Saai sexleven zul jij hebben..quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:16 schreef My_Way het volgende:
Ik pijp nie![]()
Pijp jij wel danquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:17 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Saai sexleven zul jij hebben..
Lafbek, nu een beetje lopen ontkennen maar gisteravond vond je 't maar wat lekker !quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:19 schreef Markster het volgende:
[..]
Pijp jij wel dan!
ja hequote:Op donderdag 17 juni 2004 16:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Lafbek, nu een beetje lopen ontkennen maar gisteravond vond je 't maar wat lekker !
Zeker is dat geil, het is altijd geil als je vriend geil wordt van je, geeft een extra goed gevoel, waarschijnlijk zelfvertrouwen...quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:13 schreef Dr.Dre het volgende:
Erg fijn: als je vriendin opeens onverwachts je begint te pijpen en je dus als het ware van slap naar stijf gepijpt wordt, dat je je lul dus in haar mond lekker voelt groeien...Vind zij ook een kick. Iemand die dit ook wel eens ervaart?
Komt omdat ie bij jou weet wat hem te wachten staat.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef erodome het volgende:
Stijf pijpen is leuk, gebeurt niet vaak, want als ik aanstalten maak om het te gaan doen dan moet ik echt ontzettend opschieten, anders is hij al stijf...
Nou geen geintje, maar dat heb ik bij mezelf ook ervaren na een ruggeprik (schaamstreek is de laatste plek waar gevoel terug komt)... het voelt inderdaad als een zakje smurfensnot.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:32 schreef Bright het volgende:
en trouwens, als'ie slap is en ze knijpt erin, moet ze altijd lachend zeggen dat't net zo'n 'zakje snot' is (je weet wel, boterham-zakje met zeep erin, zoals ze vroeger op school wel hadden)
tamelijk offtopic:quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:37 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nou geen geintje, maar dat heb ik bij mezelf ook ervaren na een ruggeprik (schaamstreek is de laatste plek waar gevoel terug komt)... het voelt inderdaad als een zakje smurfensnot.
Twee gedachten:
* Ah, zo voelt dat dus.
* MIJN GOD IK VOEL NIETS MEER!! MAKE IT STOP, MAKE IT STOP!!!
helaas bij mij vaste prik...quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:13 schreef Dr.Dre het volgende:
Erg fijn: als je vriendin opeens onverwachts je begint te pijpen en je dus als het ware van slap naar stijf gepijpt wordt, dat je je lul dus in haar mond lekker voelt groeien...Vind zij ook een kick. Iemand die dit ook wel eens ervaart?
das het probleem bij mannen (iig de meeste) je hoeft er maar naar te wijzen en.........quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef erodome het volgende:
Stijf pijpen is leuk, gebeurt niet vaak, want als ik aanstalten maak om het te gaan doen dan moet ik echt ontzettend opschieten, anders is hij al stijf...
Probleem?????????quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:00 schreef twisted_jeewee het volgende:
[..]
das het probleem bij mannen (iig de meeste) je hoeft er maar naar te wijzen en.........
dus, meeste kans op slagen wanneer de mannelijke wederhelft nog slaapt
Hahaha... geniaalquote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef beestjuh het volgende:
Leuk om een man zo wakker te maken![]()
Tja.....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef beestjuh het volgende:
Whahaha, die vind ik echt goed!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja.....
Een tijdje geleden dacht ik bij mezelf, ik zal manlief eens verrassen en hem wakker pijpen...
Ik verwijder supervoorzichtig de deken, doe mijn uiterste best hem niet te storen in zijn slaap en begin zachtjes met pijpen...
Nog maar net kon ik een vuist ontwijken die op een wat minder vriendelijke manier mijn kant op kwam...
Conclusie, mijn man is gevaarlijk als hij slaapt
Later toen hij wakker was had hij zoiets van fuckkkkkkkkkkk en dat wakker pijpen vind ik zoooooo lekker, snerterdesnert
Het is dus altijd even afwachten of het wel veilig is om hem wakker te pijpen
Heb je een motorhelm?quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja.....
Een tijdje geleden dacht ik bij mezelf, ik zal manlief eens verrassen en hem wakker pijpen...
Ik verwijder supervoorzichtig de deken, doe mijn uiterste best hem niet te storen in zijn slaap en begin zachtjes met pijpen...
Nog maar net kon ik een vuist ontwijken die op een wat minder vriendelijke manier mijn kant op kwam...
Conclusie, mijn man is gevaarlijk als hij slaapt
Later toen hij wakker was had hij zoiets van fuckkkkkkkkkkk en dat wakker pijpen vind ik zoooooo lekker, snerterdesnert
Waarschijnlijk nooit. Ik sla ook meteen voordat ik bevestiging heb dat het niet mijn hond isquote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:04 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja.....
Een pik verbranden lijkt mij juist niet zo leuk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:46 schreef Mukie het volgende:
Altijd leuk om te verassen
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef beestjuh het volgende:
Je zou eens met mijn vriendin moeten praten......quote:Op zaterdag 26 juni 2004 21:48 schreef lieverd23 het volgende:
vind ik leuk om te doen. hem overrompelen in zijn slaap en dan kijken hoe lang het duurt voor hij fier overeind staat
heeft ie ook een piemel dan?quote:Op maandag 28 juni 2004 21:34 schreef Shooter-P het volgende:
[..]
Je zou eens met mijn vriendin moeten praten......
?????????????????quote:Op maandag 28 juni 2004 21:42 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
heeft ie ook een piemel dan?
Horrorscenario:quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:55 schreef Little_Angel het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om m'n vriend wakker te pijpen. Nog niet gedaan.. maar dat komt nog wel
Dat is misschien ook de enige manier...quote:Op dinsdag 29 juni 2004 10:55 schreef Little_Angel het volgende:
Ik zou het wel leuk vinden om m'n vriend wakker te pijpen. Nog niet gedaan.. maar dat komt nog wel
iddquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef erodome het volgende:
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 13:36 schreef -Jean- het volgende:
[..]
Horrorscenario:
Denkt hij in zn slaap: wie zit er nou godverdomme aan mn lantaarnpaal te sabbelen
Hij schrikt wakker schiet naar voren
jij bijt zn leuter er van de schrik eraf
[afbeelding]
nee, hij hangt nogquote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:04 schreef Little_Angel het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij jou gebeurd? :')
quote:Op dinsdag 29 juni 2004 20:53 schreef peach_ii het volgende:
whahaha idd goed idee om eens te proberen ! wat vinden jullie mannen het lekkerste tijdens het pijpen????? mijn vriend vooral als ik aan zijn eikel lik, en langzaam harder begin te zuigen
oh, gelukkigquote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:52 schreef -Jean- het volgende:
[..]
nee, hij hangt nog
hmmmmm,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef beestjuh het volgende:
Jij ontleent je eigenwaarde aan je seksleven?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:17 schreef L.Denninger het volgende:
Saai sexleven zul jij hebben..
Jammer dat ik ALTIJD eerder wakker ben dan mijn vriendin :\'( :\'(quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef beestjuh het volgende:
Gelukkig ben ik een ochtendmensquote:Op dinsdag 6 juli 2004 12:50 schreef mlaven het volgende:
[..]
Jammer dat ik ALTIJD eerder wakker ben dan mijn vriendin :\'( :\'(
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:21 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Lafbek, nu een beetje lopen ontkennen maar gisteravond vond je 't maar wat lekker !
Ja voel je het heel raar tintelen of zo..... gewoon met liefde dan is het superlekker.quote:Op dinsdag 29 juni 2004 22:55 schreef Roellio het volgende:
[..]
Maar niet té hard zuigen, das een klotegevoel
Mag ik een keertje bij je komen logeren?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 21:57 schreef beestjuh het volgende:
Geen idee eigenlijk kwam het per toeval tegen en had niet gezien dat het alweer even geleden was dat er iets in gedaan was.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:38 schreef Bright het volgende:
Maar waarom deze schop?
Nou dat is anders niet zo best hoor, dat betekend gewoon dat je bloedtoevoer naar je penis is afgesloten. Is niet erg als het even en/of af en toe gebeurd, maar als het vaak gebeurd kan je er serieus weleens erectieproblemen aan overhouden.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:38 schreef Bright het volgende:
Weet je wat pas raar tintelen is? Als je al een tijdje op de fiets zit en je merkt plotseling dat je zakie gevoelloos is. Als je dan afstapt, krijg je een heel vreemd gevoel in je penis; warm, tintelend en je zou zo klaar kunnen komen
Nee, nergens last vanquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:23 schreef Muertez het volgende:
[..]
Nou dat is anders niet zo best hoor, dat betekend gewoon dat je bloedtoevoer naar je penis is afgesloten. Is niet erg als het even en/of af en toe gebeurd, maar als het vaak gebeurd kan je er serieus weleens erectieproblemen aan overhouden.
Nog nergens last van ?![]()
Whaha wattttquote:Op woensdag 23 juni 2004 15:41 schreef Mijnheer_Willem het volgende:
Een pik verbranden lijkt mij juist niet zo leuk.
Daar sluit ik me bij aan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:18 schreef TamLX het volgende:
[..]
Zeker is dat geil, het is altijd geil als je vriend geil wordt van je
Pijpen met een motorhelm lijkt me onhandig. Dan moet je het eerst door dat raampje naar binnen steken en vervolgens er nog bij zien te komen dan is hij allang wakker.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:29 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
Heb je een motorhelm?
Dat zei je een paar maanden geleden ook al.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:38 schreef Bright het volgende:
Weet je wat pas raar tintelen is? Als je al een tijdje op de fiets zit en je merkt plotseling dat je zakie gevoelloos is. Als je dan afstapt, krijg je een heel vreemd gevoel in je penis; warm, tintelend en je zou zo klaar kunnen komen
Maar waarom deze schop?
Zo... jouw seksleven heeft zich wel ontwikkeld, hè...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:32 schreef Bright het volgende:
Helaas... nog nooit de tijd voor gehad (Hij's altijd sneller dan m'n vrouw)
en trouwens, als'ie slap is en ze knijpt erin, moet ze altijd lachend zeggen dat't net zo'n 'zakje snot' is (je weet wel, boterham-zakje met zeep erin, zoals ze vroeger op school wel hadden)
Lijkt me ook leuk, maar helaas nog niet meegemaakt: eerst van slap naar stijf en dan van stijf naar slap pijpen (Dat laatste heel voorzichtig, natuurlijk) en ertussenin uiteraard lekker klaarkomen in't mondje
Van slap naar stijf pijpen...quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 18:58 schreef Ska-te het volgende:
[..]
Whaha watttt![]()
nee, da's geen zadelpijn, want dan heb je echt pijn, van achteren wel te verstaan ... Ik heb geen pijn verder en touwens, zadelpijn krijg je pas na vele kilometers en dit kun je al na een kilometer of 2 hebben ...quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:45 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat zei je een paar maanden geleden ook al.
Zadelpijn heet het en persoonlijk is een orgasme dan zo'n beetje het laatste waar ik aan denk. .![]()
Nou, dan zet je toch een oproep op je web site? Krijg je vast wel reactiesquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:03 schreef lucienne2 het volgende:
heb geen vriendje op het moment en ik ben niet zo van de one-nights (en als er wel eens een one-night is, dan is ie meestal al te opgewonden om jouw bovenstaand verhaal in praktijk te brengen)
De wielrenners die ik ken noemen het zo.quote:Op maandag 30 augustus 2004 13:39 schreef Bright het volgende:
[..]
nee, da's geen zadelpijn, want dan heb je echt pijn, van achteren wel te verstaan ... Ik heb geen pijn verder en touwens, zadelpijn krijg je pas na vele kilometers en dit kun je al na een kilometer of 2 hebben ...
O ja?! Oja, jaaa......quote:Op woensdag 1 september 2004 23:11 schreef _Vampierheks_ het volgende:
[...]
En met een mond vol warme thee pijpen, wordt hier ook erg lekker gevonden.....
* Bright is jealous!!quote:Op woensdag 1 september 2004 23:11 schreef _Vampierheks_ het volgende:
... omdat het in het begin net lijkt of je aan een koeienspeen aan 't sabbelen bentHet is heel geil om 'm in m'n mond te voelen groeien.
![]()
[...]
Ja of vraag je vriendin om eerst even een slokje hete thee te nemen....aaaaaaaaaaaaahhhhhh! da´s lekker joh!! Dat is dat heerlijk mondje NOG warmerquote:Op woensdag 1 september 2004 23:08 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
Yep,...en een slok koude champagne, in de mond van je vriendin dus,.....lkkr![]()
Anaal is voor homo's, mijn vriendin lijkt het ook wel ruig om het eens te proberen maar het is natuurlijk gewoon ranzig. Als ik het ooit doe, dan gebruik ik 2 condooms ipv 1!quote:Op maandag 28 juni 2004 20:50 schreef zgpber het volgende:
ik vind pijpen overgewaardeerd, anaal, dat is het!!!!
Offtopic:quote:Op donderdag 2 september 2004 12:49 schreef LSS het volgende:
[..]
Anaal is voor homo's, mijn vriendin lijkt het ook wel ruig om het eens te proberen maar het is natuurlijk gewoon ranzig. Als ik het ooit doe, dan gebruik ik 2 condooms ipv 1!
Dus als jij, als man, je vriendin, die vrouwelijk is, anaal neemt, ben je homo?! Erg knap gedaan dan jongen!quote:Op donderdag 2 september 2004 12:49 schreef LSS het volgende:
[..]
Anaal is voor homo's,
Het is niet ranzig, of jij moet nooit je kont afvegen, maar dan ben je zelf ranzig natuurlijk.quote:mijn vriendin lijkt het ook wel ruig om het eens te proberen maar het is natuurlijk gewoon ranzig. Als ik het ooit doe, dan gebruik ik 2 condooms ipv 1!
Cool, ben ik dan een homoseksuele transseksueel in de ontkenningsfase?quote:Op donderdag 2 september 2004 12:49 schreef LSS het volgende:
[..]
Anaal is voor homo's, mijn vriendin lijkt het ook wel ruig om het eens te proberen maar het is natuurlijk gewoon ranzig. Als ik het ooit doe, dan gebruik ik 2 condooms ipv 1!
Hij herkent je natuurlijk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef erodome het volgende:
JA! Mijn hubbie is er ook gek op! Waar een potje thee al niet goed voor is!quote:[b]
Nog een voorkeur voor een smaak thee? Kamillethee schijnt op veel dingen een goede uitwerking te hebbenquote:Op vrijdag 3 september 2004 01:28 schreef Lompie het volgende:
[..]
JA! Mijn hubbie is er ook gek op! Waar een potje thee al niet goed voor is!![]()
Hahaha, nee hoor het gaat puur om de warmte van de thee!quote:Op zaterdag 11 september 2004 20:30 schreef Chumbawamba het volgende:
[..]
Nog een voorkeur voor een smaak thee? Kamillethee schijnt op veel dingen een goede uitwerking te hebben
Dat is niet waar, soms is het inderdaad onmogelijk.quote:Op donderdag 9 september 2004 19:29 schreef Lompie het volgende:
Ze moet veel oefenen! Het is mogelijk hoor!![]()
Vertel!quote:Op maandag 13 september 2004 00:04 schreef Aventura het volgende:
[..]
Dat is niet waar, soms is het inderdaad onmogelijk.
Net wat ik zeg, soms past een lul met geen mogelijkheid in je mond, ook niet als je deepthroat of zoiets. Tenzij je van die slangenkaken hebt die van elkaar afkunnenquote:Op dinsdag 14 september 2004 00:20 schreef Lompie het volgende:
[..]
Vertel!
Minttheequote:Op donderdag 2 september 2004 11:27 schreef Letterman het volgende:
[..]
Ja of vraag je vriendin om eerst even een slokje hete thee te nemen....aaaaaaaaaaaaahhhhhh! da´s lekker joh!! Dat is dat heerlijk mondje NOG warmerWel oppassen dat je niet te snel
![]()
Nee dat is waar. Daar had ik niet aan gedacht.quote:Op dinsdag 14 september 2004 23:47 schreef Aventura het volgende:
Ja? Dan heb je het over de lengte, als hij niet tussen je kaken past dan houdt het echt op hoor.
zal ik morge even langs komen?quote:Op vrijdag 17 september 2004 16:09 schreef gogirl het volgende:
ja dat kan op zich natuurlijk wel... raar eigenlijk dat weinig mannen op dat idee komen. althans ... ik heb het nog nooit meegemaakt. het zou wel eens een leuke verassing zijn.
![]()
wees blij na 30 jaar gaat dat allemaal niet meer zo vlug denk ikquote:Op vrijdag 17 september 2004 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm leuk idee, maar denk niet dat het bij me werkt.. Het wordt al snel stijf namelijk, soms iets te vlug![]()
het werd juist wel goed gedaanquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:00 schreef Lompie het volgende:
Of het wordt niet goed gedaan bij je?!
Dat had ik ook een paar weken geledenquote:Op zondag 12 september 2004 17:23 schreef Djeez het volgende:
Laatst had vrouwtje zin in sex, ik was niet zo in the mood. Toen heeft ze hem stijf gepijpt, en toen ging het als een raket!
Wakker gebeft worden wordt chez lo-lo-lo-lola érg goed ontvangen.quote:Op woensdag 15 september 2004 00:03 schreef ooge het volgende:
kan je een vrouw ook wakker beffen en hoe vinden ze dat.
misschien dat ze daarna mij eens pijpent wakker maakt, ga zo iets niet vragen
idd maaruh ik lag een keer bij hem op zijn buik we lagen allebei naakt maar we lagen gewoon wat te knuffelen en zo en ineens begon ik wat te likken en zoquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:49 schreef erodome het volgende:
Dan ben je al bijna 69 aan het doenquote:Op dinsdag 14 september 2004 23:45 schreef Lompie het volgende:
Heb je al eens geprobeerd op het bed te gaan liggen op je rug, met je hoofd achterover, dus je hangt ovre de rand van het bed,( als het ware op de kop met je hoofd). Als het goed is, kan de piemel nu veeeeel verder naar binnen en je mannetje heeft een mooi uitzicht over je lichaam. Proberen hoor!![]()
Wat doet je vriendin er voor beestachtigs mee dan, dat je pik tegen een stootje moet kunnen? Ik krijg opeens allerlei... sadistisch-bizarre eh, visioenen... Dat kan toch niet kloppen zo?quote:Op vrijdag 5 november 2004 00:12 schreef JeanClaude_Ballzack het volgende:
geil verhaaltje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |