Hij vroeg toch niet of ik hen kende, maar of ik hun motivatie kende.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
aJoh hij kent ze helemaal niet, hij wil gewoon het zakie een beetje opfokken.
Jawel, ik.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Haar beleid is qua uitvoering gelukkig zo slecht dat er nog helemaal geen mensen uitgezet zijn
Niemand wilde tot voor kort die verrekte uitzetcentra van d'r
dus eigenlijk jank je om nix?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Haar beleid is qua uitvoering gelukkig zo slecht dat er nog helemaal geen mensen uitgezet zijn
Niemand wilde tot voor kort die verrekte uitzetcentra van d'r
quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:55 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
dus eigenlijk jank je om nix?
Ik vroeg beide, maar jij reageert sneller dan dat je leest...quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:53 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij vroeg toch niet of ik hen kende, maar of ik hun motivatie kende.
weet je wat het is met die extreme activisten, ze hebben een storing in hun hoofd. Waar mensen het over eens zijn, daar moeten ze hoe dan ook tegen in gaan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Hij wil van de ene kant serieus overkomen en gooit zijn eigen ruiten in met zijn brakke replies.![]()
Het zijn net fascisten, die zijn ook overal tegen. Gewoon, om tegen te zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
weet je wat het is met die extreme activisten, ze hebben een storing in hun hoofd. Waar mensen het over eens zijn, daar moeten ze hoe dan ook tegen in gaan.
Als wij bijvoorbeeld met ze alle gaan zeggen dat alle buitelanders naar nederland moeten gaan komen, dan gaan diezelfde mensen die verdonk aanvielen kampementen opzetten, omdat zij altijd het extreme tegenovergestelde doen van wat de massa doet.
Geil he, mensen de dood insturenquote:Op donderdag 17 juni 2004 10:58 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, ach.
Binnenkort centrale Europese uitzetcentra..
Landen zijn niet verantwoordelijk voor de veiligheid van een ander land. Ga daar maar huilen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Geil he, mensen de dood insturen
Wanneer komt dat 4e Rijk dan?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:58 schreef DennisMoore het volgende:
Mja, ach.
Binnenkort centrale Europese uitzetcentra..
Vind je?quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:59 schreef SCH het volgende:
Je bent er altijd zo tuk op.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:02 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vind je?.
Hoe vaker je het zegt hoe meer het zijn waarde verliest. Vooralsnog heb je geen enkel bewijs dat mensen die uitgezet worden ook daadwerkelijk de dood ingejaagd worden.quote:Op donderdag 17 juni 2004 10:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, maar jij leest enkel wat je wíl lezen.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:02 schreef SCH het volgende:
Je bent er altijd zo tuk op.
Waarom ben je dan zo blij met die uitzetcentra?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:03 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nee hoor, maar jij leest enkel wat je wíl lezen.
Het is helemaal niet geil om mensen de dood in te sturen.
Precies dàt is nou juist het verwijt dat gemaakt wordt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:03 schreef MikeyMo het volgende:
eerst evene en kalf laten verdrinken, dan gaan we de put wel dempen
Omdat dan de uitvoering van democratisch genomen besluiten waarschijnlijk beter van de grond komt.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:04 schreef SCH het volgende:
Waarom ben je dan zo blij met die uitzetcentra?
Snap jij het nut van een put?quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:05 schreef Verbal het volgende:
Snap je de negatieve betekenis van dat werkwoord eigenlijk wel
quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:03 schreef MikeyMo het volgende:
eerst evene en kalf laten verdrinken, dan gaan we de put wel dempen, want dat populistische gelul van jou slaat ook weer nergens op.
Ben je de misstanden rond de uitzettingen door de IND in de negentiger jaren vergeten ? Er zijn toen geen ontslagen gevallen, dus dat zelfde tuig is nu het gereedschap waarmee verdonk vreemdelingen gaat uitzetten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:03 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Hoe vaker je het zegt hoe meer het zijn waarde verliest. Vooralsnog heb je geen enkel bewijs dat mensen die uitgezet worden ook daadwerkelijk de dood ingejaagd worden.
eerst evene en kalf laten verdrinken, dan gaan we de put wel dempen, want dat populistische gelul van jou slaat ook weer nergens op.
er is niks mis met dood, bepaalde mensen verdienen het en bepaalde weer niet.quote:Op donderdag 17 juni 2004 11:02 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent er altijd zo tuk op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |