van ketchup???quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee hoor, wat een raar denkbeeld, ze had ook gewond kunnen raken bv,
Trek niet alles in het absurde, je laat je weer erg kennen hier,quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
van ketchup???
Kom op, het is al lang bekend dat het grootste deel van de hier verblijvende personen niet uitgezet kan of wil worden. Ofwel die belanden in de illegaliteit. En begeven zich daarmee op een hellend vlak. Degenen die wel uitgezet worden zullen in China, Soedan of Afghanistan hoogstwaarschijnlijk niet bijster vriendelijk behandeld worden. Of zelfs in een oorlog terrecht komen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:32 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nou moet je stoppen hoor, geef mij een lijst met namen, deze kill kan alles regelen en met iedereen onderhandelen. Ik bel madame Verdonk op en ga onderhandelen, wedden dat die schrijnende gevallen mogen blijven, maar jij moet me wel de namen geven.
Ik begin het nou een beetje beu te worden dat anti-verdonk-gezeik. Ikke bellen, onderhandelen, gsm weet je wel, jij mij begrijp?
Het is een daad van agressie, eigenrichting. Je doet er luchtig over, prima, maar je bent het er toch wel mee eens dat die mensen berecht worden neem ik aan.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
van ketchup???
Die drek werd toch gewoon over haar uitgeschud, dus zonder flesquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Trek niet alles in het absurde, je laat je weer erg kennen hier,
Ja van de ketchup, de fles etc,
Ik beschrijf de realiteit. Ze is "aangevallen" met ketchup - niet met een mes.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Trek niet alles in het absurde, je laat je weer erg kennen hier,
Ja van de ketchup, de fles etc,
Hier reageer je niet op, maar het gaat hier ook op!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef du_ke het volgende:
En Verdonk weigert gewoon om schrijnende gevallen te helpen. Daar heeft mevrouw Huizinga van de CU laatst nog een heel aardige verhaal over gehouden. Je zou haar eens moeten bellen!
quote:En een dode door Verdonk? Dan is het nog altijd een dode door het door de meerderheid van de kamer en Nederland gekozen beleid,
Joska Fischer liep een gehoorbeschadeging op van een ei.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
van ketchup???
de laatste zin negerende, de rechter kijkt naar de dreigende situatie die ontstond en het aangedane leed. Dat de aktie met voorbedachte rade was, verzwaart de zaak. Of het "wapen" zichtbaar was, kan de zaak verlichten of juist verzwaren. Voor hetzelfde geld was het een chemisch goedje geweest.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat het toegestaan is? Maar wil jij geen verschil maken tussen het aanvallen met een mes of met ketchup - en je beweert dat de rechter het verschil ook niet ziet. Lijkt me sterk.
Bovendien zijn alle rechters links heb ik op Fok geleerd, dus ze worden gelukkig wel vrijgesproken![]()
Ja hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Het is een daad van agressie, eigenrichting. Je doet er luchtig over, prima, maar je bent het er toch wel mee eens dat die mensen berecht worden neem ik aan.
Het is veel gevaarlijker om het goed te keuren zoals jij doet, het gaat er nog steeds om dat de kans om iets anders te gooien dan ketchup er was!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik beschrijf de realiteit. Ze is "aangevallen" met ketchup - niet met een mes.
Jij maakt het absurd door het veel groter te maken dan het is.
Zij is in dit geval verantwoordelijk voor de utivoering van het beleid. Maar je hebt gelijk van mij mag het hele kabinet aangeklaagd worden na de eerste dode.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:30 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Erg onzinnig om Verdonk de schuld te geven van het in de criminaliteit raken van een illegale, die is niet voor zichzelf verantwoordelijk?
De aanslag staat ter discussie, niet het beleid, of dacht je dat een rechter een onderscheid hierin gaat maken?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom op, het is al lang bekend dat het grootste deel van de hier verblijvende personen niet uitgezet kan of wil worden. Ofwel die belanden in de illegaliteit. En begeven zich daarmee op een hellend vlak. Degenen die wel uitgezet worden zullen in China, Soedan of Afghanistan hoogstwaarschijnlijk niet bijster vriendelijk behandeld worden. Of zelfs in een oorlog terrecht komen.
En Verdonk weigert gewoon om schrijnende gevallen te helpen. Daar heeft mevrouw Huizinga van de CU laatst nog een heel aardige verhaal over gehouden. Je zou haar eens moeten bellen!
Huh, daar zijn die demonstranten toch niet verantwoordelijk voor? Zij gebruikten ketchup of wil je ze aansprakelijk stellen voor iets dat ze niet gedaan hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:38 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Het is veel gevaarlijker om het goed te keuren zoals jij doet, het gaat er nog steeds om dat de kans om iets anders te gooien dan ketchup er was!
ik zou het ook dan ludiek vindenquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:34 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je krijgt dan een grappig effekt: De mensen die lachen om leed, de mensen die de wet gewoon hanteren en de mensen die huilen om het aangedane leed van Jah Jah. Benieuwd wie welke rol aanneemt die nu in dit topic schrijft.
Toch is het een daad van agressie Hoezeer ik ook begrip kan opbrengen voor de mogelijke drijfveren van de actievoerders vind ik dit soort acties een brug te ver. Als je actie wilt voeren tegen het huidige beleid, kun je beter op een andere positievere manier jezelf in de kijker van de media proberen te spelen. Actievoerders die transport onmogelijk maken, kan ik bijvoorbeeld wel sympathie voor opbrengen...quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik beschrijf de realiteit. Ze is "aangevallen" met ketchup - niet met een mes.
Jij maakt het absurd door het veel groter te maken dan het is.
Uiteraard, het was slechts om aan te geven hoe gemakkelijk mensen dubbele standaards gaan hanteren.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:27 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat er hier op fok aan smileys staat, het gaat er om wat de wet ervan zegt.
Mag ik een ludieke aanslag op jou plegen met een ketchup fles?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:35 schreef SCH het volgende:
[..]
van ketchup???
Het beleid staat ter discussie, niet bij de rechter maar wel hier.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De aanslag staat ter discussie, niet het beleid, of dacht je dat een rechter een onderscheid hierin gaat maken?
"Oh u pleegde een aanslag vanwege haar beleid, oh, dan mag het en dan straf ik u niet."
Duh.
Jij bent een potentiele extremist. Jij beslist nl. ondemocratisch dat jouw beleid rechtvaardig is. De meerderheid van de bevolking staat echter achter het beleid.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:40 schreef SCH het volgende:
Nogmaals: ik ben blij dat dit soort mensen er zijn, het is niet slim, wel dapper en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel erg hard nodig helaas.
Alleen door jou, dat maakt het nog geen discussie,quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Het beleid staat ter discussie, niet bij de rechter maar wel hier.
Nee, de discussie gaat erover of een ludieke aanslag mag.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Het beleid staat ter discussie, niet bij de rechter maar wel hier.
Gun me ff wat tijdquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:37 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Hier reageer je niet op, maar het gaat hier ook op!
[..]
quote:Zij is in dit geval verantwoordelijk voor de utivoering van het beleid. Maar je hebt gelijk van mij mag het hele kabinet aangeklaagd worden na de eerste dode.
Nou aanslag. Een ludieke actie, en dat bepaalt de rechter toch. Wat moeten wij daarover zeggen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, de discussie gaat erover of een ludieke aanslag mag.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Jij bent een potentiele extremist.
idd. het moge duidelijk zijn dat het hier om de meerderheid gaat, bedankt dat je dat nog even onderstreept!quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:45 schreef du_ke het volgende:
Overigens is er een groot verschil tussen een en de meerderheid.
Ludieke akties in de vorm van een aanslag worden door een rechter altijd afgekeurd.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou aanslag. Een ludieke actie, en dat bepaalt de rechter toch. Wat moeten wij daarover zeggen?
Nou mooi, dan mag het niet. Ik protesteer nog wel tegen het woord aanslag. Een aanslag met ketchup, het werkt erg op de lachspieren.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ludieke akties in de vorm van een aanslag worden door een rechter altijd afgekeurd.
Ik ga er voorlopignog van uit dat het om een (bij elkaar geraapte) meerderheid gaat. En dat blijkt ook wel uit het feit dat de meeste gemeenten medewerking weigeren (en die staan stukken dichter bij hun burgers).quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:46 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
idd. het moge duidelijk zijn dat het hier om de meerderheid gaat, bedankt dat je dat nog even onderstreept!
Hey, een referendum gemist?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:46 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
idd. het moge duidelijk zijn dat het hier om de meerderheid gaat, bedankt dat je dat nog even onderstreept!
Nee, de verkiezingen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Hey, een referendum gemist?
Feit is dat vele burgemeester pvda zijn, maar dat is niet representatief voor het volk:quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik ga er voorlopignog van uit dat het om een (bij elkaar geraapte) meerderheid gaat. En dat blijkt ook wel uit het feit dat de meeste gemeenten medewerking weigeren (en die staan stukken dichter bij hun burgers).
quote:Steun voor uitzettingsbeleid Verdonk
UTRECHT - 11/02/04 Tweederde van de bevolking prijst minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken voor haar optreden tijdens het debat van maandag. Het beleid dat de VVD-minister toen verdedigde, wordt door 63 procent gesteund. Dat blijkt uit een enquête van Maurice de Hond onder ruim 1.000 mensen.
Ja, dacht al dat je dat bedoelde en dat slaat in dit verband dus helemaal nergens op. Dit besluit is absoluut democratisch genomen maar je kan niet hard maken dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking het hiermee eens is.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:50 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
Nee, de verkiezingen?
Ja, dat mag je vinden. De ketchup had ook een allergische reaktie kunnen veroorzaken, als het al ketchup was. Goed dat Verdonk aangifte doet, het moet eens voorbij zijn met dit kinderachtige "wij hebben gelijk, dus we belagen je even".quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou mooi, dan mag het niet. Ik protesteer nog wel tegen het woord aanslag. Een aanslag met ketchup, het werkt erg op de lachspieren.
Maar de meeste burgemeesters zijn van het CDA. En niet alleen de burgemeesters zijn tegen, ook het college in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:52 schreef WieWatWaarom het volgende:
[..]
Feit is dat vele burgemeester pvda zijn, maar dat is niet representatief voor het volk:
Precies - als die stijve heks dat nu zelf ook oppikt, heeft het nog zin gehad ookquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, dat mag je vinden. De ketchup had ook een allergische reaktie kunnen veroorzaken, als het al ketchup was. Goed dat Verdonk aangifte doet, het moet eens voorbij zijn met dit kinderachtige "wij hebben gelijk, dus we belagen je even".
Alle linkse rakkers moeten eens ludiek in een zoutzuurbad gaan zwemmen, als ze het oppikken, heeft het nog zin gehad ook. Begrijp je nu het ridicule van je stelling?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Precies - als die stijve heks dat nu zelf ook oppikt, heeft het nog zin gehad ook
uhm.. lees eens: Verdonk met ketchup besmeurt.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Dit besluit is absoluut democratisch genomen maar je kan niet hard maken dat de meerderheid van de Nederlandse bevolking het hiermee eens is.
Hallo, duizend mensen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:57 schreef WieWatWaarom het volgende:
[..]
uhm.. lees eens: Verdonk met ketchup besmeurt.
ik vind dat vrij duidelijk een meerderheid, en dan zelfs nog in zoverre men zich daarover durft uittelaten. Het is algemeen bekend dan men vaker zwijgt op dit vlak dan men ervoor uitkomt.
Dus? Ik heb schijt aan dat college, zelf voldane personen, al jaren.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Maar de meeste burgemeesters zijn van het CDA. En niet alleen de burgemeesters zijn tegen, ook het college in de meeste gevallen.
Ketchup is geen zoutzuur.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:56 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Alle linkse rakkers moeten eens ludiek in een zoutzuurbad gaan zwemmen, als ze het oppikken, heeft het nog zin gehad ook. Begrijp je nu het ridicule van je stelling?![]()
Ze hebben er inderdaad meer zicht op dan de gemiddelde De Hond geenqueteerdequote:Op woensdag 16 juni 2004 21:59 schreef WieWatWaarom het volgende:
[..]
Dus? Ik heb schijt aan dat college, zelf voldane personen, al jaren.
"63 procent gesteund" DAT zegt mij meer, en ga nu niet beweren dat we meer aan burgemeester en college figuren hebben dan 63 procent van het volk.
Taart is geen boterzuurquote:Op woensdag 16 juni 2004 21:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ketchup is geen zoutzuur.
Hoe maar jij op wie er meer inzicht heeft? Leg eens uit, ik ben benieuwd. Ligt het aan je opleiding? Ligt het aan je oorsprong? Of ligt het aan de massa? Als je hier buiten valt ben je slimmer?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:02 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze hebben er inderdaad meer zicht op dan de gemiddelde De Hond geenqueteerde.
Het was geen taart. Het was ketchup. Als blijkt dat er iets giftigs inzat, dan hebben we het over iets anders.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:02 schreef WieWatWaarom het volgende:
[..]
Taart is geen boterzuur
Boterzuur is geen taart
Taart kan boterzuur bevatten, boterzuur kan taart bevatten
Boterzuur is iriterend, taart met boterzuur is irirterend, logisch solofisme
klopt, maar 6 maanden is toch niks voor zo`n ludieke aanslag.quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:30 schreef SCH het volgende:
[..]
nee hoor, een ludieke aanslag is iets anders dan een gewelddadige aanslag.
Ik neem aan dat je de enquetemethodieken van de Hond kent? Dat verklaart al veel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:04 schreef WieWatWaarom het volgende:
[..]
Hoe maar jij op wie er meer inzicht heeft? Leg eens uit, ik ben benieuwd. Ligt het aan je opleiding? Ligt het aan je oorsprong? Of ligt het aan de massa? Als je hier buiten valt ben je slimmer?
Ja gaat je gang maar. ik hoop dat je gearresteerd wordtquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Zo, ik ga morgen Wouter Bos maar eens belagen met ketchup. Ik ben het niet eens met zijn gedrag en het is gewoon zo en dat vindt iedereeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen!
Dat is waar.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Het was geen taart. Het was ketchup. Als blijkt dat er iets giftigs inzat, dan hebben we het over iets anders.
Nee, dat kan niet, ik doe het ludiek.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja gaat je gang maar. ik hoop dat je gearresteerd wordt.
Wat probeer je te zeggen?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je de enquetemethodieken van de Hond kent? Dat verklaart al veel.
Verder heeft een gemeenteraad idd vaak meer zicht op b.v. schrijnende gevallen dan Floris uit Wassenaar of white trash Johnny.
Ook dan mag je opgepakt wordenquote:Op woensdag 16 juni 2004 22:10 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet, ik doe het ludiek.
Nee politici die zou je me nooit met 1 vinger zien aanraken, maar als we gaan winnen tijdens het EK en wij helemaal ons dronken misdragen in de stad, dan ga ik al die gasten gek maken en meenemen naar een kraakpand in de buurt, hou fock maar in de gaten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja gaat je gang maar. ik hoop dat je gearresteerd wordt.
Maar je bent nu wel dronken?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee politici die zou je me nooit met 1 vinger zien aanraken, maar als we gaan winnen tijdens het EK en wij helemaal ons dronken misdragen in de stad, dan ga ik al die gasten gek maken en meenemen naar een kraakpand in de buurt, hou fock maar in de gaten.
Johny D heeft wel eens voor hetere vuren gestaan, en geloof me ik word niet gearresteerd. Het zal niet de eerste keer zjin dat ik een pand binnenstorm.
Ik had niet gedacht dit ooit te zeggen, maar ik ben het hier en in (het merendeel van) de rest van rechtvaardiging volledig met je eens.quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:24 schreef SCH het volgende:
Ach, wat zielig voor mevrouw Verdonk zeg - beetje ketchup op d'r jasje.
Jezusmina - dat is een druppeltje vergeleken de daden die ze met haar harteloosheid aanricht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |