Jij kan met mij meerijden,Rique!quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:37 schreef rique het volgende:
Nadeel van de Flevopolder is wel de bereikbaarheid met het OV. De treinen kunnen het continent slechts via de hollandsche brug penetreren en de bussen zijn ook niet echt super moet ik zeggen, zeker niet op zondagen.
Maargoed, misschien kunnen we wat regelen met auto's die heen en weer rijden vanaf station Harderwijk ofzow. Ik heb iig vanaf september een auto waar 4 fokkers meer dan welkom in zijn.
Gesjelligquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Jij kan met mij meerijden,Rique!
Als het maar niet waait danquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:57 schreef rique het volgende:
[..]
Gesjellig![]()
Ik ben overigens van plan om binnenkort een minimeet te houden bij jou in de shop. Kom ik even op het fietsje langs om te kijken hoe mijn collega het doet![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:59 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Als het maar niet waait dan![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:01 schreef rique het volgende:
[..]
![]()
Ach soms denk ik wel eens, was ik nog maar zo jong als ouwesok!quote:fotoloog schreef het volgende:
Ouwesok is oud,maar je hoeft het niet te herhalen
Hier ben ik ook erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:58 schreef rique het volgende:
Hoever zou het zijn met de uitkristallisatie van het workshop-idee van Ouwesok?
Dat vond ik ook best wel een goed idee, een educatief tintje geven aan de meet. Hoewel je dan natuurlijk wel tegen niveauverschillen aan gaat lopen denk ik.
Zo is het!,je bent zo jong als je je voeltquote:Op donderdag 17 juni 2004 20:33 schreef Borelius het volgende:
[..]
Ach soms denk ik wel eens, was ik nog maar zo jong als ouwesok!
Maar wat is oud, mijn lijf is oud, maar mijn geest niet! En ik zie ook uit naar weer een nieuwe meet, ik heb er erg van genoten! Voor mij heeft iets met de natuur wel de voorkeur.
[afbeelding]
Even off-topic (excuses), maar staat hierboven voor jullie een plaatje of een kruisje?
Dat klinkt wel heel erg goed eigenlijk, ik kan bijna zeker een reflectiescherm meenemen, die ik zelf eigenlijk nog te weinig gebruikt heb, ik zat ook al te denken hoe je zo'n ding goed kan gebruiken zonder assistent...quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:54 schreef Ouwesok het volgende:
Wanneer we een concept bij elkaar hebben is het voor een workshop misschien zinvol om met een klein groepje even een soort pilot te draaien om te kijken of het idee werkbaar is, dat komt de uitvoering van de uiteindelijke meet ten goedeen daar ging het toch allemaal om
Het fotograferen in de dierentuin ging zonder enige structuur en waar nodig schoten er wel de nodige tips het zwerk in.quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:44 schreef Geminis het volgende:
[..]
Het zou misschien, in geval van een dierentuin misschien handiger om toch kleinere groepjes te maken, en elkaar in totaal 3x meeten. Bij het begin, in het midden en op het eind. Bij elk groepje hoort natuurlijk wel een 'pro' die tips geeft.
Je hebt daarmee wel gelijk, maar ik heb daar juist weer erg veel van geleerd omdat je de foto van jezelf dan mooi kunt vergelijken met die van de ander onder nagenoeg dezelfde omstandigheden en is dat ook niet één van de doelen van zo'n forum, dat je er wat van op steekt?quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:44 schreef Geminis het volgende:
.... Maar wat opvalt is het grote aantal 'dezelfde' inzendingen......
en zo verklaar je in een keer kuddegedragquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:52 schreef Ouwesok het volgende:
en dat was wel zo gezellig
ja, er staat nog steeds geen foto...quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:02 schreef Borelius het volgende:
[..]
Je hebt daarmee wel gelijk, maar ik heb daar juist weer erg veel van geleerd omdat je de foto van jezelf dan mooi kunt vergelijken met die van de ander onder nagenoeg dezelfde omstandigheden en is dat ook niet één van de doelen van zo'n forum, dat je er wat van op steekt?
(Staat er bij mijn vorige bericht nog steeds een kruisje?)
nope, staat nu een 'powered by abyss' plaatjequote:Op donderdag 17 juni 2004 23:02 schreef Borelius het volgende:
(Staat er bij mijn vorige bericht nog steeds een kruisje?)
had ik dus wel gedaan.... de enige link met dieren is konijnenvoer .....quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:37 schreef portier het volgende:
Je kan wel zien dat niemand op het linkje van Xilantof klikt.
Ongeveer zelfde tijd, trein had vertraging... maar ja, we zagen genoeg mensen met een camera alleen geen grote groep. Volgende keer maak ik ook persoonlijk naambordjes voor wie wil....quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:20 schreef Borelius het volgende:
@Geminis
Hoe laat waren jullie er eigenlijk, want we zijn best veel later naar binnen gegaan dan gepland, ik denk dat het al zeker kwart voor 12 was voor we naar binnen gingen.
Ik had toch duidelijk naambordje aangetrokkenquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef Geminis het volgende:
Volgende keer maak ik ook persoonlijk naambordjes voor wie wil....![]()
Ik wel twee, maar daar bleek ik ook de enige niet meequote:Op donderdag 17 juni 2004 23:27 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Ik had toch duidelijk naambordje aangetrokken
Naambordjes, je bedoelt zoiets als dit:quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:26 schreef Geminis het volgende:
Ongeveer zelfde tijd, trein had vertraging... maar ja, we zagen genoeg mensen met een camera alleen geen grote groep. Volgende keer maak ik ook persoonlijk naambordjes voor wie wil....![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:41 schreef Borelius het volgende:
[..]
Naambordjes, je bedoelt zoiets als dit:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 23:45 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
Nou zit ik toch echt te wachten op een foto van die sokken van ouwe....
ik tel in elke hand 5 rooie sokkenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 00:22 schreef Ouwesok het volgende:
* Bowiefan is wel benieuwd wat er bezorgt is door de volkskrant op huisnummer 45 in Hoornquote:Op donderdag 17 juni 2004 23:41 schreef Borelius het volgende:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
Een aantal foto's die ik heb geschoten lijken heel veel op wat anderen al gepost hebben, dus dat voegt geen meerwaarde toe.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 07:23 schreef Borelius het volgende:
@Shark.Bait: Leuk om te zien wat jou weer heeft geboeid en hoe jij dat hebt vastgelegd.
Bespaart me de "hee, ik wil niet op de foto want" repliekquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:45 schreef pea4fun het volgende:
@Sharky, Je flamingo's vind ik erg mooi gelukt. Jammer van al die ruggen op de kudde FOTfokkers
Je zat mij ook al een paar keer te schieten had ik het idee.. de foto was groter, maar er stonden niet-fokkers op... Ik schiet wel graag candids voor de lol.. soms zitten er leuke bij....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:28 schreef RubberDuckey het volgende:
Wtf waarom ik op een foto Shark.Bait.....
Naja hij mag blijven staan, doe er nie moeilijk over. Maar volgens mij is het "fotoquesten" in Burgers ook aardig gedaan, hoeven we nie eens naar een bos toe ofzo
Ik heb em nog ergens op een foto....maar daar kijkt ie boosquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:54 schreef RubberDuckey het volgende:
Naja 1 keer, ik moest even kijken wie je ook alweer was maar jij was de raoul heertje.
Ik heb je 1 keer op de foto, of je moet ergens anders ook nog in de groep staan van de Fok!'ers
dan had je goed getimedquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:02 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ik heb em nog ergens op een foto....maar daar kijkt ie boos![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:02 schreef pea4fun het volgende:
Ik heb em nog ergens op een foto....maar daar kijkt ie boos![]()
McDonnalsquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:04 schreef Xilantof het volgende:
dan had je goed getimed
ik heb hem nergens boos gezien namelijk
"happy" mealsquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
McDonnals
Jij staat daar ook nog bij...kijkt ook niet echt vrolijk, maar dat is verborgen achter een onbekende mevrouw...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
dan had je goed getimed
ik heb hem nergens boos gezien namelijk
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:17 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Jij staat daar ook nog bij...kijkt ook niet echt vrolijk, maar dat is verborgen achter een onbekende mevrouw...
Toen ik gromde was je te lui om op te staan voor de goede afstandquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:15 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Je gromde nl niet
En je burka had je ook al niet aan
[..]
McDonnals
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:20 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Toen ik gromde was je te lui om op te staan voor de goede afstand
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:20 schreef pea4fun het volgende:
Toen ik gromde was je te lui om op te staan voor de goede afstand
[afbeelding]
Ik ga zeker proberen om aanwezig te zijn, ik was afgelopen zondag wel behoorlijk aan het balen op mijn werkquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:28 schreef dawg het volgende:
Tomtidom, ik vind wel dat rique, fotoloog, m-niki, Ymke, Rewimo (en al wie ik vergeten ben) de volgende meet ook zeker aanwezig moeten zijn!
je vergeet mijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 17:28 schreef dawg het volgende:
Tomtidom, ik vind wel dat rique, fotoloog, m-niki, Ymke, Rewimo (en al wie ik vergeten ben) de volgende meet ook zeker aanwezig moeten zijn!
gewoon vragen de volgende keerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:26 schreef The_Frog het volgende:
Ik zag veel mensen met prachtige camera's en enorme toeters erop. Denk je toch onwillekeurig, zou die.............
'k heb de foto's nog niet kunnen bekijken
Druk?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:26 schreef The_Frog het volgende:
Ben vandaag geweest. Ik vond het al redelijk druk. Als het morgen nog een keer zo druk is dan berg je maar als je weggaat. Met z'n allen in de file op de kleine toegangs weggetjes. Het weer was prima tot ongeveer 16.30. Tijdens de show van de red arrows begon het te hozen en kon ik het fotograferen wel vergeten.
Ik zag veel mensen met prachtige camera's en enorme toeters erop. Denk je toch onwillekeurig, zou die.............
'k heb de foto's nog niet kunnen bekijken
Ben bang dat dat morgen wordt. Net even gekeken: 165 digitaal en 3x36 analoogquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:34 schreef pea4fun het volgende:
The frog en pdehoog openen jullie een topic voor je foto's? Ik ben erg benieuwd. En bedankt voor de tips...Ik ga vroeg, dus zal ook wel op tijd weer weg zijn
Ik tel vier potenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:24 schreef Bowiefan het volgende:
geweldige vogel( heb die een lintworm
met een snavel
)
zooowwww, heb ze op het grote boze web gedumpd, klik hier voor de overige burgers zooi.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 01:24 schreef Bowiefan het volgende:
hieronder alvast een paar plaatjes, de rest volgen in externe link (zo gauw ik die begrijp...)
geweldig die onderschriftenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 12:30 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
zooowwww, heb ze op het grote boze web gedumpd, klik hier voor de overige burgers zooi.
dat heb ik ook wel eens geprobeert.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:11 schreef k_man het volgende:
Foto's gisteren opgehaald en vandaag ga ik ze scannen.
Hopelijk kan ik het resultaat begin volgende week posten.
Valt trouwens wel iets tegen. Bloemetjes fotograferen met een telelens (kheb geen goede macrolens) leidt vaak tot (gedeeltelijke) onscherpte. Luistert kennelijk erg nauw met de scherpte-diepte.
zorgt dat je dichterbij je onderwerp kan scherpstellen.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:18 schreef k_man het volgende:
Wat doet zo'n filter dan precies?
En wat kost zoiets?
+4 zegt met hoeveel hij de kortste instelafstand van de lens verkleint.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 20:25 schreef k_man het volgende:
En verschil tussen +2 en +4 is?
Klinkt interessant.
iddquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:24 schreef Ouwesok het volgende:
Een +2 voorzetlens is inderdaad een leuke om mee te beginnen. Als je eenmaal lekker met een +2 uit de voeten kunt ga je merken dat je met de +4 ook makkelijker wegkomt, omdat je de mogelijheden en beperkingen van het instituur voorzetlens goed hebt leren kennen.
zie je wel, het werktquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:35 schreef De_Warme_bakker het volgende:
zit vandaag niet echt lekker in mijn vel
meesterlijke foto!!!
Liefffquote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:52 schreef Ouwesok het volgende:
Wat ik in dierentuinen naast het verkrijgen van groepskorting ook nogal kicken vind is wanneer er dieren zijn die niet op de inventarislijst staan.
Hadden we al de mus van Borelius (of van iemand anders), in het safarigedeelte dreven een paar jonge meerkoeten die volgens mij nergens op de bordjes stonden vermeld. Op die manier kom je op een veel lagere prijs per bekeken beest dan wanneer je het alleen met de inventarislijst moet stellen.
[afbeelding]
sfeerbeeld? eerder hoe vaag een fotofok!ker kan zijnquote:Op zondag 20 juni 2004 23:47 schreef Geminis het volgende:
zijn we al klaar?![]()
Ik heb nog wat foto's liggen van iemand die ook mee was met camera
[afbeelding]
Geeft wel leuk sfeerbeeld haha![]()
gelukt dusquote:Op maandag 21 juni 2004 00:06 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
sfeerbeeld? eerder hoe vaag een fotofok!ker kan zijn
ja hoor, maar onderwerp is dieren, en niet bierenquote:Op maandag 21 juni 2004 00:10 schreef Geminis het volgende:
gelukt dus![]()
![]()
en vogels..?quote:Op maandag 21 juni 2004 00:20 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
ja hoor, maar onderwerp is dieren, en niet bieren
beginner ? joh.... had ff gevraagd hoe je een camera vast moet houden, het lijkt wat uit het loodquote:Op maandag 21 juni 2004 00:41 schreef Geminis het volgende:
Best goeie foto voor een beginner!
Ik zal de plaatselijke fotoboer er eens op aanspreken.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 21:24 schreef Ouwesok het volgende:
Een +2 voorzetlens is inderdaad een leuke om mee te beginnen. Als je eenmaal lekker met een +2 uit de voeten kunt ga je merken dat je met de +4 ook makkelijker wegkomt, omdat je de mogelijheden en beperkingen van het instituur voorzetlens goed hebt leren kennen.
tromgeroffel.... welkomquote:Op maandag 21 juni 2004 21:16 schreef wietjedrum het volgende:
ik ben wietse!
Hey Wietse,.. welkom!quote:Op maandag 21 juni 2004 21:16 schreef wietjedrum het volgende:
ik ben wietse!
Ja, en toen kwam er nog wat? Je profiel is kaler dan mijn hoofd. Was je je computer aan het testen? Je hoeft je niet helemaal blood te geven, maar een foto dan of een opmerking desnoods?quote:Op maandag 21 juni 2004 21:16 schreef wietjedrum het volgende:
ik ben wietse!
zitten mooie tussen, als ik zou moeten kiezen voor je, dan ga ik voor het nijlpaard.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:42 schreef k_man het volgende:
En... zou er een geschikte foto voor de wedstrijd bij zitten?![]()
mmmm zebra's..... ff kijken,quote:Op dinsdag 22 juni 2004 18:57 schreef Ymke het volgende:
waar blijven de zebra's?
Te laat helaasquote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:40 schreef Ymke het volgende:
Pea , daar kan mijn kont niet tegen op
Was ook wel leuk geweest voor de herhalingwedstrijd , allmaal gestreepte bipsjes
stuur die 'op gang komende panter' in, en mijn punten heb je!!quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:42 schreef k_man het volgende:
Er zitten een paar hele leuke bij, jammer van die eerste met de stokstaartjes, want de pose is wel erg mooi.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 16:42 schreef k_man het volgende:
Dank je borelius, maar ik heb wel behoorlijk moeten croppen, en mijn camera heeft 200mm zoom. Ongecropt ziet ie er zo uitquote:Op dinsdag 22 juni 2004 21:55 schreef Borelius het volgende:
[..]
Er zitten een paar hele leuke bij, jammer van die eerste met de stokstaartjes, want de pose is wel erg mooi.
En Pea, best nog goed hoor die zebra's ik weet hoe ver weg ze staan en dan valt het zeker niet tegen!
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:07 schreef Bowiefan het volgende:
wat is een wietse ?
en wat kun je er mee ?
en waarom zou ik er in een meeting topic überhaupt iets mee willen ?
Er blijft natuurlijk altijd een mogelijkheid dat het bij klein wild en boompjes schieten blijft, maar vooralsnog ben ik elken male dat ik de OVP in dook nog wel wat groots tegen gekomen.quote:Op woensdag 23 juni 2004 20:12 schreef Borelius het volgende:
@rique:
Ja, leuk is dat he? Ik voel erg veel voor zo'n soort meet als jij voorstelt.
Vanmiddag was er op de TV (ik ben woensdag-middag's vrij) vrij veel aandacht voor het natuurgebied in de flevo-polder nabij Lelystad. Ouwesok heeft dat al eens een keer aangesneden dacht ik. Lijkt me meer en meer een heel aantrekkelijk gebied. De dieren zijn daar in het semi-wild te fotograferen, d.w.z. je hoeft niet zo idioot veel geduld te hebben als in een normaal natuurgebied en aan de andere kant zie je de dieren wel los van kooien, hekken en in een natuurlijke omgeving.
We blijven brainstormen....
Jijquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:07 schreef Xilantof het volgende:
wie zorgt voor de broodjes?
wanneer? hoelaat?quote:Op woensdag 23 juni 2004 23:07 schreef Xilantof het volgende:
ik ben er wel voor
wanneer? hoelaat? wie zorgt voor de broodjes?
ik zorg wel weer voor wat blikjes icekoffie (en zal ze deze keer niet achter laten in de auto op de parkeerplaatsquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:07 schreef Xilantof het volgende:
ik ben er wel voor
wanneer? hoelaat? wie zorgt voor de broodjes?
Eerst de datumsquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:38 schreef Borelius het volgende:
Datums prikken heren (dames ook!).
Is het praktisch om een poll op te zetten? Met daarin alle weekenden van juli en augustus?quote:
Daar kleeft een bezwaar aan, namelijk de pollhoppers, die maar een levensdoel hebben, elke poll dient te worden bezocht en beklikt, met als gevolg een uitslag waar je nog niks mee kuntquote:Op woensdag 23 juni 2004 23:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is het praktisch om een poll op te zetten? Met daarin alle weekenden van juli en augustus?
En dan een tweede poll waarin men aan kan geven wanneer echt NIET?
ja waar blijft ie nouquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:16 schreef Offy het volgende:
Ik prik niets tot ik de groepsfoto van de vorige meet heb gezien
Hebbie ook kaas?quote:Op donderdag 24 juni 2004 08:41 schreef Xilantof het volgende:
groepsfoto.. tja waar blijft ie?
mijn voorkeur gaat trouwens wel weer naar een zondag
en idd, eerst datum dan verdelen we de taken wel
uiteraardquote:Op donderdag 24 juni 2004 09:04 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hebbie ook kaas?
Als jullie dan allemaal naar Zuid-West Frankrijk komen, want dan ben ik namelijk daarquote:Op donderdag 24 juni 2004 12:04 schreef PdeHoog het volgende:
Wat dachten we van 25 juli als datum?
Het nadeel van zaterdag is dat veel mensen dan een bijbaantje hebben. Ik denk dat je dan veel minder mensen op de been kan krijgen.quote:Op donderdag 24 juni 2004 17:54 schreef dawg het volgende:
Kan het niet een keer op een zaterdag?
Ik kan niet iedere keer mijn dialysebehandeling verzetten (welke dus op zondags is), vandaar.
Zou wel graag meewillen enzo..
Lijkt mij een goed plan,dan zijn de meeste vakantiegangers wel weer terugquote:Op donderdag 24 juni 2004 18:00 schreef rique het volgende:
[..]
Het nadeel van zaterdag is dat veel mensen dan een bijbaantje hebben. Ik denk dat je dan veel minder mensen op de been kan krijgen.
Overigens kan ik niet op zo'n korte termijn plannen, de komende weken zijn rommelig, daarna vakantie dus ik zit met mijn agenda ergens vanaf half augustus te denken....
Ja, dat snap ik. Maar met een bijbaantje zou je eventueel vrij kunnen pakken. Bij mijn dialyse ligt dat helaas iets complexer.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:00 schreef rique het volgende:
[..]
Het nadeel van zaterdag is dat veel mensen dan een bijbaantje hebben. Ik denk dat je dan veel minder mensen op de been kan krijgen.
Overigens kan ik niet op zo'n korte termijn plannen, de komende weken zijn rommelig, daarna vakantie dus ik zit met mijn agenda ergens vanaf half augustus te denken....
Sjah het is gewoon even een kwestie van peilen wat iedereen vindt. "vrij pakken" betekent voor mij bijvoorbeeld dat de winkel op halve krachten draait, wat niet te doen is op een zaterdag zodat mijn baas moet inspringen, zodat er oppas voor de kinderen geregeld moet worden en voor de hond en er tevens vervoer geregeld moet worden voor zijn vrouw omdat mijn baas haar altijd naar haar werk brengt, blablabla. Ook vrij vervelend dus. Bovendien kan ik van die 8 uur werk de rest van de week eten. Ook niet onbelangrijk.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik. Maar met een bijbaantje zou je eventueel vrij kunnen pakken. Bij mijn dialyse ligt dat helaas iets complexer.
volgens mij staat die groepsfoto op dezequote:Op donderdag 24 juni 2004 07:08 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja waar blijft ie nou![]()
Ja, je hebt ook gelijk.quote:Op donderdag 24 juni 2004 18:15 schreef rique het volgende:
[..]
Sjah het is gewoon even een kwestie van peilen wat iedereen vindt. "vrij pakken" betekent voor mij bijvoorbeeld dat de winkel op halve krachten draait, wat niet te doen is op een zaterdag zodat mijn baas moet inspringen, zodat er oppas voor de kinderen geregeld moet worden en voor de hond en er tevens vervoer geregeld moet worden voor zijn vrouw omdat mijn baas haar altijd naar haar werk brengt, blablabla. Ook vrij vervelend dus. Bovendien kan ik van die 8 uur werk de rest van de week eten. Ook niet onbelangrijk.
Voor sommige mensen is even vrij pakken dus ook aardig complex. Maar als er meer mensen op een zaterdag kunnen dan op een zondag dan is het natuurlijk prima, we moeten gewoon een zo groot mogelijke groep bij elkaar trommelen.
Sjeetje, daar komt ook heel wat bij kijken zeg...quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:42 schreef dawg het volgende:
[..]
(indicatie: andere verpleegkundige regelen, dieet aanpassen, extra rusten, zaterdags eerst naar school, daarna spoelen, 23.00 klaar, zondags meeting, 's maandags vrij van werk om te rusten).
Dan doen er in ieder geval al zeker 2 hun best.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:48 schreef rique het volgende:
[..]
Sjeetje, daar komt ook heel wat bij kijken zeg...Daar sta je als buitenstaander ook helemaal niet bij stil hoeveel werk dat is.
Ik hoop dat we kunnen komen tot een mooie lange lijst van deelnemers, het lijkt mij echt leuk om de gezichten achter de posts te leren kennen. Overigens is zondag in de zomer ook een gewone werkdag van mij maar omdat de zondag niet in mijn contract staat kan ik daar wat makkelijker onderuit komen. Ik ga iig mijn best doen!
Hoe lang duurt dat spoelen dawg?quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan doen er in ieder geval al zeker 2 hun best.
Een goed begin is het halve werk.![]()
Ja ja, we blijven optimistisch.![]()
Hoe ziet die verpleegster eruit? We zouden natuurlijk ook tijdens het spoelen bij jou thuis portretfotos van de verpleegster gaan maken.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat spoelen dawg?
Met opbouwen, aansluiten en afsluiten erbij ongeveer 4,5 uur. Het spoelen zelf 3,5 uur.quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:56 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat spoelen dawg?
*Vriendin van Rique belt*quote:Op donderdag 24 juni 2004 19:57 schreef rique het volgende:
[..]
Hoe ziet die verpleegster eruit? We zouden natuurlijk ook tijdens het spoelen bij jou thuis portretfotos van de verpleegster gaan maken.
okee, dit is echt té flauw, maar ik doe wel mijn best
quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:04 schreef fotoloog het volgende:
[..]
*Vriendin van Rique belt*
wow geen pretjequote:Op donderdag 24 juni 2004 20:03 schreef dawg het volgende:
[..]
Met opbouwen, aansluiten en afsluiten erbij ongeveer 4,5 uur. Het spoelen zelf 3,5 uur.
Enne rique, was het maar! Dan zou ik er niet over peinzen: een meeting, of een lekker ding in verpleegsterpakje.![]()
nou hebben ze wel geen wit pakje aan, maar toch
Hier een plaatje, dan heb je een beetje een idee hoe zoiets eruit ziet:
[afbeelding]
Nopequote:Op donderdag 24 juni 2004 22:31 schreef -BoBo- het volgende:
Gaan er eigenlijk meiden mee tijdens zo'n meeting.....
zekersquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:31 schreef -BoBo- het volgende:
Gaan er ook wat oudere mannen mee.....quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
en wat oudere vrouwen
ja hoorquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:59 schreef The_Frog het volgende:
[..]
Gaan er ook wat oudere mannen mee.....
ongv. 20 mensenquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:59 schreef -BoBo- het volgende:
Aha! Waren jullie vorige keer met een grote groep??
quote:Op donderdag 24 juni 2004 22:59 schreef -BoBo- het volgende:
Aha! Waren jullie vorige keer met een grote groep??
Dat hangt er in vrij sterke mate vanaf wie er verder allemaal op komen dravenquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:31 schreef -BoBo- het volgende:
Het lijkt me zoals al eerder voorgesteld het verstandigst om de volgende meet in augustus neer te zetten, dan hebben we nog even tijd om uit te vechten of het een zaterdag of een zondag wordtquote:Op donderdag 24 juni 2004 22:31 schreef men het volgende:
Namelijk iets over volgende week of over augustus, of zaterdag of zondag
@luap: 3 juli, dan hoef ik niet naar school.quote:Op donderdag 24 juni 2004 20:49 schreef luap het volgende:
Zaterdag is mij ook prima, dan kan ik 3 juli en 10 juli en daarna eigenlijk niet meer, maar ik ben denk ik gewoon te lastig voor de komende meet... dus hou maar geen rekening met mij.
Hee Dawg, riep jij nou laatst dat je best nog een keer naar de hei zou willen (strabracht) of had ik dat verkeerd onthouden? Ik ook wel, mits het een beetje mooi weer is danzie data hierboven.
Oh en dawg, respect voor wat je de vorige meet allemaal hebt moet doen
Ik ben zuster , maar helaas geen lekker dingquote:Op donderdag 24 juni 2004 19:57 schreef rique het volgende:
[..]
Hoe ziet die verpleegster eruit? We zouden natuurlijk ook tijdens het spoelen bij jou thuis portretfotos van de verpleegster gaan maken.
okee, dit is echt té flauw, maar ik doe wel mijn best
Wordt door mij nog driftig nagedacht hoe we het precies gaan vormgeven.quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:25 schreef dawg het volgende:
[..]
@Ouwesok: gaan we ook nog iets doen met de portretworkshop die ook geopperd is?
jepquote:Op vrijdag 25 juni 2004 00:09 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Lijkt het wat tot zover ?
3 juli mits goed weer op de hei? Same time other place, daar waar we de auto de vorige keer geparkeerd hebben? Of ga je liever ergens anders heen?quote:Op donderdag 24 juni 2004 23:25 schreef dawg het volgende:
@luap: 3 juli, dan hoef ik niet naar school.Goed plan overigens.
Zullen we half uurtje later doen?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 09:01 schreef luap het volgende:
[..]
3 juli mits goed weer op de hei? Same time other place, daar waar we de auto de vorige keer geparkeerd hebben? Of ga je liever ergens anders heen?
Lijkt mij leukHopen dat het wat minder waait dan de vorige keer, dat was niet ideaal...
Andere mensen ook zin?
Dat vraag ik me dus ook af.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 07:38 schreef Xilantof het volgende:
maar deze staat dus los van een flevo-meet?
Half uurtje later is ook prima dat wordt dus 11:30? Het kan zijn dat ik overijverig wordt en er al om 9uur ben maar daar heb jij dan geen last van, dan zorg ik dat ik op de afgesproken tijd op de parkeerplaats benquote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:02 schreef dawg het volgende:
Zullen we half uurtje later doen?Vrijdag heb ik een feestje, vandaar.
Maare, ik vind die parkeerplek wel ok, tenzij je andere sugesties hebt?
Voor de grote meet staat nog niets vast.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:14 schreef NiXz het volgende:
*is het spoor een beetje wkijt*
Wat wordt er waar en wanneer georganiseerd?
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:47 schreef rique het volgende:
[..]
Voor de grote meet staat nog niets vast.
Dawg en Luap gaan morgen struinen op een hei. (maar dan een weekje later)
Cadeautip: een geheel verzorgd modellenarangement inclusief foto's in de Oostvaardersplassen met allemaal leuke vriendjes en vriendinnetjes die ze mee mag nemen!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:56 schreef dawg het volgende:
Weekje later.
De 3e juli.
rique, 15 aug. is mijn zus jarig, liever weekje eerder/later.
Goeiequote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:58 schreef rique het volgende:
[..]
Cadeautip: een geheel verzorgd modellenarangement inclusief foto's in de Oostvaardersplassen met allemaal leuke vriendjes en vriendinnetjes die ze mee mag nemen!
Geeft toch niet, of ze nu 7 of 70 wordt, als ze een leuke groep vrienden / vriendinnen meeneemt voor een modellenparty dan maken wij er iets moois van.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:18 schreef NiXz het volgende:
ligt eraan hoe oud zn zusje is he
In principe een goed idee. Hoewel mijn ervaring is dat mensen die normaal achter de camera staan niet erg graag voor de camera gezet worden. De meeste fotografen die ik ken die kennen hun plek, namelijk achter de camera.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:22 schreef pea4fun het volgende:
Over de modellenmeet. Misschien is het een idee om in ieder groepje minimaal 2 fotografen zelf model te laten zijn.
Ja maar het is dus dan ook niet de bedoeling dat je alléén maar model bent, je wisselt dan ook af. Misschien ook eens een ervaring voor de ouwe rotten in het vakquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:32 schreef rique het volgende:
[..]
In principe een goed idee. Hoewel mijn ervaring is dat mensen die normaal achter de camera staan niet erg graag voor de camera gezet worden. De meeste fotografen die ik ken die kennen hun plek, namelijk achter de camera.
Persoonlijk zou ik er niet veel moeite mee hebben overigens, hoewel ik vele malen liever zelf achter de knoppen zit.
En je bent nog wel zo fotogeniek!quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:00 schreef RubberDuckey het volgende:
Bij m`n keuzevak fotografie was ik ook al zo blij dat ik model mocht staan....
NOT
Ik sta dus ook veel liever aan de knoppen en verschuilt achter m`n camera.
K_man toch?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 20:58 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik fotogeniek![]()
Er had 1 iemand al rekening gehouden zo te zien die niet op internet wilde komen.
Hey pea, wat mij betreft ben je welkom hoor, leuk! En dat van de kunst afkijkenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:22 schreef pea4fun het volgende:
Luap en dawg, als jullie het goed vinden ga ik graag mee naar de hei. Kan ik de kunst een beetje afkijken
psssst Offy, waar ben je? niks voor jou ook?
Tijd en plaats is nog variabel? Ik was de vorige keer bij heeze, maar een andere ingang als jullie geloof ik. Misschien beter als ik dat ff over msn bespreek. Dawg staat nog in mijn lijstje. Ik vraag wel ff als ie online is.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:10 schreef luap het volgende:
[..]
Hey pea, wat mij betreft ben je welkom hoor, leuk! En dat van de kunst afkijkenwe zullen allemaal wel bij alle anderen afkijken. 3 paar ogen zien meer dan 1 paar
En 4 paar nog meer, Offy? Iemand anders?
Toch bij die schaapskooi? Hier?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:35 schreef luap het volgende:
Oh is heel makkelijk te vinden, snelweg en dan afslag geldrop/heeze. Dan richting heeze rijden en net alls je in heeze bent kom je bij een rotonde die driekwart (staat ook aangegeven met een bordje Strabrechtse Hei) en dan alsmaar rechtdoor. Kom je bij een parkeerterrein en dat is het. Voor zover ik nu weet is het 3 juli om 11:30 op de parkeerplaats.
die loopt heel mooi met een plattegrond voor zijn gezichtquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:10 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
K_man toch?
Die zag me al vooruitrennenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:18 schreef Xilantof het volgende:
[..]
die loopt heel mooi met een plattegrond voor zijn gezicht![]()
iddquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:21 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Die zag me al vooruitrennen
Ja, hier nog welquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:22 schreef Xilantof het volgende:
[..]
idd
sharky en ik staan hier toch wel stralend op moet ik zeggen
er komt nu toch geen belastend bewijsmateriaal hé ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:24 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja, hier nog wel![]()
Nee hoor, vrees niet...ik ben wel een beetje door de dierentuinmeetfoto's (galgje!) heenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:30 schreef Xilantof het volgende:
[..]
er komt nu toch geen belastend bewijsmateriaal hé ?![]()
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef pea4fun het volgende:
Nee hoor, vrees niet...ik ben wel een beetje door de dierentuinmeetfoto's (galgje!) heen
Volgens mijn berekening is de week daarna een fotograficabeurs in Doesburg waar Ouwesok in elk geval aanwezig is. Misschien meer liefhebbers ?quote:Op vrijdag 25 juni 2004 18:56 schreef dawg het volgende:
Weekje later.
De 3e juli.
rique, 15 aug. is mijn zus jarig, liever weekje eerder/later.
8 augustus zit ik in Leuven, de 22e ben ik jarigquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:09 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Volgens mijn berekening is de week daarna een fotograficabeurs in Doesburg waar Ouwesok in elk geval aanwezig is. Misschien meer liefhebbers ?
voor een grote meet, 8 augustus misschien dan ?
Ik heb zojuist de dia's opgehaald die Jongesok had gemaakt. Voor zijn eerste kennismaking met de Yashica FR-1 (ding weegt ruim een kilo met lens en motor) viel het resultaat me niet eens tegen.quote:Op vrijdag 25 juni 2004 22:42 schreef pea4fun het volgende:
[..]
ik ben wel een beetje door de dierentuinmeetfoto's (galgje!) heen
Je zou bijna aan kindermishandeling gaan denkenquote:Op vrijdag 25 juni 2004 23:55 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Ik heb zojuist de dia's opgehaald die Jongesok had gemaakt. Voor zijn eerste kennismaking met de Yashica FR-1 (ding weegt ruim een kilo met lens en motor) viel het resultaat me niet eens tegen.
Ben benieuwd....quote:Bij voldoende energie(qua fut in me donder) laat ik de scanner nog even snorren en warm ik de crop en level nog ff op
offtopic: Jij bent dus ook zo verdomd vroeg wakker, en maar aan het FOK! FOT-ten geslagenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 07:24 schreef Xilantof het volgende:
dan kan ik op zich wel PdHoog, maar dan zit ik met de af handeling wat minder snor ivm stage die de 30ste begint.
Moggguuhhhhh, ik was nog vroeger wakkerquote:Op zaterdag 26 juni 2004 07:46 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
offtopic: Jij bent dus ook zo verdomd vroeg wakker, en maar aan het FOK! FOT-ten geslagen
voor de duidelijkheid, dit was hier een reactie op:quote:Op zondag 13 juni 2004 21:40 schreef Pea4fun het volgende:
Ben je niet bijna jarig ofzo? voor die digicam...
neem ik dus wel een collecte bus meequote:Op zondag 13 juni 2004 21:34 schreef Bowiefan het volgende:
pffff, ik wil ook een fatsoenlijke digitaal ik moet de filmpjes nog wegbrengen en dan een weekje w88 voordat ik ze weer terug heb en ik ben zo benieuwd wat het geworden is.
Zelfde verhaal als Xila, in principe kan ik dan wel maar mijn nieuwe baan begint die maandag en ik weet niet wat ik daar nog voor moet doen. De 29e zou dus voor mij een misschien worden.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 07:24 schreef Xilantof het volgende:
dan kan ik op zich wel PdHoog, maar dan zit ik met de af handeling wat minder snor ivm stage die de 30ste begint.
Voor mij geldt dusquote:Op zaterdag 26 juni 2004 09:59 schreef rique het volgende:
[..]
Zelfde verhaal als Xila, in principe kan ik dan wel maar mijn nieuwe baan begint die maandag en ik weet niet wat ik daar nog voor moet doen. De 29e zou dus voor mij een misschien worden.
dus een misschien voor de eerste twee dan?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:21 schreef Re het volgende:
ik kan allevier de data niet![]()
![]()
![]()
althans voorlopig, laatste 2 data iig niet ivm congress buiten Nederland
ligt aan een paar dingen zoals vakantie etc., de planning is wat laat dit jaar door omstandighedenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
dus een misschien voor de eerste twee dan?
leuk idee, maar misschien (daar heb je m weer) de ja's iets zwaarder mee laten tellen, omdat misschiens oha. nogal de neiging hebben om te slaan naar nee's.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:00 schreef rique het volgende:
Als iedereen nu zo'n lijstje maakt en dan net als voetbal, nee is 0 punten, misschien is 1 punt en ja is 2 punten. Krijg je dan een eerlijk overzicht van welke datum het handigst is?
Hm jah dat is wellicht geen slecht plan. Maarja, over de weging kunnen we nog na gaan denken. Wat overigens ook wel handig is, is om te weten wie er van ons in staat is om als "expert" op te treden tijdens een workshop. Van die mensen is het wel handig als ze allemaal een "ja" hebben staan, anders kom je niet echt ver lijkt me.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:47 schreef Bowiefan het volgende:
[..]
leuk idee, maar misschien (daar heb je m weer) de ja's iets zwaarder mee laten tellen, omdat misschiens oha. nogal de neiging hebben om te slaan naar nee's.
Ik zet je wel op misschienquote:Op zaterdag 26 juni 2004 12:05 schreef Subhuman het volgende:
De andere data kan ik denk ik wel maar aangezien ik eerst nog een paar weken op vakantie ga heb ik er nog niet zo heel erg goed zicht op. Het lijkt me in elk geval erg leuk om mee te gaan, ik vind het nog steeds erg jammer dat ik vorige keer niet kon!
Ook opgenoteerd....quote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:11 schreef RubberDuckey het volgende:
Ik kan op zich alle data wel, tis toch vakantie
genoteerd of opgeschrevenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ook opgenoteerd....
Komop mensen...het is zaterdag. Jullie hebben toch niets anders te doen dan FOK-ken. Inleveren die lijstjes
En dat is te zien ook.....dat je niets te doen hebtquote:Op zaterdag 26 juni 2004 15:58 schreef RubberDuckey het volgende:
[..]
genoteerd of opgeschreven
heb idd nu nix te doen
Ah, ik wordt gemist, wat liefquote:Op vrijdag 25 juni 2004 19:22 schreef pea4fun het volgende:
psssst Offy, waar ben je? niks voor jou ook?
Loonse en Drunense duinen is voor mij wel te doen (met fietsquote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:38 schreef PdeHoog het volgende:
Ziet er cool uit Impry. En diverse wandelroutes van max. 5 km lijkt me ook niet verkeerd.
jou heb ik ook nog niet op de lijst...kom op met je data![]()
Daar ben ik ook bang voor helaas. Vooral het afwijken van die zondag is, geloof ik, een probleem, hoewel ik daar zelf minder moeite mee heb.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 16:57 schreef Impry het volgende:
[..]
... Heb zelf liever niet op zondag (gelovig), maar anders wordt het helemaal moeilijk om een mooie datum te vinden.....
08-8: Nopequote:Op zaterdag 26 juni 2004 10:00 schreef rique het volgende:
[..]
Voor mij geldt dus
8-8 : Nee
15-8: Ja
22-8: Nee
29-8: Misschien
Als iedereen nu zo'n lijstje maakt en dan net als voetbal, nee is 0 punten, misschien is 1 punt en ja is 2 punten. Krijg je dan een eerlijk overzicht van welke datum het handigst is?
Zet overal maar op neequote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor helaas. Vooral het afwijken van die zondag is, geloof ik, een probleem, hoewel ik daar zelf minder moeite mee heb.
Zal ik je overal op ja zetten? Mocht het nou toch de flevopolder worden, kunnen we misschien iemand zo gek krijgen dat je mee kan rijden of zo
jij misschienquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:55 schreef pascalheister het volgende:
we nemen september![]()
zijn vast wel meer liefhebbersquote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:57 schreef Xilantof het volgende:
[..]
jij misschienals je in je eentje wilt
als het zondag is vind ik het primaquote:Op zaterdag 26 juni 2004 18:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zijn vast wel meer liefhebbers![]()
* De_Warme_bakker steekt zijn hand omhoog!quote:Op zaterdag 26 juni 2004 17:50 schreef Xilantof het volgende:
wie gaan er morgen nog naar parkpop?
Volgens mij, als NL niet wint, heb je dat alcoholpercentage toch wel hoor....al was het maar om het verdriet te verdrinkenquote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
* PdeHoog steekt zijn hand omhoog!
Onder voorbehoud dat Nederland niet wint, en dat daarmee het alcoholpercentage op een redelijk niveau blijft![]()
ben je nog ergens aan te herkennen tussen die duizende mensen?quote:Op zaterdag 26 juni 2004 19:47 schreef De_Warme_bakker het volgende:
[..]
* Xilantof steekt zijn hand omhoog!
Onder voorbehoud dat Nederland niet wint, en dat daarmee het alcoholpercentage op een redelijk niveau blijft![]()
Beetje kijken wat we gaan doen en of ie daar raakvlakken mee heeft. Daarbij hangt het er ook vanaf hoeveel tijd ik zelf kan vrijhouden om hem een beetje in het oog te houden, wanneer het geheel workshopachtig wordt heb ik daar liever mijn volle concentratie op staan.quote:Op zaterdag 26 juni 2004 23:45 schreef PdeHoog het volgende:
U staat ook genoteerd Ouwesok....gaat Jongesok weer mee?
quote:Op zondag 27 juni 2004 00:06 schreef Xilantof het volgende:
zeg ouwesok, nog voetbal gekeken?
De data die er nu liggen zijn in augustusquote:Op zondag 27 juni 2004 01:56 schreef aapstok het volgende:
ik ga ook mee, mits t niet tijdens 20-31 juli is. Hopelijk kom ik deze keer niet een dag te vroeg
Het pimp-gehalte viel op de Burgers-meet enorm mee. Je staat met een eenvoudige digicompact niet in loosers-circle. Bij wat ik vanuit fotoclubs gewend ben verdienen de deelnemers dus weer een welgemeendequote:Op zondag 27 juni 2004 10:26 schreef mvdlubbe het volgende:
Is dat een beetje leuk, zo'n FOT meet? Of zijn het allemaal imponerende nerds die met hun fototoestelletjes staan te pimpen?
dat viel mij idd ook opquote:Op zondag 27 juni 2004 10:36 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het pimp-gehalte viel op de Burgers-meet enorm mee. Je staat met een eenvoudige digicompact niet in loosers-circle. Bij wat ik vanuit fotoclubs gewend ben verdienen de deelnemers dus weer een welgemeendeen
zat de hele maatschappij maar zo in elkaar
Heel eerlijk gezegd denk ik dat je voor een echte pimp-actie eerder op DPZ moet kijken. Daar lopen de echte fotografie-nerds rondquote:Op zondag 27 juni 2004 10:36 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
Het pimp-gehalte viel op de Burgers-meet enorm mee. Je staat met een eenvoudige digicompact niet in loosers-circle. Bij wat ik vanuit fotoclubs gewend ben verdienen de deelnemers dus weer een welgemeendeen
zat de hele maatschappij maar zo in elkaar
ik denk (of hoop misschien) dat dat niet zo is.quote:Op zondag 27 juni 2004 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd denk ik dat je voor een echte pimp-actie eerder op DPZ moet kijken. Daar lopen de echte fotografie-nerds rond
DPZ doet in dat opzicht inderdaad meer aan een fotoclub denken en dan op de negatieve manier, er wordt daar ontzettend naar je spullen gekeken, net als vroegâh bij de fotoclubs waar je status niet zozeer afhing van je fotografische prestaties maar meer van de snelheid van je motordrive.quote:Op zondag 27 juni 2004 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel eerlijk gezegd denk ik dat je voor een echte pimp-actie eerder op DPZ moet kijken. Daar lopen de echte fotografie-nerds rond
van mij weet je het alquote:Op zondag 27 juni 2004 11:25 schreef PdeHoog het volgende:
En nu weer on-topic....we gaan meeten, maar wanneerMijn administratie geeft aan dat er nog een boel mensen NIET gereageerd hebben. Kom maar op met die aanmeldingen
![]()
![]()
Dat workshop-idee moet je ook niet te zwaar inzien, ik geef er alleen mee aan dat er in het rijtje 'leuk&leerzaam' een iets grotere rol is weggelegd voor leerzaam. De aanpak is echter bijzonder luchtig en het doel is in elk geval een leuke dagquote:Op zondag 27 juni 2004 11:26 schreef Xilantof het volgende:
[..]
maar misschien zijn er mensen die een workshop meet helemaal niet zien zitten...
Dat geldt voor iedereenquote:Op zondag 27 juni 2004 11:34 schreef mvdlubbe het volgende:
... Als het maar niet teveel aan de prijs is.
U is genoteerd als misschienquote:Op zondag 27 juni 2004 11:41 schreef Geminis het volgende:
Ja.... ik wil ook er graag bij zijn, ik kan alleen weinig zinnigs zeggen over data's (nu)... Ik kijk het nog even aan, maar de wil is er alvast!
DPZ is wel leuk, maar wat je zegt klopt. Er wordt daar m.i. ook teveel gezeverd over de techniek in een foto. Tuurlijk is het soms van toepassing, maar niet altijd. Ik vind het gevoel wat ik bij een foto krijg veel belangrijker.quote:Op zondag 27 juni 2004 11:12 schreef Ouwesok het volgende:
[..]
DPZ doet in dat opzicht inderdaad meer aan een fotoclub denken en dan op de negatieve manier, er wordt daar ontzettend naar je spullen gekeken, net als vroegâh bij de fotoclubs waar je status niet zozeer afhing van je fotografische prestaties maar meer van de snelheid van je motordrive.
Ik zou echter niet zover willen gaan om spullenpimps te bestempelen als fotografie-nerds. Van wat die spullen nou precies doen en wat je er allemaal mee kunt doen hebben ze over het algemeen weinig kaas gegeten. De technische kennis behelst wanneer je goed luistert niet meer dan het keurig opdreunen van een folder.even doorvragen doet vaak wonderen.
Voor de volgende meets geldt dan ook weer dat het niet van je spullen afhangt of je kunt aanschuiven, alleen om een Trust wordt je uitgelachen, dat mag van mij. De rest nemen we zo serieus als de mensch die het ding vasthoudt
.
Ik loop ook al weer een tijdje mee bij DPZ en daar is men inderdaad wel eens te serieus en teveel met de details en techniek bezig. Toch heb ik daar een aantal mensen ontmoet die heel goed bezig zijn en alleen kritiek geven als dat op zijn plaats is en dan altijd in opbouwende zin.quote:Op zondag 27 juni 2004 15:20 schreef dawg het volgende:
[..]
DPZ is wel leuk, maar wat je zegt klopt. Er wordt daar m.i. ook teveel gezeverd over de techniek in een foto. Tuurlijk is het soms van toepassing, maar niet altijd. Ik vind het gevoel wat ik bij een foto krijg veel belangrijker.
Je zit in het verkeerde topicquote:Op zondag 27 juni 2004 21:21 schreef Geminis het volgende:
Wow 95! Als iedereen ook nog gaat stemmen word het nog leuk!
Tot op heden 15 man / vrouw: 2 daarvan hebben aangegeven op alle dagen NIET te kunnen (voor Impry geldt dit alleen als de meet niet in de Drunense duinen wordt gedaanquote:Op zondag 27 juni 2004 12:54 schreef Subhuman het volgende:
Hoeveel mensen heb je al op je lijstje? Wordt het net zo druk als de vorige meet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |