Hoi mamquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:51 schreef Falco het volgende:
...hij of zij NIET weet dat jij ook op Fok! post? Volg/stalk jij deze Fok'ker ook door telkens in zijn history te kijken om wat ie nou allemaal gepost heeft? Hoe lang weet je al dat hij post? En hoe vind je het eigenlijk zo'n situatie?
Ik ken er wel één en ik vind het best grappig eigenlijk. Ik kwam hem per toeval tegen ergens in het midden van 2001 en ging toen wel even tsjekken wat hij allemaal gezegd had. Echt heel bijzonder vind ik het ook weer niet, alhoewel het wel weer zeer frappant is dat je op Fok! kunt lezen wat hij over jou en mensen die jij weer kent te zeggen heeft...
Momenteel volg ik hem niet zo, omdat de posts van hem niet zo heel interessant zijn en hij zit vaak in andere gedeeltes dan ik.
Nee hoor, had hun alleen eerder op tweakers verwacht.quote:Op donderdag 17 juni 2004 00:54 schreef Falco het volgende:
Schaam je je dan?
*ril*quote:Op donderdag 17 juni 2004 01:03 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee hoor, had hun alleen eerder op tweakers verwacht.
Strangerquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:54 schreef Stranger het volgende:
Eigenlijk weten bijna al mijn bekenden wel dat ik op fok post.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:07 schreef Zwansen het volgende:
Als mensen mij van Fok IRL leren kennen maak ik ze af... Het moet allemaal niet té persoonlijk worden!
Altijd aardigquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:42 schreef Sport_Life het volgende:
Laatst iemand; "He ik heb je op Fok! gezien". (had wat fotos geplaatst). Oftie meeleest... geen idee
.
Toch maar ff zwaaien!.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:48 schreef BMWM3 het volgende:
[..]
Altijd aardig![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |