Bedoel je niet gewoon de EK tune van Nelly Furtado - Forca?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:56 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik zoek een nummer die de hele tijd bij de voorbereiding van de voetbalwedstrijd spanje-griekenland
gebruikt word.
Het is een lekker nummer met een lekker ritme... Sorry meer weet ik niet
de gehele lyricsquote:Te Blond
by Veldhuis en Kemper
Je haren zijn te blond (veel te blond)
Je lippen veel te vol (veel te vol)
Je borsten veel te groot
En je bloes staat veel te bol
Je benen zijn te lang
En je riem is veel te groot
Je broek zit veel te strak
En je buik is veel te bloot
Je rug die staat te hol (veel te hol)
Je hakken zijn te hoog (veel te hoog)
Je huid die staat te strak
En je haar is veel te droog
Teveel vet is weggezogen
Teveel rimpels weggehaald
Alles is te naakt
Maar wat me raakt
Dat zijn je ogen
Ogen die niet passen
Bij je lijf of andersom
Want je ogen hebben klasse
Ookal weet ik niet waarom
Je hebt ogen die verrassend zijn
Die helder en doortastend zijn
Haal die waas van je gezicht
Want je ogen zitten dicht
Van top tot teen cliché
Maar je ogen doen niet mee
Logisch is het niet
Denk niet eens dat je het ziet
Als je naar jezelf kijkt
En je eigen blikt ontwijkt
Alles wat je bent
Is maar een procent
Je ogen
Ogen die niet passen
Bij jou lijf of andersom
Want je ogen hebben klasse
Ookal weet ik niet waarom
Je hebt ogen die verrassend zijn
Die helder en doortastend zijn
Haal die waas van je gezicht
Want je ogen zitten dicht
Als je het hebt weggehaald
Afgedaan en teruggestraald
Dan zijn je ogen vrij
Dan zie ik pas wie je bent
Want je ogen die zijn jij
Die zijn jij
Die zijn jij
Die zijn jij
Die zijn jij
Die zijn jij
Die zijn jij
Te blondquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:56 schreef Fegisje het volgende:
Ik wil weten wat Veldmuis en Kemper zingen in het liedje "Te Blond" ?!!
Je oooogen die niet passen.
(En nu komt het:)
In een luifel van de zon?
![]()
Thnx dude... dus helemaal geen luifel voor de zonquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:59 schreef Lehcimus het volgende:
[..]
de gehele lyrics
Of dat nummer in een beetje Afrikaanse stijl? Zo vind ik het klinken tenminste...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:58 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon de EK tune van Nelly Furtado - Forca?
You're welcomequote:Op woensdag 16 juni 2004 18:00 schreef Fegisje het volgende:
[..]
Thnx dude... dus helemaal geen luifel voor de zon![]()
http://launchtoday.launch(...)tw=LaunchVideoTargetquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:02 schreef Impry het volgende:
[..]
Of dat nummer in een beetje Afrikaanse stijl? Zo vind ik het klinken tenminste...![]()
Dat is Nelly iddquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:05 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
http://launchtoday.launch(...)tw=LaunchVideoTarget
daarna even op i see the video klikken
chemical brothers - star guitar heeft wel een clip met een landschap gezien vanuit een bewegende trein, maar weet niet of je dat bedoelde..quote:Op woensdag 16 juni 2004 20:49 schreef Fantus het volgende:
Ik zoek een nummer van een tijdje geleden, en het enige wat ik me er nog van herinnder is de clip. Je zag vanuit een treinstel een landschap, waarbij onderdelen zoals palen en bomen het ritme visualiseerde van het nummer. I.a.w. bij elke drum zag je een boompje voorbij flitsen, als de drums sneller gingen zag je dus ook meer bomen.
Alvast bedankt.
Bjork - I've seen it all [2000] heeft ook een clip inclusief trein... maar dan kan ik de snelheid volgens mij niet helemaal rijmenquote:Op woensdag 16 juni 2004 20:49 schreef Fantus het volgende:
Ik zoek een nummer van een tijdje geleden, en het enige wat ik me er nog van herinnder is de clip. Je zag vanuit een treinstel een landschap, waarbij onderdelen zoals palen en bomen het ritme visualiseerde van het nummer. I.a.w. bij elke drum zag je een boompje voorbij flitsen, als de drums sneller gingen zag je dus ook meer bomen.
Alvast bedankt.
Jep thanxz, alleen nu ff instrumentaal zoekenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:58 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon de EK tune van Nelly Furtado - Forca?
Rapper's delight van the Sugarhill Gang?quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:41 schreef Nyluzzz het volgende:
Ik zou een nummer waarvan ik al de hele tijd een stukje in mijn hoofd heb. Het stukje wat ik in mijn hoofd heb, ik weet niet eens of het goed is, is ongeveer zoiets: We're gonna do the hiphop, you don't stop
BVD
Tubthumpin van Chumbawamba...quote:Op woensdag 16 juni 2004 23:19 schreef Sharkdoggie het volgende:
Soms kom ik een appart nummer tegen waarvan ik de naam niet meer weet. Het is een leuk liedje (waarschijnlijk Brits) met de tekst there's no doubt en dat een vrouw op een gegeven moment dani boy dani boy doorheen zingt. Op een of andere manier associeer ik het met voetbal. Maar ik kan deze nummer niet echt thuis brengen.
Plz tell me! Ik moet het gewoon weten![]()
Thnxquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tubthumpin van Chumbawamba...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |