Dat doe je toch juist als je zomaar achter al die hypes aanrent? Maar goed, ik wil wel wat namen copy-pasten van de Pitchfork of NME-websites..quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:52 schreef zodiakk het volgende:
Laten zij zich gewoon maar muziek voorschotelen?
"Ratatat"... vind het maar saai, maar hoor inderdaad de laatste tijd steeds meer over het self-titled album...quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:11 schreef Zander het volgende:
'Ratatat' is ook al een hype-je onder zelfbenoemde liefhebbers van 'kwaliteitsmuziek'. Vind er zelf (nog) niet zoveel aan, maar goed, luister er zelf maar naar:
http://www.audiodregs.com/ratatat/index2.html
Tja, OOR is natuurlijk al jaren niet meer op iets vooruitstrevends te betrappen........quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:09 schreef Seborik het volgende:
Maroon 5 is hard bezig om de nieuwe Coldplay te worden onder de zelfbewuste kwaliteitsmuziekzoekende OOR lezers.
Precies, eigenlijk kunnen we elk OOR-bandje wel een hype noemen. Vooral onder de mensen die spreken over intelligente muziek en dan met name het dogmatische kopje ontoegankelijk.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:15 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Tja, OOR is natuurlijk al jaren niet meer op iets vooruitstrevends te betrappen........
Zelfs op Fok was er al eerder een topic over ze.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:15 schreef DaisyDuke het volgende:
Tja, OOR is natuurlijk al jaren niet meer op iets vooruitstrevends te betrappen........
Klopt, maar dit is puur een hype-verzameltopic, ik doe hier geen uitspraken over de kwaliteit van de muziek en of je achter hypes aan moet lopenquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:00 schreef Zander het volgende:
[..]
Dat doe je toch juist als je zomaar achter al die hypes aanrent? Maar goed, ik wil wel wat namen copy-pasten van de Pitchfork of NME-websites..
Klopt. Maar erg aanslaan doet-ie niet, vooralsnog.quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:58 schreef zodiakk het volgende:
Oja, volgens Ranja is:
!!! - Louden Up Now
een hype.
Hm, ja, misschien had ik er te veel van verwacht. Ze waren eerst veel rauwer, opwindender. Maar ik moet toegeven, het groovet nog altijd de pan uit.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:49 schreef IsaacD het volgende:
!!! - Louden up Now is idd een kekke plaat! Niet te weinig!
Hype? O ja? Niks van gemerkt, eerlijk gezegd. Wel een heel fijn bandje. Zag ze op London Calling en viel gelijk voor de saxofoniste. Plaat is ook super. En ze staan op Lowlands.quote:Hype voor dit moment : The Zutons - Who killed the Zutons?
Staat btw. momenteel ook op de luisterpaal van 3voor12. Da's trouwens sowieso ook een uitstekende bron voor bands die nu even helemaal hip zijn (maar voor hoe lang...?)quote:Op vrijdag 18 juni 2004 02:49 schreef IsaacD het volgende:
!!! - Louden up Now is idd een kekke plaat! Niet te weinig!
Maar dan heb je niet de sfeer meegemaakt.. Jongensjongens wat een malloten. De manier waarop ze draaien maakt heel veel goed. Qua muziek is het inderdaad niet ontzettend geweldig, maar wie hoor je daarover zeuren als er wodka en taart wordt uitgedeelt?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:44 schreef teknomist het volgende:
The Wighnomy Brothers. Enorm gehyped, heb wat geluisterd en mwah...
quote:Op zondag 11 juli 2004 00:58 schreef PDOA het volgende:
Shit, ik dacht dat dit een DJ Hype fantopic was.
Dat van die taart heb ik nog meegemaakt. Ik heb het einde van Jacek nog meegemaakt en toen nog even gebleven. Ik dacht dat ze taart in het publiek gingen gooienquote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:46 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Maar dan heb je niet de sfeer meegemaakt.. Jongensjongens wat een malloten. De manier waarop ze draaien maakt heel veel goed. Qua muziek is het inderdaad niet ontzettend geweldig, maar wie hoor je daarover zeuren als er wodka en taart wordt uitgedeelt?
Dat dacht ik dus eerst ookquote:Op zondag 11 juli 2004 00:58 schreef PDOA het volgende:
Shit, ik dacht dat dit een DJ Hype fantopic was.
de freestylers vind ik niet echt een hype , aangezien ze al tijdje bezig zijn en in 1998quote:Op zondag 11 juli 2004 01:02 schreef zodiakk het volgende:
Zijn de Wighnomy Brothers misschien niet helemaal top notch, Ricardo Villalobos (al dan niet met vriend/collega Luciano) is echt super. Volgende week zondag ook op 5 days off.
Oja, en dan weer een stel prutsers die een behoorlijke vlakke plaat hebben uitgebracht: The Freestylers. Overal te zien met 'Push Up'.
Dus de volgende hype:
The Freestylers - Raw As F**k
Maar een deuk in een pakje boter slaan kunnen ze niet.
Tsja, als je nu nog met een big beat album aan komt zetten wordt je vierkant uitgelachen...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 04:48 schreef GLO het volgende:
Yep. Klinkt als: Prince in z'n beste dagen.
(Push Up had zo op Sign 'O' The Times kunnen staan.)
Errug lekker dus. Maar met de Freestylers van 6 jaar geleden heeft 't weinig meer te maken. Geldt trouwens voor de hele cd.
Misschien wel van Chemical Brothers - Push The Buttonquote:Op donderdag 25 november 2004 17:51 schreef GLO het volgende:
Nooit van gehoord.
Als ik je alles moet voorkauwen dan is de lol er ook snel vanaf.quote:Op donderdag 25 november 2004 23:11 schreef GLO het volgende:
Ja, en dan? Wat is daar de hype van?
En de hype leeft voort. Elk wat groter technofeest heeft nu een minimal zaal. En de kleinere feestjes beginnen met minimal. Ben wel benieuwd wanneer ik me er aan begin te irriteren.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 22:38 schreef LostFormat het volgende:
Ricardo Villalobos..
Minimale techno zit in de lift. Voorheen bekend onder de wat meer geschoolde techno liefhebber. Nu pleit zowat iedereen voor minimal met een kleedje op een zomerfestival. Overigens hype ik rustig mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |