon het te hozen en kon ik het fotograferen wel vergeten.
    Druk?

Ik was er vanaf kwart voor 10 ongeveer en ik vond het eigenlijk wel redelijk! Een keer een buitje op mijn kop gehad, maar daar hebben we een regenjas voor en om een uur of vier ben ik hem gesmeerd. Ik had nl. nog een andere afspraak.

Ik heb twee tips:
    1) zorg dat je wegbent voor de hele meute (liefst een half uurtje eerder of zo)
    2) zorg dat je ergens in het midden van de toeschouwerszone blijft. Dan heb je het beste uitzicht op de Air Power-show (die ik dus ongeveer helemaal gemist heb omdat ik HELEMAAL links stond) en rechts (mits de wind net zo waait als vandaag) was het opstarten en landen van de vliegtuigen te zien.
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
      vrijdag 18 juni 2004 @ 23:34:37 #69
    52657 pea4fun
    pi_20007009
    The frog en pdehoog openen jullie een topic voor je foto's? Ik ben erg benieuwd. En bedankt voor de tips...Ik ga vroeg, dus zal ook wel op tijd weer weg zijn
    pi_20007511
    quote:
    Op vrijdag 18 juni 2004 23:34 schreef pea4fun het volgende:
    The frog en pdehoog openen jullie een topic voor je foto's? Ik ben erg benieuwd. En bedankt voor de tips...Ik ga vroeg, dus zal ook wel op tijd weer weg zijn
    Ben bang dat dat morgen wordt. Net even gekeken: 165 digitaal en 3x36 analoog . Moet de analoge zowiezo eerst laten ontwikkelen en digitaal moet ik ff uitzoeken.

Ik stel wel voor dat we een centraal topic aanhouden of zo Lekker makkelijk denk ik

edit: The_Frog had hetzelfde idee Volkel-foto's

[ Bericht 9% gewijzigd door PdeHoog op 19-06-2004 00:21:04 ]
    "We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
    pi_20009394
    zoooo hele avond bezig geweest met de cdtjes van de hollandse eenheidsprijzen maatschappij,
    hier en daar een beetje croppen, beetje resizen en er ook nog niet al te grote bestanden van maken.
    Het is niet allemaal even scherp, en natuurlijk zien de afdrukken er beter uit, maar ik schaam me er ook zeker niet voor
    (en gelukkig heeft de OM10 niks overgehouden aan de valpartij bij de pelikahaan)

hieronder alvast een paar plaatjes, de rest volgen in externe link (zo gauw ik die begrijp... )

altijd leuk om van zon eerste foto van een nieuw rolletje toch nog wat proberen te maken

ouwesok in actie of was die pelikaan te komisch

had ik dit apparaat hier al gezien ? en wie heeft m ook gezien ?

blommekes heb ik ook

geweldige vogel ( heb die een lintworm met een snavel )

en tot slot.... mijn tijger, ik weet hij is niet scherp, maar kijk eens goed wat er wel scherp is
    pi_20009579
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 01:24 schreef Bowiefan het volgende:
    geweldige vogel ( heb die een lintworm met een snavel )
    Ik tel vier poten , twee nekken met bijbehorend kop-/snavelgedeelte .......
    [dierenwinkelmodus]
    Dat is heel geen vhogul......
    [/dierenwinkelmodus]
    pi_20013997
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 01:24 schreef Bowiefan het volgende:

hieronder alvast een paar plaatjes, de rest volgen in externe link (zo gauw ik die begrijp... )
    zooowwww, heb ze op het grote boze web gedumpd, klik hier voor de overige burgers zooi.
      zaterdag 19 juni 2004 @ 12:38:58 #74
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_20014136
    Ik heb al een keer meegedaan aan een workshop portretfotografie. Deze was onder leiding van Leen Koper en georganiseerd door de fotoclub van de universiteit. Dit was erg leuk en erg leerzaam dus ik denk dat het zeker een goed idee is voor een volgende Fok! meeting!
    pi_20014173
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 12:30 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

zooowwww, heb ze op het grote boze web gedumpd, klik hier voor de overige burgers zooi.
    geweldig die onderschriften
      zaterdag 19 juni 2004 @ 12:54:10 #76
    73096 Geminis
    pi_20014387
    ja lekker droog dat commentaar en mooie foto's..!
    pi_20014443
    dank u dank u

Je moet wat om de kwaliteit van de scans een beetje te verbloemen hè
    pi_20017185
    zit vandaag niet echt lekker in mijn vel
    meesterlijke foto!!!
    pi_20021103
    Foto's gisteren opgehaald en vandaag ga ik ze scannen.
    Hopelijk kan ik het resultaat begin volgende week posten.

Valt trouwens wel iets tegen. Bloemetjes fotograferen met een telelens (kheb geen goede macrolens) leidt vaak tot (gedeeltelijke) onscherpte. Luistert kennelijk erg nauw met de scherpte-diepte.
      FOK!Fotograaf zaterdag 19 juni 2004 @ 19:32:23 #80
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20021606
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 19:11 schreef k_man het volgende:
    Foto's gisteren opgehaald en vandaag ga ik ze scannen.
    Hopelijk kan ik het resultaat begin volgende week posten.

Valt trouwens wel iets tegen. Bloemetjes fotograferen met een telelens (kheb geen goede macrolens) leidt vaak tot (gedeeltelijke) onscherpte. Luistert kennelijk erg nauw met de scherpte-diepte.
    dat heb ik ook wel eens geprobeert.
    maar ik had vaak bewegingsonscherpte.
    heb nu een voorzet macro filter gekocht, best gaaf
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20022818
    Wat doet zo'n filter dan precies?

En wat kost zoiets?
      FOK!Fotograaf zaterdag 19 juni 2004 @ 20:20:50 #82
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20022870
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 20:18 schreef k_man het volgende:
    Wat doet zo'n filter dan precies?

En wat kost zoiets?
    zorgt dat je dichterbij je onderwerp kan scherpstellen.
    ik heb een +4 macro filter ( ong. 22 euro)
    en daarmee kan ik met mijn 70-300 mm lens, op 70 mm vrij dicht op mijn onderwerp komen.
    die foto van die bloem die ik geplaatst had (gele bloem) is met dat ding gemaakt...

maar ik zou kijken naar een +2 ipv +4
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20022962
    En verschil tussen +2 en +4 is?

Klinkt interessant.
      FOK!Fotograaf zaterdag 19 juni 2004 @ 20:27:29 #84
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20023005
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 20:25 schreef k_man het volgende:
    En verschil tussen +2 en +4 is?

Klinkt interessant.
    +4 zegt met hoeveel hij de kortste instelafstand van de lens verkleint.
    met +2 is wordt ie dus minder verkleind.

maar +4 is te veel heb ik gemerkt, je scherpte deel is heeel klein (en dus moeilijk focussen, je AF doet het niet die wordt gek).
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20024019
    Een +2 voorzetlens is inderdaad een leuke om mee te beginnen . Als je eenmaal lekker met een +2 uit de voeten kunt ga je merken dat je met de +4 ook makkelijker wegkomt, omdat je de mogelijheden en beperkingen van het instituur voorzetlens goed hebt leren kennen.
      FOK!Fotograaf zaterdag 19 juni 2004 @ 21:40:43 #86
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20024392
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 21:24 schreef Ouwesok het volgende:
    Een +2 voorzetlens is inderdaad een leuke om mee te beginnen . Als je eenmaal lekker met een +2 uit de voeten kunt ga je merken dat je met de +4 ook makkelijker wegkomt, omdat je de mogelijheden en beperkingen van het instituur voorzetlens goed hebt leren kennen.
    idd dat merk ik nu, maar ik was te hebberig
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20024647
    Wat ik in dierentuinen naast het verkrijgen van groepskorting ook nogal kicken vind is wanneer er dieren zijn die niet op de inventarislijst staan.

Hadden we al de mus van Borelius (of van iemand anders), in het safarigedeelte dreven een paar jonge meerkoeten die volgens mij nergens op de bordjes stonden vermeld. Op die manier kom je op een veel lagere prijs per bekeken beest dan wanneer je het alleen met de inventarislijst moet stellen.

pi_20025244
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 15:35 schreef De_Warme_bakker het volgende:
    zit vandaag niet echt lekker in mijn vel
    meesterlijke foto!!!
    zie je wel, het werkt
    zet er een grappige tekst onder en men vind de foto meesterlijk en dat terwijl juist die foto onscherp is
    helaas heb ik er voor mij geen bevredigende instuurobjecten tussen zitten.
    Morgen is het hopenlijk beetje mooi weer, en als het dan meezit heeft er iemand van die oldtimers (linkje) een appart beest bij zich.

[ Bericht 5% gewijzigd door Bowiefan op 19-06-2004 22:41:39 ]
      zaterdag 19 juni 2004 @ 22:50:43 #89
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20026386
    inventarislijst
    pi_20046142
    Als ik dit zo allemaal lees, dan baal ik aardig dat ik niet bij de meet kon zijn. Ik ben overigens gisteren nog in Brugers Zoo geweest (ben de gelukkige bezitter van een jaarabo). Het weer liet me alleen behoorlijk in de steek, dus ik was ook zo weer vertrokken. Ik hoop dat ik volgende keer wel bij een meet kan zijn!
      zondag 20 juni 2004 @ 19:43:54 #91
    34663 SpeedyGJ
    Zo snel als de bliksem O+
    pi_20047147
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 21:52 schreef Ouwesok het volgende:
    Wat ik in dierentuinen naast het verkrijgen van groepskorting ook nogal kicken vind is wanneer er dieren zijn die niet op de inventarislijst staan.

Hadden we al de mus van Borelius (of van iemand anders), in het safarigedeelte dreven een paar jonge meerkoeten die volgens mij nergens op de bordjes stonden vermeld. Op die manier kom je op een veel lagere prijs per bekeken beest dan wanneer je het alleen met de inventarislijst moet stellen.

[afbeelding]
    Liefff
      zondag 20 juni 2004 @ 23:47:11 #92
    73096 Geminis
    pi_20053634
    zijn we al klaar?

Ik heb nog wat foto's liggen van iemand die ook mee was met camera

Geeft wel leuk sfeerbeeld haha
    pi_20054080
    quote:
    Op zondag 20 juni 2004 23:47 schreef Geminis het volgende:
    zijn we al klaar?

Ik heb nog wat foto's liggen van iemand die ook mee was met camera
    [afbeelding]
    Geeft wel leuk sfeerbeeld haha
    sfeerbeeld? eerder hoe vaag een fotofok!ker kan zijn
      maandag 21 juni 2004 @ 00:10:28 #94
    73096 Geminis
    pi_20054164
    quote:
    Op maandag 21 juni 2004 00:06 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

sfeerbeeld? eerder hoe vaag een fotofok!ker kan zijn
    gelukt dus
    pi_20054389
    quote:
    Op maandag 21 juni 2004 00:10 schreef Geminis het volgende:
    gelukt dus
    ja hoor, maar onderwerp is dieren, en niet bieren
      maandag 21 juni 2004 @ 00:41:38 #96
    73096 Geminis
    pi_20054863
    quote:
    Op maandag 21 juni 2004 00:20 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

ja hoor, maar onderwerp is dieren, en niet bieren
    en vogels..?

Best goeie foto voor een beginner!
    pi_20056259
    quote:
    Op maandag 21 juni 2004 00:41 schreef Geminis het volgende:
    Best goeie foto voor een beginner!
    beginner ? joh.... had ff gevraagd hoe je een camera vast moet houden, het lijkt wat uit het lood

maar leuk die vogel (s)
    pi_20068921
    quote:
    Op zaterdag 19 juni 2004 21:24 schreef Ouwesok het volgende:
    Ik zal de plaatselijke fotoboer er eens op aanspreken.
    pi_20076099
    ik ben wietse!
    pi_20076202
    en ik ben nick!
      maandag 21 juni 2004 @ 21:25:02 #101
    73096 Geminis
    pi_20076374
    quote:
    Op maandag 21 juni 2004 21:16 schreef wietjedrum het volgende:
    ik ben wietse!
    tromgeroffel.... welkom
      maandag 21 juni 2004 @ 21:40:43 #102
    69710 Sixty4
    1, 2, 3,.... 64
    pi_20076886
    quote:
    ik ben wietse!
    Hey Wietse,.. welkom!
    "There's always a danger that you think you gonna produce a gass and out comes a solid..."
    FD Review | sixty4.nl | Superhero Database | PSN id: Sixty4
    pi_20080424
    quote:
    ik ben wietse!
    Ja, en toen kwam er nog wat? Je profiel is kaler dan mijn hoofd. Was je je computer aan het testen? Je hoeft je niet helemaal blood te geven, maar een foto dan of een opmerking desnoods?
    pi_20081243
    wat is een wietse ?
    en wat kun je er mee ?
    en waarom zou ik er in een meeting topic überhaupt iets mee willen ?
    pi_20081949
    quote:
    ik ben wietse!
    pi_20096590
    Daar gaan we dan!

pi_20096669
    En de tweede lading:

pi_20096755
    En meer!

pi_20096832
    En de laatsten:

helaas niet scherp - vervolgens scherper maken met fotopaint levert dit matige resultaat

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-06-2004 16:41:53 ]
    pi_20096892
    En... zou er een geschikte foto voor de wedstrijd bij zitten?
      FOK!Fotograaf dinsdag 22 juni 2004 @ 16:54:39 #111
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20097285
    leuke foto's ! k_man
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20099071
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 16:42 schreef k_man het volgende:
    zitten mooie tussen, als ik zou moeten kiezen voor je, dan ga ik voor het nijlpaard.
    pi_20100410
    De pelikaan of de 1e pingiun.
    Mooie foto's!
      dinsdag 22 juni 2004 @ 18:57:06 #114
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_20100613
    Het nijlpaard!

waar blijven de zebra's?
    pi_20100842
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 18:57 schreef Ymke het volgende:
    waar blijven de zebra's?
    mmmm zebra's..... ff kijken,
    ja heb ik ook
    zijn niet mijn mooiste plaatjes, maar ze zitten er tussen...
    kijk hier maar eens: http://bowie3778.fotopic.net/p5267024.html
      dinsdag 22 juni 2004 @ 19:08:32 #116
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_20100906
    Dat baby lamaatje
      dinsdag 22 juni 2004 @ 19:37:13 #117
    52657 pea4fun
    pi_20101626
    Zebra's stonden een beetje ver weg, maar na croppen toch zebra's voor Ymke

Lekkere konten he?
      dinsdag 22 juni 2004 @ 19:40:02 #118
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_20101718
    Pea , daar kan mijn kont niet tegen op

Was ook wel leuk geweest voor de herhalingwedstrijd , allmaal gestreepte bipsjes
      dinsdag 22 juni 2004 @ 19:57:46 #119
    52657 pea4fun
    pi_20102224
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 19:40 schreef Ymke het volgende:
    Pea , daar kan mijn kont niet tegen op

Was ook wel leuk geweest voor de herhalingwedstrijd , allmaal gestreepte bipsjes
    Te laat helaas Je moet er ook niet te lang naar kijken, want dan wordt je scheel
    pi_20103632
    quote:
    stuur die 'op gang komende panter' in, en mijn punten heb je!!

[sub]en of het nou een panter, een tijger (nee) een leeuw (ook niet) een poema of een andere poes is, who gives a f*ck )
    pi_20105691
    quote:
    Er zitten een paar hele leuke bij, jammer van die eerste met de stokstaartjes, want de pose is wel erg mooi.

En Pea, best nog goed hoor die zebra's ik weet hoe ver weg ze staan en dan valt het zeker niet tegen!
      dinsdag 22 juni 2004 @ 22:31:21 #122
    52657 pea4fun
    pi_20106712
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 21:55 schreef Borelius het volgende:

[..]

Er zitten een paar hele leuke bij, jammer van die eerste met de stokstaartjes, want de pose is wel erg mooi.

En Pea, best nog goed hoor die zebra's ik weet hoe ver weg ze staan en dan valt het zeker niet tegen!
    Dank je borelius, maar ik heb wel behoorlijk moeten croppen, en mijn camera heeft 200mm zoom. Ongecropt ziet ie er zo uit

pi_20107896
    Ja, dan heb je zeker flink moeten croppen! Ik dacht het wel. Ik was wel niet meegegaan dat laatste stukje, maar ik was er vorig jaar nog geweest en het zat nog vers in mijn geheugen.
      woensdag 23 juni 2004 @ 19:10:07 #124
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20131423
    Vanmiddag een mini-meet gehad met collega Fotoloog met als thema "leer elkaars business kennen" (naja en nog een niet nader te omschrijven neventhema). Erg leuk om een medeFok!ker eens te ontmoeten! Ik word wel steeds enthousiaster voor een eventuele workshop-meet, als dat op de een of andere manier een beetje strak te organiseren valt kan dat volgens mij echt een geweldige leuke en leerzame dag worden!

Wat ik tot nu toe voor me zie zijn groepjes van ongeveer 5 Fok!kers waarvan 1 "docent" en 4 "leerlingen" die ook kunnen assisteren. Als je dus een mannetje of 5 met verstand van het onderwerp hebt kan je al een aardige meet opzetten. Als je zo'n meet organiseert in een natuurgebied (bijvoorbeeld dat natuurgebied bij Hilversum noord ofzow) dan kan je er direct ook een natuurfotografie-thema aan geven, zo heb je van alles wat!

*brainstormt nog even wat verder*
      woensdag 23 juni 2004 @ 19:16:47 #125
    73096 Geminis
    pi_20131615
    quote:
    Op dinsdag 22 juni 2004 00:07 schreef Bowiefan het volgende:
    wat is een wietse ?
    en wat kun je er mee ?
    en waarom zou ik er in een meeting topic überhaupt iets mee willen ?

Zo bedoelde hij het vast niet... Wietse was degene die mee was met Sixty4 en mij naar de Zoo. Enne, ik denk dat 'ie nog niet helemaal doorheeft hoe alles werkt hierzo. En daarna was hij (en ik) een paar dagen weg... Maar ik zal hem hoogstpersoonlijk op zijn flikker geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Geminis op 23-06-2004 19:23:00 ]
      woensdag 23 juni 2004 @ 19:21:35 #126
    73096 Geminis
    pi_20131777
    Uhmm, laat maar
    pi_20133409
    @rique:
    Ja, leuk is dat he? Ik voel erg veel voor zo'n soort meet als jij voorstelt.
    Vanmiddag was er op de TV (ik ben woensdag-middag's vrij) vrij veel aandacht voor het natuurgebied in de flevo-polder nabij Lelystad. Ouwesok heeft dat al eens een keer aangesneden dacht ik. Lijkt me meer en meer een heel aantrekkelijk gebied. De dieren zijn daar in het semi-wild te fotograferen, d.w.z. je hoeft niet zo idioot veel geduld te hebben als in een normaal natuurgebied en aan de andere kant zie je de dieren wel los van kooien, hekken en in een natuurlijke omgeving.
    We blijven brainstormen....
    pi_20138369
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2004 20:12 schreef Borelius het volgende:
    @rique:
    Ja, leuk is dat he? Ik voel erg veel voor zo'n soort meet als jij voorstelt.
    Vanmiddag was er op de TV (ik ben woensdag-middag's vrij) vrij veel aandacht voor het natuurgebied in de flevo-polder nabij Lelystad. Ouwesok heeft dat al eens een keer aangesneden dacht ik. Lijkt me meer en meer een heel aantrekkelijk gebied. De dieren zijn daar in het semi-wild te fotograferen, d.w.z. je hoeft niet zo idioot veel geduld te hebben als in een normaal natuurgebied en aan de andere kant zie je de dieren wel los van kooien, hekken en in een natuurlijke omgeving.
    We blijven brainstormen....
    Er blijft natuurlijk altijd een mogelijkheid dat het bij klein wild en boompjes schieten blijft, maar vooralsnog ben ik elken male dat ik de OVP in dook nog wel wat groots tegen gekomen.
    Het natuurpark heeft een iets meer trefzekere kans, maar ook iets meer heklast, maar die hoeven niet in beeld te komen.
    zoals ik al elders melde is er momenteel de mogenlijkheid om in de omgeving een aanvallende buizerd vast te leggen, moet je alleen ff zoeken naar een gewillig slachtoffer
    pi_20138992
    Zelfs al is er geen groot wild te bekennen is, is er in de OVP altijd wel wat leuks te zien, en is het er steeds weer anders.
    Afgelopen weekend hadden we bijvoorbeeld de kleine kikkertjes die over de paden zwalkten, andere keren heb je veel zangvogels, kortom je hebt altijd wel wat .
      FOK!Fotograaf woensdag 23 juni 2004 @ 23:07:22 #130
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20139139
    ik ben er wel voor

wanneer? hoelaat? wie zorgt voor de broodjes?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20139209
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2004 23:07 schreef Xilantof het volgende:
    wie zorgt voor de broodjes?
    Jij , al enig idee wat je op die broodjes gaat doen
    pi_20139386
    quote:
    ik ben er wel voor

wanneer? hoelaat?

mooi...ik zie dat Xilantof voor de broodjes zorgt. Ik wil graag witte puntjes met boer en hagelslag en pistoletjes met brie en vergeet vooral de droge broodjes niet om de eendjes te lokken

Dit is een overduidelijke hint om weer wat te plannen
    pi_20139427
    quote:
    ik ben er wel voor

ik zorg wel weer voor wat blikjes icekoffie (en zal ze deze keer niet achter laten in de auto op de parkeerplaats )
    pi_20140292
    Datums prikken heren (dames ook!).
    pi_20140395
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2004 23:38 schreef Borelius het volgende:
    Datums prikken heren (dames ook!).
    Eerst de datums
    pi_20140672
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2004 23:41 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Eerst de datums [afbeelding]
    Is het praktisch om een poll op te zetten? Met daarin alle weekenden van juli en augustus?
    En dan een tweede poll waarin men aan kan geven wanneer echt NIET?
    pi_20141551
    www.datumprikker.nl ?
    Voor zover weer deze nuttige bijdrage van ebas, ik ga nu verder met leren voor mn eindgesprek morgen! wish me luck!
    cp /dev/null > universe
      donderdag 24 juni 2004 @ 00:16:15 #138
    45796 Offy
    rooi'n bin kwooi'n
    pi_20141615
    Ik prik niets tot ik de groepsfoto van de vorige meet heb gezien
    Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
    Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
    pi_20141891
    quote:
    Op woensdag 23 juni 2004 23:49 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Is het praktisch om een poll op te zetten? Met daarin alle weekenden van juli en augustus?
    En dan een tweede poll waarin men aan kan geven wanneer echt NIET?
    Daar kleeft een bezwaar aan, namelijk de pollhoppers, die maar een levensdoel hebben, elke poll dient te worden bezocht en beklikt, met als gevolg een uitslag waar je nog niks mee kunt
    Makkelijker is weer om een principedatum te prikken en een ieder die meedoet zich te laten melden. In dit topic zie je dan een deelnemerslijst groeien. Mocht bij een eerste principedatum blijken dat we een week later op de dubbele opkomst kunnen rekenen, dan kun je daar in elk geval nog mee schuiven (zo is die Burgers meet ook ongeveer opgezet)
    pi_20144603
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 00:16 schreef Offy het volgende:
    Ik prik niets tot ik de groepsfoto van de vorige meet heb gezien
    ja waar blijft ie nou
    pi_20144680
    Ja, hoe zit het met de groepsfoto van de vorige meet? Ik weet dat hij niet open en blood in dit topic geplaatst mocht worden, maar is er al een oplossing? Ik ben ook wel benieuwd.
      FOK!Fotograaf donderdag 24 juni 2004 @ 08:41:00 #142
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20144975
    groepsfoto.. tja waar blijft ie?

mijn voorkeur gaat trouwens wel weer naar een zondag
    en idd, eerst datum dan verdelen we de taken wel
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      donderdag 24 juni 2004 @ 09:04:08 #143
    40001 fotoloog
    1/250 sec. F=8
    pi_20145259
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 08:41 schreef Xilantof het volgende:
    groepsfoto.. tja waar blijft ie?

mijn voorkeur gaat trouwens wel weer naar een zondag
    en idd, eerst datum dan verdelen we de taken wel
    Hebbie ook kaas?
      FOK!Fotograaf donderdag 24 juni 2004 @ 09:35:41 #144
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20145719
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 09:04 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Hebbie ook kaas?
    uiteraard
    wat voor kaas?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      donderdag 24 juni 2004 @ 10:54:53 #145
    49850 RubberDuckey
    de Treinenman
    pi_20146907
    Oud belegen!!!!

Maar wie had die groepsfoto dan gemaakt?
    of is ie nie gemaakt?
    pi_20148720
    Wat dachten we van 25 juli als datum?
    pi_20149689
    25 juli is een hele mooie datum, als jullie dan zorgen dat je ook in de grand canyon zit ben ik erbij, anders niet . Ofwel ik ben dan op vakantie. Maar laat je door mij vooral niet tegenhouden.

Tegenvoorstel, met het idee: 'hoe eerder hoe beter', zondag 4 juli. Dat is dus over 10 dagen ongeveer, misschien wat aan de krappe kant?
    voor mijn (inmiddels erg oude) foto's...click!
    mijn nieuwere foto's staan hier maar alle links werken nog niet...
    pi_20150242
    Ik kan op beide dagen, geen probleem!
    pi_20151175
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
    Wat dachten we van 25 juli als datum?
    Als jullie dan allemaal naar Zuid-West Frankrijk komen, want dan ben ik namelijk daar
    pi_20151831
    4 juli is voor mij ook geen probleem
      FOK!Fotograaf donderdag 24 juni 2004 @ 14:32:47 #151
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20152899
    4 juli is voor mij wel een probleem.
    zit nog met school die periode
    en ik ben jarig (of correctie: ik ben die maandag jarig de 5de, maar "vier" het zondag)
    liever een weekje later dan.
    naar de 11de ofzo.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      donderdag 24 juni 2004 @ 16:27:11 #152
    34663 SpeedyGJ
    Zo snel als de bliksem O+
    pi_20155609
    4 juli is voor mij ook geen probleem hoor maar waar wordt die meet gehouden??
    Als jullie 6 juli maar vrij laten, dan komt mijn vriendin in NL na 33 dagen haar moeten missen.
    pi_20157608
    Kan het niet een keer op een zaterdag?
    Ik kan niet iedere keer mijn dialysebehandeling verzetten (welke dus op zondags is), vandaar.

Zou wel graag meewillen enzo..
      donderdag 24 juni 2004 @ 18:00:51 #154
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20157743
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 17:54 schreef dawg het volgende:
    Kan het niet een keer op een zaterdag?
    Ik kan niet iedere keer mijn dialysebehandeling verzetten (welke dus op zondags is), vandaar.

Zou wel graag meewillen enzo..
    Het nadeel van zaterdag is dat veel mensen dan een bijbaantje hebben. Ik denk dat je dan veel minder mensen op de been kan krijgen.

Overigens kan ik niet op zo'n korte termijn plannen, de komende weken zijn rommelig, daarna vakantie dus ik zit met mijn agenda ergens vanaf half augustus te denken....
      donderdag 24 juni 2004 @ 18:04:18 #155
    40001 fotoloog
    1/250 sec. F=8
    pi_20157832
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 18:00 schreef rique het volgende:

[..]

Het nadeel van zaterdag is dat veel mensen dan een bijbaantje hebben. Ik denk dat je dan veel minder mensen op de been kan krijgen.

Overigens kan ik niet op zo'n korte termijn plannen, de komende weken zijn rommelig, daarna vakantie dus ik zit met mijn agenda ergens vanaf half augustus te denken....
    Lijkt mij een goed plan,dan zijn de meeste vakantiegangers wel weer terug
    pi_20157971
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 18:00 schreef rique het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar met een bijbaantje zou je eventueel vrij kunnen pakken. Bij mijn dialyse ligt dat helaas iets complexer.
      donderdag 24 juni 2004 @ 18:15:06 #157
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20158042
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 18:11 schreef dawg het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik. Maar met een bijbaantje zou je eventueel vrij kunnen pakken. Bij mijn dialyse ligt dat helaas iets complexer.
    Sjah het is gewoon even een kwestie van peilen wat iedereen vindt. "vrij pakken" betekent voor mij bijvoorbeeld dat de winkel op halve krachten draait, wat niet te doen is op een zaterdag zodat mijn baas moet inspringen, zodat er oppas voor de kinderen geregeld moet worden en voor de hond en er tevens vervoer geregeld moet worden voor zijn vrouw omdat mijn baas haar altijd naar haar werk brengt, blablabla. Ook vrij vervelend dus. Bovendien kan ik van die 8 uur werk de rest van de week eten. Ook niet onbelangrijk.

Voor sommige mensen is even vrij pakken dus ook aardig complex. Maar als er meer mensen op een zaterdag kunnen dan op een zondag dan is het natuurlijk prima, we moeten gewoon een zo groot mogelijke groep bij elkaar trommelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door rique op 24-06-2004 18:25:18 ]
    pi_20158196
    idd beetje in de buurt van herfst is ook wel leuk lijkt me
      FOK!Fotograaf donderdag 24 juni 2004 @ 18:23:03 #159
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20158207
    ik zou dus niet van mijn zaterdagbaantje vrij kunnen krijgen. bovendien heb ik elke dag dat ik kan werken nodig voor het geld.

en ik vind idd midden Aug een goede tijd.
    heb tot 18 juli nog veeel te doen voor school etc.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20158342
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 07:08 schreef pascalheister het volgende:

[..]

ja waar blijft ie nou
    volgens mij staat die groepsfoto op deze

camera

en in dat geval is die dus van Marc H

Dus marc, waar zijn jou fotos ?
    pi_20159594
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 18:15 schreef rique het volgende:

[..]

Sjah het is gewoon even een kwestie van peilen wat iedereen vindt. "vrij pakken" betekent voor mij bijvoorbeeld dat de winkel op halve krachten draait, wat niet te doen is op een zaterdag zodat mijn baas moet inspringen, zodat er oppas voor de kinderen geregeld moet worden en voor de hond en er tevens vervoer geregeld moet worden voor zijn vrouw omdat mijn baas haar altijd naar haar werk brengt, blablabla. Ook vrij vervelend dus. Bovendien kan ik van die 8 uur werk de rest van de week eten. Ook niet onbelangrijk.

Voor sommige mensen is even vrij pakken dus ook aardig complex. Maar als er meer mensen op een zaterdag kunnen dan op een zondag dan is het natuurlijk prima, we moeten gewoon een zo groot mogelijke groep bij elkaar trommelen.
    Ja, je hebt ook gelijk.
    Ik heb voor de vorige meeting een heleboel moeten aanpassen (indicatie: andere verpleegkundige regelen, dieet aanpassen, extra rusten, zaterdags eerst naar school, daarna spoelen, 23.00 klaar, zondags meeting, 's maandags vrij van werk om te rusten).

Voor mij zou het heel fijn zijn wanneer het op zaterdag zou kunnen, echter begrijp ik natuurlijk wel wanneer dat heel moeilijk te regelen is. Ik zou het wel heel erg jammer vinden, want de vorige meet was erg gezellig.

In ieder geval, als de datum nu ergens achteraan augustus is, dan heb ik meer tijd om e.e.a. te regelen, dus dan zou het wel moeten lukken. Maar over 10 dagen (?) is voor mij niet echt een optie.
      donderdag 24 juni 2004 @ 19:48:47 #162
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20159744
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 19:42 schreef dawg het volgende:

[..]
    (indicatie: andere verpleegkundige regelen, dieet aanpassen, extra rusten, zaterdags eerst naar school, daarna spoelen, 23.00 klaar, zondags meeting, 's maandags vrij van werk om te rusten).
    Sjeetje, daar komt ook heel wat bij kijken zeg... Daar sta je als buitenstaander ook helemaal niet bij stil hoeveel werk dat is.

Ik hoop dat we kunnen komen tot een mooie lange lijst van deelnemers, het lijkt mij echt leuk om de gezichten achter de posts te leren kennen. Overigens is zondag in de zomer ook een gewone werkdag van mij maar omdat de zondag niet in mijn contract staat kan ik daar wat makkelijker onderuit komen. Ik ga iig mijn best doen!
    pi_20159792
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 19:48 schreef rique het volgende:

[..]

Sjeetje, daar komt ook heel wat bij kijken zeg... Daar sta je als buitenstaander ook helemaal niet bij stil hoeveel werk dat is.

Ik hoop dat we kunnen komen tot een mooie lange lijst van deelnemers, het lijkt mij echt leuk om de gezichten achter de posts te leren kennen. Overigens is zondag in de zomer ook een gewone werkdag van mij maar omdat de zondag niet in mijn contract staat kan ik daar wat makkelijker onderuit komen. Ik ga iig mijn best doen!
    Dan doen er in ieder geval al zeker 2 hun best.
    Een goed begin is het halve werk.
    Ja ja, we blijven optimistisch.
      donderdag 24 juni 2004 @ 19:56:11 #164
    40001 fotoloog
    1/250 sec. F=8
    pi_20159910
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 19:51 schreef dawg het volgende:

[..]

Dan doen er in ieder geval al zeker 2 hun best.
    Een goed begin is het halve werk.
    Ja ja, we blijven optimistisch.
    Hoe lang duurt dat spoelen dawg?
      donderdag 24 juni 2004 @ 19:57:51 #165
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20159947
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 19:56 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Hoe ziet die verpleegster eruit? We zouden natuurlijk ook tijdens het spoelen bij jou thuis portretfotos van de verpleegster gaan maken.

okee, dit is echt té flauw, maar ik doe wel mijn best
    pi_20160094
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 19:56 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Met opbouwen, aansluiten en afsluiten erbij ongeveer 4,5 uur. Het spoelen zelf 3,5 uur.

Enne rique, was het maar! Dan zou ik er niet over peinzen: een meeting, of een lekker ding in verpleegsterpakje.

nou hebben ze wel geen wit pakje aan, maar toch

[ Bericht 9% gewijzigd door dawg op 24-06-2004 23:21:36 (plaatje weer weg) ]
      donderdag 24 juni 2004 @ 20:04:21 #167
    40001 fotoloog
    1/250 sec. F=8
    pi_20160105
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 19:57 schreef rique het volgende:

[..]

Hoe ziet die verpleegster eruit? We zouden natuurlijk ook tijdens het spoelen bij jou thuis portretfotos van de verpleegster gaan maken.

*Vriendin van Rique belt*
      donderdag 24 juni 2004 @ 20:11:22 #168
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20160296
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 20:04 schreef fotoloog het volgende:

[..]

*Vriendin van Rique belt*

Volgens mij word ik in de gaten gehouden.....
    pi_20160478
    Shit, dawg, niets van gemerkt. Ik weet wat het is, ik heb jarenlang in een ziekenhuis gewerkt met een grote dialyse-afdeling. Ik was farmaceutisch analist en mede verantwoordelijk voor de correcte samenstelling van de dialyse vloeistof. Ik begrijp helemaal wat een gedoe het geweest moet zijn om er die zondag bij te wezen, dus toppie dat je er was en dubbel toppie dat ook jij er zo van genoten hebt!!
    pi_20161199
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 20:03 schreef dawg het volgende:

[..]

Met opbouwen, aansluiten en afsluiten erbij ongeveer 4,5 uur. Het spoelen zelf 3,5 uur.

Enne rique, was het maar! Dan zou ik er niet over peinzen: een meeting, of een lekker ding in verpleegsterpakje.

nou hebben ze wel geen wit pakje aan, maar toch

Hier een plaatje, dan heb je een beetje een idee hoe zoiets eruit ziet:
    [afbeelding]
    wow geen pretje
    respect dat je er was op de meet
    moet dat vaak gebeuren dat spoelen ?
    pi_20161364
    Zaterdag is mij ook prima, dan kan ik 3 juli en 10 juli en daarna eigenlijk niet meer, maar ik ben denk ik gewoon te lastig voor de komende meet... dus hou maar geen rekening met mij.

Hee Dawg, riep jij nou laatst dat je best nog een keer naar de hei zou willen (strabracht) of had ik dat verkeerd onthouden? Ik ook wel, mits het een beetje mooi weer is dan zie data hierboven.

Oh en dawg, respect voor wat je de vorige meet allemaal hebt moet doen
      FOK!Fotograaf donderdag 24 juni 2004 @ 20:59:35 #172
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20161606
    Dawg respect
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      donderdag 24 juni 2004 @ 22:31:02 #173
    97859 -BoBo-
    Empathie... Carl Rogers
    pi_20164117
    Gaan er eigenlijk meiden mee tijdens zo'n meeting.....
    Talent hits a target no one else can hit; Genius hits a target no one else can see.
      donderdag 24 juni 2004 @ 22:36:55 #174
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20164303
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 22:31 schreef -BoBo- het volgende:
    Nope

tuurlijk wel joh
    pi_20164440
    quote:
    zekers
    offy was er ook op de vorige meet
    en wat oudere vrouwen
    pi_20164980
    Zeker Bobo,
    Ook mijn dochter, net ietsje ouder dan jij, was mee. En zou (als ze kan) zeker vaker mee willen.
      donderdag 24 juni 2004 @ 22:59:02 #177
    97859 -BoBo-
    Empathie... Carl Rogers
    pi_20165067
    Aha! Waren jullie vorige keer met een grote groep??
    Talent hits a target no one else can hit; Genius hits a target no one else can see.
    pi_20165084
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 22:40 schreef pascalheister het volgende:

[..]
    en wat oudere vrouwen
    Gaan er ook wat oudere mannen mee.....
    pi_20165442
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 22:59 schreef The_Frog het volgende:

[..]

Gaan er ook wat oudere mannen mee.....
    ja hoor
    pi_20165478
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 22:59 schreef -BoBo- het volgende:
    ongv. 20 mensen
    pi_20165490
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 22:59 schreef -BoBo- het volgende:
    , iets meer dan 20 mens(m/v)
    quote:
    Dat hangt er in vrij sterke mate vanaf wie er verder allemaal op komen draven
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 22:31 schreef men het volgende:
    Namelijk iets over volgende week of over augustus, of zaterdag of zondag
    Het lijkt me zoals al eerder voorgesteld het verstandigst om de volgende meet in augustus neer te zetten, dan hebben we nog even tijd om uit te vechten of het een zaterdag of een zondag wordt

Misschien kunnen we ook nog wat nader brainstormen over leuke dingen om tijdens een meet te gaan doen, en de ideeën verder uit te werken.

Enne dawg....
    pi_20166045
    Leuke reacties.

Tnx allemaal, maar voor jullie wat betreft de meet net zo goed
    pi_20166121
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 20:49 schreef luap het volgende:
    Zaterdag is mij ook prima, dan kan ik 3 juli en 10 juli en daarna eigenlijk niet meer, maar ik ben denk ik gewoon te lastig voor de komende meet... dus hou maar geen rekening met mij.

Hee Dawg, riep jij nou laatst dat je best nog een keer naar de hei zou willen (strabracht) of had ik dat verkeerd onthouden? Ik ook wel, mits het een beetje mooi weer is dan zie data hierboven.

Oh en dawg, respect voor wat je de vorige meet allemaal hebt moet doen
    @luap: 3 juli, dan hoef ik niet naar school. Goed plan overigens.

@pascalheister: 4x per week.

@Ouwesok: gaan we ook nog iets doen met de portretworkshop die ook geopperd is?
      vrijdag 25 juni 2004 @ 00:00:03 #184
    79550 Ymke
    your ghost
    pi_20167429
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 19:57 schreef rique het volgende:

[..]

Ik ben zuster , maar helaas geen lekker ding
    pi_20167748
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 23:25 schreef dawg het volgende:

[..]
    @Ouwesok: gaan we ook nog iets doen met de portretworkshop die ook geopperd is?
    Wordt door mij nog driftig nagedacht hoe we het precies gaan vormgeven.

Het leukste lijkt het me om op zo'n meet groepjes te vormen bestaande uit volslagen tegenpolen, dus ouwe apen en noobz, digi en oldschool en wat we nog maar meer aan tegenstellinen kunnen vinden
    Onder die groepjes laat je een aantal slachtoffers modellen circuleren zodanig dat de doorstroming optimaal is.
    Vervolgens ga je gezellig onderling kijk en vergelijk hier op het forum doen (kun je nog weken napret van hebben)
    Deze setting lijkt me optimaal voor enerzijds veel plaatjes en anderszijds kan iedereen van iedereen wat leren.

Grootste uitdaging is nog om aan een aantal modellen-voor-een-dag(m/v0 te komen die er geen probleem mee hebben om met hun hoofd op het wilde wereldweb te verschijnen, en die er geen moeite mee hebben dat er continue ogen en lenzen op hen gericht staan.
    Ideaal zou zijn wanneer we onze slachtoffers ook van Fok! kunnen halen .

Verder zijn we nog een datum, een locatie en een flink aantal deelnemers nodig, maar met de Burgers-meet in het achterhoofd moet dat niet zo'n probleem zijn.

Lijkt het wat tot zover ?
      FOK!Fotograaf vrijdag 25 juni 2004 @ 07:38:56 #186
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20171261
    ik denk dat het ook niet echt heel moeilijk zou zijn om aan iemand te komen, (een model)
    denk dat als je een adje plaatsje ergens op fok! dat dat wel moet lukken dan.
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 00:09 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Lijkt het wat tot zover ?
    jep

maar deze staat dus los van een flevo-meet?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20171704
    quote:
    Op donderdag 24 juni 2004 23:25 schreef dawg het volgende:
    @luap: 3 juli, dan hoef ik niet naar school. Goed plan overigens.
    3 juli mits goed weer op de hei? Same time other place, daar waar we de auto de vorige keer geparkeerd hebben? Of ga je liever ergens anders heen?
    Lijkt mij leuk Hopen dat het wat minder waait dan de vorige keer, dat was niet ideaal...
    Andere mensen ook zin?
    pi_20171707
    verkeerde knop .... sorry
    pi_20172553
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 09:01 schreef luap het volgende:

[..]

3 juli mits goed weer op de hei? Same time other place, daar waar we de auto de vorige keer geparkeerd hebben? Of ga je liever ergens anders heen?
    Lijkt mij leuk Hopen dat het wat minder waait dan de vorige keer, dat was niet ideaal...
    Andere mensen ook zin?
    Zullen we half uurtje later doen? Vrijdag heb ik een feestje, vandaar.
    Maare, ik vind die parkeerplek wel ok, tenzij je andere sugesties hebt?
      vrijdag 25 juni 2004 @ 10:20:05 #190
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20172916
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 07:38 schreef Xilantof het volgende:
    maar deze staat dus los van een flevo-meet?
    Dat vraag ik me dus ook af.

Hoewel een combinatie natuurlijk ook best wel te doen is. Ik ga er vanuit dat je in een natuurgebied bijvoorbeeld een mooi plekje kan vinden waar je even een uurtje of 2 met de modellen aan de gang kan gaan. Dan geven we de modellen wat geld voor een biertje en dan kunnen de Fot-ters nog even een paar uurtjes wilde modellen proberen te vinden in de vorm van bijvoorbeeld een hert.
    pi_20173098
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 10:02 schreef dawg het volgende:

Zullen we half uurtje later doen? Vrijdag heb ik een feestje, vandaar.
    Maare, ik vind die parkeerplek wel ok, tenzij je andere sugesties hebt?
    Half uurtje later is ook prima dat wordt dus 11:30? Het kan zijn dat ik overijverig wordt en er al om 9uur ben maar daar heb jij dan geen last van, dan zorg ik dat ik op de afgesproken tijd op de parkeerplaats ben
    Eigenlijk is zonsopkomst ook wel mooi... maar dat is denk ik een beetje erg vroeg

Ik moet nog even in mijn agenda kijken die ik gister niet bij me had en nu ook niet of ik zekerr kan maar dat laat ik vanavond weten als ik thuis ben. Volgens mij moet het geen probleem zijn uit mijn hoofd.
    pi_20183781
    11.30 it is, tenzij je in je fanatieke bui bent en de zon goedemorgen wilt gaan wensen.
    Ik doe in ieder geval eerst me met koffie opladen en de alcohol verdringen alvorens ik die kant op kom.
    pi_20185505
    *is het spoor een beetje wkijt*

Wat wordt er waar en wanneer georganiseerd?
      vrijdag 25 juni 2004 @ 18:47:44 #194
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20186283
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 18:14 schreef NiXz het volgende:
    *is het spoor een beetje wkijt*

Wat wordt er waar en wanneer georganiseerd?
    Voor de grote meet staat nog niets vast.

Dawg en Luap gaan morgen struinen op een hei.
      vrijdag 25 juni 2004 @ 18:55:53 #195
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20186453
    *slingert random een datum uit zijn agenda*

15 augustus

pi_20186454
    Weekje later.
    De 3e juli.

rique, 15 aug. is mijn zus jarig, liever weekje eerder/later.
      vrijdag 25 juni 2004 @ 18:56:50 #197
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20186473
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 18:47 schreef rique het volgende:

[..]

Voor de grote meet staat nog niets vast.

Dawg en Luap gaan morgen struinen op een hei. (maar dan een weekje later)
    pi_20186484
      vrijdag 25 juni 2004 @ 18:58:23 #199
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20186507
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 18:56 schreef dawg het volgende:
    Weekje later.
    De 3e juli.

Cadeautip: een geheel verzorgd modellenarangement inclusief foto's in de Oostvaardersplassen met allemaal leuke vriendjes en vriendinnetjes die ze mee mag nemen!
      vrijdag 25 juni 2004 @ 19:03:15 #200
    40001 fotoloog
    1/250 sec. F=8
    pi_20186641
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 18:58 schreef rique het volgende:

[..]

Cadeautip: een geheel verzorgd modellenarangement inclusief foto's in de Oostvaardersplassen met allemaal leuke vriendjes en vriendinnetjes die ze mee mag nemen!
    Goeie
    pi_20187052
    ligt eraan hoe oud zn zusje is he
      vrijdag 25 juni 2004 @ 19:22:34 #202
    52657 pea4fun
    pi_20187161
    Over de modellenmeet. Misschien is het een idee om in ieder groepje minimaal 2 fotografen zelf model te laten zijn. Zodat wel iedereen aan de beurt komt met fotograferen. In mijn ogen hoeven modellen nl niet altijd mooie meisjes te zijn. Of ben ik de enige die daar zo over denkt? Er is inmiddels wel gebleken dat er maar een paar mensen "problemen" hebben met hun hoofd op het web, en zo krijg je steeds verschillende foto's om naar te kijken, en hoef je niet op zoek naar modellen. Het is maar een idee..

Luap en dawg, als jullie het goed vinden ga ik graag mee naar de hei. Kan ik de kunst een beetje afkijken

psssst Offy, waar ben je? niks voor jou ook?
      vrijdag 25 juni 2004 @ 19:25:15 #203
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20187243
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 19:18 schreef NiXz het volgende:
    ligt eraan hoe oud zn zusje is he
    Geeft toch niet, of ze nu 7 of 70 wordt, als ze een leuke groep vrienden / vriendinnen meeneemt voor een modellenparty dan maken wij er iets moois van.

hoewel het natuurlijk helemaal mooi zou zijn als ze 17 zijn, dan zijn vrouwen namelijk op hun aantrekkelijkst. Maar als ik dat zeg dan gaat Fotoloog mijn vriendin bellen, en dat kan ook niet de bedoeling zijn.
      vrijdag 25 juni 2004 @ 19:32:04 #204
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20187432
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 19:22 schreef pea4fun het volgende:
    Over de modellenmeet. Misschien is het een idee om in ieder groepje minimaal 2 fotografen zelf model te laten zijn.
    In principe een goed idee. Hoewel mijn ervaring is dat mensen die normaal achter de camera staan niet erg graag voor de camera gezet worden. De meeste fotografen die ik ken die kennen hun plek, namelijk achter de camera.

Persoonlijk zou ik er niet veel moeite mee hebben overigens, hoewel ik vele malen liever zelf achter de knoppen zit.
      vrijdag 25 juni 2004 @ 19:36:35 #205
    52657 pea4fun
    pi_20187568
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 19:32 schreef rique het volgende:

[..]

In principe een goed idee. Hoewel mijn ervaring is dat mensen die normaal achter de camera staan niet erg graag voor de camera gezet worden. De meeste fotografen die ik ken die kennen hun plek, namelijk achter de camera.

Persoonlijk zou ik er niet veel moeite mee hebben overigens, hoewel ik vele malen liever zelf achter de knoppen zit.
    Ja maar het is dus dan ook niet de bedoeling dat je alléén maar model bent, je wisselt dan ook af. Misschien ook eens een ervaring voor de ouwe rotten in het vak ...oh nee, die moeten aanwijzingen geven...
      vrijdag 25 juni 2004 @ 20:00:43 #206
    49850 RubberDuckey
    de Treinenman
    pi_20188197
    Bij m`n keuzevak fotografie was ik ook al zo blij dat ik model mocht staan....

NOT

Ik sta dus ook veel liever aan de knoppen en verschuilt achter m`n camera.
      vrijdag 25 juni 2004 @ 20:28:02 #207
    52657 pea4fun
    pi_20188758
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 20:00 schreef RubberDuckey het volgende:
    Bij m`n keuzevak fotografie was ik ook al zo blij dat ik model mocht staan....

NOT

Ik sta dus ook veel liever aan de knoppen en verschuilt achter m`n camera.
    En je bent nog wel zo fotogeniek!

zover ik weet staat hier niemand op die er bezwaar tegen heeft op het net te komen, als het anders is laat ff weten
      vrijdag 25 juni 2004 @ 20:58:29 #208
    49850 RubberDuckey
    de Treinenman
    pi_20189553
    Ik fotogeniek

Er had 1 iemand al rekening gehouden zo te zien die niet op internet wilde komen.
      vrijdag 25 juni 2004 @ 21:10:37 #209
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_20189824
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 20:58 schreef RubberDuckey het volgende:
    Ik fotogeniek

Er had 1 iemand al rekening gehouden zo te zien die niet op internet wilde komen.
    K_man toch?
    pi_20189832
    quote:
    Luap en dawg, als jullie het goed vinden ga ik graag mee naar de hei. Kan ik de kunst een beetje afkijken

Hey pea, wat mij betreft ben je welkom hoor, leuk! En dat van de kunst afkijken we zullen allemaal wel bij alle anderen afkijken. 3 paar ogen zien meer dan 1 paar En 4 paar nog meer, Offy? Iemand anders?
      vrijdag 25 juni 2004 @ 21:25:41 #211
    52657 pea4fun
    pi_20190208
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 21:10 schreef luap het volgende:

[..]

Hey pea, wat mij betreft ben je welkom hoor, leuk! En dat van de kunst afkijken we zullen allemaal wel bij alle anderen afkijken. 3 paar ogen zien meer dan 1 paar En 4 paar nog meer, Offy? Iemand anders?
    Tijd en plaats is nog variabel? Ik was de vorige keer bij heeze, maar een andere ingang als jullie geloof ik. Misschien beter als ik dat ff over msn bespreek. Dawg staat nog in mijn lijstje. Ik vraag wel ff als ie online is.
    pi_20190495
    Oh is heel makkelijk te vinden, snelweg en dan afslag geldrop/heeze. Dan richting heeze rijden en net alls je in heeze bent kom je bij een rotonde die driekwart (staat ook aangegeven met een bordje Strabrechtse Hei) en dan alsmaar rechtdoor. Kom je bij een parkeerterrein en dat is het. Voor zover ik nu weet is het 3 juli om 11:30 op de parkeerplaats.
      vrijdag 25 juni 2004 @ 21:47:02 #213
    52657 pea4fun
    pi_20190799
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 21:35 schreef luap het volgende:
    Oh is heel makkelijk te vinden, snelweg en dan afslag geldrop/heeze. Dan richting heeze rijden en net alls je in heeze bent kom je bij een rotonde die driekwart (staat ook aangegeven met een bordje Strabrechtse Hei) en dan alsmaar rechtdoor. Kom je bij een parkeerterrein en dat is het. Voor zover ik nu weet is het 3 juli om 11:30 op de parkeerplaats.
    Toch bij die schaapskooi? Hier?

pi_20191545
    Hmmm ik vind dat moeilijk te zeggen zo, ik weet wel dat ik een ander bord heb gezien toen. Iets met een vos, hert en wulp erop.
    Hier een foto van zoon zelfde bord en waar wij de vorige keer waren. Is makkelijk te vinden.
      FOK!Fotograaf vrijdag 25 juni 2004 @ 22:18:05 #215
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20191642
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 21:10 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

K_man toch?
    die loopt heel mooi met een plattegrond voor zijn gezicht
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      vrijdag 25 juni 2004 @ 22:20:01 #216
    52657 pea4fun
    pi_20191689
    Ik vind het wel, ik denk 1 afslag verder als waar ik was
      vrijdag 25 juni 2004 @ 22:21:12 #217
    52657 pea4fun
    pi_20191725
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 22:18 schreef Xilantof het volgende:

[..]

die loopt heel mooi met een plattegrond voor zijn gezicht
    Die zag me al vooruitrennen
      FOK!Fotograaf vrijdag 25 juni 2004 @ 22:22:56 #218
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20191784
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 22:21 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Die zag me al vooruitrennen
    idd

sharky en ik staan hier toch wel stralend op moet ik zeggen
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      vrijdag 25 juni 2004 @ 22:24:52 #219
    52657 pea4fun
    pi_20191844
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 22:22 schreef Xilantof het volgende:

[..]

idd

sharky en ik staan hier toch wel stralend op moet ik zeggen
    Ja, hier nog wel
      FOK!Fotograaf vrijdag 25 juni 2004 @ 22:30:52 #220
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20192032
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 22:24 schreef pea4fun het volgende:

[..]

Ja, hier nog wel
    er komt nu toch geen belastend bewijsmateriaal hé ?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
      vrijdag 25 juni 2004 @ 22:42:12 #221
    52657 pea4fun
    pi_20192478
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 22:30 schreef Xilantof het volgende:

[..]

er komt nu toch geen belastend bewijsmateriaal hé ?
    Nee hoor, vrees niet...ik ben wel een beetje door de dierentuinmeetfoto's (galgje!) heen
      vrijdag 25 juni 2004 @ 22:44:57 #222
    22914 Shark.Bait
    Deze zin geen werkwoord.
    pi_20192585
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef pea4fun het volgende:
    Nee hoor, vrees niet...ik ben wel een beetje door de dierentuinmeetfoto's (galgje!) heen
    pi_20193241
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 18:56 schreef dawg het volgende:
    Weekje later.
    De 3e juli.

Volgens mijn berekening is de week daarna een fotograficabeurs in Doesburg waar Ouwesok in elk geval aanwezig is. Misschien meer liefhebbers ?

voor een grote meet, 8 augustus misschien dan ?
      vrijdag 25 juni 2004 @ 23:49:43 #224
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20194203
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 23:09 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Volgens mijn berekening is de week daarna een fotograficabeurs in Doesburg waar Ouwesok in elk geval aanwezig is. Misschien meer liefhebbers ?

voor een grote meet, 8 augustus misschien dan ?
    8 augustus zit ik in Leuven, de 22e ben ik jarig dus voor mij is de 15e wel ideaal eigenlijk. Overigens kan ik in augustus ook best wel doordeweeks een dagje vrijmaken maar ik denk dat dat toch wel tegen het zere been aan zal zitten van veel medefokkers.

We moeten eigenlijk een soort geheime datumpoll maken die niet toegankelijk is voor poll-hoppers zodat we inzicht kunnen krijgen in de verschillende data. Bijvoorbeeld een poll met alle zaterdagen en zondagen van augustus of zoiets.
    pi_20194350
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef pea4fun het volgende:

[..]

ik ben wel een beetje door de dierentuinmeetfoto's (galgje!) heen
    Ik heb zojuist de dia's opgehaald die Jongesok had gemaakt. Voor zijn eerste kennismaking met de Yashica FR-1 (ding weegt ruim een kilo met lens en motor) viel het resultaat me niet eens tegen.

Bij voldoende energie(qua fut in me donder) laat ik de scanner nog even snorren en warm ik de crop en level nog ff op
    pi_20195642
    quote:
    Op vrijdag 25 juni 2004 23:55 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Ik heb zojuist de dia's opgehaald die Jongesok had gemaakt. Voor zijn eerste kennismaking met de Yashica FR-1 (ding weegt ruim een kilo met lens en motor) viel het resultaat me niet eens tegen.
    Je zou bijna aan kindermishandeling gaan denken
    quote:
    Bij voldoende energie(qua fut in me donder) laat ik de scanner nog even snorren en warm ik de crop en level nog ff op
    Ben benieuwd....
    pi_20196073
    Zullen we de laatste week van augustus prikken? Da's dus 28 en 29 augustus....
    Tot op heden heb ik niemand horen klagen dat ze dan niet kunnen
      FOK!Fotograaf zaterdag 26 juni 2004 @ 07:24:09 #228
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20197942
    dan kan ik op zich wel PdHoog, maar dan zit ik met de af handeling wat minder snor ivm stage die de 30ste begint.
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20197965
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 07:24 schreef Xilantof het volgende:
    dan kan ik op zich wel PdHoog, maar dan zit ik met de af handeling wat minder snor ivm stage die de 30ste begint.
    offtopic: Jij bent dus ook zo verdomd vroeg wakker, en maar aan het FOK! FOT-ten geslagen
    pi_20198099
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 07:46 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

offtopic: Jij bent dus ook zo verdomd vroeg wakker, en maar aan het FOK! FOT-ten geslagen
    Moggguuhhhhh, ik was nog vroeger wakker ... 4:15... maar ik zit dan ook op mijn werk, helaas beetje druk, dus weinig foktijd

kwa data... 15 aug klinkt wel goed, aangezien ik de 13e jarig ben...
    quote:
    Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef Pea4fun het volgende:
    Ben je niet bijna jarig ofzo? voor die digicam...
    voor de duidelijkheid, dit was hier een reactie op:
    quote:
    Op zondag 13 juni 2004 21:34 schreef Bowiefan het volgende:
    pffff, ik wil ook een fatsoenlijke digitaal ik moet de filmpjes nog wegbrengen en dan een weekje w88 voordat ik ze weer terug heb en ik ben zo benieuwd wat het geworden is.
    neem ik dus wel een collecte bus mee

maar het maakt mij niet uit wanneer en waar, roep maar wat, dan kijk ik wel of ik kan

[ Bericht 1% gewijzigd door Bowiefan op 26-06-2004 08:51:00 ]
      zaterdag 26 juni 2004 @ 09:59:08 #231
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20198574
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 07:24 schreef Xilantof het volgende:
    Zelfde verhaal als Xila, in principe kan ik dan wel maar mijn nieuwe baan begint die maandag en ik weet niet wat ik daar nog voor moet doen. De 29e zou dus voor mij een misschien worden.
      zaterdag 26 juni 2004 @ 10:00:47 #232
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20198587
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 09:59 schreef rique het volgende:

[..]

Zelfde verhaal als Xila, in principe kan ik dan wel maar mijn nieuwe baan begint die maandag en ik weet niet wat ik daar nog voor moet doen. De 29e zou dus voor mij een misschien worden.
    Voor mij geldt dus

8-8 : Nee
    15-8: Ja
    22-8: Nee
    29-8: Misschien

Als iedereen nu zo'n lijstje maakt en dan net als voetbal, nee is 0 punten, misschien is 1 punt en ja is 2 punten. Krijg je dan een eerlijk overzicht van welke datum het handigst is?
    pi_20198735
    Laten we iig afspreken dat we de meet in augustus houden. Da's nog ver genoeg weg om te kunnen plannen. Als iedereen idd even aangeeft of hij op deze data kan of niet, dan zal ik een spreadsheetje bijhouden van personen en dan komt het ervanzelf uit rollen denk ik

Dus zoals rique al voorstelde:
    8-8: ja
    15-8: ja
    22-8: ja
    29-8: ja
    pi_20198763
    OK, het spreadsheet is opgezet.....komop mensen....ff lijstjes invullen
      zaterdag 26 juni 2004 @ 10:21:57 #235
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_20198775
    ik kan allevier de data niet :'(

althans voorlopig, laatste 2 data iig niet ivm congress buiten Nederland
    pi_20198838
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 10:21 schreef Re het volgende:
    ik kan allevier de data niet

althans voorlopig, laatste 2 data iig niet ivm congress buiten Nederland
    dus een misschien voor de eerste twee dan?
      zaterdag 26 juni 2004 @ 10:46:29 #237
    262 Re
    Kiss & Swallow
    pi_20199038
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 10:28 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

dus een misschien voor de eerste twee dan?
    ligt aan een paar dingen zoals vakantie etc., de planning is wat laat dit jaar door omstandigheden
    pi_20199057
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 10:00 schreef rique het volgende:
    Als iedereen nu zo'n lijstje maakt en dan net als voetbal, nee is 0 punten, misschien is 1 punt en ja is 2 punten. Krijg je dan een eerlijk overzicht van welke datum het handigst is?
    leuk idee, maar misschien (daar heb je m weer) de ja's iets zwaarder mee laten tellen, omdat misschiens oha. nogal de neiging hebben om te slaan naar nee's.

voor mij is het voorlopig in iedergeval alsvolgt:

8-8 : misschien
    15-8: misschien
    22-8: misschien
    29-8: misschien

(ik kan gewoon slecht LT plannen)
      zaterdag 26 juni 2004 @ 10:56:24 #239
    35485 rique
    with Canon, I can
    pi_20199214
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 10:47 schreef Bowiefan het volgende:

[..]

leuk idee, maar misschien (daar heb je m weer) de ja's iets zwaarder mee laten tellen, omdat misschiens oha. nogal de neiging hebben om te slaan naar nee's.
    Hm jah dat is wellicht geen slecht plan. Maarja, over de weging kunnen we nog na gaan denken. Wat overigens ook wel handig is, is om te weten wie er van ons in staat is om als "expert" op te treden tijdens een workshop. Van die mensen is het wel handig als ze allemaal een "ja" hebben staan, anders kom je niet echt ver lijkt me.
      zaterdag 26 juni 2004 @ 12:05:09 #240
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_20200435
    Ik kijk even een week niet in dit topic omdat ik te druk ben met tentamens leren, wordt er gelijk een hele nieuwe meet gepland!

De enige dag dat ik zeker niet kan is 22 augustus omdat ik de avond ervoor mijn verjaardagsfeestje geef. Ik denk niet dat ik de dag erna vroeg uit bed kan komen.

De andere data kan ik denk ik wel maar aangezien ik eerst nog een paar weken op vakantie ga heb ik er nog niet zo heel erg goed zicht op. Het lijkt me in elk geval erg leuk om mee te gaan, ik vind het nog steeds erg jammer dat ik vorige keer niet kon!
    pi_20200522
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 12:05 schreef Subhuman het volgende:

De andere data kan ik denk ik wel maar aangezien ik eerst nog een paar weken op vakantie ga heb ik er nog niet zo heel erg goed zicht op. Het lijkt me in elk geval erg leuk om mee te gaan, ik vind het nog steeds erg jammer dat ik vorige keer niet kon!
    Ik zet je wel op misschien
      zaterdag 26 juni 2004 @ 12:15:44 #242
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_20200630
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 12:09 schreef PdeHoog het volgende:

Ik zet je wel op misschien
    Ok
      zaterdag 26 juni 2004 @ 15:11:49 #243
    49850 RubberDuckey
    de Treinenman
    pi_20204327
    Ik kan op zich alle data wel, tis toch vakantie
    pi_20205267
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 15:11 schreef RubberDuckey het volgende:
    Ik kan op zich alle data wel, tis toch vakantie
    Ook opgenoteerd....

Komop mensen...het is zaterdag. Jullie hebben toch niets anders te doen dan FOK-ken. Inleveren die lijstjes
      zaterdag 26 juni 2004 @ 15:58:16 #245
    49850 RubberDuckey
    de Treinenman
    pi_20205369
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 15:53 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ook opgenoteerd....

Komop mensen...het is zaterdag. Jullie hebben toch niets anders te doen dan FOK-ken. Inleveren die lijstjes
    genoteerd of opgeschreven
    heb idd nu nix te doen
    pi_20205756
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 15:58 schreef RubberDuckey het volgende:

[..]

genoteerd of opgeschreven
    heb idd nu nix te doen
    En dat is te zien ook.....dat je niets te doen hebt

had ik al gezegd dat we geen taalpuristje moeten spelen
    pi_20205778
    Overigens....voor de muziekliefhebbers:

Morgen is er het gratis muziekfestival Parkpop. Hier schijnt gefotografeerd te mogen worden

* PdeHoog staat vooraan bij The Gathering om wat aan concertfotografie te doen
      zaterdag 26 juni 2004 @ 16:28:38 #248
    49850 RubberDuckey
    de Treinenman
    pi_20205960
    Er is zelfs een fotowedstrijd!!!
    pi_20206189
    Ziet er cool uit Impry. En diverse wandelroutes van max. 5 km lijkt me ook niet verkeerd.

jou heb ik ook nog niet op de lijst...kom op met je data
      zaterdag 26 juni 2004 @ 16:45:26 #251
    45796 Offy
    rooi'n bin kwooi'n
    pi_20206318
    quote:

Ah, ik wordt gemist, wat lief ik ben wat meer afwezig dan aanwezig de laatste tijd, maar ik lees zo af en toe wel mee hoor

Het hele 3/4 Juli weekend is volgeboekt hier, dus jullie zullen het zonder me moeten doen

En ik zie dat jullie al data aan het prikken zijn. Zoals het er nu naar uit ziet maakt het mij niets uit, want ik heb nog niets gepland. (8-8 kan misschien een probleem worden, maar dat zien we dan wel weer)
    Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
    pi_20206450
    De boel staat overal op "ja". Als je 8-8 toch misschien wilt hebben, moet je ff een gil geven maar niet te hard aub
    pi_20206543
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
    Ziet er cool uit Impry. En diverse wandelroutes van max. 5 km lijkt me ook niet verkeerd.

jou heb ik ook nog niet op de lijst...kom op met je data
    Loonse en Drunense duinen is voor mij wel te doen (met fiets ), ik heb nl. geen rijbewijs of OV (volgend jaar wel OV )

Verder heb ik op al die data niet echt iets bijzonders. Heb zelf liever niet op zondag (gelovig), maar anders wordt het helemaal moeilijk om een mooie datum te vinden.
    pi_20206638
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 16:57 schreef Impry het volgende:

[..]

... Heb zelf liever niet op zondag (gelovig), maar anders wordt het helemaal moeilijk om een mooie datum te vinden. ....
    Daar ben ik ook bang voor helaas. Vooral het afwijken van die zondag is, geloof ik, een probleem, hoewel ik daar zelf minder moeite mee heb.

Zal ik je overal op ja zetten? Mocht het nou toch de flevopolder worden, kunnen we misschien iemand zo gek krijgen dat je mee kan rijden of zo
    pi_20206698
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 10:00 schreef rique het volgende:

[..]

Voor mij geldt dus

8-8 : Nee
    15-8: Ja
    22-8: Nee
    29-8: Misschien

08-8: Nope
    15-8: Misschien
    22-8: Nope
    29-8: Ja

pi_20206746
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 17:01 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Daar ben ik ook bang voor helaas. Vooral het afwijken van die zondag is, geloof ik, een probleem, hoewel ik daar zelf minder moeite mee heb.

Zal ik je overal op ja zetten? Mocht het nou toch de flevopolder worden, kunnen we misschien iemand zo gek krijgen dat je mee kan rijden of zo
    Zet overal maar op nee Volgende meeting beter, behalve als het in de L en D Duinen is.
      zaterdag 26 juni 2004 @ 17:36:32 #257
    36945 Robertje
    Slam Dunk The Funk
    pi_20207250
    Ik hoop dat ik ook nog ergens een gaatje heb
    No one goes to Hooters for wings.
    Well polish my nuts and serve me a milkshake.
    A-one and a-two and a-chicka booma chick!
      zaterdag 26 juni 2004 @ 17:41:21 #258
    52657 pea4fun
    pi_20207337
    08-08 misschien
    15-08 misschien
    22-08 nee (vakantie0
    29-08 nee (nog steeds vakantie)

FOK!Fotograaf zaterdag 26 juni 2004 @ 17:50:54 #259
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20207522
    De_Warme_bakker, ik moest ook werken daarom ook nu pas mijn reactie

en ik zie dat het allemaal zondagen zijn
    dat is het goed
    alleen die 29 zou een misschien zijn
    de rest kan ik wel.

wie gaan er morgen nog naar parkpop?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20207640
    we nemen september
      FOK!Fotograaf zaterdag 26 juni 2004 @ 17:57:32 #261
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20207671
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 17:55 schreef pascalheister het volgende:
    we nemen september
    jij misschien als je in je eentje wilt
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20207733
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 17:57 schreef Xilantof het volgende:

[..]

jij misschien als je in je eentje wilt
    zijn vast wel meer liefhebbers
      FOK!Fotograaf zaterdag 26 juni 2004 @ 18:02:29 #263
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20207773
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 18:00 schreef pascalheister het volgende:

[..]

zijn vast wel meer liefhebbers
    als het zondag is vind ik het prima
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20208905
    't staat allemaal weer genoteeerd. Tot op heden is 15 augustus de uitschieter met vijf mensen die zeker kunnen en 4 misschientjes. Ik wil voorstellen om het bij deze set data te houden. Het is nooit mogelijk om iedereen gelukkig te krijgen en er komen vast nog meer meets

Misschien ook handig om het programma even een beetje vast te stellen. Ik zag een aantal suggesties voorbij komen:
    - natuurgebied bij Lelystad
    - portretfotografie (of combinatiie van Lelystad met dit)
    - Loonse en Drunense duinen (aangedragen door Impry, dus als men wil dat hij meegaat vooral deze kiezen )

Nog andere suggesties?
      zaterdag 26 juni 2004 @ 19:01:43 #265
    49850 RubberDuckey
    de Treinenman
    pi_20209027
    Voor mij maakt het nie echt uit waar we heen gaan, het is allebei ongeveer even ver
    Maar toch heb ik een lichte voorkeur voor Flevoland.
    Aangezien ik op vakantie ben dan, breng ik miss meer zielen mee.
      FOK!Fotograaf zaterdag 26 juni 2004 @ 19:09:33 #266
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20209247
    datum is prima (omdat het een zondag is )
    verder heb ik niet echt een voorkeur voor een type meet.
    als het maar leuk en gezellig wordt
    en daar vertrouw ik wel op
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20210155
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 17:50 schreef Xilantof het volgende:
    wie gaan er morgen nog naar parkpop?
    * De_Warme_bakker steekt zijn hand omhoog!

Onder voorbehoud dat Nederland niet wint, en dat daarmee het alcoholpercentage op een redelijk niveau blijft
    pi_20210606
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 19:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

* PdeHoog steekt zijn hand omhoog!

Onder voorbehoud dat Nederland niet wint, en dat daarmee het alcoholpercentage op een redelijk niveau blijft
    Volgens mij, als NL niet wint, heb je dat alcoholpercentage toch wel hoor....al was het maar om het verdriet te verdrinken
      FOK!Fotograaf zaterdag 26 juni 2004 @ 20:26:53 #269
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20211125
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 19:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:

[..]

* Xilantof steekt zijn hand omhoog!

ben je nog ergens aan te herkennen tussen die duizende mensen?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20216192
    08 - 8
    15 - 8
    22 - 8 (maar dus wel in Doesburg
    29 - 8
    pi_20216438
    U staat ook genoteerd Ouwesok....gaat Jongesok weer mee?
    pi_20217092
    quote:
    Op zaterdag 26 juni 2004 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
    U staat ook genoteerd Ouwesok....gaat Jongesok weer mee?
    Beetje kijken wat we gaan doen en of ie daar raakvlakken mee heeft. Daarbij hangt het er ook vanaf hoeveel tijd ik zelf kan vrijhouden om hem een beetje in het oog te houden, wanneer het geheel workshopachtig wordt heb ik daar liever mijn volle concentratie op staan.
      FOK!Fotograaf zondag 27 juni 2004 @ 00:06:07 #273
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20217231
    bij mij schiet ineens een kennisje te binnen, die misschien wel model wilt zijn.
    maar weet niet of ze dat leuk zou vinden...

zeg ouwesok, nog voetbal gekeken?
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20219459
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 00:06 schreef Xilantof het volgende:
    zeg ouwesok, nog voetbal gekeken?

...oh... eh.. alleen wat van de tweede helft en de uitloop gezien

en toch oranjemaar dat doe ik zelf niet
    pi_20219511
    ik ga ook mee, mits t niet tijdens 20-31 juli is. Hopelijk kom ik deze keer niet een dag te vroeg
    pi_20221637
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 01:56 schreef aapstok het volgende:
    ik ga ook mee, mits t niet tijdens 20-31 juli is. Hopelijk kom ik deze keer niet een dag te vroeg
    De data die er nu liggen zijn in augustus dus ik kan je overal op ja zetten?
      zondag 27 juni 2004 @ 10:26:05 #277
    17635 mvdlubbe
    het is al ijdelheid
    pi_20221762
    Is dat een beetje leuk, zo'n FOT meet? Of zijn het allemaal imponerende nerds die met hun fototoestelletjes staan te pimpen?
    12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
    pi_20221859
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 10:26 schreef mvdlubbe het volgende:
    Is dat een beetje leuk, zo'n FOT meet? Of zijn het allemaal imponerende nerds die met hun fototoestelletjes staan te pimpen?
    Het pimp-gehalte viel op de Burgers-meet enorm mee. Je staat met een eenvoudige digicompact niet in loosers-circle. Bij wat ik vanuit fotoclubs gewend ben verdienen de deelnemers dus weer een welgemeende en zat de hele maatschappij maar zo in elkaar
      FOK!Fotograaf zondag 27 juni 2004 @ 10:51:44 #279
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20222007
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 10:36 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Het pimp-gehalte viel op de Burgers-meet enorm mee. Je staat met een eenvoudige digicompact niet in loosers-circle. Bij wat ik vanuit fotoclubs gewend ben verdienen de deelnemers dus weer een welgemeende en zat de hele maatschappij maar zo in elkaar
    dat viel mij idd ook op
    erg fijn was dat
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20222014
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 10:36 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

Heel eerlijk gezegd denk ik dat je voor een echte pimp-actie eerder op DPZ moet kijken. Daar lopen de echte fotografie-nerds rond
      FOK!Fotograaf zondag 27 juni 2004 @ 10:54:33 #281
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20222036
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 10:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heel eerlijk gezegd denk ik dat je voor een echte pimp-actie eerder op DPZ moet kijken. Daar lopen de echte fotografie-nerds rond
    ik denk (of hoop misschien) dat dat niet zo is.
    maar bij FOK! is het iig heel goed geregeld
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20222232
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 10:52 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

DPZ doet in dat opzicht inderdaad meer aan een fotoclub denken en dan op de negatieve manier, er wordt daar ontzettend naar je spullen gekeken, net als vroegâh bij de fotoclubs waar je status niet zozeer afhing van je fotografische prestaties maar meer van de snelheid van je motordrive.
    Ik zou echter niet zover willen gaan om spullenpimps te bestempelen als fotografie-nerds. Van wat die spullen nou precies doen en wat je er allemaal mee kunt doen hebben ze over het algemeen weinig kaas gegeten. De technische kennis behelst wanneer je goed luistert niet meer dan het keurig opdreunen van een folder.even doorvragen doet vaak wonderen .

Voor de volgende meets geldt dan ook weer dat het niet van je spullen afhangt of je kunt aanschuiven, alleen om een Trust wordt je uitgelachen, dat mag van mij . De rest nemen we zo serieus als de mensch die het ding vasthoudt .
      zondag 27 juni 2004 @ 11:21:33 #283
    17635 mvdlubbe
    het is al ijdelheid
    pi_20222341
    Ja niet dat ik me zorgen maak dat ik niet zou kunnen pimpen met mijn apparatuur. Maar dat is niet waarom ik naar een meet zou gaan. Daarvoor kan ik ook gewoon op een toeristiese trekpleister gaan staan.
    Ik kan overigens mijn Trust Spycam 500 ook wel meenemen.
    12. Hoe vaak ben je bang dat je leven zonder internet vervelend, leeg en onplezierig zal zijn?
    pi_20222355
    Ik vind het ook verder niet belangrijk Ouwesok, maar het viel me gewoon op daar Dat is ook het grote verschil tussen FOT en DPZ......maar beiden zijn leuk

Wat ik verder heb gemerkt is dat men daaro veel nauwer let op het technische aspect van een foto en niet het gevoel dat je erbij krijgt. Da's hier weer anders....hier ligt de verhouding meer op gevoel dan op techniek (althans....da's mijn idee).
    pi_20222384
    En nu weer on-topic....we gaan meeten, maar wanneer Mijn administratie geeft aan dat er nog een boel mensen NIET gereageerd hebben. Kom maar op met die aanmeldingen
      FOK!Fotograaf zondag 27 juni 2004 @ 11:26:43 #286
    48846 Xilantof
    I keep you in the holes
    pi_20222402
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
    En nu weer on-topic....we gaan meeten, maar wanneer Mijn administratie geeft aan dat er nog een boel mensen NIET gereageerd hebben. Kom maar op met die aanmeldingen
    van mij weet je het al

ik weet niet waar de voorkeuren liggen bij de mensen over wat voor meet.
    ik zelf heb geen voorkeur vind het allemaal leuk.
    maar misschien zijn er mensen die een workshop meet helemaal niet zien zitten...
    Xilantof Flickrt
    foto-nerd
    pi_20222508
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 11:26 schreef Xilantof het volgende:

[..]
    maar misschien zijn er mensen die een workshop meet helemaal niet zien zitten...
    Dat workshop-idee moet je ook niet te zwaar inzien, ik geef er alleen mee aan dat er in het rijtje 'leuk&leerzaam' een iets grotere rol is weggelegd voor leerzaam. De aanpak is echter bijzonder luchtig en het doel is in elk geval een leuke dag
      zondag 27 juni 2004 @ 11:34:31 #288
    17635 mvdlubbe
    het is al ijdelheid
    pi_20222512
    Het lijkt me leuk om te komen. Ik zie wel wat het wordt. Als het maar niet teveel aan de prijs is.
    pi_20222559
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 11:34 schreef mvdlubbe het volgende:
    ... Als het maar niet teveel aan de prijs is.
    Dat geldt voor iedereen

Zal ik je noteren alle dagen op ja? of misschien?
      zondag 27 juni 2004 @ 11:41:58 #290
    73096 Geminis
    pi_20222618
    Ja.... ik wil ook er graag bij zijn, ik kan alleen weinig zinnigs zeggen over data's (nu)... Ik kijk het nog even aan, maar de wil is er alvast!
    pi_20222709
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 11:41 schreef Geminis het volgende:
    Ja.... ik wil ook er graag bij zijn, ik kan alleen weinig zinnigs zeggen over data's (nu)... Ik kijk het nog even aan, maar de wil is er alvast!
    U is genoteerd als misschien
      zondag 27 juni 2004 @ 12:52:17 #292
    17635 mvdlubbe
    het is al ijdelheid
    pi_20223956
    Vooralsnog kan mijn aanwezigheidsstatus inderdaad het best worden omschreven als 'misschien'. Dat ligt immers dichter bij 'hoogstwaarschijnlijk' dan 'aanwezig'.
      zondag 27 juni 2004 @ 12:54:50 #293
    40714 Subhuman
    Televised confession
    pi_20223999
    Hoeveel mensen heb je al op je lijstje? Wordt het net zo druk als de vorige meet?
    pi_20225567
    Ik kan helaas op geen van die dagen, vakantie en weekend met de familie weg...
    pi_20227070
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 11:12 schreef Ouwesok het volgende:

[..]

DPZ doet in dat opzicht inderdaad meer aan een fotoclub denken en dan op de negatieve manier, er wordt daar ontzettend naar je spullen gekeken, net als vroegâh bij de fotoclubs waar je status niet zozeer afhing van je fotografische prestaties maar meer van de snelheid van je motordrive.
    Ik zou echter niet zover willen gaan om spullenpimps te bestempelen als fotografie-nerds. Van wat die spullen nou precies doen en wat je er allemaal mee kunt doen hebben ze over het algemeen weinig kaas gegeten. De technische kennis behelst wanneer je goed luistert niet meer dan het keurig opdreunen van een folder.even doorvragen doet vaak wonderen .

Voor de volgende meets geldt dan ook weer dat het niet van je spullen afhangt of je kunt aanschuiven, alleen om een Trust wordt je uitgelachen, dat mag van mij . De rest nemen we zo serieus als de mensch die het ding vasthoudt .
    DPZ is wel leuk, maar wat je zegt klopt. Er wordt daar m.i. ook teveel gezeverd over de techniek in een foto. Tuurlijk is het soms van toepassing, maar niet altijd. Ik vind het gevoel wat ik bij een foto krijg veel belangrijker.

Ik maak me zelf ook weleens schuldig aan dat zeveren, maar dat is meer omdat techniek natuurlijk wel belangrijk is. Alleen niet het belangrijkste, dat is het gevoel wat een foto oproept. Overigens leren we het zo op school ook: "wat wilde je bereiken met je diafragmakeuze/belichting/verlichting/sluitertijd/etc?". En dat vind ik een beter uitgangspunt dan "het linkeroog is overbelicht, en dat stoort."

pi_20234490
    ben blij dat dat hier niet zo gaat, je moet ook niet raar opkijken als ik sta te mijmeren over sluitertijd en diafragma etc. zo nu en dan weet ik niet meer hoe het precies zit.
    Uiteindelijk willen we gewoon een mooi plaatje maken. (ik weet een beetje wat er gebeurt bij welke cijfertjes op mijn toestel en wat daar de gevolgen van zijn, maar verder )

Wat betreft de zooimeet:
    Vond het wel een grappig gemeleerd gezelschap, vooral omdat je velen de hele tijd zag denken wie is wie ook al weer. en het was dan ook voor velen de kat uit de boom kijken.
    Wat wel handig is is volgens mij een plek ter samenkomen afspreken waar iets van een bakkie koffie te krijgen is zodat je niet zo staat te wachten en ff rustig kan praten.
    pi_20235302
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 15:20 schreef dawg het volgende:
    [..]
    DPZ is wel leuk, maar wat je zegt klopt. Er wordt daar m.i. ook teveel gezeverd over de techniek in een foto. Tuurlijk is het soms van toepassing, maar niet altijd. Ik vind het gevoel wat ik bij een foto krijg veel belangrijker.
    Ik loop ook al weer een tijdje mee bij DPZ en daar is men inderdaad wel eens te serieus en teveel met de details en techniek bezig. Toch heb ik daar een aantal mensen ontmoet die heel goed bezig zijn en alleen kritiek geven als dat op zijn plaats is en dan altijd in opbouwende zin.
    Maar de gezelligheid van Fok, daar kunnen ze niet aan tippen!! Ik zou waarschijnlijk ook voor de eer bedanken als daar een meet georganiseerd werd.
      zondag 27 juni 2004 @ 21:21:51 #298
    73096 Geminis
    pi_20235452
    Wow 95! Als iedereen ook nog gaat stemmen word het nog leuk!
    pi_20235490
    Tijdje niet meer gereageerd, verhuizing slokken erg veel tijd op. Vanaf nu weer tijd voor fotografie. En wil mijn nieuwe camera graag uittesten op een meet.
    Kan alle dagen in augustus.
      zondag 27 juni 2004 @ 21:24:19 #300
    45796 Offy
    rooi'n bin kwooi'n
    pi_20235498
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 21:21 schreef Geminis het volgende:
    Wow 95! Als iedereen ook nog gaat stemmen word het nog leuk!
    Je zit in het verkeerde topic
    pi_20235661
    quote:
    Op zondag 27 juni 2004 12:54 schreef Subhuman het volgende:
    Hoeveel mensen heb je al op je lijstje? Wordt het net zo druk als de vorige meet?
    Tot op heden 15 man / vrouw: 2 daarvan hebben aangegeven op alle dagen NIET te kunnen (voor Impry geldt dit alleen als de meet niet in de Drunense duinen wordt gedaan )

De meest beschikbare dag is 15 aug met 7 man zeker aanwezig en 6 man misschien. Daarna volgen 8 aug en 29 augustus met respectievelijk 6 man om 5 man en op de 3e plaats de 22e aug met 5 man zeker en 4 misschien.

Weer genoeg info iedereen? Zo ja....gaarne meer aanmeldingen. Ik mis nog mensen volgens mij (dawg en borelius bijv. )
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')