Is een MEAO stage, dus ze mag de kutklusjes doen, maar zelfs daar is ze te lomp voor.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:22 schreef rubbereend het volgende:en mag ik vragen wat die stagiare moet doen de hele dag toch niet al te belangrijke dingen mag ik hopen?
een lompe hoer lijkt me ook niet erg aangemaan....... dat kan bloederig wordenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Is een MEAO stage, dus ze mag de kutklusjes doen, maar zelfs daar is ze te lomp voor.
Collega van me merkte al heen snugger op dat de prostitutie voor zo iemand de enige oplossing is!
Welleke banner?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe mijn banner er maar vast bij
ja de coach van de grieken.... die werd me een partijtje boos over die zwarte nettenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik hoorde gisteren iemand hard gaan over de doelnetten...
Daar dacht ik dus ook al aan, het ziet er niet uit...
Blijft ie daar op staan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Waaropquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Blijft ie daar op staan?
Mooi man!quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[afbeelding]
Ja.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Waarop
Op dat adres bedoel je?
Waarom denk je dat ik het vroeg?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Voorlopig blijft dat wel zo, als het verandert hoor je het wel
(ofwel pas de OP maker maar aan)
dat zijn slechts detailsquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Nu nog de bevalling en de naam
Hey, cool.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:26 schreef Da_Sandman het volgende:
Doe mijn banner er maar vast bij
Om te wennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |