quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:22 schreef realist_ik het volgende:
Met een inspanning, die slechts een fractie was van die, die daarnet door de vlieg was geleverd, zette ik mijn pink op het bloeddorstige monster...
verbazend hoe snel hij de strijd op gaf...
*veeg
Bij de Grass Company... 9,5 euro de gram...quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:27 schreef Mr_Sossa het volgende:![]()
![]()
waar haal je het toch vandaan
Bruce BA, jij hier...quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:37 schreef Janusje het volgende:
[..]
Wat een mooi einde van dit verhaal! Bijna poëtisch!
![]()
*meedoetquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:38 schreef portier het volgende:.
Ik heb van het verhaal genoten. Dank je wel.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:41 schreef realist_ik het volgende:
[..]
*meedoet
relaxed.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:48 schreef portier het volgende:
[..]
Ik heb van het verhaal genoten. Dank je wel.
Dat ben je vanzelf... of niet.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:50 schreef Mr_Sossa het volgende:
Heej hoe word ik zo'n badsloef
Ooooww ik had er graag bij gehoordquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:03 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Dat ben je... of niet.
serieus.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:04 schreef Kindred_Spirits het volgende:
waat
dat doe je met kikkers enzo... niet met insecten.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:09 schreef giscard het volgende:
*veeg moet zijn *lik
Of met vrouwenquote:Op woensdag 16 juni 2004 16:13 schreef realist_ik het volgende:
[..]
dat doe je met kikkers enzo... niet met insecten.
offtopic... gekke newbie.quote:Op woensdag 16 juni 2004 16:18 schreef Mr_Sossa het volgende:
[..]
Of met vrouwen
*op to do list zet voor vrijdagquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:38 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Bij de Grass Company... 9,5 euro de gram...
Wie zn moeder?????quote:Op woensdag 16 juni 2004 17:40 schreef Janusje het volgende:
*Bruce maakt jodan mae geri chusoku tegen hoofdje
Blame Canada! Blame Canada!quote:Op donderdag 17 juni 2004 09:32 schreef Mr_Sossa het volgende:
dude je topic is verhuisd
Tering ik zit hier nog echt wazig uit me doppen te staren, voel me echt een kasplantje om in F&F sferen te blijvenquote:Op donderdag 17 juni 2004 09:51 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Blame Canada! Blame Canada!
gooi maar door...quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:13 schreef erodome het volgende:
Tja, wat moet ik hier nu weer mee, sluiten vind ik wat overdreven, zal ik hem doorgooien naar onzin of hier laten staan, voor 1 keertje kan dat geen kwaad denk ik, hoop ik...
Ts mag het zeggen...
quote:Op donderdag 17 juni 2004 13:31 schreef realist_ik het volgende:
[..]
gooi maar door...
't is net zoals zo'n ballonwedstrijd zeg maar... afwachten waar ie terecht komt.
Dude, die vliegende killers waren geen vogels... het waren van die agressieve fruitvliegjes die ook altijd komen kutten als je daar op dat veldje voor de visvijver daar in het midden aan 't voetballen bent...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:22 schreef Janusje het volgende:
En Realist, zijn alle rode spinnetjes al verdreven door het gevogelte?
Tilburg. Kan je beter naar de rif of africa gaan. Topkwaliteit rechtsreeks van de boot uit Marokko.quote:Op woensdag 16 juni 2004 15:38 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Bij de Grass Company... 9,5 euro de gram...
Riff is ook altijd m'n vaste shop geweest, altijd goei spul ... en veel.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:43 schreef convinced het volgende:
[..]
Tilburg. Kan je beter naar de rif of africa gaan. Topkwaliteit rechtsreeks van de boot uit Marokko.
quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:45 schreef Mr_Sossa het volgende:
ik betaal altijd 30 euro voor een gram
Ja, die doosjes zijn ook zoiets...quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:45 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Riff is ook altijd m'n vaste shop geweest, altijd goei spul ... en veel.
africa ook niet slecht, maar deze ...
hey, wacht eens even...
het zit in een zakje, niet in een doosje...
verrek, dit is niet van de GC...
het is twizla van de africa
Fruitvliegjes behoren tot het gevogeltequote:Op donderdag 17 juni 2004 14:35 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Dude, die vliegende killers waren geen vogels... het waren van die agressieve fruitvliegjes die ook altijd komen kutten als je daar op dat veldje voor de visvijver daar in het midden aan 't voetballen bent...
'hap hap hap'
Laatst was ik bij de Africa en ze namen gewoon niet de moeite om Nederlands te praten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:43 schreef convinced het volgende:
[..]
Tilburg. Kan je beter naar de rif of africa gaan. Topkwaliteit rechtsreeks van de boot uit Marokko.
Dat is vreemd. Die gasten zijn gewoon relax Hollandse stijl, al blijven ze natuurlijk Marokkanen. Maar hard Holland supporters hoor. En gewoon Nederlands praten.quote:Op donderdag 17 juni 2004 14:55 schreef Janusje het volgende:
[..]
Laatst was ik bij de Africa en ze namen gewoon niet de moeite om Nederlands te praten.![]()
quote:Op donderdag 17 juni 2004 15:51 schreef Mr_Sossa het volgende:
Tsssk ik bel en 3 minuten laten staat ie voor me deur niks naar buiten en alles....
quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:09 schreef Janusje het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar daar is het voorverpakt. Ik rookte sowieso stuff, maar ik vond het prettiger als de verkoper me wat meer gaf, omdat ik 'vaste klant' was.quote:Op donderdag 17 juni 2004 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Toen ik nog blowde haalde ik mijn wiet altijd bij de Toermalijn in Tilburg, was ik altijd zeer tevreden over. We praten nu wel over 9 jaar geleden...
Jij goed bezig zijnquote:Op donderdag 17 juni 2004 16:59 schreef Mr_Sossa het volgende:
[..]
Rea leg jij het hem ff uit
Nederlands jouw zijn goed!quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:57 schreef Janusje het volgende:
[..]
Jij goed bezig zijn![]()
Opmerking scherp maken jij kan.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:00 schreef Fool het volgende:
[..]
Nederlands jouw zijn goed!
Verbaal dazen en alles....quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:01 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Opmerking scherp maken jij kan.
Verbale erupties, in het heetst van de strijd, waanzinnig freakend op het ritme van de ter aarde stortende asresten...quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:02 schreef Fool het volgende:
[..]
Verbaal dazen en alles....![]()
Dat is gezond.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik veel lachen moeten in dit topic!
Ritme van de ter aarde stortende asresten... Hmmm ja!quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:06 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Verbale erupties, in het heetst van de strijd, waanzinnig freakend op het ritme van de ter aarde stortende asresten...
Laten we allen dazen.
Onze verloren dochter is trug.......quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:00 schreef Fool het volgende:
[..]
Nederlands jouw zijn goed!
* Flikkert janusje door een bushokje en springt op zijn hoofdquote:Op donderdag 17 juni 2004 18:09 schreef Janusje het volgende:
[..]
Onze verloren dochter is trug.......
* en ik haar al beu zijn![]()
tsss... met mijn intergalactische kyusho-jutsu technieken leg ik je met 2 vingers tegen de vlakte joh.quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:25 schreef Janusje het volgende:
Ik zal je......
Hier, een tetsui, pak aan....
Sidder en beeft allen, gij vermaledijde dwazen!quote:Op donderdag 17 juni 2004 18:45 schreef realist_ik het volgende:
[..]
tsss... met mijn intergalactische kyusho-jutsu technieken leg ik je met 2 vingers tegen de vlakte joh.
Wie stapt er de boot in?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:00 schreef realist_ik het volgende:
wij hebben morgen godver een verrekte kuthuwelijksfeest .... teringzooi.
net na een avondje Café d'Anvers...
Kom morgen naar rivier dans menquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:00 schreef realist_ik het volgende:
wij hebben morgen godver een verrekte kuthuwelijksfeest .... teringzooi.
net na een avondje Café d'Anvers...
Mr. Big Boss en z'n secretaresse... allee... 't is al ff iets meer dan z'n secretaresse///quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:16 schreef Janusje het volgende:
[..]
Wie stapt er de boot in?
Ik wil ook naar d'Anvers vanavond![]()
sorry, no can do...quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:19 schreef Mr_Sossa het volgende:
[..]
Kom morgen naar rivier dans men
Jahquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:39 schreef realist_ik het volgende:
maar binnenkort wel EXTREMA !!!
Je had toch een conflict met Mr. Big Boss? Of ga je voor z'n secretaresse?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:37 schreef realist_ik het volgende:
[..]
Mr. Big Boss en z'n secretaresse... allee... 't is al ff iets meer dan z'n secretaresse///
Misschien ook Awakenings. Ik hoop het want de line up is werkelijkquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:39 schreef realist_ik het volgende:
maar binnenkort wel EXTREMA !!!
ik bedoel d'n Jules hé gastquote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:11 schreef Janusje het volgende:
[..]
Je had toch een conflict met Mr. Big Boss? Of ga je voor z'n secretaresse?
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 16:20 schreef realist_ik het volgende:
[..]
ik bedoel d'n Jules hé gast
Baas Flaas. Big Boss
Het was iets van 296 km. Rond 5 uur was ik klaar. Voor een verder verslag, zie:quote:Op zaterdag 19 juni 2004 17:18 schreef realist_ik het volgende:
veel km's gedaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |