SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 03:34 schreef BMWM3 het volgende:aansluitend hierop: wanneer komen nou die ondersteunende pics van jou dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fotoboek | eigen website, sintlootjes | servert-website-dinges (geen interessante weblog ofzo, tis nerdtroep)
Was even typenquote:Op donderdag 17 juni 2004 03:35 schreef DJMarcel.nl het volgende:
hi-la-risch !
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:32 schreef Balthar het volgende:
Een boer laat zijn portemonnee vallen in het varkenshok.
Voordat hij hem op kan rapen, vreet een varken de portemonnee op.
De boer neemt het varken mee naar de kroeg.
Als de boer betalen moet, geeft hij het varken een borrel, schopt het varken. Het varken hikt en boert 10 euro op.
Zo gaat het even door.
Een andere bezoeker heeft dit gevolgd en wil het varken wel kopen.
De boer gaat accoord.
De volgende dag staat er in de krant: MAN SCHOPT DRONKEN VARKEN DOOD.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:51 schreef Balthar het volgende:
Tja, ik hoor wel eens wat.
meer?
Moeder tegen haar dochter:
pas op. mannen zijn net auto's, voor je het weet lig je er onder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:53 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Wat is een Hyena met Hersens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
Een beetje lezen moet je. Maar uiteindelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:00 schreef Balthar het volgende:
Die van die tor is trouwens fantastisch.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 14:59 schreef Balthar het volgende:
Truusje heeft een afspraakje met Johan.
Ze eindigen op een bankje in het park.
Johan kruipt onder haar rokje en begint haar met zijn tong te verwennen.
Truusje: och Johan, zet je bril even af wil je? Het montuur doet mij een beetje pijn.
Johan zet zijn bril af.
5 minuten later
Truusje: zet je bril maar weer op, je bent al 5 minuten de bank aan het likken.
Neeeheeee......quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:11 schreef BMWM3 het volgende:
Komt een japanner bij een hoer, en hij zegt. ,,Wat kost je?" Waarop die hoer antwoord: ,,¤45" Die Japanner gaat ermee akkoord en waarschuwt de hoer: ,, Ik waarschuw je, ik kom 24x klaar". Waarop die hoer weer antwoord. ,,Zoooo dat is veeeeel!!!" Japanner: ,,Maar telkens als ik ben klaargekomen, moet ik even naar buiten om weer op adem te komen!" ,,Ja, is goed" zegt de hoer.
Dus die Japanner duikt vervolgens op de hoer, en gaat tekeer als een Toyota Carina!! En naar binnen, en naar buiten,. Maar na 24x komt de Japanner niet terug. Ze rent naar buiten en vraagt een voorbijganger.: ,,Heeft u misschien een Japanner gezien?" Waarop de voorbijganger zegt: ,, Nee, maar wel een bus vol Japanners zien wegrijden"
![]()
![]()
Yes!!!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:20 schreef Pietverdriet het volgende:
Jantje is het weekeinde bij Opa en Oma,
Opa neemt jantje mee de moestuin in, en daar ziet jantje een stukje regenworm uit de grond steken. Hij pakt hem beet, en trekt hem er uit zzzzzzzzzzssst, een regenworm van 25 cm Plop, zo uit de grond getrokken.
Opa ziet dat en zegt, Jantje, als je hem net zo weer in de grond steekt als je hem er uit trok, krijg je van mij 5 euro.
Jantje kijkt Opa aan en zegt niets, rent naar binnen, komt terug met een bus haarlak, spuit de worm in met lak en blaast er op zodat de lak snel droogt, en als een spijker zo hard, drukt hij de worm weer in de losse aarde.
Jantje zegt nog steeds geen woord, maar steekt zijn vlakke hand uit naar opa.
Opa kijkt hem verwonderd aan en zegt, ik heb nu geen geld bij me, maar die 5 Euro heb je eerlijk verdient.
De volgende dag komt opa bij Jantje en geeft hem een briefje van 10. Jantje zegt, Ik heb helemaal geen geld terug, en jij krijgt dan 5 euro van mij opa, heb je het niet kleiner?
Jawel, zegt opa, maar het klopt wel degelijk, die andere 5 euro, die krijg je van Oma.....
Inderdaad.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:07 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Wij zijn de moppenkoning van Fok!
![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:38 schreef Balthar het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:51 schreef kadoter het volgende:
Hoe noem je een homo zonder soa?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij is goed!!!!Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
Wat een flutmopquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:41 schreef Balthar het volgende:
Ali heeft zijn eerste werkdag in de bouw.
Hij moet met een kruiwagen stenen verplaatsen.
Onder het lopen merkt Ali dat de kruiwagen vreselijk piept. Piep.... Piep..... Piep....
Na een paar uur spreekt Ali de voorman er op aan.
Ali: Is nie goe, Kruiwagen doet: Piep.... Piep....Piep....
Voorman: Is zeker niet goed, kruiwagen moet PiepPiepPiepPiep doen.
( Disclaimer: niet de bedoeling om bevolkingsgroepen of beroepsgroepen te stigmatiseren)
Tja, ze lukken niet allemaal.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:54 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Wat een flutmop
In het verlengde hiervan:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:56 schreef kadoter het volgende:
Ik weet niet of hij al geweest is (bij vorige topic(s)), maar ik post hem toch:
Komt een Turk bij het uitzendbureau, en vraagt:
'Heeft u ook werk voor mij?'
'Jazeker', zegt de vrouw achter de balie.
'Wij hebben de perfecte baan voor u,
500.000 euro per jaar netto, een auto van de zaak en 250 dagen vrij'
'U maakt een grapje?' vraagt de Turk.
'Jij begon'
Het plaatsen van disclaimers bij moppen is het meest zielige dat je kan doenquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:55 schreef Balthar het volgende:
[..]
Tja, ze lukken niet allemaal.
Kom zelf eens met een leuke.
Enne lees de disclaimer. Puur voor de fun.
Niet zo zielig als het niet plaatsen van moppen in een moppentrommel, maar alleen maar commentaar geven.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:09 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Het plaatsen van disclaimers bij moppen is het meest zielige dat je kan doen
Meteen voel je je aangevallen! Ik kan weldegelijk lachen om moppen in dit topic, maar ga dan niet huilen als een klein kind als er iemand is die je mopje niet leuk vind. Sowiezo, het plaatzen van een disclaimer bij een mop die helemaal niet grappig is!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:12 schreef Balthar het volgende:
[..]
Niet zo zielig als het niet plaatsen van moppen in een moppentrommel, maar alleen maar commentaar geven.
Jij kunt zeker de humor niet inzien van moppen?
Waarom kom je dan hier kijken?
Doe gewoon mee en heb plezier i.p.v. op iemand te hakken.
Als je mijn moppen niet leuk vindt? Kan best, plaats zelf iets leuks.
Ik snap best dat ze niet allemaal leuk gevonden worden.
Iedereen heeft nu eenmaal een andere smaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Een marokkaan, een turk en een antilliaan zitten samen in een auto. Wie bestuurt de auto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zijn 3 verschillen tussen een marokkan en ET?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ spoiler ]tekst[ /spoiler ]quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:44 schreef BaajGuardian het volgende:
(en sorry ik weet niet hoe je zo'n bordje spoiler geval kan maken dus ik zet het gewoon hier ff onder)
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 16:20 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Meteen voel je je aangevallen! Ik kan weldegelijk lachen om moppen in dit topic, maar ga dan niet huilen als een klein kind als er iemand is die je mopje niet leuk vind. Sowiezo, het plaatzen van een disclaimer bij een mop die helemaal niet grappig is!
Zal ik nog ff een oudje doen:
Een marokkaan, een turk en een antilliaan zitten samen in een auto. Wie bestuurt de auto?A. Gezien het feit dat je gelijk aanviel en geen mop plaatste, dacht ik eigenlijk dat je alleen de boel maar kwam opstoken. Vandaar mijn reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
B. Als iemand mijn humor niet leuk vindt, jammer dan. Volgende keer beter.
C. Jouw mop is leuk, al kende ik hem al.^O^
D. Die disclaimers zet ik er bij omdat sommige mensen geen humor kunnen hebben over bepaalde onderwerpen of gelijk over spelfouten of zo gaan zeiken.
E. En nu weer lief zijn voor mekaar.
Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: Mag ik uw tieten zien?![]()
![]()
Oudquote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:35 schreef Balthar het volgende:
Drie bouwvakkers, een Nederlander een Duitser en een Belg gaan lunchen op het dak van een hoog gebouw, waar ze werken.
De Nederlander: Bah, alweer kaas op brood, als dat morgen weer zo is, spring ik naar beneden.
De Duitser: Bah, alweer braadworst, als dat morgen weer zo is, spring ik naar beneden.
De Belg: Bah, alweer jam, als dat morgen weer zo is, spring ik naar beneden.
De volgende dag:
De Nederlander: Ha, worst, nu hoef ik niet te springen.
De Duitser: Ha, salade, nu hoef ik niet te springen.
De Belg: NEEHEEEE weer jam, ik spring. En hij springt. Morsdood.
Bij de begrafenis staat zijn vrouw te huilen: Ik snap er niks van, hij maakte altijd zelf zijn brood klaar.
Eehhh, dichterlijke vrijheid???quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:08 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Oud
Bij mij was het geval dat ze alle drie sprongen
Hij is goed.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 19:42 schreef mistermaniac het volgende:
Een Nederlander, een duitser en een belg staan boven op een berg.
Onder die berg ligt een meer. Als je van de berg springt en in je sprong iets zegt verandert
het meer in dat wat je gezegd hebt.
De nederlander springt: zegt in zijn sprong melk, het meer verandert in melk en valt erin.
De duitser springt: zegt in zijn sprong bier, het meer verandert in bier en valt erin.
De belg wil springen maar glijdt net op het randje uit, en zegt SHIT....
LOLquote:Op maandag 21 juni 2004 14:10 schreef DJMarcel.nl het volgende:
http://demo.lhsl.com/realspeak/files/kicnidkp.wav
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Komt een man met zijn bouvier bij het gemeentehuis en vraagt om een uitkering voor zijn hond. Zegt die baliemedewerkster: "maar meneer dat kan helemaal niet"
Waarom de man reageert: "Maar natuurlijk wel! Hij is zwart, heeft krulletjes en praat geen woord nederlands!"
deze heb je uit rooie oortjes , viezerikquote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:19 schreef Balthar het volgende:
Disclaimer: het Japans in deze mop slaat nergens op maar is uitsluitend functioneel, gelieve hier geen aandacht aan te schenken.
Mop:
Een Nederlandse zakenman heeft een afspraak in Japan met een belangrijke klant.
S'avonds eten ze in een restaurant. De Japanse zakenrelatie wenst de Nederlander goede nacht, we zien elkaar morgen wel op de golfbaan zegt hij.
De Nederlander, nog lang niet moe, besluit een Japans hoertje op te zoeken.
Hij neemt haar mee naar het hotel en begint haar te neuken.
Het hoertje roept: AGA NOI ANi!!!
De Nederlander ( die gaat goed te keer zeg). En hij pakt haar opnieuw. En weer schreeuwt ze AGA NOI ANI.
Voldaan stuurt hij het hoertje weg.
De volgende dag staat hij met de belangrijke zakenrelatie op de golfbaan.
De Japanse klant slaat een Hole in One!!!!
De Nederlander ( vlug een compliment in het Japans verzinnen) en hij roept: AGA NOI ANI.
De Japanner: Hoe bedoelt u, " het verkeerde gat?"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:14 schreef S-Two het volgende:
Waarom schrijf je feyenoord met een DSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik beken, ik heb de hele seriequote:Op maandag 21 juni 2004 17:01 schreef S-Two het volgende:
[..]
deze heb je uit rooie oortjes , viezerik
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:26 schreef DJMarcel.nl het volgende:
http://demo.lhsl.com/realspeak/files/trmwrmty.wav
vertel... dit is toch slowchat, en ik ga binnekort naar Turkije....4e keer,quote:Op maandag 21 juni 2004 17:26 schreef BobRooney het volgende:
Ik ken alleen maar Turken moppen![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2004 00:55 schreef 2cv het volgende:
Een man en een vrouw zijn al een poosje getrouwd, maar die man is nogal oversext. Hij praat alleen maar over sex en wil iedere dag. Op een bepaald moment heeft de vrouw er toch een beetje genoeg van en vraagt: "Kan je nou nooit eens ergens anders over praten? Over het weer ofzo?". "Okee" zegt de man "wanneer doen we het weer?".
dag
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
komt een moordmoeder bij de dokter,
> Dokter ik heb zulke schrale knieen.
Mmm, en hoe komt u daaraan?
> Ik doe het altijd op zijn hondjes
mmm, en waarom doet U het niet gewoon?
> Heb ik geprobeert, maar die hond stinkt zo uit zijn bek..
haha wat een leuke mopquote:Op woensdag 30 juni 2004 15:43 schreef Rhapsody het volgende:
is er ook een samenvatting?
quote:Op woensdag 30 juni 2004 13:21 schreef Pietverdriet het volgende:
komt een moordmoeder bij de dokter,
> Dokter ik heb zulke schrale knieen.
Mmm, en hoe komt u daaraan?
> Ik doe het altijd op zijn hondjes
mmm, en waarom doet U het niet gewoon?
> Heb ik geprobeert, maar die hond stinkt zo uit zijn bek..
quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:43 schreef Balthar het volgende:
Gek3 terwijl hij wegloopt: Simpel 50.000 delen door Vrijdag.
over gekkenhuizen..quote:Op woensdag 30 juni 2004 16:43 schreef Balthar het volgende:
De directeur van een gekkenhuis is jarig, hij besluit iemand vrij te laten.
quote:Op woensdag 30 juni 2004 17:14 schreef Alicey het volgende:
[..]
over gekkenhuizen..
karel was voordat hij doordraaide een directeur van een gerenommeerde bank. iedere dag wordt er bij hem een test gedaan. er worden 2 munten neergelegd, en hij mag kiezen welke hij wil hebben. en elke dag gaat dit hetzelfde; er wordt een euro en een 10c neergelegd. karel kijkt een kwartier lang naar beide muntstukken, en pakt uiteindelijk aarzelend de 10c
piet, een bekende van karel, die ook al een tijdje in het gekkenhuis zit spreekt karel op een dag aan. "luister, karel. ik weet dat we allebei niet helemaal 100% zijn, maar het is toch overduidelijk dat een euro meer waard is dan 10c?". "natuurlijk snap ik dat", zegt karel. "maar als ik de euro pak, dan stoppen ze ermee"
Whahahahahahahahaha... Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 30 juni 2004 19:44 schreef Balthar het volgende:
Een man zit naast een vrouw in de bus.
De vrouw niest, veegt haar neus af met een zakdoek en begint vervolgens te hijgen en te trillen.
Een paar minuten later niest ze weer. Weer veegt ze haar neus af en weer begint ze te hijgen en te trillen.
De man kan zijn nieuwsgierigheid niet langer bedwingen en vraagt waarom ze dat steeds doet.
Zij: Ik heb een zeldzame aandoening, als ik nies kom ik klaar.
Hij: Goh, en gebruik je daar iets voor?
Zij: peper!
quote:Op maandag 21 juni 2004 17:14 schreef S-Two het volgende:
Waarom schrijf je feyenoord met een DweheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenminste houdbaar tot: zie deksel
thanks, ik doe mijn best, beter als die 90 vieuwers droogkloten die wel lachen, maar niks leuks weten te verzinnen,quote:Op zondag 4 juli 2004 14:22 schreef Balthar het volgende:
Killer Mom Ze zijn alle 3 geweldig.
Vooral die laatste 2.
![]()
![]()
leuk topic,quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:24 schreef Balthar het volgende:
Een Dominee, een Pastoor en een Rabbijn bespreken hoe ze het kerkgeld verdelen.
De Dominee: Ik trek een streep in het zand, gooi het geld in de lucht. Alles wat links valt is voor god en alles wat rechts valt is voor mij.
De Pastoor: Ik teken een cirkel op de grond. Gooi het geld in de lucht en alles wat binnen de cirkel valt is voor god en alles wat buiten de cirkel valt is voor mij.
De Rabbij: Ik ga naar buiten gooi het geld in de lucht. Wat god wil hebben pakt die maar!!!
fuck, ik stik haast!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:28 schreef Balthar het volgende:
Een nieuwe dominee neemt de biecht af.
De eerste biecht is van een man: Vader, ik heb gezondigd, ik heb gewerkt op zondag.
Dominee: dat is dan 10 weesgegroetjes.
De tweede biecht is van een vrouw: Vader, ik heb gezondigd ik heb overspel gepleegd.
Dominee: dat is dan 50 weesgegroetjes.
De derde biecht is van een vrouw: Vader, ik heb gezondigd, ik heb de buurman gepijpt.
De dominee weet even niet wat de straf moet zijn, hij roept een koorknaapje, en vraagt:
wat gaf de vorige dominee voor pijpen?
Koorknaapje: meestal snoep.
ROFLquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:36 schreef StonedKinG het volgende:
Maar wel ontzettend leuk
Mijn bijdrage:
Er lopen 2 vrienden \\\\\\\'s avonds laat over straat. Beiden zijn ze echter gehandicapt, de ene is mank, en de ander heeft een enorme bochel. Ze moeten ook beide ontzettend plassen, maar nergens is een geschikte plek... tot ze langs een kerkhof komen. Degene met de bochel : \\\\\\\"Boeie, kan me niks schelen, ik pis wel op zon graf\\\\\\\". Nou, hij staat daar zo te plassen, tot hij een diepe, zware stem hoort.... \\\\\\\"Wat...heb..jij daar... op je rug...?\\\\\\\". Eerst schrikt hij, maar vervolgens antwoord hij: \\\\\\\"E-en b-bochel\\\\\\\" De stem weer : \\\\\\\"Geef hierrrrr die bochel!\\\\\\\"
Tot zijn verbazing, merkt hij dat hij van zijn bochel af is, en volledig gezond is. Dolblij komt ie het kerkhof af, en verteld het hele verhaal aan zn vriend. Die wil nu ook daar gaan plassen. Ook hij gaat bij hetzelfde graf plassen, tot hij ook een diepzware stem hoort : \\\\\\\"Wat....heb jij... daar op je rug?\\\\\\\" Hij snapt er niets van, en antwoord: \\\\\\\"Uuh... niks...\\\\\\\"
De stem : \\\\\\\"Hier....heb je een bochel....\\\\\\\"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
je verraad de clou al veeel te vlug, "orale" weglatenquote:Op zondag 11 juli 2004 12:32 schreef Balthar het volgende:
Een vrouw ligt al maanden in coma.
De verpleegster die haar wast merkt op een bepaald moment een lichte reactie wanneer ze het washandje over de vagina haalt.
Ze vertelt dit aan de dokter. De dokter roept de echtgenoot van de vrouw erbij.
De dokter legt aan de echtgenoot uit dat hij denkt dat orale sex de vrouw wel weer eens bij zou kunnen brengen. De man vindt het wat vreemd maar is bereid dit te proberen.
De man gaat naar binnen. De dokter en de verpleegster zitten in de kamer ernaast en houden de apparatuur in de gaten.
De man gaat aan de slag.
Plotseling: Flatline!!!
De levenstekenen stoppen. De dokter springt op, op dat moment komt de man geschrokken de kamer uit.
Dokter help!!! Ik denk dat ze erin gestikt is!!!
Hij had moeten likken, is ook oraal....quote:Op zondag 11 juli 2004 20:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
je verraad de clou al veeel te vlug, "orale" weglaten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijgt een marokkaan als hij iets doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijgt een nederlander als hij niks doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat krijgt een nederlander als hij iets doet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4
regels
zijn
te kort![]()
Een vrouw van middelbare leeftijd krijgt een hartaanval en ligt in het hospitaal. Terwijl ze op de operatietafel ligt, dichtbij de dood, krijgt ze een visioen. Ze ziet God en vraagt : " Is mijn uur gekomen?"
God antwoordt : " Nee, je hebt nog 43 jaar, 2 maand en 8 dagen tegoed".
Bij het ontwaken uit de verdoving, besluit ze een face-lift en een liposuctie te laten doen, haar lippen te laten opspuiten met collageen, haar borsten te laten corrigeren... en al de rest, nu ze weet dat ze nog lang te leven heeft, loont het ruim de moeite.
Na haar laatste operatie komt ze uit het hospitaal maar wordt gegrepen door een ambulance bij het oversteken van de straat.
In de hemel aangekomen vraagt ze aan God : "Wel, ik dacht dat ik nog meer dan 40 jaar tegoed had! Waarom heb je me laten omverrijden door die ambulance? "
God: "Ik had je niet herkend ! "
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan![]()
quote:Op maandag 12 juli 2004 11:02 schreef Killer_Mom het volgende:
Jan van Binsbergen had eindelijk zijn kaarten voor de EK-finalevoetbal 2004 gekregen.
Toen de wedstrijd begonnen was, vraagt een man achter hem of de plaats naast hem vrij is.
"Ja", zegt Jan, "die plek is niet bezet".
"Ongelofelijk", zegt de man achter hem.
"Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat iemand een kaartje heeft voor de EK-Finale voetbal,
bijna het grootste sportevenement ter wereld, en dat zo iemand dan niet op komt dagen?"
"Nou", zegt Jan, "eigenlijk is die plaats ook voor mij. Mijn vrouw zou eigenlijk meekomen,
maar ze is helaas overleden. Dit is de eerste finale dat we niet samen zijn in 20 jaren".
"Oeps", zegt de man achter hem, "Sorry, dat wist ik niet, het spijt me.
Maar kon je dan niemand anders vinden, een vriend of een kennis, om mee te nemen?"
Jan schudt zijn hoofd. "Nee, iedereen is naar de begrafenis".
!
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)![]()
lieverd.....lezen, stond er al maakt niet uit, blijft een mooie!quote:Op dinsdag 13 juli 2004 15:24 schreef Lucille het volgende:
Een vrouw van middelbare leeftijd krijgt een hartaanval en ligt in het hospitaal. Terwijl ze op de operatietafel ligt, dichtbij de dood, krijgt ze een visioen. Ze ziet God en vraagt : " Is mijn uur gekomen?"
God antwoordt : " Nee, je hebt nog 43 jaar, 2 maand en 8 dagen tegoed".
Bij het ontwaken uit de verdoving, besluit ze een face-lift en een liposuctie te laten doen, haar lippen te laten opspuiten met collageen, haar borsten te laten corrigeren... en al de rest, nu ze weet dat ze nog lang te leven heeft, loont het ruim de moeite.
Na haar laatste operatie komt ze uit het hospitaal maar wordt gegrepen door een ambulance bij het oversteken van de straat.
In de hemel aangekomen vraagt ze aan God : "Wel, ik dacht dat ik nog meer dan 40 jaar tegoed had! Waarom heb je me laten omverrijden door die ambulance? "
God: "Ik had je niet herkend ! "De Puta Madre![]()
[mierenneukmode]plotseling vind hij een kameel?quote:Op zondag 11 juli 2004 07:55 schreef Balthar het volgende:
Er loopt een man door de woestijn.
Plotseling ziet hij een kameel.
Die kameel vindt van niet.[/mierenneukmode]
[ Bericht 2% gewijzigd door DiLDoG_ op 14-07-2004 01:20:44 (tags vergeten) ]People who think they know it all annoy those of us who do![]()
U heeft geheel gelijk. Ik schaam mij diep.quote:Op woensdag 14 juli 2004 01:14 schreef DiLDoG_ het volgende:
[..]
[mierenneukmode]plotseling vind hij een kameel?[/mierenneukmode]
Wellicht is het passend om nu ritueel zelfmoord te plegen. Er zijn landen waar men dat voor minder doet toch?
HMMM. nu de methode nog....
HA, ik blijf gewoon dit forum lezen tot ik mij doodlach.Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.![]()
het enige goeie antwoord Balthar
en flauw it is super-muffin
People who think they know it all annoy those of us who do![]()
![]()
Er loopt een man door de binnenstad van Antwerpen. Hij ziet op een gegeven
moment in de etalage van een antiquair een bronzen kat staan.
Hij loopt de winkel in en vraagt aan de verkoper wat de kat moet kosten.
De verkoper zegt: "100 euro voor de kat en 100 euro voor het verhaal".
De man zegt: "doe mij alleen maar de kat".
Hij loopt met zijn nieuwe aanwinst naar buiten richting zijn auto.
Plotseling hoort hij gemiauw achter zich. Hij kijkt om en ziet zo'n 30
katten achter zich. Bij de auto aangekomen, is het aantal katten al opgelopen tot 100.
Hij stapt in zijn auto en rijdt richting haven. Daar aangekomen ziet hij dat er al 500 katten meegelopen zijn. Tijdens het wandelen naar de kade komen er nog steeds katten bij, het zijn er inmiddels al 1000 en ze komen allemaal dichterbij.
De man raakt een beetje in paniek en gooit de bronzen kat in het water.
Alle katten springen er achteraan en een paar minuten later zijn ze allemaal verdronken.
De man gaat terug naar de winkel. Binnengekomen zegt de winkelier:
"je komt voor 100 euro zeker het verhaal kopen ?".
"Nee", zegt de man, "maar heb je ook een bronzen Marokkaan"??De Puta Madre![]()
Man tegen andere man: Mijn vrouw is net een brandweerwagen.
Hoezo dat dan?
Het gaat de hele tijd van: DOE DIH DOE DAH DOE DIH DOE DAH.Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.![]()
> Een Belg komt bij Blokker in Amsterdam en ziet een
> thermosfles staan. Hij vraagt aan de verkoopster: "Wat is dat?"
> "nou", zegt de verkoopster, "dat is een thermosfles, alles wat je
> er koud instopt blijft koud en alles wat je er warm instopt blijft
> warm." "Ik neem er een", zegt de Belg. Terug gekomen in
> Belgie, neemt hij de thermosfles mee naar z'n werk, en zijn
> collega's vragen: "Wat is dat?" Dus hij zegt: "Dat is het nieuwste
> uit Nederland: een thermosfles. Alles wat er warm in gaat blijft warm
> en alles wat er koud ingaat blijft koud." Vraagt zijn collega: "Wat
> heb je er nu inzitten?" Zegt die Belg: "2 koppen koffie en
> een Magnum!"
>De Puta Madre![]()
quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:14 schreef Killer_Mom het volgende:
> Een Belg komt bij Blokker in Amsterdam en ziet een
> thermosfles staan. Hij vraagt aan de verkoopster: "Wat is dat?"
> "nou", zegt de verkoopster, "dat is een thermosfles, alles wat je
> er koud instopt blijft koud en alles wat je er warm instopt blijft
> warm." "Ik neem er een", zegt de Belg. Terug gekomen in
> Belgie, neemt hij de thermosfles mee naar z'n werk, en zijn
> collega's vragen: "Wat is dat?" Dus hij zegt: "Dat is het nieuwste
> uit Nederland: een thermosfles. Alles wat er warm in gaat blijft warm
> en alles wat er koud ingaat blijft koud." Vraagt zijn collega: "Wat
> heb je er nu inzitten?" Zegt die Belg: "2 koppen koffie en
> een Magnum!"
>![]()
![]()
![]()
![]()
Belgie heeft ook sluipschutters naar Irak gestuurd, maar ze zijn bij de Franse grens al moeten omdraaien in verband met kapotte knieen
Mensen hebben een natuurlijke weerstand tegen ideeën waar ze zelf niet opgekomen zijn![]()
Twee homo's zitten voor de TV.
Ze krijgen ruzie over waar ze naar zullen kijken.
De gemoederen lopen hoog op en de ene zegt: Ach man!!! Lik me reet!!!
De andere: Nee nee, ruzie is ruzie.Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.![]()
EEN JONGEN VAN EEN JAAR OF TWAALF LOOPT DOOR DE ROSSE BUURT.
HIJ SLEEPT EEN PLATGEREDEN KIKKER AAN EEN TOUWTJE ACHTER ZICH AAN.
HIJ STOPT BIJ EEN VAN DE BARS EN VRAAGT AAN DE BAZIN: "IK WIL SEKS
HEBBEN MET EEN VAN JOUW MEISJES. IK WEET DAT IK TE JONG BEN, MAAR IK HEB WEL VEEL GELD OP ZAK." DE VROUW LAAT DE JONGEN BINNEN EN VRAAGT: "WELK MEISJE WIL JE?" WAAROP DE JONGEN ANTWOORDT: "IK WIL ER EENTJE MET EEN VIEZE
GESLACHTSZIEKTE." DE HOERENMADAM GEEFT HET NIET GRAAG TOE MAAR DIE
JONGEN HEEFT WEL VEEL GELD OP ZAK. "DAN MOET JE NANCY HEBBEN." DE JONGEN HAAST ZICH NAAR DE KAMER VAN NANCY, WAAR HIJ MET HAAR SEKS HEEFT. NA EEN HALF UURTJE GAAT DE JONGEN WEG. HIJ SLEEPT NOG STEEDS DE PLATTE KIKKER AAN EEN TOUW ACHTER ZICH AAN. DE HOERENMADAM KAN HAAR NIEUWSGIERIGHEID NIET BEDWINGEN EN VRAAGT AAN DE JONGEN WAAROM HIJ PRECIES DAT MEISJE MET DIE VIEZE ZIEKTE WOU. WAAROP DE JONGEN ZEGT: "KIJK, ALS IK STRAKS THUISKOM, BEN IK ALLEEN MET DE BABYSITTER. IK WEET DAT ZE VAN KLEINE JONGENS HOUDT, DUS ZAL ZE MET MIJ SEKS WILLEN. ZO KRIJGT ZE VAN MIJ EEN ENGE ZIEKTE. ALS MIJN VADER VANAVOND DE BABYSITTER NAAR HUIS BRENGT, ZAL HIJ OP DE
ACHTERBANK VAN DE AUTO ZEKER MET HAAR EEN NUMMERTJE MAKEN. IK KEN HEM.
EN ALS HIJ DAARNA THUIS KOMT, ZAL HIJ OOK MOEDER NOG EENS WILLEN PAKKEN.
EN MORGEN ZAL MOEDER, IK KEN HAAR, OP DE KEUKENTAFEL SEKS HEBBEN MET DE
MELKBOER.
>EN DIE MOET IK HEBBEN.
>DIE LUL HEEFT MIJN KIKKER DOODGEREDEN.
Ik zag deze zo nog niet staan, als hij al is geweest: Sorry !![]()
AAN MIJN LIEFSTE MEISJE,
Gedurende het voorbije jaar trachtte ik 365 keer met je te vrijen. Ik ben daar 36 maal in gelukt, hetgeen overeenkomt met 1 keer elke 10 dagen.
Hierbijgevoegd een lijst waarom ik hierin niet méér slaagde:
54 maal lagen er propere lakens
17 maal was het te laat
49 maal was je te moe
20 maal was het te heet op de kamer
15 maal deed je of je sliep
22 maal had je hoofdpijn
17 maal was je bang de baby te wekken
16 maal was je boos
12 maal was het de rode periode van de maand
19 maal moest je er vroeg uit
9 maal zei je dat je geen zin had
7 maal had je zonnebrand
6 maal keek je naar de nachtfilm
5 maal wou je je haar niet in de war
3 maal zei je dat de buren ons zouden horen
9 maal zei je dat je moeder in de logeerkamer ons zou horen
De 36 maal dat we het wél deden, was de daad niet bevredigend omdat:
6 maal je daar maar lag
8 maal zaagde je over de scheur in het plafond
4 maal vertelde je me om op te schieten en te komen
7 maal moest ik je wakkermaken en vertellen dat ik klaar was
1 maaI was ik bang dat ik je pijndeed, omdat je zo heen en weer bewoog
---------------------------------------
AAN MIJN LIEFSTE JONGEN,
Ik denk dat je de dingen wat door elkaar haalt.
Hier zijn de redenen dat je niet méér deed wat je wou doen:
5 maal kwam je dronken thuis en probeerde je de kat te neuken
36 maal kwam je gewoon niet thuis
21 maal kon je niet klaarkomen
33 maal kwam je al klaar voor je erin zat
19 maal kreeg je hem niet overeind
38 maal moest je overwerken
10 maal had je teenkrampen
29 maal moest jij er vroeg uit om te gaan vissen
2 maal deden je ballen zeer
4 maal zat hij vast in je rits
3 maal had je het te koud en liep je neus
2 maal had je een splinter in je vinger
20 maal kon je niet omdat je er al de hele dag aan dacht
6 maal kwam je in je pyama binnen terwijl je een vies boekje las
98 maal had je het te druk met voetbal en koers te kijken op TV
Over de keren dat we het wél deden:
De reden dat ik daar zo maar lag, was dat je er naast zat en dat je de lakens aan het neuken was.
Ik had het niet over de scheur in het plafond, maar wat ik wél vroeg was : pak me eens anders in mijn scheur of langs m’n kont
De keer dat ik bewoog, was omdat je een scheet liet, en ik trachtte te ademen.De Puta Madre![]()
![]()
Deze brief moet je lezen...
.
Lieve mama en papa,
We moeten U van onze jeugdleider een brief schrijven, om jullie gerust te
stellen voor het geval dat jullie de overstroming hebt gezien in het
nieuws.
We maken het goed. Er is maar één tent weggespoeld en ook maar twee
slaapzakken. Gelukkig is niemand verdronken. Toen de overstroming gebeurde
waren we juist op de berg naar Bartje aan 't zoeken.
Oh ja, bel je even naar de mama van Bartje om te zeggen dat hij het goed
maakt? Hij kan namelijk geen brief schrijven met zijn twee gebroken armen.
Ik heb mogen meerijden in de jeep van de reddingswerkers. Dat was tof!!
Als het niet zo fel gebliksemd had, zouden we Bartje nooit hebben gevonden.
De jeugdleider was een beetje kwaad op Bartje, omdat hij alleen de bergen
in trok zonder het te zeggen. Hij had het wel gezegd, maar de jeugdleider was
toen bezig met de brand blussen, misschien heeft hij Bartje daardoor niet
gehoord?
! Wist je dat, als je een gasfles in het vuur gooit, dat die dan ontploft?
Het hout van de bomen was te nat om te branden, maar wel een van de tenten
en sommige van onze kleren. David zal er wel een tijdje raar uitzien, tot
zijn haar weer is bijgegroeid.
Als de jeugdleider de minibus gemaakt krijgt, zijn we zaterdag weer thuis.
Het was niet zijn fout dat we gebotst zijn. Toen we vertrokken, waren de
remmen nog heel goed. De jeugdleider zegt dat het normaal is dat zo'n oude
auto soms kapot gaat. Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij geen
verzekering kan krijgen.
Wij vinden het wel een toffe wagen. De jeugdleider vindt het niet erg als
we hem vuil maken. Er zitten tien stoelen in, maar we kunnen wel met twintig in
de auto. We mogen dan om de beurt op de bergwegen rijden, daar zijn veel
bochten, da's dus wel spannend. Alleen spijtig dat de politie ons juist
tegenhield toen ik aan 't rijden was. Hij zou wel eens met jullie komen
praten, zei hij.
Maak jullie niet ongerust, we zijn in goeie handen. De jeugdleider is echt
een toffe knul. Deze morgen ging iedereen zwemmen in het meer. Ik mocht
niet mee omdat ik niet kan zwemmen en Bartje kon ook niet zwemmen met zijn
gebroken armen. Maar we mochten wel met de kano's varen, wij met ons twee.
Helemaal tot aan de overkant. Als je in 't water kijkt, kun je de bomen
zien, die door de overstroming onder water staan.
Onze jeugdleider is niet zo lastig als die andere van vorig jaar. Hij werd
zelfs niet kwaad toen we de zwemvesten vergeten waren. Hij heeft het te
druk met het repareren van zijn auto, we laten hem dus zoveel mogelijk gerust.
Oh en weet je wat? We hebben een cursus EHBO gehad. Toen Danny in het water
dook en zich kwetste aan zijn arm, hebben we zelfs geleerd hoe je een
knevel legt. Da's een knoop om hele grote wonden mee af te binden. Ik heb toen wel
moeten overgeven en sommige anderen ook, maar volgens de jeugdleider komt
dat omdat we die vieze kip gegeten hebben. Hij zegt, dat die hetzelfde
smaakte als het eten in de gevangenis. Ik ben echt blij dat de jeugdleider
vrij is gekomen en dat hij nu met ons op kamp gaat om zijn leven te
beteren.
Hij zegt dat hij voortaan alles veel beter gaat doen.
Wat is eigenlijk een pedaal-fiel?
Zo ik ga stoppen met schrijven. Straks gaan we naar de stad om onze brieven
te posten en om vaseline te kopen. Die hebben we nodig om spelletjes
spelen,
zegt de jeugdleider. Ik ben zo benieuwd!
Maak U niet ongerust. We maken het goed.
Groeten van Timmetje
De Puta Madre![]()
Een gezin is op vakantie geweest en ze hebben een Slang en een Stinkdier meegenomen.
Voordat ze door de douane gaan moeten ze de diertjes natuurlijk wel verbergen.
Pa mept de slang bewusteloos en knoopt er een stropdas van. Zo dat is 1.
Vervolgens pakt hij het stinkdier en stopt het bij zijn vrouw in haar slipje.
Hee, en die lucht dan? Vraagt zijn vrouw.
Pa: och, daar went die wel aan.Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.![]()
In de jungle van Afrika moeten 3 mannen een rivier over waar een gevaarlijke krokodil in huist.
De 1e man doet een poging. Hij wordt halverwege gepakt maar weet zich los te rukken.
Hij bereikt de overkant.
De andere 2 roepen: Hoe gaat het? Hij *hoog stemmetje* Dat rotbeest heeft mijn ballen te pakken!!!
De 2e man gaat erin. Ook hij wordt halverwege gepakt maar weet te ontsnappen. Als de anderen aan hem vragen hoe het gaat zegt ook hij met een hoge stem: Hij heeft mijn ballen afgebeten!!!
De 3e man duikt in het water, weer ontstaat er een worsteling. De krokodil klimt de andere oever op en roept met een hoge stem: Klootzak !!!Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.![]()
Een studente is in Spanje op vakantie.
In een restaurant ziet ze het gerecht Stiereballen staan.
Ze wil dat wel proberen.
Even later komt de ober haar een bordje brengen met 2 kleine balletjes.
Studente: Die zijn wel klein voor een stier zeg?
Ober: Sorry, dame. Deze keer heeft de stier gewonnen.Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.![]()
Waarom staat het Vrijheidsbeel in de haven van New YorkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een jongen met lang haar staat te liften.
Er stopt een auto, de bestuurder kijkt naar hem en vraagt: ben jij nou een jongen of een meisje?
Een jongen, zegt de knul.
De auto rijdt weg.
Dit gaat zo nog een paar keer door.
Op een gegeven moment stopt er een vrachtauto. De trucker zegt: stap maar in.
De jongen gaat zitten, de vrachtauto begint te rijden.
De Trucker zit steeds naar de jongen te kijken.
Jajajaja, zegt de jongen, je vraagt je zeker af of ik een jongen of een meisje ben?
Trucker: Maakt me niet uit, ik neuk je tochZwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.![]()
* schop* een oudje....
A woman is helping her computer-illiterate husband set up his computer, and tells him that he will now need to choose and enter a password, something he will use to log on.
The husband is in a rather amorous mood and figures he will try for the shock effect to bring this to his wife's attention. So, when the computer asks him to enter his password, he makes it plainly obvious to his wife that he is keying in "penis"...
His wife nearly falls off her chair from laughing so hard when the computer replies:
***PASSWORD REJECTED. NOT LONG ENOUGH ***
De Puta Madre![]()
thanks, let op je kinderenquote:Op zondag 25 juli 2004 03:12 schreef BMWM3 het volgende:
Killer_Mom. Die brief. Fantastisch
De Puta Madre![]()
Het is al laat in het casino. 2 croupiers staan een beetje te niksen achter de roulette tafel.
Plotseling komt er een prachtige jonge blonde vrouw binnen.
Ze zet haar fiches in en begint zich uit te kleden.
Het stoort toch niet he? Zegt ze. Er is toch bijna niemand en dit brengt me geluk.
De 2 croupiers stemmen toe.
Het wiel draait.Het blondje begint te springen en te dansen en roept: jaaa, ik heb gewonnen ik heb gewonnen. Ze grijpt een berg fiches, kleedt zich aan en gaat er vandoor.
Zo, zegt de ene croupier: die heeft geluk, welk nummer had ze eigenlijk ingezet?
Andere croupier: Ik weet het niet, ik dacht dat jij wel op zou letten.
Moraal: Niet alle blondjes zijn dom en mannen zijn nu eenmaal mannen.Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.![]()
Een man komt na zijn dood bij de hemelpoort.
Petrus verwelkomt hem. Samen nemen ze zijn levensloop door.
Tja, zegt Petrus heb je eigenlijk wel eens iets bijzonders gedaan?
Jazeker zegt de man.
Ik zag een keer een groep Hells Angels een meisje lastig vallen.
Dus ik ben op de leider afgestapt, ik gooide zijn motor om, rukte zijn piercing uit zijn neus en toen zei ik: nu, laten jullie dat meisje met rust of je krijgt met mij te maken.
Petrus verwonderd: zo, dat staat helemaal niet in het boek, wanneer heb je dat gedaan?
Man: 2 minuten geleden.Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.![]()
Een opkikker...!
Een Iranier komt naar Nederland. Opgewonden houdt hij de eerste de
beste die hij tegenkomt aan en zegt: "Goedendag meneer Nederlander, U
veel bedankt mij opnemen in Uw mooi land...." De ander zegt echter:
"Heej, nix nederlander, ik ben Marokkaan man!"
De Iranier spreekt de volgende voorbijganger aan: "Dankje meneer
Nederlander dat ik met mijn familie hier mag....." Weer wordt hij
onderbroken: "Nieks Nederlander, ik ben Turk..."
De Iranier loopt verder en spreekt de volgende die hij tegenkomt aan:
"Meneer de Nederlander, iek wil U bedanken voor de vele
gastvrijheid van Uw land voor mij" Waarop de aangesprokene antwoordt:
"Heej man, sie je niet dat ik swart ben, ik ben Surinamer..."
Vertwijfeld vraagt de Iranier: "maar waar zijn dan die Nederlanders?"
De surinamer tikt op zijn gouden rolex, trekt zijn wenkbrauwen op en zegt:
"Ooh man, die werken tot 5 uur....."
De Puta Madre![]()
Er liggen twee homo's in bed. Zegt de één tegen de ander: "Ik moet een scheet laten". Zegt de ander: "Wacht even, dan neem ik 'm over m'n longen!""An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing."![]()
Moeder tegen knappe dochter:
Als je op 12 uur nog niet in bed ligt dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vroeger, ja vroeger...... dit is voor iedereen die voor 1980 geboren is.
Als je na 1980 geboren bent, heeft dit niets met jou te maken. De kinderen van tegenwoordig worden in de watten gelegd. Ben jij als kind opgegroeid in de 50er, 60er of 70er jaren, dan is het, terugkijkend, onvoorstelbaar, dat je zo lang hebt kunnen overleven!
Als kind zaten we in de auto zonder gordel en zonder airbags.
Onze bedjes waren geschilderd in prachtige kleuren met verf vol met lood en cadmium. De medicijnflesjes uit de apotheek konden we gewoon open krijgen, net als overigens de fles met bleekmiddel.
Deuren en ramen bedreigden continue onze vingertjes. Op de fiets hadden we nooit een helm op. We dronken water met de mond aan de kraan in plaats van uit een fles. We bouwden zeepkisten en kwamen er pas op de eerste rit,
bergafwaarts, achter, dat we geen rem hadden. Na enige ongelukken konden we daar prima mee omgaan.
's Morgens gingen we naar buiten om te spelen. We bleven de hele dag weg en moesten pas thuis zijn als de straatlantaarns aangingen. Niemand wist waar we waren en we hadden geen mobiele telefoon mee. We sneden ons, braken onze botten en tanden en er werd niemand voor aangeklaagd. Het waren gewoon ongelukken en de enige die schuld had waren we zelf. Kan jij je nog zgn. "ongelukken" herinneren?
We hadden vechtpartijen en sloegen elkaar een blauw oog. Daar moesten we mee leven. Volwassenen interesseerden zich daar niet voor. We aten koekjes, brood met dik boter, dronken Cola en werden evengoed niet te dik. We dronken met vrienden uit dezelfde fles en niemand ging daar dood van. We hadden geen: Playstation, Nintendo, X-box, Videogames, 64 TV-zenders, Videofilm, Surround-Sound, een eigen TV, computer en Internet-chatrooms.
Wat wij hadden waren VRIENDEN.
We gingen gewoon naar buiten en daar kwamen we elkaar tegen. We gingen naar hun huis en belden aan. Of we gingen soms gewoon naar binnen zonder aan te bellen. En dat zonder van te voren af te spreken en zonder dat onze ouders dat wisten. Niemand bracht ons en niemand haalde ons weer op...
Hoe was het in godsnaam mogelijk?
We bedachten zelf spelletjes met stokken en tennisballen. We aten wurmen en die leefden niet voor altijd in onze magen verder.
Met de stokken prikten we elkaar bijna nooit in de ogen. Met voetballen op straat mocht je alleen meedoen als je goed genoeg was. Als je niet goed genoeg was, moest je met teleurstellingen om leren gaan.
Sommige kinderen waren niet zo goed op school als anderen. Ze haalden onvoldoendes en bleven zitten. Dat leidde niet tot emotionele ouderavonden of zelfs tot veranderde prestatienormen. Soms hadden onze daden consequenties. Dat was logisch en daar kon zich niemand voor verstoppen.
Als iemand van ons iets verbodens had gedaan, was het normaal, dat de ouders je er niet uithaalden. In tegendeel, ze waren het met de politie eens! Stel je voor!
Onze generatie heeft vele probleemoplossers en uitvinders, die bereid zijn risico's te nemen, voortgebracht. We hadden vrijheid, we verzaakten, we hadden succes en namen verantwoording. Met al die dingen konden we zeer goed omgaan.
Bij die generatie hoor jij ook. Wees blij dat je er toen bij was.De Puta Madre![]()
Gek??
Zitten twee gekken in een tehuis. Zegt de ene gek tegen de andere;
Ik ben het hier beu, vanavond naai ik d`r uit.
Zegt de andere gek: Dan bef ik de deur.De Puta Madre![]()
Het is groen en het zit op een hekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ne vent zegt tegen zen madam: "zeg sjoe, ist goe dak je vandaag ne keer in je oor neuk?"
die vrouw: "Joma schat, gon ik dan ni doof worden?"
vent: "mor nee, ik steek em al 15 jaar in uw bakkes en ge zwijgt nog steeds nie !"De Puta Madre![]()
![]()
Wil je een dag gelukkig zijn,
bedrink je aan de wijn.
Wil je een week gelukkig zijn,
neem een vrouw.
Wil je levenslang gelukkig zijn,
neem een tuin.
Maar wij nederlanders willen altijd
alles tegelijk.
Wij nemen een vrouw
en bedrinken ons met haar
in de tuin.
De Puta Madre![]()
Er lopen 3 mannen door het bos.
Op een gegeven moment komen ze bij een verschrikkelijk diepe put aan. De
mannen willen natuurlijk weten hoe diep dat deze put is. 1 Van de mannen
gooit een steentje naar beneden, maar na lang luisteren geen geluid. Nou,
zeggen ze tegen elkaar, deze put moet wel verschrikkelijk diep zijn.
De 2de man gooit er uiteindelijk een grotere steen in, maar na lang
luisteren nog steeds niks.
De mannen besluiten om in het bos opzoek te gaan naar een flink zwaar
onderwerp.
Na lang zoeken komt er eentje terug met een biels van 4 mtr die maar
nauwelijks te tillens.
Zeggen ze tegen elkaar: Als we hierbij niets meer horen dan moet het wel
een erg verschrikkelijk diepe put zijn. Afijn, balk erin, luisteren,
helemaal niks. De mannen besluiten maar om verder te lopen. Even later
zien ze ineens een geit keihard door het bos heen rennen die zo die put in
duikt.
Ze besluiten na dit vreemde voorval om maar gauw weg te gaan bij die put.
Na een poosje lopen komen ze een boer tegen die zoekende is. "Wat zoek
je", vraagt 1 van de mannen. "Ik ben mijn geit kwijt" zegt de boer. "We
zagen net een geit keihard door het bos heen rennen, en die dook zo een
diepe put in" zeggen de mannen vervolgens. "Nee", zegt de boer, "Dat kan
mijn geit niet zijn, die zat stevig vastgebonden aan een zware biels"Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32![]()
Die is van bert visscher , zeker omdat je het stukje zegt met : " en gaat tekeer als een Toyota Carina" !!!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:11 schreef BMWM3 het volgende:
Komt een japanner bij een hoer, en hij zegt. ,,Wat kost je?" Waarop die hoer antwoord: ,,¤45" Die Japanner gaat ermee akkoord en waarschuwt de hoer: ,, Ik waarschuw je, ik kom 24x klaar". Waarop die hoer weer antwoord. ,,Zoooo dat is veeeeel!!!" Japanner: ,,Maar telkens als ik ben klaargekomen, moet ik even naar buiten om weer op adem te komen!" ,,Ja, is goed" zegt de hoer.
Dus die Japanner duikt vervolgens op de hoer, en gaat tekeer als een Toyota Carina!! En naar binnen, en naar buiten,. Maar na 24x komt de Japanner niet terug. Ze rent naar buiten en vraagt een voorbijganger.: ,,Heeft u misschien een Japanner gezien?" Waarop de voorbijganger zegt: ,, Nee, maar wel een bus vol Japanners zien wegrijden"
![]()
![]()
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Een man staat voor de rechter omdat hij zijn vrouw heeft doodgeslagen.
Rechter: Dat is een zwaar misdrijf, als U verzachtende omstandigheden kunt aantonen wordt de straf niet zo hoog.
De man: 'Ze was dom, ik moest ze gewoon doodslaan.'
De Rechter: 'Dat is niet echt een verzachtende verklaring van U, als U echt niet levenslang achter tralies wilt zult U toch echt met iets beters moeten komen.'
Waarop de man verklaart: We woonden in een flat. Op de 12e verdieping woonde een gezin met 2 kinderen, het was gewoon zielig. Ze waren heel klein. De zoon van 12 was maar 90cm en die van 19 was maar 85 cm. Op een dag zei ik tegen mijn vrouw ' dat is toch zielig hé, die kinderen van die mensen' 'Ja', zegt mijn vrouw 'dat zijn pyrineën' Ik zeg 'je bedoeld pygmeën' 'Nee' zegt ze 'pygmeën dat is dat wat onder de huid zit waar je sproeten van krijgt' Ik zeg 'dat is pigment' 'Nee' zegt ze 'pigment dat is waar de oude romeinen op schreven' Ik zeg 'dat is perkament' 'Nee' zegt ze 'perkament is als een dichter iets begint en niet afmaakt' 'Edelachtbare U kunt zich voorstellen dat ik niet van plan was te zeggen dat het fragment is. Ik ging dus in mijn stoel zitten en las mijn krantje. Plotseling komt mijn vrouw met de volgende zin en ik denk: 'Ze is rijp voor het gesticht...' 'Schat kijk eens', ze maakt een boek open en laat een stuk tekst zien: 'Het zonnedak van de handtas was de lerares van pooier 15'. Ik neem het boek en zeg: 'Maar schat, dat is frans daar staat: 'La Marquise de Pompadour est la Maitresse de Louis XV.' Dat betekent: De Marquise van pompadour was de maitresse von Louis de 15e' 'Nee' zegt mijn vrouw, 'dat moet je letterlijk vertalen. 'La marquise- het zonnedak, Pompadour - de handtas, la maitresse- de lerares, Louis XV - de pooier.' Ik moet dat toch weten ik heb extra voor mijn franse les een legionair in dienst gehad.' Ik zeg: 'je bedoelt een lector' 'Nee' zegt ze 'Lector is een griekse held' Ik zeg: 'dat was Hector en dat was een trojaan' 'Nee' zegt ze 'Hector is een vlaktemaat' Ik zeg: 'dat is een hektaar' 'Nee' zegt ze 'hektaar is een godendrank' Ik zeg: 'Dat is nektar' 'Nee' zegt ze 'dat is een rivier in zuid-Duitsland' Ik zeg: 'dat is de Neckar' Mijn vrouw: 'Ken jij dat lied niet 'Gauw graas ik aan de Naktar, gauw raas ik aan de rijn', dat heb ik pas nog met mijn vriendin in duo gezongen'. Ik zeg: 'in duet' 'Nee, zegt ze ' duet is als twee mannen met een sabel vechten' Ik zeg: 'dat is een duel' 'Nee' zegt ze 'duel is als een trein uit een donker berggat naar buiten komt' 'Edelachtbare...toen heb ik de hamer genomen en haar doodgeslagen.'
Ze zwijgen... Dan de rechter: 'Vrijspraak! Ik had haar bij Hector al doodgeslagen!'De Puta Madre![]()
First-year students at Med School were receiving their first anatomy class with a real dead human body. They all gathered around the surgery table with the body covered with a white sheet. The professor began the lecture by telling them: "In medicine, it is necessary to possess two important qualities as a doctor "The first is that you not be disgusted by anything involving the human body".
To illustrate, he pulled back the sheet, stuck his finger in the anus of the corpse, withdrew it, and stuck it in his mouth. "Go ahead and do the same thing," he told his students. The students freaked out, hesitated for several minutes, but eventually took turns sticking a finger in the butt of the dead body and sucking on it.
When everyone finished, the professor looked at them and said, "The second most important quality is observation." "I stuck in my middle finger and sucked on my index finger. Now learn to pay attention!
De Puta Madre![]()
ALS VROUWEN EENS UITGAAN....
Twee mannen hebben besloten om hun vrouw eens alleen te laten stappen.
De twee vrouwen gaan naar een kroeg, drinken heerlijk een biertje en hebben een hoop lol. Tegen 03.00 uur besluiten ze naar huis te gaan.
Eenmaal buiten, moeten ze beiden nodig plassen, maar hebben geen zin die drukke kroeg weer in te gaan. Ze komen langs een begraafplaats en gaan daar even stiekem een plas doen.... Maar ja, vrouweneigenschap: Geen toiletpapier!
De éne besluit met haar slipje af te vegen en gooit deze daarna in de struiken. De tweede pakt een grafkrans, veegt zich af en legt netjes de krans terug.
De dag erna komen de twee mannen elkaar weer tegen.
Zegt die ene: "Wel, dat was een mooie boel, maar nooit meer dus hè!
Mijn
vrouw komt zonder slip thuis!" "Dat is nog niks," zegt die ander, "mijn vrouw had een kaartje tussen haar benen met de tekst: "Bedankt, je was geweldig, namens de jongens van de brandweer...."![]()
Een passagier achteraan in een taxi wil de chauffeur
wat vragen, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de
aandacht te trekken.
De taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur.
Het voertuig mist op een haartje na de tram , ramt
bijna de voorruit van een monumentaal bordeel, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferend Japanners tot stilstand te komen.
Het is even stil in de taxi.
Dan zegt de chauffeur
"Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken."
De passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder.
Waarop de bestuurder zegt
"Het is uw schuld niet hoor meneer, maar vandaag is
mijn eerste dag als taxichauffeur.
hiervoor heb ik 25 jaar met lijkwagens gereden.De Puta Madre![]()
LOLquote:Op woensdag 18 augustus 2004 00:03 schreef Killer_Mom het volgende:
Een passagier achteraan in een taxi wil de chauffeur
wat vragen, dus tikt hij de man even op z'n schouder om de
aandacht te trekken.
De taxichauffeur geeft een geweldige schreeuw en verliest de macht over het stuur.
Het voertuig mist op een haartje na de tram , ramt
bijna de voorruit van een monumentaal bordeel, alvorens op het trottoir tussen tientallen driftig fotograferend Japanners tot stilstand te komen.
Het is even stil in de taxi.
Dan zegt de chauffeur
"Meneer, wilt u dat nooit meer doen. Ik ben me dood geschrokken."
De passagier zegt dat hij niet had geweten dat de chauffeur zo zou schrikken van een klein tikje op z'n schouder.
Waarop de bestuurder zegt
"Het is uw schuld niet hoor meneer, maar vandaag is
mijn eerste dag als taxichauffeur.
hiervoor heb ik 25 jaar met lijkwagens gereden.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar ik vond hem echt geweldig
Een man zit op z`n werk en krijgt een nieuwe collega, deze werkt hij in en samen zitten ze op een kamer. Elke dag begint die man (die er al was) met een ritueel, hij haalt z`n wijs en middelvinger langs z`n neus op en snuift eraan en zegt dan: Oh Belinda. Dit gaat elke dag door totdat die nieuwe kracht er genoeg van krijgt en vraagt zicht langszamerhand wel af waarom die dat doet. Dus die vraagt de volgende ochtend aan zijn collega waarom doe je dat nu? Nou zegt die man elke dag voordat ik naar me werk ga, geef ik me vrouw nog ff een stevige vingerbeurt, op me werk zit ik dan nog ff na te genieten. Dus die nieuwe kracht begrijpt en ze gaan vrolijk aan het werk. De volgende dag begint het ritueel weer opneiwue, maar die nieuwe kracht haalt ook 2 vingers geheel onder de poep, en snuift er flink aan en roept dan: Oh Abroeska
Weet ik veel![]()
Pijpen voor een afzuigkap
Er komt een vrouw bij een Doe-het-zelf- zaak en zegt tegen een
verkoper: "Ik wil pijpen voor een afzuigkap." Zegt die verkoper: "Al
wil je neuken voor een broodrooster betalen moet je toch."
De Puta Madre![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:38 schreef Killer_Mom het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Word vannacht wakker gemaakt door mijn vriend, die vertelde dat ie gestommel had gehoord, was gaan kijken, en dat ie door een kier tussen de deur had gezien dat er een inbreker zijn zelfgemaakte paté zat op te eten. Toen heb ik maar ff een dokter gebeld voor die inbreker.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
Wat is de hoofstad van Rotterdam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Flauw![]()
![]()
ROTFLOLquote:Op dinsdag 20 juli 2004 14:22 schreef Killer_Mom het volgende:
Deze brief moet je lezen...
...
Groeten van Timmetje![]()
De enige twee gouden medailles die Rusland heeft gewonnen op de olympische spelen tot nu toe zijn voor schieten. Russische huurmoordenaars kunnen tenslotte onbeperkt oefenen. Maar van de 150 doelen raakten ze d'r maar 149 - dus de trainer - wat is er verdomme gebeurd?! Hoe kon je in 's Hemelsnaam missen? Je hebt nog wel zo goed getrained.
Zegt de schutter, ik heb niet gemist, ik had te weinig kogels.
WAT? zegt de trainer.
Zegt de schutter, de chinesen hebben zoiezo al alle medailles gewonnen, ik dacht, ik mag ze niet ook nog eens hier laten winnen, dus de eerste kogel heb ik gebruikt om zo'n spleetoog dood te schieten...
"De meeste deodoranten laten witte vlekken achter op je kleren. Nieuw! Onze deodorant laat gekleurde vlekken achter!"
"Nieuw op uw mobiele telefoon! U hebt geen vrienden? U voelt u eenzaam? Dat is makkelijk verholpen! Kijk eens naar onze nieuwe aanbieding!
"Discomfort" - 15 Euro/maand - u wordt iedere vier uur gebeld.
"Economy" - 30 Euro/maand - u wordt iedere twee uur gebeld
"Business" - 100 euro/maand - u wordt iedere half uur gebeld
"Goddammit!" - 600 euro/maand - zogouw uw telefoon aanstaat en u niet in gesprek bent, wordt u gebeld.![]()
hahaquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 13:49 schreef Sessy het volgende:
"De meeste deodoranten laten witte vlekken achter op je kleren. Nieuw! Onze deodorant laat gekleurde vlekken achter!"
"Nieuw op uw mobiele telefoon! U hebt geen vrienden? U voelt u eenzaam? Dat is makkelijk verholpen! Kijk eens naar onze nieuwe aanbieding!
"Discomfort" - 15 Euro/maand - u wordt iedere vier uur gebeld.
"Economy" - 30 Euro/maand - u wordt iedere twee uur gebeld
"Business" - 100 euro/maand - u wordt iedere half uur gebeld
"Goddammit!" - 600 euro/maand - zogouw uw telefoon aanstaat en u niet in gesprek bent, wordt u gebeld.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene![]()
dat was geen inbreker, dat was mijn voorproever.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:43 schreef Pietverdriet het volgende:
Word vannacht wakker gemaakt door mijn vriend, die vertelde dat ie gestommel had gehoord, was gaan kijken, en dat ie door een kier tussen de deur had gezien dat er een inbreker zijn zelfgemaakte paté zat op te eten. Toen heb ik maar ff een dokter gebeld voor die inbreker.
De Puta Madre![]()
De nieuwe pastoor!
De nieuwe pastoor was zo zenuwachtig dat hij de eerste mis bijna niet kon spreken.
Hij vroeg de bisschop om raad.
Deze raadde hem aan voor de mis twee a drie druppels wodka in een glas water te doen
en dit op te drinken.
De pastoor deed dit en de mis verliep prima: hij was de rust zelve en
alles ging zoals het moet.
Nadat de pastoor het recept nogmaals had genomen maar deze keer met iets meer wodka
bleef hij zelfs rustig tijdens de mis terwijl het buiten regende en stormde alsof de wereld verging.
Toen hij na de mis weer in de pastorie kwam lag er een briefje voor hem van de bisschop:
Beste Pastoor,
Bij deze neem ik de vrijheid enige feedback te geven op uw laatste mis
en hoop dat u aan deze punten zal werken:
- Het is niet nodig citroenschijfjes op de rand van de misbeker te steken;
- Het hokje naast het altaar is de biechtstoel en geen WC;
- Er zijn 10 geboden, geen 12;
- Er waren 12 apostelen, geen 14;
- Geen van de apostelen was een dwerg en niemand droeg een rood kapje;
- Jezus Christus en de Apostelen duiden we niet aan als "J.C. and the Gang";
-David won van Goliath maar niet door het geven van een "trap in zijn ballen;
- We noemen Judas niet Hoerenjong en de paus noemen we niet El Padrino;
- Bin Laden heeft niets te maken met de dood van Jezus;
- Het weiwater is er om te zegenen, niet om de nek te verfrissen;
-Waarom u de miswijn in een teug heeft leeggedronken, dan zout gelikt en daarna in eeen citroen
heeft gebeten snap ik nog steeds niet;
- Die "muts met die kleine tieten" was Moeder Maria;
- In het vervolg niet meer steunen op de beelden, deze al helemaal niet meer zoenen;
- De "Freak in het midden" is overigens Jezus.
Hij hangt daar niet uit verveling maar is aan het kruis genageld;
- Diegene in de hoek bij het koor welke u eerst betitelde als homo en later als travestiet in een
nachtpon was ik;
De volgende keer graag twee druppels wodka in het water en niet omgekeerd.
Met vriendelijke groet,
De bisschop
De Puta Madre![]()
LOLquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 11:38 schreef Killer_Mom het volgende:
![]()
![]()
![]()
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search![]()
thanks, plaats ook eens een mooie.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 22:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
![]()
omhoogschop topic..
De Puta Madre![]()
![]()
een opstekertje ?
IIn een ziekenhuis verzamelen zich familieleden in de
wachtkamer,nabij het
ziekbed van een ernstige zieke. Uiteindelijk komt de dokter
binnen,
hij kijkt ernstig en somber.
"Ik vrees dat ik heel slecht nieuws voor u heb", zegt hij,rondblikkend
naar alle bezorgde en angstige gezichten. "De enige hoop die
er nog overblijft voor uw geliefde familielid is een
hersentransplantatie.
Dit is een experimentele procedure, met het nodige risico, en bovendien
dient u zelf voor de hersenen te betalen".
Stil zitten de familieleden in de wachtkamer, terwijl ze het
nieuws verwerken.
Na een hele tijd vraagt er iemand "En wat kosten hersenen
eigenlijk?".
De dokter geeft snel antwoord : "5000 euro voor een mannelijk
brein
en 200 euro voor dat van een vrouw."
Er valt een pijnlijke stilte.
De mannen in de wachtkamer proberen niet te glimlachen, en
vermijden elk oogcontact met de dames, maar sommigen kunnen het grijnzen
och niet laten.
Eén van de mannen, niet in staat zijn nieuwsgierigheid in te tomen, flapt
er uiteindelijk de vraag uit die op ieders lippen ligt:
"Waarom is een mannelijk brein zoveel duurder dan een vrouwelijk?"
De dokter glimlacht om zijn kinderlijke onschuld en zegt tot de hele groep
"Dat is gewoon de standaardprocedure, mijnheer, we moeten de prijs
van vrouwenhersenen wel laag houden omdat die al zijn gebruikt!"
De Puta Madre![]()
![]()
voor wie nog steeds bang is voor de tandarts...
Een man en een vrouw ontmoeten elkaar in een bar. Er wordt wat gepraat en van het een komt het ander. Ze besluiten naar het huis van de vrouw te gaan.
Na een paar glazen trekt de man zijn hemd uit en wast zijn handen.
Vervolgens gaat de broek uit en, weer wast hij zijn handen. De vrouw, die dit ritueel gade slaat zegt hem, "Ik durf er voor wedden dat jij een tandarts bent."
Hij, stomverbaasd, antwoordt "Ja ... maar hoe ben jij dat te weten gekomen?"
"Eenvoudig," antwoordt ze, "Je doet niet anders dan je handen wassen."
Na verloop van tijd beginnen ze te sexen en wanneer ze klaar zijn zegt zij, "Jij moet verdomd een heel goede tandarts zijn."
Hij, stralend en glunderend na zo een ego boost antwoordt, "Natuurlijk ben ik een heel goede tandarts, hoe ben jij dat te weten gekomen?"
Zij, met een uitgestreken gezicht, "Ik heb niks gevoeld!"
De Puta Madre![]()
Tsjetsjeense bergbewoners hebben entousiast gereageerd op de Russische beslissing Russische scherpschutters naar Athene ipv naar Tsjetsjenie te sturen.![]()
"Helen, Helen, is Peter thuis?"
"Ja, wat moet je van hem?"
"Ahh, ik wilde 100 Euro lenen."
"Wat, ben je dom of zo, denk je dat als hij 100 euro had, hij thuis zou zitten?"![]()
![]()
Een man gaat met zijn vrouw mee naar de stad.
Zijn vrouw gaat een winkel binnen en hij blijft buiten wachten.
Aan de overkant staat een hoertje tegen een lantaarn geleund. Hij gaat naar haar toe en vraagt
wat ze voor 50 euro allemaal doet.
Hoertje: 50 euro? Daar krijg je niet veel voor hoor.
Teleurgesteld gaat de man weer weg.
Zijn vrouw komt de winkel uit en gaat naar haar man toe. Samen steken ze over.
Ze passeren het hoertje. Wanneer ze voorbij lopen zegt het hoertje: Zie je wel dat je voor 50 euro niet veel krijgt?Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.![]()
trouw nooitquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 14:51 schreef Balthar het volgende:
Een man gaat met zijn vrouw mee naar de stad.
Zijn vrouw gaat een winkel binnen en hij blijft buiten wachten.
Aan de overkant staat een hoertje tegen een lantaarn geleund. Hij gaat naar haar toe en vraagt
wat ze voor 50 euro allemaal doet.
Hoertje: 50 euro? Daar krijg je niet veel voor hoor.
Teleurgesteld gaat de man weer weg.
Zijn vrouw komt de winkel uit en gaat naar haar man toe. Samen steken ze over.
Ze passeren het hoertje. Wanneer ze voorbij lopen zegt het hoertje: Zie je wel dat je voor 50 euro niet veel krijgt?![]()
De Puta Madre![]()
> Hotelkamer delen
>>
>> Een zakenman gaat met zijn secretaresse naar een congres. Helaas had hij
>> niet gereserveerd voor een kamer. In het hotel er is echter nog maar 1
kamer
>> vrij. Na overleg met zijn secretaresse besluiten ze de kamer toch te
nemen.
>> S`avonds na het congres liggen ze met z`n tweeën in bed en hij krijgt
toch
>> wel zin in haar. Maar denk bij zich zelf ik moet het wel subtiel
aanpakken.
>> Dus zegt hij. DE AANDELEN GAAN OMHOOG.
>> Waarop zij antwoordt. DE BEURS IS GESLOTEN. Shit denkt hij das jammer.
Maar
>> na 15 min. probeert hij het nog eens. DE AANDELEN GAAN ECHT STIJGEN.
Waarop
>> zij denk, ik heb echt geen zin en zegt.
>> DE BEURS IS NOG STEEDS GESLOTEN. Shit dat is jammer. Na een kwartier
krijgt
>> de secretaresse toch wel zin en zegt DING DONG. DE BEURS IS GEOPEND.
Waarop
>> hij zegt. SHIT IK HEB NET ALLE AANDELEN VAN DE HAND GEDAAN.
>>
>>
note, \ normaal schoon ik ze op, maar mijn toetsenbord denkt er anders over
De Puta Madre![]()
Ik heb deze al eens ergens hier op het forum gepost (en ook niet het hele topic gelezen), maar dit vind ik een erg leuke mop:
Jan's stopzinnetje is "Ik ben Jan en ik kan er wat van!". Op een avond komt Jan in een kroeg, en ziet hij een non zitten tot wie hij zich erg aangetrokken voelt. Hij vraagt haar of ze eens met hem wil neuken, maar die non zegt dat het niet mag vanwege haar geloof, maar dat anaal nog net kan.
Als ze even later bezig zijn zegt Jan op zijn hoogtepunt: "Ik ben Jan en ik kan er wat van!", waarop die non zegt: "Ik ben Ron en ik ben verkleed als een non!".![]()
Er lopen 2 kabouters op een strand, maar zonder te weten dat het voor mensen een naaktstrand is.
Op een gegeven moment passeren ze 2 hoge en lange heuvels, zegt die ene kabouter tegen die andere: "moet je daar eens zien, daar in die bosjes , waar die heuvels bij elkaar komen. daar zit een grot achter ! "
"Nou, ja zeg" zeg die 2e. "Durf jij daar te gaan kijken ?"
Die eerste kabouter is niet zo bang aangelegd en wil dat wel gaan doen. "Maar als ik na 15 minuten nog niet terug ben, moet je me te hulp komen"
De dappere kabouter vertrekt en de andere blijft wachten.
10 minuten, 15 minuten................ 20 minuten en als zijn vriend na 25 minuten nog niet is verschenen, besluit hij er toch maar achteraan te gaan.
Na zich door te struiken heen te hebben geworsteld, komt hij bij de grot waar zijn vriend nog steeds voor de ingang staat.
"Waar blijf je nou ? " vraagt hij vertwijfeld.
"Nou," zegt die eerste, " na mijn tocht door het struikgewas, kwam ik hier bij de grot. Ik heb eerst een paar keer geroepen, maar zonder reactie. Toen zag ik hier boven mijn hoofd die klepel hangen en ben daar toen maar mee gaan bellen. Toen ik daar eventjes mee bezig was hoorde ik wel een stem roepen 'ik kom, ik kom', maar ik heb tot nu toe nog niemand gezien..................."De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...![]()
Er kwam eens een man op een boerderij die vervolgens van de boer een rondleiding kreeg.
Het was allemaal heel interresant tot hij een muur tegen kwam met vier gaten erin. Hij vroeg de boer waar die voor dienden. Hierop antwoorde de boer:"Stop je lul er maar in, dan merk je het wel."
Aldus gedaan en de man stak zijn leuter in het eerste gat. Het was best aangenaam en hij vroeg de boer wat het was. De boer antwoorde:"Dat is mijn schoonmoeder."
Geïntrigeerd stak de man zijn pik in het volgende gat. Dat was zowaar nog beter. Weer vroeg hij de boer wat dit was. De boer antwoorde:"Dat is mijn vrouw."
Benieuwd naar het volgende gat stak hij daar zijn geslacht in. Dit overtrof de vorige twee. Op zijn vraag wat dit was antwoorde de boer:"Dat is mijn dochter"
De man was nu wel erg benieuwd naar het laatste gat gat en stak ook daar zijn penis in. Och, dat was lekkerder dan alle vorige bij elkaar en terwijl hij bezig was vroeg hij de boer wat dit was. Hierop antwoorde de boer:"Dat is mijn melkmachine. Die houdt pas op als hij 40 liter heeft."Life is like an apple, after you've taken a bite it'll spoil![]()
Nadat Gulliver dysenterie had, werd hij nog lang herinnerd in het land der lilliputters...
Twee Russische gepensionneerden praten over de Stalintijden vs de Poetintijden.
A: Ach, als nu eens Stalin terug zou komen!...
B: ...Zou hij binnen een dag in de gevangenis belanden omdat hij geen registratiepapieren heeft.
De VN heeft wereldwijd mensen eenzelfde vraag gesteld:
"Zegt u eens eerlijk, wat is naar uw mening een goede oplossing voor het tekort aan voedsel in andere landen?"
Geen van de ondervraagden kon een antwoord geven, want:
- In Afrika wisten ze niet wat "voedsel" betekent,
- In Oost-Europa konden ze niet "eerlijk" antwoorden
- In West-Europa was er geen "tekort", zei men daar
- In China snapten ze het woord "mening" niet
- In het Midden-Oosten zag men geen "oplossing"
- In Zuid-Amerika werden de VN-medewerkers ontvoerd voor losgeld nog voordat zij iets konden vragen
- In de Verenigde Staten wist men niet, wat "andere landen" betekent.![]()
In het gekkenhuis:
P: Zuster, zuster, is dit eten voor twee personen?
Z: Nee, voor een.
P: Hoezo eet die vlieg dan mee?!
De olympiade bewijst maar weer eens, dat er sinds de 17de eeuw maar weinig veranderd is in de wereld:
De zwarte mensen rennen nog steeds het hardst, en de witte mensen schieten het best.![]()
![]()
De vakantie is weer (bijna) achter de rug,
de goede voornemens van begin dit jaar zijn een beetje afgezwakt,
dus zitten we nog steeds met die paar kilo's overgewicht.
Een dieet kan helpen,
maar misschien zijn enkele simpele oefeningetjes efficienter.
Begin langzaam en versnel het tempo pas als je de techniek volledig onder de
knie hebt.
Waarschuwing:
Misschien is het raadzaam je dokter te raadplegen alvorens aan het
oefeningenpakket te beginnen.
Nu naar beneden scrollen...
Nu terug naar boven scrollen...
OK. Dat is genoeg voor de eerste dag...
Groeten, je trainer
.De Puta Madre![]()
aan de kinderen van deze tijd
> > De moderne seksuele voorlichting aan de kinderen van deze tijd.
> > "Papa? Zeg me eens, hoe ben ik ontstaan?"
> > "Wel goed mijn kind, het moest er eens van komen, en waarom niet vandaag,
> > luister goed!
> > Papa en mama zijn elkaar tegengekomen in een cybercafé.
> > Papa heeft in de toiletten van dat cybercafé een verbinding gemaakt met
> > mama.
> > Op dat moment heeft mama een paar downloads gedaan van de memoriestick van
> > papa.
> > Toen papa klaar was met het uploaden, stelden we vast dat we geen firewall
> > hadden gebruikt.
> > Aangezien het te laat was om te cancelen of te deleten,zaten we na negen
> > maanden met een virus!!!"De Puta Madre![]()
Vroeger.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
PASOP ! PASOP ! MEER BOTER!
DRAAI ZE OM ! DRAAI ZE OM!
BOTER , MEER BOTER ! ZIE JE DAT NIET ?
ZE GAAN AANBRANDEN ! PAS TOCH OP !
DRAAI ZE , DRAAI ZE !
SCHIET OP ,HAAST JE , DRAAI ZE NU OM ! NU !
PAS OP , TE VEEL BOTER , HET GAAT SPATTEN !
PAS OP ! JE GAAT JE VERBRANDEN !
HOLA , HOLA , TE VEEL BOTER !
EN TE WEINIG ZOUT , TE WEINIG ZOUT !.............
De vrouw is compleet uit het lood geslagen en gilt:
Waarom schreeuw jij zo? Wat is er met jou aan de hand?
De man draait zich om en zegt heel kalm, terwijl hij de keuken verlaat.
Gewoon om je duidelijk te maken hoe het aanvoelt als jij naast me zit als ik met de auto rij.Rozen verwelken, schepen vergaan. Daar heb je Bassie.......En Adriaan!!!!![]()
Over vrouwen gesproken
1 gij zult niet te laat komen ..... neem gelijk de hele dag vrij
gij zult geen persoonlijk geluid maken .... wekkers geven meer effect
gij zult niet fluisteren .... schreeuwen hoort men beter
gij zult niet in de gang rennen ...... glijden gaat sneller
gij zult heen propjes schieten ..... tassen kome harder aan
gij zult niet lenen .... pak het gewoon
gij zult niet spieken .... pak gewoon z'n blaadje er bij
gij zult niet op het plein fietsen ..... pak gewoon ee nbrommer....
gij zult u huiswerk maken .... maar laat het eerst een ander doen
gij zult het leven va nde leraar niet zuur maken ..... dat doet zijn vrouw alTyp- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Een man en een vrouw zitten in een auto. De man rijd veel te hard. Komt er een politie man aan, en laat ze stoppen aan de kant. “Meneer,u rijd veel te hard.” Man: ach, dat was alleen vandaag, ik had ff haast. Vrouw: “Ach, je weet toch dat je altijd te hard rijd, schat.” Politie: En u heeft uw lichten ook niet aan!” Man: “Jah, het is nog lang niet donker! Het is alleen een beetje schemerig!” Vrouw: “Schat, licht of donker, jij hebt de lichten nooit aan!” Politie: “en u hebt uw gordels ook al niet om!!” Man: “Ja, maar u had me stil laten staan dus had ik de gordels al vast af gedaan!” Vrouw: “Ach, schat, je hebt je gordels nooit om!” Man: “HOU NOU JE BEK TOCH EENS, NU KRIJGEN WE ALLEMAAL BOETES!” Politie: “Mevrouw, praat uw man altijd zo tegen u?” “Nee hoor, alleen als hij dronken is!”Typ- en spellingsfouten voorbehouden.![]()
Er komt een belg bij de dierenarts met een hond.
De hond heeft nog twee poten, één oor en één oog.
Hij zegt tegen de dierenarts: kunt u hier nog wat mee doen?
nee, sorry zegt de man. Het enige wat ik kan doen is afmaken.
Nou ja zegt die belg dat moet dan maar; en hij vertrekt.
Staat ie na drie weken weer bij de dierenarts aan te bellen;
.......................................Is me hond al af????![]()
Voorstel voor het opleuken van de olympische spelen:
1) Iedereen gebruikt doping, alleen de domme of ongelukkiggen worden ermee gepakt. Voorstel: doping legaliseren! Het is toch ook veel leuker om de sporters als energizer bunnies rond te zien rennen zonder dat zij er halfdood bij neervallen?
2) Bij het schermen komen twee clowns de arena op, vechten drie seconde lang, en that's it. En dit bij zo'n esthetische, potentieel prachtige sport! Voorstel: alle schermers, zwaardvechters, en andersoortige kardinaal-beschermers tegelijk de arena insturen, 20 van het ene team, 20 van het andere. Iedereen die vijf keer wordt gestoken moet eruit. Het land, waar de laatste sporter die er nog in staat toe behoort, heeft gewonnen.
3) Het schieten. Er zijn nu wel 50 verschillende schietkampioenen! Nee, we doen gewoon wie het beste is van alle soorten! 3, 10, 50 meter... geweer, pistool, karabijner, hamerwerpen, boog, speerwerpen op nauwkeurigheid... scherpschuttersgeweer, staande doelen, bewegende doelen, alles! En wie de meeste punten over dit alles haalt, heeft gewonnen.
4) krokodillen in het zwembad uitzetten...
5) ENZOVOORTS! GEEF HET DOOR! Laten we de olympische spelen weer het leuke evenement maken dat het ooit was!![]()
Wat is de overeenkomst tussen een Skoda en een Turkse vrouw?
Het voelt best lekker als je er in zit, maar je schaamt je als je er naast staat.Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.![]()
![]()
Hallo
Je zult het niet geloven!!
Lig ik vannacht heerlijk te slapen word er om 4 uur flink op de deur gebonsd en aangebeld. Vanzelfsprekend schrik ik me rot en vlieg
naar het raam alwaar een zatlap staat te roepen: Hé kom me duwen !!
Ik zeg terug: doe normaal joh, het is 4 uur s' nachts , ik ken je niet
eens en jij wil dat ik kom duwen.
Terug in bed begint mijn vrouw me de les te lezen.
"Doe niet zo overdreven, het is jou toch ook wel eens overkomen
dat je met panne stond en toen was je ook blij dat iemand je duwde".
Had je die sukkelaar echt niet even kunnen helpen?
Hoezo sputter ik tegen; die vent was ladderzat.
Waarop ze zegt: ik ben teleurgesteld, zo ken ik je helemaal niet.
Dus ik me maar weer aankleden en naar beneden toe.
Ik doe de voordeur open en roep: Hé kerel, ik kom je duwen; waar zit je!!!!
Hoor ik de dronkaard zeggen:
Hier in de tuin op de schommel !!
De Puta Madre![]()
sam loopt langs de gracht. hij denkt moos te zien aan de andere kant, maar hij is er niet zeker van dat het hem echt is dus zwaait hij maar niet. hij ontmoet hem anders wel bij de brug.
moos loopt langs de gracht. hij denkt sam te zien aan de andere kant, maar hij is er niet zeker van dat het hem echt is dus zwaait hij maar niet. hij ontmoet hem anders wel bij de brug.
komen ze elkaar tegen op de brug, blijkt dat ze het allebei niet zijn!!!
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!![]()
Kinderen, dieren, seks. Drie mogelijkheden voor reclame waarmee je niet fout kunt zitten.
Wat is dan een superreclame? Seks met de dieren van kinderen?![]()
tragedie ook, zoals doodquote:Op donderdag 26 augustus 2004 00:52 schreef Sessy het volgende:
Kinderen, dieren, seks. Drie mogelijkheden voor reclame waarmee je niet fout kunt zitten.
Wat is dan een superreclame? Seks met de dieren van kinderen?
dus een lief schattig hondje dood neuken voor het gezicht van een kindje![]()
>Bejaarde sex
>>
>> Een oud bejaard koppel ging als weekenduitstap naar de plaats waar ze
>> elkaar het eerst ontmoet hebben. Terwijl ze in het café zitten zegt
>> de oude man: "Herinner je nog Marie, de eerste keer dat ik je leerde
>> kennen, nu al een goede 50 jaar geleden? Toen we het café verlieten,
>> om de hoek achter de stelling gingen en ik je een goede beurt gaf
>> langs achter." "Maar, natuurlijk herinner ik me dat lieveling",
>> antwoordt de oude dame met een grijns op haar gezicht. "Awel, voor
>> de goeie oude tijd, laten we nog eens naar daar gaan, dan geef ik je
>> nog eens een beurt langs achter." zegt de oude man. Het bejaarde
>> koppel betaalt de rekening en verlaat het café. Een jonge vent welke
>> op de bank naast hen zat, had hun gesprek gehoord en was bij zichzelf
>> aan het denken dat het wel grappig moet zijn om zo`n bejaard koppel
>> nog eens bezig te zien. Dus staat hij op en volgt het bejaarde
>> koppel. Even later ziet hij de twee achter de stelling. Het oude
>> dametje trekt haar panty`s naar beneden en heft haar rok op. De oude
>> man trekt z`n broek tot op z`n enkels en pakt haar vast bij haar
>> billen. De oude dame grijpt vervolgens het ijzeren hek vast. Wat er
>> volgt is 40 minuten van de meest atletische sex die de jonge vent
>> ooit gezien heeft. De oude man beukt erop los tegen een snelheid die
>> alleen maar te omschrijven is als "fenomenaal". De benen vliegen in
>> de lucht, de beweging is wazig en ze stoppen geen seconde...
>> Uiteindelijk storten ze in elkaar en blijven een uur lang
>> onbeweeglijk op de grond liggen. De jonge vent staat perplex. Nog
>> nooit in z`n leven heeft hij iets gezien dat hiermee te vergelijken
>> was, noch in de films, noch van z`n vrienden, noch van z`n eigen
>> ervaringen. Na wat hij juist gezien heeft, zegt hij tegen zichzelf:
>> "Ik moet z`n geheim kennen. Moest ik er nu zo kunnen invliegen."
Ondertussen is het bejaarde koppel terug bij hun positieven
>> en zijn ze weer deftig gekleed. Nadat de jonge vent al z`n moed bij
>> elkaar geraapt heeft, stapt hij op de oude man af en zegt: "Meneer,
>> in gans mijn leven heb ik nog nooit iemand zo van gat zien gaan, laat
>> staan op uw leeftijd. Wat is uw geheim, kon je dat 50 jaar geleden
>> ook al?" Waarop de oude man zegt: "Mijn zoon, 50 jaar geleden zat
>> er nog geen stroom op dat hek."De Puta Madre![]()
[Baby Boy]
Een vrouw zit met een baby in de onderzoekkamer van de dokter. Ze wachten op de dokter voor het eerste onderzoek van de baby. De dokter arriveert en controleert de baby's gewicht. Hij is een beetje ongerust en vraagt of de baby borstvoeding of de fles krijgt. "Borstvoeding" zegt de vrouw.
Wel, kleed u uit tot op de heupen", zegt de dokter. Ze doet het. Hij
knijpt in haar tepels, duwt, kneed en wrijft beide borsten een tijdje voor een grondig onderzoek. Terwijl hij zich naar haar toe keert, zegt hij: "Geen wonder dat deze baby onder zijn gewicht is. U hebt geen melk." "Ik weet het", zegt ze, "ik ben zijn grootmoeder, maar ik ben blij dat ik gekomen ben."
[De Puta Madre![]()
krijg ik per mail,![]()
nog een dan
---
Op een avond zie ik mijn man staan bij het kinderbedje van ons pasgeboren baby'tje.
Zwijgend sla ik hem gade, zoals hij daar naar ons slapende kindje staat te kijken. Ik lees van zijn gezicht een mengeling van emoties, ongeloof, twijfel, verrukking, verbijstering en betovering. Geroerd door deze ongebruikelijke houding en de diepe emoties die dit teweegbrengt, sla ik met tranen in m'n ogen mijn armen om hem heen. "Waar denk je aan, Schatje" fluister ik in zijn oor. "Het is gewoon ongelooflijk..." stamelt hij "....hoe kan iemand zo'n mooi ledikantje maken voor maar 25 euro ?!"
De Puta Madre![]()
Een advocaat rijdt langs een weiland.
Plotseling ziet hij 2 mannen die gras aan het grazen zijn.
Hij stapt uit en vraagt waarom ze dat doen. Ach, meneer we zijn zo arm dat we gras moeten eten.
Nou, zegt de advocaat, ga met me mee naar mijn huis, dan geef ik jullie te eten.
De 1e man zegt: graag, maar ik heb een vrouw en 2 kinderen.
Advocaat: neem maar mee.
De 2e man zegt: ik heb een vrouw en 3 kinderen.
Advocaat: geen probleem er is genoeg.
Ze kruipen met zijn allen in de limo van de advocaat. Het past net.
De advocaat start de auto en begint te rijden.
Een van de mannen begint te snikken van geluk: Dat u ons zomaar meeneemt en eten gaat geven, het is geweldig.
Advocaat: Ik weet zeker dat jullie het bij mij geweldig zullen vinden. Het gras staat er bijna een meter hoog.Zwaar werk is lekker, hoef ik niet meer naar de sportschool.![]()
ROTFLOL ROTFLOL ROTFLOL @ Balthar.
(lijkt onze tuin wel)
----
Een stukje van een van de ingestuurde maar afgekeurde teksten voor het nieuwe Russische volkslied (de vertaling is van mij en het origineel is precies zo achterlijk en overdreven kapitalistisch)
Van kust tot kust in vrijheid gelegen
Is een land van ondernemers
In een vrij Rusland zijn allen tevreden
Onder liberalistische vleugels levend
Tsaren en genseken hebben ons niet gebroken
Het stoffige communisme schudden wij af!
De rechten der mens hebben wij weer geroken
Belasting ontduiken vinden wij toch zo laf!
Open gemeenschap, wees altijd geprezen!
Voor alle beleggers maak nu de weg vrij!
Economische, snel groeiende markten
en globalisme maken ons blij!![]()
wat ist verschil tussen een douchecabine van bosch, en een wc van sphinx?????tjaa... t kan maar t hoeft niet, toch?![]()
hilariesquote:Op maandag 30 augustus 2004 16:50 schreef Sessy het volgende:
ROTFLOL ROTFLOL ROTFLOL @ Balthar.
(lijkt onze tuin wel)
----
Een stukje van een van de ingestuurde maar afgekeurde teksten voor het nieuwe Russische volkslied (de vertaling is van mij en het origineel is precies zo achterlijk en overdreven kapitalistisch)
Van kust tot kust in vrijheid gelegen
Is een land van ondernemers
In een vrij Rusland zijn allen tevreden
Onder liberalistische vleugels levend
Tsaren en genseken hebben ons niet gebroken
Het stoffige communisme schudden wij af!
De rechten der mens hebben wij weer geroken
Belasting ontduiken vinden wij toch zo laf!
Open gemeenschap, wees altijd geprezen!
Voor alle beleggers maak nu de weg vrij!
Economische, snel groeiende markten
en globalisme maken ons blij!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.![]()
500 euro te verdienen...
De directeur roept zijn secretaresse bij zich...
Daisy, ik stel je een verhoging voor. Het principe is eenvoudig.
Ik werp 500 euro op de grond. Indien je die kan oprapen voor ik wat-dan-ook-met-je heb-kunnen uitspoken dan is dat geld voor u!
De dame vraagt bedenktijd over het voorstel om er met haar partner over te praten.
Thuis verklaart zij de toestand aan haar man. Die lijkt wel geïnteresseerd.
Man: we kunnen dat hier thuis toch eens uitproberen en indien het lukt dan verdien je een pak poen!?
Haar man gooit een biljet van 500 euro op de grond maar, nog voor hij ook maar zijn broeksriem heeft kunnen ontgespen, heeft zijn vrouw het geld reeds opgeraapt.
Hij herbegint, en deze keer heeft hij zelfs niet de kans om zijn gulp open te ritsen.
Tevreden zegt hij: schat, aanvaard het voorstel van je baas en je zal morgen in het geld zwemmen!?
Wanneer hij de volgende avond zijn vrouw gaat ophalen, schrikt hij zich een bult.
Haar haar is totaal in de war, haar kleren verkreukeld en zij waggelt als een halfdronken slet over het voetpad...
Uitzinnig vraagt hij haar: wat is er verdorie met u gebeurd??
Vrouw: mijn baas heeft me geroepen...heeft 500 euro op de vloer gegooid.
Hij: En...ben je er niet in geslaagd zoals gisterenavond??
Zij: Denk je dat dit gemakkelijk is met muntstukjes van 5 eurocent!??De Puta Madre![]()
de verloskamer
>
> een blondje ligt op de verlostafel en het hoofdje van haar baby komt er
uit, het is zwart, de verpleegster vraagt:"deed u het met een zwarte?" "Ja
zei de blondine, maar eenmalig." Het lichaam volgt en dat heeft de gele
kleur. De verpleegster vroeg:"een chinees heeft jouw bed ook gezien zeker"
"Ja, maar ook maar een keer hoor." Dan waren de beentjes zichtbaar en die
zagen rood waarop de verpleegster zei: "Ook met een indiaan??" "Ja maar ook
maar een keer zenneuhh..."
> Het babytje begon te huilen en het domme blondje zei:" Ik ben al zeer blij
dat het niet blaft"
> ----------------------------------------------
>De Puta Madre![]()
melig he?quote:Op woensdag 1 september 2004 11:37 schreef Drazic het volgende:
*terugvindtpost*
maar... post ook eens een leuke mop,De Puta Madre![]()
quote:Op maandag 21 juni 2004 14:32 schreef Phaz0r het volgende:
Had deze al eerder gepost, maar zet em toch nog even in de moppentrommel:
Michael Jackson zit in een vliegtuig met allemaal kinderen. De piloot komt naar hem toe en roept: "Michael, the plane is gonna crash! I have 2 parachutes: one for you, one for me!"
Vraagt Michael: "What about the children?"
Piloot: "Fuck the children!"
Michael: "Do we still have time?"
![]()
![]()
your dream world is a very scary place to be trapped inside all your life
shine in time until you find your closer to the truth
within you is the truth that your dream world is a very scary place![]()
he he, post een nieuwe!quote:Op donderdag 2 september 2004 00:44 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
![]()
![]()
De Puta Madre![]()
Ik weet niet of deze is geweest?
Michael Jackson z'n vrouw heeft een baby gekregen, een dochter.
Vraagt michael jackson, z'n vrouw bedoelend, "en dokter, hoe lang duurt het voor ik met haar seks kan hebben?"
Zegt de dokter: "Ik zou tenminste wachten tot ze leert te praten..."![]()
Watch Out !!!
A woman recently lost her husband. She had him cremated and brought
his ashes home. Picking up the urn that he was in, she poured him out on the
patio table.
Then, while tracing her fingers in the ashes, she started talking to him:
"Irving, you know that fur coat you promised me?
I bought it with the insurance money!"
"Irving, remember that new car you promised me?
Well, I also bought it with the insurance money!"
"Irving, that emerald necklace you promised me?
Bought it too, with the insurance money."
Still tracing her finger in the ashes, she said,
"Irving, remember that blow job I promised you?
Here it comes!!"
De Puta Madre![]()
Een kleine jongen kijkt naar een scene
En het toneel op komen Tsjetsjenen!
Interessanter dan echte artiesten
Verzorgt 't spectakel een groep terroristen...
In de kelder speelden kindertjes klein
Spetznaz imiteren vonden zij oh zo fijn
Een droevige einde: een pijp lekkende gas
Maakte een einde aan 't prille spetznaz.
vertaald van www.anekdot.ru, een russische site
maar iedereen zal 't wel te grof vinden en zo... maar je moet blijven lachen anders word je gek, d'r was zelfs zo'n onderzoek over, moppen van joden uit nazikampen...![]()
![]()
In de trein zit een Limburger tegenover een mooie jongedame
met een piepklein mini-jurkje aan.
Opeens gaat zij verzitten en ziet hij dat ze geen broekje aanheeft.
Zij ziet dat en zegt: "Kijk je naar mijn poesje?"
"Sorry." Zegt de man en belooft dat hij niet meer zal kijken.
"Geeft niet," zegt het meisje, "ik kan er kunstjes mee.
Kijkmaar Ik laat het een kusje geven."
De Limburger ziet de vagina een kusbeweging maken en is zeer
onder de indruk
"Kijk," zegt het meisje, "het kan ook knipogen."
En ja hoor, hij ziet verbaasd dat de vagina een knipoog geeft.
Het meisje is ondertussen al heel opgewonden en zegt "Kom naast
me zitten,"en de man gaat naast haar zitten.
"Wil je er een paar vingers in steken?" Vraagt ze.
Zegt de Limburger verbijsterd: "Allemachtig, kan het ook nog
fluiten?"
De Puta Madre![]()
ik zou zeggen, blijven oefenen, probeer t maar eensquote:Op zaterdag 4 september 2004 01:26 schreef Sessy het volgende:
ewwwwwwwwww da's goor als het dat kan...
De Puta Madre![]()
What do you call a Essex girl with half a brain?
Gifted!
What do you call a Essex girl with 2 brain cells?
Pregnant
Why aren't Essex girls good cattle herders?
Because they can't even keep two calves together!
What did the Essex girl's right leg say to the left leg?
Nothing. They've never met
Why do Essex girls wash their hair in the sink?
Because, that's where you're supposed to wash vegetables!
Why didn't the Essex girl want a window seat on the plane?
She'd just blow dried her hair and she didn't want it blown around too much
Why is a Essex girl like a turtle?
They both get fucked up when they're on their back
What's a Essex girl's favourite nursery rhyme?
Hump-me Dump-me
What's the difference between a Essex girl and a computer?
You only have to punch information into a computer once
Why don't Essex girls eat pickles?
Because they can't get their head in the jar
Why don't Essex girls eat bananas?
They can't find the zipper
or
They cant find the pull tab
Why don't Essex girls use vibrators?
They chip their teeth
What is the mating call of the ugly Essex girl?
"I said: I'm drunk!"
Why do Essex girls drive BMWs?
Because they can spell it
How do you change a Essex girl's mind?
Blow in her ear
or
Buy her another drink
What do Essex girls do with their arseholes in the morning?
Pack their lunch and send them to work
What's the first thing a Essex girl does in the morning?
Walk home
Why is a Essex girl like a door knob?
Because everybody gets a turn
Why is a Essex girl like railway lines?
Because she's been laid all over the country
What important question does a Essex girl ask her man before having sex?
Do you want this by the hour, or the flat rate?
Why did the Essex girl stop using the pill?
Because it kept falling out
What happens when an Essex girl gets Alzheimer's disease?
Her IQ goes up!
What's the difference between an Essex girl and a Porsche?
You don't lend the Porsche out to your friend
What is the difference between an Essex girl and a bowling ball?
You can only get three fingers in a bowling ball
What do a bowling ball and an Essex girl have in common?
Chances are they'll both end up in the gutter
Why is a washing machine better than an Essex girl?
Because you can drop your load in a washing machine, and it won't follow you around for a week
What do Essex girls and cow-pats have in common?
They both get easier to pick-up with age
What does an Essex girl and a beer bottle have in common?
They're both empty from the neck up
What do Essex girls and spaghetti have in common?
They both wriggle when you eat them
What do you call an Essex girl with a bag of sugar on her head?
Sweet Fuck All...
How do you drown an Essex girl?
Put a mirror at the bottom of the pool
How many Essex girls does it take to make chocolate-chip cookies?
One to mix the dough and nine to peel the smarties.
or
Three... one to mix the batter and two to squeeze the rabbit
What do you get when you offer an Essex girl a penny for her thoughts?
Change
What do you get when you cross an Essex girl and a gorilla?
Who knows, there is only so much a gorilla can be forced to do
How do you amuse an Essex girl for 5 hours?
Write 'Please turn over' on both sides of a piece of paper
Why do Essex girls have legs?
To get between the bedroom and the kitchen
What's the difference between an Essex girl having her period and a terrorist?
You can negotiate with a terrorist
What do you see when you look into a Essex girl's eyes?
The back of her head
Why do Essex girls drive VW's?
Because they can't spell PORSCHE!
How do you make an Essex girl laugh on Monday mornings?
Tell them a joke on Friday night!
What did the Essex girl do when she got her period?
Looked around for the bastard that must have knifed her
Why are Essex girls like cornflakes?
Because they're simple, easy and they taste good
How does an Essex girl hold her liquor?
By the ears
What do you call an Essex girl skeleton in the closet?
Last year's hide and seek champ
What's the difference between an Essex girl track team and a tribe of sly pygmies?
One's a bunch a cunning runts
What's the difference between an Essex girl and the Suez Canal?
One's a busy ditch
What is the difference between an Essex girl and a toilet?
A toilet won't follow you around after you use it
What's the difference between a prostitute, a nymphomaniac, and an Essex girl?
The prostitute says, "Aren't you done yet?"
The nympho says, "Are you done already?"
The Essex girl says, "Beige...I think I'll paint the ceiling beige."
What do you call a dumb Essex girl behind a steering wheel?
An air bag
Why did the Essex girl tattoo her postcode on her stomach?
So her male would get delivered to the right box
How can you tell when an Essex girls dating?
By the buckle print on her forehead
What is the Essex girl's chronic speech impediment?
She can't say "No"
What do you call an Essex girl in a university?
A visitor
Why did the Essex girl cross the road?
Forget the road, what was she doing out of the bedroom!?
What does an Essex girl say after multiple orgasms?
Well done team!
Why does a Essex girls bra say T.G.I.F?
Tits Go In First
Why do Essex girls have vaginas?
So guys will talk to them at parties
What does an Essex girl answer to the question "Are you sexually active?"
"No, I just lie there."
What do you call an Essex girl without an asshole?
Divorced
What's the difference between an Essex girl and rubbish?
Rubbish gets taken out at least once a week
What do you call a bunch of Essex girls with yeast infections?
A wine and cheese party!
Did you hear about the Essex girl that went to library and checked out a book called "How to Hug"?
Got home and found out it was volume seven of the encyclopaedia...
What do you call an Essex mother-in-law?
An air bag
Top of Page How do you plant dope?
Bury an Essex girl
How do you get a one-armed Essex girl out of a tree?
Wave to her
How does an Essex girl get pregnant?
And I thought Essex girls were dumb!
What do you call an Essex girl with ESP and PMS?
A know-it-all bitch
What's the difference between a chorus line of Essex girls and a magician?
A magician has a cunning array of stunts
What does an Essex girl think an innuendo is?
An Italian suppository
Why don't an Essex girls guts fall out of her twat when she stands?
Because the vacuum in her head keeps them in place
Why was the Essex girl wearing her sunglasses?
She was having sunny periods
How can you tell when an Essex girl is wearing pantyhose?
When she farts, her knees bag
How is an Essex girl like a frying pan?
You have to get them hot before you put in the meat
How do you confuse an Essex girl?
You don't. They're born that way
How did the Essex girl burn her nose?
Bobbing for french fries
What's the difference between a pit bull and an Essex girl with PMS?
Lipstick
Top of Page Why do Essex girls have little holes all over their faces?
From eating with forks
Why don't Essex girls make good pharmacists?
They can't get the bottle into the typewriter
What do Essex girls do after they comb their hair?
They pull up their panties
How do you tell when a Essex girl reaches orgasm?
She drops her nail-file!
or
She says, "Next"
or
The next person in the queue taps you on the shoulder
What do you call an unmarried blond in a BMW?
A divorcee
What does an Essex girl owl say?
What, what?
What is the definition of gross ignorance?
144 Essex girls
What is the definition of the perfect woman?
A deaf and dumb Essex girl nymphomaniac whose father owns a pub
Why is an Essex girl like an old washing machine?
They both drip when they're fucked
What's a Essex girl's idea of safe sex?
Locking the car door
Did you hear about the Essex girl who tried to blow up her husband's car?
She burned her lips on the tailpipe
Santa Claus, the Tooth Fairy, a dumb Essex girl,
and a smart Essex girl are walking down the street
when they spot a £10 note.
Who picks it up?
The dumb Essex girl!
Because, there is no such thing as Santa Claus,
the tooth fairy, or a smart Essex girl!
An Essex girl and a Scots girl were talking one day.
The Scots girl said that her boyfriend had a slight dandruff problem
but she gave him "Head and Shoulders" and it cleared it up.
The Essex girl asked inquisitively,
"How do you give shoulders?"
Top of Page An Essex girl was walking down the street with a pig under her arm.
A passer-by asks "Where did you get that?"
The pig replies, "I won her in a raffle!"
An Essex girl goes into the chemists and to the deodorant display
and says to the assistant "I need to buy some deodorant for my husband."
"Does he use the ball kind?" enquires the assistant.
"No," replies the Essex girl, "The kind for under his arms."
After many hours of extremely acrobatic and exhausting sex with an Essex girl
he had just picked up, a man goes into the kitchen for some food to replenish his just spent energy. He pours himself a glass of milk but before drinking it, he realises his manhood is still pretty hot, so he sticks it in the glass to cool it off. Just then the Essex girl walked in and said, "Oh, I always wondered how you refilled those."
A Welsh girl goes into a porno shop. She asks, "How much are the dildos?" The reply is "£10 for the black one,£10 for the white one." "I think I'll take the black one. I've never had a black one before." She pays him, and off she goes.
A little bit later a black woman enters and asks "How much for the black dildo?" "£10" comes the reply "How much for the white one?" "£10 for the white one." "Hmmm...I think I'll take the white one. I've never had a white one before..." She pays him, and off she goes.
About an hour later an Essex girl enters and asks, "How much are your dildos?" "£10 for the white, £10 for the black." "Hmmmmm....how much is that plaid one on the shelf?" "Well, that's a very special dildo..." comes the answer "It'll cost you £45" She thinks for a moment and answers, "I'll take the plaid one, I've never had a plaid one before...." She pays him, and off she goes.
Finally, the guy's boss returns and asks,
"How did you do while I was gone?" To which the salesman responded, "I did really good,
I sold one white dildo, one black dildo, and I sold your thermos for £45!"
A builder was speaking with a woman about her decorating job. In the first room she said she would like a pale blue. The contractor wrote this down and went to the window, opened it, and yelled out "GREEN SIDE UP!"
In the second room she told the painter she would like it painted in a soft yellow. He wrote this on his pad, walked to the window, opened it, and yelled "GREEN SIDE UP!"
The lady was somewhat curious but she said nothing. In the third room she said she would like it
painted a warm rose colour. The painter wrote this down, walked to the window, opened it and yelled "GREEN SIDE UP!"
The lady then asked him, "Why do you keep yelling 'green side up'?" "I'm sorry," came the reply.
"But I have a crew of Essex girls laying turf across the road".
Confucius say; Essex girl who fly upside down have crack up.
What does a Essex girl put behind her ears to make her more attractive?
Her ankles.
What is the difference between a Essex girl and a bowling ball?
You can only put three fingers in a bowling ball.
You could eat a bowling ball if you had to.
You can't fit a Essex girl inside a bowling ball.
How are a Essex girl and a bowling ball alike?
You can pick them up, stick your fingers in them, and throw them in the gutter and they always come back for more.
What is the difference between Essex girls and hookers?
Essex girls cost less per score
What is the difference between a Essex girl and an elephant?
About 40 lbs.
How do you equalize the two?
Feed the elephant.
What's the difference between a Essex girl and the Titanic?
Only 1500 went down on the Titanic.
How can you tell if a Essex girl has achieved orgasm?
She drops her nail file.
Did you hear about the new Essex girl doll?
You put a ring on her finger and her hips expand.
What's the difference between Essex girls and garbage?
Garbage gets taken out once a week
What do you call 100 Essex girls sun-bathing on a beach in Cuba?
Bay of Pigs
What is the difference between a Essex girl and a toilet?
After you use a toilet it doesn't follow you around for three days
What do you get when cross a lawyer with a Essex girl?
Nothing. OR
There are some things a Essex girl won't do. OR
I don't know, but when it sucks your cock, it doesn't stop until it gets blood.Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.![]()
Een Belg, een Nederlander, een schoon wijf en een non zitten in een treincoupe. Plots rijdt de trein een tunnel in, en het licht werkt niet.
Het is pikdonker. Dan klinkt er een luide klets, en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Nederlander pijnlijk in zijn gezicht te wrijven.
Niemand zegt iets en ze kijken elkaar zwijgend aan.
"Godverdomme" denkt de non, "die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die madam te pakken, en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Tedju" denkt da schoon wijf, “die Nederlander heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker. Maar heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Potjandoriegretverjoris" denkt de Nederlander, "die Belg heeft natuurlijk geprobeerd die leuke meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Maar die Belg realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de mep heb gekregen!"
Terwijl de Belg denkt : "In de volgende tunnel sla ik die Nederlander nog eens op zijn bakkes!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: