quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
kerel met die A8 had gewoon 1 laptopmet een kabeltje voor de TFT's.. precies omgekeerd van wat ie had gezegd.. maar goed het werkt
idd... stoelen lijken heel erg veel op de GTI stoeltjes uit een BX, en die zitten heerlijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:09 schreef alki het volgende:
Mooie stoelen verder niet zo bijzonder
lullig voor je...quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH ik ben op 3 tiende punt genaaid.
nu heb ik een her
persoonlijk vind ik bijna alle franse otoo's lekker zittenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
idd... stoelen lijken heel erg veel op de GTI stoeltjes uit een BX, en die zitten heerlijk![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
nu heb ik een her
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:23 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
persoonlijk vind ik bijna alle franse otoo's lekker zitten
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:16 schreef MutZ het volgende:
Xtreem... Ik zorg er gewoon voor dat ik vanaf 15.00 niet meer bereikbaar ben voor jou...
wat een joopie he...quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:31 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik zei toch laptop
ik zeg toch BIJNA alle franse otoo'squote:Op donderdag 17 juni 2004 12:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ga maar 'ns 300 km in de laguna rijden.... ik stap na 140 km. al met rugpijn uit
mooi tochquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
nu heb ik een her
Ja, ok.... maar meer fransen heb ik nog niet op de lange afstand gereden...... ik ga meer voor de harde duitse stoelenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:34 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik zeg toch BIJNA alle franse otoo's
ga maar eens in een DS cruisen, daarmee kan je de complete wereld over zonder rugpijn
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:32 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
gelezen van die A8?
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:31 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ik zei toch laptop
Das flink balen!!! Heel veel sterkte met het leren...quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:16 schreef Sjoewe het volgende:
nu heb ik een her
als ik in een Mercedes stap heb ik instant rugpijn, wat een kutstoelen zijn dat toch.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ja, ok.... maar meer fransen heb ik nog niet op de lange afstand gereden...... ik ga meer voor de harde duitse stoelen
DS? leen jij me er een?
niet snel genoeg voor mijquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:38 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik had em net ge-edit
Die vind ik ook niet lekker zitten, van BMW weer wel. Volvo en Saab zit ook prima.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als ik in een Mercedes stap heb ik instant rugpijn, wat een kutstoelen zijn dat toch.
geef mij maar franse of zweedse stoelen
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
als ik in een Mercedes stap heb ik instant rugpijn, wat een kutstoelen zijn dat toch.
geef mij maar franse of zweedse stoelen
opzich was dit ook wel geinig.. hij kan nu handelen in zijn otoo, best geinigquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
niet snel genoeg voor mij
Ik vind het altijd zielig voor dat soort mensen, iemand heeft ze waarschijnlijk van alles wijs gemaakt en die gast denkt dat ie van alles heeft en dan blijkt het niet zo te zijn.
Zo had ik maandag die rit en die man had een groot kenwood navigatie/dvd scherm, best mooi ding maar toen zei ie: " ja dit is het beste wat er is er is niks mooiers te krijgen op navigatie gebied". Ik heb hem maar in die waan gelaten want van Bird View had ie nog niet gehoord denk ik.
heeft ie een chauffeur nodig ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
opzich was dit ook wel geinig.. hij kan nu handelen in zijn otoo, best geinig
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
heeft ie een chauffeur nodig ?![]()
denk t nietquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:27 schreef BoJo het volgende:
[..]
heeft ie een chauffeur nodig ?![]()
ik dok nergens voor (op internet)quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:40 schreef BoJo het volgende:
Ik zit net naar schoolbank.nl te kijken, zie ik allemaal oud klasgenoten. Wil ik op 1ntje reageren moet je voor die shit dokken
Dat doe je goed Ik koop liever hardware via internet dan in de winkelquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:44 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
ik dok nergens voor (op internet)
* PeuRac MutZ tel nr heeftquote:uit vorige topic
oei, en dan hopen dat er niemand zo grappig is om je tussen 3 en 4 voor de gein te bellen
Ik heb me ook ff geregd komen weer een hoop herineringen opquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:40 schreef BoJo het volgende:
Ik zit net naar schoolbank.nl te kijken, zie ik allemaal oud klasgenoten. Wil ik op 1ntje reageren moet je voor die shit dokken
Welke ben jij?quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:55 schreef Steve-O het volgende:
Whahahahah oude klassefoto
[afbeelding]
ik bedoel uiteraard om gebruik van iets op het internet te maken..quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:46 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Dat doe je goed Ik koop liever hardware via internet dan in de winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |