Rechtop?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:36 schreef Lucille het volgende:
Busje huren en op het dak vastzetten?
Haha ja maar ook dan zit je nog met een flink stuk uitstekende paal. Hmm ik zie het niet, zal toch op lopen neer gaan komen ben ik bang...quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:37 schreef jpzegthallo het volgende:
Moeilijk probleem.
Door de achterbak en dan door een zijraampje? (alleen als de politie er niet is)
Zou ik niet doenquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:37 schreef Light het volgende:
[..]
Rechtop?
Ja is ook een optie, maar nogal een bochtig trajectquote:Op woensdag 16 juni 2004 17:39 schreef pascalheister het volgende:
gewoon fietsen
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:47 schreef just me het volgende:
waar ga je die vlaggenstok jatten
Das misschien nog wel een aardige, maar moet je daar geen apart rijbewijs voor hebben?quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:49 schreef Light het volgende:
Vrachtwagentje huren en die vlaggestok diagonaal inleggen? Dus voor rechts onder en achter links boven.
quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:47 schreef Mindlight het volgende:
[..]
School van mijn moeder sluit na dit jaar en die vlaggenstok mochten we gratis meenemen, vandaar
Dat ligt eraan hoe groot dat vrachtwagentje is.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:50 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Das misschien nog wel een aardige, maar moet je daar geen apart rijbewijs voor hebben?
maximaal 100x50quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:56 schreef rubbereend het volgende:
helicopter wordt misschien wat duur maar de fiets lijkt me de bezxte oplossing als niemand met een vrachtwagen kent.
stom idee misschien maar kun je m niet laten opsturen, als er een postkantoor in de buurt is breng je m gewoon daar naartoe, dan zit de tpg met het probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |