quote:Ik denk niet dat ik een ander onderdeel bedoel.
U heb het over een dynamo deksel en die heb ik opgezocht.
En heb je dat zwarte vlakje al gezien wat weggewerkt is.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:50 schreef ondeugend het volgende:
Bil !!!
Censuur!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En heb je dat zwarte vlakje al gezien wat weggewerkt is.![]()
Meer van: ik dacht dat het een been was eerst.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:55 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Censuur!
Oh, ik dacht dat jullie wel volwassen genoeg waren om zulke foto's aan te kunnen![]()
![]()
Check mijn historyquote:Op donderdag 17 juni 2004 11:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Post jij ook weleens in Foksters! Sexy en gewaagd?
WTF! Zie het nu pas!quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:58 schreef ondeugend het volgende:
Leuke onderbroek ook Riet !
Ohhh ... verrek er zit plek op je heup![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:17 schreef frnk het volgende:
je kan rijden of je kan het niet..
wanneer kun je hem ophalen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Geen idee, ligt aan wat de motor doet nadat het nieuwe dekseltje erop zit... als het olielampje uitgaat
Ik weet hetquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:06 schreef Cheshire het volgende:
ondeugd.. wat doe je eigenlijk?
vertel dat later eens?
Ik bel nuquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dacht dat je dat eergisteren ook zei, dus dat je hem vandaag kon ophalen. wat ee n:rweer, het gaat echt regenen hier zoik dacht, lekker een stukje sturen zo...
hmm, iets naughty'squote:Op donderdag 17 juni 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik weet het
Ik weet het
Ik weet het
Ik weet het
Ik weet het
Ik weet het
Volgende meet maar vragen Cheshire ..
Ondeugend wil een beetje privacy op Fok!![]()
Er zijn zeker mensen die er een levendige fantasie bij kunnen maken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
hmm, iets naughty's??
en dan wel foto's plaatsen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
Volgende meet maar vragen Cheshire ..
Ondeugend wil een beetje privacy op Fok!![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:18 schreef Cheshire het volgende:
[..]
en dan wel foto's plaatsen?
mmm....
doe jij 'es influisteren dan?
msnquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ohh... ik weet het ook
Ben je die post en rel vorig jaar alweer vergeten van door PatrickM .. uit'tr fotoboek ..quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Je laat het wel aan vreemd publiek van Fok! zien, maar niet aan ons?![]()
Normaal mag ze wel langskomen met de deegroller hoor .. maar ik zit even niet in de goede positie.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:23 schreef Cheshire het volgende:
'k vraag het haar ii zelf maar eens...
goed afgericht benne gij [afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
Ben je die post en rel vorig jaar alweer vergeten van door PatrickM .. uit'tr fotoboek ..
![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik bel nu
Morgen rond deze tijd zegt ie.
Zegt ie nog "je gaat toch niet zeggen dat je het niet hoeft te hebben he?![]()
( Gevalletje kettingset toen)
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:11 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik weet het
Ik weet het
Ik weet het
Ik weet het
Ik weet het
Ik weet het
Ik weet het
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ben je die post en rel vorig jaar alweer vergeten van door PatrickM .. uit'tr fotoboek ..
![]()
En anoniem kan je toch meer laten zien dan dat je mensen op een meet in de ogen moet kijken.![]()
Dat hij die dealer jou nou niet even naait met dat plaatje ..quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:27 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Dat weet alleen de harde kernquote:Op donderdag 17 juni 2004 13:28 schreef Cheshire het volgende:
waar gáát dit over ???? ik weet er niks van...
Ik wilde er eigenlijk niet over beginnen .. maar PatM had foto's uit haar fotoboek in het motortopic gepost. Waren (heel) licht erotische foto's .. not a big deal .. wat leer en een bloot been ofzoiets.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:28 schreef Cheshire het volgende:
waar gáát dit over ???? ik weet er niks van...
In de roos.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:32 schreef Cheshire het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
d'er stond dus blijkbaar een foto in haar online fotoboek en die had iemand hier gepost met commentaarwaarschijnlijk... en dat was dan erg??
at a complete loss here...
thnx meissie want van die kerels hier word ik nog niet veel wijzer..quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:30 schreef ondeugend het volgende:
Cheshire, ik vertel het je zelf nog wel
Werk en die rel van vorig jaar
Nu moet ik echt rennen, 2 uur beginnen
Ik ben toch duidelijk.. en jij veel te nieuwsgierig!!quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:33 schreef Cheshire het volgende:
[..]
thnx meissie want van die kerels hier word ik nog niet veel wijzer..
werk ze! ( whatever je ook doet)
tja... foto's die je op het net plaatst zijn openbaar bezit hè..quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:31 schreef Patrick281 het volgende:
maar PatM had foto's uit haar fotoboek in het motortopic gepost. Waren (heel) licht erotische foto's .. not a big deal .. wat leer en een bloot been ofzoiets.
Maar het was niet de bedoeling dat ze in een topic zouden komen. Moest dus even snel ehh geedit worden.Was een klein relletje ..
je was te snel voor me..quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:35 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben toch duidelijk.. en jij veel te nieuwsgierig!!![]()
Ach ja geduld komt met de jaren zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:37 schreef Cheshire het volgende:
[..]
je was te snel voor me..
Ik ga weer even serieus werken.quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:37 schreef Cheshire het volgende:
[..]
je was te snel voor me..
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:37 schreef Cheshire het volgende:
[..]
tja... foto's die je op het net plaatst zijn openbaar bezit hè..
heb ook kleine discussie met luc gehad over zijn website.. stonden ook foto's van mij op..
en met het toenemende aantal links naar die site door de smilies..
![]()
Alleen de bochten ff wennen nog dan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:49 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ding rijd geweldig..
Onzin .. is gratis met internationale overschrijvingskaarten. krijg je gratiz thuisgestuurd.quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kan met Postbank geen geld overmaken naar een Duits rekeningnr.... moet je naar de bank gaan en kost 15 euro om over te maken.
Hehehe ik denk dat ik gewoon nog moet wennen aan deze motor, van de week op GS500 van mijn vriendin gereden en die smijt ik wel vrij plat door bochten en rotondes, ( is iets lichter)quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:51 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Alleen de bochten ff wennen nog dan.![]()
![]()
Stepje al aan de grond gehad?quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:26 schreef Mercy_symbol het volgende:
van de week op GS500 van mijn vriendin gereden en die smijt ik wel vrij plat door bochten en rotondes, ( is iets lichter)
ik probeer te leren van andermans foutenquote:Op donderdag 17 juni 2004 15:35 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Stepje al aan de grond gehad?
Kijk uit he daarmee, voor je het weet licht je je achterwiel ermee op![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik: [afbeelding]
OPM:
[afbeelding]
En dan doe ik die blauwe steppies van OPM op de duostepjes![]()
Staat best vet..
Ik wou ook nog 2 van deze bestellen in het rood, maar die hebben ze alleen in het blauw
[afbeelding]
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Alleen OPM: Ik kan met mijnpostbank.nl geen geld overmaken naar een Duits rekeningnr.... moet je naar de bank gaan en kost 15 euro om over te maken.
Maar geen vrees, ik bestel het met pa's creditcard, die belt het nr ff door vanavond!
Zeg uh, we gaan toch niet allemaal mij na-apen hequote:Op donderdag 17 juni 2004 15:45 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net ff een kort stukkie gereden (25 ml) en ik rijd weg ne het begint te regenen. boeien, dacht ik, rijden zullen weff warm gereden (ca 12 ml) en dan heel even het gas erop...
nat wegdek, en dan over markering rijden is niet zo slim. had ik niet gezien dus met flink wat gas erop over zo'n wit vlak...ahhh dacht ik mijn achterwiel van links naar rechts...ik gas los en hij ging weer rechtdoor...
pfoei...dat veelde niet scheel
stukje verderop moest ik nog wel aan jouw schuiver denken...quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Zeg uh, we gaan toch niet allemaal mij na-apen he
thxquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:15 schreef PatrickM het volgende:
tvp
@OPM: mooie fiets
beidenquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Week erop maar doen dan?
Yeah, kunnen we showenquote:Op donderdag 17 juni 2004 19:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
beidendan hebben we allebei onze nieuwe stepjes
quote:Op donderdag 17 juni 2004 19:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ben beroemd!
http://images.google.nl/i(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wi![]()
Ah een Blackbird!quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:39 schreef GSX-MAN het volgende:
Even onbeschaamd een plaatje van de fiets plaatsen:
[afbeelding]
Je raadt nooit waar ik hiervoor op reed...quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:42 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ah een Blackbird!
Wil ik misschien over 1,5 jaar
Waarom heet je dan GSX-MAN eigenlijk als je een BB hebt ?
Ik ben lid van de FJR-club ja, als partner lid van mn pa..quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:41 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]jij bent ook lid vd smoelenclub?
GSX-R ?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:43 schreef GSX-MAN het volgende:
[..]
Je raadt nooit waar ik hiervoor op reed...
Hiervoor had ik een GSX600F van '99. Gekocht in 2000 en tot november 2003 gereden. De laatste 2 jaar behoorlijk veel gezeik mee gehad. Hij reed wel lekker, maar was vrij onbetrouwbaar. Na de zomer van 2003 kreeg ik een baan waarvoor ik 60 kilometer moest rijden (120 per dag dus) en ik wilde een probleemloze woon-werkfiets. Exit Suzuki dus. En welkom Honda.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:43 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
GSX-R ?
GSX-F?
Hoelang heb je de BB nu ?
Voor mijn rijstijl vind ik die Blackbird nog vrij zuinig. Hij verbruikt niet echht meer dan de GSX. Hij rijdt wel veel beter. Betere wegligging, voelt zekerder in de bochten, trekt vlotter, heeft een "iets" hogere top en zit op de lange afstand comfortabeler. Eigenlijk gewoon een prima toerfiets.quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Van Suzuki naar honda stappen
Jij maakt vrienden![]()
Dat is dan exemplarisch geweest hoor. Niks mis met Suzuki naar mijn eigen ervaring, heb nu ruim 18000km probleemloos rond gereden op mijn Bandit, maandag effe laten stuiteren maar ook dat heeft ie overleefd
Honda's verbruiken weer wat meer over het algemeen......
Niet gehad, een keer op vrijdagavond van de dealer geleend. Na een half uur wist ik al dat dit niet mijn woon-werkfiets is. Alleen het starten zorgt al voor een grondige burenruzie.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Meen je niet ?!
Heb jij een Yoshimura Bandit gehad?![]()
![]()
Dat is nog wel mn droomfiets...
Of alleen mee gereden
Zijn er maar 75 geleverd toch in NL? Waar is die Bandit nu ?
Ja ik weet het.... WP voorvering is een hele verbetering, maar ik mis nu nog ff de centjes daarvoor..... moet de mijne eerst opknappen..Bedoel je WP-voorvering of een complete WP-voorvork?
Superbike stuur zit er nu op idd. Probleem met de BB is dat je al vrij snel de kuip aan de grond rijdt..
quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:39 schreef GSX-MAN het volgende:
Even onbeschaamd een plaatje van de fiets plaatsen:
[afbeelding]
Wanneer en waar?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:17 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]kom je ook op de meet?
dat is nog de vraag; als de Tourcommissie (riet) mee kan dan gaan we in Zeeland/Z-Holland rijden en zoniet dan wat centraler in Nederland, N-Holland ofzo. maar de eerst volgende meet is as. zondag.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:19 schreef GSX-MAN het volgende:
[..]
Wanneer en waar?
beterquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:22 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow!
Staat een topic op MF van een gast die zn Bandit is onderdelen aan het verkopen is! Waaronder tellersetje
Beetje kort dag. Ik ben zaterdag jarig, feestje, zuipen, zondagmiddag word ik waarschijnlijk pas wakker.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dat is nog de vraag; als de Tourcommissie (riet) mee kan dan gaan we in Zeeland/Z-Holland rijden en zoniet dan wat centraler in Nederland, N-Holland ofzo. maar de eerst volgende meet is as. zondag.
ok jammerquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:25 schreef GSX-MAN het volgende:
[..]
Beetje kort dag. Ik ben zaterdag jarig, feestje, zuipen, zondagmiddag word ik waarschijnlijk pas wakker.
Ander keerje weer.
waar woon je? missch kun je met 1 vd anderen meerijden naar het verzamelpunt, dat is meestal bij het begin vd route, want we komen uit heel het land.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:29 schreef GSX-MAN het volgende:
Okay, cool. Ik zal eens kijken. Wat is meestal het startpunt en hoe laat? En hoe wordt er door de overige deelnemers gereden?
hmm das waar...missch iemand anders vooropquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:32 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarschijnlijk nu iets minder vlot dan voorheen
ach, zolang je 'geschakeld' rijdt in groepsverband...wat trouwens niet door iedereen werd gedaan bij eerdere ritten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:36 schreef GSX-MAN het volgende:
Op zich hou ik wel van een beetje doorrijden,maar in groepsverband kan dit toch erg tricky zijn.
Ja, de zgn. "baksteenformatie" werkt wel goed.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
ach, zolang je 'geschakeld' rijdt in groepsverband...wat trouwens niet door iedereen werd gedaan bij eerdere ritten.
heb je 2 velgen nodig dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:50 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik kan van die gozer 2 velgen + 2 banden (banden hebben 6000km gereden) overnemen voor 200 euro. Doen?
Nee, maar wel 2 nieuwe bandenquote:Op donderdag 17 juni 2004 21:50 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb je 2 velgen nodig dan?
mwah, hoe lang gaan die van hem nog mee? en hoe lang met nieuwe?quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Nee, maar wel 2 nieuwe banden
En dat is meer dan 200 euro..
Zitten er nu 5000km op.quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mwah, hoe lang gaan die van hem nog mee? en hoe lang met nieuwe?
volgens mij kun je wel goede zaken met hem doen, hij heeft die spullen al een tijdje liggen als ik hem zo hoor in dat topic!quote:Op donderdag 17 juni 2004 21:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Nieuw bod:
220 euro voor 2 velgen + 2 banden, hieldbeschermers incl rem/schakeltje.... (complete schertsplaatjes, links rechts)
Echt?????????quote:Op donderdag 17 juni 2004 22:18 schreef ondeugend het volgende:
Owww even zeggen dat ik morgen met fazertje naar Volkel ga ! Open dag luchtmacht
Met de auto dit keer
Als je van ver moet komen is het ook niet zo leuk natuurlijk tijdens/met een tussenstop -alles nat en dan nog naar huis rijden.. sfeer is anders enz.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:00 schreef Mercy_symbol het volgende:
Goedemorgen allemaal,
Begrijp ik het goed als het weer zondag minder (nat) is word er niet gereden ??
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:05 schreef ZX9R het volgende:
In Grûnn scheen vanochtend het zonnetje toen ik wakker werd.
Hier in H'veen wel wat blauw door het wolkendek heen.
Gelukkig hoefde ik niet zo vroeg op als de rest van de week.
een klein buitje wel maar het moet niet met bakken naar beneden komen. in chaam hebben we het ook niet droog gehouden, af en toe viel er een paar druppels uit de lucht. moet kunnenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
En enkel klein regenbuitje moet toch wel kunnen Riet .. OPM ??!!
quote:Enkele buien
We krijgen vandaag half tot zwaar bewolkt weer met vooral in de middag en avond buiige regen, waarbij de meeste neerslag is bestemd voor het midden en noorden van het land.
Het is koel met temperaturen die komen te liggen tussen 16 en 18 graden. Daarbij waait het matig tot vrij krachtig uit het westen tot noordwesten.
In de nacht naar zaterdag blijft het bewolkt met enkele bui en zakt het kwik tot rond 8 graden.
Zaterdag en zondag blijft het wisselvallig weer onder invloed van een depressie die over Scandinavië trekt. We hebben te maken met diverse buien en het is wisselend bewolkt. Het blijft koel voor deze tijd van het jaar met maximumtemperaturen rond 16 graden, bij een matige tot vrij krachtige wind uit het westen tot noordwesten. Maandag en dinsdag komt de temperatuur weer op niveau rond 19 à 20 graden. Het is maandag overwegend droog en vrij zonnig, maar dinsdag zijn er enkele onweersbuien mogelijk.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
veel plezier
Gisterochtend stond ik op een saneringslocatie in Leeuwarden. (=geen i-netquote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:12 schreef Patrick281 het volgende:
Waar was je gisterochtend/avond .. aan het bijkomen.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:19 schreef ondeugend het volgende:
Goedemorgen![]()
Lekker beetje afwisselend werk.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 09:48 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Gisterochtend stond ik op een saneringslocatie in Leeuwarden. (=geen i-net)
En gisteravond heb ik alleen een beetje gelurkt in diverse topics. Ik moet mijn 11 posts per dag naar beneden halen van mezelf..
Vandaag ga ik er weer hard aan werken om meer posts te halen
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb mn dekseltje en pakking! En een bekeuring van 30 euro
Gemeten snelheid: 62km/h, gecorrigeerd: 59km/hKon erger.... 110 waar je 50 mag bijv
![]()
ok danquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb mn dekseltje en pakking!
lekkerquote:En een bekeuring van 30 euro
Gemeten snelheid: 62km/h, gecorrigeerd: 59km/hKon erger.... 110 waar je 50 mag bijv
![]()
zal wel van een tijdje terug zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:46 schreef SuperFour het volgende:
Waar reed je op dan...?
Doet je motor 't weer helemaal naar behoren...?
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:55 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
zal wel van een tijdje terug zijn
Ach je hebt er wel lol van had ..quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb mn dekseltje en pakking! En een bekeuring van 30 euro
![]()
Dus nu hoeven we je niet meer te vragen of dat je motor al loopt?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
net lekker een stukje [afbeelding] hij rijdt echt lekkerdat geluidje in vergelijking met mijn oude is echt super
Gelukkig maar, doe je het zelf ook weer helemaal, of nog steeds wat stijfjes?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Motor doet t weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu effe nieuw rubbertje halen voor stuurdop! bij Loggers Rubbertechniek(Kent Pepijn wel denk ik?)
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Nu effe nieuw rubbertje halen voor stuurdop! bij Loggers Rubbertechniek(Kent Pepijn wel denk ik?)
BETERRRRRRRquote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:58 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dus nu hoeven we je niet meer te vragen of dat je motor al loopt?![]()
'rijd nu'...dat is het belangrijkstequote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Jammer, rubbertjes hadden ze niet.... rijd nu dus met 1 stuurdop, beschadigde zijkap, beschadigde demper en scheve toerentellerDie toerenteller is gelijmd... dus dat kan helaas niet anders, geen gezicht, maar goed, nieuwe is 285 euro.....
Nee qua rubbertjes heb je ontelbaar vormen/maatjes enz. Maar hoe ziet het eruit is het echt een dopje of een plat iets??!! Wij zijn trouwens o.a. hun groothandel.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Jammer, rubbertjes hadden ze niet.... rijd nu dus met 1 stuurdop, beschadigde zijkap, beschadigde demper en scheve toerentellerDie toerenteller is gelijmd... dus dat kan helaas niet anders, geen gezicht, maar goed, nieuwe is 285 euro.....
ben blij dat je weer mobiel bent,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik rijd nu met dat Superbike stuur he, krijg je echt zo'n Streetfighter gevoel van
Gassssssssennnnnnn!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik rijd nu met dat Superbike stuur he, krijg je echt zo'n Streetfighter gevoel van
klassequote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik ga nu de stepjes bestellen OPM
Mastercard is 3 jaar,quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:33 schreef Rietvaerder het volgende:
Speciale prijs MSEen paar zijn er nog goed zoals je ziet...
@OPM: Ik moet op die site een geldigsheiddatum van de creditcard invullen..... vanaf wanneer is geldig is en tot wanneer ie geldig is. Op de credicard zelf staat alleen TOT wanneer ie geld is
Ff aan pa vragen zometeen als ie thuis is...
Zie topic: [Postbank]Geldigheids datum van Creditcard?
Die vorige ZXR van je was toch zo stil. Toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 14:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]?
Besteld! Zie emailquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:38 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vaag
op die manierquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:41 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die vorige ZXR van je was toch zo stil. Toch?
deze ziet er nog goed uit:quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Van vroegerKwam ik tegen in een oude doos in de schuur
Kopen?
Die ging gelijk uit toen ik hem startte met dat nieuwe kapje!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:50 schreef ZX9R het volgende:
Riet, super dat je weer kunt sturen!
Is je olielampje nog uitgegaan?
Wat dacht je als ik die lekker zelf houdquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
deze ziet er nog goed uit:
[afbeelding]
ruilen?
jammerquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:57 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Wat dacht je als ik die lekker zelf houd![]()
Die 2 met dat titanium erop lijken mij wel wat. Wat moet je er voor hebben?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Van vroegerKwam ik tegen in een oude doos in de schuur
Kopen?
Ik ben hem volgens mij een keer tegen gekomen op M-F. Ik ben trouwens nog wel op zoek naar zoiet, lijkt me best wel leuk, alleen niet zo voor degene achter je denk ik met al die vonken.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Jammer dat je niet hapt
Kwam het plaatje op Bikepower tegen, ik wou jou gewoon laten horen zeggen dat het niet van mij![]()
kan me niet herrineren dat ik dat had gezegd, wat je quotequote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:13 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Goed idee Opium!
dat was ik jaquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
Hier is het gewoon droog hoor .. lekker met de trapfiets gewoonwerkt.
Morgen de meeste regen, enkele buien .. zondag een enkele bui.
Maar dat plaatje wat OPM(?) geplaatst heeft staan geen spettertjes bij Zeeland.
kon toch met zijn ZX7R?quote:Riet .. en sliders.. ik kon mij idd nog herinneren dat je pas gepost had dat je nog niet met je knie aan de grond had gereden .. was benieuwd hoe OPM en dingetje zouden reageren.![]()
![]()
ook als link vrij weinig...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Blijft toch megageil he...
http://www.motor-forum.nl/forum/misc/98630
Doet t niet
Dan maar als linkje..
neuhquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Die doet het wel
had ik nou nooooit geradenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Een motor.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:45 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga binnenkort contact proberen te maken met DE ideale vrouw voor mij
Ik hou mn hart vast....quote:Op vrijdag 18 juni 2004 18:45 schreef PatrickM het volgende:
Ik ga binnenkort contact proberen te maken met DE ideale vrouw voor mij
quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:07 schreef Cheshire het volgende:
dat ligt meer in de lijn van Luc's interesses![]()
![]()
Als de buitenkant los is van de binnenkant zou je inderdaad kunnen proberen om de popnagels uit te boren en hem om te draaien, maar als de buitenkant er vast omheen zit kan dit natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Heeft iemand een idee hoe ik mijn Viper demper zou kunnen opknappen? Carbon-laag er overheen ofzo ?!
Popnagels uitboren en de buitenkant binnen doen en dus de binnenkant buiten doen?
Sugar is een lekker wijf!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Droomt ie wellis over Sugar?
Die van jou toch wel?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:18 schreef ZX9R het volgende:
En NEEEEEEEEEE
Tis egt geen lekker wijf.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:10 schreef Cheshire het volgende:
hij is ook elke morgen enorm blij als hij mij ziet...![]()
Vooral je auto niet op de verkeerde plaats parkeren want dan krijg je van die kolenschoppen om je oren.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Ben je mooi klaar Pepijn....
Hoezo? De sterren staan hopelijk goed voor mijquote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:06 schreef Cheshire het volgende:
ahum
... maareh... hoezo waarom wie wat waar enzo PatM?
![]()
Is dat toeval dat je in beide spiegels te zien bent of niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Superbike stuurtje + spiegeltje dat er weer op zit!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |