Omdat ze onrein zijn. Next question.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:08 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Waarom gaan ongelovigen naar de hel?
NEE! Alleen van moslims, alleen zij gelovigen in het ware geloof. De rest gaat naar de hel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allah, houdt u ook van Joden?
WAT?!?!? De troon van Allah wankelt bij het horen van zulks nieuws.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Mijn zusje gaat om met ongelovigen. Wat moet ik nu doen?
Beter dan de hel-gangers.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:11 schreef Mirage het volgende:
beter dan wie ?
Om te bekijken wie zich laat verleiden door zo'n onwaar geloof, zodat ik die mensen naar de hel kan sturen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:12 schreef Dirkh het volgende:
Waarom heeft Allah toegestaan dat er christenhonden bestaan?
Christenhonden hoeven niet dood, alleen ongelovigen. Christenhonden zullen alleen na hun dood op 1200 graden celcius branden in de hel, ongelovigen op 2400 graden.quote:En waarom moeten ze nu weer dood?
Sinterklaas natuurlijk. Hij lijkt meer op een Moslim met zijn Baard.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allah, wie gelooft u eerder? Jan Pronk of Sinterklaas?
Hmmm, heel goed. Scherp.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:14 schreef AIIah het volgende:
[..]
Sinterklaas natuurlijk. Hij lijkt meer op een Moslim met zijn Baard.
Vergelijk de linkse held Pronk niet met een racist zoals Sinterklaas met zijn zwarte pieten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Allah, wie gelooft u eerder? Jan Pronk of Sinterklaas?
Hint: dit is een strikvraag.
Waarom stel je die vraag, jij komt toch niet in de hemel. Ongelovige!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:15 schreef Dance-Commander het volgende:
wat kan ik verwachten in de hemel?
Sinterklaas.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:15 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hmmm, heel goed. Scherp.
En Jan Pronk met een baard? Nou?
Allah, U bent alwetend! Dan vraag ik me af waarom U dan uit nieuwsgierigheid gaat kijken of mensen zich wenden tot een onwaar geloof. Die echter alleen ontstaan kan zijn nadat U ze heeft gemaakt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:14 schreef AIIah het volgende:
[..]
Om te bekijken wie zich laat verleiden door zo'n onwaar geloof, zodat ik die mensen naar de hel kan sturen.
[..]
Christenhonden hoeven niet dood, alleen ongelovigen. Christenhonden zullen alleen na hun dood op 1200 graden celcius branden in de hel, ongelovigen op 2400 graden.
ik hoorde laatst verhalen over 9 84jarige maagden, wat ik al raar vond klinken!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:16 schreef AIIah het volgende:
[..]
Waarom stel je die vraag, jij komt toch niet in de hemel. Ongelovige!
In de hemel kun je 84 (9-jarige) maagden verwachten.
Hij hield wel van geslachtsgemeenschap met een 9-jarig meisje, maar geiten oraal bevredigen deed hij ook graag. Ik denk dat hij een 9-jarig meisje zou prefereren boven een geit, maar ik ben er niet zeker van.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Allah:
Wat prefereerde Mohammed: Een strak 9-jarig meisje of een geit?
Jullie ongelovige Nederland, binnen 46 jaar.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:16 schreef pekel het volgende:
Wanneer gaan de moslims de wereld overnemen en hoe?.
Nee joh! Alleen vrouwen moeten hoofddoeken te dragen, en ik ben een homoseksuele (doch almachtige) man met een enorm lid.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:17 schreef Williampie het volgende:
Draagt Allah zelf ook een hoofddoek ?
Om te kijken welke mensen zich afwenden van onware geloven zolals het christendom natuurlijk. Ik heb de mogelijkheden geschapen om vervolgens te bekijken wie zich er schuldig aan maakt, opdat ik die naar de hel kan sturen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:17 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Allah, U bent alwetend! Dan vraag ik me af waarom U dan uit nieuwsgierigheid gaat kijken of mensen zich wenden tot een onwaar geloof. Die echter alleen ontstaan kan zijn nadat U ze heeft gemaakt.
U heeft dat gewoon aan zien komen. Waarom speelt U spelletjes met de mens?
Ik kan alles, maar of ik het doe is maar de vraag.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Okay, laatste vraag. Kunt u een bliksemstraal op de Tsjechen donderen als Davids weer een bal laat schieten? U heeft tot zaterdag, u kunt nog oefenen.
Zo'n hel hč, heeft die ook winkeltjes en zo? En shoarma zaakjes?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:20 schreef AIIah het volgende:
[..]
Om te kijken welke mensen zich afwenden van onware geloven zolals het christendom natuurlijk. Ik heb de mogelijkheden geschapen om vervolgens te bekijken wie zich er schuldig aan maakt, opdat ik die naar de hel kan sturen.
NEE! Het enige wat jij daar zult doen is branden, ongelovige!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:21 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo'n hel hč, heeft die ook winkeltjes en zo? En shoarma zaakjes?
Ik ga op U stemmen, wanneer zijn de verkiezingen weer?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:20 schreef AIIah het volgende:
[..]
Ik kan alles, maar of ik het doe is maar de vraag.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:19 schreef AIIah het volgende:
[..]
Nee joh! Alleen vrouwen moeten hoofddoeken te dragen, en ik ben een homoseksuele (doch almachtige) man met een enorm lid.
lezen man!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:23 schreef kadoter het volgende:
Heeft allah echt een dikke lul?
c.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:22 schreef pekel het volgende:
Een situatie in het centrum van Amsterdam: Bij het station staan de fietsen niet op slot, iets verderop kun je voor 3 x gratis naar de hoeren, en nog verder deelt Mohammed 9-jarige jongens en meisjes uit (uiteraad maagd). Wat doet u?
a- Bestelbus halen en de fietsen meenemen
b- 3x gratis naar de hoeren samen met Mohammed
c- Een 9-jarige meisje halen
Ik BEN god, ongelovige!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:22 schreef Williampie het volgende:
Heb je wel is ruzie met God ?
Jazeker, hij is 38 meter lang.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:23 schreef kadoter het volgende:
Heeft allah echt een dikke lul?
Beledig Allah niet!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:25 schreef Meki het volgende:
Je bent een Varken ezel
Je zou denken van wel, gezien de economische situatie in de islamitische landen, maar nee, er zijn ook slimme moslims.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Is elke moslim even dom als Meki?
Je mag Allah niet uitschelden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:25 schreef Meki het volgende:
Je bent een Varken ezel
Spreek Allah niet tegen! Mijn geloof is het ware geloof.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:26 schreef MrX1982 het volgende:
Waarom zorgt uw geloof voor zoveel ellende en haat?
Het aantal moskeeen zal de komende jaren exponentieel toenemen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:27 schreef TallMan het volgende:
Hoeveel moskeeen hebben we in de toekomst in Nederland nodig ?
Wat een beledigende vraag zeg. Hoe durf je Allah zo'n vraag te stellen. NATUURLIJk zijn die niet boven de 10 jaar, Mohammed heeft ze liever onder de 10 jaar.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:27 schreef kadoter het volgende:
zijn die 64 (oid) maagden die je krijgt na het begaan van een terroristische daad wel boven de 10 jaar?
Beste Achmed,quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:28 schreef GizartFRL het volgende:
Beste Allah,
Mijn oom is een groot van van u, hij lest elke dag uit het over u geschreven boek.
Hij is een heel goed mens en roept altijd dat hij het volk wil bevrijden van de bezetter.
Maar de laatste tijd zit hij tot savonds laat op zijn kamer te werken, ik maak me zorgen.
Toen ik laatst zijn kamer binnenliep zag ik allemaal vreemde draadjes aan een klok verbonden zijn en doosjes van dat transportbedrijfje TNT staan.
Hij nam gister al afscheid van mij, maar ik ga nergens heen.
Hij had het over het nemen van een bus en dan iets van 40 maagden. Ik snaop dat niet aangezien mijn oom een eigen auto heeft en al jaren getrouwd is.
Weet u wat hij van plan is?
Groetjes,
Achmed.
Je moet geloven in Allah en zijn pedofeet Mohammed natuurlijk. En wel onmiddellijk, anders zal je branden in de hel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:30 schreef TallMan het volgende:
Wat moet een ongelovige doen om zich onder uw gelovigen te mogen begeven ? Is er een inwijdingsritueel ?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:30 schreef AIIah het volgende:
[..]
Je moet geloven in Allah en zijn pedofiel Mohammed natuurlijk. En wel onmiddellijk, anders zal je branden in de hel.
Pedofilie is okay. Mohammed deed het, dus is het goed.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:31 schreef kadoter het volgende:
[..]
Feiten zeggen is toch iets anders dan tegenspreken. U moet eens beter opletten vanachter die wolk daar boven in de hemelquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:27 schreef AIIah het volgende:
[..]
Spreek Allah niet tegen! Mijn geloof is het ware geloof.
Ja uiteraard, maar gelooft u alle ongelovigen die ineens beweren te geloven, of moeten ze hun geloof bewijzen ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:30 schreef AIIah het volgende:
[..]
Je moet geloven in Allah en zijn pedofeet Mohammed natuurlijk. En wel onmiddellijk, anders zal je branden in de hel.
Oh, ongelukkige, wat doe je nu? Je scheldt tegen Allah in zijn aangezicht. Jij zult branden in de hel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:25 schreef Meki het volgende:
Je bent een Varken ezel
Feiten zeggen dat er veel mensen naar de hemel gaan vanwege de islam. Dus islam is goed!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:32 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Feiten zeggen is toch iets anders dan tegenspreken. U moet eens beter opletten vanachter die wolk daar boven in de hemel![]()
Ze moeten zich houden aan de 5 zuilen vd islam. En ik doorzie hun intenties wel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:33 schreef TallMan het volgende:
[..]
Ja uiteraard, maar gelooft u alle ongelovigen die ineens beweren te geloven, of moeten ze hun geloof bewijzen ?
Uiteraard zal hij er beloond voor worden.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:33 schreef kadoter het volgende:
Beste allah,
mijn broertje van 5 heeft laatst 3 meisjes van 8 lastig gevallen, wordt hij hier nog voor beloond?
Of heeft hij naar uw mening al genoeg van de vruchten des levens kunnen genieten?
De eerste keer dat je ze consumeert zijn ze maagd ja. Maar ze blijven eeuwig jonger dan 10 jaar, dat is natuurlijk een voordeel boven aardse meisjes.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:35 schreef TallMan het volgende:
Blijven de maagden die je na een terroristische daad krijgt eeuwig maagd ? Of zijn het wegwerpmaagden ?
Allah kan alles. Zelfs het tekenen ve vierkante cirkel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:36 schreef Beach het volgende:
Beste Allah, zou je het kunnen op een dichtgenaaide Ayaan Hirsi-Ali?
Dus de maagdelijkheid wordt niet hersteld na consumptie ?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:36 schreef AIIah het volgende:
[..]
De eerste keer dat je ze consumeert zijn ze maagd ja. Maar ze blijven eeuwig jonger dan 10 jaar, dat is natuurlijk een voordeel boven aardse meisjes.
Hebben ze ook eeuwig last van overmatig haargroei op het gezichtquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:36 schreef AIIah het volgende:
[..]
De eerste keer dat je ze consumeert zijn ze maagd ja. Maar ze blijven eeuwig jonger dan 10 jaar, dat is natuurlijk een voordeel boven aardse meisjes.
Zeer slecht, alleen bedoeld om mensen vh ware geloof af te halen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:37 schreef kadoter het volgende:
Allah, hoe sta jij tegenover EO jongerendag?
Elke maand kun je bij Allah een verzoekschrift indienen om hun maagdelijkheid te herstellen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:37 schreef TallMan het volgende:
[..]
Dus de maagdelijkheid wordt niet hersteld na consumptie ?
Dat is toch wel een domper hoor.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hebben ze ook eeuwig last van overmatig haargroei op het gezicht![]()
Nee, want ze zijn en blijven jonger dan 10 jaar.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:37 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hebben ze ook eeuwig last van overmatig haargroei op het gezicht![]()
hmm sympathiekquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:37 schreef AIIah het volgende:
[..]
Zeer slecht, alleen bedoeld om mensen vh ware geloof af te halen.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:38 schreef kadoter het volgende:
[..]
:')
Je krijgt mach3 bijgeleverd per maagd
Ik ben de grootste, de sterkste. Ik ben alwetend.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:38 schreef God. het volgende:
Waarom maakt U de moslims wijs dat U groot bent?
Enkele ongelovigen. LUCIFER! Breng die onmensen eens weg.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:38 schreef woediewokkie het volgende:
goedenavond uwe heerlijkheid.......vraagje...wie staat er bij u aan het hek??
Mooi man Allah, zend maar vast een stapel voorgedrukte verzoekschriften.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:38 schreef AIIah het volgende:
[..]
Elke maand kun je bij Allah een verzoekschrift indienen om hun maagdelijkheid te herstellen.
Wat is dat nou weer voor vraag?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:38 schreef Beach het volgende:
Beste Allah, eet jij je sharmoa met of zonder kwakjes van het (allochtone) personeel erin.
Maar dan krijgen ze dus nooit borsten en mooie billenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:38 schreef AIIah het volgende:
[..]
Nee, want ze zijn en blijven jonger dan 10 jaar.
Jij kent Allah niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:40 schreef kadoter het volgende:
Was 11-09 niet een puur egoistische daad?
Zodat jij beter zicht had
Vrouwen krijgen sowieso nooit borsten en mooie billen. Bovendien houdt mijn pedofeet Mohammed daar niet van.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:41 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Maar dan krijgen ze dus nooit borsten en mooie billen
Mohammed houdt meer van strakke geitjesquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:42 schreef AIIah het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen sowieso nooit borsten en mooie billen. Bovendien houdt mijn pedofeet Mohammed daar niet van.
Waarom doe je niets aan de crisis in Irak?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:42 schreef AIIah het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen sowieso nooit borsten en mooie billen. Bovendien houdt mijn pedofeet Mohammed daar niet van.
Dat Gij bestaat, geef ik toe. Maar waarom denkt U dat U de grootste bent?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:39 schreef AIIah het volgende:
[..]
Ik ben de grootste, de sterkste. Ik ben alwetend.
U niet, God. U bent slechts de kleinzielige god ve stel goedgelovigen.
Ook. Maar ik denk dat hij 9-jarige meisjes prefereert boven geiten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Mohammed houdt meer van strakke geitjes
Wat een egoist is die pedofeet er zijn mss moslims die wel van mooie vrouwen met borsten en billen houden. Die zijn dat paradijs met al die maagden onder de 10 vast niet zittenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:42 schreef AIIah het volgende:
[..]
Degene die een hoofddoek draagt is de vrouwquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:43 schreef woediewokkie het volgende:
ik wilde u nog een vraagje stellen...kleine marrokaanse ali van 3 deuren verder,heeft mijn scooter uit mijn kelder gestolen,krijg ik die nog terug?
ik kan zijn vader er wel op aanspreken,maar ik weet niet wie van de 2 ouders dat is,want ze hebben allebei een snor
Nee, natuurlijk niet, hoe durf je dat te vragen, onreine kafir? De koran zegt dat moslims vrijelijk mogen stelen van ongelovigen als jij. Doei. Tot in de hel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:43 schreef woediewokkie het volgende:
ik wilde u nog een vraagje stellen...kleine marrokaanse ali van 3 deuren verder,heeft mijn scooter uit mijn kelder gestolen,krijg ik die nog terug?
Kijk maar eens naar mijn enorme lul van 38 meter. Kun je dan nog met droge ogen ontkennen dat ik de grootste ben?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:43 schreef God. het volgende:
[..]
Dat Gij bestaat, geef ik toe. Maar waarom denkt U dat U de grootste bent?.
Gij hebt alleen het shoarma uitgevonden, een prestatie van formaat, maar voor de rest bent u een vuile smiecht.
Nee, maar die moslims vallen de Nederlandse BrEeZaH meisjes lastigquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een egoist is die pedofeet er zijn mss moslims die wel van mooie vrouwen met borsten en billen houden. Die zijn dat paradijs met al die maagden onder de 10 vast niet zitten![]()
Daar moeten we uiteraard niet aan toegeven. Er zijn ook moslims die homo-ist zijn, moeten we het hen toestaan dat ze hun perversiteiten in de hemel voortzetten?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:44 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Wat een egoist is die pedofeet er zijn mss moslims die wel van mooie vrouwen met borsten en billen houden. Die zijn dat paradijs met al die maagden onder de 10 vast niet zitten![]()
Tenzij hij uitkering halen is, of kinderen aan het produceren is op zijn vrouw (leegstand kost geld)quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Degene die een hoofddoek draagt is de vrouw, o nee, die zie je nooit want die zit altijd maar thuis. De man werkt niet dus die komt opendoen.
Moslims vallen jullie ongelovigen zo vaak mogelijk lastig, en terecht.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:45 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee, maar die moslims vallen de Nederlandse BrEeZaH meisjes lastig
Aha die stuurt u dus op onze BrEeZeR meiden af?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:46 schreef AIIah het volgende:
[..]
Daar moeten we uiteraard niet aan toegeven. Er zijn ook moslims die homo-ist zijn, moeten we het hen toestaan dat ze hun perversiteiten in de hemel voortzetten?
Op sexueel gebied stelt u niet veel voor. Maar wat hebt u gedaan? Ik heb de wereld geschapen, en u heeft er schapen op geplaatst.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:45 schreef AIIah het volgende:
[..]
Kijk maar eens naar mijn enorme lul van 38 meter. Kun je dan nog met droge ogen ontkennen dat ik de grootste ben?
www.cu2.nl/allahquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:46 schreef kadoter het volgende:
psst, heb je cu2?
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:47 schreef God. het volgende:
[..]
Op sexueel gebied stelt u niet veel voor. Maar wat hebt u gedaan? Ik heb de wereld geschapen, en u heeft er schapen op geplaatst.
Nee, niet die homo-isten. Die blijven maar achter jullie mannen zittenquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:47 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Aha die stuurt u dus op onze BrEeZeR meiden af?
Om je vervolgens naar de hel te sturen, uiteraard.quote:Allah vraagt iets aan een ongelovige ik ben ontroerd
Of MSNquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:46 schreef kadoter het volgende:
psst, heb je cu2?
HTTP 404 File Not Foundquote:
Wel degelijk. Moet ik eens bij U sodomie uitvoeren?quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:47 schreef God. het volgende:
[..]
Op sexueel gebied stelt u niet veel voor.
Ik heb Mohammed naar de aarde gestuurd, ik bepaal wie er naar de hemel gaat, ik maak eeuwig 9-jarige maagden. Hoe durft U te zeggen dat ik niet groots ben.quote:Maar wat hebt u gedaan? Ik heb de wereld geschapen, en u heeft er schapen op geplaatst.
zodat ze weten of het een man of een vrouw isquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:49 schreef Ingrate het volgende:
waarom stinken jullie vrouwen zo erg
Als u niet van homo's houdt moet u die eens opruimen dan, met een of andere spreukquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:48 schreef AIIah het volgende:
Nee, niet die homo-isten. Die blijven maar achter jullie mannen zitten.
Ik had niets anders verwacht :')quote:Om je vervolgens naar de hel te sturen, uiteraard.
Zeg profeet Mohammed, U mocht na elven niet meer op het internet. Foei!quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:48 schreef _GdR_ het volgende:
Beste Allah,
Houd U ook van kinderlijkjes?
Misschien delen we dezelfde passie. Ik vind het namelijk wel leker om zo'n kinder rompje in hart klepje te neucken. heerlijk. er passen in mijn auto trouwens 6 kinderlijkjes. (wel goed gesorteerd he!) hoeveel passen er bij U in?
Groetjes plus handjes en voetjes,
_GdR_
Omdat ze geen deodorant vd ongelovigen gebruiken.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:49 schreef Ingrate het volgende:
waarom stinken jullie vrouwen zo erg
Nee, de mannen stinken nog erger. De hoofddoek is voor het onderscheid tussen man en vrouw.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:50 schreef kadoter het volgende:
[..]
zodat ze weten of het een man of een vrouw is![]()
Maar ze mogen wel naar de Aldi??? vaag ...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:51 schreef AIIah het volgende:
[..]
Omdat ze geen deodorant vd ongelovigen gebruiken.
Ik houd niet van homo's, maar laat ze toch bestaan, opdat ze in de verleiding komen om hun perverse drangen te praktiseren. Dan kan ik ze naar de hel sturen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:50 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als u niet van homo's houdt moet u die eens opruimen dan, met een of andere spreuk
Ik heb de 9-jarige maagden op Aarde gezet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:49 schreef AIIah het volgende:
[..]
Wel degelijk. Moet ik eens bij U sodomie uitvoeren?
[quote]
Stuur maar wat Marrokaantjes op me af.
[quote]
Ik heb Mohammed naar de aarde gestuurd, ik bepaal wie er naar de hemel gaat, ik maak eeuwig 9-jarige maagden. Hoe durft U te zeggen dat ik niet groots ben.
Het kopen van levensmiddelen [bij de Aldi] is noodzakelijk, gebruik van deodorant niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:51 schreef kadoter het volgende:
[..]
Maar ze mogen wel naar de Aldi??? vaag ...
Dat is gebruik maken van uw machtquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:52 schreef AIIah het volgende:
[..]
Ik houd niet van homo's, maar laat ze toch bestaan, opdat ze in de verleiding komen om hun perverse drangen te praktiseren. Dan kan ik ze naar de hel sturen.
ja maar ik zit in de hemel met oneindige hoeveelheid maagden op een wolk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:50 schreef AIIah het volgende:
[..]
Zeg profeet Mohammed, U mocht na elven niet meer op het internet. Foei!
Het neuken van geiten ook niet, is niet bepaald op de voortplanting gerichte sex.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:52 schreef AIIah het volgende:
[..]
Het kopen van levensmiddelen [bij de Aldi] is noodzakelijk, gebruik van deodorant niet.
Foei God, U wilt toch niet van uw bezittingen beroofd worden? Mijn Marokkaantjes zijn goed in stelen, ze zullen zelfs God van Zijn bezittingen kunnen beroven.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:52 schreef God. het volgende:
Stuur maar wat Marrokaantjes op me af.
Die worden ouder, mijn maagden in de hemel nietquote:Ik heb de 9-jarige maagden op Aarde gezet..
Drenten hebben het hoogste niveau van de wereldburgers.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:52 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]Dit zijn alle gelovigen van de provincie Drenthe tijdens de jaarlijkse schapenneukmeeting.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:52 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]Dit zijn alle gelovigen van de provincie Drenthe tijdens de jaarlijkse schapenneukmeeting.
Misschein wordt de sharmoa daar sappiger vanquote:Op woensdag 16 juni 2004 23:53 schreef kadoter het volgende:
[..]
Het neuken van geiten ook niet, is niet bepaald op de voortplanting gerichte sex.
Ja, maar het is wel lekker. Deodorant niet, daar zijn moslims toch niet aan gewend.quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:53 schreef kadoter het volgende:
[..]
Het neuken van geiten ook niet, is niet bepaald op de voortplanting gerichte sex.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |