quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:24 schreef kzin het volgende:
[afbeelding]
Volgende: Het display van je CD speler, terwijl het nr 7 afspeelt
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:01 schreef Beaver het volgende:
[afbeelding]
Next: Een foto van je vriend/vriendin. man
Het was een testfilmquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:38 schreef CompuMess het volgende:
Oei.. vriendin zeg je? mag vrouw ook?
*** DELETE FOTO *** (was net ff te laat)
@Fotoloog: ben je even lekker uit eten, hangt er iemand een rekenmachine aan een stuk ... film! ( = geen touwtje)
Maar goed, het zij je vergeven! (wat zei de klant van de krassen op de negatieven?
We gaan voor de koekjes
Hoe heb je die 2e gemaakt danquote:Op dinsdag 15 juni 2004 @ 22:01 schreef kzin het volgende
Bedoel je zoiets?
[ afbeelding ]
Hoe ik die foto maak?, gewoon zo :
[ Afbeelding ]
Lees de regels van het spel, het was een legale actiequote:Op donderdag 17 juni 2004 12:38 schreef CompuMess het volgende:
@Fotoloog: ben je even lekker uit eten, hangt er iemand een rekenmachine aan een stuk ... film! ( = geen touwtje)
quote:Als er binnen twee uur nog geen foto is, mag de opdracht worden aangepast of mag je een aan de opdracht gerelateerde foto posten.
I know, 'k ben ook niet boos hoor !quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:07 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Lees de regels van het spel, het was een legale actie![]()
[..]
Lijkt op een calculatortje van de INGquote:Op donderdag 24 juni 2004 00:39 schreef prupke het volgende:
mooi strikje toch?
[afbeelding]
volgende foto gelieve een RECHT omhoog vliegend theezakje
suc-6
(nu vraag ik me af waar het niet waait of wie dit binnens huis gaat doen
correctus.quote:Op donderdag 24 juni 2004 01:05 schreef Creative1972 het volgende:
[..]
Lijkt op een calculatortje van de ING![]()
grmbl kunnen we niet ff normale dingen opgeven??quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:39 schreef prupke het volgende:
volgende foto gelieve een RECHT omhoog vliegend theezakje
suc-6
(nu vraag ik me af waar het niet waait of wie dit binnens huis gaat doen
Nou, inderdaad...quote:Op donderdag 24 juni 2004 11:07 schreef Talena het volgende:
[..]
grmbl kunnen we niet ff normale dingen opgeven??![]()
beetje wazig...wat trillerige hand van vannacht...;)quote:Op donderdag 24 juni 2004 13:51 schreef kzin het volgende:
Toch maar eens een poging gedaan (met een droog zakje)
Een beetje in tegenlicht, anders zie je het zakje bijna niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgende: Een foutmelding op je scherm
dit is al meer dan 2 uur geleden, volgende onderwerpquote:Op donderdag 24 juni 2004 21:06 schreef de_Druif het volgende:
Een echt Fok! Ei
[afbeelding]
Volgende: Een bananenschil, een klokhuis en een madeliefje![]()
![]()
Foto's moeten zelf genomen zijn......quote:Op dinsdag 29 juni 2004 00:45 schreef prupke het volgende:
http://www.euro-toques.nl/gifvlees/kale-kip.jpg
next: wimper op het puntje van je neus
ps keur hem maar af hoor als je wil
Koude douche doet ook wonderenquote:Op dinsdag 29 juni 2004 11:48 schreef Werewolf het volgende:
[..]
Foto's moeten zelf genomen zijn......
Even met je arm in de vrieskast duiken dus
Heb t net verwijderd...quote:Op woensdag 7 juli 2004 11:30 schreef MaffeMaarten het volgende:
[afbeelding]
volgende: een dood Unreal tournemant poppetje op je scherm
Nop, deze topic loopt helemaal dood...quote:Op dinsdag 20 juli 2004 16:06 schreef zoeperzazke het volgende:
Is het hier nog actief offe??
mijn eerste CDquote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef zoeperzazke het volgende:
[afbeelding]
Hmz...
Next: foto van je eerste cd of single (al dan niet afgestofd)
en wat wordt de opdracht?quote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:55 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
mijn eerste CD
[afbeelding]
Hij is slecht te lezen omdat het doosje onder het stof zit en verkleurd is door de zon. Maar ja die CD is al weer meer dan 10 jaar oud
Een foto van je drankvoorraadquote:Op dinsdag 20 juli 2004 21:56 schreef tjAb het volgende:
[..]
en wat wordt de opdracht?
hier komt'ie dan:quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:26 schreef PartyAddict het volgende:
krijg je als je van die vieze dingen moet gaan fotograferen
Ja, is die cd niet pas sinds maandag uit? Of hebben ze in de tussentijd alweer een nieuwe cd uitgebracht. Maar ik weet wel een Fok!ker die de nieuwste van Prodigy heeft.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 22:28 schreef Kimske het volgende:
nou, deze duurt lang!!
ehm, is dat een zelfgemaakte 'foto'?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 01:54 schreef Bowiefan het volgende:
is niet echt een toppertje geloof ik, die cd van de prodiegij
[afbeelding]
Hmm, dat wordt balanceren op het randje van mijn laptopquote:Op donderdag 26 augustus 2004 13:03 schreef JoPiDo het volgende:
ik doe wel een nieuwe opdracht, omdat het zo lang duurt & die cd niet eens gebrand was
een foto van een pritt-correct IT op je beeldscherm (op het beeldscherm FOK!)
pritt lijm gebruikenquote:Op donderdag 26 augustus 2004 15:32 schreef Rizzz het volgende:
[..]
Hmm, dat wordt balanceren op het randje van mijn laptop![]()
Kwam er net achter dat ik geen correct-it in huis had. Heb je ook niet echt nodig als je alles met de computer doet. Pritt lijm heb ik overigens wel in huis. Twee uur zijn inmiddels voorbij. Ook goed?quote:Op donderdag 26 augustus 2004 22:15 schreef Kimske het volgende:
[..]
pritt lijm gebruiken
je moeder heeft geen wijsvinger!quote:Op donderdag 15 juli 2004 16:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Hmz...
Next: foto van je eerste cd of single (al dan niet afgestofd)
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:29 schreef Rizzz het volgende:
Geen zin om de stomende regen in te gaan, dan maar mijn kat de deur uit gegooid:
[afbeelding]
Indien goedgekeurd, foto van een lampje (alleen het gloeilampje zelf) boven je hoofd, aantonende dat jij een beter idee hebt voor een foto.![]()
speedy heet dat ding tochquote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:29 schreef Rizzz het volgende:
Geen zin om de stomende regen in te gaan, dan maar mijn kat de deur uit gegooid:
[afbeelding]
Indien goedgekeurd, foto van een lampje (alleen het gloeilampje zelf) boven je hoofd, aantonende dat jij een beter idee hebt voor een foto.![]()
dat `ding` heet idd Speedy ja (nog steeds)quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 17:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
speedy heet dat ding toch![]()
quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:29 schreef Rizzz het volgende:
hmm met de timer op 2 sec moest het snel..hehe maar hier 2 pogingenquote:Op zaterdag 28 augustus 2004 22:58 schreef -Paul- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgende: Foto van een iemand die met schoenen aan z'n handen op z'n handen (schoenen) staat.
Ehm... Die hebben we net gehadquote:Op zondag 29 augustus 2004 14:03 schreef tjAb het volgende:
[..]
iemand die buiten in de regen staat te genieten (zonder paraplu etc)
een foto van een peniskokerquote:Op zondag 29 augustus 2004 15:34 schreef -Paul- het volgende:
[..]
Ehm... Die hebben we net gehadProbeer eens iets anders.
ja, ok. jij wilt het fotospel dus weer dood hebben...quote:Op zondag 29 augustus 2004 15:35 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
een foto van een peniskoker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |