Ja en jengelende kinderen houden je gezelschapquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:06 schreef Jordy-B het volgende:
leuk hee...
Bij aldi en lidl lopen de rijen door tot aan het koelvak aan de andere kant van de winkel...
hoe gaat zoiets in zijn werk dan.. mocht ik ooit 4e zijn wil ik natuurlijk wel even weten hoe ik dat kan uitbuiten!!quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:09 schreef ParanoidEv het volgende:
Doen ze wel.
Toen ik nog huisgenoten had had er 1 gratis boodschappen.
Laat ik er net voor hebben gestaan..
Ga met een berg vrienden, iedereen neemt 1 pakje kauwgom ofzo en jij sluit als 4e aan met een enorme berg boodschappen.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:12 schreef Farmagast het volgende:
[..]
hoe gaat zoiets in zijn werk dan.. mocht ik ooit 4e zijn wil ik natuurlijk wel even weten hoe ik dat kan uitbuiten!!![]()
Ik ben nooit in een Nederlandse Aldi geweest, maar de Oostenrijkse Aldi is helemaal niet goedkoper dan het huismerk van één van de grootste supermarktketens die wrs met de Edah of C1000 te vergelijken is.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:09 schreef Viking84 het volgende:
Ja en jengelende kinderen houden je gezelschapgadver, ik haat de Aldi, maar ja, ik ben maar een arme student, dus ik moet wel
Wat de kassarij betreft, mag je bij de AH als service halverwege de winkel aansluiten. En nog steeds is de AH 10% duurder dan de Jumbo.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:01 schreef Farmagast het volgende:
en hadden ze ook ooit niet zo'n actie bij de AH.. of was dat alleen '4 in de rij -> kassa erbij' ??
Waarom zijn er geen Jumbo's in Amsterdam. Hier heb je alleen Dirken, maar daar is het ook altijd veel te druk.quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:36 schreef csar het volgende:
[..]
Wat de kassarij betreft, mag je bij de AH als service halverwege de winkel aansluiten. En nog steeds is de AH 10% duurder dan de Jumbo.
Alleen als alle kassa's gebruikt worden telt het, dus je had ze sowiso nietquote:Op woensdag 16 juni 2004 18:43 schreef beestjuh het volgende:
Ik stond 5e in de rij bij de Jumbo. Dus ik riep al, heej, gratis boodschappen
. Wat doet die doos achter de kassa
. Ze roept "Kassa erbij, asjeblieft!"
. En ik kreeg dus geen gratis boodschappen, ook al was ik de 5e
.
Tegen de tijd dat die andere kassamuts er was stonden er zelfs 7 mensen in de rij.
Dus dat bord kunnen ze net zo goed weg halen, het gebeurd toch niet.
Ik ben nu al benieuwdquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga morgen naar de Jumbo, met spitsuur. Dan neem ik 3 vrienden mee, die allemaal een pakje kauwgom kopen. Zelf laad ik 30 kratten in 6 karretjes, de boodschappen dus, en sluit ik achter ze aan.
En reken maar dat ik die kratten gratis krijg!
Bij de AHs waar ik kwam waren die borden na 2 weken weer weggehaald, omdat de rijen veel langer waren en er toch niks extra open ging.quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:01 schreef Artificial_M het volgende:
jep dat klopt
bij de albert heijn is het trouwens 3de in de rij, openen wij een kassa bij
Jumbo flashmob! Wie doet er mee?quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:11 schreef Farmagast het volgende:
Eigenlijk zou je de proef op de som moeten nemen en met een hele groep om dinsdag ochtend, als er weinig personeel is, masaal boodschappen gaan halen!
Pakjes kauwgom tellen niet volgens mij, het moet om karretjes gaan. (Tenminste, zo was dat bij de Hoogvliet.)quote:Op woensdag 16 juni 2004 19:00 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Ik ga morgen naar de Jumbo, met spitsuur. Dan neem ik 3 vrienden mee, die allemaal een pakje kauwgom kopen. Zelf laad ik 30 kratten in 6 karretjes, de boodschappen dus, en sluit ik achter ze aan.
En reken maar dat ik die kratten gratis krijg!
Dan gaan die in een karretje jongen, wat jij wil.quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:28 schreef Toeps het volgende:
[..]
Pakjes kauwgom tellen niet volgens mij, het moet om karretjes gaan. (Tenminste, zo was dat bij de Hoogvliet.)
Jongen?!quote:Op donderdag 17 juni 2004 12:42 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dan gaan die in een karretje jongen, wat jij wil.![]()
Bij LIDL zie ik zelden een rij groter dan 8 personen. Maar als ik op een iet of wat drukke moment naar de ALDI ga dan is het toch +12, weer eens bewijs dat de ALDI een KL**te winkel isquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:06 schreef Jordy-B het volgende:
leuk hee...
Bij aldi en lidl lopen de rijen door tot aan het koelvak aan de andere kant van de winkel...
Bij ons bij de Aldi staan er nooit 12+ in de rij. Hele fijne winkel, en het kassameisje hielp mij met inpakkenquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:47 schreef Hyppo het volgende:
[..]
Bij LIDL zie ik zelden een rij groter dan 8 personen. Maar als ik op een iet of wat drukke moment naar de ALDI ga dan is het toch +12, weer eens bewijs dat de ALDI een KL**te winkel isgeef mij maar LIDL of Colruyt (BELGIE).
Nee jij bent ook pas de vierde die met dat plan komtquote:Op donderdag 17 juni 2004 14:53 schreef Skv het volgende:
ALs het zo is dat je als 4e gratis shopt, ga dan gewoon met 3 vrienden naar de Jumbo.
Wacht tot er geen rij is, laat je 3 vrienden een rolletje drop kopen en keil zelf je hele karretje vol met gratis spullen
Ik, mits het in Groningen isquote:Op donderdag 17 juni 2004 12:22 schreef Toeps het volgende:
Jumbo flashmob! Wie doet er mee?
Hmm, ik zat toch meer aan Den Haag te denken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 02:50 schreef RAILGUNNER het volgende:
[..]
Ik, mits het in Groningen is.
Haha, hier ook. Best sneu, want zoiets wisten ze vantevoren..quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:23 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Bij de AHs waar ik kwam waren die borden na 2 weken weer weggehaald, omdat de rijen veel langer waren en er toch niks extra open ging.
jij alles weer uitladen?quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:44 schreef Farmagast het volgende:
Dacht ik vandaag eens zo'n gratis shopactie te gaan testen, ben ik er bijna!! (alle rijen vol) wil ik mijn slag slaan.. trekt de bedrijfsleider ergens een blik kassamiepjes open! hup 3 kassa's erbij!
tja zo kun je natuurijk eeuwig wachten.
En wat nu als lui met ze 4ren binnenkomen, 3 karretjes met 10 euro vullen en de 4de kar helemaal vol met drank enzo? in theorie moet je het gratis geven, maar denk niet dat dat gebeurt...quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:46 schreef JayTD het volgende:
ik heb in het verleden gewerkt bij een Jumbo, het is idnerdaad een slimme actie van die keten. Het komt in de praktijk wel eens voor, maar alleen als de bedrijfsleider niet goed oplet.
Ik heb het in die 3,5 jaar dat ik er gewerkt heb een keer of 10 meegemaakt.
Er zijn al 2 mensen voor jou op dat idee gekomen, maar nog geen resultaat daarvan gezienquote:Op woensdag 23 juni 2004 17:46 schreef Mark410 het volgende:
En wat nu als lui met ze 4ren binnenkomen, 3 karretjes met 10 euro vullen en de 4de kar helemaal vol met drank enzo? in theorie moet je het gratis geven, maar denk niet dat dat gebeurt...
Wanneer jij bij de kassa bent om te melden dat je nr. 4 in de rij bent, ben je nr.4 al niet meer.quote:Op woensdag 23 juni 2004 19:45 schreef DragonFire het volgende:
Zo'n systeem hebben ze dus bij de supermark hier om de hoek ook. Hebben ze een groot display hangen waar op zou staan hoeveel wachtende er zijn (nooit gecontroleerd of dit wel correct is) Wat ik mij elke keer dan afvraag is wie dat in de gaten houd? Zit die bedrijfsleider de heledag in zijn kantoortje de rijen te tellen ofzo? En wat nou als ik nr 4 in de rij ben en er kijk op dat moment net niemand.
Wel hebben ze daar foto's hangen wat zou moeten bewijzen dat het soms echt voorkomt..
behoorlijk jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |