condoom om de catusquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoe doe ik t beste "veilig"... wil natuurlijk geen cactus hif oplopen.....
Je doet vermoeden dat je er alles vanaf weet! Heb je ervaring met deze vorm van zelfbevrediging vraag ik me dan af!?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:25 schreef jogy het volgende:
Wie is er nou niet nieuwsgierig naar de nieuwste rage in Nederland??
Stel hier je vragen, je kan ze ook mailen naar jogy@fok.nl en dan zullen we ze anoniem in dit topic behandelen.
Nieuwsgierig welke cactus er noui bij jou past en hoe je de kringspier zodanig kan ontzien dat de schade minimaal is?
Vraag alles over deze nieuwste sensatie in dit speciale topic!
Aha, ik zat de cactus op kantoor hier al te bekijken, zoekende als ik was naar penetreerbare gaten, maar naar nu blijkt is het vice versa.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:25 schreef jogy het volgende:
Nieuwsgierig welke cactus er noui bij jou past en hoe je de kringspier zodanig kan ontzien dat de schade minimaal is?
kom je nu meequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:38 schreef UnICorN-girl het volgende:Misschien is 't beter om de kaktus eerst van haar stekels te ontdoen, darna kijken we wel verder
Jij hebt makkelijk praten bij jou hoeftie er niet inquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:42 schreef Renmaestro het volgende:
De groter, de beter
Zeg ik altijd maar.
![]()
Wie zegt datquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:44 schreef UnICorN-girl het volgende:
Jij hebt makkelijk praten bij jou hoeftie er niet in
Hoeft niet, mag wel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:44 schreef UnICorN-girl het volgende:
[..]
de grote mensen doen ook wel eens konte-bonken!quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:44 schreef UnICorN-girl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:52 schreef StofjeB het volgende:
Help, er zit kak tussen mn billetjes
Afrikaanse Cactii vermijden. En rustig de cactus inserteren zodat je geen onnodige wondjes oploopt, voor je het weet loop ( de eerste twee weken loop je nog geeneens ) je met een stoma.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:26 schreef mrSPLIFFY het volgende:
hoe doe ik t beste "veilig"... wil natuurlijk geen cactus hif oplopen.....
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:31 schreef The_Langolier het volgende:
Jogy youve got mail![]()
Oe, pijnljke situatie anoniempje!quote:Zeg Jogy,
Niet om het een of ander, maar ik heb hier een probleempje. Ik experimenteer dus wat met zo'n cactus (Zo'n wild-west ding, echt zwaar lomp) naar aanleiding van dat topic. En Opeens zit ie dus klem! jep, KLEM!
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik kan niet fatsoenlijk zitten en als ik mijn broek er overheen aantrek valt het enorm op. Het begint ook wel pijn te doen enzo.
Wat moet ik doen! Help.
Alvast Bedankt. Graag zou ik anoniem blijven.
De zijdezachte blaadjes zijn zeker bevorderend voor het genot! Kijk alleen wel uit dat er geen zaadjes achterblijven in de opening anders kan het nog raar lopenquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:13 schreef petre86 het volgende:
bloeiende cactussen dan?
jah dat snap ik, das echt een dom wijfquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:33 schreef Maanvis het volgende:
Ikzelf heb toch minder fijne ervaringen met cactussen
[afbeelding]
troost meequote:Op donderdag 17 juni 2004 17:34 schreef Angst het volgende:
[..]
jah dat snap ik, das echt een dom wijf
*troost*
ik ben trouwens een echte cactusfreakquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
troost mee
quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:41 schreef Angst het volgende:
[..]
ik ben trouwens een echte cactusfreak
heb er trouwens nog nooit de liefte mee bedreven
wel laatst een kusje gegeven! trouwens!!!
coolwquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:46 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
ik geef heel vaak mijn oma´s cactus een kusje
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:52 schreef Angst het volgende:
[..]
coolw
heb jij zelf ook cactussen?????
oh jeetje dat kan niet hoor!quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:56 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
nee
quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:00 schreef Angst het volgende:
[..]
oh jeetje dat kan niet hoor!
ik heb er zelf 10 ofzo
voor sinterklaas vragen! of kerst! of je verjaardag! of valentijnsdag! of allemaal!
het is in je eigen belang!!!
je hebt ze NODIG!!!!!!!!!!!
vraag maar aan je oma danquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:07 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
mee eens
Beste Dirkh,quote:Beste Jogy,
Naar aanleiding van jouw topic (http://forum.fok.nl/topic/561541) wil ik graag een anonieme vraag stellen.
Ik gebruik deze cactus bijna iedere dag, dan weer de groene en dan weer de rode.
Maar ik krijg regelmatig uitslag, dit gebeurd dan hoofdzakelijk met de rode. De uitslag bestaat hoofdzakelijk uit met wit vocht gevulde blaasjes. Je begrijpt wat er gebeurd als ik er dan weer een groene in doe. Dat geeft een rotzooi, terwijl ik van de groene weer geen uitslag krijg.
Ik wil absoluut een rode blijven gebruiken, gewoon omdat ik dat emotioneel nodig heb.
Weet jij misschien een andere rode? Die misschien hypoallergeen is?
Vriendelijke groet,
Anoniempje
Bedankt voor de tips. Ik ga een groene rood spuiten, had ik nooit over nagedacht.quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Beste Dirkh,
Je zou op basis van je emotionele aanhang aan het rode misschien kunnen denken om een groene cactus te kopen en die rood te spuiten. Het is bekend dat rode cacteëen een ingebouwd afweer systeem hebben ontwikkeld tegen de anale enthousiastelingen, dit komt door het feit dat ze onstaan zijn in de buurt van een anaal gefixeerde-religieuze stam in de Bariri-woestijn. Je kan echter ook proberen om rustig wat weerstand op te bouwen door met één stekel te beginnen en wekelijks een stekel erbij te doen. Succes met je cactus en je emotionele binding met de kleur rood.
Beste anoniempje,quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:35 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bedankt voor de tips. Ik ga een groene rood spuiten, had ik nooit over nagedacht.
In de mail stond trouwens het verzoek om mijn mail met enige discretie te behandelen, nu weet iedereen dat ik anoniempje ben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |