quote:Commerciele boelsjit...
Op woensdag 15 augustus 2001 10:33 schreef misterM het volgende:
Wat vinden jullie van deze zwaar goede DJ ?
en dus niet D' Aglostino...
ff smartass zijn voor de dag!
quote:Hij had 5 jaar geleden al een behoorlijk grote hit met sweetly. Dat was een beetje in de slipstream van het succes van Robert Miles.
Op woensdag 15 augustus 2001 10:53 schreef G-spotter2001 het volgende:
erg goed
Eigenlijk is hij nu pas bekend, maar hij maakt al veel langer nummers.
quote:the riddle is goeeeeeeeed!
Op woensdag 15 augustus 2001 12:44 schreef the_undertaker het volgende:
tha riiiiiiiiiiiddddddddleeeeeeeeeee!
mooi deuntje
quote:Done.
Op woensdag 15 augustus 2001 12:46 schreef speknek het volgende:
Maar die titel moet echt even veranderd worden. Zanderrr?
Wat een herrie is dat toch geworden
Sorry trouwens voor de spelfout !
quote:Op de CD L'Amour Toujours staan La Passion en Bla bla bla. Het is eigenlijk een dubbel CD, met een CD genaamd "Chansons for the heart" en de ander "Beats for the feet". Ik denk dat je het verschil zelf wel kan uitvogelen.
Op woensdag 15 augustus 2001 12:43 schreef speknek het volgende:
Ik vind hem heel erg goed zelfs, heb nu drie nummers gehoord (La Passion, Super en Bla Bla Bla), en het zijn echt drie totaal verschillende stijlen. Leuk om te horen. Goede nummers ook.
Maar op deze cd's staan dus liedjes in allerlei stijlen. En het is echt een aanrader voor in de auto!
"La passion" is wel -errug- cheesy.
Laat ik over Vanilla Ice maar niet beginnen...
"The riddle" is toch gewoon een Nick Kershaw aftreksel, niet?
Edit: Ow ja, "Super" was ook wel te pruimen. Zomers
[Dit bericht is gewijzigd door CraZaay op 16-08-2001 11:51]
quote:Moet je eens zoeken op "Nik Kershaw - Riddle" op een van die vele muziekdownloadproggies...
Op woensdag 15 augustus 2001 12:46 schreef juss het volgende:[..]
the riddle is goeeeeeeeed!
mooi deuntje
quote:ff een paar opmerkingen
Ik heb nog nooit een aankondiging gezien dat dit figuur ergens als DJ zou aantreden of heeft opgetreden, dus het kan in ieder geval geen zwaar goede DJ zijn.
Verders vind ik z'n muziek typische 13 in een dozijn trance, met name "The Riddle" is echt zwaar over de want er wordt gewoon een riedeltje van een 80'er jaren plaat misbruikt (Nik Kershaw - The riddle).
Nou is het 1 ding dat die trash, sorry trance gasten geen fatsoenlijke ritmes neer kunnen zetten, dus "plop" bassdrum en zinloos snaredrumgeroffel maar dat ze zelfs geen melodielijntjes meer kunnen verzinnen.
Weet iemand hier eigenlijk wat van Monika Kruse ? Zij gooit geen DJ voor haar naam is het wel en weet ook wel aardige techno te produceren.
Heb hier een voorloper van het "Panorama" album op 12", ben de titel van de track ff kwijt, maar is wel errug goed
Maar wat is dan geen herrie volgens jou ?
Die hierboven genoemde Monica Kruse is al een stuk beter. Daarnaast vind ik vocal US / UK house wel erg lekker.
owja, zijn cuba libre cover is ook wel ok
quote:JAAA Sweetly is lekkerrrrrrrrrrrr
Op woensdag 15 augustus 2001 12:39 schreef I.R.Baboon het volgende:[..]
Hij had 5 jaar geleden al een behoorlijk grote hit met sweetly. Dat was een beetje in de slipstream van het succes van Robert Miles.
quote:GIGI =
quote:Natuurlijk zingt hij zelf!
Op maandag 18 februari 2002 15:56 schreef mAyk3 het volgende:
Zingt hij zelf?
Maarja toen ik 14 was had ik ook nog niet zo'n fijne smaak
Ik ken zelfs iemand die met carnaval als GiGi verkleed is gegaan. Dat zegt waarschijnlijk genoeg.
quote:Nee, die sh*t heet capsones!!!!
Op Monday 18 February 2002 15:11 schreef Marble het volgende:
Ik was net op zijn officile website supergigi.com en daar staat dat zijn toer is afgelast vanwege een fysiek probleem. Heeft ie een ongeluk gehad ofzo? Of is ie misschien ziek?
quote:Ik ken em ook... maaruh het was zeker een goede Look-a-Like!!! Ik dacht ECHT dat Gigi voor mijn neus stond... ik wilde instant een handtekening vragen en op de foto!!! Dus toen hij zei dat hij niet de echte was, was ik ook zeer teleurgesteld en verdrietig!!!
Op Wednesday 27 February 2002 18:34 schreef JesusThePimp het volgende:
Die muziek is zo teringslecht!!!! Die gozer ziet er toch ook niet uit man. Als ik hem tegen kom kan hij zeker wel een tuig verwachten. Misschien wel meer.Ik ken zelfs iemand die met carnaval als GiGi verkleed is gegaan. Dat zegt waarschijnlijk genoeg.
quote:Jazekers! Dat was de beste man. Ik wilde hem slaan, maar toen hij zei dat het niet de echte was, vond ik het niet de moeite waard. Achteraf bleek het ook mijn neef te zijn, maar hij had echt een goede vermomming
Op Wednesday 27 February 2002 18:48 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:[..]
Ik ken em ook... maaruh het was zeker een goede Look-a-Like!!! Ik dacht ECHT dat Gigi voor mijn neus stond... ik wilde instant een handtekening vragen en op de foto!!! Dus toen hij zei dat hij niet de echte was, was ik ook zeer teleurgesteld en verdrietig!!!
Hij had zelfs zo'n mooi t-shirt aan met op de achterkant...
I LOVE GIGI!!!
quote:Ik weet het, ik had em ECHT niet herkent... Het waren de moves waaraan ik zag dat het de echte Gigi niet was, maar jouw neef!!!
Op Wednesday 27 February 2002 18:57 schreef JesusThePimp het volgende:[..]
Jazekers! Dat was de beste man. Ik wilde hem slaan, maar toen hij zei dat het niet de echte was, vond ik het niet de moeite waard. Achteraf bleek het ook mijn neef te zijn, maar hij had echt een goede vermomming
quote:Ik vind het origineel van Nik Kershaw toch beter
Op Wednesday 15 August 2001 12:46 schreef juss het volgende:[..]
the riddle is goeeeeeeeed!
mooi deuntje
Maar zijn andere nummers zijn erg lekker, inclusief mixen die hij maakt voor anderen...
Oja, hij is gestopt met zijn tour omdat hij een gebroken been heeft... gevallen met z'n stepje.
quote:Hij had nog wel zo geoefend op de Gigi-moves. Ik vond persoonlijk dat het de realiteit vrij goed benaderde.
Op Wednesday 27 February 2002 18:58 schreef HAMMERDEAD_Slick het volgende:[..]
Ik weet het, ik had em ECHT niet herkent... Het waren de moves waaraan ik zag dat het de echte Gigi niet was, maar jouw neef!!!
ik vind die vent een loser
quote:Serieus wat heb jij voor een lompe avatar
Op Sunday 11 November 2001 23:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik weet dat zijn nummer en dat van Robert Miles tegelijk werden uitgebracht. Children was net iets beter. 123 Super vind ik erg foutgrappig
een dj wil ik hem niet noemen, heb hem nog nooit in de line up van een club of feest gezien... enneh wat ik van hem vind?
ik vind hem vergelijkbaar met Scooter, ook zo'n teringblerfiguur, met het verschil dat als scooter NIET door zijn muziek heen schreeuwde/jankte, dat die muziek nog WEL te pruimen was
gigi = dikke lul 3 bier niks dus.
Niet alleen zijn muziek, maar ook zijn looks zijn van een superieure kwaliteit. En dan te bedenken dat deze internationale volksheld eerst een bouwvakker was.
quote:Was hij dan maar bouwvakker gebleven. Beetje wanna-bee producertje / DJ. Ligt lekker in het gehoor. Passief naar luisteren als alle TMF-kids.
Op woensdag 27 november 2002 14:33 schreef Archibald het volgende:
Gigi is gewoon dé man.........![]()
Niet alleen zijn muziek, maar ook zijn looks zijn van een superieure kwaliteit. En dan te bedenken dat deze internationale volksheld eerst een bouwvakker was.
quote:hehe dat heeft ie van mijn behang gejat
Op vrijdag 29 november 2002 16:06 schreef micha het volgende:
Wie weet toevallig wat onderstaand chinees teken betekent?Je ziet het nl. op z'n shirts, albums, z'n website etc.
is Star trouwens de "nieuwe" single ofzo?
quote:Kweenie of het de nieuwe is, maar hij klinkt wel erg leuk. (weer
Op vrijdag 29 november 2002 16:44 schreef Cybart het volgende:[..]
hehe dat heeft ie van mijn behang gejat
is Star trouwens de "nieuwe" single ofzo?
quote:
Op zaterdag 30 november 2002 13:56 schreef micha het volgende:[..]
Kweenie of het de nieuwe is, maar hij klinkt wel erg leuk. (weer
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |